www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 16:52:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921202 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5238281 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20098 Dátum: 2013 Március 25, 13:04:51 »

mi a stb?
a súlyadó teljesítményadó meg vagy 4060ft egy évre
Nem biztos,de még régebben ezek voltak:
-akkoriban még több volt a súlyadó mint most,tehát a súlyadómentességgel több pénzt lehetett megtakarítani
-a kedvezményes kötelező biztosításnál is még egy picivel kedvezőbb biztosítás
-zöldkártyamentesség (ami ugye már szintén nincsen)
-és ötévenkénti műszaki vizsga

Nem tudom a pontos költségeket,de szerintem már annyiba kerül az OT-ztatás,hogy a vele elért kedvezmények nem fedezik le a vele járó kiadásokat.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20097 Dátum: 2013 Március 25, 13:04:36 »

Most nem jut eszembe, de szerintem van még valami kedvezmény. (aztán lehet,hogy rosszul emlékszem)
5 év műszaki, kevesebb kötelező

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #20096 Dátum: 2013 Március 25, 12:57:52 »

Jó napom volt.Elhoztuk barátom buszát.
OT minősített, tökéletes szerű buszocska. Mint kiderült, fórumtársunk rakta össze a motorját. Eszméletlen
lett, megy mint a meszes  Grin Grin Grin


Szép!
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #20095 Dátum: 2013 Március 25, 12:49:28 »

mi a stb?
a súlyadó teljesítményadó meg vagy 4060ft egy évre
Most nem jut eszembe, de szerintem van még valami kedvezmény. (aztán lehet,hogy rosszul emlékszem)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #20094 Dátum: 2013 Március 25, 12:48:39 »

Szép!  Wink
OT-rendszámot nem vált ki rá a tulaj? Csak mert anélkül nincsenek kedvezmények (súlyadó,stb... mentesség).
mi a stb?
a súlyadó teljesítményadó meg vagy 4060ft egy évre
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20093 Dátum: 2013 Március 25, 12:45:58 »

Jó napom volt.Elhoztuk barátom buszát.
OT minősített, tökéletes szerű buszocska. Mint kiderült, fórumtársunk rakta össze a motorját. Eszméletlen
lett, megy mint a meszes  Grin Grin Grin


örülök hogy hazaértetek! minden rendben volt?

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #20092 Dátum: 2013 Március 25, 12:38:11 »

Jó napom volt.Elhoztuk barátom buszát.
OT minősített, tökéletes szerű buszocska. Mint kiderült, fórumtársunk rakta össze a motorját. Eszméletlen
lett, megy mint a meszes  Grin Grin Grin

Szép!  Wink
OT-rendszámot nem vált ki rá a tulaj? Csak mert anélkül nincsenek kedvezmények (súlyadó,stb... mentesség).

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #20091 Dátum: 2013 Március 25, 12:32:30 »

Jó napom volt.Elhoztuk barátom buszát.
OT minősített, tökéletes szerű buszocska. Mint kiderült, fórumtársunk rakta össze a motorját. Eszméletlen
lett, megy mint a meszes  Grin Grin Grin



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #20090 Dátum: 2013 Március 24, 20:15:00 »

Szerintem csak ilyenek voltak akkor, meg még zöld és narancs a Westfaliában.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Meg volt ilyen is, csak most hirtelen nem találtam kárpitról képet.
<beszúrt kép törölve>
Barnát még mindig keresek!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #20089 Dátum: 2013 Március 24, 20:14:24 »

Bocs lehagytam...színeket keresek most! Smiley
Szerintem csak ilyenek voltak akkor, meg még zöld és narancs a Westfaliában. Meg talán piros, vagy olyan bordó is volt mint a Te képedem Huh



Meg volt ilyen is, csak most hirtelen nem találtam kárpitról képet.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 24, 20:33:26 írta Kristóf »
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20088 Dátum: 2013 Március 24, 19:42:41 »

A minta olyan volt mint amilyet beraktál képet.
Bocs lehagytam...színeket keresek most! Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #20087 Dátum: 2013 Március 24, 19:22:08 »

