www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Október 05, 23:48:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920552 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11166481 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14898

« Hozzászólás #80075 Dátum: 2022 április 07, 19:15:51 »

hogy vésted szét a lezártat?
Néha a matrica alatt ott vannak a kupakok.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80074 Dátum: 2022 április 07, 18:04:10 »

Ja-ja........ Gondozni kell ,vagyis kapáni mint a kertet Cheesy Kapágattam én is. Így hosszú éveken át szolgált a 6V-s akksi. Bogi megvásárlása óta tavaly ősszel cseréltem először Wink
hogy vésted szét a lezártat?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #80073 Dátum: 2022 április 07, 17:05:53 »

Nekem 4 éve van a kocsiban az akksi, sosem vettem le a sarut - mondjuk 2 évig állt az autó. Most sokat fog menni, meglátjuk, mennyit bír. :-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3543


« Hozzászólás #80072 Dátum: 2022 április 07, 14:58:35 »

Ha gondozod is,a 6V-os akksid,igen hamar ki fog halni.Úgy időben.Nem bírnak sokat,saját tapasztalat.

Én először,az itthon gyártott,és még akkor forgalomban lévő,"Akksi-cég" hat voltos,un "Trabant" akkumulátorait vásároltam.Volt,ami már az egy év,garancia időn belül pusztult meg,de általában olyan 1-1.5 évet bírtak csak ki.Pedig.........................

Lehet nekem szerencsém volt de pont nem ezt tapasztaltam...............AKKSI akksim volt és nem púposodott fel! Szép csendesen elhalt. Most is AKKSI-t kerestem volna de sajna nem találtam. Most egy más gyártóé van benne. Azért azt hozzáteszem ,hogy volt még a vásárlásom utáni közvetlen időszakban ,hogy 1,3Voltra merült az akksim vagy 3x -4szer.(az egyik motoros találkozón történt ,mindenki tolta hatalmas lelkesedéssel  Grin ) Tanuló időszak volt  Grin Aztán megtanultam élni a rendszerrel ,kapott egy műszert is ,hogy lássam a töltőfeszt ,erre a mai napig keményen odafigyelek ,lehet ennek (vagy sem) köszönhetően bírta közel annyi ideig amíg te hatot felemésztettél.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8915


« Hozzászólás #80071 Dátum: 2022 április 07, 12:54:15 »

Nehezen indult a 6V-os Bogár. Régen töltöttem az akksit, gondoltam, lemerült.
Persze le is merült, de elfeledkeztem arról, hogy az akku bizony nem gondozásmentes; szépen felöntöttem a megfelelő szintre, töltöttem egy éjszakán keresztül és most szépen teszi a dolgát.
Ha gondozod is,a 6V-os akksid,igen hamar ki fog halni.Úgy időben.Nem bírnak sokat,saját tapasztalat.

