www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:48:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2102 2103 2104 2105 2106 [2107] 2108 2109 2110 2111 2112 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22233749 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5365 Dátum: 2006 Szeptember 05, 06:52:57 »

Szia!

Sárvédőm is van, csak meg kell néznem milyen állapotú, átrohadva nincs, valszeg nem is horpadt, csütörtökön megyek haza aztán megnézem neked.
megvetted a 1303ast?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5364 Dátum: 2006 Szeptember 04, 23:04:36 »

Ahoj!

Bontott 1300as hátsó sárvédőt keresek párban. ('70).
Ha valakinek van pls szóljon! csak ne legyen horpadt és átrohadt.

Kösz

Szia!

Sárvédőm is van, csak meg kell néznem milyen állapotú, átrohadva nincs, valszeg nem is horpadt, csütörtökön megyek haza aztán megnézem neked.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5363 Dátum: 2006 Szeptember 04, 23:01:55 »

Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart  Undecided
1300as rövid.
köszönet!
Szia!

Nekem van váltóm Tatabányán, csak ki kell szerelni 71-es bogárból Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5362 Dátum: 2006 Szeptember 04, 22:01:07 »

Ahoj!

Bontott 1300as hátsó sárvédőt keresek párban. ('70).
Ha valakinek van pls szóljon! csak ne legyen horpadt és átrohadt.

Kösz
PéZsé
« Hozzászólás #5361 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:20:26 »

Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart  Undecided
1300as rövid.
köszönet!

Van egy Palotán,asszem tán ingyé vagy jelképes összegért,ha kell irj egy privit küldök nevet meg cimet...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5360 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:12:05 »

biztos van lada karbiból is többfajta (tőlem is kérdeztek ilyeneket, hogy "óznos" vagy sem, a mai napig nem tudom mi az...)

A VAZ 2105-ösön jelent meg az Ózon fantázianevű karbi, két nagy újítás volt rajta az egyik az üresjárati benzinellátás lekapcsolása tolóüzemben, 1200-as fordulat felett (mikrokapcsoló a gázrudazaton), valamint a kettes toroknak a vákummal történő működtetése a korábbi mechanikus nyitású helyett.

Az a baj az orosz karbikkal, hogy pontatlanok, fúvókák sorjásak, rosszul vannak fúrva és rendbe kell tenni, mielőtt bármit is várna tőlük az ember. Konstrukcióra nem rossz. Weber.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
dt
« Hozzászólás #5359 Dátum: 2006 Szeptember 04, 18:29:14 »

No! Mi történt a váltóval?????? Biztos hogy bekakált????

nincs 2es, korábban visszaváltásnál recsegett, és Gumibá szerint az átlagnál keményebb.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5358 Dátum: 2006 Szeptember 04, 18:06:38 »

valakinek?

eredeti Kamei ütközésvédő. szép, hibátlan (pár)


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #5357 Dátum: 2006 Szeptember 04, 18:06:10 »

Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart  Undecided
1300as rövid.
köszönet!
No! Mi történt a váltóval?????? Biztos hogy bekakált????
Holló
« Hozzászólás #5356 Dátum: 2006 Szeptember 04, 18:01:20 »

keresek!

T2a tolóajtóba valamiféle nyitható abalkot... pl: 3 lamellás westfalia, tolóablak, pillangóablak.


ovál kormányoszlopra kormányt. állapot és semmi egyéb nem érdekes, csak tekerni lehessen...
hívd fel az azst. ő az ellátó Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5355 Dátum: 2006 Szeptember 04, 17:54:30 »

keresek!

