www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 06:26:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2096 2097 2098 2099 2100 [2101] 2102 2103 2104 2105 2106 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22221307 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5605 Dátum: 2006 Szeptember 14, 08:31:53 »

Azt a 4 rekesz sört megnézném, hogy fér be!
Ha jobban megnézed, akkor a két felső rekesznek egész más formája van, mint az alsónak!
Illetve befér, de akkor nem tudod lecsukni az ajtót!
Szerintem. 


Bezony!!
Igaz, ez 1302-es, de a 303-asba is belemegy:


« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 14, 08:37:44 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #5604 Dátum: 2006 Szeptember 14, 08:30:58 »

Sziasztok!
A porsche fékre visszatérve: A féltengelyek 944-es porsche-ból vannak,a külső csuklókat pedig cserélni kell.(porsche,transporter....)A lényeg,hogy a bogárénak 97mm az átmérője a porsche-nak 100mm.Még az 1.8-as vizes vw csukló is jó lehet.(Én sciroccoból szedtem ki).
Ha alumínium lengőkart akartok betenni hátra(85 utáni poroló) akkor szilentet kell cserélni,mert a bogáré más,de a lengőkar lyuk ugyan olyan méretű.Viszont nem lehet már ilyen szilentet kapni gyáriba,ezért poliuretán(bbt) megoldás volt a kiút.A lengőkart viszont csak porsche torziósrúd kupakkal lehet összerakni,mert azt szélesedik a végén,viszont van rajta 2db baszom nagy csavar amivel plusz állítható a kerék magassága.Így ha elbaszom a rugók előfeszítését egymáshoz képest,lehet még korrigálni.A torziós rudat én kicseréltem mert kicsit erősebb(S2) és vastagabb nem beszélve,hogy a bogáré 40év alatt belerohad a kupakba és azt kiszedni pedig női munka...A porsche-é meg aluból van,többé nem rohad össze.Nem mintha hetente akarnám szétszedni,de ha valami csoda folytán mégis kellene nincs már vérszopolész.Jut eszembe! Torziós szilentek.Én leműtöttem a porolóét,mert a belső szilent teljesen kör alakú,nem olyan mint a bogáré.A külső pedig nagyobb mint az gyári és gondok lehetnek a torziós fedél felcsavarásával.Ha valaki nem ismer lehetelent és kellően hosszú csavarokkal megpróbálja felrakni akkor az lesz a véde hogy lelöki a torzióskupak tetejét és kikandikál a rúd vége.(tapasztalat:)))Az első futóműnél a kormányösszekötő gömbfej ugyanaz(azt hiszem 67 utániaknál) Előtte kiskúpos volt,de semmi perc alatt ki lehet cserélni.Hátul most készült el a hátsó stabilizátor felfogató konzol ami már az én hülyeségem,de úgy néz ki sikerülni fog a művelet.Tapasztalat nincs,hogy mennyivel lesz jobb a hátsó futómű,de ha tesztelek akkor majd beszámolok.Elöl ha a lengőkar gömbfejet megoldottátok(bogár 15mm,porsche 17mm) akkor a kormányösszekötőt kell még kicserélni mert a gyári rövidebb kb 4-6cm-rel.Ja és a hidegzuhany:az alulengőkar miatt a hátsó nyomtáv kb oldalanként 2-3cm nőt,és kilóg a kerék ET52,5 ezért szélesített sárvédőket kellett készíteni.Valahol most itt tartok.Még a kéziféket kell megcsinálni amihez bowdent kell csináltatni.A gyári bogárénak a végét kell átalakítani a porolóéra.Ja és fém fékcsöveket is kellett gyártani.A főfékhenger még a gyári (19.05) mechanikus fékrásegítővel.Majd kiderül,hogy milyen lesz.Az okosok azt mondták,hogy nem lesz vele gond.(Most nem a Mareszra gondolok)Lehet,hogy még egyszer nem vágnék bele....de nem biztos.Ha valakinek van kérdése,vagy infója,tapasztalata azt szívesen várom.Addig is KITARTÁS!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 14, 08:41:34 írta bugmaster »

