www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:41:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2911 2912 2913 2914 2915 [2916] 2917 2918 2919 2920 2921 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27939984 alkalommal)
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #25181 Dátum: 2007 Március 09, 13:39:48 »

leműszakizott a buszom

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #25180 Dátum: 2007 Március 09, 13:32:03 »

Ezt hogy érted? Nekem tetszenek a "tudodmik" is. Evil Cool

Úgy érti, hogy csak akkor vágjon bele, ha a pénz nem számít, mert anyagilag csőd, és amit beletolt, az anyagilag később soha nem realizálható, míg erre egy, a piacon jobban értékelt szériánál van egy minimális esély (legalább részben).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #25179 Dátum: 2007 Március 09, 13:01:53 »

nem totál bukovári.


Ezt hogy érted? Nekem tetszenek a "tudodmik" is. Evil Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25178 Dátum: 2007 Március 09, 12:37:42 »

Az a baj én is a narancshoz érzelmileg nagyon kötődtem.
 
Mai ésszel,tudom,(bár akkor is tudtam)hogy egy 60 elötti faldachos karosindexesbe jobb befektetés lett volna ennyi pénzt beleölni.

Bár én ezt az autót szeretem,ehhez ragaszkodtam és nem érdekel,hogy most mennyit ér.
A saját boldogságomra építettem,nem eladási céllal


  YES YES

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25177 Dátum: 2007 Március 09, 12:20:22 »

sajnos ezt nem tudtam amikor 10 év vettem a gépet, ha ma vennék, akkor egy '67-es 1300-sat vennék
Az a baj én is a narancshoz érzelmileg nagyon kötődtem.
1994-ben ez volt az első autóm.
 
Mai ésszel,tudom,(bár akkor is tudtam)hogy egy 60 elötti faldachos karosindexesbe jobb befektetés lett volna ennyi pénzt beleölni.

Bár én ezt az autót szeretem,ehhez ragaszkodtam és nem érdekel,hogy most mennyit ér.
A saját boldogságomra építettem,nem eladási céllal.

Neked azt tanácsolom,hogyha az autódhoz érzelmileg nem ragaszkodsz,akkor inkább add el,és olyan bogit építs ami nem totál bukovári.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #25176 Dátum: 2007 Március 09, 12:06:57 »

média SZTÁR gép Grin Wink

WOW!! És kié az a narancs gép????  Evil Grin Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #25175 Dátum: 2007 Március 09, 12:01:51 »

És az 1302-1303-hoz sokkal drágábbak a javító elemek.
Az 1300-as egy tömeg bogár.A te autód egy kissebb széria.Mivel kevesebb az alkatrész igény,költségesebb a javítók előállítása.És ezt sajnos a vevőkkel fizettetik meg.

sajnos ezt nem tudtam amikor 10 éve vettem a gépet, ha ma vennék, akkor egy '67-es 1300-sat vennék
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 12:07:32 írta chabeetle »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25174 Dátum: 2007 Március 09, 11:59:07 »

sajnos az alja rossz állapotban van nagyon http://kep.tar.hu/vacsatti/50440647#2
És az 1302-1303-hoz sokkal drágábbak a javító elemek.
Az 1300-as egy tömeg bogár.A te autód egy kissebb széria.Mivel kevesebb az alkatrész igény,költségesebb a javítók előállítása.És ezt sajnos a vevőkkel fizettetik meg.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25173 Dátum: 2007 Március 09, 11:45:11 »

A kocsid magában attól jó, hogy minden  meg lett tisztítva, újra lett festve. Ha csak azt veszem, hogy pár év elteltével is könnyen tudsz szerelni, ha kell, mert nem lesz semmi berohadva, elrozsdálva, már nyertél.
Ami csavar nem lett újrahorganyozva,ahelyett rozsdamentes anyagból készült csavarok lettek betéve.
Elötte minden csavar bele lett dugva valami speckó zsírba.

