www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 21:00:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5263901 alkalommal)
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #19180 Dátum: 2012 Március 25, 20:46:24 »

Hasonló van nekem is.
Camptouris sátra, ami elő sátorrá faragható némi bakrács hajlammal megáldott vállalkozónak
10,000 ft (Bp)


Ó, szimpatikus konkurencia. Akkor az enyém 8eFt irányár. Wink

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #19179 Dátum: 2012 Március 25, 20:40:04 »

Van valami pairja?

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #19178 Dátum: 2012 Március 25, 20:35:54 »

Van valami pairja?
Bocs, asszem nem írtam teljesen egyértelműen. Ez csak a sátor rész, utánfutó nélkül.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #19177 Dátum: 2012 Március 25, 19:37:31 »

Hasonló van nekem is.
Camptouris sátra, ami elő sátorrá faragható némi bakrács hajlammal megáldott vállalkozónak
10,000 ft (Bp)



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19176 Dátum: 2012 Március 25, 19:17:28 »

Találtam a garázsban egy komplett Skif sátrat, vasalattal mindennel együtt. Az elősátor rész, és a futón lévő sátor is megvan. A Buszomhoz vettem elősátornak kb 5 éve, talán rá lehet szabni. Nem próbáltam. Eladó. Irányár 10eFt.

G.
Van valami pairja?

Tóth Zoltán
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #19175 Dátum: 2012 Március 25, 18:28:53 »

Találtam a garázsban egy komplett Skif sátrat, vasalattal mindennel együtt. Az elősátor rész, és a futón lévő sátor is megvan. A Buszomhoz vettem elősátornak kb 5 éve, talán rá lehet szabni. Nem próbáltam. Eladó. Irányár 10eFt.

G.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 25, 18:33:07 írta _NagyG »

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #19174 Dátum: 2012 Március 23, 18:58:40 »

1700 typ4 van
Mennyi?  Wink
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #19173 Dátum: 2012 Március 22, 22:52:14 »

1700 typ4 van

CU-s érdekelne az egyszerűbb papírozás miatt.

Ati
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19172 Dátum: 2012 Március 22, 22:42:41 »

CU-s 2.0-as levegős motorja esetleg valakinek feleslegbe?
1700 typ4 van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #19171 Dátum: 2012 Március 22, 22:18:59 »

CU-s 2.0-as levegős motorja esetleg valakinek feleslegbe?

Ati
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #19170 Dátum: 2012 Március 22, 13:16:49 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy volt-e már, de jó kis játék lehet! Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=bITP8ye6LcY

Üdv: Szoki

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19169 Dátum: 2012 Március 21, 18:42:57 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető pinocchio
Hozzászólások: 65


« Hozzászólás #19168 Dátum: 2012 Március 20, 21:36:03 »

Nagyon köszönöm a segítséget!!
Üdv!

Doki fórumtársunk busza  Wink
[/quote]
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #19167 Dátum: 2012 Március 19, 11:00:17 »

Sziasztok!

Valaki ismeri a tulaját, vagy abban tud segíteni, hogy ezt milyen tetőnek nevezik hol gyártanak még ilyent?

http://totalcar.hu/tesztek/2010/03/24/lakasnak_rossz_jateknak_szuper._mellesleg_auto/#gallery_1380257|1380293

Köszi!
Üdv!

Doki fórumtársunk busza  Wink

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19166 Dátum: 2012 Március 18, 23:54:44 »

Mégiscsak meglettek a képek,amiket multkor Narancsnak igértem a pupos,jobbkormányos,kalauzos T1-röl.
Gyenge telos minöség,de a semminél több.
Én is köszönöm!
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #19165 Dátum: 2012 Március 18, 18:45:03 »

Mégiscsak meglettek a képek,amiket multkor Narancsnak igértem a pupos,jobbkormányos,kalauzos T1-röl.
Gyenge telos minöség,de a semminél több.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>


Klasz, köszönjük..



Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19164 Dátum: 2012 Március 18, 16:54:00 »

Mégiscsak meglettek a képek,amiket multkor Narancsnak igértem a pupos,jobbkormányos,kalauzos T1-röl.
Gyenge telos minöség,de a semminél több.








