www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 16:43:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 792 793 794 795 796 [797] 798 799 800 801 802 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11253179 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15774 Dátum: 2007 Október 01, 22:43:38 »

hát a műanyag autó az tud égni!  Evil

bocs

A tanulságot én már korábban levontam ! 1kisebb poroltó az ülésem alatt 1 nagyobb a csomagtartóba remélem sosem kell használni! a tűzoltók mehetnek a picsába annyit tudnak hogy a viperának felpájszerolták a motorház fedelét 4 helyen és nem találtak benne akumlátort  aztán úgy hagyták ( meg kell jegyeznem hogy a motorház fedele kívűlről nyílik nem kell baszkódni a fülkébe semmit elöl rá van írva hogy ott kell kinyitni ) ja és 1.6 milka volt akkoriban a fedél Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15773 Dátum: 2007 Október 01, 22:06:40 »

A tanulságot én már korábban levontam ! 1kisebb poroltó az ülésem alatt 1 nagyobb a csomagtartóba remélem sosem kell használni! a tűzoltók mehetnek a picsába annyit tudnak hogy a viperának felpájszerolták a motorház fedelét 4 helyen és nem találtak benne akumlátort  aztán úgy hagyták ( meg kell jegyeznem hogy a motorház fedele kívűlről nyílik nem kell baszkódni a fülkébe semmit elöl rá van írva hogy ott kell kinyitni ) ja és 1.6 milka volt akkoriban a fedél Roll Eyes

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #15772 Dátum: 2007 Október 01, 21:18:10 »

2.  Cry Cry Cry
ez a kep megvan nekem amolyan mementokent.... nem hittem el haveromnak hogy ez magyar. sajnalom  Sad

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #15771 Dátum: 2007 Október 01, 21:04:06 »

Őszinte részvétem. Offolok kicsit, de talán felvidít:

Ismerősöm nyaralni ment olaszországba a T2 westfáliával. Kigyulladt, se poroltó se semmi. 1 műanyag székből, fürdőgatyában nézte végig ahogy leég. Ami a lényeg: Autószerelő és egy másik T2 westi után most T3 al jár Smiley Kitartás!!

T2a - T1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15770 Dátum: 2007 Október 01, 20:53:49 »

hát a nővérem még megvan de a bogár...
kezdjük ott, hogy tök jó állapotban volt, egy két rozsdafoltot, meg egy két plussz felesleges kapcsolót kivéve. Aztán nővérem alatt megállt párszor, és ő nem ült bele többet, a problémát orvosoltuk, lett töltés, működött a gép. A bátyámnak lett jogsija, aztán elkezdett alatta le"ratosodni", amikor ő használta, mindig lett valami baja, és egyszer össze is törte az elejét, ez látszik is az első képen, nem oda illő sárvédő meg nincs lakkozva(előtte szép volt), de kapott a küszöb, meg a hátsó sárvédők is. Aztán egyszer a dinamót égette le, de akkor majdnem kigyulladt, mert ment vele úgy 80 km-t. Ezeket sorolhatnám még, de nem teszem. Aztán tavaj a nyári fizetésemet ráköltöttem, és kicseréltem a kipuff rendszert, fűtésdobokkal együtt, meg felújítottam rajta a fékeket, és a futóművet. Majd behányt az AC, de azt is megcsináltuk, és tavaly október 8.án vasárnap este, valószínűleg a karburátor spiáter, réz illesztés, vagy a benzincső hibája miatt kb fél óra alatt a szemem alatt fémtisztára égett. A tűzoltók persze eltévedtek, és mikor kiértek közölték, ha lett volna nálam poroltó akkor se tudom eloltani. Mondom kösz Ba'meg, ez rajtam nem segít. Aztán 3 napig bőgtem. Itt most lehet hogy hülyének néztek, de a mai napig nem hevertem ki a dolgot. Majd hazahoztuk egyik barátomhoz, mert kitalálták a haverok, h csináljuk meg ratnak, mert van rajta műszaki, de csak a lelket tartották bennem. Tavaszig nem sok előrelépés történt, a srácnak kellett a hely a garázsában, ezért a kasznit összevágtuk, és az elolvadt váltóval és motorral együtt eladtam vasárba. Az alvázat felnyomtam a netre, voltak jelentkezők, de csak kókányolni akarták, mikor már épp levettem volna a hirdetést, megtalált Tom@sz. Aztán az édesapja jött, és lefotózta, majd rá egy hétre elvitték, nem telt el két hónap, és megszületett a végeredmény. Jelenlegi formája az utolsó képen látható. Ezúton köszönöm Tom@sznak és az apjának, hogy megmentették. Ezek után határoztam el, hogy autószerelő leszek, ez jelenleg folyamatban van, valamint hogy semmilyen másik autó nem kell eztán csak Bogár.
hú ba.... ez nem semmi, szomorú történet
kitartást a tanuláshoz és szerencsét a következő bogárhoz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15769 Dátum: 2007 Október 01, 20:45:36 »