De ez tényleg csak ilyen "echte"hobbiautó.Teljesen száraz klímájú garázsban áll egész évben letakarva,hogy ne porosodjon.
Szép időben kicsit megjáratom,mert meggyőződésem,hogy leállításkor a motorikus és egyéb forgó részeknél nem kevés korrózió következhet be.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #25172 Dátum: 2007 Március 09, 11:40:51 »

Nyavalyát! csak el kell dönteni, hogy mennyire akarsz felújítani!

sajnos az alja rossz állapotban van nagyon http://kep.tar.hu/vacsatti/50440647#2
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25171 Dátum: 2007 Március 09, 11:39:09 »

Azt se használta fel, mert vett másikat...
Mert f@sz, ahogy már vwalaki beírta, helyesen. Egyébként az összes szereléseik ilyenek, a hajamat tépem én, a "szakmabeli"! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #25170 Dátum: 2007 Március 09, 11:37:27 »

Az az Evans gyerek most épít trike-ot  discoverin bogárból. Gyakorlatilag a motort és a váltót használta fel belőle. Ennek ellnére az egészet miszlikbe vágta! MIÉRT??? Huh

Azt se használta fel, mert vett másikat...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25169 Dátum: 2007 Március 09, 11:37:11 »

hát ahogy nézem a dolgokat lehet hogy nem vágok bele a felújításba ,hanem abba hagyom a dolgokat...
Nyavalyát! csak el kell dönteni, hogy mennyire akarsz felújítani!

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #25168 Dátum: 2007 Március 09, 11:32:06 »

hát ahogy nézem a dolgokat lehet hogy nem vágok bele a felújításba ,hanem abba hagyom a dolgokat...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25167 Dátum: 2007 Március 09, 11:25:40 »

Biztos,hogy jó ötlet,bár én ezért nem szívesen bontanám meg.
Az az azüst szín az cinkspray.Utána erre még rücsi jött.
Talán a kettőnek lesz valami korrozióvédő hatása. Wink
A kocsid magában attól jó, hogy minden  meg lett tisztítva, újra lett festve. Ha csak azt veszem, hogy pár év elteltével is könnyen tudsz szerelni, ha kell, mert nem lesz semmi berohadva, elrozsdálva, már nyertél.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25166 Dátum: 2007 Március 09, 11:19:00 »

Az az Evans gyerek most épít trike-ot  discoverin bogárból. Gyakorlatilag a motort és a váltót használta fel belőle. Ennek ellnére az egészet miszlikbe vágta! MIÉRT??? Huh
Hát mer" bogárszerelő, azér"

Bácsi Győző
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #25165 Dátum: 2007 Március 09, 10:53:16 »

<beszúrt kép törölve>Zsolt, mi lett a biztosítóval? hogy áll az ügy, fedezik a költségeket?
Határozat még nincs, mert a fényező nem volt képes elkészíteni az árajánlatot. Ők akarják elintézni az ügyet közvetlenül a biztosítóval, de " valamiért" nem nagyon szeretnék, hogy belelássak a dolgokba. A biztosító a homlokfalra felvett 1 munkaórát, az indexbúrára meg a lökhárító díszcsíkra, meg a lökhárítójavításra 60% avultatást, tehát csak 40%-ot szeretne fizetni, mert  a 37 éves "szarok" helyett, nem akar ő venni nekem vadi új alaktrészeket, ami szerinte nagyban megnöveli majd a kocsim össz értékét. Azt persze senki sem tudta még nekem megmagyarázni, hogy miért értékesebb egy utángyártott alkatrészekkel teleaggatott veteránautó, mint egy gyári, eredeti alkatrészekből álló. Valószínűleg arról van szó, hogy a mai világban a médiákban annyira azt sújkolják az emberek tudatalattijába, hogy a régi az szar, b'zd ki, vegyél mindenből újat, az a tuti, hogy már alapból ez ugrik be, ahelyett hogy logikusan végiggondolnák az emberek. Sajnos ebbe az irányba halad a világ. De hát miért is várhatnánk el egy kárbecslőtől, hogy veterános fejjel is tudjon gondolkodni, amikor ez még a MAVAMSZ-nál sem megy?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25164 Dátum: 2007 Március 09, 10:46:34 »