Tóth Zoltán
Nem elérhető pinocchio
Hozzászólások: 65


« Hozzászólás #19163 Dátum: 2012 Március 18, 10:08:43 »

ezt a tetőt t3-hoz gyártották, azon láttam már többön is
Én is inkább t3-on láttam ilyen megoldást.
akkor egyedileg alakította át? Mert a tető íve biztos nem stimmel a t3-mal.
Ha valaki tudná a tulaj elérhetőségét, mert tetőn gondolkodom én is, és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19162 Dátum: 2012 Március 18, 04:16:26 »

Azt láttam a matricán... :-))
Rca?, vagy valami ilyesmi? Azt néztem, hogy teleszkópos, nincs kitámasztó szerkezete.És szerintem magasabb, mint az eredeti westy.
ezt a tetőt t3-hoz gyártották, azon láttam már többön is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető pinocchio
Hozzászólások: 65


« Hozzászólás #19161 Dátum: 2012 Március 17, 23:45:02 »

Azt láttam a matricán... :-))
Rca?, vagy valami ilyesmi? Azt néztem, hogy teleszkópos, nincs kitámasztó szerkezete.És szerintem magasabb, mint az eredeti westy.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #19160 Dátum: 2012 Március 17, 23:16:56 »

Sziasztok!

Valaki ismeri a tulaját, vagy abban tud segíteni, hogy ezt milyen tetőnek nevezik hol gyártanak még ilyent?

http://totalcar.hu/tesztek/2010/03/24/lakasnak_rossz_jateknak_szuper._mellesleg_auto/#gallery_1380257|1380293

Köszi!

Munnich

Ati
Nem elérhető pinocchio
Hozzászólások: 65


« Hozzászólás #19159 Dátum: 2012 Március 17, 23:11:15 »

Sziasztok!

Valaki ismeri a tulaját, vagy abban tud segíteni, hogy ezt milyen tetőnek nevezik hol gyártanak még ilyent?

http://totalcar.hu/tesztek/2010/03/24/lakasnak_rossz_jateknak_szuper._mellesleg_auto/#gallery_1380257|1380293

Köszi!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19158 Dátum: 2012 Március 16, 21:44:34 »

T2-höz valakinek nincs véletlenül pairja?

piccolotrumpet
« Hozzászólás #19157 Dátum: 2012 Március 16, 19:41:24 »

Rettenetes ahogy veszi a tüzet, bár még nem mentem vele, de félek.
A kuplung munkahengert már én is cseréltem, nem emelt ki, járó motornál lehetetlenség volt az egyest kapcsolni (motor leállít-egyes kapcsol-indítózás-menés), a többit dupla-kuplungozással megoldottam. Grin
Nektek nem benzinesetek van amúgy?

Na már nem félek annyira, hazahoztam a vasat, mert holnap dolgoznia kell. Finomítgatni kell rajta még, de az 1,6 TD-hez képest... Cool
Dög lehet nagyon! A miénk 2,1WBX, de nagyon bika. Ezt az indítózást még nem próbáltam. Szerintem nem is nagyon fogom, amíg ki nem köttetem a tachográfot belőle, mert iszonyatosan szívja az aksit. A 220v-os konnektorokat is kikötöttem, mert féltem, hogy belenyúl a gyerek, ha nem figyelek. Na azóta elektromos káosz van a buszban. Ki is ment a tolatólámpám... 
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #19156 Dátum: 2012 Március 16, 16:24:16 »

Mennyibeee??? Ú, az durva! Az 1,9TDi a legjobb dízel, jó választás  Wink Erős és alig eszik.
Gratula!! Remélem nemsokára összefutunk. Az enyém épp betegeskedik. Nem vette rendesen az egyest és kidobta a kettest motorféknél. Kicseréltük a szilenteket, megjavult. Hidegen mindent bevesz, de ha meleg a motor megint xarakodik. Erre kiderült, hogy a kuplung munkahenger okádja az olajat. Hát (nyak)olaj nélkül én sem mennék sehova...  Grin
Rettenetes ahogy veszi a tüzet, bár még nem mentem vele, de félek.
A kuplung munkahengert már én is cseréltem, nem emelt ki, járó motornál lehetetlenség volt az egyest kapcsolni (motor leállít-egyes kapcsol-indítózás-menés), a többit dupla-kuplungozással megoldottam. Grin
Nektek nem benzinesetek van amúgy?

