www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:58:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226714 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #13207 Dátum: 2009 December 06, 11:52:52 »

az újabbaból volt négygangos.
igenigen. Egy haveromét vezettem tavaly, megtettünk vagy 50km-t mire megkérdezte miért nem rakok 4.-et.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #13206 Dátum: 2009 December 06, 07:57:56 »

a zuk volt 3 sebességes(ha jól emlékszem )1x vezettem, mindig akartam 4. be tenni ,vicces volt...
az újabbaból volt négygangos.
Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #13205 Dátum: 2009 December 05, 23:41:50 »

a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?
a zuk volt 3 sebességes(ha jól emlékszem )1x vezettem, mindig akartam 4. be tenni ,vicces volt...
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #13204 Dátum: 2009 December 03, 09:39:32 »

Az IFA alváz és gépészet miatt lett olyan,amilyen.
KGST szülemény volt,nem élt meg nagy darabszámot.

...Avia alváz volt az, Avia motorral

(ja, most látom, már írták)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13203 Dátum: 2009 December 03, 08:14:14 »

a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?

amivel én csavartam az 4+R volt.
igaz, hogy az 1-est sosenem használtam, mert üresen minek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13202 Dátum: 2009 December 02, 21:48:50 »

a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?
a régi az az volt az tuti , vagy tatu  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13201 Dátum: 2009 December 02, 21:45:11 »


kézenfogva az avia hatalmas teljesítményével (ilyenen tanultam az mhsz-nél, 3-asban vitte az ötvenet, aztán volt még egy fokozat)

a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13200 Dátum: 2009 December 02, 21:20:51 »

velünk élő topicból loptam:
Hippi ZUK Györből:
<beszúrt kép törölve>
  Afro

Évek óta ott áll! Egyszer mozdul egy évben mikor a Mediawave ( www.mediawave.hu ) van!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13199 Dátum: 2009 December 02, 21:17:46 »

Nem is nagy "M"-el írtam Wink.

Akkor is rohadtul tetszik! Kár, hogy nem nagyon látni már belőlük itthon.
Grin
Egy biztos maradt itthon,mert azt a Kádár elvtárs kapta.
A svéd nem volt hülye,már akkor se.
Behozott x db alkatrészt,ugyanannyi kész vasat vitt visszza  d
Nem volt hosszu történet,1000db se készült,mert sok sebböl vérzett a történet.

Tóth Zoltán
Süni
« Hozzászólás #13198 Dátum: 2009 December 02, 21:06:56 »

Majdnem.
A Csepel Autógyárban készült.
De csak a beszállitott alkatrészekböl történt az összeszerelés,mert a magyar melós már akkor is olcsó volt.
A "Müvekben" a biciklik készültek.

Nem is nagy "M"-el írtam Wink.

Akkor is rohadtul tetszik! Kár, hogy nem nagyon látni már belőlük itthon.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13197 Dátum: 2009 December 02, 21:05:13 »

Volvo Lapplander. Itthon készült, a Csepel művekben.
Majdnem.
A Csepel Autógyárban készült.
De csak a beszállitott alkatrészekböl történt az összeszerelés,mert a magyar melós már akkor is olcsó volt.
A "Müvekben" a biciklik készültek.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #13196 Dátum: 2009 December 02, 21:00:21 »

Volvo Lapplander. Itthon készült, a Csepel művekben.
akkor ezért hasonlított rá annyira  Grin
Süni
« Hozzászólás #13195 Dátum: 2009 December 02, 20:58:53 »

mi ez? volvó utánzat?
Volvo Lapplander. Itthon készült, a Csepel művekben.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #13194 Dátum: 2009 December 02, 20:58:18 »

De szerintem ez a legszebb magyar autó :

<beszúrt kép törölve>
mi ez? volvó utánzat?
Süni
« Hozzászólás #13193 Dátum: 2009 December 02, 20:55:22 »

De szerintem ez a legszebb magyar autó :

Süni
« Hozzászólás #13192 Dátum: 2009 December 02, 20:54:05 »

De tényleg volt valami IFA motoros Ikarus. A hátfalon egy amorf szellőző volt, onnan lehetett felismerni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #13191 Dátum: 2009 December 02, 20:44:29 »

nem inkább avia alvázon laknak véletlenül?
a felni is arra hasonlít.

kézenfogva az avia hatalmas teljesítményével (ilyenen tanultam az mhsz-nél, 3-asban vitte az ötvenet, aztán volt még egy fokozat)
Igen AVIA. ikarus 553  A nyolcvanas években 300-400 darab is lehetett hazánkban.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13190 Dátum: 2009 December 02, 20:39:30 »

Az IFA alváz és gépészet miatt lett olyan,amilyen.
KGST szülemény volt,nem élt meg nagy darabszámot.

nem inkább avia alvázon laknak véletlenül?
a felni is arra hasonlít.

kézenfogva az avia hatalmas teljesítményével (ilyenen tanultam az mhsz-nél, 3-asban vitte az ötvenet, aztán volt még egy fokozat)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13189 Dátum: 2009 December 02, 20:01:10 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
köszönöm!
Azért tallni itthon is egykettőt..
na igen
így sokkal izgalmasabb

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13188 Dátum: 2009 December 02, 19:49:31 »

