www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Július 24, 18:53:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Gyomaendrődi Bogártalálkozó
Liget Fürdő és Kemping
2021.08.05-08.
916365 Hozzaszólás 215 Témában írta 1592 Felhasználó
Legújabb tag: zond
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 1998
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7350109 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79747 Dátum: 2020 Augusztus 03, 12:43:32 »

Nekem az a tapasztalatom, hogy míg a jó állapotú eredeti 009 gyújtások mind ugyanazt a görbét hozzák, addig az utángyártottak éppen ahogy sikerültek. Sőt, találkoztam olyannal is, ami két gázadásra nem ugyanúgy húzta rá az előgyújtást (akadtak a röpsúlyok). De pl. volt már nálam olyan euromax elosztó, ami nagyon szépen, jól működött. Én azt csinálnám, hogy ha van rá lehetőség, akkor strobival kimérném, hogy hogy működik az előgyújtás-szabályozása (ráhúzza-e rendesen az előgyújtást, egyenletesen húzza rá, stb.) Ha ez rendben van és egyéb látható, érezhető mechanikai baja (lötyögő tengely, igénytelen bütyök kialakítás) nincs, rendesen működik, akkor hagynám. Ellenkező esetben cserélném minőségi alkatrészre.

Érdemes lehet lecserélni egy új (meglévő euromax kinai, fingom sincs) 009-re? Vagy 20 éves német 009-re?

Nem elérhető vwezsenyi1300
Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #79746 Dátum: 2020 Augusztus 03, 12:17:52 »

Sziasztok! Szakmai tanácsra/segítségre lenne szükségem. Két éve vásároltam egy 70-es 1300-mas F motorkódú bogarat (motoron semmilyen átalakítás nincs végezve), első két évben 20W50 olajat használtam, majd olvasva Göbi cikkét, váltottam 10W40-re. Ezzel az új olajjal érdekes dolgot produkál az autó: hidegindításkor nem egyből, hanem a motor elindulását követően még kb. 1.5-2 másodpercig ég az olajlámpa, majd elalszik, és menet közben nem jelez. Kérdésem az lenne, normális az hogy ilyen lassan áll fel az olajnyomás? Mit tehetek? Használjak vastagabb, 15W40-es olajat? (mielőtt vettem, feltehetően ilyet raktak bele)

Előre is köszi a válaszokat!

loud & slow
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79745 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:08:54 »

EMPI gyártmányú (taiwani) Bosch 009 koppintás.


Érdemes lehet lecserélni egy új (meglévő euromax kinai, fingom sincs) 009-re? Vagy 20 éves német 009-re?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79744 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:04:27 »

EMPI gyártmányú (taiwani) Bosch 009 koppintás.

Sziasztok!

Ez milyen elosztó lehet?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79743 Dátum: 2020 Augusztus 02, 11:05:44 »

Sziasztok!

Ez milyen elosztó lehet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79742 Dátum: 2020 Július 29, 22:43:29 »

17mm & 80W90. :-)

Még annyit hozzáfűznék,hogy nekem olyan 1,8liter ment bele.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79741 Dátum: 2020 Július 29, 20:40:44 »

Csak azt nyitom, mert sajna a féltengelynél folyt ki a java. :-)))))

és előbb a betöltőt nyisd ki, hogyha az nem menne, ne maradjon szárazon a váltó Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26588


« Hozzászólás #79740 Dátum: 2020 Július 29, 20:39:51 »

17mm & 80W90. :-)

és előbb a betöltőt nyisd ki, hogyha az nem menne, ne maradjon szárazon a váltó Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79739 Dátum: 2020 Július 29, 20:39:16 »

17mm & 80W90. :-)

Váltóolajat cserélek. Mekkora imbuszkulcsra és milyen olajra van szükségem?
Köszi!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79738 Dátum: 2020 Július 29, 20:23:25 »

Váltóolajat cserélek. Mekkora imbuszkulcsra és milyen olajra van szükségem?
Köszi!
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #79737 Dátum: 2020 Július 29, 09:52:19 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted

A rossz kondi nekem is hasonló tünetet produkált.
Csere után frankó lett.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79736 Dátum: 2020 Július 28, 22:26:50 »

Köszi,a keresést.Én 1200 hez kerestem,de ahhoz nem adott találatot,de gondolom az 1300 is jó lesz hozzá.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79735 Dátum: 2020 Július 28, 22:25:19 »

