www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 16:31:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226050 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #14927 Dátum: 2012 Október 16, 08:40:31 »

Már azért megérte, hogy több hozzászólás született egy nap alatt, mint előtte egy héten. Smiley
Viliben bizhatsz......Ő megmondja a tutit Wink Cheesy.....vagy nem Tongue

Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #14926 Dátum: 2012 Október 16, 07:51:35 »

<beszúrt kép törölve>
Már azért megérte, hogy több hozzászólás született egy nap alatt, mint előtte egy héten. Smiley


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
1303LS
« Hozzászólás #14925 Dátum: 2012 Október 16, 07:31:50 »

A különböző évjáratok között nagyon nagy minőségbeli különbség volt, ezért így egy kalap alá venni véleményem szerint nem túl igazságos.

A korai 2101 Zsigulik, az I-s és U-s rendszámúak sokkal jobbak voltak, mint a 2105-ösök, de még azok között is nagy volt a különbség.

Én nem érzem azt a nagy problémát, amit írsz.
Ebben igazad van.
Nem azt mondtam, hogy drámaian szar lett volna.
Nyugodtan mondhatjuk azt is, hogy a "keleti blokk" legjobb kocsija volt.
Azonban a 80-as években (én ezt a korszakot ismerem) már messze elhaladt mellette a világ.
Értem én, hogy sokan nosztalgikusan gondolnak vissza rá, nincs is ezzel semmi baj, sokan imádják a zaporozsecet is, vagy a legjobb példa a trabant versengve a kispolszkival.
Ugyanide illik a legendásan szenzációsan brutális zsigulifűtés, erről csináltak valami autóbuzeránsok egy tesztet is a közelmúltban.  Wink
Nálunk olyan autók jártak amikkel dolgoztak a földeken, utánfutót húzogattak, plafonig pakolták káposztával, tonnákkal megpakolva járták a piacokat. Akkkor még vecsésen alig volt aszfaltos út, térdig sárban jártak az autók.
Gondolj vissza, hány vezérműtengelyt cseréltél, vagy hányban ment el az olajpumpa meghajtójának ricnije? Állandó szilentcserék az összevissza rohadó lengőkarok környékén. Használat közben berohadó fékmunkahenger. Ennek nem kellett 10 évig állni a kert végében, hogy megragadjon.  Cheesy Ilyen hibák más autónál gyakorlatilag nem léteznek. Mondjuk ezzel megelőzték a korukat, mert ahogy hallom néha a 90-es évek fordjai a legjobbak a 10ezrenként félfutómű cserében.  Grin
Aranyos történet, hogy egy vonóhorog felszerelés miatti vizsgán megbukott a 2hónapos (!) autó, mert lógott a kormányműve. Ebből majdnem rendőrkihívásos történet lett a mozaikutcában, mert kicsit mérges lett a fater, végül 2 hónapos vizsgával elengedték. Kormányműcsere lett belőle.
Természetesen ebben az is közrejátszik, hogy az alkatrészellátás olyan volt amilyen. 85-ben volt a LexBéla vecsésen, meg az üllőin a mostani molkúttal szemben az autósbolt (nem jut eszembe a neve). Az orosz csempészárú a gyálipiacon. Gépmunkában csakis a Kanda testvérek (a Feri mag a Józsi) akik, fusiban, svarcban csinálták a gépmunkát a Spirálban. Gondolom ismered őket (később én is ott kezdtem a pályafutásomat a Feri kezei alatt, magának a vezéristenigazgató úrnak a tuningzsigulimotorját csináltuk az átalakított barkaslakóautójába)
Mégegyszer mondom nagyon jó autók voltak a maguk közegében, ezen viszont sokat szépít a nosztalgia.  Grin
A másik, hogy nagyon sok autó maradt abból az időből úgy fent, hogy 20-30-40ezer km futottak és féltve őrizték őket a garázsban, mert egy nehezen megszerezhető (még pénzzel is) státuszszimbólum volt.
Süni
« Hozzászólás #14924 Dátum: 2012 Október 16, 06:47:27 »

De azt honnan lehet tudni, hogy egy adott autótípushoz való különböző márkájú szűrők közül melyik a visszafolyásgátlós? Pl. nejem 2004-es Puntójához? Mert erről az autósboltosoknak nem sok fogalma van...
A papírkatalógusok általában közlik, illetve gyakorlottabb eladó ha belenéz a menetnél, akkor látja.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #14923 Dátum: 2012 Október 16, 04:20:12 »

