www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 21:07:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 592 593 594 595 596 [597] 598 599 600 601 602 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11147792 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #23774 Dátum: 2008 Július 20, 12:34:49 »

Igen, 80-as leállítva,rohasztva!Keménylehet élőben,de még vannak csodák,lehet hogy tipp-topp!
ugye mint egy jó 81es...... Wink Cheesy

Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #23773 Dátum: 2008 Július 20, 12:31:09 »

megint egy, a bogiról mindent elmondó fotosorozat..... Tongue
de jó is lehet persze...mint mindent látni kellene előben
Igen, 80-as leállítva,rohasztva!Keménylehet élőben,de még vannak csodák,lehet hogy tipp-topp!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #23772 Dátum: 2008 Július 20, 12:28:36 »

megint egy, a bogiról mindent elmondó fotosorozat..... Tongue
de jó is lehet persze...mint mindent látni kellene előben
Grin

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #23771 Dátum: 2008 Július 20, 10:07:08 »

ez volt már? ugyan lehetne róla valami használható kép is, de talán még jó is lehet
http://www.hasznaltauto.hu/2224678_volkswagen_bogar_1980
megint egy, a bogiról mindent elmondó fotosorozat..... Tongue
de jó is lehet persze...mint mindent látni kellene előben

Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #23770 Dátum: 2008 Július 20, 10:00:56 »

ez volt már? ugyan lehetne róla valami használható kép is, de talán még jó is lehet
http://www.hasznaltauto.hu/2224678_volkswagen_bogar_1980

ezt pedig minden reggel láttam a mesterutcai 4/6 villamos megállójánál, ment budára
mondjuk ha nem lenne kockás az eleje(ez a legkevesebb, teddy művek megoldaná), meg lenne rajta normális lökös, meg lámpa, még egész jól is nézne ki sztem
http://www.hasznaltauto.hu/2230307_volkswagen_bogar_1971

viszont a milla körül vannak érdekes szülemények a használtautón Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 20, 10:14:23 írta martonmany »
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #23769 Dátum: 2008 Július 18, 18:58:01 »

reggel énis felhívtam egyböl!!
jaja t2 ,felejtös,hebegett össze vissza,hogy mért az van írva,elirták a hirdetést,meg olyat is mondott,hogy azért ez lett irva,mert ö valami könyvben látta,hogy ez az......
és mondom nem a forgalmibol kéne megnézni ezeket?erre megin hebegett habogott,elköszöntem ....ennyi....
azzal sincs tisztában, hogy milyen autoja van  Grin
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #23768 Dátum: 2008 Július 18, 18:34:25 »

Én láttam. Egy '73-as T2-es, porrárohadva. A papírját nem láttam, de állítólag abban 1959-esként szerepel, azért írta ezt az évjáratot.
reggel énis felhívtam egyböl!!
jaja t2 ,felejtös,hebegett össze vissza,hogy mért az van írva,elirták a hirdetést,meg olyat is mondott,hogy azért ez lett irva,mert ö valami könyvben látta,hogy ez az......
és mondom nem a forgalmibol kéne megnézni ezeket?erre megin hebegett habogott,elköszöntem ....ennyi....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #23767 Dátum: 2008 Július 18, 13:12:47 »

Én láttam. Egy '73-as T2-es, porrárohadva. A papírját nem láttam, de állítólag abban 1959-esként szerepel, azért írta ezt az évjáratot.
ha t1-lenne akkor esetleg jó vétel lenne, de ha egy szét rohadt t2 akkor mire fel ez a magas ár?
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #23766 Dátum: 2008 Július 18, 13:01:50 »


Én láttam. Egy '73-as T2-es, porrárohadva. A papírját nem láttam, de állítólag abban 1959-esként szerepel, azért írta ezt az évjáratot.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23765 Dátum: 2008 Július 18, 11:01:07 »

Eladó egy igazi RATLOOK! Magyar papírral, lejárt m.vizsgával.