Még mindig futattnám ezt a kérdés kört:
Tud valaki egy linket vagy képet küldeni, hogy 1975-ben milyen kárpitokkal futtotak a 9 személyes buszok?
KÉP lenne a lényeg.
Köszi: Szoki
A minta olyan volt mint amilyet beraktál képet.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20086 Dátum: 2013 Március 24, 19:20:14 »

A képet csak találtam. Illusztráció.
Még mindig futattnám ezt a kérdés kört:
Tud valaki egy linket vagy képet küldeni, hogy 1975-ben milyen kárpitokkal futtotak a 9 személyes buszok?
KÉP lenne a lényeg.
Köszi: Szoki

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20085 Dátum: 2013 Március 22, 10:38:47 »

A képen az a 190 Euro-s fajta?
A képet csak találtam. Illusztráció.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #20084 Dátum: 2013 Március 22, 08:53:44 »

Sziasztok!
Van valakinek T2b-hez rajza, hogy milyen méretű oldlkárpitokkal gyárották annó? És, hogy hol van varva (minta)?
Csatolmány nem az eredeti...
Továbbá kellene nekem a homlokfalhoz rakható két kicsi faros lemez rajza is.
Köszi: Szoki
A képen az a 190 Euro-s fajta?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20083 Dátum: 2013 Március 21, 18:36:52 »

Sziasztok!
Van valakinek T2b-hez rajza, hogy milyen méretű oldlkárpitokkal gyárották annó? És, hogy hol van varva (minta)?
Csatolmány nem az eredeti...
Továbbá kellene nekem a homlokfalhoz rakható két kicsi faros lemez rajza is.
Köszi: Szoki
nekem van gyári "farostlemez" foszlott burkolattal...
 amúgy több féle volt
sima
szelőzővel ellátott
fűtőcsatorna+szellőzővel ellátott (asszem ilyen van nekem)
..........
.........
stb

szívesen kölcsönadom max. betársulok a gyártáshoz Wink
van terv, lehetőség  technológia?
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20082 Dátum: 2013 Március 21, 17:55:03 »

Sziasztok!
Van valakinek T2b-hez rajza, hogy milyen méretű oldlkárpitokkal gyárották annó? És, hogy hol van varva (minta)?
Csatolmány nem az eredeti...
Továbbá kellene nekem a homlokfalhoz rakható két kicsi faros lemez rajza is.
Köszi: Szoki

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20081 Dátum: 2013 Március 21, 10:31:07 »

mostanság látni ezt a buszt dunaújvárosban.
Magyar népmesék! Smiley
Hol a madárka??? Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #20080 Dátum: 2013 Március 21, 09:57:16 »

mostanság látni ezt a buszt dunaújvárosban.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20079 Dátum: 2013 Március 20, 20:56:51 »

Mi lesz ez?Autóskártya?
ha el nem b*szom Grin
tudsz segíteni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #20078 Dátum: 2013 Március 20, 20:48:01 »

köszönöm
ez oké, de arra gondoltam hogy valami korabeli kezelési útmutatóban, prospektusban van ilyen gyors összesítés gyári adat...
és csak ezek kellenek:

elnevezés: ???????
hengerek térfogata:   1584
teljesítményLE-ben:  50 LE
legnagyobb sebesség:??????????
fogyasztás:?????????
Mi lesz ez?Autóskártya?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20077 Dátum: 2013 Március 20, 20:42:02 »

T2b-t tudom: motorja 1584 cm3, furat 85,5 mm, löket 69 mm, 37 kW (50 ló) úgy 4.000/min. fordulaton. Max. tempó 110 km/h. A fogyasztást csak a sajátot tudom, 11 és 16 liter között volt a terhelés, lábméret és a motor állapota függvényében. A busz hossza 4420 mm, szélessége 1765 mm, magassága 1940 mm súlya felszereltségtől függően, de kb. 14 mázsa.
köszönöm
ez oké, de arra gondoltam hogy valami korabeli kezelési útmutatóban, prospektusban van ilyen gyors összesítés gyári adat...
és csak ezek kellenek:

elnevezés: ???????
hengerek térfogata:   1584
teljesítményLE-ben:  50 LE
legnagyobb sebesség:??????????
fogyasztás:?????????
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20076 Dátum: 2013 Március 20, 19:29:18 »


kéne egy kis segítség Wink

hol találok adatokat:
t1  samba bus
és
t2 b
HIVATALOS,GYÁRI Wink

elnevezés:
hengerek térfogata:
teljesítményLE-ben:
legnagyobb sebesség:
fogyasztás:

Ha van több adat a legjellemzőbb kellene pl. a t2b-nél az egyhatos motoré....  hány köbcenti (pontosan)
T2b-t tudom: motorja 1584 cm3, furat 85,5 mm, löket 69 mm, 37 kW (50 ló) úgy 4.000/min. fordulaton. Max. tempó 110 km/h. A fogyasztást csak a sajátot tudom, 11 és 16 liter között volt a terhelés, lábméret és a motor állapota függvényében. A busz hossza 4420 mm, szélessége 1765 mm, magassága 1940 mm súlya felszereltségtől függően, de kb. 14 mázsa.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20075 Dátum: 2013 Március 20, 16:16:32 »

itt néztem meg először, de túl részletes, elvesztem a sok infóban Wink
valami tisztább kéne...
Sompi
« Hozzászólás #20074 Dátum: 2013 Március 20, 16:11:41 »


kéne egy kis segítség Wink

hol találok adatokat:
t1  samba bus
és
t2 b
HIVATALOS,GYÁRI Wink

elnevezés:
hengerek térfogata:
teljesítményLE-ben:
legnagyobb sebesség:
fogyasztás:

Ha van több adat a legjellemzőbb kellene pl. a t2b-nél az egyhatos motoré....  hány köbcenti (pontosan)

esetleg itt vagy BigBug???

http://www.vwbus.hu/index.php/vw-busz-tortenelem
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20073 Dátum: 2013 Március 20, 15:58:24 »



kéne egy kis segítség Wink

hol találok adatokat:
t1  samba bus
és
t2 b
HIVATALOS,GYÁRI Wink

elnevezés:
hengerek térfogata:
teljesítményLE-ben:
legnagyobb sebesség:
fogyasztás:

Ha van több adat a legjellemzőbb kellene pl. a t2b-nél az egyhatos motoré....  hány köbcenti (pontosan)
Sompi
« Hozzászólás #20072 Dátum: 2013 Március 20, 14:53:37 »

Sóskút és Biatorbágy közötti részen van két srác, aki főleg forgatásra készítenek régi autókat. Opelből van nekik dugig.
Vagy Te ismered is őket?
pont tegnap tettem be képeket az udvarról a szóljatok ide-be, mert ott ácsingózott egy volt hahu-s bogár
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20071 Dátum: 2013 Március 20, 13:33:29 »

A tengely felfogatásról még van képen, de csak otthon. Majd elküldöm.
ok jöhet!

Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20070 Dátum: 2013 Március 20, 11:44:50 »

ez a hely micsoda ahol készült a kép?? ...ismerős hely! Cheesy
Ótószerelő??? ...vagy??
Sóskút és Biatorbágy közötti részen van két srác, aki főleg forgatásra készítenek régi autókat. Opelből van nekik dugig.
Vagy Te ismered is őket?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20069 Dátum: 2013 Március 20, 11:43:38 »

van erről az emelőről  közeli iparikém fénykép? Roll Eyes
A tengely felfogatásról még van képen, de csak otthon. Majd elküldöm.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Sompi
« Hozzászólás #20068 Dátum: 2013 Március 20, 08:48:06 »

Örömmel látom, hogy más is nézi a blogot. Igaz régen frissült. Smiley
Ki kellett támasztani a túl oldalt is.
Csináltak egy kis racsnis emelőt , amit a kerék helyére lehetett felcsavarozni. Annál fogva emelték.

ez a hely micsoda ahol készült a kép?? ...ismerős hely! Cheesy
Ótószerelő??? ...vagy??
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20067 Dátum: 2013 Március 20, 08:14:44 »

Örömmel látom, hogy más is nézi a blogot. Igaz régen frissült. Smiley
Ki kellett támasztani a túl oldalt is.
Csináltak egy kis racsnis emelőt , amit a kerék helyére lehetett felcsavarozni. Annál fogva emelték.
van erről az emelőről  közeli iparikém fénykép? Roll Eyes

Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #20066 Dátum: 2013 Március 19, 22:06:19 »

