www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 00:21:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2031 2032 2033 2034 2035 [2036] 2037 2038 2039 2040 2041 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22088287 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8205 Dátum: 2006 November 20, 18:02:34 »

Díszcsík alsóindexesen?
Igy vót!Láttam!Ottvan! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #8204 Dátum: 2006 November 20, 18:01:13 »

Ezen e!
Akko ez van Hollonál?
<beszúrt kép törölve>

Díszcsík alsóindexesen?

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8203 Dátum: 2006 November 20, 18:00:18 »

Diszdsikot én is keresek.
Tavasszal a Szlovák uton volt egy busz,azon körbe megvolt az összes,csak nem volt nálam 10 rugo,annyit kért érte.
Nem tudom meg-e van-e még-e?
Ezen e!
Akko ez van Hollonál?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8202 Dátum: 2006 November 20, 17:57:14 »

Diszdsikot én is keresek.
Tavasszal a Szlovák uton volt egy busz,azon körbe megvolt az összes,csak nem volt nálam 10 rugo,annyit kért érte.
Nem tudom meg-e van-e még-e?
hollónál

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8201 Dátum: 2006 November 20, 17:54:42 »

hát ez sem friss kép..  de Qzma keresett díszcsíkot a buszára. látok ott egyet a képen..
Diszdsikot én is keresek.
Tavasszal a Szlovák uton volt egy busz,azon körbe megvolt az összes,csak nem volt nálam 10 rugo,annyit kért érte.
Nem tudom meg-e van-e még-e?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #8200 Dátum: 2006 November 20, 17:54:07 »

hát ez sem friss kép..  de Qzma keresett díszcsíkot a buszára. látok ott egyet a képen..

Azt már elvitték.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8199 Dátum: 2006 November 20, 17:51:36 »

Háromhármas most 180ért vihető remek kasznival, papírok nélkül.

hát ez sem friss kép..  de Qzma keresett díszcsíkot a buszára. látok ott egyet a képen..
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #8198 Dátum: 2006 November 20, 17:39:19 »

Háromhármas most 180ért vihető remek kasznival, papírok nélkül.


Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8197 Dátum: 2006 November 20, 17:25:47 »


raid kormány

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8196 Dátum: 2006 November 20, 16:58:09 »

Jó a meglátásod, a GeneBerg 5 fokozatú váltója egy stroker motorral... Abból tudok csak főzni, amim van, iletve amire rá tudom tenni a kezem. Az ötös váltó vagy nagyon drága vagy nagyon kell flexelni, vagy ha balek vagy: mindkettő.

Ami pedig a 70 km/h krúzolást illeti nem lesz olyan hegyes a tengelyem, hogy ne húzzon az 1915 ccm-es motor lentről. Nem lesz bajnok, nem lesz rugalmassági verseny győztese, ha meg nagyon kell a 3. elforog 100-ig lazán...

Egyébként 2000-es fordulaton megy 71-et a 0.82-essel a széria 4.125-tel. Városban 3.-ban megyek majd....vagy azt is meghosszítom...

Egész nap fűrészfog diagrammokat szerkesztgetek.  Cool

valamikor anno írtál olyat, hogy faszság hosszúváltóval gépészkedni, mert csak ~10%-ot ad.
tegyél fel hátulra bazi nagy úthengereket, ugyanott vagy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8195 Dátum: 2006 November 20, 16:29:14 »

mi az a stoker motor?
 Huh

stoker = stroker, azaz hosszú löketű, csak elírtam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8194 Dátum: 2006 November 20, 15:48:33 »

mi az a stoker motor?
 Huh
Jó a meglátásod, a GeneBerg 5 fokozatú váltója egy stroker motorral... Abból tudok csak főzni, amim van, iletve amire rá tudom tenni a kezem. Az ötös váltó vagy nagyon drága vagy nagyon kell flexelni, vagy ha balek vagy: mindkettő.

Ami pedig a 70 km/h krúzolást illeti nem lesz olyan hegyes a tengelyem, hogy ne húzzon az 1915 ccm-es motor lentről. Nem lesz bajnok, nem lesz rugalmassági verseny győztese, ha meg nagyon kell a 3. elforog 100-ig lazán...

Egyébként 2000-es fordulaton megy 71-et a 0.82-essel a széria 4.125-tel. Városban 3.-ban megyek majd....vagy azt is meghosszítom...

