www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 13, 19:10:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1166 1167 1168 1169 1170 [1171] 1172 1173 1174 1175 1176 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11409527 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #814 Dátum: 2006 Március 25, 21:55:07 »

Vazz ! Ma olvasgattam 2004-es Depó-t, abban 170-ért van ilyen, DoKa kasztni meg 100-ért ! Pár év alatt ennyire elmennek az árak ???
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #813 Dátum: 2006 Március 25, 21:31:42 »

Tessék. Cheesy


Tóth Zoltán
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #812 Dátum: 2006 Március 25, 20:54:24 »

van olyan ami alsó indexes de nagy lá,pás hátul !

szerintem is volt átmenet... pl kicsi nelly gépe is ilyen asszem

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #811 Dátum: 2006 Március 25, 20:52:55 »

én nem értek a buszokhoz, de bennem is felemás érzést keltettek a képek...
a hátulja már modernebb, ugye?
van olyan ami alsó indexes de nagy lá,pás hátul !

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #810 Dátum: 2006 Március 25, 20:52:19 »

én nem értek a buszokhoz, de bennem is felemás érzést keltettek a képek...
a hátulja már modernebb, ugye?

igen

mi az inverzét bontottuk nálam. annak az eleje volt új, a hátulja régi Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #809 Dátum: 2006 Március 25, 20:48:33 »

T2AB?
én nem értek a buszokhoz, de bennem is felemás érzést keltettek a képek...
a hátulja már modernebb, ugye?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #808 Dátum: 2006 Március 25, 20:44:19 »


T2AB?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #807 Dátum: 2006 Március 25, 20:44:05 »

Ez nem budaörsi? szerintem már láttam! garázsban... utcán még nem...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #806 Dátum: 2006 Március 25, 20:40:48 »

bitesőn:
[url]http://www.
köszi!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #805 Dátum: 2006 Március 25, 20:36:31 »

linket??
bitesőn:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=520754&command=ugras&screenwidth=1024

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #804 Dátum: 2006 Március 25, 20:34:19 »

hasznaltauto.hu-n van ez a busz, ha valakit lázbahoz esetleg (napfénytetős):
<beszúrt kép törölve>
linket??

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #803 Dátum: 2006 Március 25, 20:29:27 »

hasznaltauto.hu-n van ez a busz, ha valakit lázbahoz esetleg (napfénytetős):

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #802 Dátum: 2006 Március 24, 20:24:40 »

ki érintett Baja ügyben?
http://www.luftgekuehlt.at/insa_detail.asp?aid=1144
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #801 Dátum: 2006 Március 24, 19:40:35 »

Tegnap Szabó Mikinél jártam, állt ott egy eladó Typ34 a tető alatt.
egész szép volt, de csak hátulról láttam. vajszínű, vizsga 2007 augusztusig. épp le voltak szedve a hátsó kerekek, meg talán a dobok is.
a felirat rajta VW 1500 (ez normális Huh )

Árnak 1,2 misi volt ráírva.

jajaja... itt vannak képek : http://www.diwad.hu/qzma/herbie/index.php


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #800 Dátum: 2006 Március 24, 18:45:29 »

Hát azért szerintem T1-ben több fantázia van de én azt sem vennék 1M-ért az tuti!

Én ilyet nem mondanék ki. Bizonyos esetekben még egy Bogárért is adnék 1 milliót, én nem szeretem az ilyen ex-katedra kijelentéseket.
Lehet egy autó olyan, hogy a motorja 1 millió meg a futóműve a fékekkel még egy...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #799 Dátum: 2006 Március 24, 18:43:11 »

Na jó, az nem VW kategória. Ha már Porsche, akkor viszont 356B.

De Bajszoskarmann egyébként szintén nincsen minden bokorban itthon, szóval még összehasonlítani sem lehet. Szóval ha nagyon hirdetné az öreg (pl. Depó), lehet, hogy már el is vitték volna tőle...

Ez az amit már próbáltam kifejteni a veteránozás kapcsán, hogy még soha és valószinűleg ezután sem fogok azért autót venni, mert ritkaság. Én nem gyűjtő vagyok, nem mentsük-ezt-is-meg veterános, nekem ezek tetszenek, a formák, a műszaki megoldások, stb. Ha nekem 3 ágú Alessio felni tetszene akkor azt tennék rá és nem érdekelne, hogy több veterános elájulna. Ha ez az egy typ34-es lenne a Földön, akkor is csak üzletelésre venném magamhoz, nekem ilyen autó nem kell. Nem kell, mert nem tetszik és lesz*rom, hogy ritka.

