www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 21:41:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 10999846 alkalommal)
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #42694 Dátum: 2012 December 23, 07:31:11 »

A másik ilyen hasonló autó,Minx fórumtárs,Marina Blau ex bogara,ami egy tök gyári,rozsdamentes,doktorbácsis bogár volt,aminek az öreg egy kicsit megtörte a bal elejét,és javításkor nem csak a törött részt és környékét fényezték,hanem az egész autót telibe,szintén szétszedés nélkül.De attól függetlenül egy tök gyári,szép és patinás bogár volt.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42693 Dátum: 2012 December 22, 21:51:44 »



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42692 Dátum: 2012 December 22, 21:49:37 »


Persze,hogy nem jó,de nem mindig rossz.Sőt lehet,hogy volt olyan féltő és gondoskodó tulaj,aki egy fényezés miatt nem engedte szétszedni az autóját,mert sokkot kapott volna.Pl a Karner Oszi is mesélte,hogy az Ernő bácsi,a hátsó ablak sarkánál megrohadt rész javításánál sem engedte kivenni az üveget,ami nehezítette a munkát a hozzáférést,és ez miatt nem is tudták olyan alaposan lekezelni,megjavítani a beteg részt.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42691 Dátum: 2012 December 22, 21:42:35 »


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42690 Dátum: 2012 December 22, 21:40:49 »


De ahogy elnézem,van ott a polcon egy 26VFIS karbi is,ami elég nagy ritkaság,a perecek és korai oválok 25LE-s motorján volt ilyen.Azzal mi a célod?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42689 Dátum: 2012 December 22, 21:35:33 »


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42688 Dátum: 2012 December 22, 21:13:01 »


A Narancs volt ilyen még 1994-ben mikor vásároltam,hogy totál full eredeti autó,minden gyári,minden széria,gyári belső fényezés,gyári belső,gyári krómok,hegesztésmentes kaszni,nulla utángyártott kasznielem,még a gyári gyártáskori narancssárga sárvédőkéderek,teljesen rozsdamentes...,annyira szép és szűz volt,hogy mindenhol rácsodálkoztak meg ámuldoztak az akkori bogarasok,pedig a kilencvenes évek elején még elég nagy számban futottak első-második tulajos,kevesett futott Merkuros bogarak.És nem is értem miért,volt rajta egy külső narancsszínű fényezés,amit szétszedés nélkül csináltak.Bár nálam nem voltak igénytelenek,próbálták a dolgokat kiragasztani,kimaszkolni,de voltak olyan részek,pl ajtókilincsek,visszapillantó tükör,fellépő küszöbök csatlakozása,ahova jutott egy picike kis árulkodó festék.

A másik ilyen hasonló autó,Minx fórumtárs,Marina Blau ex bogara,ami egy tök gyári,rozsdamentes,doktorbácsis bogár volt,aminek az öreg egy kicsit megtörte a bal elejét,és javításkor nem csak a törött részt és környékét fényezték,hanem az egész autót telibe,szintén szétszedés nélkül.De attól függetlenül egy tök gyári,szép és patinás bogár volt.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42687 Dátum: 2012 December 22, 20:50:14 »

Itt meg 1999-ben,a nővérem esküvőjén.Még napi használatban,csillaggarázsban,családi autóként szolgált.

Jól láthatóak a képeken az eredeti gyári kéderek (még meg vannak),és ha jól megfigyeli az ember,látható,hogy még a vasaló vagy patkó lámpa alatti gumitömítés is narancssárga,színre van fényezve.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42686 Dátum: 2012 December 22, 20:45:21 »

A Narancs volt ilyen még 1994-ben mikor vásároltam,hogy totál full eredeti autó,minden gyári,minden széria,gyári belső fényezés,gyári belső,gyári krómok,hegesztésmentes kaszni,nulla utángyártott kasznielem,még a gyári gyártáskori narancssárga sárvédőkéderek,teljesen rozsdamentes...,annyira szép és szűz volt,hogy mindenhol rácsodálkoztak meg ámuldoztak az akkori bogarasok,pedig a kilencvenes évek elején még elég nagy számban futottak első-második tulajos,kevesett futott Merkuros bogarak.És nem is értem miért,volt rajta egy külső narancsszínű fényezés,amit szétszedés nélkül csináltak.Bár nálam nem voltak igénytelenek,próbálták a dolgokat kiragasztani,kimaszkolni,de voltak olyan részek,pl ajtókilincsek,visszapillantó tükör,fellépő küszöbök csatlakozása,ahova jutott egy picike kis árulkodó festék.

