www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 23:36:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492 493 494 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11163329 alkalommal)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #28094 Dátum: 2009 április 22, 18:07:28 »

tolatólámpa mire van kötve? van kapcsolóhely a te váltódban?
Ezekszerint  Smiley  ja és tényleg jól bevilágitja a hátsó fertájt Grin
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #28093 Dátum: 2009 április 22, 18:05:00 »

gyári közeli 66-os:
<beszúrt kép törölve>
neked a felni lyukacsos...az a ritka ami csak 66??
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28092 Dátum: 2009 április 22, 18:04:33 »

tolatólámpa mire van kötve? van kapcsolóhely a te váltódban?
http://www.vatera.hu/vw_bogar_tolatolampa_kapcsolo_144528496.html
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28091 Dátum: 2009 április 22, 18:02:44 »

 ...igen Smiley ..a disztárcsa egyedi  Tongue  (csk azt akartam mondani hogy van lapos disztárcsa 5csavaroson!! Smiley

<beszúrt kép törölve>
tolatólámpa mire van kötve? van kapcsolóhely a te váltódban?
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #28090 Dátum: 2009 április 22, 18:01:38 »

66os is olyan.... a 67esnek meg más hátfala + motorteteje van arról könnyen megismerhető (csak abban az évben olyan)
 ...igen Smiley ..a disztárcsa egyedi  Tongue  (csk azt akartam mondani hogy van lapos disztárcsa 5csavaroson!! Smiley

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28089 Dátum: 2009 április 22, 17:58:45 »

gyári közeli 66-os:
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28088 Dátum: 2009 április 22, 17:55:07 »

<beszúrt kép törölve>

5csavaros ,lapos(67) Wink

66os is olyan.... a 67esnek meg más hátfala + motorteteje van arról könnyen megismerhető (csak abban az évben olyan)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #28087 Dátum: 2009 április 22, 17:52:13 »

a 66-os ilyen lyukacsos, ötcsavaros felivel jött gyárilag és lapos dísztárcsái vannak, de ezek a dísztárcsák nem azonosak a későbbi lapos dísztárcsákkal.


5csavaros ,lapos(67) Wink
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28086 Dátum: 2009 április 22, 17:14:39 »

véleményem szerint, ha a belső tér még használható és az autó nincs agyonlakatolva (gányolva), akkor ez a 300ezerFt-os ár elfogadhatónak tekinthető.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28085 Dátum: 2009 április 22, 17:11:49 »

És a dobok ezen 4 csavarosak? Mert a dísztárcsa arra utal.
Tudom, hogy volt olyan 65-ös ötcsavaros  felni aminek ilyen lukjai voltak, de arra a púpos dísztárcsa kellett.

a 66-os ilyen lyukacsos, ötcsavaros felivel jött gyárilag és lapos dísztárcsái vannak, de ezek a dísztárcsák nem azonosak a későbbi lapos dísztárcsákkal.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28084 Dátum: 2009 április 22, 17:11:41 »

És akkor mennyi is egy ilyennek (konkrétan ennek) a reális ára?  Smiley
attól függ mennyi alja van (alváz, kasztni)
és a motor tényleg jó-e
sztem irányárnak nem durva a 300. de tényleg tudni kell amit SiD is mondott, hogy erre jócskán költeni kell hogy ki legyen rendesen lakatolva, le legyen fényezve és mindene rendben legyen. de szerintem jó alapnak tűnik. pl tuti hogy ilyen kárpitot nehezebb szerezni mint első sárvédőket. 
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #28083 Dátum: 2009 április 22, 17:06:39 »

És akkor mennyi is egy ilyennek (konkrétan ennek) a reális ára?  Smiley

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #28082 Dátum: 2009 április 22, 16:20:52 »

65-67-ig volt ott az a szellőző középen.
a 67-es évjárat ennél az autónál egyértelműen kizárható, ugyanis a 67-nek nagyon sok évjáratspecifikus ismertetőjele van.
tehát marad a 65 vagy 66.
sajnos a kilincseket nem látom közelebbről, de ha "kocka" nyomógombos, akkor még 65-ös a gép, ha már "kör", akkor 66-os, de ezek már csak egészen apró különbségek.
És a dobok ezen 4 csavarosak? Mert a dísztárcsa arra utal.
Tudom, hogy volt olyan 65-ös ötcsavaros  felni aminek ilyen lukjai voltak, de arra a púpos dísztárcsa kellett.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28081 Dátum: 2009 április 22, 15:48:54 »

Egyértelműen 66-os.
- ajtókárpit full eredeti 66-os
- fekete fogó, kormány, index, gyujtáskapcsoló és szürke gombok

Ez teljesen a 66-os ismérvei
igazad van, az ajtókárpit tökéletesen azonosítja.  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28080 Dátum: 2009 április 22, 11:26:33 »

65-67-ig volt ott az a szellőző középen.
a 67-es évjárat ennél az autónál egyértelműen kizárható, ugyanis a 67-nek nagyon sok évjáratspecifikus ismertetőjele van.
tehát marad a 65 vagy 66.
sajnos a kilincseket nem látom közelebbről, de ha "kocka" nyomógombos, akkor még 65-ös a gép, ha már "kör", akkor 66-os, de ezek már csak egészen apró különbségek.

