www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:36:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5282763 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15101 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:58:38 »

Meg van a válasz mindenre! Wink
Itt egy prospektus 73-ból, alsóindexes ajtó és tető.
Remélem így látod a képet.
<beszúrt kép törölve>

igen, köszi, így látom ;-)

sajátos mindenesetre. talán elhasználták a régebben megrendelt, raktáron levő alkatrészeket? ;-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15100 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:58:04 »

Én németül egy hangot sem tudok, de angolul "dual port cylinder head"-nek mondják, ami két beömlős hengerfejet jelent
Mindemellett elképzelni sem tudok egy duplacsatornás dugattyút, de szimpla csatornásat sem  Grin

De felőlem maradhat így ahogy van, nekem nem fáj csak kötözködök. Aki akarja megérti, aki meg nem annak meg úgy is mindegy...
a kötözködés helyett pedig ha csak szimplán felhívod a figyelmem baráti jószándékból és mindannyiunk épülésére az jobban vette volna ki magát

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15099 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:56:23 »

én németül egy hangot sem tudok, de angolul "dual port cylinder head"-nek mondják, ami két beömlős hengerfejet jelent
mégegyszer mondanám hogy egy németországban élő haverom fordította és nem spanyolból,svédből,albánból, hanem németből
mindezt úgy,hogy a közelében még bogárnak sem volt soha

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15098 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:55:39 »

mert más volt a kasztni mint ami gyárilag, eredetileg , vagy a motor
és maradjunk ennyiben  Wink

tudom én aztat hidd el Wink
de akkoris jo hogy van Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15097 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:54:58 »

73-ban typ4? ;-)
Mikortól is volt Typ4?
74 vagy 75?
Mármint buszban.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15096 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:53:51 »

de akkor még mindig ott tartunk, hogy egy b-n mit keres egy a-s oldalajtó meg westy-tető
vagy csak nagyon álmos vagyok már ;-)
Meg van a válasz mindenre! Wink
Itt egy prospektus 73-ból, alsóindexes ajtó és tető.
Remélem így látod a képet.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15095 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:53:00 »

meg az én typ1-es 1.6-osom fölött Tongue Tongue
mert más volt a kasztni mint ami gyárilag, eredetileg , vagy a motor
és maradjunk ennyiben  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15094 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:52:54 »

typ4 függő !

73-ban typ4? ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #15093 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:52:10 »

egy Németországban 20 éve élő barátom fordította !
mondd,hogy mi legyen helyette amit fel is vállalsz és javítom azonnal !
mondjuk én is odafigyelhettem volna jobban is de amikor felraktam akkor csak a sok lóvé volt a szemem előtt amit kapok érte , szóval figyelmetlen voltam  Undecided

Én németül egy hangot sem tudok, de angolul "dual port cylinder head"-nek mondják, ami két beömlős hengerfejet jelent
Mindemellett elképzelni sem tudok egy duplacsatornás dugattyút, de szimpla csatornásat sem  Grin

De felőlem maradhat így ahogy van, nekem nem fáj csak kötözködök. Aki akarja megérti, aki meg nem annak meg úgy is mindegy...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 18, 22:55:08 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15092 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:51:47 »

73-ban már B volt, ha erre gondolsz.
AB tudomásom szerint 72-ben volt.

de akkor még mindig ott tartunk, hogy egy b-n mit keres egy a-s oldalajtó meg westy-tető
vagy csak nagyon álmos vagyok már ;-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15091 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:51:30 »

Ennyi idő távlatából már nyilván összemosódnak a modellévek és a fizikai évek...
Sőt a hazai bürokrácia, jog és becsületességi gyakorlatot alapul véve, örülhetünk ha 5-8 éves hibaszázalékon belülre mondják valaminek az évjáratát a ténylegeshez képest.
72 augusztusáig volt AB.
72 augusztusától (73-as modellév) már B.
Szerintem így van, bár azt nem tudom biztosan, hogy augusztusban volt a váltás, csak ez rémlik valahonan.
Rulezka
« Hozzászólás #15090 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:51:24 »

73-as gépben van motorszerelő nyílás.Vagy az a későbbiekben is?
Grin
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15089 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:50:38 »

73-as gépben van motorszerelő nyílás.Vagy az a későbbiekben is?
typ4 függő !
meg az én typ1-es 1.6-osom fölött Tongue Tongue

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #15088 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:49:19 »

73-ban már B volt, ha erre gondolsz.
AB tudomásom szerint 72-ben volt.