Egész nap fűrészfog diagrammokat szerkesztgetek.  Cool

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8193 Dátum: 2006 November 20, 15:30:31 »

az jó, hogy 3000-nél megy 110-et, de mit csinálsz amikor sokáig kell menni 70-80-90km/h sebeséggel?
az 5. fokozat lenne az igazi megoldás szerintem.


Jó a meglátásod, a GeneBerg 5 fokozatú váltója egy stroker motorral... Abból tudok csak főzni, amim van, iletve amire rá tudom tenni a kezem. Az ötös váltó vagy nagyon drága vagy nagyon kell flexelni, vagy ha balek vagy: mindkettő.

Ami pedig a 70 km/h krúzolást illeti nem lesz olyan hegyes a tengelyem, hogy ne húzzon az 1915 ccm-es motor lentről. Nem lesz bajnok, nem lesz rugalmassági verseny győztese, ha meg nagyon kell a 3. elforog 100-ig lazán...

Egyébként 2000-es fordulaton megy 71-et a 0.82-essel a széria 4.125-tel. Városban 3.-ban megyek majd....vagy azt is meghosszítom...

Egész nap fűrészfog diagrammokat szerkesztgetek.  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #8192 Dátum: 2006 November 20, 15:21:39 »

az jó, hogy 3000-nél megy 110-et, de mit csinálsz amikor sokáig kell menni 70-80-90km/h sebeséggel?
az 5. fokozat lenne az igazi megoldás szerintem.

Tolja harmadikban!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8191 Dátum: 2006 November 20, 14:47:08 »

az jó, hogy 3000-nél megy 110-et, de mit csinálsz amikor sokáig kell menni 70-80-90km/h sebeséggel?
az 5. fokozat lenne az igazi megoldás szerintem.

Nekem a leghosszabb váltó is rövid, mindenképpen építeni kell egy igazán hosszú váltót, amivel lehet rendesen utazni autópályán.
Terveim szerint a motorom olyan 100 lóerős lesz, az azt jelenti, hogy 3000 fordulaton (kb nyomatékmaximum) 110 körül szeretnék utazni, mert a motor tudni fogja.
Ilyen széria váltó nincs, pedig egyszerűbb lenne nekem is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8190 Dátum: 2006 November 20, 14:44:30 »

a csp-nél van 0,82 4. fokozat fogaskerék pár, 200 ajróért!
az nem kevés!


Használt!
De ha azt veszed, hogy gyors kitenkintésem alapján Magyarországon a gépműhelyek 20-30e Ft / darab árban akarják legyártani úgy már nem olyan sok. Igaz, a minőség még kérdés, csúnyát tud tenni egy kitört, beékelődött fog....  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8189 Dátum: 2006 November 20, 14:41:36 »

a csp-nél van 0,82 4. fokozat fogaskerék pár, 200 ajróért!
az nem kevés!

meg van olyan váltó amilyent te szeretnél 818 ajróért.
az sem kevés.
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 20, 14:44:41 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8188 Dátum: 2006 November 20, 14:32:32 »

akkor mi a tökért Typ3as motort tuningolsz amikor Typ1-et akarsz ???  Grin Evil

Viccnek ez kicsit gyenge, nyilván tudod a választ, aki meg nem, annak elmondom, hogy a typ3 és typ1 motorok közeli rokonok, úgy is mondhatnám, egypetéjű ikrek. Általában nem emlegetnek értő emberek typ2 typ3 motorokat, mert szinte csak a kiegészítőkben van különbség, alapban van typ1-es és typ4-es motor, valamint a vizesboxer (WBX), ami mostohagyerek. Kérdés még a CY kódú motor...de az engem nem érdekel. Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8187 Dátum: 2006 November 20, 14:28:45 »

   fog számra  is tudod ? aszem 2vel volt kevesebb mint a hosszuban a  negyedik  Shocked

23:26 (0.89) és 54:58 (0.93) volt, tehát más modulú (átmérőjű) fogaskerekeket alkalmaztak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8186 Dátum: 2006 November 20, 14:12:43 »

Hali! A Szepesen lattam egyet nemtom meg van e meg...
Naszoval, ha van valakinek kivagott faltdach-tetoje vaszonnal (vagy anelkul, de inkabb azzal), arra vevo lennek.


a fehérbe???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető alma
Hozzászólások: 186


« Hozzászólás #8185 Dátum: 2006 November 20, 14:06:20 »

Hali! A Szepesen lattam egyet nemtom meg van e meg...
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 20, 14:30:20 írta alma »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8184 Dátum: 2006 November 20, 13:34:35 »

Nekem már csak 29 fogam van, az áttételem mégsem kisebb a tiednél  Grin

  de eltudom intézni hogy csak 5 legyen Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8183 Dátum: 2006 November 20, 13:33:24 »


Lófaszt.