Gyertyák színét nézted? Egyformák?
Esetleg rossz benzin?
A kondenzátor nem tudom milyen tüneteket produkál, ha elromlik. De a rotor egyébként így romlik el, hogy egyre jobban rángat és erőtlenedik, de azt már cserélted..
100ast tankolok,ma a gyertyákat nem néztem,mert olyan meleg volt ,de azok normálisak voltak,múltkor,igen,egyformák.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79734 Dátum: 2020 Július 28, 21:56:14 »

Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Megtaláltad a hibát.
Bárdiban Kapható:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/VOLKSWAGEN/BEETLE/1973/1_3/B/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtas-kondenzator?sid=84707226

« Utoljára szerkesztve: 2020 Július 28, 22:00:26 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18138


1969

« Hozzászólás #79733 Dátum: 2020 Július 28, 21:49:42 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted
Gyertyák színét nézted? Egyformák?
Esetleg rossz benzin?
A kondenzátor nem tudom milyen tüneteket produkál, ha elromlik. De a rotor egyébként így romlik el, hogy egyre jobban rángat és erőtlenedik, de azt már cserélted..
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79732 Dátum: 2020 Július 28, 21:23:56 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79731 Dátum: 2020 Július 27, 19:30:34 »

Gyújtás elosztón jellemzően a fém testen találom meg a cikkszámot  Ezek melyik karaktere mondja meg a típusát, vagy van valami táblázat? Hosszú évek után fel kell eleveníteni az elveszett tudást. Köszi. Meg úgy látom pár dolgot nem árt megnéznem az 1300-on.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79730 Dátum: 2020 Július 24, 13:13:12 »


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26588


« Hozzászólás #79729 Dátum: 2020 Július 24, 12:59:55 »

Nem tudom, mennyiben más az 1300-é, mint az 1303-é, de a sorrend talán nagyjából hasonló:
- kormány leszerelés, kürt kikötése...
- a gyújtáskapcsolón volt egy fekete műanyag takaró, azt le kellett óvatosan húzni róla
- az indexkart, ablaktörlőt tartalmazó egység kiszereléséhez ki kell a rögzítő csavarokat tekerni (elvileg nálam 4 csavar rögzítette, ezekre nem árt vigyázni, mert én is elhagytam egyet, de Petinek volt, szerencsére)
- a kormányrúdon volt egy szürke, henger alakú, műanyag elem, azt óvatosan le kellett róla húzni
- a kormányoszlopon lévő fekete borításnál alul volt egy 6-os imbuszcsavar, azt ki kellett tekerni
- le kellett a 3 db stekkert húzni alul a csatlakozókról (nem árt előtte lefotózni, hogy könnyebb legyen visszadugni a helyükre, mi ezt elfelejtettük, de sikerült a visszaszerelés így is). Ebből az egyik legfontosabb a gyújtáskapcsolóbetétre menő...
- ezután óvatosan ki lehet húzni a teljes kapcsolóbetétet a karokkal együtt
- ha levettük a kormányburkolatot, akkor elvileg ott látszik a betét rögzítő csavarja (1 vagy 2, nálam 1 volt), kicsavarni és ezzel cserélhető a betét...
- a visszaszerelés meg pont fordítva, mint eddig...

Nekem mázlim volt, mert a Golf 1 betétje megegyezik az 1303-éval...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79728 Dátum: 2020 Július 24, 12:33:06 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Nem tudom, mennyiben más az 1300-é, mint az 1303-é, de a sorrend talán nagyjából hasonló:
- kormány leszerelés, kürt kikötése...
- a gyújtáskapcsolón volt egy fekete műanyag takaró, azt le kellett óvatosan húzni róla
- az indexkart, ablaktörlőt tartalmazó egység kiszereléséhez ki kell a rögzítő csavarokat tekerni (elvileg nálam 4 csavar rögzítette, ezekre nem árt vigyázni, mert én is elhagytam egyet, de Petinek volt, szerencsére)
- a kormányrúdon volt egy szürke, henger alakú, műanyag elem, azt óvatosan le kellett róla húzni
- a kormányoszlopon lévő fekete borításnál alul volt egy 6-os imbuszcsavar, azt ki kellett tekerni
- le kellett a 3 db stekkert húzni alul a csatlakozókról (nem árt előtte lefotózni, hogy könnyebb legyen visszadugni a helyükre, mi ezt elfelejtettük, de sikerült a visszaszerelés így is). Ebből az egyik legfontosabb a gyújtáskapcsolóbetétre menő...
- ezután óvatosan ki lehet húzni a teljes kapcsolóbetétet a karokkal együtt
- ha levettük a kormányburkolatot, akkor elvileg ott látszik a betét rögzítő csavarja (1 vagy 2, nálam 1 volt), kicsavarni és ezzel cserélhető a betét...
- a visszaszerelés meg pont fordítva, mint eddig...