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5603 Dátum: 2006 Szeptember 14, 08:14:59 »

de minek tárcsa illetve porke fék ???

ha rálépek a pedálra ,akkor csikorogva állok meg... a 4 dob is rendesen fog  de azért 120 felett már nem szoktam satuzni  Grin
ott válasz
nagy motor-nagy fék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5602 Dátum: 2006 Szeptember 14, 08:07:51 »



de minek tárcsa illetve porke fék ???

ha rálépek a pedálra ,akkor csikorogva állok meg... a 4 dob is rendesen fog  de azért 120 felett már nem szoktam satuzni  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5601 Dátum: 2006 Szeptember 14, 07:57:27 »

  ha nem tul sürgös akkor majd beszámolok az enyém  most készül marad a dobos agy  gyári bogár féktárcsa a dobhoz való csapággyal és szimeringel mert a tárcsásé 2-2 milivel vékonyabb lenne és 124es merci hátsó féknyereg  varga föfékhenger mechanikus rásegitövel . a gyári bontott bogár tárcsafék munkahengerének dugattyuján 1mm mély kráteres rohadás van amit nem lehet feltölteni hegesztéssel mert cromozva van újat kéne köszörültetni saválló anyagbol igy egyszerübbnek látom a merciét a2pár betét 4négyzetcm rel lessz több a gyári bogárnál, tehát még be birom nyomni a pedált. Wink egy ikerdugattyus porsche  fékhez kéne 30cm átméröjü vákumos rásegités ha nem hiszed probálj fékezni leállitott motorral egy akármilyen autot
én már vezzettm porshe fékes bogarat ,amibe gyári a bogár föfék volt és nem volt semmilyen rásegitö,
és fék hatás sokkal  de sokkal jobb volt  és pedált erölködés nélkül nyomkodtam! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #5600 Dátum: 2006 Szeptember 14, 07:52:28 »

Jóvanna...
Nemtom hova raktam a...
....
...Cavintont, amit azért szedek, hogy....hogy....

.....megvan! hogy tudjam, hol találom, és miért szedem a Viagrát!! Afro

Látod, látod???
Inkább sörözzé, mint ilyen fenefranc kemikáliákat szednél....  Evil Tongue Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #5599 Dátum: 2006 Szeptember 14, 07:42:41 »

Bezony!!
Igaz, ez 1302-es, de a 303-asba is belemegy:



Hagy egye a penész Pistabácsit.  Evil
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5598 Dátum: 2006 Szeptember 14, 07:40:48 »

Bezony!!
Igaz, ez 1302-es, de a 303-asba is belemegy:



Jóvanna...
Nemtom hova raktam a...
....
...Cavintont, amit azért szedek, hogy....hogy....

.....megvan! hogy tudjam, hol találom, és miért szedem a Viagrát!! Afro

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #5597 Dátum: 2006 Szeptember 14, 07:11:58 »

Bezony!!
Igaz, ez 1302-es, de a 303-asba is belemegy:



[melléklet törölve a rendszer által]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #5596 Dátum: 2006 Szeptember 14, 07:07:11 »

Ne mondd, hogy nem az 1303-asok 3 rekesz sörös csomagterét irigyelted meg!! Cheesy

Ne rombold az imázst!! 
4 rekesz sör!! 
1303LS
« Hozzászólás #5595 Dátum: 2006 Szeptember 14, 07:05:14 »

Tetőcsomagtartóban ne gondolkozz ezután!