T2a tolóajtóba valamiféle nyitható abalkot... pl: 3 lamellás westfalia, tolóablak, pillangóablak.


ovál kormányoszlopra kormányt. állapot és semmi egyéb nem érdekes, csak tekerni lehessen...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #5354 Dátum: 2006 Szeptember 04, 17:26:16 »

Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart  Undecided
1300as rövid.
köszönet!
szia!Van váltó!(ezek nem igen szoktak tönkremenni!!) Mi történt? Mielőtt szétkapnád az autót írd le mit csinál,mert lehet,hogy csak elöl a kar helyzete nem jó!A váltó egyébként kint van az autóból,de bontani azért kell rajta,mert a dobok is rajta vannak még.Pesthez közel Gyálon van.

dt
« Hozzászólás #5353 Dátum: 2006 Szeptember 04, 16:42:35 »

Tisztelt Kollégák!
Bogárba keresek váltót, mert az enyém beszart  Undecided
1300as rövid.
köszönet!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5352 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:36:20 »

biztos van lada karbiból is többfajta (tőlem is kérdeztek ilyeneket, hogy "óznos" vagy sem, a mai napig nem tudom mi az...)
az viszont biztos, hogy lada karbival messze nem ment úgy a sárkány, mint a gyárival

az Aatesnek meg volt olyan szívócsöve, amivel ezt a karbit fel lehetett rakni 2 lityis typ4 motorra, jól ment vele, csak evett mint a disznó
egy kicsit volt nálam is

igen, ez az ózon típusú. ez is olyan, ahoyg olvasom,hogy megvétel után szét kell szedni és összerakni rendesen Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5351 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:29:03 »

itt nem is egyformák

biztos van lada karbiból is többfajta (tőlem is kérdeztek ilyeneket, hogy "óznos" vagy sem, a mai napig nem tudom mi az...)
az viszont biztos, hogy lada karbival messze nem ment úgy a sárkány, mint a gyárival

az Aatesnek meg volt olyan szívócsöve, amivel ezt a karbit fel lehetett rakni 2 lityis typ4 motorra, jól ment vele, csak evett mint a disznó
egy kicsit volt nálam is

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5350 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:14:24 »

De a weber másolata. Kicsit kisebb.
Nekem az Alfán gyárilag Weber volt, állandóan becsöpögött alapjáraton. Elég sokat kínlódtam vele, de nem lett jó. Szépen és nagyon-nagyon ment a verda vele, de az alapjárat az esetek 50%-ban szar volt (néha még be is fulladt a sok benzintől).
Ekkor dühömben elmentem és vettem egy zsír új Lada karbit 17 ropiért. Pontosan ugyan úgy néz ki, mint a Weber. De tényleg pontosan olyan.
Ami más az az, hogy a Webernek két eltérő méretű torka volt (32/34 vagy 32/36), a Lada karbinak két egyforma van (32/32). Így a verda bár műszer pontossággal járt és soha semmi baja nem volt többé, de soha sem közelítette meg a gyári karbival elért menetteljesítményeket.

Szerintem az 1.6-os bogár motorra a Lada karbi bőven elegendő. De arra biztosan elegendő, hogy szívócsövet gyártsál és szépen ketyeg vele a verda. Aztán ha lesz millio sok pénzed Weberre, akkor csak lecsavarozod ezt és felcsavarozod azt.



itt nem is egyformák

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5349 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:01:11 »

Hudák Misinek van. használt karbi, új szívócső meg ami kell, azt hiszem 58 az ára. www.bugparts.hu a börzén? keresd.


az idf.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5348 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:46:23 »

Hudák Misinek van. használt karbi, új szívócső meg ami kell, azt hiszem 58 az ára. www.bugparts.hu a börzén? keresd.

a webert a hozzávaló szívócsővel. persze nemtom mekkora valószínűséggel fordul elő a használt piacon... Wink
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5347 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:45:04 »

kösz az infókat a Lada karbiról, ennyire nem ismertem még a cuccot. tényleg nem megy úgy a Lada karbival a gép, mint a gyárilag szerelt karbival? vagy itt most a gyári alatt a "becsöpögős" weberre gondoltál és az alfa menetteljesítményéről írtál?  Huh
a szívócső gyártástól fázom kicsit, elég sok időbe telik kifaragni megfelelően, ezért preferálnám a webert a hozzávaló szívócsővel. persze nemtom mekkora valószínűséggel fordul elő a használt piacon... Wink