De azt honnan lehet tudni, hogy egy adott autótípushoz való különböző márkájú szűrők közül melyik a visszafolyásgátlós? Pl. nejem 2004-es Puntójához? Mert erről az autósboltosoknak nem sok fogalma van...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 16, 04:24:53 írta Minx »

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Süni
« Hozzászólás #14922 Dátum: 2012 Október 15, 22:46:16 »

Valóban létezik ez a probléma, hogy az olajnyomás lámpa nem alszik el időben. Ebbe a hibába beleestem én is amikor a Zsuk szűrőt tettem a kocsimba. Ez nagyobb hosszirányba és majd a duplája. Egyszerűen idő kell mig feltőltődik. A megoldás a keskeny olajszűrőbetét.
Nem. A megoldás a visszacsapószelepes olajszűrő.
Süni
« Hozzászólás #14921 Dátum: 2012 Október 15, 22:45:47 »

A cikkben írt visszafolyásgátlós FRAM olajszűrő került bele a felújítás után...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14920 Dátum: 2012 Október 15, 22:19:33 »

Valóban létezik ez a probléma, hogy az olajnyomás lámpa nem alszik el időben. Ebbe a hibába beleestem én is amikor a Zsuk szűrőt tettem a kocsimba. Ez nagyobb hosszirányba és majd a duplája. Egyszerűen idő kell mig feltőltődik. A megoldás a keskeny olajszűrőbetét.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #14919 Dátum: 2012 Október 15, 22:15:32 »

Nekünk volt 3 is. Szerettük, jó volt, olcsó volt, de csinálni kellet mindig valamit és betervezve is volt mindig valami.  Grin
Előtte volt egy opel rekord, na az csak ment , ment  teljesen más dimenzió.
Hát furcsa amiket írogatsz!

Mi egy égszínkék IO-sat vettünk (IO 59-52),még 1972-ben.Ezt használtuk egészen 1988-ig,140.000 km-rel adtuk tovább,de azzal az autóval az ég világon semmi bajunk nem volt!!!Az kiment a vilgágból,megbízható volt,sosem okozott meglepetéseket,egyszerűen imádta a családunk!Pedig háromszor is mentünk vele komolyab útakat,fel egészen Németország legészakibb pontjáig,1500km-re.Egész család (négy fő),fullra telepakolva,autópályán végig 120-130 km/h-val.
1987-ben vettünk egy új 120L-es Skodát (DL 58-54),az került akkor 128.000-Ft-ba.A Lada volt akkor olyan 160.000-170.000-Ft körül.Na a megbízható zsiguli után a Skoda egy horror volt!Apám nem akart Skodát,ő újra zsigát akart.Anyám akart Skodát,mert 30-40.000-Forinttal olcsóbb volt.Mikor a Skoda bebaszot,vagy apám éppen ittas volt,állandóan hangoztatta,hogy ő megmondta,hogy Ladát vegyünk,ő nem akart Skodát,csak anyám miatt lett,mert ezen akart spórolni.
Aztán 1995-ben egy új 1500-as Samara lett,de az is egy megbízhatalan,mindig valami bosszúságot okozó autó volt,újkora ellenére.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #14918 Dátum: 2012 Október 15, 21:57:49 »

Ha már zsigulizunk, engedjétek meg, hogy megosszam veletek, amit néhány napja olvastam és nagyon meglepett... Nem is gondoltam volna, hogy szűrő és szűrő között micsoda különbségek vannak..

http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=359

És a különbség a gyakorlatban is jelentős...
A most eladott, újszerű, 40 ezret futott 2103-asomba mindig eredeti, cirill betűs, nagyméretű gyári olajszűrőt tettem... Ha néhány napig nem ment, akkor indításkor mindig legalább egy másodpercet kellett várni, hogy elaludjon az olajnyomás jelző... Amikor elkészült a 2107-esem motorja és elkezdtem használni, feltűnt, hogy hidegindításkor, a motor beindításának pillanatában azonnal elalszik az olajnyomás jelző... Azt hittem, hogy az új motor miatt van... Aztán amikor olvastam a cikket, gyanút fogtam és megnéztem.. A cikkben írt visszafolyásgátlós FRAM olajszűrő került bele a felújítás után...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #14917 Dátum: 2012 Október 15, 21:46:30 »

Miért vágnálak át??? Kb. felébe jött ki, mint egy bogár motorgenerál... Úgy, hogy a motorban tényleg minden új és minőségi cucc, sőt kapott  egy kisebb okosítást is... És az összköltségbe mindent beleszámoltam,  még a bejáratás alatti háromszori olajcseréhez szükséges olajat és szűrőket, sőt az új Sachs kuplungszettet is...