Már szerintem Bogaram sem lesz, de sokkal inkább még egy Bogár, mint egy ilyen bajszos typ34-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #798 Dátum: 2006 Március 24, 17:23:28 »

Nekem az alap, az über és tényleg mindenek felett az a 911-es valahonnan a 70-es évek elejéről.
Na jó, az nem VW kategória. Ha már Porsche, akkor viszont 356B.

De Bajszoskarmann egyébként szintén nincsen minden bokorban itthon, szóval még összehasonlítani sem lehet. Szóval ha nagyon hirdetné az öreg (pl. Depó), lehet, hogy már el is vitték volna tőle...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #797 Dátum: 2006 Március 24, 17:09:20 »

Ha T1 lenne ilyen allapotban akkor azert "senki" sem sajnalna 1milliot Smiley

Hát azért szerintem T1-ben több fantázia van de én azt sem vennék 1M-ért az tuti!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #796 Dátum: 2006 Március 24, 17:08:31 »


lehet hogy most azért van ott, hogy megcsinálják a motort, vagy a váltót, de akkor leginkább kuplungcsere lehet.
a 2 hátsó kerék le volt véve, a kocsi fel volt emelve
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #795 Dátum: 2006 Március 24, 17:05:27 »

Én is láttam a Szabó Mikinél a kocsit amikor vettem nála a bjutiringet.Csalódtam az öregben mert a kapcsolók egy tartón vannak pedig be kellett volna vágni a műszerfalba.Az olyan faszául állt volna! A motorja szerintem azon túl hogy olajfolyós egy jó nagy szar.Először is indítás után 4000 körüli fodszámon tolat a papper kifelé a kertből.Előbb érte el a moci 4000-es fordulatot mint az olaj a hengerfejet! Indításnál olyan olajfelhőbe burkolóztunk hogy bekönnyeztem.Aztán az intartziás lófasz középen egy hányás meg egyébként is akkora mocsok van benne hogy egy autókozmetika tönkremenne benne mire kipucolja a putriból.
Nekem nagyon tetszik ez a kocsi de egy jó bogárnál értsd 3-400.000huf nem adnék többet érte mert szinte mindennel foglalkozni kell rajta.
Jól kibasz azzal aki ezt megveszi főleg 1M-ért!!

Ha T1 lenne ilyen allapotban akkor azert "senki" sem sajnalna 1milliot Smiley
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #794 Dátum: 2006 Március 24, 17:01:04 »

Ennek a hivatalos neve Karmann typ34 vagy Grosse Karmann.

Amikor a kicsi kocsi buli volt a Lurdy háznál akkor én is odamentem megnézni, mert ritkán lát az ember ilyet. Nem kezdtem el beszélgetni a tulajdonossal, de hallgatóztam egy kicsit, az nekem éppen elég volt, hogy felhúzzam magam azon, hogy nagyon el van tájolva. Ilyenkor sajnos késztetést érzek arra, hogy elmagyarázzam neki, hogy az ilyen jellegű autóban NEM előny az, ha valaki beleépít 14 db 14 féle kisfeszültségű, de nem járműbe való kapcsolót, villamos leszállásjelző gombot és elektromos ventillátort. Ezek nem a "sok extra" hanem a "vissza nem csinálható gány" kategóriát képezik és erősen rontják az értékét az autónak, legalábbis az én szememben. Kinyitotta az öreg a motort, nézzem meg, hogy milyen rendben van, mondta...hát a tetején csak gyengén folyt az olaj, az alján annál inkább, szerintem még a blokkfélnél is szivárgott nem csak a henger talpak alatt és a csöveknél. A bilincsek sokfélék voltak, az elektromos vezetékek csókafészket alkottak, minden részén lehetett látni, hogy csak egy lelkes, ámde hozzá nem értő kő amatőr buherálta low budget alapokon.
Mondta, hogy ezekből mindből szivárog az olaj, de nem baj, ettől még ez nagyon jó autó és egy különlegesség.

Aztán az ára hallatán kicsit meghökkentem, bár én nem vagyok tisztában, hogy ez az autó mennyire ritkaság meg mennyivel ér többet az én typ3-asomnál, de az elvitathatatlan, hogy annak (enyémnek) akkor is száraz volt a motor alja, a bilincsek egyformák és VW jelölésűek, a műszerfalon pedig csak gyári lyukak és furatok vannak és nincs szétb*szva.

Egyébként őszintén megmondom, hogy nekem ez a typ34-es nem is tetszik, egy otromba gép, közelébe nem jön egy "sima" karmannak. Ez persze privát vélemény.