Na már nem félek annyira, hazahoztam a vasat, mert holnap dolgoznia kell. Finomítgatni kell rajta még, de az 1,6 TD-hez képest... Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 16, 19:05:33 írta Bill »
piccolotrumpet
« Hozzászólás #19155 Dátum: 2012 Március 16, 11:04:57 »

Igen, M. Cs. volt. Ernő szerint jól veszi a lapot és meglepően nem füstöl. Nem hiába került az adagoló 110-be.
Mennyibeee??? Ú, az durva! Az 1,9TDi a legjobb dízel, jó választás  Wink Erős és alig eszik.
Gratula!! Remélem nemsokára összefutunk. Az enyém épp betegeskedik. Nem vette rendesen az egyest és kidobta a kettest motorféknél. Kicseréltük a szilenteket, megjavult. Hidegen mindent bevesz, de ha meleg a motor megint xarakodik. Erre kiderült, hogy a kuplung munkahenger okádja az olajat. Hát (nyak)olaj nélkül én sem mennék sehova...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 16, 11:06:48 írta piccolotrumpet »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #19154 Dátum: 2012 Március 15, 20:48:19 »

A tepsi? Motorcseréltél, vagy buszcseréltél?
Igen, M. Cs. volt. Ernő szerint jól veszi a lapot és meglepően nem füstöl. Nem hiába került az adagoló 110-be.
piccolotrumpet
« Hozzászólás #19153 Dátum: 2012 Március 15, 08:11:55 »

Ma beröffent az 1,9 TDI! Cool
A tepsi? Motorcseréltél, vagy buszcseréltél?
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #19152 Dátum: 2012 Március 14, 20:46:48 »

Fedezetlenségi díj a forgalomban lévő járművekre vonatkozik. Ha mondjuk a tulaj kérésére ki van vonva a forgalomból, akkor arra az időszakra nem kell fizetni. Csak a határidőre figyeljetek, mert a szomszédom szép összeggel ellátott csekket kapott. Az a lényeg, hogy alkalmanként max. 6 hónapra vonathatja ki a tulaj a járművét a forgalomból és annak letelte után - és itt jön a lényeg - automatikusan vissza helyeződik a forgalomba. És innen ketyeg a fedezetlenségi díj számlálója. Jani szomszédom nem foglalkozott a pontos dátummal és pár nap eltéréssel, a 6 hónap letelte UTÁN ment csak be az ocsmányirodába. Mivel több teherautóról, pótkocsiról volt szó, annyit közöltek vele, hogy semmi gond az újbóli forgalomból történő kivonással, csak volna itt egy csekk 30 valamennyi ezerről.  Tehát van lehetőség - persze gondolom 1-2 ezer Ft-ért - kivonatni a járműveket, csak nagyon figyeljen oda mindenki, hogy annak lejárata ELŐTT intézze a kivonás meghosszabbítását. Más történet az, ha valamilyen okból a hatóság - esetemben pont az okmányiroda - büntetésből vonja ki valamennyi időre a kocsit a  forgalomból. Én nem mentem 15 napon belül átíratni 2009 őszén és emiatt 2 hónap kivonást kaptam, meg persze be kellett fizetnem a tulajdonszerzési (átírási) illetéket. És itt jön a dologban a svédcsavar. Két esetben lehet ilyen járművet újra forgalomba helyeztetni, de mindig a tulajdonos kérésére. A büntetési idő lejárata előtt, ha időközben új tulajdonosa lett a járműnek, illetve a büntetési idő lejárta után, ha az eredeti tulaj, jelen esetben én kérem. Hát én meg nem kértem, tehát az a buszom NINCS forgalomban, tehát nem számolnak rá fedezetlenségi díjat. 
és ha kitiltották a forgalomból akkor mi a helyzet?

06208005898
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19151 Dátum: 2012 Március 14, 20:18:18 »


Ha rajtam akarják bevasalni a kötelező elmaradást, akkor perre megyünk.

erre értettem a maradék 380-at  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19150 Dátum: 2012 Március 14, 19:39:53 »

Nekem nem tartzik, csak kb egy huszassal.
Ha rajtam akarják bevasalni a kötelező elmaradást, akkor perre megyünk. Engem megbüntetnek max 30 forintra, mert nem jelentettem le az adás-vételt, nagyobb bajom nem igazán lehet...

mivel kb 4 kilóval tartozik a stonak, gondolom szabadulna tőle, ami nem egyszerű ezesetben, konklúzió: a stoé lesz hamarosan !