Ilyen karbim nekem csak az Alfán volt így annak a menetteljesítényeiről írtam. Egyébként sok tuning mániás és a gépére (nem feltétlenül joggal) rém büszke emberkének a figyelmébe ajánlom, hogy az Alfa 1.3-as boxer motorral teljesen gyári módon tudta kettesben a 110-et (mikor kiszedtem belőle a fordulat szabályzást, akkor a 120-at is) és kényelmesen, erölködés nélkül vitte a 160-at. Én egyszer 180-ig mertem meghajtani autópályán és ott fogyott el az ereje (bár kivárhattam volna a 185-öt is Smiley ). És ez egy teljesen hétköznapi szakad alfa volt a 20 év feletti korral.
Lada karbival 140 fölé nem lehetett hajtani.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #5346 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:29:18 »

De a weber másolata. Kicsit kisebb.
Nekem az Alfán gyárilag Weber volt, állandóan becsöpögött alapjáraton. Elég sokat kínlódtam vele, de nem lett jó. Szépen és nagyon-nagyon ment a verda vele, de az alapjárat az esetek 50%-ban szar volt (néha még be is fulladt a sok benzintől).
Ekkor dühömben elmentem és vettem egy zsír új Lada karbit 17 ropiért. Pontosan ugyan úgy néz ki, mint a Weber. De tényleg pontosan olyan.
Ami más az az, hogy a Webernek két eltérő méretű torka volt (32/34 vagy 32/36), a Lada karbinak két egyforma van (32/32). Így a verda bár műszer pontossággal járt és soha semmi baja nem volt többé, de soha sem közelítette meg a gyári karbival elért menetteljesítményeket.

Szerintem az 1.6-os bogár motorra a Lada karbi bőven elegendő. De arra biztosan elegendő, hogy szívócsövet gyártsál és szépen ketyeg vele a verda. Aztán ha lesz millio sok pénzed Weberre, akkor csak lecsavarozod ezt és felcsavarozod azt.
kösz az infókat a Lada karbiról, ennyire nem ismertem még a cuccot. tényleg nem megy úgy a Lada karbival a gép, mint a gyárilag szerelt karbival? vagy itt most a gyári alatt a "becsöpögős" weberre gondoltál és az alfa menetteljesítményéről írtál?  Huh
a szívócső gyártástól fázom kicsit, elég sok időbe telik kifaragni megfelelően, ezért preferálnám a webert a hozzávaló szívócsővel. persze nemtom mekkora valószínűséggel fordul elő a használt piacon... Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #5345 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:20:48 »

Én a dupla karbira voksolnék két db 36-os vagy 40-esre, mondjuk IDF.  Másodsorban pedig központi 32/36-os regiszter weber megfelelő (nem otthon gyártott, ráhegesztett) szívócsővel.

Lada karbi Ladára való.  Wink
na igen, nekem is tetszik amit írsz  Cool
és tudsz eladó 32/36os központi webert? az IDF-ekkel az a bajom, hogy elvileg jóétvágyú lesz a kocsi tőle, és ezzel a vassal viszonylag sokat mozognék napi szinten. szóval nem szívesen vállalom az állandó 10-12 liter fölötti fogyasztást. a dupla-dupla megoldás már versenyautóra való, megaztán ennek megfelelően annyiba is kerül a "csomag" a szívócsövekkel, mozgató rudazattal és a két db dupla karbival...
(a lada karbi valóban az utcsó megoldás)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5344 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:01:46 »

elvileg az is valami progresszív jellegű cucc , nem? nem a weber másolata ?

