www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:58:07
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
...
395
Szerző
Téma: Népautók (Megtekintve 4226714 alkalommal)
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13207 Dátum:
2009 December 06, 11:52:52 »
Idézetet írta: herbie67 - 2009 December 06, 07:57:56
az újabbaból volt négygangos.
igenigen. Egy haveromét vezettem tavaly, megtettünk vagy 50km-t mire megkérdezte miért nem rakok 4.-et.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
oldfield
Hozzászólások: 7281
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13206 Dátum:
2009 December 06, 07:57:56 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2009 December 05, 23:41:50
a zuk volt 3 sebességes(ha jól emlékszem )1x vezettem, mind
i
g akartam 4. be tenni ,vicces volt...
az újabbaból volt négygangos.
kormányzoo
Hozzászólások: 5800
redgear.hu
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13205 Dátum:
2009 December 05, 23:41:50 »
Idézetet írta: AZS - 2009 December 02, 21:45:11
a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?
a zuk volt 3 sebességes(ha jól emlékszem )1x vezettem, mind
i
g akartam 4. be tenni ,vicces volt...
kipe
Hozzászólások: 4100
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13204 Dátum:
2009 December 03, 09:39:32 »
Idézetet írta: Vagabond - 2009 December 02, 19:46:47
Az IFA alváz és gépészet miatt lett olyan,amilyen.
KGST szülemény volt,nem élt meg nagy darabszámot.
...Avia alváz volt az, Avia motorral
(ja, most látom, már írták)
http://car-tarsak.blogspot.com/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13203 Dátum:
2009 December 03, 08:14:14 »
Idézetet írta: AZS - 2009 December 02, 21:45:11
a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?
amivel én csavartam az 4+R volt.
igaz, hogy az 1-est sosenem használtam, mert üresen minek.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13202 Dátum:
2009 December 02, 21:48:50 »
Idézetet írta: AZS - 2009 December 02, 21:45:11
a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?
a régi az az volt az tuti , vagy tatu
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13201 Dátum:
2009 December 02, 21:45:11 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2009 December 02, 20:39:30
kézenfogva az avia hatalmas teljesítményével (ilyenen tanultam az mhsz-nél, 3-asban vitte az ötvenet, aztán volt még egy fokozat)
a rükverc? emlékeim szerint az avia 3 sebességes volt, vagy nem?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13200 Dátum:
2009 December 02, 21:20:51 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 02, 19:35:33
velünk élő topicból loptam:
Hippi ZUK Györből:
<beszúrt kép törölve>
Évek óta ott áll! Egyszer mozdul egy évben mikor a Mediawave (
www.mediawave.hu
) van!
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13199 Dátum:
2009 December 02, 21:17:46 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 02, 21:06:56
Nem is nagy "M"-el írtam
.
Akkor is rohadtul tetszik! Kár, hogy nem nagyon látni már belőlük itthon.
Egy biztos maradt itthon,mert azt a Kádár elvtárs kapta.
A svéd nem volt hülye,már akkor se.
Behozott x db alkatrészt,ugyanannyi kész vasat vitt visszza d
Nem volt hosszu történet,1000db se készült,mert sok sebböl vérzett a történet.
Tóth Zoltán
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13198 Dátum:
2009 December 02, 21:06:56 »
Idézetet írta: Vagabond - 2009 December 02, 21:05:13
Majdnem.
A Csepel Autógyárban készült.
De csak a beszállitott alkatrészekböl történt az összeszerelés,mert a magyar melós már akkor is olcsó volt.
A "Müvekben" a biciklik készültek.
Nem is nagy "M"-el írtam
.
Akkor is rohadtul tetszik! Kár, hogy nem nagyon látni már belőlük itthon.
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13197 Dátum:
2009 December 02, 21:05:13 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 02, 20:58:53
Volvo Lapplander. Itthon készült, a Csepel művekben.
Majdnem.
A Csepel Autógyárban készült.
De csak a beszállitott alkatrészekböl történt az összeszerelés,mert a magyar melós már akkor is olcsó volt.
A "Müvekben" a biciklik készültek.
Tóth Zoltán
Typ117
Hozzászólások: 18490
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13196 Dátum:
2009 December 02, 21:00:21 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 02, 20:58:53
Volvo Lapplander. Itthon készült, a Csepel művekben.
akkor ezért hasonlított rá annyira
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13195 Dátum:
2009 December 02, 20:58:53 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 December 02, 20:58:18
mi ez? volvó utánzat?
