www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:48:09
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Oldalak:
1
...
2102
2103
2104
2105
2106
[
2107
]
2108
2109
2110
2111
2112
...
2241
Szerző
Téma: Alkatrészek (Megtekintve 22233749 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5365 Dátum:
2006 Szeptember 05, 06:52:57 »
Idézetet írta: Normogo - 2006 Szeptember 04, 23:04:36
Szia!
Sárvédőm is van, csak meg kell néznem milyen állapotú, átrohadva nincs, valszeg nem is horpadt, csütörtökön megyek haza aztán megnézem neked.
megvetted a 1303ast?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5364 Dátum:
2006 Szeptember 04, 23:04:36 »
Idézetet írta: FradiDaniVW1970 - 2006 Szeptember 04, 22:01:07
Ahoj!
Bontott 1300as hátsó sárvédőt keresek párban. ('70).
Ha valakinek van pls szóljon! csak ne legyen horpadt és átrohadt.
Kösz
Szia!
Sárvédőm is van, csak meg kell néznem milyen állapotú, átrohadva nincs, valszeg nem is horpadt, csütörtökön megyek haza aztán megnézem neked.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5363 Dátum:
2006 Szeptember 04, 23:01:55 »
Idézetet írta: dt - 2006 Szeptember 04, 16:42:35
Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart
1300as rövid.
köszönet!
Szia!
Nekem van váltóm Tatabányán, csak ki kell szerelni 71-es bogárból
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5362 Dátum:
2006 Szeptember 04, 22:01:07 »
Ahoj!
Bontott 1300as hátsó sárvédőt keresek párban. ('70).
Ha valakinek van pls szóljon! csak ne legyen horpadt és átrohadt.
Kösz
PéZsé
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5361 Dátum:
2006 Szeptember 04, 20:20:26 »
Idézetet írta: dt - 2006 Szeptember 04, 16:42:35
Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart
1300as rövid.
köszönet!
Van egy Palotán,asszem tán ingyé vagy jelképes összegért,ha kell irj egy privit küldök nevet meg cimet...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5360 Dátum:
2006 Szeptember 04, 20:12:05 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Szeptember 04, 15:29:03
biztos van lada karbiból is többfajta (tőlem is kérdeztek ilyeneket, hogy "óznos" vagy sem, a mai napig nem tudom mi az...)
A VAZ 2105-ösön jelent meg az Ózon fantázianevű karbi, két nagy újítás volt rajta az egyik az üresjárati benzinellátás lekapcsolása tolóüzemben, 1200-as fordulat felett (mikrokapcsoló a gázrudazaton), valamint a kettes toroknak a vákummal történő működtetése a korábbi mechanikus nyitású helyett.
Az a baj az orosz karbikkal, hogy pontatlanok, fúvókák sorjásak, rosszul vannak fúrva és rendbe kell tenni, mielőtt bármit is várna tőlük az ember. Konstrukcióra nem rossz. Weber.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
dt
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5359 Dátum:
2006 Szeptember 04, 18:29:14 »
Idézetet írta: Sompi - 2006 Szeptember 04, 18:06:10
No! Mi történt a váltóval?????? Biztos hogy bekakált????
nincs 2es, korábban visszaváltásnál recsegett, és Gumibá szerint az átlagnál keményebb.
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5358 Dátum:
2006 Szeptember 04, 18:06:38 »
valakinek?
eredeti Kamei ütközésvédő. szép, hibátlan (pár)
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5357 Dátum:
2006 Szeptember 04, 18:06:10 »
Idézetet írta: dt - 2006 Szeptember 04, 16:42:35
Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart
1300as rövid.
köszönet!
No! Mi történt a váltóval?????? Biztos hogy bekakált????
Holló
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5356 Dátum:
2006 Szeptember 04, 18:01:20 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 Szeptember 04, 17:54:30
keresek!
T2a tolóajtóba valamiféle nyitható abalkot... pl: 3 lamellás westfalia, tolóablak, pillangóablak.
ovál kormányoszlopra kormányt. állapot és semmi egyéb nem érdekes, csak tekerni lehessen...
hívd fel az azst. ő az ellátó
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5355 Dátum:
2006 Szeptember 04, 17:54:30 »
keresek!
T2a tolóajtóba valamiféle nyitható abalkot... pl: 3 lamellás westfalia, tolóablak, pillangóablak.
ovál kormányoszlopra kormányt. állapot és semmi egyéb nem érdekes, csak tekerni lehessen...