Már miért ne.
A csomitetők nem a peremen ülnek hanem a vájat alján.
Sőt ha azt nézem hogy a sima korcolás (ráhajtás) helyett végig van hegesztve akkor még merevebb is lett.  Tongue
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5594 Dátum: 2006 Szeptember 13, 23:47:44 »

   a csomag terem valóban nagyobb de nem a03 miatt teccik a régi amcsi design de a technikájuktól hányok igy lett jenki kinézet fricc technika na  meg mert ez lepapirozható meg egyébként is bogarazni kell a picsába megint elgurult a gyogyszerem szolni kell az ápoloknak  

Akkor ezért hot-rod a *csába az aláírásod...
Puritán gondolat...
Ápolók?!? Hol??!  Shocked 

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5593 Dátum: 2006 Szeptember 13, 23:31:17 »

Ne mondd, hogy nem az 1303-asok 3 rekesz sörös csomagterét irigyelted meg!! Cheesy
   a csomag terem valóban nagyobb de nem a03 miatt teccik a régi amcsi design de a technikájuktól hányok igy lett jenki kinézet fricc technika na  meg mert ez lepapirozható meg egyébként is bogarazni kell a picsába megint elgurult a gyogyszerem szolni kell az ápoloknak  

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5592 Dátum: 2006 Szeptember 13, 23:14:13 »


Ne mondd, hogy nem az 1303-asok 3 rekesz sörös csomagterét irigyelted meg!! Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5591 Dátum: 2006 Szeptember 13, 23:04:30 »

Tati!

Még képek a jószágról valahol vannak?
   meg jövöhéten a depoban

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5590 Dátum: 2006 Szeptember 13, 23:02:26 »

Tati!

Még képek a jószágról valahol vannak?
   aha  http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=20402

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5589 Dátum: 2006 Szeptember 13, 22:36:10 »

Tati!

Még képek a jószágról valahol vannak?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5588 Dátum: 2006 Szeptember 13, 22:32:47 »

  ha nem tul sürgös akkor majd beszámolok az enyém  most készül marad a dobos agy  gyári bogár féktárcsa a dobhoz való csapággyal és szimeringel mert a tárcsásé 2-2 milivel vékonyabb lenne és 124es merci hátsó féknyereg  varga föfékhenger mechanikus rásegitövel . a gyári bontott bogár tárcsafék munkahengerének dugattyuján 1mm mély kráteres rohadás van amit nem lehet feltölteni hegesztéssel mert cromozva van újat kéne köszörültetni saválló anyagbol igy egyszerübbnek látom a merciét a2pár betét 4négyzetcm rel lessz több a gyári bogárnál, tehát még be birom nyomni a pedált. Wink egy ikerdugattyus porsche  fékhez kéne 30cm átméröjü vákumos rásegités ha nem hiszed probálj fékezni leállitott motorral egy akármilyen autot
     ja a munkahengert 5ös kazánlemez fogja tartani mint a   bolti bogár brasil varga hátso nyerget

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5587 Dátum: 2006 Szeptember 13, 22:29:50 »

Ha esetleg valaki tudna nekem tárcsa fék ügybe segíteni azt megköccizném.nekem végölis a két agy kellene +a munkahenger mert tárcsából ujjat veszek meg betétekből is.még egy kérdés a 009 esnél a gyújtást hogy lehet faszán belőni .Most nem rég vettem csak be kéne fszán állítanom.
  ha nem tul sürgös akkor majd beszámolok az enyém  most készül marad a dobos agy  gyári bogár féktárcsa a dobhoz való csapággyal és szimeringel mert a tárcsásé 2-2 milivel vékonyabb lenne és 124es merci hátsó féknyereg  varga föfékhenger mechanikus rásegitövel . a gyári bontott bogár tárcsafék munkahengerének dugattyuján 1mm mély kráteres rohadás van amit nem lehet feltölteni hegesztéssel mert cromozva van újat kéne köszörültetni saválló anyagbol igy egyszerübbnek látom a merciét a2pár betét 4négyzetcm rel lessz több a gyári bogárnál, tehát még be birom nyomni a pedált. Wink egy ikerdugattyus porsche  fékhez kéne 30cm átméröjü vákumos rásegités ha nem hiszed probálj fékezni leállitott motorral egy akármilyen autot

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5586 Dátum: 2006 Szeptember 13, 22:26:19 »

Ha esetleg valaki tudna nekem tárcsa fék ügybe segíteni azt megköccizném.nekem végölis a két agy kellene +a munkahenger mert tárcsából ujjat veszek meg betétekből is.még egy kérdés a 009 esnél a gyújtást hogy lehet faszán belőni .Most nem rég vettem csak be kéne fszán állítanom.