A másik ilyen hasonló autó,Minx fórumtárs,Marina Blau ex bogara,ami egy tök gyári,rozsdamentes,doktorbácsis bogár volt,aminek az öreg egy kicsit megtörte a bal elejét,és javításkor nem csak a törött részt és környékét fényezték,hanem az egész autót telibe,szintén szétszedés nélkül.De attól függetlenül egy tök gyári,szép és patinás bogár volt.
Mindkét autó szétszedés nélkül volt fényezve.
A Narancsról a kép már tíz évvel később készült mint amiről írok,már 2004-ben,mikor már meg volt szakadva.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42685 Dátum: 2012 December 22, 20:44:05 »

Nekem erről az a véleményem, hogy ha egy autó annyira ép, annyira rozsdamentes, hogy nem kell megbontani, akkor annak jobb meghagyni a patinás fényezését. Szerintem a kéderekről, gumikról lepattogó fényezés igénytelen. És értem én, hogy miről beszélsz, mert sokszor kár szétrobbantani egy jó autót, de azért a lökhárítótartó gumiit még úgy is félre lehet húzni, hogy fenn marad a lökhárító, sőt még egy kis maszkolószalag is kerülhet a lököstartókra. És nem az autó állapotáról beszélek, mert tényleg tetszik és valóban utalhat pont arra amit mondassz, hogy még nem lakatolták, stb... Csak ha eladó autókat, motorokat nézegetek, és látok valami hasonló igénytelenséget, akkor mindig elgondolkozok a dolgon, hogy mi mindenben nyilvánulhatott még meg az igénytelensége az évek alatt amíg nála volt az autó.  Wink

A Narancs volt ilyen még 1994-ben mikor vásároltam,hogy totál full eredeti autó,minden gyári,minden széria,gyári belső fényezés,gyári belső,gyári krómok,hegesztésmentes kaszni,nulla utángyártott kasznielem,még a gyári gyártáskori narancssárga sárvédőkéderek,teljesen rozsdamentes...,annyira szép és szűz volt,hogy mindenhol rácsodálkoztak meg ámuldoztak az akkori bogarasok,pedig a kilencvenes évek elején még elég nagy számban futottak első-második tulajos,kevesett futott Merkuros bogarak.És nem is értem miért,volt rajta egy külső narancsszínű fényezés,amit szétszedés nélkül csináltak.Bár nálam nem voltak igénytelenek,próbálták a dolgokat kiragasztani,kimaszkolni,de voltak olyan részek,pl ajtókilincsek,visszapillantó tükör,fellépő küszöbök csatlakozása,ahova jutott egy picike kis árulkodó festék.

A másik ilyen hasonló autó,Minx fórumtárs,Marina Blau ex bogara,ami egy tök gyári,rozsdamentes,doktorbácsis bogár volt,aminek az öreg egy kicsit megtörte a bal elejét,és javításkor nem csak a törött részt és környékét fényezték,hanem az egész autót telibe,szintén szétszedés nélkül.De attól függetlenül egy tök gyári,szép és patinás bogár volt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42684 Dátum: 2012 December 22, 17:10:18 »



Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #42683 Dátum: 2012 December 22, 16:55:37 »

Nekem erről az a véleményem, hogy ha egy autó annyira ép, annyira rozsdamentes, hogy nem kell megbontani, akkor annak jobb meghagyni a patinás fényezését. Szerintem a kéderekről, gumikról lepattogó fényezés igénytelen. És értem én, hogy miről beszélsz, mert sokszor kár szétrobbantani egy jó autót, de azért a lökhárítótartó gumiit még úgy is félre lehet húzni, hogy fenn marad a lökhárító, sőt még egy kis maszkolószalag is kerülhet a lököstartókra. És nem az autó állapotáról beszélek, mert tényleg tetszik és valóban utalhat pont arra amit mondassz, hogy még nem lakatolták, stb... Csak ha eladó autókat, motorokat nézegetek, és látok valami hasonló igénytelenséget, akkor mindig elgondolkozok a dolgon, hogy mi mindenben nyilvánulhatott még meg az igénytelensége az évek alatt amíg nála volt az autó.  Wink


