www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 01, 19:29:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920059 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10461195 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #80125 Dátum: 2022 Június 05, 11:16:29 »

Sziasztok társak!
Vettem gyógyszertárba glicerint. Gumi kéder ápolásra használnám,csak a keverési arányt nem tudom már.
Segítsetek nekem . Köszönöm.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80124 Dátum: 2022 Május 28, 13:55:39 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Én ferde nyakú tölcsért használok

https://alkatreszek.hu/mmt_a055_002_b

https://onlineautoo.hu/AMIO-Ferde-uzemanyag-tolcser-muanyag-fekete?utm_source=arukereso.hu&utm_medium=shopping-campaign&utm_campaign=arukereso_shopping-click&gclid=CjwKCAjwkMeUBhBuEiwA4hpqEBcCjpad7-k8_EbDLDBX1g7ySS3uO3EZAh80blFrqtvBKGX66HyF8xoCPVkQAvD_BwE

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80123 Dátum: 2022 Május 20, 12:38:41 »

nem tetszik a kipucolhatatlan dudoros cső. az olaj benne marad, a por beleragad és nem is látod
a benzinkannán is szar az ilyen betöltő. ha használni kell, mindenképp marad benne és benzinszagú lesz ahová beteszed a kocsiba..
Stimmel.
Én a tölcsér, slag és zacskó keverékét használom.

u.i.: összenyomva, bezacskózva nem sok vizet kavar.

« Utoljára szerkesztve: 2022 Május 20, 13:13:50 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80122 Dátum: 2022 Május 20, 11:34:07 »

Akkor inkább 1 db tölcsér és 30 cm kerti slag.

Azt hittem megoldás kell, nem fillérbaszásba kezdünk.  Cheesy
nem tetszik a kipucolhatatlan dudoros cső. az olaj benne marad, a por beleragad és nem is látod
a benzinkannán is szar az ilyen betöltő. ha használni kell, mindenképp marad benne és benzinszagú lesz ahová beteszed a kocsiba..
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80121 Dátum: 2022 Május 20, 11:19:21 »

az ötlet tetszik, lehet ilyesmit is meg lehet próbálni csinálni 0,5-ös  falkonból direkt a bogárhoz
Akkor inkább 1 db tölcsér és 30 cm kerti slag.

Azt hittem megoldás kell, nem fillérbaszásba kezdünk.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80120 Dátum: 2022 Május 20, 08:14:22 »

az ötlet tetszik, lehet ilyesmit is meg lehet próbálni csinálni 0,5-ös  falkonból direkt a bogárhoz
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29023


Road Force One

« Hozzászólás #80119 Dátum: 2022 Május 20, 07:12:25 »


Lotus Cleaning-esek is forgalmaznak ilyet, csak ők az ablakmosó folyadékhoz ajánlják...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80118 Dátum: 2022 Május 20, 06:18:24 »

Grin
Most valahogy nagyon kényelmetlenül sikerült. Majdnem tele volt a 4 literes flakon, sehogy sem akart odaférni és a szelektív palackokat pont 2 nappal korábban vitték el, így nem tudtam tölcsért gyártani. Ami volt, az meg túl pici volt. Igazából kellett volna még egy kéz...............................
https://www.youtube.com/watch?v=zXLtME4p56Q

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80117 Dátum: 2022 Május 20, 06:16:51 »

mondom, a felfelé álló verzióval nem lesz több ilyen gondod
Egyszerűen csak ferdén kell parkolni és függő lesz! Cheesy Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80116 Dátum: 2022 Május 19, 21:46:09 »

mondom, a felfelé álló verzióval nem lesz több ilyen gondod
A következő felújításkor lehet lesz egy ilyesmi..

Nemrég számolgattam, hogy már 75000 km-t mentem a bogárral
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80115 Dátum: 2022 Május 19, 21:26:32 »

Grin
Most valahogy nagyon kényelmetlenül sikerült. Majdnem tele volt a 4 literes flakon, sehogy sem akart odaférni és a szelektív palackokat pont 2 nappal korábban vitték el, így nem tudtam tölcsért gyártani. Ami volt, az meg túl pici volt. Igazából kellett volna még egy kéz..
Szenvedés közben gondolkodtam, hogy mi a fenéért tervezték ezt így ennyire ferdére. Szerintem ez régen sem volt praktikus..

Bordás csöves betöltő sem túl jó, abban benne marad egy csomó, ki sem tudod pucolni
mondom, a felfelé álló verzióval nem lesz több ilyen gondod

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80114 Dátum: 2022 Május 19, 21:18:16 »

Te Donát, mióta is van bogarad? Most először töltöttél után? Cheesy
Grin
Most valahogy nagyon kényelmetlenül sikerült. Majdnem tele volt a 4 literes flakon, sehogy sem akart odaférni és a szelektív palackokat pont 2 nappal korábban vitték el, így nem tudtam tölcsért gyártani. Ami volt, az meg túl pici volt. Igazából kellett volna még egy kéz..
Szenvedés közben gondolkodtam, hogy mi a fenéért tervezték ezt így ennyire ferdére. Szerintem ez régen sem volt praktikus..