hát a nővérem még megvan de a bogár...

ez kemény  Undecided
biztosítás volt, vagy valami ?
sok szerencsét a jövőben  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #15768 Dátum: 2007 Október 01, 20:42:55 »

hát a nővérem még megvan de a bogár...
kezdjük ott, hogy tök jó állapotban volt, egy két rozsdafoltot, meg egy két plussz felesleges kapcsolót kivéve. Aztán nővérem alatt megállt párszor, és ő nem ült bele többet, a problémát orvosoltuk, lett töltés, működött a gép. A bátyámnak lett jogsija, aztán elkezdett alatta le"ratosodni", amikor ő használta, mindig lett valami baja, és egyszer össze is törte az elejét, ez látszik is az első képen, nem oda illő sárvédő meg nincs lakkozva(előtte szép volt), de kapott a küszöb, meg a hátsó sárvédők is. Aztán egyszer a dinamót égette le, de akkor majdnem kigyulladt, mert ment vele úgy 80 km-t. Ezeket sorolhatnám még, de nem teszem. Aztán tavaj a nyári fizetésemet ráköltöttem, és kicseréltem a kipuff rendszert, fűtésdobokkal együtt, meg felújítottam rajta a fékeket, és a futóművet. Majd behányt az AC, de azt is megcsináltuk, és tavaly október 8.án vasárnap este, valószínűleg a karburátor spiáter, réz illesztés, vagy a benzincső hibája miatt kb fél óra alatt a szemem alatt fémtisztára égett. A tűzoltók persze eltévedtek, és mikor kiértek közölték, ha lett volna nálam poroltó akkor se tudom eloltani. Mondom kösz Ba'meg, ez rajtam nem segít. Aztán 3 napig bőgtem. Itt most lehet hogy hülyének néztek, de a mai napig nem hevertem ki a dolgot. Majd hazahoztuk egyik barátomhoz, mert kitalálták a haverok, h csináljuk meg ratnak, mert van rajta műszaki, de csak a lelket tartották bennem. Tavaszig nem sok előrelépés történt, a srácnak kellett a hely a garázsában, ezért a kasznit összevágtuk, és az elolvadt váltóval és motorral együtt eladtam vasárba. Az alvázat felnyomtam a netre, voltak jelentkezők, de csak kókányolni akarták, mikor már épp levettem volna a hirdetést, megtalált Tom@sz. Aztán az édesapja jött, és lefotózta, majd rá egy hétre elvitték, nem telt el két hónap, és megszületett a végeredmény. Jelenlegi formája az utolsó képen látható. Ezúton köszönöm Tom@sznak és az apjának, hogy megmentették. Ezek után határoztam el, hogy autószerelő leszek, ez jelenleg folyamatban van, valamint hogy semmilyen másik autó nem kell eztán csak Bogár.
szp történet, nem irigyellek. Kitartást a tanuláshoz...
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #15767 Dátum: 2007 Október 01, 20:36:20 »

itt már Tom@sz tulajdonában

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #15766 Dátum: 2007 Október 01, 20:35:08 »