Én először,az itthon gyártott,és még akkor forgalomban lévő,"Akksi-cég" hat voltos,un "Trabant" akkumulátorait vásároltam.Volt,ami már az egy év,garancia időn belül pusztult meg,de általában olyan 1-1.5 évet bírtak csak ki.Pedig úgy tároltam a kocsit,hogy mindig lecsavaroztam a sarukat.Rendszeresen töltögettem is őket.Aztán felújításkor,még direkt új kábelköteget is gyártattam,kibasztam a jó gyárit,pedig lehet,hogy nem is kellett volna.
Idővel,mindegyik akksi elpúposodott,eldeformálódott.Az akksi boltos azt mondta,hogy ilyenkor az ólomlemezekre,szulfát,vagy szulfit rakódik le,és ezek a látható,és tapintható ,púpok,deformálódások.De ahol ilyen szulfit van már a lemezen,ott már nem vesz fel,nem tárol feszültséget,már annyival romlik,csökken az állapota,kapacitása.
Aztán,mikor már azt hittem,hogy csak ezekkel a hazai gyártású,akksikkal van a baj,vettem külföldről,újan,jó drágán,6V-os,eredeti Banner akksit,abban jobban bízva,de az is kihalt.Úgy,hogy új kábelköteg,gondozás,deszt vízzel töltögetés,leszedett sarukkal tárolás,márkás akksi beszerzése,semmi sem segített.
És mikor jöttek megvásárolni az 1963-as Greenymet a németek,akkor is hallott akksi fogadott.Gyorsan futottam be az árkádra venni egyet,szerencsére volt,és zsír új akksival adtam el.Így a megvásárlástól,az eladásig,2007-2016-ig,hat darab,6V-os akksit vásároltam az autóba.És 2007-ben,vásárláskor,az előző tulaj is új akksival,hozzá garanciával,számlával adta el.De nála is kihalt,tehát előttem is fennálló probléma volt ez .Tehát az ilyen 6V-os rendszerekkel,mindig csak baj,szívás van.Nem véletlenül alakítják az ilyen régi autók nagy százalékát 12V-osra.Meg ugye a gyári is anno,bár a Volkswagennél kicsit késve,vagy későn,más autógyártók,már korábban,előbb átálltak a 12V-ra.Bár én,mint veterános szemléletű,továbbra is,ha 1967 előtti bogarat újítanék fel,és nem tuning,hanem széria gyári állapotra,akkor is maradnék,a gyártáskori 6V mellett.Továbbra is.Mert így eredeti,ez hozzá tartozik,a régi,eredeti,veterán fílinghez.
« Utoljára szerkesztve: 2022 április 07, 12:56:20 írta Narancs »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3543


« Hozzászólás #80070 Dátum: 2022 április 07, 12:17:11 »

Nehezen indult a 6V-os Bogár. Régen töltöttem az akksit, gondoltam, lemerült.
Persze le is merült, de elfeledkeztem arról, hogy az akku bizony nem gondozásmentes; szépen felöntöttem a megfelelő szintre, töltöttem egy éjszakán keresztül és most szépen teszi a dolgát.
Ja-ja........ Gondozni kell ,vagyis kapáni mint a kertet Cheesy Kapágattam én is. Így hosszú éveken át szolgált a 6V-s akksi. Bogi megvásárlása óta tavaly ősszel cseréltem először Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #80069 Dátum: 2022 április 07, 10:09:44 »

Nehezen indult a 6V-os Bogár. Régen töltöttem az akksit, gondoltam, lemerült.
Persze le is merült, de elfeledkeztem arról, hogy az akku bizony nem gondozásmentes; szépen felöntöttem a megfelelő szintre, töltöttem egy éjszakán keresztül és most szépen teszi a dolgát.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80068 Dátum: 2022 április 06, 17:41:00 »

Emlékszik valaki, hogy bogárba hátra milyen hosszú 3 pontos biztonsági övek kellenek?
A hosszt nemtudom de egy ezeröcsiből kibontott nem autómata övet tettem annó az enyémbe.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18428


1969

« Hozzászólás #80067 Dátum: 2022 Március 31, 22:09:13 »

Emlékszik valaki, hogy bogárba hátra milyen hosszú 3 pontos biztonsági övek kellenek?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4261


Zeitwagen...

« Hozzászólás #80066 Dátum: 2022 Február 27, 21:50:01 »

Aztamindenségit mennyi féle van Shocked Shocked
Sok az ismétlődés, meg az USA betegágy a visszafúvókázott 34-esekkel...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18428


1969

« Hozzászólás #80065 Dátum: 2022 Február 25, 20:41:59 »

Szerintem. a "finomhangolás" és ellenőrzés azért nagyon fontos, mert még egy adott karbi típuson belül is vannak gyári különbségek is. Nagyon tetszik ez a táblázat, és a talpon beütött számok alapján (3 karbi, 3 különböző szám) sikerült is az ebayon megfelelő levegőkorrekciós fúvókákat vásárolnom  Cool
Aztamindenségit mennyi féle van Shocked Shocked
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2970


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80064 Dátum: 2022 Február 25, 18:21:42 »

Vásároltál Te már új karburátort bogárra?
Neked mit mondtak a boltban?

