www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:09:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 15
Nyomtatás
Szerző Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook  (Megtekintve 132844 alkalommal)
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #452 Dátum: 2008 Február 01, 18:48:40 »

http://www.davesport.com/cgi-bin/davesport/old_bug.html
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #451 Dátum: 2008 Január 31, 22:06:45 »

Érdekes kezdeti elképzelés (ami sajnos nem valósult meg):
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=55.msg21181#msg21181

(UI:: 'Mindent amit a váltókról tudni érdemes' című topik nem lesz?)
és ezzel mi van? valaki illetékes válaszolhatna! én örülnék neki! vagy Stunt éppen ezen dolgozik?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #450 Dátum: 2008 Január 31, 19:22:49 »

Te is nyithatsz topikot. Ha lehet receptes, meg órás meg stb. topik, akkor ez is simán idefér.
Ha meg nem működik akkor majd törlik.
 

Érdekes kezdeti elképzelés (ami sajnos nem valósult meg):
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=55.msg21181#msg21181

(UI:: 'Mindent amit a váltókról tudni érdemes' című topik nem lesz?)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 21:12:59 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #449 Dátum: 2008 Január 31, 18:21:42 »

Te is nyithatsz topikot. Ha lehet receptes, meg órás meg stb. topik, akkor ez is simán idefér.
Ha meg nem működik akkor majd törlik.
 
Üdözlet a fórum "tuningos" felének!
Mit szólnátok ha megkérnék egy admint vagy valakit akinek jogosultsága van, hogy nyisson egy kimondottan bogármotorral és annak tuningolásával foglalkozó topickot!
Engen pl nagyon érdekelne a dolog, de nem találok olyan magyar oldalt amelyik elég részletesen foglalkozik ilyennel angolul meg nem tudok és az SZMB- ben meg mindig elsüllyednek az ilyen témák, a fórumkereső meg.......
Szóval? Esetleg támogat valaki???
Tegnap már felvetettem a dolgot egy másik szaktopicpan, de nem igazán támogattak merthogy túl sok topic van már igy is és hogy a BlackP is lenyakazna.... Cheesy
Nekem a célom nem a fölösleges topickok gyarapítása, hanem egy olyan "irodalom" létrehozása amely magyar nyelven, mindenki számára elérhetően foglalkozik a léghűtéses VW motorok tuningolásával, illetve nem titkoltan az én kis tudásom gyarapítása!



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #448 Dátum: 2008 Január 31, 18:18:41 »

Üdözlet a fórum "tuningos" felének!
Mit szólnátok ha megkérnék egy admint vagy valakit akinek jogosultsága van, hogy nyisson egy kimondottan bogármotorral és annak tuningolásával foglalkozó topickot!

nyissál itt a közösségiben egy ilyet.
ha életképes, akkor idővel átkerülhet az szmb mellé.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #447 Dátum: 2008 Január 31, 18:05:03 »

Üdözlet a fórum "tuningos" felének!
Mit szólnátok ha megkérnék egy admint vagy valakit akinek jogosultsága van, hogy nyisson egy kimondottan bogármotorral és annak tuningolásával foglalkozó topickot!
Engen pl nagyon érdekelne a dolog, de nem találok olyan magyar oldalt amelyik elég részletesen foglalkozik ilyennel angolul meg nem tudok és az SZMB- ben meg mindig elsüllyednek az ilyen témák, a fórumkereső meg.......
Szóval? Esetleg támogat valaki???
Tegnap már felvetettem a dolgot egy másik szaktopicpan, de nem igazán támogattak merthogy túl sok topic van már igy is és hogy a BlackP is lenyakazna.... Cheesy
Nekem a célom nem a fölösleges topickok gyarapítása, hanem egy olyan "irodalom" létrehozása amely magyar nyelven, mindenki számára elérhetően foglalkozik a léghűtéses VW motorok tuningolásával, illetve nem titkoltan az én kis tudásom gyarapítása!


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #446 Dátum: 2008 Január 29, 10:58:57 »


még nem láttam eddig  Shocked

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
RNIE
« Hozzászólás #445 Dátum: 2008 Január 29, 09:30:30 »

Németek 3éve árulják
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=29179680&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=31&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=8
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #444 Dátum: 2008 Január 29, 00:54:14 »

aztaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130193183490&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:uk

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #443 Dátum: 2008 Január 28, 22:54:29 »

VW boxer egészen konkrétan...
egy másik videón láttam menni ezt az autót, ott azért engedték nevezni mert vw motor hajtja
asszem egy typ3 -as volt az ellenfél

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #442 Dátum: 2008 Január 28, 22:48:43 »

fityóban asszem boxer moci van
VW boxer egészen konkrétan...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #441 Dátum: 2008 Január 28, 22:20:41 »

A Fiat600, meg a Renault Dauphine hogy került ide ??? Shocked
fityóban asszem boxer moci van

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süni
« Hozzászólás #440 Dátum: 2008 Január 28, 22:11:56 »

De jó is volt...