Bordás csöves betöltő sem túl jó, abban benne marad egy csomó, ki sem tudod pucolni
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80113 Dátum: 2022 Május 19, 21:11:08 »

Áhh csavarhúzóm van. :-D
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #80112 Dátum: 2022 Május 19, 20:28:22 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Te Donát, mióta is van bogarad? Most először töltöttél után? Cheesy

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80111 Dátum: 2022 Május 19, 19:42:53 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80110 Dátum: 2022 Május 19, 19:06:08 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Ilyet keresel:
https://www.facebook.com/watch/?v=797222461253305
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19049

« Hozzászólás #80109 Dátum: 2022 Május 19, 18:10:05 »

én ilyet használok

https://advand.hu/tipusfuggetlen_belso/2C5+FW-MALFL?gclid=Cj0KCQjw1ZeUBhDyARIsAOzAqQLaQyRkpFYr-W8eOgQXxURQsU9Y-IkYEoXEVh9t8ifJ052eNpl873saAkiGEALw_wcB
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5769


redgear.hu

« Hozzászólás #80108 Dátum: 2022 Május 19, 18:03:24 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
nekem simán ment-menne a botondos  dobozzból☺
(perpill  minden léghütéses áll)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80107 Dátum: 2022 Május 19, 17:08:29 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Nekem volt egy levágott kólás üvegem. A busznál meg egy gégecsővel megtoldva használtam. Aztán lett ilyen:
https://www.ebay.com/itm/173869322149

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80106 Dátum: 2022 Május 19, 09:31:44 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80105 Dátum: 2022 április 19, 21:52:05 »

Lajoskám! Köszi a linket! Azt hiszem ezt meg is rendelem az utastérbe. Mivel lehet szabni? Olló, sniccer?
Emlékeim szerint mindkét eszköz "vitte", de arra számítani kell, hogy a vágóeszközre kerülő ragasztót időnkét nitrohigitóval le kell takarítani.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #80104 Dátum: 2022 április 18, 12:25:43 »

Dehogy vagyok én mester, csak lelkes amatőr! Ettől függetlenül 3 éve szépen, csendben utazhatunk a fülkében. Wink Ez került Duduba az utastér szigetelésére: https://www.ebay.com/itm/Autodammung-Profi-Dammung-4m-Alubutyl-Dammmatte/352555530768?hash=item5215f27a10%3Ag%3AMKAAAOSwmZdalrnn&fbclid=IwAR1wqsB-sydS4gcgx4dfhyuMU69b63lIve_7HJTa1TZr3AorlcxotMaDtpU Öntapadós és nagyon tud ragadni. Volt amikor nem sikerült jól az illesztés valamelyik íves, szűkebb helyen, hát nem voltam boldog, mert szinte úgy kellett "levésni". Az a darab ment is a kukába, szóval oda kell figyelni amikor valaki ezzel az anyaggal dolgozik.
A motortér meg ezt kapta: https://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/4490/motorraumdaemmung-3-tlg.-germany-limo.?c=136087
Lajoskám! Köszi a linket! Azt hiszem ezt meg is rendelem az utastérbe. Mivel lehet szabni? Olló, sniccer?

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80103 Dátum: 2022 április 17, 07:02:55 »

Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80102 Dátum: 2022 április 17, 07:02:36 »

kapott nagy höséget a napsugárzást nyáron?bírja-e az extrém meleget levállás nélkül a tetőn?(mondjuk pálcás tetökárpit esetén nem derül ki)
Szépen a helyén van, gondolom ott is marad. Ez direkt autós szigetelés, elméletileg ide fejlesztették ki, szóval bírnia kell.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80101 Dátum: 2022 április 16, 10:59:34 »

kapott nagy höséget a napsugárzást nyáron?bírja-e az extrém meleget levállás nélkül a tetőn?(mondjuk pálcás tetökárpit esetén nem derül ki)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5769


redgear.hu

« Hozzászólás #80100 Dátum: 2022 április 16, 08:36:47 »