Csak viccőtem... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #14916 Dátum: 2012 Október 15, 21:45:24 »

Egyik barátom azon csesztet, hogy úgy feszítek a sz...-ros Zsigulimban, mint más a többmillás Mercijében...

Végül is Merci orrú, nem???? Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #14915 Dátum: 2012 Október 15, 21:44:35 »

Mivel Zsigulikon tanultam meg szerelni és NAGYON sokat javítottam, azt hiszem van egy kis rálátásom a dolgokra.
Nem annyi, mint a feleségemnek, aki 440.000 km-t ment egy 2104-essel  Cheesy, de azért tudom hogy jobb bele a Marshal meg a Marelli gyeryta, mint a Bosch.  Wink

 Grin Én sejtem... Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #14914 Dátum: 2012 Október 15, 21:42:55 »

Ha objektíve nézzük, szar autó... Nehéz, pontatlan kormány, idióta, kínzásszerű üléspozíció, kényelmetlen és billegős rugózás és a kisebb motorosok nem is mennek olyan jól... Őszintén, a nagyobbak se, nem szeretnek pörögni és magasabb fordulaton rezegnek is....... Bár erre is csak most jöttem rá, amióta benne van a frissen felújított  1.6 light tuning motor... A váltója viszont maga a tökély és a formája is rohadtul teszik... De van benne valami, ami miatt állat jó érzés vezetni... Nem tudom megmondani mi... Talán a rusztikussága, darabossága miatt.. Az ember érzi, hogy tényleg gépet vezet... Már évek óta arról ábrándoztam, hogy milyen jó lenne napi szinten bigulizni... Most megvalósult és hihetetlenül élvezem... Wink Egyik barátom azon csesztet, hogy úgy feszítek a sz...-ros Zsigulimban, mint más a többmillás Mercijében...
Kezfogas  én minden szavaddal egyetértek! Cool

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #14913 Dátum: 2012 Október 15, 21:42:42 »

Hmmm... tudom, nem értek hozzá, minek pofázok bele, de épp a múltkor beszélgettünk Minx kollégával, hogy mennyibe került a nagy motor-generálja a 2017-n... Elárulom (remélem, nem vágott át azzal, amit mondott...), de töredéke egy Bogár motor generálozásának... és ahogy elnéztem az alkatrészek is szinte gombokért vannak... Nyahhhh... most már üthetsz!!  Roll Eyes Evil
Miért vágnálak át??? Kb. felébe jött ki, mint egy bogár motorgenerál... Úgy, hogy a motorban tényleg minden új és minőségi cucc, sőt kapott  egy kisebb okosítást is... És az összköltségbe mindent beleszámoltam,  még a bejáratás alatti háromszori olajcseréhez szükséges olajat és szűrőket, sőt az új Sachs kuplungszettet is...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14912 Dátum: 2012 Október 15, 21:42:26 »

Zsolti! Szakértővel ne vitatkozz!!  Roll Eyes Evil Grin
Én szóltam... Cool Grin

Mivel Zsigulikon tanultam meg szerelni és NAGYON sokat javítottam, azt hiszem van egy kis rálátásom a dolgokra.
Nem annyi, mint a feleségemnek, aki 440.000 km-t ment egy 2104-essel  Cheesy, de azért tudom hogy jobb bele a Marshal meg a Marelli gyeryta, mint a Bosch.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14911 Dátum: 2012 Október 15, 21:39:59 »

Ha objektíve nézzük, szar autó... Nehéz, pontatlan kormány, idióta, kínzásszerű üléspozíció, kényelmetlen és billegős rugózás és a kisebb motorosok nem is mennek olyan jól... Őszintén, a nagyobbak se, nem szeretnek pörögni és magasabb fordulaton rezegnek is....... Bár erre is csak most jöttem rá, amióta benne van a frissen felújított  1.6 light tuning motor... A váltója viszont maga a tökély és a formája is rohadtul teszik... De van benne valami, ami miatt állat jó érzés vezetni... Nem tudom megmondani mi... Talán a rusztikussága, darabossága miatt.. Az ember érzi, hogy tényleg gépet vezet... Már évek óta arról ábrándoztam, hogy milyen jó lenne napi szinten bigulizni... Most megvalósult és hihetetlenül élvezem... Wink Egyik barátom azon csesztet, hogy úgy feszítek a sz...-ros Zsigulimban, mint más a többmillás Mercijében...