A Fiat600, meg a Renault Dauphine hogy került ide ??? Shocked
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #439 Dátum: 2008 Január 27, 16:20:06 »

De jó is volt...


Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #438 Dátum: 2008 Január 26, 00:05:56 »

klassz lenne a körúton du. 4 kor  Cool

Most kell megvenni, még szar a dollár.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #437 Dátum: 2008 Január 25, 23:14:04 »

Érdemes a kijelzőt figyelni!   Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=J0Sh7rDUErw&feature=related

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #436 Dátum: 2008 Január 25, 17:51:42 »

igen valószínűleg garázs-tréler-garázs a legkedveltebb útvonala  Roll Eyes
ezzel vitatkoznék, depó szerint: "Verseny célra Erco 'Star Cutout' felniket és M&H sportgumikat használ, amúgy pedig Flat-4 Enkei felniket. " akkor csak használja valamire, de én pl simán merném használni mondjuk hétvégén menni egy kört, meg találkozóra járni, mondjuk azt ő is csinálja, csak kérdés hogy trélerkirálynő a kicsike, vagy nem
http://dievolksfreunde.blogspot.com/2007_01_01_archive.html

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 25, 17:57:38 írta martonmany »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #435 Dátum: 2008 Január 25, 14:45:31 »

Ez nem autó, hanem életnagyságú modell. Egyébként hiányzik a motorteret elszigetelő gumi. Ezen a nagy résen sok forró levegő bejönne ám alulról, ha tényleg járna a 200 lovas motorral ....


igen valószínűleg garázs-tréler-garázs a legkedveltebb útvonala  Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #434 Dátum: 2008 Január 25, 14:44:06 »

Eladó, csupán 20000$:
http://www.oldbug.com/bergdrag.htm
<beszúrt kép törölve>

klassz lenne a körúton du. 4 kor  Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #433 Dátum: 2008 Január 25, 12:35:05 »

Eladó, csupán 20000$:
http://www.oldbug.com/bergdrag.htm

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #432 Dátum: 2008 Január 25, 12:21:00 »

Lehet, hogy igazad van, nem akarok vitát nyitni. Amit általában beraknak, az nem így néz ki. Pláne oldalt. A fenekén tényleg kilátszik egy gumi.  Kiss

Szerintem van benne.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #431 Dátum: 2008 Január 25, 09:44:08 »

Szerintem van benne.

... Egyébként hiányzik a motorteret elszigetelő gumi. ...


[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #430 Dátum: 2008 Január 25, 09:37:08 »

Nem makettet mondott.  Wink Modellt. Idelye lenne megtanulni a különbséget. Wink Grin Arra célzott, hogy ez egy bemutató darab, nem mindennapi közlekedésre szánt jármű.  Wink
Ertem Cheesy Jol le lettem tolva Cheesy Cheesy Cheesy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #429 Dátum: 2008 Január 25, 09:30:18 »

Hogy-hogy nem auto? Vagy akkor ez tenyleg egy jaraskeptelen makett lenne?
Nem makettet mondott.  Wink Modellt. Idelye lenne megtanulni a különbséget. Wink Grin Arra célzott, hogy ez egy bemutató darab, nem mindennapi közlekedésre szánt jármű.  Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #428 Dátum: 2008 Január 25, 09:25:52 »

Ez nem autó, hanem életnagyságú modell. Egyébként hiányzik a motorteret elszigetelő gumi. Ezen a nagy résen sok forró levegő bejönne ám alulról, ha tényleg járna a 200 lovas motorral ....

Hogy-hogy nem auto? Vagy akkor ez tenyleg egy jaraskeptelen makett lenne?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #427 Dátum: 2008 Január 25, 08:00:46 »

Ez nem autó, hanem életnagyságú modell. Egyébként hiányzik a motorteret elszigetelő gumi. Ezen a nagy résen sok forró levegő bejönne ám alulról, ha tényleg járna a 200 lovas motorral ....

amint hajlandó lesz megjönni a depó komolyan megnézem..de ha az ami az előzetesbben volt kép a motorról, az beszarás  Shocked
abszolult etalon eddig motortér alapján...csak kár hogy typ1  Grin
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #426 Dátum: 2008 Január 24, 22:25:51 »

---

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #425 Dátum: 2008 Január 24, 22:25:16 »

--

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #424 Dátum: 2008 Január 24, 22:24:01 »