Akkor az SZVSZ így a legjobb.
Én fújogatnám 2 évente üregvédővel.  Grin
Az enyémet is átfújom most tavasszal, pedig nyáron nyomtam bele 4 flakont.  Grin
Biztos,hogy jó ötlet,bár én ezért nem szívesen bontanám meg.
Az az ezüst szín az cinkspray.Utána erre még rücsi jött.
Talán a kettőnek lesz valami korrozióvédő hatása. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 11:28:41 írta Narancs »
1303LS
« Hozzászólás #25163 Dátum: 2007 Március 09, 10:42:14 »

Kívül van a hegesztési varrat.Ez nem ponthegesztés.Most néztem meg a külső oldalról készült képeket.
Akkor az SZVSZ így a legjobb.
Én fújogatnám 2 évente üregvédővel.  Grin
Az enyémet is átfújom most tavasszal, pedig nyáron nyomtam bele 4 flakont.  Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25162 Dátum: 2007 Március 09, 10:41:37 »

Nekem sem uj a kábelkötegem. Felesleges csak azért lecserélni, ha a régi nincs szétszabdalva.

igen,csak nekem úgy van toldva foldva,hogy éppen csak beér a motortérbe.de tényleg nem ez a marginális kérdés,még a régi kárpit sem.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25161 Dátum: 2007 Március 09, 10:39:31 »

az új kárpit és az új kábelköteg nem létfontosságú ezeket nem kell kicserélni ahoz hogy használatba vehesd ezt majd következő évben . de veszel egy jó blankoló meg krimpelő fogót (3eft)és egyesével kicseréled a csúszó csatlakozókat nincs benne semmi különleges villanyszerelési buktató
az már rég megtörtént
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #25160 Dátum: 2007 Március 09, 10:39:06 »

az új kárpit és az új kábelköteg nem létfontosságú ezeket nem kell kicserélni ahoz hogy használatba vehesd ezt majd következő évben . de veszel egy jó blankoló meg krimpelő fogót (3eft)és egyesével kicseréled a csúszó csatlakozókat nincs benne semmi különleges villanyszerelési buktató

Nekem sem uj a kábelkötegem. Felesleges csak azért lecserélni, ha a régi nincs szétszabdalva.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25159 Dátum: 2007 Március 09, 10:38:53 »

Majd kiesik a szemem, de én nem látom hol "ponthegesztettek".  Shocked
Viszont nem lehet, hogy olyan hely az ahol kívűlről zárta össze a két lemezt( onnan jön ugye a tutyi általában) és belül hagyja szellőzni?
Csak okoskodom, mert mondom nem látom hol van ez a varrat.
Kívül van a hegesztési varrat.Ez nem ponthegesztés.Most néztem meg a külső oldalról készült képeket.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25158 Dátum: 2007 Március 09, 10:36:26 »

  én nem kételkedem,akkor félreértettek,vagy én voltam félreérthető.pont ez a gondom,hogyha 500-al nekivágok,nem jutok el semeddig.mert akkor még a kárpit,legyen akkor új kábelköteg...és én ennyit egyszerre a legnagyobb jó indulattal sem szánok rá.ha dupla ennyi helyem lenne,akkor sk belevágnék.
az új kárpit és az új kábelköteg nem létfontosságú ezeket nem kell kicserélni ahoz hogy használatba vehesd ezt majd következő évben . de veszel egy jó blankoló meg krimpelő fogót (3eft)és egyesével kicseréled a csúszó csatlakozókat nincs benne semmi különleges villanyszerelési buktató

1303LS
« Hozzászólás #25157 Dátum: 2007 Március 09, 10:34:15 »

nem köpködöm én egy szóval sem, mert szép munkája van igy képröl is látszik, csak én úgy gondolom ahol folytonos volt a lemez ott legyen is az, ahol meg pontheggesztésel volt gyárilag is ott meg lehet az, de ez csak az én véleményem Wink
Majd kiesik a szemem, de én nem látom hol "ponthegesztettek".  Shocked
Viszont nem lehet, hogy olyan hely az ahol kívűlről zárta össze a két lemezt( onnan jön ugye a tutyi általában) és belül hagyja szellőzni?
Csak okoskodom, mert mondom nem látom hol van ez a varrat.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25156 Dátum: 2007 Március 09, 10:27:28 »

Igaz.
Enyém az a narancs bogár.
Nézd 500eFt-ból is biztos lehet nagyon szép bogit építeni.Én is tudok olyant aki ennyiből megcsinálja.
De azért az nem lesz ennyire részleteiben megcsinált

Én nem hazudtam,valóban ennyibe van ez a bogi.És ez teljesen nettón számolva.De ezen tényleg minden új.

