www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:36:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 970 971 972 973 974 [975] 976 977 978 979 980 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11158799 alkalommal)
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #8654 Dátum: 2006 December 10, 18:11:47 »

Csókolom Golfosok :-)
írjatok már egy két dolgot please

Melyik golf amelyik jó kb 300 e ig  (benzin/ diesel) I / II Golf olyat keresnék ami jó nem kell vele foglalkozni nem rohadt meg minden.  Nem kell szerelgetni.


Köszönöm a segítséget :-)
RNIE
« Hozzászólás #8653 Dátum: 2006 December 10, 18:05:55 »

persze mert 914 porscheban és egyes buszokban ugyanaz a typ4 motor volt...
csak külsőleg volt ugyanaz
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8652 Dátum: 2006 December 10, 14:36:23 »

És ezt láttátok már??

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=905679&command=ugras&screenwidth=800



"PORSCHE MOTOROS" Huh Huh

Naná,hogy a motorrol nincs kép Grin

persze mert 914 porscheban és egyes buszokban ugyanaz a typ4 motor volt...
Nem elérhető Kris
Hozzászólások: 1024


« Hozzászólás #8651 Dátum: 2006 December 10, 14:32:22 »

egyébként mi a jó abba hogy hölgy tulajdonos minden nő legalább egyszer szétör a kocsi vagy töbször  Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8650 Dátum: 2006 December 10, 13:15:13 »

És ezt láttátok már??
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=905679&command=ugras&screenwidth=800
"PORSCHE MOTOROS" Huh Huh
Naná,hogy a motorrol nincs kép Grin

így ránézésre ér is vagy 20 ezret.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8649 Dátum: 2006 December 10, 12:32:25 »

igen de lehet hogy nem minden látszik fotón se...
na jó, persze, de azért több, mint a semmi, egy felújításnál sem lehet a szakember mögött állni végig...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #8648 Dátum: 2006 December 10, 10:32:20 »

És ezt láttátok már??

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=905679&command=ugras&screenwidth=800



"PORSCHE MOTOROS" Huh Huh

Naná,hogy a motorrol nincs kép Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8647 Dátum: 2006 December 09, 23:12:12 »



itt van minden okosság http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #8646 Dátum: 2006 December 09, 23:06:38 »

Off Hogy áll a Te bogarad? Gurul már, voltál kasznisnál, intéztél műszakit, stb? Hol tartasz? On
Off Gurulni gurul, műszaki még nincsen, még nem áll rá készen. Nem sok időm volt rá, de most a télen már biztos kezdek vele valamit, hogy tavasszal már használni lehessen On  Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8645 Dátum: 2006 December 09, 22:34:01 »

5-10 év attól függ mennyire alapos és mennyire napi a használat...pl téli pihenő sokat jelent

Ha télen is használod, akkor kb 2-3 év.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #8644 Dátum: 2006 December 09, 22:28:41 »

Üdvw!

Keresek 64-eshez "robbantot" rajzokat, kapcsolási rajzot, összeszereléshez segédanyagot Huh.
Ha van valakinek ne kíméljen!

Kösz
E
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #8643 Dátum: 2006 December 09, 22:12:20 »

Off Hogy áll a Te bogarad? Gurul már, voltál kasznisnál, intéztél műszakit, stb? Hol tartasz? On
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 09, 22:21:50 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #8642 Dátum: 2006 December 09, 22:11:55 »

Akkor nem tök mindegy? Grin
Amúgy ja  Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #8641 Dátum: 2006 December 09, 22:10:26 »

Akkor nem tök mindegy? Grin

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #8640 Dátum: 2006 December 09, 22:08:52 »

Miért, Te meg szeretnéd venni?
Nem, csak nem értem ezt... Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #8639 Dátum: 2006 December 09, 22:03:54 »

Miért, Te meg szeretnéd venni? Kell ez a kocsi? Beszéltél vele, elmentél megnézni, tudsz róla valamit, vagy csak" hangosan gondolkodsz"?
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 09, 22:09:50 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #8638 Dátum: 2006 December 09, 22:02:51 »


A tulaj javitotta a hirdetést:
"CSAK CSERE! Moszkvics nem eladó! Elcserélném ezt a Volkswagen bogár tipusú autómat egy Pannonia P21 es tipusú motorkerékpárra ami üzemképes és átíratható állapotban van!"