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5354 Dátum:
2006 Szeptember 04, 17:26:16 »
Idézetet írta: dt - 2006 Szeptember 04, 16:42:35
Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart
1300as rövid.
köszönet!
szia!Van váltó!(ezek nem igen szoktak tönkremenni!!) Mi történt? Mielőtt szétkapnád az autót írd le mit csinál,mert lehet,hogy csak elöl a kar helyzete nem jó!A váltó egyébként kint van az autóból,de bontani azért kell rajta,mert a dobok is rajta vannak még.Pesthez közel Gyálon van.
http://sparkafer.blogspot.hu/
dt
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5353 Dátum:
2006 Szeptember 04, 16:42:35 »
Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart
1300as rövid.
köszönet!
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5352 Dátum:
2006 Szeptember 04, 15:36:20 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Szeptember 04, 15:29:03
biztos van lada karbiból is többfajta (tőlem is kérdeztek ilyeneket, hogy "óznos" vagy sem, a mai napig nem tudom mi az...)
az viszont biztos, hogy lada karbival messze nem ment úgy a sárkány, mint a gyárival
az Aatesnek meg volt olyan szívócsöve, amivel ezt a karbit fel lehetett rakni 2 lityis typ4 motorra, jól ment vele, csak evett mint a disznó
egy kicsit volt nálam is
igen, ez az ózon típusú. ez is olyan, ahoyg olvasom,hogy megvétel után szét kell szedni és összerakni rendesen
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5351 Dátum:
2006 Szeptember 04, 15:29:03 »
Idézetet írta: Mákos - 2006 Szeptember 04, 15:14:24
itt nem is egyformák
biztos van lada karbiból is többfajta (tőlem is kérdeztek ilyeneket, hogy "óznos" vagy sem, a mai napig nem tudom mi az...)
az viszont biztos, hogy lada karbival messze nem ment úgy a sárkány, mint a gyárival
az Aatesnek meg volt olyan szívócsöve, amivel ezt a karbit fel lehetett rakni 2 lityis typ4 motorra, jól ment vele, csak evett mint a disznó
egy kicsit volt nálam is
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5350 Dátum:
2006 Szeptember 04, 15:14:24 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Szeptember 04, 14:01:46
De a weber másolata. Kicsit kisebb.
Nekem az Alfán gyárilag Weber volt, állandóan becsöpögött alapjáraton. Elég sokat kínlódtam vele, de nem lett jó. Szépen és nagyon-nagyon ment a verda vele, de az alapjárat az esetek 50%-ban szar volt (néha még be is fulladt a sok benzintől).
Ekkor dühömben elmentem és vettem egy zsír új Lada karbit 17 ropiért. Pontosan ugyan úgy néz ki, mint a Weber. De tényleg pontosan olyan.
Ami más az az, hogy a Webernek két eltérő méretű torka volt (32/34 vagy 32/36), a Lada karbinak két egyforma van (32/32). Így a verda bár műszer pontossággal járt és soha semmi baja nem volt többé, de soha sem közelítette meg a gyári karbival elért menetteljesítményeket.
Szerintem az 1.6-os bogár motorra a Lada karbi bőven elegendő. De arra biztosan elegendő, hogy szívócsövet gyártsál és szépen ketyeg vele a verda. Aztán ha lesz millio sok pénzed Weberre, akkor csak lecsavarozod ezt és felcsavarozod azt.
itt nem is egyformák
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5349 Dátum:
2006 Szeptember 04, 15:01:11 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Szeptember 04, 14:46:23
Hudák Misinek van. használt karbi, új szívócső meg ami kell, azt hiszem 58 az ára.
www.bugparts.hu
a börzén? keresd.
az idf.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5348 Dátum:
2006 Szeptember 04, 14:46:23 »
Hudák Misinek van. használt karbi, új szívócső meg ami kell, azt hiszem 58 az ára.
www.bugparts.hu
a börzén? keresd.
Idézetet írta: luftsick - 2006 Szeptember 04, 14:29:18
a webert a hozzávaló szívócsővel. persze nemtom mekkora valószínűséggel fordul elő a használt piacon...