Mert én amit írtam,már a kereskedő után írtam.

Amiről Te beszélsz,az már nem beállítás,hanem valami finomhangolás,adott motorra optimalizálás.

(Egyébként még sok más gyári motortípus közül,kihagytad a szimplaszívós 1500-ast,a 44LE-s,H-s motort).

Én vettem már gyári új karbit bogárra,rászereltem,pöccre indult vele,és tökéletes volt,mint a "Doxa".Utána,hasonló címen,hozzá lett nyúlva,el lett csavargatva,általam is,és bogárhoz hozzáértő,ismert és elismert specialisták által is,de már sosem lett olyan,mint amikor a karbit vásároltam,csak rosszabb.Persze én ezt előre nem tudtam.

Mai ésszel,mai tapasztalattal,vagy ha vissza lehetne menni az időben,már nem nyúlnék hozzá.De én azt hittem,csak jobb lesz.Ennek reményében nyúltunk hozzá.
Ezért írtam a hozzászólásomat.



Szerintem. a "finomhangolás" és ellenőrzés azért nagyon fontos, mert még egy adott karbi típuson belül is vannak gyári különbségek is. Nagyon tetszik ez a táblázat, és a talpon beütött számok alapján (3 karbi, 3 különböző szám) sikerült is az ebayon megfelelő levegőkorrekciós fúvókákat vásárolnom  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8915


« Hozzászólás #80063 Dátum: 2022 Február 25, 17:56:18 »

Kb. kétféle új karburátort lehet ma kapni újan. Azt sem tudom elképzelni, hogy azokat pontosan belőve adják el, jellemzően egy bázis értékre állítják, nem?
És van alapvetően négyféle gyári motor (1,2 és 1,3 szimpla, 1,3 dupla, 1,6 szimpla, 1,6 dupla). Melyikhez állítják?
Ráadásul adott autó adott beállításához létezik egy szuboptimális beállítás (vadiúj pontos motor vagy egy kopottabb, esetleg kokszosabb égéstérrel, gyújtás, szelepnyitás-öblítés, sőt hőmérséklet...) Ha értően behangolják, az nem "eltekergetés"... ugyanazt csinálták a gyárban is.
Vásároltál Te már új karburátort bogárra?
Neked mit mondtak a boltban?

Mert én amit írtam,már a kereskedő után írtam.

Amiről Te beszélsz,az már nem beállítás,hanem valami finomhangolás,adott motorra optimalizálás.

(Egyébként még sok más gyári motortípus közül,kihagytad a szimplaszívós 1500-ast,a 44LE-s,H-s motort).

Én vettem már gyári új karbit bogárra,rászereltem,pöccre indult vele,és tökéletes volt,mint a "Doxa".Utána,hasonló címen,hozzá lett nyúlva,el lett csavargatva,általam is,és bogárhoz hozzáértő,ismert és elismert specialisták által is,de már sosem lett olyan,mint amikor a karbit vásároltam,csak rosszabb.Persze én ezt előre nem tudtam.

Mai ésszel,mai tapasztalattal,vagy ha vissza lehetne menni az időben,már nem nyúlnék hozzá.De én azt hittem,csak jobb lesz.Ennek reményében nyúltunk hozzá.
Ezért írtam a hozzászólásomat.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80062 Dátum: 2022 Február 24, 22:48:34 »

Lehet kellene egy ilyen gomb ide? Smiley

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80061 Dátum: 2022 Február 24, 19:22:42 »


 Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3543


« Hozzászólás #80060 Dátum: 2022 Február 24, 13:58:30 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80059 Dátum: 2022 Február 24, 12:10:42 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3543


« Hozzászólás #80058 Dátum: 2022 Február 24, 08:17:45 »

...... ez tökéletes már így is, de Gergő azt mondta, ha gondolom, még finomít rajta...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80057 Dátum: 2022 Február 24, 07:05:51 »