Dehogy vagyok én mester, csak lelkes amatőr! Ettől függetlenül 3 éve szépen, csendben utazhatunk a fülkében. Wink Ez került Duduba az utastér szigetelésére: https://www.ebay.com/itm/Autodammung-Profi-Dammung-4m-Alubutyl-Dammmatte/352555530768?hash=item5215f27a10%3Ag%3AMKAAAOSwmZdalrnn&fbclid=IwAR1wqsB-sydS4gcgx4dfhyuMU69b63lIve_7HJTa1TZr3AorlcxotMaDtpU Öntapadós és nagyon tud ragadni. Volt amikor nem sikerült jól az illesztés valamelyik íves, szűkebb helyen, hát nem voltam boldog, mert szinte úgy kellett "levésni". Az a darab ment is a kukába, szóval oda kell figyelni amikor valaki ezzel az anyaggal dolgozik.
A motortér meg ezt kapta: https://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/4490/motorraumdaemmung-3-tlg.-germany-limo.?c=136087
kapott nagy höséget a napsugárzást nyáron?bírja-e az extrém meleget levállás nélkül a tetőn?(mondjuk pálcás tetökárpit esetén nem derül ki)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80099 Dátum: 2022 április 16, 06:43:30 »

Gyukin mestere ennek.

Ha jól emlékszem, 2-3 féle létezik.
Pl.: a padlóra nem nagyon nincs értelme, kerékjáratokra viszont igen.
Dehogy vagyok én mester, csak lelkes amatőr! Ettől függetlenül 3 éve szépen, csendben utazhatunk a fülkében. Wink Ez került Duduba az utastér szigetelésére: https://www.ebay.com/itm/Autodammung-Profi-Dammung-4m-Alubutyl-Dammmatte/352555530768?hash=item5215f27a10%3Ag%3AMKAAAOSwmZdalrnn&fbclid=IwAR1wqsB-sydS4gcgx4dfhyuMU69b63lIve_7HJTa1TZr3AorlcxotMaDtpU Öntapadós és nagyon tud ragadni. Volt amikor nem sikerült jól az illesztés valamelyik íves, szűkebb helyen, hát nem voltam boldog, mert szinte úgy kellett "levésni". Az a darab ment is a kukába, szóval oda kell figyelni amikor valaki ezzel az anyaggal dolgozik.
A motortér meg ezt kapta: https://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/4490/motorraumdaemmung-3-tlg.-germany-limo.?c=136087
« Utoljára szerkesztve: 2022 április 16, 06:59:25 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8907


« Hozzászólás #80098 Dátum: 2022 április 13, 18:46:05 »

Sokat nem lát vizet az autó, inkább havat. :-)

Viccet félretéve: mindenhova teszek, sokat, oszt ha beázik, kiveszem. Nem mindennapi kocsi lesz.

A hétvégén is mentem vele, ömlött az eső, de egy csepp víz sincs bent. Szóval nem a legrosszabbra készülök, azt meghagyom az örök pesszimistáknak. :-)
Hideg-meleg,páralecsapódás,kondenzvíz stb.
Ezért rohadnak el az üregek is,küszöbök belülről,ajtók az oldalkárpitok alatt.Nem kell ehhez ténylegesen kívülről bejutó,csapadéknak,esővíznek lennie.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17207


« Hozzászólás #80097 Dátum: 2022 április 13, 18:42:44 »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80096 Dátum: 2022 április 13, 15:20:48 »

Sokat nem lát vizet az autó, inkább havat. :-)

Viccet félretéve: mindenhova teszek, sokat, oszt ha beázik, kiveszem. Nem mindennapi kocsi lesz.

A hétvégén is mentem vele, ömlött az eső, de egy csepp víz sincs bent. Szóval nem a legrosszabbra készülök, azt meghagyom az örök pesszimistáknak. :-)
nem feltétlen kintről jön be a víz. nálam polifoam volt a szőnyeg alatt, ami magában tartotta azt a vizet is, amit cipővel vittünk be
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17207


« Hozzászólás #80095 Dátum: 2022 április 13, 15:04:11 »

Sokat nem lát vizet az autó, inkább havat. :-)

Viccet félretéve: mindenhova teszek, sokat, oszt ha beázik, kiveszem. Nem mindennapi kocsi lesz.

A hétvégén is mentem vele, ömlött az eső, de egy csepp víz sincs bent. Szóval nem a legrosszabbra készülök, azt meghagyom az örök pesszimistáknak. :-)
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80094 Dátum: 2022 április 13, 14:32:12 »

ezt le szokták ragasztani teljes felületen, nem? akkor azt gondolnám nem tud a víz alámenni. mármint a repedésbe bejuthat, és egy vékony vonalban eléri a padlót, de nem terül szét. nem? (mondjuk az is igaz, hogy a sarkokba, profilokba nem tudod teljes felületen belenyomni)

még mindig jobbnak tűnik mint egy szivacs vagy polifoam, ami magába is szívja a vizet. az tényleg szétrohasztja a lemezt.

egy jó alapozótól tényleg biztos tartósabb lesz
Gyukin mestere ennek.