Nekem mázlim volt, mert a Golf 1 betétje megegyezik az 1303-éval...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79727 Dátum: 2020 Július 24, 12:04:05 »

Jaja! A mai világban gyorsan kattannak a telefonos kamerák.
Kivétel, ha gyorsan akarsz már tovább menni.  Azért köszönjük a hibaleírást Sanyinak!

... mint lejjebb...  Wink
SzíVWesen...  Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79726 Dátum: 2020 Július 24, 12:03:10 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Az a baj, hogy a telóm túl jó képeket csinál és át kellene méretezni őket...
Túl sokat nem csináltam egyébként, mert inkább dolgoztunk vele, mint fotózkodtam...
 Grin Cool
De megpróbálom megoldani...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79725 Dátum: 2020 Július 24, 07:13:29 »

Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jótanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.
Óó azt kihagytam, hogy nyelestengelyhez kell

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79724 Dátum: 2020 Július 24, 06:18:50 »

Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jó tanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18138


1969

« Hozzászólás #79723 Dátum: 2020 Július 23, 22:01:39 »

Tud valaki szimering méretet 69-eshez f1-es motor. Köszi. Lassan talpra áll a bogár...
Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jótanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79722 Dátum: 2020 Július 23, 19:55:07 »

Tud valaki szimering méretet 69-eshez f1-es motor. Köszi. Lassan talpra áll a bogár...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13697


30-347-1939

« Hozzászólás #79721 Dátum: 2020 Július 23, 17:56:46 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...
Jaja! A mai világban gyorsan kattannak a telefonos kamerák.
Kivétel, ha gyorsan akarsz már tovább menni.  Azért köszönjük a hibaleírást Sanyinak!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26588


« Hozzászólás #79720 Dátum: 2020 Július 23, 11:49:02 »

Hmmm... egy 45 éves alkatrész elromlásáért gondolom nem lehet reklamálni a Fócvágennél...  Evil Cool Grin
2 hete Öcsisajt sztrájkba kezdett. Előtte még mentem vele a környéken, megjárattam kicsit, semmi gond nem volt...
Aztán két hete mentünk volna egy Bogaras Baráti Társasággal grill partyzni és ide már nem volt hajlandó eljönni...
Kulcs elfordításra pörgött az önindító, mint állat, de nem indult be. Már annyiszor próbálkoztam, hogy tartottam tőle, lemerül a frissen feltöltött akksi...
Patonyi Peti barátom átjött, átnéztük az elektromos rendszert. Kicsit lötyögős volt a trafó, hát kicseréltük. Kicsit kopottas volt a megszakító, mivel volt tartalékban, azt is kicseréltük.
Mivel még ekkor sem volt változás és nem indult, nekiálltunk méregetni: ekkor derült ki, nem jut áram a trafóhoz... Jött egy tipp, hogy kössünk rá egy direkt kábelt a generátor +-ról a trafóra... És láss csodát, így beindult.
Ekkor jöttek a lehetséges tippek: kábel szakadás, vagy gyújtáskapcsoló betét... Ez utóbbira sokan szavaztak...
És az is lett, úgy tűnik...
Bár előtte még eljátszotta a fájó fog vs. fogorvosi váró szindrómát: amikor lementem a garázsba, hogy Petivel csinálunk egy áthidaló kábelt a mozgatáshoz. Én meg tettem egy gyermeteg próbát: kulcs be, indítózás... és beindult.
Na de mindegy, ha már vettem hozzá gyorsban a helyi AVS alkatrészboltban egy Golf 1-es gyújtáskapcsoló betétet (ami a szereléskor derült ki teljesen kompatibilis a 74-es 1303-al), nosza nekiálltunk szétkapni a kormányt, kormányoszlopot, gyújtást.
Szabó Miki hathatós, telefonos segítségnyújtása mellett minden szükséges alkatrészt leszereltünk, kivettük a betétet, ami mát kopott is volt és el is volt repedve.
Kicseréltük, visszaszereltünk mindent és azóta úgy tűnik, müxik... Csak maradjon is így!! Ha 45 évet nem is, de egy-két évtizedet csak kibír még.
Na szóval ennyi a történet, hátha hasznos segítség lesz másnak is...
és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79719 Dátum: 2020 Július 23, 11:37:35 »