Egyértelműen 66-os.
- ajtókárpit full eredeti 66-os
- fekete fogó, kormány, index, gyujtáskapcsoló és szürke gombok

Ez teljesen a 66-os ismérvei
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28079 Dátum: 2009 április 22, 10:20:07 »

előtte nem volt csak ott  Shocked
hát akkor ma is tanultam valamit Wink
65-67-ig volt ott az a szellőző középen.
a 67-es évjárat ennél az autónál egyértelműen kizárható, ugyanis a 67-nek nagyon sok évjáratspecifikus ismertetőjele van.
tehát marad a 65 vagy 66.
sajnos a kilincseket nem látom közelebbről, de ha "kocka" nyomógombos, akkor még 65-ös a gép, ha már "kör", akkor 66-os, de ezek már csak egészen apró különbségek.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28078 Dátum: 2009 április 22, 10:15:42 »

pont abból látni hogy 66os. akkor még csak ott volt
előtte nem volt csak ott  Shocked
hát akkor ma is tanultam valamit Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28077 Dátum: 2009 április 22, 10:14:33 »

majd az okosok meg mondják mi a tuti, de csak középen van sellőző a szélvédőhöz

pont abból látni hogy 66os. akkor még csak ott volt
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28076 Dátum: 2009 április 22, 10:12:26 »

én nem látok rajta semmi spárost. a spár általában díszléc nélküli és valamilyen régebbi kormánykerék (oválé, perecé) van benne.
majd az okosok meg mondják mi a tuti, de csak középen van sellőző a szélvédőhöz
díszléces cuccokra könyebb cserélni a gyárit, de kompletten a műszerfalat nehezabb
valmikor fektethettek ebbe a kocsiba pénzt, akor kapott csili vili cuccokat, meg új első sárvédőket
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28075 Dátum: 2009 április 22, 10:09:22 »

a műszerfal sparos
én nem látok rajta semmi spárost. a spár általában díszléc nélküli és valamilyen régebbi kormánykerék (oválé, perecé) van benne.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28074 Dátum: 2009 április 22, 10:07:35 »

Bincié spár, ez meg nem spár, szóval nem olyan. Viszont tényleg 66-osnak néz ki.
a műszerfal sparos
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28073 Dátum: 2009 április 22, 10:03:49 »

kis karosszéria munkára szorul, höhö 
mármint a hirdetés szerint....
ez egy tökéletes belépő további 1.5millió elköltéséhez.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28072 Dátum: 2009 április 22, 10:02:12 »

http://www.hasznaltauto.hu/2917252
pedig szerintem 66os. épp kérdezni akartam, hogy a hátsó sárvédők még eredetiek rajta, mert ott a hely a korlátnak?
és ott a díszcsíkos rádióelőlap, amit D1987 keresett
kis karosszéria munkára szorul, höhö 

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28071 Dátum: 2009 április 22, 10:00:39 »

http://www.hasznaltauto.hu/2917252
pedig szerintem 66os. épp kérdezni akartam, hogy a hátsó sárvédők még eredetiek rajta, mert ott a hely a korlátnak?
és ott a díszcsíkos rádióelőlap, amit D1987 keresett
Bincié spár, ez meg nem spár, szóval nem olyan. Viszont tényleg 66-osnak néz ki.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28070 Dátum: 2009 április 22, 09:59:36 »

http://www.hasznaltauto.hu/2917252
pedig szerintem 66os. épp kérdezni akartam, hogy a hátsó sárvédők még eredetiek rajta, mert ott a hely a korlátnak?
és ott a díszcsíkos rádióelőlap, amit D1987 keresett
lehet ha sárvédőcserés elől, akkor viszont olyan mint bincié, a többi részéről hihető hogy 66 os
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #28069 Dátum: 2009 április 22, 09:58:55 »

http://www.hasznaltauto.hu/2917252
pedig szerintem 66os. épp kérdezni akartam, hogy a hátsó sárvédők még eredetiek rajta, mert ott a hely a korlátnak?
és ott a díszcsíkos rádióelőlap, amit D1987 keresett