Ez alatt azt értem,hogy ebbe,nincsenek benne a szállítási költségek(Sopron-Salgótarján,Sopron-Siklós,majd vissza),átírás,eredetiség,forgalmi,új rendszám,műszaki,zöldkari stb...És kilenc hónapon keresztül havi húszezer Ft mobilszámla az építővel.

A Depósok nem mutattak be részleteket,gondolom te is azért kételkedsz.Ezért most rakok fel képeket,hogy lásd miért is ennyi a vége.Ezen tényleg minden homokszórt,szinterezett és aranyhorganyzott.

Ötszázból még a kaszni se biztos,hogy meglenne.
-Kb.200eFt a javítóelemek,ha leemeled a kocsiszekrényt
-Kb.200-250eFt a karosszériás munkadíja
-Kb.200-250eFt egy szép hőkamrás fényezés.
Még az olcsóbb értékekkel számolva is 600eFt,és akkor még csak a kaszni van kész.



  én nem kételkedem,akkor félreértettek,vagy én voltam félreérthető.pont ez a gondom,hogyha 500-al nekivágok,nem jutok el semeddig.mert akkor még a kárpit,legyen akkor új kábelköteg...és én ennyit egyszerre a legnagyobb jó indulattal sem szánok rá.ha dupla ennyi helyem lenne,akkor sk belevágnék.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25155 Dátum: 2007 Március 09, 10:20:56 »

Halihó!
Továbbra is keresek T2a-hoz jobb első indexbúrát.

Zsolt, mi lett a biztosítóval? hogy áll az ügy, fedezik a költségeket?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #25154 Dátum: 2007 Március 09, 10:13:15 »

  muszáj hangosabbat és büdösebbet finganom (ezt Stunt-tól idéztem ) és csak vicc mielőtt megbánatanék bárkit  ! AZ ENYÉM FÉNYESEBB Grin
már műanyagot is políroznak? vagy a motor nem fröccsöntött?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25153 Dátum: 2007 Március 09, 10:10:03 »

Ez így igaz. De végülis nem feltétlen kell minden csavart kifényesíteni. (én is az "utolsó csavarig" csapdájába estem...)

...... hiszen meg lehet venni fényesen is savállóból Grin

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25152 Dátum: 2007 Március 09, 10:08:10 »

  muszáj hangosabbat és büdösebbet finganom (ezt Stunt-tól idéztem ) és csak vicc mielőtt megbánatanék bárkit  ! AZ ENYÉM FÉNYESEBB Grin
Stunt eltűnt. Mi van vele?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25151 Dátum: 2007 Március 09, 10:07:19 »

Smiley
  muszáj hangosabbat és büdösebbet finganom (ezt Stunt-tól idéztem ) és csak vicc mielőtt megbánatanék bárkit  ! AZ ENYÉM FÉNYESEBB Grin

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25150 Dátum: 2007 Március 09, 09:56:28 »

média SZTÁR gép Grin Wink
Na király,meg is veszem!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #25149 Dátum: 2007 Március 09, 09:56:02 »

Ez így igaz. De végülis nem feltétlen kell minden csavart kifényesíteni. (én is az "utolsó csavarig" csapdájába estem...)

Igaz.
Enyém az a narancs bogár.
Nézd 500eFt-ból is biztos lehet nagyon szép bogit építeni.Én is tudok olyant aki ennyíből megcsinálja.
De azért az nem lesz ennyire részleteiben megcsinált.