Ezzel teljesen egyetértek. és ami fémnek néz ki benne, az fém is, nem fog lepattanni a fém rágőzölés a műanyagról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #14910 Dátum: 2012 Október 15, 21:38:50 »

A különböző évjáratok között nagyon nagy minőségbeli különbség volt, ezért így egy kalap alá venni véleményem szerint nem túl igazságos.

A korai 2101 Zsigulik, az I-s és U-s rendszámúak sokkal jobbak voltak, mint a 2105-ösök, de még azok között is nagy volt a különbség.

Én nem érzem azt a nagy problémát, amit írsz.

Zsolti! Szakértővel ne vitatkozz!!  Roll Eyes Evil Grin
Én szóltam... Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #14909 Dátum: 2012 Október 15, 21:37:27 »

Valóban, de a drabális állatsága miatt iszonyú jó vas.  Grin Ha nem lenne bogár valszeg egy ezerkecskét nyüstölnék gázzal a bogarazásra locsolt pénz töredékéből.  Roll Eyes
Ha objektíve nézzük, szar autó... Nehéz, pontatlan kormány, idióta, kínzásszerű üléspozíció, kényelmetlen és billegős rugózás és a kisebb motorosok nem is mennek olyan jól... Őszintén, a nagyobbak se, nem szeretnek pörögni és magasabb fordulaton rezegnek is....... Bár erre is csak most jöttem rá, amióta benne van a frissen felújított  1.6 light tuning motor... A váltója viszont maga a tökély és a formája is rohadtul teszik... De van benne valami, ami miatt állat jó érzés vezetni... Nem tudom megmondani mi... Talán a rusztikussága, darabossága miatt.. Az ember érzi, hogy tényleg gépet vezet... Már évek óta arról ábrándoztam, hogy milyen jó lenne napi szinten bigulizni... Most megvalósult és hihetetlenül élvezem... Wink Egyik barátom azon csesztet, hogy úgy feszítek a sz...-ros Zsigulimban, mint más a többmillás Mercijében...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14908 Dátum: 2012 Október 15, 21:31:54 »

Nem akarok vitatkozni, de a zsiguli minden porcikája rendkívül szervízigényes.

A különböző évjáratok között nagyon nagy minőségbeli különbség volt, ezért így egy kalap alá venni véleményem szerint nem túl igazságos.

A korai 2101 Zsigulik, az I-s és U-s rendszámúak sokkal jobbak voltak, mint a 2105-ösök, de még azok között is nagy volt a különbség.

Én nem érzem azt a nagy problémát, amit írsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #14907 Dátum: 2012 Október 15, 21:06:47 »

Nem tudom. Keresztapának 2105-s volt 3-tól 13 éves koráig szolgált hűséggel. A rossz minőségű utángyártott alkatrészekkel volt gond rendesen. De ebbe mindenből gyári került és imádtam szerettem.
Nekünk volt 3 is. Szerettük, jó volt, olcsó volt, de csinálni kellet mindig valamit és betervezve is volt mindig valami.  Grin
Előtte volt egy opel rekord, na az csak ment , ment  teljesen más dimenzió.
1303LS
« Hozzászólás #14906 Dátum: 2012 Október 15, 21:04:37 »

Nem tudom. Keresztapának 2105-s volt 3-tól 13 éves koráig szolgált hűséggel. A rossz minőségű utángyártott alkatrészekkel volt gond rendesen. De ebbe mindenből gyári került és imádtam szerettem.
Egy időben apám hordta vizsgára a Fischer Anni pözsóit. Asszem egy 304-ese meg egy 504-ese volt.
Na én azokat imádtam. A sofőrje volt apám ismerőse, így került hozzánk. Nem emlékszem, hogy cseréltünk volna benne komolyabb bármit évről évre. Pedig sokat használták. Jött, átnézés, légtelenítás állítgatás, vizsga. Ég és föld volt a két tábor.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #14905 Dátum: 2012 Október 15, 20:54:44 »