1962. az évjárata, az utolsó előtti pillanatban leállt a munka, csak az összerakás volt hátra (kárpitozva is volt, arra nem kell költeni), a fényezés viszont szar felégette a nap! (sajnos a fényező nem dolgozott alá rendesen), a motor és a fékek rendbe lettek téve, de ennek már egy pár éve. Elméletileg mindene megvan (lehet, hogy alükhárító hibádzik????).




Irány ár: 250 EFt
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 18, 11:05:44 írta Bill »
1303LS
« Hozzászólás #23764 Dátum: 2008 Július 18, 08:29:25 »

Akkor én segítek:

Perec - nem kapsz, nagyon drága, napi közlekedésre nem alkalmas - veterán kategória
Ovál - nagyon drága, napi közlekedésre korlátozottan alkalmas
pre67 - presztízs okoból drága, csak röhögni jó azokon, akik roncsokat vesznek nagy pénzekért, kerüld
67-69 - nagyon jó minőségű autók, F-es motor elnyűhetetlen, 12V, jó választás.
70-74 - sok apró, de hasznos módosítás, AB-s motor nagyon jó, nagyon jó áron lehet hozzájutni, német gyártású autók
1302 - elöl már McPhersonos, de a műszerfal alapjaiban azonos, nagyobb csomagtartó
1303 - elöl McPherson, de gagyi műanyag műszerfal, nem illik az autóhoz.
74- után Főleg mexikói modellek, minőségük, lemezeik nem olyen jók, de újabbak. Elöl torziósok, mint a régebbiek, sok az 1200-es D motorkód. Nagyon jó motorok.
Nagyon jól összeszedted. 
Annyit még hozzá lehetne tenni, hogy napi használat szempontjából a 302-303-as csomagtartója nagyságrendekkel jobban pakolható.
Pl tegnapi utunkon volt benne 4 szék, 1 asztal, egy hatalmas sátor (6személyes 17kg ez tényleg jelentős tétel), 3 hálózsák, 1krokodil emelő, 1 4L-es olajos doboz. Mindez elöl.
Elektromos hűtőtáska (nem alacsony) elöl állítva befér. (na ez már nem a sátorral együtt)
Motorválasztásnál meggondolandók az igények nagyon. 1.2-est meg kell szokni, de nagyon szerethető, kis fogyasztás, nagyon csendes. 100-110 utazót tudja, tegnapelőtt belehajtottam a 120-ba, ott már megerősödött kellemetlenül a hangja. 95-100 között van egy olyan vízválasztó amikor el kell kezdeni nyomni a gázt, addig csak épp, hogy nyomom.
Egy 1.6-os motor hosszú váltóval viszont jobban utazható mint egy alsó kategóriás mai autó.
303-asba bele kell ülni, és rögtön eldől, hogy az egyén, hogy viszonyul hozzá, SZVSZ a műszerfal pont kiegészíti a domború szélvédőt és jól néz ki együtt.
302-es nekem kicsit esetlen.
Ja hátsó futómű is talán jobban teljesít 302-303 esetén, a hosszabb/más karakterisztikával rendelkező rugója miatt. Nincs tapasztalatom sima bogival.
Első futómű környéki lemezek, tornyok, nyúlványok a bonyolultságukból adódóan több munkát pénzt kívánnak egy javítás alkalmával, ez tény. De egy jól karbantartott, pár évente üregvédőzött sokáig kiszolgál.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 18, 08:32:41 írta 1303LS »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #23763 Dátum: 2008 Július 17, 23:21:37 »

66os bogár 12V 2körös fékkel és mexikói 1200es motorral  Wink csak hogy minden igény ki legyen elégítve Cheesy Cheesy
és generátorral... Wink Cheesy