Nem tudom miért kell ennyire ragaszkodni a cseréhez. Hány ember lehet Magyarországon, aki a Pannoniáját pont erre a bogárra cserélné. Igy soha nem fogja tudni eladni. De ő tudja.....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #8637 Dátum: 2006 December 09, 21:44:00 »

Egy frászt, az 1303 legértékesebb bogár. Modern megoldások, biztonságos, és csak 3 évig gyártották, relatíve kevés van belőle. Még jól autózható is. Nemigaz 303 barátaim?  Grin Grin

Pontosan így van Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8636 Dátum: 2006 December 09, 21:13:18 »

üdvw!
off
alapos fel javítás(kaszni)után napi használatban meddig bírja a bogi újabb kaszni jav. nélkül,feltételezve ,hogy törések elkerülve és 80%-ban
garázsban alszik
köszi

5-10 év attól függ mennyire alapos és mennyire napi a használat...pl téli pihenő sokat jelent
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8635 Dátum: 2006 December 09, 21:09:10 »

üdvw!
off
alapos fel javítás(kaszni)után napi használatban meddig bírja a bogi újabb kaszni jav. nélkül,feltételezve ,hogy törések elkerülve és 80%-ban
garázsban alszik
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8634 Dátum: 2006 December 09, 21:01:26 »

naja, ezért írtam a dokumentáltat, anélkül a felújítás nem felújítás sztem. a házunk épüléséről is többezer kép készült

igen de lehet hogy nem minden látszik fotón se...
Süni
« Hozzászólás #8633 Dátum: 2006 December 09, 20:42:24 »

míg egy 66osra 35 000 egy sárvédő ...

Nálam 20e !  Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8632 Dátum: 2006 December 09, 20:08:54 »

csak mikor valaki elkezdi felújítani akkor jön rá hogy mi mennyi...ekkor vagy az jön hogy olcsó lakatos rozsdára foltot rak lyukat egy nagyobb folttal lefed varratot nem végig heggeszt hanem csak oda pöttyöz stb..vagy hosszú évekig készül a vas.... én abban hiszek amit magam megcsináltam...pl ott piros Karmann ami Depoba volt egy kis koccanás után derült ki hogy az alapos felújítás amit az előző tulaj végzett mégse olyan jo....mert vastag gittel volt elcsalva sárvédő also sarka.... én direkt élveztem hogy sokmindent magam csináltam...és mellesleg nem lett volna egyben sose 7-800am egy ilyen állapotu bogarat venni ...viszont az is igaz hogy 4-5év alatt apránként többet öltem bele felújításába....de most legalább tudom miben ülök
ez a beszéd jól mondod

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8631 Dátum: 2006 December 09, 19:45:21 »

csak mikor valaki elkezdi felújítani akkor jön rá hogy mi mennyi...ekkor vagy az jön hogy olcsó lakatos rozsdára foltot rak lyukat egy nagyobb folttal lefed varratot nem végig heggeszt hanem csak oda pöttyöz stb..vagy hosszú évekig készül a vas.... én abban hiszek amit magam megcsináltam...pl ott piros Karmann ami Depoba volt egy kis koccanás után derült ki hogy az alapos felújítás amit az előző tulaj végzett mégse olyan jo....mert vastag gittel volt elcsalva sárvédő also sarka.... én direkt élveztem hogy sokmindent magam csináltam...és mellesleg nem lett volna egyben sose 7-800am egy ilyen állapotu bogarat venni ...viszont az is igaz hogy 4-5év alatt apránként többet öltem bele felújításába....de most legalább tudom miben ülök
naja, ezért írtam a dokumentáltat, anélkül a felújítás nem felújítás sztem. a házunk épüléséről is többezer kép készült

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8630 Dátum: 2006 December 09, 19:28:36 »