Typ1-es motor, typ1-es váltó.

akkor mi a tökért Typ3as motort tuningolsz amikor Typ1-et akarsz ???  Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8182 Dátum: 2006 November 20, 13:28:45 »

Nekem már csak 29 fogam van, az áttételem mégsem kisebb a tiednél  Grin

   fog számra  is tudod ? aszem 2vel volt kevesebb mint a hosszuban a  negyedik  Shocked
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8181 Dátum: 2006 November 20, 13:16:59 »

Az AB kódú typ1-es váltóban 0.93-as RÖVID negyedik van. DC, DD stb. ezekben van csak hosszú 0.89-es negyedik és buszban van 0.82-es.
   fog számra  is tudod ? aszem 2vel volt kevesebb mint a hosszuban a  negyedik  Shocked

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8180 Dátum: 2006 November 20, 13:10:57 »

  a porke váltó vagy 8centivel hosszabb a bogárnál kicsit sokat kell flexelni én a hosszú negyediket ab váltóból vettem ki Roll Eyes

Az AB kódú typ1-es váltóban 0.93-as RÖVID negyedik van. DC, DD stb. ezekben van csak hosszú 0.89-es negyedik és buszban van 0.82-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8179 Dátum: 2006 November 20, 13:08:57 »

porke váltó ?  Cool
  a porke váltó vagy 8centivel hosszabb a bogárnál kicsit sokat kell flexelni én a hosszú negyediket ab váltóból vettem ki Roll Eyes

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #8178 Dátum: 2006 November 20, 12:58:47 »

ja, meg GeneBerg5...  meg typ4-es motor, meg vizesboxer, meg Subaru. Fejem helyére meg egy vödör, lábaim helyére piszkafa. Kezem helyére seprűnyél.
Lófaszt.

Typ1-es motor, typ1-es váltó.
Neked nem typ 3-ad van? Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8177 Dátum: 2006 November 20, 12:55:05 »

porke váltó ?  Cool

ja, meg GeneBerg5...  meg typ4-es motor, meg vizesboxer, meg Subaru. Fejem helyére meg egy vödör, lábaim helyére piszkafa. Kezem helyére seprűnyél.
Lófaszt.

Typ1-es motor, typ1-es váltó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #8176 Dátum: 2006 November 20, 12:48:59 »

Hát én nem ezt a 2e Ft-os valamit venném meg, mivel az nem porraloltó, hanem valami habot fuj ki. Ez egy spray csak. Lehet kapni komolyabb tényleges porraloltót a Tescoban is, csak az nem 2e Ft. Na az használható.

hat az enyem is POROLTO nem hab... es Kolozsvaron az olcso az a fajta ami itt a tescoban tobb mint 6000 ft. szal ott olcsobban aruljak, csak azert mert ott az az ara, nem azert mert az nem jo...

a lenyeg pedig az volt hogy most tarto kell hozza...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8175 Dátum: 2006 November 20, 12:43:00 »

nekem van ilyen tükröm eladó
buszba való? vagy miért hosszú?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8174 Dátum: 2006 November 20, 12:41:26 »

Nekem a leghosszabb váltó is rövid, mindenképpen építeni kell egy igazán hosszú váltót, amivel lehet rendesen utazni autópályán.
Terveim szerint a motorom olyan 100 lóerős lesz, az azt jelenti, hogy 3000 fordulaton (kb nyomatékmaximum) 110 körül szeretnék utazni, mert a motor tudni fogja.
Ilyen széria váltó nincs, pedig egyszerűbb lenne nekem is.

porke váltó ?  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #8173 Dátum: 2006 November 20, 12:39:44 »

Szevasz NGA!

most irom másodjára (na nem állsz velem szóba akkor meg utoljára)

szoval keresek belso tukrot, kromosat hosszu szarral

Udvw:  Hanyi
nekem van ilyen tükröm eladó
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8172 Dátum: 2006 November 20, 12:07:06 »

a váltókat kevesen buzeráljá, inkább cserélik


Nekem a leghosszabb váltó is rövid, mindenképpen építeni kell egy igazán hosszú váltót, amivel lehet rendesen utazni autópályán.
Terveim szerint a motorom olyan 100 lóerős lesz, az azt jelenti, hogy 3000 fordulaton (kb nyomatékmaximum) 110 körül szeretnék utazni, mert a motor tudni fogja.
Ilyen széria váltó nincs, pedig egyszerűbb lenne nekem is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8171 Dátum: 2006 November 20, 11:59:38 »


Akkor utoljára elmondom, hogy amit a köznyelv féhosszúnak ír, az a typ3 és társaihoz készült 4.125 végáttételű (difi áttétel) váltó, de annak a negyedike HOSSZABB, (0.89-es) mint amit a köznyelv hosszúváltónak hív 3.88 végáttétellel DE 0.93-as negyedikkel.