Én is láttam a Szabó Mikinél a kocsit amikor vettem nála a bjutiringet.Csalódtam az öregben mert a kapcsolók egy tartón vannak pedig be kellett volna vágni a műszerfalba.Az olyan faszául állt volna! A motorja szerintem azon túl hogy olajfolyós egy jó nagy szar.Először is indítás után 4000 körüli fodszámon tolat a papper kifelé a kertből.Előbb érte el a moci 4000-es fordulatot mint az olaj a hengerfejet! Indításnál olyan olajfelhőbe burkolóztunk hogy bekönnyeztem.Aztán az intartziás lófasz középen egy hányás meg egyébként is akkora mocsok van benne hogy egy autókozmetika tönkremenne benne mire kipucolja a putriból.
Nekem nagyon tetszik ez a kocsi de egy jó bogárnál értsd 3-400.000huf nem adnék többet érte mert szinte mindennel foglalkozni kell rajta.
Jól kibasz azzal aki ezt megveszi főleg 1M-ért!!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #793 Dátum: 2006 Március 24, 16:47:09 »

Nekem egyébként nagyon tetszenek, a hosszú far, a forma... de ez ízlés kérdése. De ez az autó eléggé leharcolt, az tény.

Nekem az alap, az über és tényleg mindenek felett az a 911-es valahonnan a 70-es évek elejéről.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #792 Dátum: 2006 Március 24, 16:41:36 »

Ennek a hivatalos neve Karmann typ34 vagy Grosse Karmann.
Egyébként őszintén megmondom, hogy nekem ez a typ34-es nem is tetszik, egy otromba gép, közelébe nem jön egy "sima" karmannak. Ez persze privát vélemény.

Nekem egyébként nagyon tetszenek, a hosszú far, a forma... de ez ízlés kérdése. De ez az autó eléggé leharcolt, az tény.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #791 Dátum: 2006 Március 24, 16:33:20 »

Azt is mondta hogy a plusz kapcsolokért nem kér felárat! Tongue
<beszúrt kép törölve>

Az a szomorú, hogy komolyan is gondolta.   Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #790 Dátum: 2006 Március 24, 16:32:23 »

A IX. kerben (talán Dandár u?) szokott parkolni, láttam indítani, az öreg nem kíméli, az tuti. 500 -nál nem ér többet sztem.

Hát az biztos, hogy véletlenül sem cserélném el az én sima typ3-asomra. Az ehhez képest új autó. Ráadásul nekem jobban is tetszik a formája.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #789 Dátum: 2006 Március 24, 16:29:34 »

de, szerintem ez az. ilyesmi rendszáma volt.

Ennek VW1500 a hivatalos neve?

Ennek a hivatalos neve Karmann typ34 vagy Grosse Karmann.

Amikor a kicsi kocsi buli volt a Lurdy háznál akkor én is odamentem megnézni, mert ritkán lát az ember ilyet. Nem kezdtem el beszélgetni a tulajdonossal, de hallgatóztam egy kicsit, az nekem éppen elég volt, hogy felhúzzam magam azon, hogy nagyon el van tájolva. Ilyenkor sajnos késztetést érzek arra, hogy elmagyarázzam neki, hogy az ilyen jellegű autóban NEM előny az, ha valaki beleépít 14 db 14 féle kisfeszültségű, de nem járműbe való kapcsolót, villamos leszállásjelző gombot és elektromos ventillátort. Ezek nem a "sok extra" hanem a "vissza nem csinálható gány" kategóriát képezik és erősen rontják az értékét az autónak, legalábbis az én szememben. Kinyitotta az öreg a motort, nézzem meg, hogy milyen rendben van, mondta...hát a tetején csak gyengén folyt az olaj, az alján annál inkább, szerintem még a blokkfélnél is szivárgott nem csak a henger talpak alatt és a csöveknél. A bilincsek sokfélék voltak, az elektromos vezetékek csókafészket alkottak, minden részén lehetett látni, hogy csak egy lelkes, ámde hozzá nem értő kő amatőr buherálta low budget alapokon.
Mondta, hogy ezekből mindből szivárog az olaj, de nem baj, ettől még ez nagyon jó autó és egy különlegesség.

Aztán az ára hallatán kicsit meghökkentem, bár én nem vagyok tisztában, hogy ez az autó mennyire ritkaság meg mennyivel ér többet az én typ3-asomnál, de az elvitathatatlan, hogy annak (enyémnek) akkor is száraz volt a motor alja, a bilincsek egyformák és VW jelölésűek, a műszerfalon pedig csak gyári lyukak és furatok vannak és nincs szétb*szva.