2.  Cry Cry Cry

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #15765 Dátum: 2007 Október 01, 20:34:40 »

hát a nővérem még megvan de a bogár...
kezdjük ott, hogy tök jó állapotban volt, egy két rozsdafoltot, meg egy két plussz felesleges kapcsolót kivéve. Aztán nővérem alatt megállt párszor, és ő nem ült bele többet, a problémát orvosoltuk, lett töltés, működött a gép. A bátyámnak lett jogsija, aztán elkezdett alatta le"ratosodni", amikor ő használta, mindig lett valami baja, és egyszer össze is törte az elejét, ez látszik is az első képen, nem oda illő sárvédő meg nincs lakkozva(előtte szép volt), de kapott a küszöb, meg a hátsó sárvédők is. Aztán egyszer a dinamót égette le, de akkor majdnem kigyulladt, mert ment vele úgy 80 km-t. Ezeket sorolhatnám még, de nem teszem. Aztán tavaj a nyári fizetésemet ráköltöttem, és kicseréltem a kipuff rendszert, fűtésdobokkal együtt, meg felújítottam rajta a fékeket, és a futóművet. Majd behányt az AC, de azt is megcsináltuk, és tavaly október 8.án vasárnap este, valószínűleg a karburátor spiáter, réz illesztés, vagy a benzincső hibája miatt kb fél óra alatt a szemem alatt fémtisztára égett. A tűzoltók persze eltévedtek, és mikor kiértek közölték, ha lett volna nálam poroltó akkor se tudom eloltani. Mondom kösz Ba'meg, ez rajtam nem segít. Aztán 3 napig bőgtem. Itt most lehet hogy hülyének néztek, de a mai napig nem hevertem ki a dolgot. Majd hazahoztuk egyik barátomhoz, mert kitalálták a haverok, h csináljuk meg ratnak, mert van rajta műszaki, de csak a lelket tartották bennem. Tavaszig nem sok előrelépés történt, a srácnak kellett a hely a garázsában, ezért a kasznit összevágtuk, és az elolvadt váltóval és motorral együtt eladtam vasárba. Az alvázat felnyomtam a netre, voltak jelentkezők, de csak kókányolni akarták, mikor már épp levettem volna a hirdetést, megtalált Tom@sz. Aztán az édesapja jött, és lefotózta, majd rá egy hétre elvitték, nem telt el két hónap, és megszületett a végeredmény. Jelenlegi formája az utolsó képen látható. Ezúton köszönöm Tom@sznak és az apjának, hogy megmentették. Ezek után határoztam el, hogy autószerelő leszek, ez jelenleg folyamatban van, valamint hogy semmilyen másik autó nem kell eztán csak Bogár.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15764 Dátum: 2007 Október 01, 12:46:13 »

te is olyan nehéz felfogásu vagy min Leon kolléga Evil Grin
Tongue
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #15763 Dátum: 2007 Október 01, 12:28:44 »

ühhh... a nővéredtől? mi rosszat csinált ?  Undecided


 Grin Evil

biztos linóleummal kasztnizott  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15762 Dátum: 2007 Október 01, 12:23:55 »

ühhh... a nővéredtől? mi rosszat csinált ?  Undecided


 Grin Evil

te is olyan nehéz felfogásu vagy min Leon kolléga Evil Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15761 Dátum: 2007 Október 01, 09:53:58 »

Sziasztok Attila vagyok, miután a nővéremnek volt egy bogara, de tőle sajnos meg kellett válnunk

ühhh... a nővéredtől? mi rosszat csinált ?  Undecided


 Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #15760 Dátum: 2007 Szeptember 30, 22:17:38 »

Csere a kékre?  Grin

Persze...  Grin

Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #15759 Dátum: 2007 Szeptember 30, 21:44:09 »

Valaki ajánljon nekem egy 67 utáni mindennapos használatra alkalmas, szép állapotú nem 02 vagy 03-as bogarat!
500.000 körül, delette ne nagyon.
S.O.S.!
Csere a kékre?  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15758 Dátum: 2007 Szeptember 30, 21:40:14 »

Szép:
A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI Rendszám: clz-091 Gyártmány: VOLKSWAGEN Típus: POLO L Szín: ÉLÉNKPIROS A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
és ezt 650ezer villámáron akarják rámelegíteni valakire......