Ha mindenki így gondolkozna senki sem újítana fel! ( egyre kevesebben is csinálják) Bár ilyen helyzetben én is a második verziót választanám, ha lehetne... Evil

csak mikor valaki elkezdi felújítani akkor jön rá hogy mi mennyi...ekkor vagy az jön hogy olcsó lakatos rozsdára foltot rak lyukat egy nagyobb folttal lefed varratot nem végig heggeszt hanem csak oda pöttyöz stb..vagy hosszú évekig készül a vas.... én abban hiszek amit magam megcsináltam...pl ott piros Karmann ami Depoba volt egy kis koccanás után derült ki hogy az alapos felújítás amit az előző tulaj végzett mégse olyan jo....mert vastag gittel volt elcsalva sárvédő also sarka.... én direkt élveztem hogy sokmindent magam csináltam...és mellesleg nem lett volna egyben sose 7-800am egy ilyen állapotu bogarat venni ...viszont az is igaz hogy 4-5év alatt apránként többet öltem bele felújításába....de most legalább tudom miben ülök
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8629 Dátum: 2006 December 09, 19:26:56 »

az áraknál nemtudom hogy melyik milyen minőség, nekem 9 rugó volt egy sárvédő, de olyan is, biztos van jobb. de mondjuk a lakatolás, fényezés ugyanannyi, a motor is, fékek, elektronika, szóval nem lehet iszonyú különbség

Apró eltérések, ami miatt a pre67 drágább:
- csomagtartó fedélt nem találsz épet szinte, 1967 utánihoz utánnad dobják
- motorháztető igen ritka, 1967 után a rácsok kivételével mindegyik szinte teljesen azonos
- első lámpa kb 5x árkülönbséggel van
- fékdobok, fékrendszer 2x drágább
- ajtókárpitot, üléseket alig találsz
- kilincsek szintén ritkák
Soroljam még?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8628 Dátum: 2006 December 09, 19:11:25 »

az árakat nem nézve szerintem ez hülyeség. mi értelme megvenni egy olyan állapotú alapot, amilyet, végigszívni a felújítást, stb, mikor egy dokumentált felújítottat is vehetsz? ha választhatnék egy roncs újjáépítése és egy dokumentált újjáépített megvétele közt, tuti nem a szopást választanám és kész lennék megfizetni az árát. nyilván nem többet, mint amibe az egész került, vlaamennyit használták azóta, stb, de nem a felét éri, ez biztos. az, hogy a feléért lehet eladni, más, de nem annyit ér.
Ha mindenki így gondolkozna senki sem újítana fel! ( egyre kevesebben is csinálják) Bár ilyen helyzetben én is a második verziót választanám, ha lehetne... Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8627 Dátum: 2006 December 09, 19:00:15 »

míg egy 66osra 35 000 egy sárvédő addig 10 800egy állólámpás 1300asra...kromvizlehuzó 16 000 garnitura műanyag 9000 stb stb szvsz drágább megcsinálni egy pre 67est... és az enyém is csak felújítási költség felét éri tökmindegy hogy 63ast vagy 71est újítasz fel általában az igaz hogy felét éri mint bekerülési költség vagyis annyiért adhato el
az áraknál nemtudom hogy melyik milyen minőség, nekem 9 rugó volt egy sárvédő, de olyan is, biztos van jobb. de mondjuk a lakatolás, fényezés ugyanannyi, a motor is, fékek, elektronika, szóval nem lehet iszonyú különbség

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8626 Dátum: 2006 December 09, 18:58:52 »

míg egy 66osra 35 000 egy sárvédő addig 10 800egy állólámpás 1300asra...kromvizlehuzó 16 000 garnitura műanyag 9000 stb stb szvsz drágább megcsinálni egy pre 67est... és az enyém is csak felújítási költség felét éri tökmindegy hogy 63ast vagy 71est újítasz fel általában az igaz hogy felét éri mint bekerülési költség vagyis annyiért adhato el
az árakat nem nézve szerintem ez hülyeség. mi értelme megvenni egy olyan állapotú alapot, amilyet, végigszívni a felújítást, stb, mikor egy dokumentált felújítottat is vehetsz? ha választhatnék egy roncs újjáépítése és egy dokumentált újjáépített megvétele közt, tuti nem a szopást választanám és kész lennék megfizetni az árát. nyilván nem többet, mint amibe az egész került, vlaamennyit használták azóta, stb, de nem a felét éri, ez biztos. az, hogy a feléért lehet eladni, más, de nem annyit ér.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8625 Dátum: 2006 December 09, 18:33:15 »