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42682 Dátum: 2012 December 22, 16:37:03 »

Nekem erről az a véleményem, hogy ha egy autó annyira ép, annyira rozsdamentes, hogy nem kell megbontani, akkor annak jobb meghagyni a patinás fényezését. Szerintem a kéderekről, gumikról lepattogó fényezés igénytelen. És értem én, hogy miről beszélsz, mert sokszor kár szétrobbantani egy jó autót, de azért a lökhárítótartó gumiit még úgy is félre lehet húzni, hogy fenn marad a lökhárító, sőt még egy kis maszkolószalag is kerülhet a lököstartókra. És nem az autó állapotáról beszélek, mert tényleg tetszik és valóban utalhat pont arra amit mondassz, hogy még nem lakatolták, stb... Csak ha eladó autókat, motorokat nézegetek, és látok valami hasonló igénytelenséget, akkor mindig elgondolkozok a dolgon, hogy mi mindenben nyilvánulhatott még meg az igénytelensége az évek alatt amíg nála volt az autó.  Wink

Érdekes dolog ez a szétszedés nélküli fényezés,nekem sem jön be,de nem mindig negatív.Sokszor arra utal,hogy mondjuk kapott az autó egyetlen egyszer,szétszedés nélkül egy új külső fényezést,de viszont még minden gyári,semmi utángyártott kasznielem,tehát az autó úgy van,ahogy anno Wolfsburgban összeszerelték.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42681 Dátum: 2012 December 22, 10:01:59 »

Szimpatikus autó. Még akkor is, ha utálom az olyan tulajokat, akik fényezés előtt nem képesek az autóról levenni a kédereket, motortérgumit, lökhárítógumikat, stb... Amikor valaki annyira igénytelen, hogy fél napos munkát sajnál a fényezés előtt, illetve után, akkor nem gondolnám, hogy más téren (olajcsere, alvázvédelem/fényezés előtti rozsdátlanítás, stb) igényes. De ez nem az autónak szól, tényleg tetszik, elfogadnám így nyári mászkálós autónak.

Már el is vitték,az eladó hozzáírta a hírdetéshez,hogy minden érdeklődőnek,az ovál Würzburgba eladva.

Érdekes dolog ez a szétszedés nélküli fényezés,nekem sem jön be,de nem mindig negatív.Sokszor arra utal,hogy mondjuk kapott az autó egyetlen egyszer,szétszedés nélkül egy új külső fényezést,de viszont még minden gyári,semmi utángyártott kasznielem,tehát az autó úgy van,ahogy anno Wolfsburgban összeszerelték.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #42680 Dátum: 2012 December 22, 08:24:35 »

Ez meg egy kiba... jó alap,sőt talán nem is alap,lehet,hogy kis csinosítással,kozmetikázással egy patinás kis ovált lehetne belőle csinálni! Shocked
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?161448

Még a bordás ajtós,szívecskés lámpás változat (bár most nem az van rajta),Stratosilber színben,olyan mint a Szekyéké.

Komplett-hiánytalan,gyári belső tér,szerintem belül még gyári fényezés,karos index helye nincsen lehegesztve és ott a karos index is,gyári H-s hátfal,VW logós szimmetrikus első lámpák,30LE egybebakos motor (valószínű ez is még gyártáskori),szép vonalak,nem lógnak az ajtók stb,és képek alapján szinte rozsdamentes.
Nagyon szimpatikus autó. Teszik.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42679 Dátum: 2012 December 22, 07:35:00 »

Szimpatikus autó. Még akkor is, ha utálom az olyan tulajokat, akik fényezés előtt nem képesek az autóról levenni a kédereket, motortérgumit, lökhárítógumikat, stb... Amikor valaki annyira igénytelen, hogy fél napos munkát sajnál a fényezés előtt, illetve után, akkor nem gondolnám, hogy más téren (olajcsere, alvázvédelem/fényezés előtti rozsdátlanítás, stb) igényes. De ez nem az autónak szól, tényleg tetszik, elfogadnám így nyári mászkálós autónak.


Ez meg egy kiba... jó alap,sőt talán nem is alap,lehet,hogy kis csinosítással,kozmetikázással egy patinás kis ovált lehetne belőle csinálni! Shocked
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?161448

Még a bordás ajtós,szívecskés lámpás változat (bár most nem az van rajta),Stratosilber színben,olyan mint a Szekyéké.