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15757 Dátum: 2007 Szeptember 30, 21:33:27 »

valaki meg tudná nézni a GYA-348--at  ?
csak kíváncsi vagyok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #15756 Dátum: 2007 Szeptember 30, 21:04:01 »

Ezt a bogit látszólag már többször is adták-vették az elmúlt években. Van egy kis gond vele, a rendszáma egy VW Polo-hoz tartozik...
Szép:
A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI Rendszám: clz-091 Gyártmány: VOLKSWAGEN Típus: POLO L Szín: ÉLÉNKPIROS A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15755 Dátum: 2007 Szeptember 30, 20:58:59 »

Ezt a bogit látszólag már többször is adták-vették az elmúlt években. Van egy kis gond vele, a rendszáma egy VW Polo-hoz tartozik...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Elvis
Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #15754 Dátum: 2007 Szeptember 30, 19:22:58 »

http://www.vatera.hu/vw_bogar_1964_es_faltdach_37732771.html
VW Bogár 1964-es faltdach!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15753 Dátum: 2007 Szeptember 30, 18:48:53 »

Nézesd meg egy profival, mert ha elbaltáztak valamit a kasznizásnál, nagyon bedőlhetsz vele....  Talán nem véletlen eladó.

Sziasztok Attila vagyok, miután a nővéremnek volt egy bogara, de tőle sajnos meg kellett válnunk, elhatároztam, ha meg szakadok a munkába, akkor is veszek egyet, amit szeretnék kicsinosítani. Egy ideje figyelem a fórumot, ugyan csak pár napja regisztráltam. Az lenne a kérdésem tőletek, hogy ezzel érdemes lenne-e kezdeni ha mindene megvan? Az összerakás szerintem megoldható lenne, az egyetlen pont amitől tartok egy kicsit, az a kábelezés, de azt faterral meg tudnám csináltatni, mert ilyesmivel foglalkozik. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1519684&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15752 Dátum: 2007 Szeptember 30, 18:43:25 »

igen igazatok van, az ilyeneken látszik hogy milyen állapotú, bár az autóvásárlás némely részletei számomra kissé homályosak, pl átírás, eredetvizsga, biztosítás, meg ilyenek de ha jól sejtem, ezek kb plussz 60 papírból vannak meg. de ha pl ki van ideiglenesen vonatva, akkor azt vissza kell helyeztetni, mert csak úgy tudja eladni, de tegyük fel hogy megveszem, akkor amíg összerakom addig kérdéses hogy megéri fizetni rá a biztosításokat, vagy addig jelentsem ki? csak mert az összerakási idővel nem vagyok képben, na meg az is kérdéses, hogy mit kell megvenni még plusszba(tömítések) tehát arra jutottam, hogy meg kell nézni, de először is megkérdezni az illetőt, mert a képeken sehol egy motor, mivan ha azt nem ad hozzá, akkor már annyira nem olyan jó vétel. mindenesetre köszönöm az észrevételeket
amíg össze nem rakod, hagyd a papírokat a 'csába. írjatok róla bianco dátumos adásvételit, és akkor töltöd ki, amokor összeraktad, és készen áll midenre a gép. Akkor eredetvizsga, majd műszaki zöldkari, bizti, majd ocsmányiroda, és üzembehelyezteted.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #15751 Dátum: 2007 Szeptember 30, 18:42:36 »

bocs hogy regényt írtam, legközelebb majd igyekszem visszafogni magam
nyugodtan. inkább előbb kérdezz, minthogy beszívj egy rossz vételt és elvegye a kedved!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #15750 Dátum: 2007 Szeptember 30, 18:41:17 »

bocs hogy regényt írtam, legközelebb majd igyekszem visszafogni magam
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #15749 Dátum: 2007 Szeptember 30, 18:40:08 »