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5347 Dátum:
2006 Szeptember 04, 14:45:04 »
Idézetet írta: luftsick - 2006 Szeptember 04, 14:29:18
kösz az infókat a Lada karbiról, ennyire nem ismertem még a cuccot. tényleg nem megy úgy a Lada karbival a gép, mint a gyárilag szerelt karbival? vagy itt most a gyári alatt a "becsöpögős" weberre gondoltál és az alfa menetteljesítményéről írtál?
a szívócső gyártástól fázom kicsit, elég sok időbe telik kifaragni megfelelően, ezért preferálnám a webert a hozzávaló szívócsővel. persze nemtom mekkora valószínűséggel fordul elő a használt piacon...
Ilyen karbim nekem csak az Alfán volt így annak a menetteljesítényeiről írtam. Egyébként sok tuning mániás és a gépére (nem feltétlenül joggal) rém büszke emberkének a figyelmébe ajánlom, hogy az Alfa 1.3-as boxer motorral teljesen gyári módon tudta kettesben a 110-et (mikor kiszedtem belőle a fordulat szabályzást, akkor a 120-at is) és kényelmesen, erölködés nélkül vitte a 160-at. Én egyszer 180-ig mertem meghajtani autópályán és ott fogyott el az ereje (bár kivárhattam volna a 185-öt is
). És ez egy teljesen hétköznapi szakad alfa volt a 20 év feletti korral.
Lada karbival 140 fölé nem lehetett hajtani.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5346 Dátum:
2006 Szeptember 04, 14:29:18 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Szeptember 04, 14:01:46
De a weber másolata. Kicsit kisebb.
Nekem az Alfán gyárilag Weber volt, állandóan becsöpögött alapjáraton. Elég sokat kínlódtam vele, de nem lett jó. Szépen és nagyon-nagyon ment a verda vele, de az alapjárat az esetek 50%-ban szar volt (néha még be is fulladt a sok benzintől).
Ekkor dühömben elmentem és vettem egy zsír új Lada karbit 17 ropiért. Pontosan ugyan úgy néz ki, mint a Weber. De tényleg pontosan olyan.
Ami más az az, hogy a Webernek két eltérő méretű torka volt (32/34 vagy 32/36), a Lada karbinak két egyforma van (32/32). Így a verda bár műszer pontossággal járt és soha semmi baja nem volt többé, de soha sem közelítette meg a gyári karbival elért menetteljesítményeket.
Szerintem az 1.6-os bogár motorra a Lada karbi bőven elegendő. De arra biztosan elegendő, hogy szívócsövet gyártsál és szépen ketyeg vele a verda. Aztán ha lesz millio sok pénzed Weberre, akkor csak lecsavarozod ezt és felcsavarozod azt.
kösz az infókat a Lada karbiról, ennyire nem ismertem még a cuccot. tényleg nem megy úgy a Lada karbival a gép, mint a gyárilag szerelt karbival? vagy itt most a gyári alatt a "becsöpögős" weberre gondoltál és az alfa menetteljesítményéről írtál?
a szívócső gyártástól fázom kicsit, elég sok időbe telik kifaragni megfelelően, ezért preferálnám a webert a hozzávaló szívócsővel. persze nemtom mekkora valószínűséggel fordul elő a használt piacon...
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5345 Dátum:
2006 Szeptember 04, 14:20:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Szeptember 04, 13:34:53
Én a dupla karbira voksolnék két db 36-os vagy 40-esre, mondjuk IDF. Másodsorban pedig központi 32/36-os regiszter weber megfelelő (nem otthon gyártott, ráhegesztett) szívócsővel.
Lada karbi Ladára való.
na igen, nekem is tetszik amit írsz
és tudsz eladó 32/36os központi webert? az IDF-ekkel az a bajom, hogy elvileg jóétvágyú lesz a kocsi tőle, és ezzel a vassal viszonylag sokat mozognék napi szinten. szóval nem szívesen vállalom az állandó 10-12 liter fölötti fogyasztást. a dupla-dupla megoldás már versenyautóra való, megaztán ennek megfelelően annyiba is kerül a "csomag" a szívócsövekkel, mozgató rudazattal és a két db dupla karbival...
(a lada karbi valóban az utcsó megoldás)
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5344 Dátum:
2006 Szeptember 04, 14:01:46 »
Idézetet írta: Mákos - 2006 Szeptember 04, 13:49:51
elvileg az is valami progresszív jellegű cucc , nem? nem a weber másolata ?
De a weber másolata. Kicsit kisebb.
Nekem az Alfán gyárilag Weber volt, állandóan becsöpögött alapjáraton. Elég sokat kínlódtam vele, de nem lett jó. Szépen és nagyon-nagyon ment a verda vele, de az alapjárat az esetek 50%-ban szar volt (néha még be is fulladt a sok benzintől).