Kb. kétféle új karburátort lehet ma kapni újan. Azt sem tudom elképzelni, hogy azokat pontosan belőve adják el, jellemzően egy bázis értékre állítják, nem?
És van alapvetően négyféle gyári motor (1,2 és 1,3 szimpla, 1,3 dupla, 1,6 szimpla, 1,6 dupla). Melyikhez állítják?
Ráadásul adott autó adott beállításához létezik egy szuboptimális beállítás (vadiúj pontos motor vagy egy kopottabb, esetleg kokszosabb égéstérrel, gyújtás, szelepnyitás-öblítés, sőt hőmérséklet...) Ha értően behangolják, az nem "eltekergetés"... ugyanazt csinálták a gyárban is.

A tavalyi zselici Talira menet-jövet az 1,6-os a beállított progresszív Weberrel evett átlagban 7,44 litert 100-on... ebben benne volt az is, hogy át kellett odafelé evickélnünk Siófokon... Szerintem ez tökéletes mát így is, de Gergő azt mondta, ha gondolom, még finomít rajta...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80056 Dátum: 2022 Február 24, 07:02:42 »

Azok géppel,műszerekkel be vannak állítva,le vannak tesztelve.Azt úgy ahogy van felrakod,és jó.Ha hozzányúltok,elcsavargatjátok,csak rosszabb lesz.


Az én progresszív Weberem is úgy érkezett, hogy nem kell hozzányúlni, be lett állítva, működő motorról lett leszedve, stb... Aztán mégis ég és föld lett a különbség, amikor Gergő beállította és pótolta a hiányzó alkatrészt is...
Szóval erről ennyit...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4261


Zeitwagen...

« Hozzászólás #80055 Dátum: 2022 Február 23, 20:55:03 »

Azok géppel,műszerekkel be vannak állítva,le vannak tesztelve.Azt úgy ahogy van felrakod,és jó.Ha hozzányúltok,elcsavargatjátok,csak rosszabb lesz.

Kb. kétféle új karburátort lehet ma kapni újan. Azt sem tudom elképzelni, hogy azokat pontosan belőve adják el, jellemzően egy bázis értékre állítják, nem?
És van alapvetően négyféle gyári motor (1,2 és 1,3 szimpla, 1,3 dupla, 1,6 szimpla, 1,6 dupla). Melyikhez állítják?
Ráadásul adott autó adott beállításához létezik egy szuboptimális beállítás (vadiúj pontos motor vagy egy kopottabb, esetleg kokszosabb égéstérrel, gyújtás, szelepnyitás-öblítés, sőt hőmérséklet...) Ha értően behangolják, az nem "eltekergetés"... ugyanazt csinálták a gyárban is.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8915


« Hozzászólás #80054 Dátum: 2022 Február 23, 18:12:30 »

Pesterzsébet nekem közel van. Szimpla karbi is mehet? Egyébként az új karbi ahogy gyárilag van beállítva úgy dolgozik most a bogiban. Semmit nem tekertem rajta. De biztos lehetne finomítani rajta.
Azok géppel,műszerekkel be vannak állítva,le vannak tesztelve.Azt úgy ahogy van felrakod,és jó.Ha hozzányúltok,elcsavargatjátok,csak rosszabb lesz.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80053 Dátum: 2022 Február 23, 17:55:21 »

Sanyikám! Küldesz nekem is egy elérhetőséget?

Természetesen Bélám!  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80052 Dátum: 2022 Február 23, 07:53:55 »

Kérdezd meg tőle! 😉
Sanyikám! Küldesz nekem is egy elérhetőséget?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80051 Dátum: 2022 Február 22, 21:46:54 »

Pesterzsébet nekem közel van. Szimpla karbi is mehet? Egyébként az új karbi ahogy gyárilag van beállítva úgy dolgozik most a bogiban. Semmit nem tekertem rajta. De biztos lehetne finomítani rajta.