igen igazatok van, az ilyeneken látszik hogy milyen állapotú, bár az autóvásárlás némely részletei számomra kissé homályosak, pl átírás, eredetvizsga, biztosítás, meg ilyenek de ha jól sejtem, ezek kb plussz 60 papírból vannak meg. de ha pl ki van ideiglenesen vonatva, akkor azt vissza kell helyeztetni, mert csak úgy tudja eladni, de tegyük fel hogy megveszem, akkor amíg összerakom addig kérdéses hogy megéri fizetni rá a biztosításokat, vagy addig jelentsem ki? csak mert az összerakási idővel nem vagyok képben, na meg az is kérdéses, hogy mit kell megvenni még plusszba(tömítések) tehát arra jutottam, hogy meg kell nézni, de először is megkérdezni az illetőt, mert a képeken sehol egy motor, mivan ha azt nem ad hozzá, akkor már annyira nem olyan jó vétel. mindenesetre köszönöm az észrevételeket
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15748 Dátum: 2007 Szeptember 30, 18:10:40 »

Sziasztok Attila vagyok, miután a nővéremnek volt egy bogara, de tőle sajnos meg kellett válnunk, elhatároztam, ha meg szakadok a munkába, akkor is veszek egyet, amit szeretnék kicsinosítani. Egy ideje figyelem a fórumot, ugyan csak pár napja regisztráltam. Az lenne a kérdésem tőletek, hogy ezzel érdemes lenne-e kezdeni ha mindene megvan? Az összerakás szerintem megoldható lenne, az egyetlen pont amitől tartok egy kicsit, az a kábelezés, de azt faterral meg tudnám csináltatni, mert ilyesmivel foglalkozik. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1519684&command=ugras&screenwidth=1024
szerintem simán megéri, ha tényleg olyan, mint a képen. Gyakorlatilag össze kell szórni, meg megvenni hozzá gondolom a tömiket. Legalább látod, mit is veszel, aztán egy, najó két nap alatt összedobod, nem vészes. Mondjuk alkudni prószálj, LEGO kocsiból ált. könnyebb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #15747 Dátum: 2007 Szeptember 30, 17:50:13 »

az egyedi Volkswagen rendszám rajta is vagy 50ezer :evil6

Eddig 72 volt az egyedi 3-3-as, most már az is vagy 15-el drágább lett.

RNIE
« Hozzászólás #15746 Dátum: 2007 Szeptember 30, 17:29:53 »

az egyedi Volkswagen rendszám rajta is vagy 50ezer 
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 30, 17:56:36 írta RNIE »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #15745 Dátum: 2007 Szeptember 30, 17:27:07 »

Sziasztok Attila vagyok, miután a nővéremnek volt egy bogara, de tőle sajnos meg kellett válnunk, elhatároztam, ha meg szakadok a munkába, akkor is veszek egyet, amit szeretnék kicsinosítani. Egy ideje figyelem a fórumot, ugyan csak pár napja regisztráltam. Az lenne a kérdésem tőletek, hogy ezzel érdemes lenne-e kezdeni ha mindene megvan? Az összerakás szerintem megoldható lenne, az egyetlen pont amitől tartok egy kicsit, az a kábelezés, de azt faterral meg tudnám csináltatni, mert ilyesmivel foglalkozik. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1519684&command=ugras&screenwidth=1024
ÜdVW!
Innen messziről szép az alváz!Nézd meg,alkudj!Bele van kalkulálva az árba!

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #15744 Dátum: 2007 Szeptember 30, 11:43:33 »

egy baja van, hogy 1302-es, azokat én speciel utálom.
250-re lealkudod, akkor szerintem már hozhatod is elfele.
typ117 vett ilyen legó autót és egészen jól járt vele.

Én nem annyira jártam jól a legóval, de legalább tudom mit is vettem, és minden bibi előkerül ami rajta van, amire összerakom. Bár a korához képest kissé drága.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15743 Dátum: 2007 Szeptember 30, 11:37:01 »

Sziasztok Attila vagyok, miután a nővéremnek volt egy bogara, de tőle sajnos meg kellett válnunk, elhatároztam, ha meg szakadok a munkába, akkor is veszek egyet, amit szeretnék kicsinosítani. Egy ideje figyelem a fórumot, ugyan csak pár napja regisztráltam. Az lenne a kérdésem tőletek, hogy ezzel érdemes lenne-e kezdeni ha mindene megvan? Az összerakás szerintem megoldható lenne, az egyetlen pont amitől tartok egy kicsit, az a kábelezés, de azt faterral meg tudnám csináltatni, mert ilyesmivel foglalkozik. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1519684&command=ugras&screenwidth=1024

egy baja van, hogy 1302-es, azokat én speciel utálom.
250-re lealkudod, akkor szerintem már hozhatod is elfele.
typ117 vett ilyen legó autót és egészen jól járt vele.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #15742 Dátum: 2007 Szeptember 30, 11:01:34 »