Volvo Lapplander. Itthon készült, a Csepel művekben.
Typ117
Hozzászólások: 18490
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13194 Dátum:
2009 December 02, 20:58:18 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 02, 20:55:22
De szerintem ez a legszebb magyar autó :
<beszúrt kép törölve>
mi ez? volvó utánzat?
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13193 Dátum:
2009 December 02, 20:55:22 »
De szerintem ez a legszebb magyar autó :
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13192 Dátum:
2009 December 02, 20:54:05 »
De tényleg volt valami IFA motoros Ikarus. A hátfalon egy amorf szellőző volt, onnan lehetett felismerni.
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13191 Dátum:
2009 December 02, 20:44:29 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2009 December 02, 20:39:30
nem inkább avia alvázon laknak véletlenül?
a felni is arra hasonlít.
kézenfogva az avia hatalmas teljesítményével (ilyenen tanultam az mhsz-nél, 3-asban vitte az ötvenet, aztán volt még egy fokozat)
Igen AVIA. ikarus 553 A nyolcvanas években 300-400 darab is lehetett hazánkban.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13190 Dátum:
2009 December 02, 20:39:30 »
Idézetet írta: Vagabond - 2009 December 02, 19:46:47
Az IFA alváz és gépészet miatt lett olyan,amilyen.
KGST szülemény volt,nem élt meg nagy darabszámot.
nem inkább avia alvázon laknak véletlenül?
a felni is arra hasonlít.
kézenfogva az avia hatalmas teljesítményével (ilyenen tanultam az mhsz-nél, 3-asban vitte az ötvenet, aztán volt még egy fokozat)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13189 Dátum:
2009 December 02, 20:01:10 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 02, 19:49:31
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
köszönöm!
Azért tallni itthon is egykettőt..
na igen
így sokkal izgalmasabb
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13188 Dátum:
2009 December 02, 19:49:31 »
Idézetet írta: Vagabond - 2009 December 02, 19:42:35
Annyit tudok róla,hogy ezek a "kockák" az Ikarus SKD programjában készültek.
Ez Ikeásul
azt jelenti,hogy itthon lapra szerelve készültek,s a célállomáson kerültek összeszerelésre,ami általában a távol kelet,Ázsia,és kis darabszámban Afrika is volt.
Az a pár darab,ami itthon készült teljesen,az vagy prototipus,vagy funkcionárius közbenjáros volt,s általában Tsz-nél (termelö szövetkezet),vagy nagyobb állami cégnél landolt hivatalból.
Ennyit tudok ezügyben elmondani.
köszönöm!
Azért tallni itthon is egykettőt..
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13187 Dátum:
2009 December 02, 19:46:47 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 02, 19:31:03
ez egy percíz aerodinamikus herkentyű , a kanyarstabilitás miatt keskeny tengelyel
Az IFA alváz és gépészet miatt lett olyan,amilyen.
KGST szülemény volt,nem élt meg nagy darabszámot.
Tóth Zoltán
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13186 Dátum:
2009 December 02, 19:42:35 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 02, 19:20:33
Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Annyit tudok róla,hogy ezek a "kockák" az Ikarus SKD programjában készültek.
Ez Ikeásul
azt jelenti,hogy itthon lapra szerelve készültek,s a célállomáson kerültek összeszerelésre,ami általában a távol kelet,Ázsia,és kis darabszámban Afrika is volt.
Az a pár darab,ami itthon készült teljesen,az vagy prototipus,vagy funkcionárius közbenjáros volt,s általában Tsz-nél (termelö szövetkezet),vagy nagyobb állami cégnél landolt hivatalból.
Ennyit tudok ezügyben elmondani.
Tóth Zoltán
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13185 Dátum:
2009 December 02, 19:42:01 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 December 02, 19:40:50
csodálatos
4csillag 4 gyertya
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13184 Dátum:
2009 December 02, 19:40:50 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 02, 19:35:33
velünk élő topicból loptam:
Hippi ZUK Györből:
<beszúrt kép törölve>
csodálatos
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13183 Dátum:
2009 December 02, 19:35:33 »
velünk élő topicból loptam:
Hippi ZUK Györből:
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13182 Dátum:
2009 December 02, 19:31:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 02, 19:26:57
Ezt nem kell elöl keskenyíteni alapban úgy néz ki, mint a hányás.