Ekkor dühömben elmentem és vettem egy zsír új Lada karbit 17 ropiért. Pontosan ugyan úgy néz ki, mint a Weber. De tényleg pontosan olyan.
Ami más az az, hogy a Webernek két eltérő méretű torka volt (32/34 vagy 32/36), a Lada karbinak két egyforma van (32/32). Így a verda bár műszer pontossággal járt és soha semmi baja nem volt többé, de soha sem közelítette meg a gyári karbival elért menetteljesítményeket.
Szerintem az 1.6-os bogár motorra a Lada karbi bőven elegendő. De arra biztosan elegendő, hogy szívócsövet gyártsál és szépen ketyeg vele a verda. Aztán ha lesz millio sok pénzed Weberre, akkor csak lecsavarozod ezt és felcsavarozod azt.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5343 Dátum:
2006 Szeptember 04, 13:49:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Szeptember 04, 13:34:53
Én a dupla karbira voksolnék két db 36-os vagy 40-esre, mondjuk IDF. Másodsorban pedig központi 32/36-os regiszter weber megfelelő (nem otthon gyártott, ráhegesztett) szívócsővel.
Lada karbi Ladára való.
elvileg az is valami progresszív jellegű cucc , nem? nem a weber másolata ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5342 Dátum:
2006 Szeptember 04, 13:34:53 »
Idézetet írta: luftsick - 2006 Szeptember 04, 09:41:03
sziasztok,
tud valaki segíteni központi duplatorkú karburátor témában? ötletek, megoldások, biznisz formájában
van egy 1.6os duplaszívós motorom, amin solex 34es karbi van (volt). történetesen nem lehet állítani rajta semmit, pedig kipucoltam és összeraktam rendesen (a szivató tengelye lóg becsülettel, viszont a fojtószelepé nem). úgy hallottam, hogy a 34esekre jellemző ez a meghibásodás, ezért másik típusú karbiban gondolkodom. ha már lúd legyen kövér, kis teljesítménynöveléssel egybekötve
eddigi tippek:
1. 32/36 os központi Weber
2. valami lada karbi?
3. valami IDF karbi? erről nem sokat tudok...
további feladat még a szívósor megoldása...
segítsetek plíz, mert már nagyon szaladna a járgány!
thx
Én a dupla karbira voksolnék két db 36-os vagy 40-esre, mondjuk IDF. Másodsorban pedig központi 32/36-os regiszter weber megfelelő (nem otthon gyártott, ráhegesztett) szívócsővel.
Lada karbi Ladára való.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
amato
Hozzászólások: 167
Results are all that matters.
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5341 Dátum:
2006 Szeptember 04, 13:30:57 »
F-es mocit keresek
óccsón-jót
Üdv
Üdv,
amato
ELMO
1968 ELM220 VW1300
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5340 Dátum:
2006 Szeptember 04, 09:41:03 »
sziasztok,
tud valaki segíteni központi duplatorkú karburátor témában? ötletek, megoldások, biznisz formájában
van egy 1.6os duplaszívós motorom, amin solex 34es karbi van (volt). történetesen nem lehet állítani rajta semmit, pedig kipucoltam és összeraktam rendesen (a szivató tengelye lóg becsülettel, viszont a fojtószelepé nem). úgy hallottam, hogy a 34esekre jellemző ez a meghibásodás, ezért másik típusú karbiban gondolkodom. ha már lúd legyen kövér, kis teljesítménynöveléssel egybekötve
eddigi tippek:
1. 32/36 os központi Weber
2. valami lada karbi?
3. valami IDF karbi? erről nem sokat tudok...
további feladat még a szívósor megoldása...
segítsetek plíz, mert már nagyon szaladna a járgány!
thx
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5339 Dátum:
2006 Szeptember 03, 22:27:23 »
Ezek érdekelnének!
GSA
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2006 Augusztus 30, 09:27:27
Maradék bogi cuccok:
- csomitér-nyitó fogantyú
- díszlécek oválról
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5338 Dátum:
2006 Szeptember 03, 20:17:35 »
Na, akkor holnap hívom a bigbugot, kedden meg megyek a sünihez. Aztán majd lesz valami.
Köszi!