Ez ezért nagyon érdekes , idézet a tulajtól : "A motor nem volt cserélve, de 1300-as, nem pedig 1302-es!(forgalmiban is 1300as van)"

Nah most akkor milyen , és mi van?
az idézetben végig a kocsi típusáról van szó, és nem a motorról
na nemár. ha az idézőjelben lévő mondat nem a motorra vonatkozik, akkor valaki durván nem tud fogalmazni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #15741 Dátum: 2007 Szeptember 30, 09:49:52 »

Sziasztok Attila vagyok, miután a nővéremnek volt egy bogara, de tőle sajnos meg kellett válnunk, elhatároztam, ha meg szakadok a munkába, akkor is veszek egyet, amit szeretnék kicsinosítani. Egy ideje figyelem a fórumot, ugyan csak pár napja regisztráltam. Az lenne a kérdésem tőletek, hogy ezzel érdemes lenne-e kezdeni ha mindene megvan? Az összerakás szerintem megoldható lenne, az egyetlen pont amitől tartok egy kicsit, az a kábelezés, de azt faterral meg tudnám csináltatni, mert ilyesmivel foglalkozik. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1519684&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető Kris
Hozzászólások: 1024


« Hozzászólás #15740 Dátum: 2007 Szeptember 30, 09:40:18 »

http://mobile.de/SIDZNQW.TkgyP0YFKtYEzmfZw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1191099616A1LsearchPublicD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C821B20C840%81L-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B17E25200BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=840&id=11111111279718884&
 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
original herbie

Süni
« Hozzászólás #15739 Dátum: 2007 Szeptember 30, 06:57:06 »

az idézetben végig a kocsi típusáról van szó, és nem a motorról
Ez akkor is 1302-es. Nem csak  a motorszámokat ütik. Sajnos.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #15738 Dátum: 2007 Szeptember 29, 23:41:06 »

Na, Swiftek magasan leszarva, eddig is levoltak  Grin

Témába vágó:

Nem nagy a hasonlóság e két méregzöld pre-Bogár között??

Az előzőt kb. féléve hirdették 150-ért a használtautón, annyit meg is ért, az utóbbit meg most hirdetik 350-ért. Mintha lekaparták volna a fekete festéket a lökösről, és kész is.
Amúgy tetszik ez a Bogár...csak kissé megdrágult.....ahhoz képest nagyon, ahogy a fékpedálja áll  Cool

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1519721&command=ugras&screenwidth=1024

annak idején Mátészalkán néztem egy ilyen méregzöld bogit, csak az nem volt teljesen összerakva és ez nagyon emlékeztet rá
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15737 Dátum: 2007 Szeptember 29, 23:16:11 »

60-as bogi, eladosorban, nemethonban, eleg szep allapotban, jo kiegeszitokkel.

Holnap jar le
http://cgi.ebay.at/VW-Kaefer-Bj-60-unrestauriert-Faltdach-Winker-H-Zul_W0QQitemZ300153531477QQihZ020QQcategoryZ9873QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #15736 Dátum: 2007 Szeptember 29, 23:12:21 »

Valaki ajánljon nekem egy 67 utáni mindennapos használatra alkalmas, szép állapotú nem 02 vagy 03-as bogarat!
500.000 körül, delette ne nagyon.
S.O.S.!

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #15735 Dátum: 2007 Szeptember 29, 22:53:48 »

A 1302 a tipusa, és nem a hengerürtartalma. Lehet benne 1.3, 1.6, külön kérésre 1.2. De ezt már leírtuk, figyelj oda !  Wink
az idézetben végig a kocsi típusáról van szó, és nem a motorról
Oldalak: 1 ... 792 793 794 795 796 [797] 798 799 800 801 802 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.471 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.