Egyébként őszintén megmondom, hogy nekem ez a typ34-es nem is tetszik, egy otromba gép, közelébe nem jön egy "sima" karmannak. Ez persze privát vélemény.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #788 Dátum: 2006 Március 24, 15:44:07 »

Azt is mondta hogy a plusz kapcsolokért nem kér felárat! Tongue
<beszúrt kép törölve>
A IX. kerben (talán Dandár u?) szokott parkolni, láttam indítani, az öreg nem kíméli, az tuti. 500 -nál nem ér többet sztem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #787 Dátum: 2006 Március 24, 15:37:54 »

Azt is mondta hogy a plusz kapcsolokért nem kér felárat! Tongue

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #786 Dátum: 2006 Március 24, 15:34:47 »

a nyáron még 1,5 milla volt...
az öreg hozta valamikor a müncheni olimpia idején ...
ha ugyan arról van szó

Ott volt vele az Öszi MBK-FAP-on,ott 1 milárol beszéltplusz 1 kisebb autorol(Szutyoki Grin)

Tóth Zoltán
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #785 Dátum: 2006 Március 24, 15:28:27 »

a nyáron még 1,5 milla volt...
az öreg hozta valamikor a müncheni olimpia idején ...
ha ugyan arról van szó
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #784 Dátum: 2006 Március 24, 14:26:22 »

nem az öreg fateré?
<beszúrt kép törölve>

de, szerintem ez az. ilyesmi rendszáma volt.

Ennek VW1500 a hivatalos neve?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #783 Dátum: 2006 Március 24, 14:10:55 »

Akkor az idei tél nagon kegyetlen volt...

vagy nem sikerült a gányoljuk meg eladásra projekt
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #782 Dátum: 2006 Március 24, 14:08:24 »

Tegnap Szabó Mikinél jártam, állt ott egy eladó Typ34 a tető alatt.
egész szép volt, de csak hátulról láttam. vajszínű, vizsga 2007 augusztusig. épp le voltak szedve a hátsó kerekek, meg talán a dobok is.
a felirat rajta VW 1500 (ez normális Huh )

Árnak 1,2 misi volt ráírva.

nem az öreg fateré?
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #781 Dátum: 2006 Március 24, 13:53:29 »

Nem emléxem, de lehet már Stuntmanus küldött a monorierdei bogárról képeket.
De biztos, ami biztos:

Néhány hete (hónapja?) én is néztem ezt az autót, képtáramban is van pár fotó.
200-at kérnek érte, de valami bibi van a tulajdonviszonyokkal meg a papírokkal...
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #780 Dátum: 2006 Március 24, 13:07:02 »

Nem emléxem, de lehet már Stuntmanus küldött a monorierdei bogárról képeket.
De biztos, ami biztos:

http://gatti.tar.hu/pict01.jpg
http://gatti.tar.hu/pict02.jpg
http://gatti.tar.hu/pict03.jpg
http://gatti.tar.hu/pict04.jpg
http://gatti.tar.hu/pict05.jpg
http://gatti.tar.hu/pict06.jpg
http://gatti.tar.hu/pict07.jpg
http://gatti.tar.hu/pict08.jpg

--<Nagy képek! 2048x1536>--
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #779 Dátum: 2006 Március 24, 08:26:22 »

Tegnap Szabó Mikinél jártam, állt ott egy eladó Typ34 a tető alatt.
egész szép volt, de csak hátulról láttam. vajszínű, vizsga 2007 augusztusig. épp le voltak szedve a hátsó kerekek, meg talán a dobok is.
a felirat rajta VW 1500 (ez normális Huh )

Árnak 1,2 misi volt ráírva.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #778 Dátum: 2006 Március 23, 21:25:43 »

ezen képen 2005 juli Gárdonyi bogártalin
Akkor az idei tél nagon kegyetlen volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #777 Dátum: 2006 Március 23, 21:22:20 »

nekem van róla...győrbe melozik a csaj...vett egy Corsát...tetején 2cm vastag a gitt tenyérnyi darabon le volt pattanva...de tavaly kijavították tetején festést...

<beszúrt kép törölve>

itt még nem tudtam hogy győr környéki és erősan fikázzuk Kokoval


ezen képen 2005 juli Gárdonyi bogártalin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #776 Dátum: 2006 Március 23, 20:21:34 »

Ezmelyikez? Csak nem a Gyerekvárossal szemben szokott állni, a buszmegállónál?
De. Az eltelt évek nem kevés nyomot hagytak rajta.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #775 Dátum: 2006 Március 23, 19:14:10 »

Keresek AF-es alváz- és motorszámú autót olcsón. Állapot mindegy.

ott van pölö ulrich.
de az nem eladó



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1166 1167 1168 1169 1170 [1171] 1172 1173 1174 1175 1176 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.