Nem akarok vitatkozni, de a zsiguli minden porcikája rendkívül szervízigényes. Ha magadnak generálozol motort és szórakoztat a kocsi alatt fetrengés (hobbikocsinál ez érthető lehet), nincs ezzel nagy gond, mert alkatrészellátása megoldott.
Tudom mit beszélek, szó szerint ezeken nőttem fel apám műhelyében. Még most is kicserélnék egy vezérműtengely bekötött szemmel, annyit csináltam. Alu dob lepörgetése a féltengelyről? Berohadó munkahengarek? Kuplung munkahenger folyás? Kuplungtárcs, szerkezet? Vízpumpa, gömbcsuklók, lánc/feszítő? Fűtéscsap minden tél előtt?  Grin Soroljam még?
Egyetlen biztos pont jut eszembe az a Bakony osztófej.
Nem tudom. Keresztapának 2105-s volt 3-tól 13 éves koráig szolgált hűséggel. A rossz minőségű utángyártott alkatrészekkel volt gond rendesen. De ebbe mindenből gyári került és imádtam szerettem.
1303LS
« Hozzászólás #14904 Dátum: 2012 Október 15, 20:49:57 »

Hmmm... tudom, nem értek hozzá, minek pofázok bele, de épp a múltkor beszélgettünk Minx kollégával, hogy mennyibe került a nagy motor-generálja a 2017-n... Elárulom (remélem, nem vágott át azzal, amit mondott...), de töredéke egy Bogár motor generálozásának... és ahogy elnéztem az alkatrészek is szinte gombokért vannak... Nyahhhh... most már üthetsz!!  Roll Eyes Evil
Így van, olcsó, viszont nem is írtam bele a felsorolásba. Sok-sok kisebb hiba ami hobbiautónál nem annyira de napi használatosnál már a 80-as években is vállalhatatlan volt.
Mellesleg egy generálozott zsiguli motor ritkán megy el 100ezernél többet.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #14903 Dátum: 2012 Október 15, 20:46:36 »

Nem akarok vitatkozni, de a zsiguli minden porcikája rendkívül szervízigényes. Ha magadnak generálozol motort és szórakoztat a kocsi alatt fetrengés (hobbikocsinál ez érthető lehet), nincs ezzel nagy gond, mert alkatrészellátása megoldott.
Tudom mit beszélek, szó szerint ezeken nőttem fel apám műhelyében. Még most is kicserélnék egy vezérműtengely bekötött szemmel, annyit csináltam. Alu dob lepörgetése a féltengelyről? Berohadó munkahengarek? Kuplung munkahenger folyás? Kuplungtárcs, szerkezet? Vízpumpa, gömbcsuklók, lánc/feszítő? Fűtéscsap minden tél előtt?  Grin Soroljam még?
Egyetlen biztos pont jut eszembe az a Bakony osztófej.

Hmmm... tudom, nem értek hozzá, minek pofázok bele, de épp a múltkor beszélgettünk Minx kollégával, hogy mennyibe került a nagy motor-generálja a 2017-n... Elárulom (remélem, nem vágott át azzal, amit mondott...), de töredéke egy Bogár motor generálozásának... és ahogy elnéztem az alkatrészek is szinte gombokért vannak... Nyahhhh... most már üthetsz!!  Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #14902 Dátum: 2012 Október 15, 20:35:51 »

Valóban, de a drabális állatsága miatt iszonyú jó vas.  Grin Ha nem lenne bogár valszeg egy ezerkecskét nyüstölnék gázzal a bogarazásra locsolt pénz töredékéből.  Roll Eyes
Nem akarok vitatkozni, de a zsiguli minden porcikája rendkívül szervízigényes. Ha magadnak generálozol motort és szórakoztat a kocsi alatt fetrengés (hobbikocsinál ez érthető lehet), nincs ezzel nagy gond, mert alkatrészellátása megoldott.
Tudom mit beszélek, szó szerint ezeken nőttem fel apám műhelyében. Még most is kicserélnék egy vezérműtengely bekötött szemmel, annyit csináltam. Alu dob lepörgetése a féltengelyről? Berohadó munkahengarek? Kuplung munkahenger folyás? Kuplungtárcs, szerkezet? Vízpumpa, gömbcsuklók, lánc/feszítő? Fűtéscsap minden tél előtt?  Grin Soroljam még?
Egyetlen biztos pont jut eszembe az a Bakony osztófej.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #14901 Dátum: 2012 Október 15, 20:20:51 »

Az idő sokmindent megszépít.  Grin
Valóban, de a drabális állatsága miatt iszonyú jó vas.  Grin Ha nem lenne bogár valszeg egy ezerkecskét nyüstölnék gázzal a bogarazásra locsolt pénz töredékéből.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #14900 Dátum: 2012 Október 15, 19:15:02 »