Ha jól emlékszem, 2-3 féle létezik.
Pl.: a padlóra nem nagyon nincs értelme, kerékjáratokra viszont igen.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80093 Dátum: 2022 április 13, 14:09:56 »

veszélyforrás ha megrepedezik (hötágulás-mechanikai behatás) az ott bejutó víz-pára tud dolgozni ha nyers felületet talál. Előtte jól ki kell alapozni 2k-s alapozóval -esetleg más anyagot tenni a padlóra-
ezt le szokták ragasztani teljes felületen, nem? akkor azt gondolnám nem tud a víz alámenni. mármint a repedésbe bejuthat, és egy vékony vonalban eléri a padlót, de nem terül szét. nem? (mondjuk az is igaz, hogy a sarkokba, profilokba nem tudod teljes felületen belenyomni)

még mindig jobbnak tűnik mint egy szivacs vagy polifoam, ami magába is szívja a vizet. az tényleg szétrohasztja a lemezt.

egy jó alapozótól tényleg biztos tartósabb lesz
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5769


redgear.hu

« Hozzászólás #80092 Dátum: 2022 április 13, 13:37:01 »




Megy bele a szokásos hőre melegő kátrányos a padlóra



veszélyforrás ha megrepedezik (hötágulás-mechanikai behatás) az ott bejutó víz-pára tud dolgozni ha nyers felületet talál. Előtte jól ki kell alapozni 2k-s alapozóval -esetleg más anyagot tenni a padlóra-
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17207


« Hozzászólás #80091 Dátum: 2022 április 13, 11:23:48 »

Kipakoltam az Ovál belsejét, 0 hangszigetelést találtam (ami a zaj alapján nem meglepő :-)).
Mivel sokat szeretném használni, ezért nem spórolok az anyaggal (és gyorsulási versenyre sem készülök :-)).

Megy bele a szokásos hőre melegő kátrányos a padlóra és az ajtókba, a hátfalra és kerékjáratokra alu tükrös szintén formázható, majd kap az egész 1 vagy 2 centis szivacsot (ahol amennyi elfér).

A végén csináltatok bele egységes szőnyeget (most 2-3 féle van benne :-)).
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80090 Dátum: 2022 április 10, 06:52:21 »

Igen. A bogárnál is a 180W folyamatos világításra nem elég.  Wink
Ki mondta ezt az ökörséget!? Csak azt nem tudom akkor én miként bogarazok folyamatos világítás mellett??? A balcsi körüli veterán túráról ,hogy a f@szba jöttünk haza tök sötétben???(és ha balcsi ,a 356-is 6V-s amivel csapattunk ,nem is értem ,hogyan működhetett Grin Evil ) Segítsen már vki és árulja el! Arról nem is beszélve ,hogy régen nehezebb dolog volt beállítani a töltést mivel csak sötétben használták a világítást. Na az kemény lehetett ,hogy világítással és nélküle is megfelelően töltsön és ne is töltsön túl! Mostanság pedig onnantól ,hogy beröffentetted a bogit használod a világítást. Szóval konstans fogyasztásod van , ehhez kell beszabályozni. Nyilván való össze nem hasonlítható egy 12V-s rendszerrel ,de odafigyeléssel autózható! Ja ,hát persze ,ülésfűtés elektronyos ablak egyéb faszság nem fér bele ,de azért még a csöves rádiót megszólaltatja a világítás mellett!  Lehet ,hogy az enyém az egyedüli bogár a világon ami működik folyamatos világítás mellett? Ja ,kábelköteg is az eredeti ,csak a saruk egy részét cseréltem le  Wink
(egyébként a 180W 6V-n 30A)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80089 Dátum: 2022 április 10, 06:00:09 »

6V-ban volt 160-as
majd lett 180W-os.
12V 30A 300W körül biztos tudott.

Generátorból, 55, 65, 75A-est is láttam már.
Pár éve amikor a bogárkánk teljes felújítást kapott, mi is generátorra váltottunk, azóta nincs gond. 12V 55A-s, kapott társnak egy 12V 74Ah-s aksit, oszt jó napot.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80088 Dátum: 2022 április 09, 14:17:13 »

A 12V-os dinamó hány wattot ad le?
6V-ban volt 160-as
majd lett 180W-os.
12V 30A 300W körül biztos tudott.

Generátorból, 55, 65, 75A-est is láttam már.
« Utoljára szerkesztve: 2022 április 09, 14:28:27 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80087 Dátum: 2022 április 09, 13:42:12 »

Igen. A bogárnál is a 180W folyamatos világításra nem elég.  Wink
A 12V-os dinamó hány wattot ad le?
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80086 Dátum: 2022 április 09, 13:25:00 »

Ez 6V akksi kérdés helyett 6V + korabeli rendszer összeállítás kérdésnek tűnik, alulméretezett dinamóval.
Igen. A bogárnál is a 180W folyamatos világításra nem elég.  Wink
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.