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5337 Dátum:
2006 Szeptember 03, 20:09:47 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Szeptember 03, 19:34:37
Vennék Bogár/Busz szereléshez szerszámkészletet. Dugókulcsok, hajtószárak lennének érdekesek, esetleg komplett készlet kiegészítve 36-os dugókulccsal. Szerintetek hol érdemes ilyenből jó minőségűt, jó áron beszerezni?
Köszönöm!
Gyere ki vasárnap a Gyáli piacra!Ha kell darabokban is veheted őket!De a 36-os az nem ócsó!
http://sparkafer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5336 Dátum:
2006 Szeptember 03, 20:00:21 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Szeptember 03, 19:34:37
Vennék Bogár/Busz szereléshez szerszámkészletet. Dugókulcsok, hajtószárak lennének érdekesek, esetleg komplett készlet kiegészítve 36-os dugókulccsal. Szerintetek hol érdemes ilyenből jó minőségűt, jó áron beszerezni?
Köszönöm!
az ótószerelő haveromhoz jár egy szerszámkészlet dealer baszott komoly cuccai vannak
ha gondolod összehozhatunk eg ytalit
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5335 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:58:14 »
Hétfőn én is találkozom a szedával, este kerti partin... :-)
Akkor kedden mennék be, a hétfő nekem tele van... :-(((
Idézetet írta: Süni - 2006 Szeptember 03, 19:51:16
H-P 8-17.30 Elméletileg hétfőn találkozom SzeDa-val, mert szállítja a 65-öst...
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5334 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:51:16 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Szeptember 03, 19:44:29
Az jó, arra szoktam járni! :-)
Hétfőn vagy kedden beugranék. Mikor vagytok nyitva?
H-P 8-17.30 Elméletileg hétfőn találkozom SzeDa-val, mert szállítja a 65-öst...
AAron
Hozzászólások: 3
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5333 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:50:32 »
Idézet
keresd gumibogit!
Oké. Köszönöm szépen.
"Osztott szélvédőn szép az élet"
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5332 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:47:42 »
Idézetet írta: AAron - 2006 Szeptember 03, 19:47:06
Egyelőre csak gumi kellene hogy guruljon mert már eg jó pár éve áll kint az udvaron ahol megláttam.
keresd gumibogit!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
AAron
Hozzászólások: 3
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5331 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:47:06 »
Idézet
Komplett kerék kell, felnivel együtt?
Egyelőre csak gumi kellene hogy guruljon mert már eg jó pár éve áll kint az udvaron ahol megláttam.
"Osztott szélvédőn szép az élet"
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5330 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:44:29 »
Az jó, arra szoktam járni! :-)
Hétfőn vagy kedden beugranék. Mikor vagytok nyitva?
Idézetet írta: Süni - 2006 Szeptember 03, 19:42:11
XXII BP: Mária T.u.16. piaccal szemben. Bugmaster gürizik a pult mögött, én meg igazgatom !
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5329 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:42:55 »
Komplett kerék kell, felnivel együtt? Hempereg jópár felni elfekvőben a fórumtársaknál. Gumit rá a Gumibogi tud szerezni, igény és pénztárca szerint.
Idézetet írta: AAron - 2006 Szeptember 03, 19:40:48
Sziasztok.
T1-buszt fogok venni és az lenne a kérdésem hogy kerekeket meg egyéb kiegészítőket honnan tudk beszerezni?
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 03, 19:44:55 írta stonemen
»
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5328 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:42:11 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Szeptember 03, 19:40:27
merre van a bolt? A szedával már sokszor beszéltük, hogy Hozzátok érdemes benézni... :-)))
XXII BP: Mária T.u.16. piaccal szemben. Bugmaster gürizik a pult mögött, én meg igazgatom !
AAron
Hozzászólások: 3
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5327 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:40:48 »
Sziasztok.
T1-buszt fogok venni és az lenne a kérdésem hogy kerekeket meg egyéb kiegészítőket honnan tudk beszerezni?
"Osztott szélvédőn szép az élet"
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #5326 Dátum:
2006 Szeptember 03, 19:40:27 »
merre van a bolt? A szedával már sokszor beszéltük, hogy Hozzátok érdemes benézni... :-)))
Idézetet írta: Süni - 2006 Szeptember 03, 19:35:57
Írd le az igényedet ! Nálunk van jó áron (20% kedvezményzt tudok adni ! )
http://extremetrader.addel.hu
Oldalak:
1
...
2102
2103
2104
2105
2106
[
2107
]
2108
2109
2110
2111
2112
...
2241
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...