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23762 Dátum: 2008 Július 17, 23:20:15 »

főleg az utolsó 2 sor ...igaz? Wink Cheesy

66os bogár 12V 2körös fékkel és mexikói 1200es motorral  Wink csak hogy minden igény ki legyen elégítve Cheesy Cheesy
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #23761 Dátum: 2008 Július 17, 23:05:35 »

Ez jó! rövid és tömör  Grin
főleg az utolsó 2 sor ...igaz? Wink Cheesy

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #23760 Dátum: 2008 Július 17, 23:04:38 »

Akkor én segítek:

Perec - nem kapsz, nagyon drága, napi közlekedésre nem alkalmas - veterán kategória
Ovál - nagyon drága, napi közlekedésre korlátozottan alkalmas
pre67 - presztízs okoból drága, csak röhögni jó azokon, akik roncsokat vesznek nagy pénzekért, kerüld
67-69 - nagyon jó minőségű autók, F-es motor elnyűhetetlen, 12V, jó választás.
70-74 - sok apró, de hasznos módosítás, AB-s motor nagyon jó, nagyon jó áron lehet hozzájutni, német gyártású autók
1302 - elöl már McPhersonos, de a műszerfal alapjaiban azonos, nagyobb csomagtartó
1303 - elöl McPherson, de gagyi műanyag műszerfal, nem illik az autóhoz.
74- után Főleg mexikói modellek, minőségük, lemezeik nem olyen jók, de újabbak. Elöl torziósok, mint a régebbiek, sok az 1200-es D motorkód. Nagyon jó motorok.

Ez jó! rövid és tömör  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Závodszky Iwán
Hozzászólások: 2023


ZDESIGN for VOLKS and ROLL.5

« Hozzászólás #23759 Dátum: 2008 Július 17, 22:29:10 »

a bogaraddal mentél? ja bocs, nincs Tongue

komolyra fordítva kb bármilyen typ181re elcserélném, a busz sorsa meg képlékeny, lehet, hogy ismét eladó lesz, hogy ne legyek off. amúgy szarabbul néz ki, mint amilyen...

Én is "komolyra fordítom":...................egyszer már volt...................most nincs...........................de remélem lesz Wink Cheesy

Legalábbis , azon vagyok! Smiley

20/9392-292

HAMAROSAN KAPHATÓ:

Pólók: www.polo-art.hu/index2.php

Bogaras pólók az egyéb termékek kategóriában
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #23758 Dátum: 2008 Július 17, 21:07:52 »

ezt láttátok, érdekes
http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert8669057.html
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #23757 Dátum: 2008 Július 17, 20:57:26 »

Így van, ízlések és pofonok.
Kár vitatkozni, én csak a saját véleményemet írtam le.

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23756 Dátum: 2008 Július 17, 19:51:32 »

Így van, ízlések és pofonok.
Kár vitatkozni, én csak a saját véleményemet írtam le.

  Nem akarotam vitatkozni.Gyerekkorom óta a vágyam egy 1303s.Az állólámpás 911-es elérhetetlen.Illetve nem,de irreális áldozat lenne.Üdv.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23755 Dátum: 2008 Július 17, 19:46:17 »

én szóltam hogy mindig probléma van abból,hogy kinek melyik típus a kedvence Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23754 Dátum: 2008 Július 17, 19:42:27 »

  Azért a 03-as műszerfala is tetves nehéz,belül fém.Izlések és pofonok.Legalább nem 5 centire van a szélvédő a fejemtől.Igaz a sík üveget otthon is kivágod.