A Zsiguli nekem az emlékeimben egy bitang jó vas,
Az idő sokmindent megszépít.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14899 Dátum: 2012 Október 15, 19:13:32 »

A Zsiguli nekem az emlékeimben egy bitang jó vas,nem ilyen porbabaszott használhatatlan sz@r.
a zsigákon az első kerék szokott ilyen szépen kifordulni.
egyébként meg bármelyik szutyok egyes golf kenDerbe veri a zsigulit.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14898 Dátum: 2012 Október 15, 18:59:48 »

Mivel a zsiguli hátsó tengelye merev híd, így el sem tudom képzelni, hogy hogy gyötörték így meg szegényt.  Roll Eyes
Bár valamelyik topicban ott a 02 bömös, azzal jól elbánt valami elmebeteg.  Roll Eyes
Szerkezetileg nem elemeztem,hogyan lehet megcsinálni ezt a baromságot.
Abból indultam ki,hogy a látvány qrvára bántja a szemem,természetellenes,nem tudom elképzelni,hogy ez a gép egy cm-t is tud haladni öneröböl!
A Zsiguli nekem az emlékeimben egy bitang jó vas,nem ilyen porbabaszott használhatatlan sz@r.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #14897 Dátum: 2012 Október 15, 18:49:29 »

Nebazzmá!
Az a hátsó kerék álló helyzetben is kiborul,és akkor egy métert se nem haladt a vas.
Ez tényleg trendi?
Mivel a zsiguli hátsó tengelye merev híd, így el sem tudom képzelni, hogy hogy gyötörték így meg szegényt.  Roll Eyes
Bár valamelyik topicban ott a 02 bömös, azzal jól elbánt valami elmebeteg.  Roll Eyes
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14896 Dátum: 2012 Október 15, 18:47:01 »

<beszúrt kép törölve>
Nebazzmá!
Az a hátsó kerék álló helyzetben is kiborul,és akkor egy métert se nem haladt a vas.
Ez tényleg trendi?

Tóth Zoltán
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #14895 Dátum: 2012 Október 15, 12:21:58 »



“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #14894 Dátum: 2012 Október 14, 09:50:25 »

http://www.origo.hu/auto/20121012-skoda-120-s-rallye-1973-veteran-teszt.html
Süni
« Hozzászólás #14893 Dátum: 2012 Október 11, 08:03:56 »

Ezt már én is láttam. Nézegettem róla képeket, de ilyet nem találtam  Grin Valószínű, hogy a magyar leleményesség munkáját láthatjuk viszont  Evil Grin
Pontosan azt.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #14892 Dátum: 2012 Október 11, 07:49:19 »

http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/auto/fiat_850_sport_coupe_1652687753.html

Azannyak5sögit! Emmeg millen kivitel? Házikendács-gyanús nekem...
Ezt már én is láttam. Nézegettem róla képeket, de ilyet nem találtam  Grin Valószínű, hogy a magyar leleményesség munkáját láthatjuk viszont  Evil Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14891 Dátum: 2012 Október 10, 23:16:40 »

http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/auto/fiat_850_sport_coupe_1652687753.html

Azannyak5sögit! Emmeg millen kivitel? Házikendács-gyanús nekem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14890 Dátum: 2012 Október 09, 07:48:12 »

eltolhatós bizbasszal a sárvédőről fogalmam sincs mellik oldali
Ablak biszbasszal mindkét oldali, vagy csak biszbasz is érdekel 1 db aztán ragasztok.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #14889 Dátum: 2012 Október 08, 22:14:21 »

Ajtóüveged eltolhatós előre műanyabiszbasszal? Jobb első sárvédő?

Amúgy meg Tegnap eltört a bal féltengelycsuklóm az r4-ben , rendeltem ma megjön szóval holnap bevetem magam megint a műhelybe és akkor már ha szét van a futóműben is cserélek szilenteket meg ilyenek. Majd csinálok képeket.
eltolhatós bizbasszal a sárvédőről fogalmam sincs mellik oldali

06208005898
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #14888 Dátum: 2012 Október 08, 11:45:12 »

Ajtóüveged eltolhatós előre műanyabiszbasszal? Jobb első sárvédő?

Amúgy meg Tegnap eltört a bal féltengelycsuklóm az r4-ben , rendeltem ma megjön szóval holnap bevetem magam megint a műhelybe és akkor már ha szét van a futóműben is cserélek szilenteket meg ilyenek. Majd csinálok képeket.
Ha Zokának nincs, nekem van 4 új sárvédőm. És az elsők tartója (javítóelem)

Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.