ez a piac miatt van, de többet ér. nemhinném, hogy sokkal olcsóbb feújítani egyformán igényesen egy 65-öst meg egy 71-est

míg egy 66osra 35 000 egy sárvédő addig 10 800egy állólámpás 1300asra...kromvizlehuzó 16 000 garnitura műanyag 9000 stb stb szvsz drágább megcsinálni egy pre 67est... és az enyém is csak felújítási költség felét éri tökmindegy hogy 63ast vagy 71est újítasz fel általában az igaz hogy felét éri mint bekerülési költség vagyis annyiért adhato el
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8624 Dátum: 2006 December 09, 18:29:41 »

Így van. De akkor még nem találták meg az igazi gömbölyű formát!   Tongue

De a 02-t is hasonlóan kevés ideig gyártották nemde? Csak annak még normális szélvédője van! Evil
dt
« Hozzászólás #8623 Dátum: 2006 December 09, 18:27:24 »

De a 02-t is hasonlóan kevés ideig gyártották nemde? Csak annak még normális szélvédője van! Evil

sokan öszvérnek tartják emiatt...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8622 Dátum: 2006 December 09, 18:24:52 »

Egy frászt, az 1303 legértékesebb bogár. Modern megoldások, biztonságos, és csak 3 évig gyártották, relatíve kevés van belőle. Még jól autózható is. Nemigaz 303 barátaim?  Grin Grin

De a 02-t is hasonlóan kevés ideig gyártották nemde? Csak annak még normális szélvédője van! Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8621 Dátum: 2006 December 09, 18:22:56 »

Egy frászt, az 1303 legértékesebb bogár. Modern megoldások, biztonságos, és csak 3 évig gyártották, relatíve kevés van belőle. Még jól autózható is. Nemigaz 303 barátaim?  Grin Grin

Nem , ez nem a piac miatt van, hanem NGA és Qzma miatt, akik ezt szajkózzák és már mindenki elhiszi.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8620 Dátum: 2006 December 09, 18:16:41 »

ez a piac miatt van, de többet ér. nemhinném, hogy sokkal olcsóbb feújítani egyformán igényesen egy 65-öst meg egy 71-est


Nem , ez nem a piac miatt van, hanem NGA és Qzma miatt, akik ezt szajkózzák és már mindenki elhiszi.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8619 Dátum: 2006 December 09, 17:25:00 »

ez a piac miatt van, de többet ér. nemhinném, hogy sokkal olcsóbb feújítani egyformán igényesen egy 65-öst meg egy 71-est

nekem is ez lebegett a szemem elött mikor bogarat vettem.

csak egyszer kell többet fizetni egy pre67 ért (megvásárlás)  mint egy after67 ért. a többi már szinte 1 árban van... (alkatrészek, lalaktolás, stb)
egy pre67 mindig többet fog érni...  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8618 Dátum: 2006 December 09, 17:19:57 »

Állolámpás bogár csak ritkán megy el 500 felett.

ez a piac miatt van, de többet ér. nemhinném, hogy sokkal olcsóbb feújítani egyformán igényesen egy 65-öst meg egy 71-est

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8617 Dátum: 2006 December 09, 17:17:26 »

nemhinném, hogy a felét érné a felújítási költségeknek, főleg, ha tényleg igényes.

Állolámpás bogár csak ritkán megy el 500 felett.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8616 Dátum: 2006 December 09, 17:14:43 »

Tegyük fel, hogy a felújítás költségeit tette be irányárnak, már nem is sok! Feléért el is megy, ez meg a valóság.
nemhinném, hogy a felét érné a felújítási költségeknek, főleg, ha tényleg igényes.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8615 Dátum: 2006 December 09, 16:46:25 »

röntgenszem :-)))

tényleg szép a gépállat.
ránézésre faszák a krómok, a fény, a motor is rendben lévőnek tűnik.
azonban 700 forintot egy állólámpásért igen ritkán adnak.
Tegyük fel, hogy a felújítás költségeit tette be irányárnak, már nem is sok! Feléért el is megy, ez meg a valóság.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 970 971 972 973 974 [975] 976 977 978 979 980 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.198 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.