Annyit tudok róla,hogy ezek a "kockák" az Ikarus SKD programjában készültek.
Ez Ikeásul  Grin azt jelenti,hogy itthon lapra szerelve készültek,s a célállomáson kerültek összeszerelésre,ami általában a távol kelet,Ázsia,és kis darabszámban Afrika is volt.
Az a pár darab,ami itthon készült teljesen,az vagy prototipus,vagy  funkcionárius közbenjáros volt,s általában Tsz-nél (termelö szövetkezet),vagy nagyobb állami cégnél landolt hivatalból.
Ennyit tudok ezügyben elmondani.


köszönöm!
Azért tallni itthon is egykettőt..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13187 Dátum: 2009 December 02, 19:46:47 »

ez egy percíz aerodinamikus herkentyű , a kanyarstabilitás miatt keskeny tengelyel Cool
Az IFA alváz és gépészet miatt lett olyan,amilyen.
KGST szülemény volt,nem élt meg nagy darabszámot.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13186 Dátum: 2009 December 02, 19:42:35 »

Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
 Cool
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Annyit tudok róla,hogy ezek a "kockák" az Ikarus SKD programjában készültek.
Ez Ikeásul  Grin azt jelenti,hogy itthon lapra szerelve készültek,s a célállomáson kerültek összeszerelésre,ami általában a távol kelet,Ázsia,és kis darabszámban Afrika is volt.
Az a pár darab,ami itthon készült teljesen,az vagy prototipus,vagy  funkcionárius közbenjáros volt,s általában Tsz-nél (termelö szövetkezet),vagy nagyobb állami cégnél landolt hivatalból.
Ennyit tudok ezügyben elmondani.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13185 Dátum: 2009 December 02, 19:42:01 »

csodálatos  Grin
4csillag 4 gyertya  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13184 Dátum: 2009 December 02, 19:40:50 »

velünk élő topicból loptam:
Hippi ZUK Györből:
<beszúrt kép törölve>
  Afro
csodálatos  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13183 Dátum: 2009 December 02, 19:35:33 »

velünk élő topicból loptam:
Hippi ZUK Györből:

  Afro


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13182 Dátum: 2009 December 02, 19:31:03 »

Ezt nem kell elöl keskenyíteni alapban úgy néz ki, mint a hányás.

Hasra kell feküdni a kerékcseréhez.
ez egy percíz aerodinamikus herkentyű , a kanyarstabilitás miatt keskeny tengelyel Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13181 Dátum: 2009 December 02, 19:26:57 »

Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
 Cool
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>


Ezt nem kell elöl keskenyíteni alapban úgy néz ki, mint a hányás.

Hasra kell feküdni a kerékcseréhez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13180 Dátum: 2009 December 02, 19:23:33 »

Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
 Cool
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

talán a várban is ilyenek nyomták valaha
mintha  Roll Eyes Huh

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13179 Dátum: 2009 December 02, 19:20:33 »

Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
 Cool
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?




"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #13178 Dátum: 2009 December 02, 15:43:17 »

belebotlottam egy aranyos képbe

fiathatu.hu?  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #13177 Dátum: 2009 December 02, 10:14:43 »

belebotlottam egy aranyos képbe
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #13176 Dátum: 2009 December 01, 13:58:40 »

kép

A "kiforrott modell"
A szervízkönyv így említi, az 500-as után  Grin

Egyébként gyönyörű!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #13175 Dátum: 2009 December 01, 11:33:28 »

találtam képet mindenre   Smiley
szögletes rendszámos
gyárilag faltdach-os

...és a végére

Maresz kisfityója  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #13174 Dátum: 2009 December 01, 11:18:56 »

a lengyel (meg a régi olasz) kockarendszám tartója felül oda csatlakozik. négyszögletes műanyag bigyó való oda, abba megy a csavar. ilyen négyszögletes műanyag bizbasz több helyen is van a kispókban,

...ott a pont
(közben megkérdezten  és ez volt a válasz)
a hazai daraboknál nemvolt műanyag bigyó csak az üres lyuk

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13173 Dátum: 2009 December 01, 11:17:00 »

nem lehet, hogy azért van, hogy ne álljon be oda a víz?
szépen át tud szellőzni a lemez.

a lengyel (meg a régi olasz) kockarendszám tartója felül oda csatlakozik. négyszögletes műanyag bigyó való oda, abba megy a csavar. ilyen négyszögletes műanyag bizbasz több helyen is van a kispókban,
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13172 Dátum: 2009 December 01, 10:51:18 »

Az a két szögletes lik minden kistocki géptetején ott van. Még nem jöttem rá a lényegére.
nem lehet, hogy azért van, hogy ne álljon be oda a víz?
szépen át tud szellőzni a lemez.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #13171 Dátum: 2009 December 01, 10:00:05 »

esetleg rendszámvilágítás? mintha még két furat is lenne neki
Az a két szögletes lik minden kistocki géptetején ott van. Még nem jöttem rá a lényegére. Én úgy emlékszem a lökösön van a rsz vill.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #13170 Dátum: 2009 December 01, 09:32:08 »

Az FSO felirat. Wink
esetleg rendszámvilágítás? mintha még két furat is lenne neki
Süni
« Hozzászólás #13169 Dátum: 2009 December 01, 09:29:57 »

Cheesy
nem ismerem az évjáratok különbségeit, de a hátáról valami hiányzik nekem
Az FSO felirat. Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #13168 Dátum: 2009 December 01, 09:25:25 »

ismerősöm most készült el vele, ez még a 600 ccm-es fajta és az első OT minősített kisfityó
Cheesy
nem ismerem az évjáratok különbségeit, de a hátáról valami hiányzik nekem
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.