Hmmm... egy 45 éves alkatrész elromlásáért gondolom nem lehet reklamálni a Fócvágennél...  Evil Cool Grin
2 hete Öcsisajt sztrájkba kezdett. Előtte még mentem vele a környéken, megjárattam kicsit, semmi gond nem volt...
Aztán két hete mentünk volna egy Bogaras Baráti Társasággal grill partyzni és ide már nem volt hajlandó eljönni...
Kulcs elfordításra pörgött az önindító, mint állat, de nem indult be. Már annyiszor próbálkoztam, hogy tartottam tőle, lemerül a frissen feltöltött akksi...
Patonyi Peti barátom átjött, átnéztük az elektromos rendszert. Kicsit lötyögős volt a trafó, hát kicseréltük. Kicsit kopottas volt a megszakító, mivel volt tartalékban, azt is kicseréltük.
Mivel még ekkor sem volt változás és nem indult, nekiálltunk méregetni: ekkor derült ki, nem jut áram a trafóhoz... Jött egy tipp, hogy kössünk rá egy direkt kábelt a generátor +-ról a trafóra... És láss csodát, így beindult.
Ekkor jöttek a lehetséges tippek: kábel szakadás, vagy gyújtáskapcsoló betét... Ez utóbbira sokan szavaztak...
És az is lett, úgy tűnik...
Bár előtte még eljátszotta a fájó fog vs. fogorvosi váró szindrómát: amikor lementem a garázsba, hogy Petivel csinálunk egy áthidaló kábelt a mozgatáshoz. Én meg tettem egy gyermeteg próbát: kulcs be, indítózás... és beindult.
Na de mindegy, ha már vettem hozzá gyorsban a helyi AVS alkatrészboltban egy Golf 1-es gyújtáskapcsoló betétet (ami a szereléskor derült ki teljesen kompatibilis a 74-es 1303-al), nosza nekiálltunk szétkapni a kormányt, kormányoszlopot, gyújtást.
Szabó Miki hathatós, telefonos segítségnyújtása mellett minden szükséges alkatrészt leszereltünk, kivettük a betétet, ami mát kopott is volt és el is volt repedve.
Kicseréltük, visszaszereltünk mindent és azóta úgy tűnik, müxik... Csak maradjon is így!! Ha 45 évet nem is, de egy-két évtizedet csak kibír még.
Na szóval ennyi a történet, hátha hasznos segítség lesz másnak is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79718 Dátum: 2020 Június 28, 07:39:40 »

Emlékezetes túra vót  Grin ekkor volt részedről a Kékes ugyeee???
Igen.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79717 Dátum: 2020 Június 27, 23:07:38 »

mikor a busz tankja likas volt, akkor simán jártam 5 literes kannával a motortérben. elsőre nem kapott szellőzőt, akkor laposra szívta  Grin
Rohadt fizika Grin

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79716 Dátum: 2020 Június 27, 23:06:18 »

Emlékezetes túra vót  Grin ekkor volt részedről a Kékes ugyeee???

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26588


« Hozzászólás #79715 Dátum: 2020 Június 27, 19:05:38 »

mikor a busz tankja likas volt, akkor simán jártam 5 literes kannával a motortérben. elsőre nem kapott szellőzőt, akkor laposra szívta  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79714 Dátum: 2020 Június 27, 18:32:40 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil
Így?  Grin
https://www.youtube.com/watch?v=UlCtnYMELO4
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79713 Dátum: 2020 Június 27, 15:03:49 »


1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2902


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79712 Dátum: 2020 Június 27, 12:30:45 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartáLYnak

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
Renault Kangoo 1,9 D
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79711 Dátum: 2020 Június 27, 11:28:35 »

Nekem eredetileg a "nemszétszedhető" fajta van benne. Plusz egy a hátsó ülés alatt tartalékban, plusz egy elektromos vésztartalékban  Grin  Grin  Grin
Az jó mert akkor tudol másokon segíteni. Azért nekem is van tarcsi nem szétszedhető ,persze nekem csak 1db. (Remélem azért ,hogy van tartalék benyakannád IS! Remélhetőleg tele! Grin )

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2870


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79710 Dátum: 2020 Június 27, 10:46:26 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil

Nekem eredetileg a "nemszétszedhető" fajta van benne. Plusz egy a hátsó ülés alatt tartalékban, plusz egy elektromos vésztartalékban  Grin  Grin  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79709 Dátum: 2020 Június 27, 08:02:18 »

Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Nekem Pierburg mechanikus van benne egy igeje és az árát nézve kb 120évig kell szolgálnia Grin. csak merem remélni a tiédben nem ilyen volt Undecided

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79708 Dátum: 2020 Június 27, 07:55:52 »

Elgondolkodtató, hogy egy villanypumpát betelepítek a kocsikba, aztán ha megadja magát az eredeti, akkor csak átrakom a benzincsövet, adok neki energiát és már mehetünk is tovább.  Grin
elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 1998
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.