Így van, ízlések és pofonok.
Kár vitatkozni, én csak a saját véleményemet írtam le.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23753 Dátum: 2008 Július 17, 19:30:07 »

  Azért a 03-as műszerfala is tetves nehéz,belül fém.Izlések és pofonok.Legalább nem 5 centire van a szélvédő a fejemtől.Igaz a sík üveget otthon is kivágod.
Kinek mi. Én például imádom, hogy tudok mágnesesen cuccokat, fecniket aggatni a műszerfalra, meg hogy a kisujjammal elérem a kormányról a szélvédőt...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23752 Dátum: 2008 Július 17, 19:28:12 »

Akkor én segítek:

Perec - nem kapsz, nagyon drága, napi közlekedésre nem alkalmas - veterán kategória
Ovál - nagyon drága, napi közlekedésre korlátozottan alkalmas
pre67 - presztízs okoból drága, csak röhögni jó azokon, akik roncsokat vesznek nagy pénzekért, kerüld
67-69 - nagyon jó minőségű autók, F-es motor elnyűhetetlen, 12V, jó választás.
70-74 - sok apró, de hasznos módosítás, AB-s motor nagyon jó, nagyon jó áron lehet hozzájutni, német gyártású autók
1302 - elöl már McPhersonos, de a műszerfal alapjaiban azonos, nagyobb csomagtartó
1303 - elöl McPherson, de gagyi műanyag műszerfal, nem illik az autóhoz.
74- után Főleg mexikói modellek, minőségük, lemezeik nem olyen jók, de újabbak. Elöl torziósok, mint a régebbiek, sok az 1200-es D motorkód. Nagyon jó motorok.

  Azért a 03-as műszerfala is tetves nehéz,belül fém.Izlések és pofonok.Legalább nem 5 centire van a szélvédő a fejemtől.Igaz a sík üveget otthon is kivágod.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23751 Dátum: 2008 Július 17, 17:33:50 »

a bogaraddal mentél? ja bocs, nincs Tongue

komolyra fordítva kb bármilyen typ181re elcserélném, a busz sorsa meg képlékeny, lehet, hogy ismét eladó lesz, hogy ne legyek off. amúgy szarabbul néz ki, mint amilyen...

ha valaki ad a Kübelért 450e-t , bár így szétszedve kétlem Smiley, az viheti, adjuk hozzá az összes lebontott alkatrsézt, csere is szóba jöhet esetleg, típus-állapot függő
képek itt:http://kep.tar.hu/lovasb/50543663#2
küszöb alja, sárvédőívek, meg itt-ott korhadt, de amúgy jobban egyben van, mint a mostanában kint ennyiért kínált vasak szvsz, itthon meg gyak. lehetetlen eladót találni, ami van azért meg csillagászati összeget kérnek( 1,5mió, 2,5 mió, kicsit el vannak szállva Grin )

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #23750 Dátum: 2008 Július 17, 17:29:23 »

Megértelek, épp ma mentem el maresz műhelye előtt és láttam szegény -szebb korokat is megélt- buszodat a boruló ég alatt árválkodni.

Mondjuk a társaság legalább jó volt. Ott állt Fradi Dani bogija is. (Legalább nem unatkoztak Wink)

Lovas helyében én is erősen elgondolkodnék a cserén Wink Grin
a bogaraddal mentél? ja bocs, nincs Tongue

komolyra fordítva kb bármilyen typ181re elcserélném, a busz sorsa meg képlékeny, lehet, hogy ismét eladó lesz, hogy ne legyek off. amúgy szarabbul néz ki, mint amilyen...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23749 Dátum: 2008 Július 17, 17:26:12 »

Megértelek, épp ma mentem el maresz műhelye előtt és láttam szegény -szebb korokat is megélt- buszodat a boruló ég alatt árválkodni.

Mondjuk a társaság legalább jó volt. Ott állt Fradi Dani bogija is. (Legalább nem unatkoztak Wink)

Lovas helyében én is erősen elgondolkodnék a cserén Wink Grin

majd idővel, most az a fő,hogy legyen kész valamelyik még a nyáron, mert az egyik már két éve, a másik már tavaly október óta megvan, és még egyik sincs kész Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Závodszky Iwán
Hozzászólások: 2023


ZDESIGN for VOLKS and ROLL.5

« Hozzászólás #23748 Dátum: 2008 Július 17, 17:24:42 »

simán odaadnám a buszom egy typ181ért Smiley

Megértelek, épp ma mentem el maresz műhelye előtt és láttam szegény -szebb korokat is megélt- buszodat a boruló ég alatt árválkodni.