Ennyi idő távlatából már nyilván összemosódnak a modellévek és a fizikai évek...
Sőt a hazai bürokrácia, jog és becsületességi gyakorlatot alapul véve, örülhetünk ha 5-8 éves hibaszázalékon belülre mondják valaminek az évjáratát a ténylegeshez képest.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15087 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:48:50 »

73-as gépben van motorszerelő nyílás.Vagy az a későbbiekben is?
typ4 függő !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15086 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:47:16 »

ha elmagyarázod nekem mi a "duplacsatornás dugattyú" és miért nem "dupla beömlős hengerfej", akkor lehet elfogadom az eredeti szöveget
egy Németországban 20 éve élő barátom fordította !
mondd,hogy mi legyen helyette amit fel is vállalsz és javítom azonnal !
mondjuk én is odafigyelhettem volna jobban is de amikor felraktam akkor csak a sok lóvé volt a szemem előtt amit kapok érte , szóval figyelmetlen voltam  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #15085 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:46:56 »

73-as gépben van motorszerelő nyílás.Vagy az a későbbiekben is?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15084 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:45:41 »

well, a tankajtót nem is néztem
homlokfalat is lehet cserélni
de az első ajtók alatti ívet, meg a lökhárító alatti részt is kicserélték?

a thesambával meg az össze faszom kivan, buzi bannolós banda
73-ban már B volt, ha erre gondolsz.
AB tudomásom szerint 72-ben volt.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15083 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:43:42 »

Szerintem ez egy 73-as gép. Wink
Azoknak volt még ott a tankajtó, mint az alsóindexesen.


well, a tankajtót nem is néztem
homlokfalat is lehet cserélni
de az első ajtók alatti ívet, meg a lökhárító alatti részt is kicserélték?

a thesambával meg az össze faszom kivan, buzi bannolós banda
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15082 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:42:34 »

légy szíves fogalmazd meg ,pontosan mit is gondolsz , összehasonlítva a jelenlegi cikkel, és ha helytálló akkor javítanám !
Szerintem a cikk jó, nem szorul javításra Cheesy
Azs hozzászólására reagáltam csupán.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 18, 22:44:21 írta DLL-962 »
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #15081 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:39:18 »

egy picit részletesebben kérném és máris átírom  Wink
természetesen priv

ha elmagyarázod nekem mi a "duplacsatornás dugattyú" és miért nem "dupla beömlős hengerfej", akkor lehet elfogadom az eredeti szöveget

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15080 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:36:57 »

légy szíves fogalmazd meg ,pontosan mit is gondolsz , összehasonlítva a jelenlegi cikkel, és ha helytálló akkor javítanám !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15079 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:35:19 »

Ezek is 73-asak, nézzétek a tankajtót Smiley
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=982809
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=645883
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=627507  (mellesleg úgy néz ki, mint a mienk, csak nem jó a magasság Tongue )
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=611867

Ennyi elég? Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15078 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:34:15 »

pl. ezt Wink
"Egy megerősített fékrendszerhez meg lehet növelni a motor teljesítményét is. VW bátran 3 lóerővel növelte a teljesítményt, duplacsatornás dugattyúkkal és nagyobb porlasztóval most már 50 lóerővel repülhetünk. "
egy picit részletesebben kérném és máris átírom  Wink
természetesen priv

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #15077 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:32:30 »


pl. ezt Wink
"Egy megerősített fékrendszerhez meg lehet növelni a motor teljesítményét is. VW bátran 3 lóerővel növelte a teljesítményt, duplacsatornás dugattyúkkal és nagyobb porlasztóval most már 50 lóerővel repülhetünk. "

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15076 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:30:59 »

mindig tanul az ember Roll Eyes Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15075 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:29:42 »

Szerintem ez egy 73-as gép. Wink
Azoknak volt még ott a tankajtó, mint az alsóindexesen.

mit kell itt átírnom ?

http://www.vwbus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=72:t2a-es-a-t2b-koezoetti-kueloenbsegek&catid=51:t2adatok&Itemid=87

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15074 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:27:45 »

hmmmmmm. ez elvileg egy utolsó szériás t2b lenne. na de akkor mit keres rajta egy t2a oldalajtó és westy-tető?
és a westfalia platóshoz való tükrök, eredeti tükörhely nélkül felaplikálva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15073 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:23:07 »

Szerintem ez egy 73-as gép. Wink
Azoknak volt még ott a tankajtó, mint az alsóindexesen.