-

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #423 Dátum: 2008 Január 24, 21:56:35 »

amint hajlandó lesz megjönni a depó komolyan megnézem..de ha az ami az előzetesbben volt kép a motorról, az beszarás  Shocked
abszolult etalon eddig motortér alapján...csak kár hogy typ1  Grin
200 lónál sztem tök mind1, mellesleg hiába typ1, ha 2.4es és ez nem az én tudatlanságom, hanem ez van leírva a depóban, de ha gondolod beszkennelem Smiley, nem is inkább kerestem róla pár képet

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 24, 22:23:38 írta martonmany »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #422 Dátum: 2008 Január 24, 21:48:22 »

na ja, de a mostani depóban lévő bogár is kegyetlen, ennyire részletesen kidolgozott vasat még nem láttam, az egy dolog hogy majdnem 200LE, de emellett nitrós, és nem is ez a nagy szám benne, hanem a részletek, és az igényesség, nem tudom hogy láttad-e, de ha még nem tetted, akkor ajánlott Smiley

amint hajlandó lesz megjönni a depó komolyan megnézem..de ha az ami az előzetesbben volt kép a motorról, az beszarás  Shocked
abszolult etalon eddig motortér alapján...csak kár hogy typ1  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #421 Dátum: 2008 Január 24, 21:42:24 »

hát nem szarral gurigázna odaát..  Roll Eyes
még hozzá kéne tenni pár ezer eurot és megnézhetnénk élőben is  Grin
na ja, de a mostani depóban lévő bogár is kegyetlen, ennyire részletesen kidolgozott vasat még nem láttam, az egy dolog hogy majdnem 200LE, de emellett nitrós, és nem is ez a nagy szám benne, hanem a részletek, és az igényesség, nem tudom hogy láttad-e, de ha még nem tetted, akkor ajánlott Smiley
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #420 Dátum: 2008 Január 24, 21:37:01 »

kérlek ez egy sürítési zónákat alkalmazó égéstér. A benzin levegő keverék röviddel a felső holtpont előtt bepréselődik a sürítési zónából a fő égéstérbe, amely lehet tető, kád vagy ék alakú. Ennek következtében ott a levegő és a tüzelőanyag különösen intenzíven örvénylik, jól összekeveredik, és az azt követő égés gyors. hát kb ennyit tudtam hozzátenni

hát nem szarral gurigázna odaát..  Roll Eyes
még hozzá kéne tenni pár ezer eurot és megnézhetnénk élőben is  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #419 Dátum: 2008 Január 24, 21:35:36 »

erre gondolsz?
kérlek ez egy sürítési zónákat alkalmazó égéstér. A benzin levegő keverék röviddel a felső holtpont előtt bepréselődik a sürítési zónából a fő égéstérbe, amely lehet tető, kád vagy ék alakú. Ennek következtében ott a levegő és a tüzelőanyag különösen intenzíven örvénylik, jól összekeveredik, és az azt követő égés gyors. hát kb ennyit tudtam hozzátenni
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #418 Dátum: 2008 Január 24, 21:32:29 »

lehet hogy drága, de...
az égéstérről meg keresem az infót, mert nem rég tanultam róla, de hirtelen nem találom, írok ha meglesz, csak mert ezek a "tuning" eljárások az apróbetűs részben vannak Grin

na hátha tanulok valami hazsnosat  Grin

ez se szar...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=547992





« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 24, 21:35:05 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #417 Dátum: 2008 Január 24, 21:27:01 »

az-az...meg amúgyis..tényleg a legbetegebb brigád még a németek közül is. viszont olyan áron is dolgoznak  Shocked
lehet hogy drága, de...
az égéstérről meg keresem az infót, mert nem rég tanultam róla, de hirtelen nem találom, írok ha meglesz, csak mert ezek a "tuning" eljárások az apróbetűs részben vannak Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #416 Dátum: 2008 Január 24, 21:18:41 »

erre gondolsz?

az-az...meg amúgyis..tényleg a legbetegebb brigád még a németek közül is. viszont olyan áron is dolgoznak  Shocked

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #415 Dátum: 2008 Január 24, 21:09:58 »

erre gondolsz?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #414 Dátum: 2008 Január 24, 21:02:45 »

http://www.remmele-motorsport.com/en/index_aircooled_en.html
a long block engine menüpontra kattintva, kiderült számomra hogy ezek nem normálisak, typ4 3047 cm3 280LE, de a project 2005 is brutális, de nem sorolom, nézzetek végig mindent, érdemes Wink

nézd emg a remmele hengerfejeket..milyen égéstér az??  Shocked ezek a legbetegebbek

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #413 Dátum: 2008 Január 24, 20:13:20 »

http://www.remmele-motorsport.com/en/index_aircooled_en.html
a long block engine menüpontra kattintva, kiderült számomra hogy ezek nem normálisak, typ4 3047 cm3 280LE, de a project 2005 is brutális, de nem sorolom, nézzetek végig mindent, érdemes Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 24, 20:16:05 írta martonmany »
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 15
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.