Kérdezd meg tőle! 😉

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80050 Dátum: 2022 Február 22, 21:26:10 »

Küldöm privátban...  Wink

Pesterzsébet nekem közel van. Szimpla karbi is mehet? Egyébként az új karbi ahogy gyárilag van beállítva úgy dolgozik most a bogiban. Semmit nem tekertem rajta. De biztos lehetne finomítani rajta.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80049 Dátum: 2022 Február 22, 13:14:02 »

Én is szeretnék elérhetőséget kérni karbi beállítással kapcsolatban
Köszönöm

Küldöm privátban...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13375


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #80048 Dátum: 2022 Február 22, 12:53:41 »

Ha karbi ügyben segítség kell,szólj! Találkoztunk egy nagyon, de nagyon hozzáértő szakemberrel (aki ráadásul nem is Bogaras)...  Wink
Én is szeretnék elérhetőséget kérni karbi beállítással kapcsolatban
Köszönöm

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80047 Dátum: 2022 Február 05, 14:59:09 »

Merre lakozik helyileg?

Budapest, Pesterzsébet...
Elérhetőséget priviben tudok küldeni...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1003


« Hozzászólás #80046 Dátum: 2022 Február 04, 19:04:22 »

Igen.
Tényleg a legprofibb.

Merre lakozik helyileg?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14898

« Hozzászólás #80045 Dátum: 2022 Február 04, 09:35:43 »

Ha  Gergőre gondolsz, akkor igen...
Patonyi Peti, Bácsi Ádám Bogarát és az enyémet is Ő tette rendbe... Hihetetlen precíz a srác!!  Wink Grin
Igen.
Tényleg a legprofibb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80044 Dátum: 2022 Február 04, 08:13:44 »

https://www.youtube.com/watch?v=Zv_XVO6Y-E8

Ez egyben fel is dob egy csomó videót a beszerelésről.

Köszi!

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80043 Dátum: 2022 Február 04, 07:04:20 »

Fordos.

Talán volt aktív regisztrációja is.

Ha  Gergőre gondolsz, akkor igen...
Patonyi Peti, Bácsi Ádám Bogarát és az enyémet is Ő tette rendbe... Hihetetlen precíz a srác!!  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14898

« Hozzászólás #80042 Dátum: 2022 Február 03, 21:07:51 »

tudtommal idf-ből 36 volt a legkisebb
Igaz Dellortoból van mindkettő.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1003


« Hozzászólás #80041 Dátum: 2022 Február 03, 19:52:28 »

32-es vagy 36-os jobb.

És a 34? Az pont az átlag  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80040 Dátum: 2022 Február 03, 18:47:56 »

32-es vagy 36-os jobb.
tudtommal idf-ből 36 volt a legkisebb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14898

« Hozzászólás #80039 Dátum: 2022 Február 03, 17:10:05 »

1.6-os módosított tengelyes motorhoz nem sok a dupla IDF 40-es karbi? Nem a fogyasztásra gondolok. Üdv.
32-es vagy 36-os jobb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14898

« Hozzászólás #80038 Dátum: 2022 Február 03, 17:09:23 »

Ha karbi ügyben segítség kell,szólj! Találkoztunk egy nagyon, de nagyon hozzáértő szakemberrel (aki ráadásul nem is Bogaras)...  Wink
Fordos.

Talán volt aktív regisztrációja is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80037 Dátum: 2022 Február 03, 07:04:54 »

1.6-os módosított tengelyes motorhoz nem sok a dupla IDF 40-es karbi? Nem a fogyasztásra gondolok. Üdv.

Ha karbi ügyben segítség kell,szólj! Találkoztunk egy nagyon, de nagyon hozzáértő szakemberrel (aki ráadásul nem is Bogaras)...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #80036 Dátum: 2022 Február 03, 05:43:37 »

https://www.youtube.com/watch?v=Zv_XVO6Y-E8

Ez egyben fel is dob egy csomó videót a beszerelésről.

Én is a beszerelés előtt vagyok, de lehet ránézek még most a gumikra. Képet csinálj léci, ha van lehetőséged.
Köszi!
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.