De a weber másolata. Kicsit kisebb.
Nekem az Alfán gyárilag Weber volt, állandóan becsöpögött alapjáraton. Elég sokat kínlódtam vele, de nem lett jó. Szépen és nagyon-nagyon ment a verda vele, de az alapjárat az esetek 50%-ban szar volt (néha még be is fulladt a sok benzintől).
Ekkor dühömben elmentem és vettem egy zsír új Lada karbit 17 ropiért. Pontosan ugyan úgy néz ki, mint a Weber. De tényleg pontosan olyan.
Ami más az az, hogy a Webernek két eltérő méretű torka volt (32/34 vagy 32/36), a Lada karbinak két egyforma van (32/32). Így a verda bár műszer pontossággal járt és soha semmi baja nem volt többé, de soha sem közelítette meg a gyári karbival elért menetteljesítményeket.

Szerintem az 1.6-os bogár motorra a Lada karbi bőven elegendő. De arra biztosan elegendő, hogy szívócsövet gyártsál és szépen ketyeg vele a verda. Aztán ha lesz millio sok pénzed Weberre, akkor csak lecsavarozod ezt és felcsavarozod azt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5343 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:49:51 »

Én a dupla karbira voksolnék két db 36-os vagy 40-esre, mondjuk IDF.  Másodsorban pedig központi 32/36-os regiszter weber megfelelő (nem otthon gyártott, ráhegesztett) szívócsővel.

Lada karbi Ladára való.  Wink

elvileg az is valami progresszív jellegű cucc , nem? nem a weber másolata ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5342 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:34:53 »

sziasztok,

tud valaki segíteni központi duplatorkú karburátor témában? ötletek, megoldások, biznisz formájában
van egy 1.6os duplaszívós motorom, amin solex 34es karbi van (volt). történetesen nem lehet állítani rajta semmit, pedig kipucoltam és összeraktam rendesen (a szivató tengelye lóg becsülettel, viszont a fojtószelepé nem). úgy hallottam, hogy a 34esekre jellemző ez a meghibásodás, ezért másik típusú karbiban gondolkodom. ha már lúd legyen kövér, kis teljesítménynöveléssel egybekötve  Smiley
eddigi tippek:
1. 32/36 os központi Weber
2. valami lada karbi?
3. valami IDF karbi? erről nem sokat tudok...
további feladat még a szívósor megoldása...
segítsetek plíz, mert már nagyon szaladna a járgány!  Roll Eyes
thx

Én a dupla karbira voksolnék két db 36-os vagy 40-esre, mondjuk IDF.  Másodsorban pedig központi 32/36-os regiszter weber megfelelő (nem otthon gyártott, ráhegesztett) szívócsővel.

Lada karbi Ladára való.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #5341 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:30:57 »

F-es mocit keresek
óccsón-jót

Üdv

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #5340 Dátum: 2006 Szeptember 04, 09:41:03 »

sziasztok,

tud valaki segíteni központi duplatorkú karburátor témában? ötletek, megoldások, biznisz formájában
van egy 1.6os duplaszívós motorom, amin solex 34es karbi van (volt). történetesen nem lehet állítani rajta semmit, pedig kipucoltam és összeraktam rendesen (a szivató tengelye lóg becsülettel, viszont a fojtószelepé nem). úgy hallottam, hogy a 34esekre jellemző ez a meghibásodás, ezért másik típusú karbiban gondolkodom. ha már lúd legyen kövér, kis teljesítménynöveléssel egybekötve  Smiley
eddigi tippek:
1. 32/36 os központi Weber
2. valami lada karbi?
3. valami IDF karbi? erről nem sokat tudok...
további feladat még a szívósor megoldása...
segítsetek plíz, mert már nagyon szaladna a járgány!  Roll Eyes
thx
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5339 Dátum: 2006 Szeptember 03, 22:27:23 »

Ezek érdekelnének!
GSA

Maradék bogi cuccok:
- csomitér-nyitó fogantyú
- díszlécek oválról
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5338 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:17:35 »

Na, akkor holnap hívom a bigbugot, kedden meg megyek a sünihez. Aztán majd lesz valami.
Köszi!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #5337 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:09:47 »