Mondjuk a társaság legalább jó volt. Ott állt Fradi Dani bogija is. (Legalább nem unatkoztak Wink)

Lovas helyében én is erősen elgondolkodnék a cserén Wink Grin

20/9392-292

HAMAROSAN KAPHATÓ:

Pólók: www.polo-art.hu/index2.php

Bogaras pólók az egyéb termékek kategóriában
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23747 Dátum: 2008 Július 17, 17:12:13 »

simán odaadnám a buszom egy typ181ért Smiley

jó gépek ezek Grin, én meg majd ha megunom a Kübelt( bár nem mostanában lesz), gondoltam venni egy t2 dokát, vagy valami hasonlót

amúgy ezek is legalább olyan pénztemetők, mint akármelyik léghűtéses vw Wink, két Kübel árán megtanultuk...

árultuk az egyiket nemrégen 450e-ért, azt is felújításra hoztuk, de úgytűnt hogy nem lesz rá keret, meghirdettem, hívtak páran, de aztán senki sem kattant rá, végül összejött rá pénz, és nekiálltunk megcsinálni, már a kasznisnál van, és szvsz egy hét munka van vele (amit ha ért hozzá az ember otthon is megcsinálja) + festés, aztán mehet műszakira, stb, kb 350e ft ráköltéssel pöpec gép lesz belőle
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 17, 17:24:59 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23746 Dátum: 2008 Július 17, 17:05:02 »

simán odaadnám a buszom egy typ181ért Smiley
Én meg a bogaram meg a dokámat együtt!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #23745 Dátum: 2008 Július 17, 17:03:28 »

én vállalom,hogy írok a Typ 181-ről ,bár kevesen keresik, de jópárszor felvetődött róla kérdés
(tudok azért egyet s mást a Bogarakról, buszokról, typ3-ról,stb,... de közel nem annyit, mint akinek az van)
simán odaadnám a buszom egy typ181ért Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23744 Dátum: 2008 Július 17, 16:57:54 »

Igen, hiszen mindenkinek mások az igényei, van aki veterán autót akar, valaki gyorsat és erőset, valaki mindennapi nyúzásba szánja(min én) így mindenki eldönthei, hogy milyet akarjon venni ha vesz.

én vállalom,hogy írok a Typ 181-ről ,bár kevesen keresik, de jópárszor felvetődött róla kérdés
(tudok azért egyet s mást a Bogarakról, buszokról, typ3-ról,stb,... de közel nem annyit, mint akinek az van)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23743 Dátum: 2008 Július 17, 16:54:39 »

kicsit OFF:
már régebben többen is beszéltük itt,hogy kéne típusleírásokat csinálni, mindeféle léghűtéses vw-ről, és akár a feltenni a főoldalra,vagy valahova
.

mindig előjön az  a téma hogy milyen az after, a pre,spar,stb... ,aztán ebből jönnek a viták,hogy kinek melyik tetszik

ha van egy leírás, akkor abból mindenki eldönti,hogy neki tetszik-e az adott típus, mi az előnye-hátránya, levonja a következtetést, és dönt

persze szükség van tanácsokra, de mégis egyszerűbb ha előtte elolvassa az ismertetőt, és bizonyos dolgokra rákérdez, és nem kell állandóan újra és újra egész típusismertetőt írni

Üdvw
Igen, hiszen mindenkinek mások az igényei, van aki veterán autót akar, valaki gyorsat és erőset, valaki mindennapi nyúzásba szánja(min én) így mindenki eldönthei, hogy milyet akarjon venni ha vesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23742 Dátum: 2008 Július 17, 16:52:42 »