Hasra kell feküdni a kerékcseréhez.
ez egy percíz aerodinamikus herkentyű , a kanyarstabilitás miatt keskeny tengelyel
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13181 Dátum:
2009 December 02, 19:26:57 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 02, 19:20:33
Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ezt nem kell elöl keskenyíteni alapban úgy néz ki, mint a hányás.
Hasra kell feküdni a kerékcseréhez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13180 Dátum:
2009 December 02, 19:23:33 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 02, 19:20:33
Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
talán a várban is ilyenek nyomták valaha
mintha
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13179 Dátum:
2009 December 02, 19:20:33 »
Elviselném belőle a lakóbusz válltozatot.
Merre rótták ezek az utakat?
valaki?
kézenfogós , iskolabuszos vagy nyári emlékek?
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
b_sanyi
Hozzászólások: 2008
Ex-Mex...
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13178 Dátum:
2009 December 02, 15:43:17 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 December 02, 10:14:43
belebotlottam egy aranyos képbe
fiathatu.hu?
Typ117
Hozzászólások: 18490
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13177 Dátum:
2009 December 02, 10:14:43 »
belebotlottam egy aranyos képbe
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13176 Dátum:
2009 December 01, 13:58:40 »
Idézetet írta: kipe - 2009 December 01, 09:20:05
kép
A "kiforrott modell"
A szervízkönyv így említi, az 500-as után
Egyébként gyönyörű!
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
kipe
Hozzászólások: 4100
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13175 Dátum:
2009 December 01, 11:33:28 »
találtam képet mindenre
szögletes rendszámos
gyárilag faltdach-os
...és a végére
Maresz kisfityója
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://car-tarsak.blogspot.com/
kipe
Hozzászólások: 4100
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13174 Dátum:
2009 December 01, 11:18:56 »
Idézetet írta: AZS - 2009 December 01, 11:17:00
a lengyel (meg a régi olasz) kockarendszám tartója felül oda csatlakozik. négyszögletes műanyag bigyó való oda, abba megy a csavar. ilyen négyszögletes műanyag bizbasz több helyen is van a kispókban,
...ott a pont
(közben megkérdezten és ez volt a válasz)
a hazai daraboknál nemvolt műanyag bigyó csak az üres lyuk
http://car-tarsak.blogspot.com/
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13173 Dátum:
2009 December 01, 11:17:00 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2009 December 01, 10:51:18
nem lehet, hogy azért van, hogy ne álljon be oda a víz?
szépen át tud szellőzni a lemez.
a lengyel (meg a régi olasz) kockarendszám tartója felül oda csatlakozik. négyszögletes műanyag bigyó való oda, abba megy a csavar. ilyen négyszögletes műanyag bizbasz több helyen is van a kispókban,
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13172 Dátum:
2009 December 01, 10:51:18 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 01, 10:00:05
Az a két szögletes lik minden kistocki géptetején ott van. Még nem jöttem rá a lényegére.
nem lehet, hogy azért van, hogy ne álljon be oda a víz?
szépen át tud szellőzni a lemez.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13171 Dátum:
2009 December 01, 10:00:05 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 December 01, 09:32:08
esetleg rendszámvilágítás? mintha még két furat is lenne neki
Az a két szögletes lik minden kistocki géptetején ott van. Még nem jöttem rá a lényegére. Én úgy emlékszem a lökösön van a rsz vill.
Typ117
Hozzászólások: 18490
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13170 Dátum:
2009 December 01, 09:32:08 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 01, 09:29:57
Az FSO felirat.
esetleg rendszámvilágítás? mintha még két furat is lenne neki
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13169 Dátum:
2009 December 01, 09:29:57 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 December 01, 09:25:25
nem ismerem az évjáratok különbségeit, de a hátáról valami hiányzik nekem
Az FSO felirat.
Typ117
Hozzászólások: 18490
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #13168 Dátum:
2009 December 01, 09:25:25 »
Idézetet írta: kipe - 2009 December 01, 09:21:39
ismerősöm most készült el vele, ez még a 600 ccm-es fajta és az első OT minősített kisfityó
nem ismerem az évjáratok különbségeit, de a hátáról valami hiányzik nekem
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
...
395
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...