Csak belerakták a bogarat a füledbe a dobfék fikázásával...  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5585 Dátum: 2006 Szeptember 13, 21:59:38 »

Ha esetleg valaki tudna nekem tárcsa fék ügybe segíteni azt megköccizném.nekem végölis a két agy kellene +a munkahenger mert tárcsából ujjat veszek meg betétekből is.még egy kérdés a 009 esnél a gyújtást hogy lehet faszán belőni .Most nem rég vettem csak be kéne fszán állítanom.
stroboszkóp lámpa


tengely csonk elég esélytelen,a nyerg renoválásra szokott általába szorulni!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #5584 Dátum: 2006 Szeptember 13, 21:54:51 »

Ha esetleg valaki tudna nekem tárcsa fék ügybe segíteni azt megköccizném.nekem végölis a két agy kellene +a munkahenger mert tárcsából ujjat veszek meg betétekből is.még egy kérdés a 009 esnél a gyújtást hogy lehet faszán belőni .Most nem rég vettem csak be kéne fszán állítanom.

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5583 Dátum: 2006 Szeptember 13, 21:30:44 »

Sokat kell még tanulnod!!





Nagyon sokat!  Wink

akkor kapd be!
ha én szopok, akkor nehogymá' neked elsőre sikerüljön :-)))

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5582 Dátum: 2006 Szeptember 13, 21:05:41 »

Nálam nem voltak ilyen problémák!
Assze ez is évjárat függő!
Buzik ezek a fricek.

akkor kapd be!
ha én szopok, akkor nehogymá' neked elsőre sikerüljön :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5581 Dátum: 2006 Szeptember 13, 21:01:59 »

Nálam nem voltak ilyen problémák!
Assze ez is évjárat függő!
Buzik ezek a fricek.

azért ott is volt szopoklész.
pölö a dobos tengelycsonkba 16-os gömbcsukló megy bele, a tárcsásba 14-es.
mármint kormányöszekötő.
ja, meg a belső kerékcsapágyak is szopattak. méret-eltérésből kifolyólag.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5580 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:44:41 »

Torziós futóműves bogárra csak jelentős gépmunkával lehet Porsche féket felrakni. Pityubácsi képein jól látszik ahogy kicserélik a dobféket bogár tárcsafékre. Igaz forditott sorrendben :-)

azért ott is volt szopoklész.
pölö a dobos tengelycsonkba 16-os gömbcsukló megy bele, a tárcsásba 14-es.
mármint kormányöszekötő.
de ha előre tudja valaki az ilyeneket, akkor fél nap alatt megvan a cserebere.

ja, meg a belső kerékcsapágyak is szopattak. méret-eltérésből kifolyólag.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5579 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:43:11 »

Bugmaster most sz***pik vele. Igaz, az övé 1303-as, és komplett Porsche 944 futómű ment bele előre-hátra fékekkel együtt....

jaaa, most bogárról beszélünk, vagy "nemmondommegmi"-ről?  Evil :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5578 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:52:50 »

Féltengelyt nem kellett alakítani. Egész egyszerűen másik kell, mert nem ért el az eredeti a kerékig. (T3-ból asszem, de Bugmaster jobban tudja).
ja ugy van h a keréknél lévö csukló+rud az t3,váltónál mard a bogár csuklo Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #5577 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:49:46 »

ja torzuos rud  lengökar stb minden 2X nagyobb,aztána féltengelyt is át kel alakitani hozzá! ez scak hátul!!
elöl  egyedi kormányösszekötöket kell csinálni meg a tengely csinkon is faragni kell!
Féltengelyt nem kellett alakítani. Egész egyszerűen másik kell, mert nem ért el az eredeti a kerékig. (T3-ból asszem, de Bugmaster jobban tudja).
Süni
« Hozzászólás #5576 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:47:27 »

Az 1974 utáni 1303-asokra viszonylag egyszerűen felszerelhető a Porsche 944 tárcsafék előre: Ott a teljes tengelycsonkot át lehet rakni, csak az alsó és a kormányösszekötő gömbfej mérete és iránya nem egyezik, de azt meg lehet oldani.