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19149 Dátum: 2012 Március 14, 19:02:22 »

szóval mit tudni?szabadulna tőle v akarja még a buszt?
mivel kb 4 kilóval tartozik a stonak, gondolom szabadulna tőle, ami nem egyszerű ezesetben, konklúzió: a stoé lesz hamarosan !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #19148 Dátum: 2012 Március 14, 18:04:37 »

Bö.

szóval mit tudni?szabadulna tőle v akarja még a buszt?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #19147 Dátum: 2012 Március 14, 17:59:04 »

Ma beröffent az 1,9 TDI! Cool
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19146 Dátum: 2012 Március 14, 13:22:59 »

Bö.

Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19145 Dátum: 2012 Március 14, 13:14:11 »

Akkor megnézné valaki, hogy forgalomban van-e?
COH-159
Köszi!
Rendszám: COH-159
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: TRANSPORTER
Szin: DRAPPOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19144 Dátum: 2012 Március 14, 13:09:56 »

Akkor megnézné valaki, hogy forgalomban van-e?
COH-159
Köszi!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #19143 Dátum: 2012 Március 14, 10:52:34 »

Vastelepen találta a tag, csak pár apróság van meg, hívjátok, ha érdekel valakit:


http://aprod.hu/hirdetes/eredeti-vw-t2-es-hutoracs-ID9X5D.html
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19142 Dátum: 2012 Március 14, 08:39:17 »

Arra akarok rákérdezni, hogy: ugye tartozás van a biztosító felé, de ha az autó valamilyen csoda következményében eltűnne a forgalomból, akkor kinek kell fizetni a biztosítónak, ha egyáltalán kell neki fizetni ezután?

Fedezetlenségi díj a forgalomban lévő járművekre vonatkozik. Ha mondjuk a tulaj kérésére ki van vonva a forgalomból, akkor arra az időszakra nem kell fizetni. Csak a határidőre figyeljetek, mert a szomszédom szép összeggel ellátott csekket kapott. Az a lényeg, hogy alkalmanként max. 6 hónapra vonathatja ki a tulaj a járművét a forgalomból és annak letelte után - és itt jön a lényeg - automatikusan vissza helyeződik a forgalomba. És innen ketyeg a fedezetlenségi díj számlálója. Jani szomszédom nem foglalkozott a pontos dátummal és pár nap eltéréssel, a 6 hónap letelte UTÁN ment csak be az ocsmányirodába. Mivel több teherautóról, pótkocsiról volt szó, annyit közöltek vele, hogy semmi gond az újbóli forgalomból történő kivonással, csak volna itt egy csekk 30 valamennyi ezerről.  Tehát van lehetőség - persze gondolom 1-2 ezer Ft-ért - kivonatni a járműveket, csak nagyon figyeljen oda mindenki, hogy annak lejárata ELŐTT intézze a kivonás meghosszabbítását. Más történet az, ha valamilyen okból a hatóság - esetemben pont az okmányiroda - büntetésből vonja ki valamennyi időre a kocsit a  forgalomból. Én nem mentem 15 napon belül átíratni 2009 őszén és emiatt 2 hónap kivonást kaptam, meg persze be kellett fizetnem a tulajdonszerzési (átírási) illetéket. És itt jön a dologban a svédcsavar. Két esetben lehet ilyen járművet újra forgalomba helyeztetni, de mindig a tulajdonos kérésére. A büntetési idő lejárata előtt, ha időközben új tulajdonosa lett a járműnek, illetve a büntetési idő lejárta után, ha az eredeti tulaj, jelen esetben én kérem. Hát én meg nem kértem, tehát az a buszom NINCS forgalomban, tehát nem számolnak rá fedezetlenségi díjat. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19141 Dátum: 2012 Március 13, 17:46:01 »

Elméletileg ha díjnemfizetéssel megszűnik a köteleződ, akkor a biztosító kéri az önkormányzattól a forgalomból kivonást.
esetünkben pont ez történt szerencsére

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.