Azt hiszem ez vitaindító lesz  Smiley
kicsit OFF:
már régebben többen is beszéltük itt,hogy kéne típusleírásokat csinálni, mindeféle léghűtéses vw-ről, és akár a feltenni a főoldalra,vagy valahova
.

mindig előjön az  a téma hogy milyen az after, a pre,spar,stb... ,aztán ebből jönnek a viták,hogy kinek melyik tetszik

ha van egy leírás, akkor abból mindenki eldönti,hogy neki tetszik-e az adott típus, mi az előnye-hátránya, levonja a következtetést, és dönt

persze szükség van tanácsokra, de mégis egyszerűbb ha előtte elolvassa az ismertetőt, és bizonyos dolgokra rákérdez, és nem kell állandóan újra és újra egész típusismertetőt írni

Üdvw

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #23741 Dátum: 2008 Július 17, 16:01:42 »

Azért nem lesz vitaindító, mert mindösze annyit tudnak érvül hozni az ellen amit papírra vetettem, hogy "mert szép", "mert ritkább", mert "jobban néz ki", a műszaki dolgok és a tények makacs dolgok.
Nem véletlenül csinálták mexikóban az ACD motoros autót is torziósra.
Nem véletlenül módosították az első lámpát állóra. (megjegyzem az usa-ban nem volt engedélyezett soha, hogy a fényterelő üveg síkja és a foncsor optikai középvonala szöget zárjon be. Vajon miért? Mert nem a baglyakat akarták rémisztgetni, hanem az útra akartak fényt vetíteni.)ű

Persze minden bogárnak van előnye, de egy 71-es AB-s motorosba, pláne ha esetleg még tárcsafékes, száraz féltengelyes is és okosan 1.6-osra alakított nehéz belekötni.
Pláne egy 1.6-os AS-es...

nekem 1.6 AS tárcsafékkel  tudom miről beszélsz  Smiley
Nem elérhető anikó
Hozzászólások: 33

« Hozzászólás #23740 Dátum: 2008 Július 17, 15:48:53 »

Én pedig iazt mondom, hogy inkább hozzon kintről olyat amivel nem a szivóágra kerül. 4-500 euróért lehet venni okosat, lassan bepapirozni és talán egészsgesebb mint egy itthoni 250-300 000 Ft-os kategóriás tesó.

ratro.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23739 Dátum: 2008 Július 17, 15:43:49 »

Azt hiszem ez vitaindító lesz  Smiley

Azért nem lesz vitaindító, mert mindösze annyit tudnak érvül hozni az ellen amit papírra vetettem, hogy "mert szép", "mert ritkább", mert "jobban néz ki", a műszaki dolgok és a tények makacs dolgok.
Nem véletlenül csinálták mexikóban az ACD motoros autót is torziósra.
Nem véletlenül módosították az első lámpát állóra. (megjegyzem az usa-ban nem volt engedélyezett soha, hogy a fényterelő üveg síkja és a foncsor optikai középvonala szöget zárjon be. Vajon miért? Mert nem a baglyakat akarták rémisztgetni, hanem az útra akartak fényt vetíteni.)ű

Persze minden bogárnak van előnye, de egy 71-es AB-s motorosba, pláne ha esetleg még tárcsafékes, száraz féltengelyes is és okosan 1.6-osra alakított nehéz belekötni.
Pláne egy 1.6-os AS-es...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Závodszky Iwán
Hozzászólások: 2023


ZDESIGN for VOLKS and ROLL.5

« Hozzászólás #23738 Dátum: 2008 Július 17, 15:38:51 »

Akkor én segítek:

Perec - nem kapsz, nagyon drága, napi közlekedésre nem alkalmas - veterán kategória
Ovál - nagyon drága, napi közlekedésre korlátozottan alkalmas
pre67 - presztízs okoból drága, csak röhögni jó azokon, akik roncsokat vesznek nagy pénzekért, kerüld
67-69 - nagyon jó minőségű autók, F-es motor elnyűhetetlen, 12V, jó választás.
70-74 - sok apró, de hasznos módosítás, AB-s motor nagyon jó, nagyon jó áron lehet hozzájutni, német gyártású autók
1302 - elöl már McPhersonos, de a műszerfal alapjaiban azonos, nagyobb csomagtartó
1303 - elöl McPherson, de gagyi műanyag műszerfal, nem illik az autóhoz.
74- után Főleg mexikói modellek, minőségük, lemezeik nem olyen jók, de újabbak. Elöl torziósok, mint a régebbiek, sok az 1200-es D motorkód. Nagyon jó motorok.

na pont egy ilyen összesítőre vágytam. nagyon köszönöm. Smiley..............el is mentem (nehogy később megkavarodjak)

20/9392-292

HAMAROSAN KAPHATÓ:

Pólók: www.polo-art.hu/index2.php

Bogaras pólók az egyéb termékek kategóriában
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #23737 Dátum: 2008 Július 17, 15:38:46 »

.74- után Főleg mexikói modellek, minőségük, lemezeik nem olyen jók, de újabbak. Elöl torziósok, mint a régebbiek, sok az 1200-es D motorkód. Nagyon jó motorok.
de szépen hangzik ez a pár sor...... Wink Cheesy

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #23736 Dátum: 2008 Július 17, 15:35:50 »

Akkor én segítek:

Perec - nem kapsz, nagyon drága, napi közlekedésre nem alkalmas - veterán kategória
Ovál - nagyon drága, napi közlekedésre korlátozottan alkalmas
pre67 - presztízs okoból drága, csak röhögni jó azokon, akik roncsokat vesznek nagy pénzekért, kerüld
67-69 - nagyon jó minőségű autók, F-es motor elnyűhetetlen, 12V, jó választás.
70-74 - sok apró, de hasznos módosítás, AB-s motor nagyon jó, nagyon jó áron lehet hozzájutni, német gyártású autók
1302 - elöl már McPhersonos, de a műszerfal alapjaiban azonos, nagyobb csomagtartó
1303 - elöl McPherson, de gagyi műanyag műszerfal, nem illik az autóhoz.
74- után Főleg mexikói modellek, minőségük, lemezeik nem olyen jók, de újabbak. Elöl torziósok, mint a régebbiek, sok az 1200-es D motorkód. Nagyon jó motorok.

Azt hiszem ez vitaindító lesz  Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23735 Dátum: 2008 Július 17, 15:32:08 »

segíts picit légyszi', nekem ez kínai.

odáig vagyok meg, hogy a forma teccik Grin..............és szeretnék egyet előbb utóbb.

nekem az, hogy 1302, 1303, spar (még nem mond semmit). ezért kérdezlek titeket.

sértődés pedig tutti nem lesz (a fent említettek miatt)..........ja és azért, mert véleményszabadság van Grin Grin Grin

Akkor én segítek:

Perec - nem kapsz, nagyon drága, napi közlekedésre nem alkalmas - veterán kategória
Ovál - nagyon drága, napi közlekedésre korlátozottan alkalmas
pre67 - presztízs okoból drága, csak röhögni jó azokon, akik roncsokat vesznek nagy pénzekért, kerüld
67-69 - nagyon jó minőségű autók, F-es motor elnyűhetetlen, 12V, jó választás.
70-74 - sok apró, de hasznos módosítás, AB-s motor nagyon jó, nagyon jó áron lehet hozzájutni, német gyártású autók
1302 - elöl már McPhersonos, de a műszerfal alapjaiban azonos, nagyobb csomagtartó
1303 - elöl McPherson, de gagyi műanyag műszerfal, nem illik az autóhoz.
74- után Főleg mexikói modellek, minőségük, lemezeik nem olyen jók, de újabbak. Elöl torziósok, mint a régebbiek, sok az 1200-es D motorkód. Nagyon jó motorok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 592 593 594 595 596 [597] 598 599 600 601 602 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.228 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.