Komplett-hiánytalan,gyári belső tér,szerintem belül még gyári fényezés,karos index helye nincsen lehegesztve és ott a karos index is,gyári H-s hátfal,VW logós szimmetrikus első lámpák,30LE egybebakos motor (valószínű ez is még gyártáskori),szép vonalak,nem lógnak az ajtók stb,és képek alapján szinte rozsdamentes.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42678 Dátum: 2012 December 21, 11:09:37 »

Ez meg egy kiba... jó alap,sőt talán nem is alap,lehet,hogy kis csinosítással,kozmetikázással egy patinás kis ovált lehetne belőle csinálni! Shocked
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?161448

Még a bordás ajtós,szívecskés lámpás változat (bár most nem az van rajta),Stratosilber színben,olyan mint a Szekyéké.

Komplett-hiánytalan,gyári belső tér,szerintem belül még gyári fényezés,karos index helye nincsen lehegesztve és ott a karos index is,gyári H-s hátfal,VW logós szimmetrikus első lámpák,30LE egybebakos motor (valószínű ez is még gyártáskori),szép vonalak,nem lógnak az ajtók stb,és képek alapján szinte rozsdamentes.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42677 Dátum: 2012 December 21, 10:49:09 »

A jó vételek hamar,vagy szinte egyből elmennek,így már ez a kabrió sincsen meg!
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?161366
4500?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #42676 Dátum: 2012 December 21, 10:47:37 »

A jó vételek hamar,vagy szinte egyből elmennek,így már ez a kabrió sincsen meg!
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?161366
   Ennyiért nem csoda!! Undecided

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42675 Dátum: 2012 December 21, 10:46:30 »

A jó vételek hamar,vagy szinte egyből elmennek,így már ez a kabrió sincsen meg!
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?161366
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #42674 Dátum: 2012 December 19, 20:30:22 »

Mindegy is, BORZALOM

Ezt senki sem vitatja Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42673 Dátum: 2012 December 19, 20:26:15 »

Szerintem elég egyértelmű, hogy az autó 1971-es és a "felújítás=átalakítás" 2012-es.
Régen több találkozón is kint voltak ezzel a bogárral, anno még azt hiszem Herbie matrica volt rajta és tesco-s dísztárcsa.

Régi bogarasé ez az autó, a tulajé volt az a zöld-sárga duplalámpás, műanyaglökhárítós 67-es bogár, ami a vw depo talán első vagy második számában szerepelt.
Mindegy is, BORZALOM. Bár ha jó a bódé meg minden a felét sem érheti.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42672 Dátum: 2012 December 19, 13:00:52 »

Szerintem elég egyértelmű, hogy az autó 1971-es és a "felújítás=átalakítás" 2012-es.
Régen több találkozón is kint voltak ezzel a bogárral, anno még azt hiszem Herbie matrica volt rajta és tesco-s dísztárcsa.

Régi bogarasé ez az autó, a tulajé volt az a zöld-sárga duplalámpás, műanyaglökhárítós 67-es bogár, ami a vw depo talán első vagy második számában szerepelt.
Wink Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #42671 Dátum: 2012 December 19, 12:32:25 »

A fotón oda van írva a műszerfalra a két dátum.

Szerintem elég egyértelmű, hogy az autó 1971-es és a "felújítás=átalakítás" 2012-es.
Régen több találkozón is kint voltak ezzel a bogárral, anno még azt hiszem Herbie matrica volt rajta és tesco-s dísztárcsa.

Régi bogarasé ez az autó, a tulajé volt az a zöld-sárga duplalámpás, műanyaglökhárítós 67-es bogár, ami a vw depo talán első vagy második számában szerepelt.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42670 Dátum: 2012 December 19, 11:58:18 »

Pedig rajta van az első sárvédőid párja.  Roll Eyes
Igen, jól látod.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #42669 Dátum: 2012 December 19, 11:54:41 »

Ezt a kocsit még nem láttam.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #42668 Dátum: 2012 December 19, 11:45:08 »

Ezt a kocsit még nem láttam. Régi a rendszáma az biztos. Egy tulajdonosa volt 1971-től?
Pedig rajta van az első sárvédőid párja.  Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #42667 Dátum: 2012 December 19, 11:41:42 »