Hasonlót keresek igen, de ez nekem nem lenne jó a rádiómhoz, ez nem az én típusomra való...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28068 Dátum: 2009 április 22, 09:48:27 »

spar, bár nem 66 os de jól néz ki, csak nem 300 ért
http://www.hasznaltauto.hu/2917252
pedig szerintem 66os. épp kérdezni akartam, hogy a hátsó sárvédők még eredetiek rajta, mert ott a hely a korlátnak?
és ott a díszcsíkos rádióelőlap, amit D1987 keresett
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28067 Dátum: 2009 április 22, 09:43:35 »

spar, bár nem 66 os de jól néz ki, csak nem 300 ért

« Utoljára szerkesztve: 2009 április 22, 09:58:04 írta Micka »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #28066 Dátum: 2009 április 22, 08:27:35 »

én speciel nem vágyom oválra, de a 63-asommal megegyező állapotú 58-as bogira azért átnyergelnék.
nekem az 58-as a nagy kedvencem.
Valamiért nekem is az 57 a nyerő.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #28065 Dátum: 2009 április 22, 05:44:53 »

Én sem akarok T1-et. T2a westy volt az álom, majdnem meg is vettem, de beláttam, családdal fontosabb a kényelem. Nekem.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28064 Dátum: 2009 április 22, 00:28:57 »

én speciel nem vágyom oválra, de a 63-asommal megegyező állapotú 58-as bogira azért átnyergelnék.
nekem az 58-as a nagy kedvencem.
volt különbség 58-60 között? nekem is a kisablakos-karosindexesek a kedvenceim
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #28063 Dátum: 2009 április 21, 23:39:28 »

De te egy gonosz kis manó vagy - biztos te voltál!  Evil

................
nem gonosz!  Evil de, hétfőn alig voltam net közelben  Evil , meg ha én hirdetem meg akkor családi okokból sürgősen eladó 100 ezerért lett volna a szöveg  Evil Evil Evil THE!!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28062 Dátum: 2009 április 21, 23:27:36 »

nem minden buszos akar T1-et
Mikor en mar buszos leszek, akkor nem T1-et akarod majd, hanem T72-t.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #28061 Dátum: 2009 április 21, 23:20:32 »

nem minden buszos akar T1-et

"nem minden buszos akar T1-et" és nem minden T1-es akar buszt.. vagy hogy is van ez?? fordítva is igaz??
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #28060 Dátum: 2009 április 21, 23:16:15 »

hétvégén ha minden jolmegy vágom a busz tetöt Evil Evil
olyan tolotetö lesz hogy csak na..... Wink
remélem hortobágyra már készlesz.....
és ha megvágom ugysincs visszaut Evil Evil
Csak nehogy beázzon majd.  Grin
Azért fólia és ragasztószalag mindig legyen nálad.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #28059 Dátum: 2009 április 21, 22:43:28 »

nem minden buszos akar T1-et


jaja
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #28058 Dátum: 2009 április 21, 22:09:48 »

Én sem szeretnék T1-et, ha lenne pénzem, inkább olyan T2-est csinálnék, amiben benne van minden, mi szemszájnak ingere.
Erős moci, tolótető, valami spéci 5 sebességes váltó stb.  Grin
hétvégén ha minden jolmegy vágom a busz tetöt Evil Evil
olyan tolotetö lesz hogy csak na..... Wink
remélem hortobágyra már készlesz.....
és ha megvágom ugysincs visszaut Evil Evil

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #28057 Dátum: 2009 április 21, 22:04:47 »

minden buszos akar t1-et!!
és egész életében nézegeti öket,hátha....
Én sem szeretnék T1-et, ha lenne pénzem, inkább olyan T2-est csinálnék, amiben benne van minden, mi szemszájnak ingere.
Erős moci, tolótető, valami spéci 5 sebességes váltó stb.  Grin

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #28056 Dátum: 2009 április 21, 21:56:45 »

nem minden buszos akar T1-et
etz biztosan állíthatom   Wink
én speciel élvezném a buszom amíg lehet
az aláfekvős 60-al menős szopóka az nem nekem való
ha európát nem is de kishazánkat bejárnám vele a rák előtt  Wink
nem mondtam,hogy cserélném....
de szivesen vennék egyet!!
(de lehet cserélném is....ki tudja....)

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28055 Dátum: 2009 április 21, 21:43:38 »

minden buszos akar t1-et!!
és egész életében nézegeti öket,hátha....
nem minden buszos akar T1-et
etz biztosan állíthatom   Wink
én speciel élvezném a buszom amíg lehet
az aláfekvős 60-al menős szopóka az nem nekem való
ha európát nem is de kishazánkat bejárnám vele a rák előtt  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492 493 494 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.