Bszoki fórumtársunk képeit is nézegettem.
Ez elég jó megoldásnak tűnik, csak ilyen emelőm nincs, de azt meg is lehet oldani máshogy.
A lényeg, hogy ha mondjuk ennyire megemelem akkor nem akar átbillenni?
<beszúrt kép törölve>
Örömmel látom, hogy más is nézi a blogot. Igaz régen frissült. Smiley
Ki kellett támasztani a túl oldalt is.
Csináltak egy kis racsnis emelőt , amit a kerék helyére lehetett felcsavarozni. Annál fogva emelték.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #20065 Dátum: 2013 Március 19, 21:15:26 »

érdemes borítani, sokkal egyszerűbb, mint előtte gondoltam volna, ne féljetek tőle
egyetértek  Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #20064 Dátum: 2013 Március 19, 21:07:56 »

érdemes borítani, sokkal egyszerűbb, mint előtte gondoltam volna, ne féljetek tőle
Az lesz, Öcsém is arra szavaz Smiley
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #20063 Dátum: 2013 Március 19, 20:57:33 »

Köszi!
Nekünk is a lakatolás kezdeti stádiumban van, nem a fényezést, hanem a lemezeket féltem.
Akkor ha oldalra döntjük teljesen dobok gumikat az oszlopok tövébe, meg az ereszhez is, mint ahogy te csináltad.
De először megpróbáljuk úgy megemelni, mint ahogy Bszoki is csinálta, ha úgy menni fog, akkor nem döntöm tovább.

Futóművek sem sérülnek meg? Váltó nincs benne.
érdemes borítani, sokkal egyszerűbb, mint előtte gondoltam volna, ne féljetek tőle

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #20062 Dátum: 2013 Március 19, 20:41:19 »

Vannak merevítések a lemez alatt, illetve a sarkok, a falcok, az ablakkeretek elég erősek. Amikor mi billentettük egy fél hadsereget áthívtam, de 4 ember untig elég hozzá. A billentésnél az autó alsó harmadánál kell megtámasztani, érdemes a gumikat kirögzíteni, nehogy elcsússzanak, esetleg valaki a túloldalon igazgathatja. Ki kell támasztani, mert különben visszabillen. A képeken látszik, hogy az esőcsatornánál és az emelőbakoknál alápakoltunk. Olvass vissza a fórumban 2009 márciusában csináltuk, biztosan írok róla valahol utána. Remélem tudtam segíteni.

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
esküszöm nem emlékszem pontosan,sok gumit dobtunk alá,oszlopokhoz,is,ez még a felujítás kezdetén volt,nagyából szétszedve,lakatolás elején,de megpróbálom  képet megkeresni Wink
de semmi baja nem lett,simán járható út Wink
(nyilván fényezés,meg ilyenek után nem)

Köszi!
Nekünk is a lakatolás kezdeti stádiumban van, nem a fényezést, hanem a lemezeket féltem.
Akkor ha oldalra döntjük teljesen dobok gumikat az oszlopok tövébe, meg az ereszhez is, mint ahogy te csináltad.
De először megpróbáljuk úgy megemelni, mint ahogy Bszoki is csinálta, ha úgy menni fog, akkor nem döntöm tovább.

Futóművek sem sérülnek meg? Váltó nincs benne.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #20061 Dátum: 2013 Március 19, 20:24:13 »

megtartottam őket, ha megint lakatoljuk, majd kicseréltetem a tolóajtósínt, és ajtócsukódással meg ezzel azzal is foglalkozni kell majd...
...remélem megélem
jááááj de kínos pontok...én is azt hittem,hogy megcsináltam,de nekem is ez az a pont ami miatt elkezdeném...
 Grin Grin Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #20060 Dátum: 2013 Március 19, 20:21:46 »

Nem semmi munka volt! Legalább lekötötted magad. 20 év múlva lehet kezdeni megint, a gumikat ne dobd el.
megtartottam őket, ha megint lakatoljuk, majd kicseréltetem a tolóajtósínt, és ajtócsukódással meg ezzel azzal is foglalkozni kell majd...
...remélem megélem

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #20059 Dátum: 2013 Március 19, 20:18:13 »

A nagy gumik amik a képeken vannak megvannak még, szívesen kölcsönadom
Nem semmi munka volt! Legalább lekötötted magad. 20 év múlva lehet kezdeni megint, a gumikat ne dobd el.
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.