A két olajcseréjé. Grin
Grin Grin
és azonos a kézírás is
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42666 Dátum: 2012 December 19, 11:33:43 »

A fotón oda van írva a műszerfalra a két dátum.
A két olajcseréjé. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42665 Dátum: 2012 December 19, 11:27:20 »

Miből gondolod?
A fotón oda van írva a műszerfalra a két dátum.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #42664 Dátum: 2012 December 19, 11:23:29 »

wow
mit gondolsz mennyire tartják?
ha megtudod mennyiért ment el, írd be, kíváncsi lennék


ha csak az ötvenéves fűtésszámlát vesszük alapul + még az autó ára....nem lehet olcsó  Grin


Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42663 Dátum: 2012 December 19, 11:13:11 »

Ezt a kocsit még nem láttam. Régi a rendszáma az biztos. Egy tulajdonosa volt 1971-től?
Miből gondolod?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42662 Dátum: 2012 December 19, 11:07:15 »

Ezt a kocsit még nem láttam. Régi a rendszáma az biztos. Egy tulajdonosa volt 1971-től?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #42661 Dátum: 2012 December 19, 10:59:21 »

A baj nem kicsi:

http://vateraauto.hu/hirdetes/bogar-IDAhdD.html

Nem elérhető Zmrzlina
Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #42660 Dátum: 2012 December 16, 22:00:19 »

Mit lehet tudni? Paírja van? Múszaki? Helyileg?

Papiros, nincs műszaki, a filmen látható állapotban, Kispesten.
rendszeresen be van indítva. Minden kivállóan működik rajta:)
Süni
« Hozzászólás #42659 Dátum: 2012 December 16, 21:59:27 »

Kamu. 3 évig ne használd a kocsidat, és meglátod mi lesz a fékekkel, az akkuval, és a kipufogó 50 év alatt 2x lerohad!
Állandó hőmérsékleten, és páramentesen semmi nem fog történni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42658 Dátum: 2012 December 16, 21:56:02 »

Én mindig fenntartásokkal fogadom az efféle csodákat. De, nem kell kijelenteni, hogy 50 év alatt egy garázsban tönkremegy egy ilyen autó. Ott vannak a NOS alkatrészek, amiket 50 évvel ezelőtt gyártottak le és raktárban pihentek. Nagy piaca van ezeknek a cuccoknak külföldön, és aki igazán jó alkatrészekkel akar felújítani egy autót, az ilyen alkatrészeket vesz. 50 év után is hibátlan króm alkatrészeket, javító elemeket lehet venni. Sőt, én 2 autómhoz is vettem régi raktárkészletből megmaradt, 45 éves, gyári, színes kédereket. Hibátlanok!

50 év elteltével a múzeumban örzött autókat is felújítják. Egyszerűen tönkremennek. A gumialkatrészekről nem is beszélve.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42657 Dátum: 2012 December 16, 21:51:40 »

50 év elteltével a múzeumban örzött autókat is felújítják. Egyszerűen tönkremennek. A gumialkatrészekről nem is beszélve.
Én ebben nem hiszek!Nagyon sok múlik a gondoskodáson,ápoláson,törődésen.

Nekem az autóim az évek alatt (pl a Narancs már 2006.óta),ugyan olyan állapotban voltak mind műszakilag,mind esztétikailag,mint amikor elkészültek.

Most viszont kicsit alájuk raktam,tudatlanságból,nem gondoltam volna,hogy a 12m3 fának,ilyen hatalmas,és ilyen hosszantartó nedvességtartalma van,sajnos párában,dunsztban füllednek! Cry Undecided
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42656 Dátum: 2012 December 16, 21:45:36 »

Figyeltel a "futott garazs" kifejezesre? Nem gondolnam, hogy mindenkeppen kamu...
50 év elteltével a múzeumban örzött autókat is felújítják. Egyszerűen tönkremennek. A gumialkatrészekről nem is beszélve.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42655 Dátum: 2012 December 16, 21:37:40 »

Kamu. 3 évig ne használd a kocsidat, és meglátod mi lesz a fékekkel, az akkuval, és a kipufogó 50 év alatt 2x lerohad!
Figyeltel a "futott garazs" kifejezesre? Nem gondolnam, hogy mindenkeppen kamu...


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.