Tehát 195/65-ös 15-ös kereket feltételezve (nekem ilyen van) a sebességek így alakulnak 4000-es fordulaton:
hosszú: 133 km/h
félhosszú: 131 km/h
rövid: 118 km/h

Látszik, hogy a hosszú és félhosszú között gyakorlatilag nincs különbség, ellenben a bogár rövid váltója igencsak rövid.

A bogarakban a negyedik 0.93-es volt, a typ3 és társaiban ezt hosszították 0.89-esre + kapott egy középhosszú (4.125) difi áttételt, hogy az összes fokozat hosszabb legyen.

Hogy ontopik maradjak: keresek 1972-1976 között gyártott busz CK kódú (rövid)váltót, hibás is érdekel, csak a 0.82-es negyedik fokozat kell belőle. Minden megoldás érdekel!

Te készülsz valamire!!  Grin Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8170 Dátum: 2006 November 20, 11:59:31 »

a váltókat kevesen buzeráljá, inkább cserélik

Állítólag igen. A freeway-flyer váltók is ilyenek, ezzel a 4. fokozattal készülnek. De akkor lesz biztos, ha szerzek egyet és szétkapom. Lényeg, hogy bordás kötéssel legyen, mert busz váltóban is volt ékpályás rögzítésű 4. fokozat 68 (?) előtt. Ennek állítólag a CK kódú váltó felel meg.

Nem hiszem el, hogy nincs senki aki ezt tudná. Talán ez a fórum nem a legjobb erre, de kivel beszéljek? Balázs Zoli?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8169 Dátum: 2006 November 20, 11:55:13 »

Állítólag igen. A freeway-flyer váltók is ilyenek, ezzel a 4. fokozattal készülnek. De akkor lesz biztos, ha szerzek egyet és szétkapom. Lényeg, hogy bordás kötéssel legyen, mert busz váltóban is volt ékpályás rögzítésű 4. fokozat 68 (?) előtt. Ennek állítólag a CK kódú váltó felel meg.

Nem hiszem el, hogy nincs senki aki ezt tudná. Talán ez a fórum nem a legjobb erre, de kivel beszéljek? Balázs Zoli?
hát ja, a fórum 99%-a nem tart ott, ahol te, hobbi és hobbi között is van különbség Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8168 Dátum: 2006 November 20, 11:52:23 »

és ez jó a bogár váltóba?


Állítólag igen. A freeway-flyer váltók is ilyenek, ezzel a 4. fokozattal készülnek. De akkor lesz biztos, ha szerzek egyet és szétkapom. Lényeg, hogy bordás kötéssel legyen, mert busz váltóban is volt ékpályás rögzítésű 4. fokozat 68 (?) előtt. Ennek állítólag a CK kódú váltó felel meg.

Nem hiszem el, hogy nincs senki aki ezt tudná. Talán ez a fórum nem a legjobb erre, de kivel beszéljek? Balázs Zoli?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8167 Dátum: 2006 November 20, 11:51:58 »

hat autos boltokban is ugyan azt aruljak amit a tescoban. szal akkor szerinted honnan kell egy rendes poroltot venni?

Hát én nem ezt a 2e Ft-os valamit venném meg, mivel az nem porraloltó, hanem valami habot fuj ki. Ez egy spray csak. Lehet kapni komolyabb tényleges porraloltót a Tescoban is, csak az nem 2e Ft. Na az használható.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8166 Dátum: 2006 November 20, 11:50:46 »

Például, a már sokat emlegetett Homasita üzletben:
http://www.homasita.hu/wswebshop32.cgi?&L=309&O=22&M=42110010&X=HU&WSID=FUNWEBPRODUCTS
Ezen belül a Biztonsági felszerelések menüpontban vannak a Tűzoltókészülékek...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 2031 2032 2033 2034 2035 [2036] 2037 2038 2039 2040 2041 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.