És lehet, hogy akkor még a tolóajtó is ilyen volt?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15072 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:21:55 »

hmmmmmm. ez elvileg egy utolsó szériás t2b lenne. na de akkor mit keres rajta egy t2a oldalajtó és westy-tető?
Szerintem ez egy 73-as gép. Wink
Azoknak volt még ott a tankajtó, mint az alsóindexesen.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15071 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:18:14 »


és hozzá egy szép busz....

semmi extra,ezért nyilván nem a szivszerelmem,de azért nahh Wink


hmmmmmm. ez elvileg egy utolsó szériás t2b lenne. na de akkor mit keres rajta egy t2a oldalajtó és westy-tető?
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15070 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:11:43 »

a kcw dupla ajtos  58 asa is elado 15500ért
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?107225

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15069 Dátum: 2010 Augusztus 18, 22:03:48 »

és egy ujabb magyar busz költözik külföldre Sad Sad Sad
ráadásul egy általam igen kedvelt busz Sad Sad
még az elözzö gazdájátol meg akartam venni....
aztánn mégegyszer....nyilván már sosem lesz az enyimé..... Sad Sad Sad
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?107256



"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15068 Dátum: 2010 Augusztus 18, 21:55:00 »

egy szép alja....

egy szép motortér.....

és hozzá egy szép busz....


semmi extra,ezért nyilván nem a szivszerelmem,de azért nahh Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #15067 Dátum: 2010 Augusztus 18, 20:39:46 »

Ma összefutottam a Kőszegi Önkéntes Tűzoltókkal, éppen szivattyúpróbát tartottak Kőszegfalván. Jelentem a  T2a doka megvan, működik rendesen. Kívül kicsit kopottas, de vigyáznak rá.  Szolgálatban volt éppen, hozta- vitte a lelkes kis csapatot és a felszerelést. Jó volt ránézni.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető KISFÜLÖP
Hozzászólások: 255


"A lég hűtsön mindenkit!" /#veteránportyázók/

« Hozzászólás #15066 Dátum: 2010 Augusztus 18, 18:07:05 »

ÜdVw mindenkinek!
-Benfektes VW T2 busz Eladó érdekelne aki tud valamit prívátban írjon nekem légyszives!
Csak magyar papíros érdekel!!
Köszönettel KISFÜLÖP 

ÜdVW:KISFÜLÖP
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15065 Dátum: 2010 Augusztus 16, 19:16:26 »

azért mertem csak berakni mert 2010 júniusi dátum van a videón és gondoltam 2 hónap alatt még nem volt itt a fórumon
joltetted Wink Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15064 Dátum: 2010 Augusztus 16, 17:55:17 »

Ja ja bár én is ilyen szépen tudnék fogalmazni, azért arra is kiváncsi lennék egy ilyen kis helikoptereztetés a hegyről mibe kerülhet,
szerintem sokunk autója(i) nem ér(nek) annyit....:-)
ha a spanjai hegyimentők, vagy a közelben fúrnak olajat, esetleg katonák, akkor simán jó  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #15063 Dátum: 2010 Augusztus 16, 17:35:47 »

Ja ja bár én is ilyen szépen tudnék fogalmazni, azért arra is kiváncsi lennék egy ilyen kis helikoptereztetés a hegyről mibe kerülhet,
szerintem sokunk autója(i) nem ér(nek) annyit....:-)
Szerintem egyszerűbb lett volna ott helyben valami gurulóképes akármire felrakni és legurítani, nem volt olyan messze az a tisztástól...
Bár így sokkal stílusosabb volt. Cool
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #15062 Dátum: 2010 Augusztus 16, 17:29:46 »



30 éve, mikor (már ? /még?) csak egy öreg rozsdamarta busz volt  és ott a hegyoldalban még volt egy keréknyomnyi  csapás amin feltudott kaptatni Hans Jürgen, kivitte a gépet utolsó útjára és otthagyta, eldobta magától a megunt és kiszolgált batárt... arrafelé nincsenek bodza és/vagy vasgyűjtők akik minden mozdíthatót visznek... simán elszaladt az a 30 év, a fák benőtték, a kis csapás eltünt és mindenki elfeledkezett az öreg vasról, míg egy szép kora nyári napon, (2010-ben) arra járt Michael aki lelkes bogaras és/vagy buszos és elég vastag a zsebe valamint jó logisztikai képességekkel is van megáldva...stb, stb 

(...ejj, csuda szíípet írtam, meg is hatódtam magamon rendesen   Grin Grin Grin )

Ja ja bár én is ilyen szépen tudnék fogalmazni, azért arra is kiváncsi lennék egy ilyen kis helikoptereztetés a hegyről mibe kerülhet,
szerintem sokunk autója(i) nem ér(nek) annyit....:-)



Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.