Hááááááát az alsó gömbfej azért nem volt annyira egyszerű..... Embarrassed
Süni
« Hozzászólás #5575 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:45:48 »

ja torzuos rud  lengökar stb minden 2X nagyobb,aztána féltengelyt is át kel alakitani hozzá! ez scak hátul!!
elöl  egyedi kormányösszekötöket kell csinálni meg a tengely csinkon is faragni kell!
Hogy tudja !  Grin Ezeken már túlvagyunk, a 2 legnagyobb szopás elől az alsó gömbfej átmérőkülönbsége, hátul meg a stabilizátor felfogatása. Szerencsére jó esztergályosunk van....
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5574 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:23:23 »

Dehogy vágtuk le.
Csak a felesleges visszahajtás lett levéve, körülmetélve.  Grin
Majd végighegesztve.

Tetőcsomagtartóban ne gondolkozz ezután!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5573 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:08:24 »

Na ez már meg van oldva az ereszcsatorna műtésével együtt.
Eddig mindenki azt mondta, hogy a mexikóin a tetőn van egy ráhúzós gumikéder.
Most akkor hogy is van?
a mexikóin a tetőn van egy ráhúzós gumikéder

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5572 Dátum: 2006 Szeptember 13, 18:25:43 »

állítólag a hátsó porke futóművel van a nagyobb szopi.
ja torzuos rud  lengökar stb minden 2X nagyobb,aztána féltengelyt is át kel alakitani hozzá! ez scak hátul!!
elöl  egyedi kormányösszekötöket kell csinálni meg a tengely csinkon is faragni kell!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #5571 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:27:02 »

Mi, levágtátok az ereszt? Az szerintem hülyeség. De csak esőben derül ki.
Dehogy vágtuk le.
Csak a felesleges visszahajtás lett levéve, körülmetélve.  Grin
Majd végighegesztve.

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #5570 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:16:51 »

Na ez már meg van oldva az ereszcsatorna műtésével együtt.
Eddig mindenki azt mondta, hogy a mexikóin a tetőn van egy ráhúzós gumikéder.
Most akkor hogy is van?

Mi, levágtátok az ereszt? Az szerintem hülyeség. De csak esőben derül ki.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5569 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:44:08 »

Egy CT-s 1,6-os alapméretes blokk hidrotőkékkel?

ct nem kell köszi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #5568 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:37:36 »


egyébként napi használatú autó felújításánál célszerű letépni ezt a peremet (ponthegesztve van a kasztnihoz) és nem visszatenni, ugyanis ott kezd el rozsdásodni a leghamarabb.
Na ez már meg van oldva az ereszcsatorna műtésével együtt.
Eddig mindenki azt mondta, hogy a mexikóin a tetőn van egy ráhúzós gumikéder.
Most akkor hogy is van?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5567 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:32:36 »

Az 1974 utáni 1303-asokra viszonylag egyszerűen felszerelhető a Porsche 944 tárcsafék előre: Ott a teljes tengelycsonkot át lehet rakni, csak az alsó és a kormányösszekötő gömbfej mérete és iránya nem egyezik, de azt meg lehet oldani.

állítólag a hátsó porke futóművel van a nagyobb szopi.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5566 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:27:45 »

Bugmaster most sz***pik vele. Igaz, az övé 1303-as, és komplett Porsche 944 futómű ment bele előre-hátra fékekkel együtt....

Az 1974 utáni 1303-asokra viszonylag egyszerűen felszerelhető a Porsche 944 tárcsafék előre: Ott a teljes tengelycsonkot át lehet rakni, csak az alsó és a kormányösszekötő gömbfej mérete és iránya nem egyezik, de azt meg lehet oldani.
Oldalak: 1 ... 2096 2097 2098 2099 2100 [2101] 2102 2103 2104 2105 2106 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.