Vennék Bogár/Busz szereléshez szerszámkészletet. Dugókulcsok, hajtószárak lennének érdekesek, esetleg komplett készlet kiegészítve 36-os dugókulccsal. Szerintetek hol érdemes ilyenből jó minőségűt, jó áron beszerezni?
Köszönöm!
Gyere ki vasárnap a Gyáli piacra!Ha kell darabokban is veheted őket!De a 36-os az nem ócsó!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5336 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:00:21 »

Vennék Bogár/Busz szereléshez szerszámkészletet. Dugókulcsok, hajtószárak lennének érdekesek, esetleg komplett készlet kiegészítve 36-os dugókulccsal. Szerintetek hol érdemes ilyenből jó minőségűt, jó áron beszerezni?
Köszönöm!

az ótószerelő haveromhoz jár egy szerszámkészlet dealer baszott komoly cuccai vannak
ha gondolod összehozhatunk eg ytalit

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5335 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:58:14 »

Hétfőn én is találkozom a szedával, este kerti partin... :-)
Akkor kedden mennék be, a hétfő nekem tele van... :-(((

H-P 8-17.30 Elméletileg hétfőn találkozom SzeDa-val, mert szállítja a 65-öst...
Süni
« Hozzászólás #5334 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:51:16 »

Az jó, arra szoktam járni! :-)
Hétfőn vagy kedden beugranék. Mikor vagytok nyitva?


H-P 8-17.30 Elméletileg hétfőn találkozom SzeDa-val, mert szállítja a 65-öst...
Nem elérhető AAron
Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #5333 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:50:32 »

Idézet
keresd gumibogit!

Oké. Köszönöm szépen.

"Osztott szélvédőn szép az élet"
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5332 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:47:42 »

Egyelőre csak gumi kellene hogy guruljon mert már eg jó pár éve áll kint az udvaron ahol megláttam.
keresd gumibogit!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AAron
Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #5331 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:47:06 »

Idézet
Komplett kerék kell, felnivel együtt?

Egyelőre csak gumi kellene hogy guruljon mert már eg jó pár éve áll kint az udvaron ahol megláttam.

"Osztott szélvédőn szép az élet"
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5330 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:44:29 »

Az jó, arra szoktam járni! :-)
Hétfőn vagy kedden beugranék. Mikor vagytok nyitva?


XXII BP: Mária T.u.16. piaccal szemben. Bugmaster gürizik a pult mögött, én meg igazgatom !  Grin Grin Grin


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5329 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:42:55 »

Komplett kerék kell, felnivel együtt? Hempereg jópár felni elfekvőben a fórumtársaknál. Gumit rá a Gumibogi tud szerezni, igény és pénztárca szerint.

Sziasztok.

T1-buszt fogok venni és az lenne a kérdésem hogy kerekeket meg egyéb kiegészítőket honnan tudk beszerezni?
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 03, 19:44:55 írta stonemen »
Süni
« Hozzászólás #5328 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:42:11 »

merre van a bolt? A szedával már sokszor beszéltük, hogy Hozzátok érdemes benézni... :-)))

XXII BP: Mária T.u.16. piaccal szemben. Bugmaster gürizik a pult mögött, én meg igazgatom !  Grin Grin Grin

Nem elérhető AAron
Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #5327 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:40:48 »

Sziasztok.

T1-buszt fogok venni és az lenne a kérdésem hogy kerekeket meg egyéb kiegészítőket honnan tudk beszerezni?

"Osztott szélvédőn szép az élet"
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5326 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:40:27 »

merre van a bolt? A szedával már sokszor beszéltük, hogy Hozzátok érdemes benézni... :-)))

Írd le az igényedet ! Nálunk van jó áron (20% kedvezményzt tudok adni ! )

http://extremetrader.addel.hu
Oldalak: 1 ... 2102 2103 2104 2105 2106 [2107] 2108 2109 2110 2111 2112 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.