Én nem hazudtam,valóban ennyibe van ez a bogi.És ez teljesen nettón számolva.De ezen tényleg minden új.

Ez alatt azt értem,hogy ebbe,nincsenek benne a szállítási költségek(Sopron-Salgótarján,Sopron-Siklós,majd vissza),átírás,eredetiség,forgalmi,új rendszám,műszaki,zöldkari stb...És kilenc hónapon keresztül havi húszezer Ft mobilszámla az építővel.

A Depósok nem mutattak be részleteket,gondolom te is azért kételkedsz.Ezért most rakok fel képeket,hogy lásd miért is ennyi a vége.Ezen tényleg minden homokszórt,szinterezett és aranyhorganyzott.

Ötszázból még a kaszni se biztos,hogy meglenne.
-Kb.200eFt a javítóelemek,ha leemeled a kocsiszekrényt
-Kb.200-250eFt a karosszériás munkadíja
-Kb.200-250eFt egy szép hőkamrás fényezés.
Még az olcsóbb értékekkel számolva is 600eFt,és akkor még csak a kaszni van kész.


Holló
« Hozzászólás #25148 Dátum: 2007 Március 09, 09:50:51 »






a spáros szatyrot elrakhatad volna és nem derülne ki, hogy mindent a köziben vásároltál  Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25147 Dátum: 2007 Március 09, 09:48:48 »

 Smiley
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25146 Dátum: 2007 Március 09, 09:47:55 »

Nem vagy egyedül.Ha 500-ból meglenne,belevágnék.De van a mostani depoban egy narancssárga aminél a faszi 2,5 mFt-nél állt meg.Ha igaz.
Igaz.
Enyém az a narancs bogár.
Nézd 500eFt-ból is biztos lehet nagyon szép bogit építeni.Én is tudok olyant aki ennyiből megcsinálja.
De azért az nem lesz ennyire részleteiben megcsinált

Én nem hazudtam,valóban ennyibe van ez a bogi.És ez teljesen nettón számolva.De ezen tényleg minden új.

Ez alatt azt értem,hogy ebbe,nincsenek benne a szállítási költségek(Sopron-Salgótarján,Sopron-Siklós,majd vissza),átírás,eredetiség,forgalmi,új rendszám,műszaki,zöldkari stb...És kilenc hónapon keresztül havi húszezer Ft mobilszámla az építővel.

A Depósok nem mutattak be részleteket,gondolom te is azért kételkedsz.Ezért most rakok fel képeket,hogy lásd miért is ennyi a vége.Ezen tényleg minden homokszórt,szinterezett és aranyhorganyzott.

Ötszázból még a kaszni se biztos,hogy meglenne.
-Kb.200eFt a javítóelemek,ha leemeled a kocsiszekrényt
-Kb.200-250eFt a karosszériás munkadíja
-Kb.200-250eFt egy szép hőkamrás fényezés.
Még az olcsóbb értékekkel számolva is 600eFt,és akkor még csak a kaszni van kész.

« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 10:07:18 írta Narancs »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25145 Dátum: 2007 Március 09, 09:44:55 »

média SZTÁR gép Grin Wink

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #25144 Dátum: 2007 Március 09, 09:43:25 »

Hello

ki az előadó?A kollégám kérdezi  a videóklippben  két csapat fiú-lány és egymás ellen brékelnek és most szokott menni a rádióban valami átdolgozás címén




Asszem Black Eyed Peas, már ha a Ponyvaregény betétdalának az átdolgozására gondolsz. Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25143 Dátum: 2007 Március 09, 09:41:53 »

csak 1 dolgot nem értek ,ha jól látom az ajtó mögötti javitóívet pontozva rakta fel a koma , ha lánggal csinálta volna megértem mert elhúzza a lemezt, de Co-val miért nem varják végig?
  ha meg van peremezve és mindkét oldalon el lehet zárni a levegőtől (festeni) akkor teljesen jó pöttyözve is.  Így nem kell egyengetni vagy ha kell könnyebb mint egy darab demezt amin van egy hoszvarrat .

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #25142 Dátum: 2007 Március 09, 09:22:50 »

http://index.hu/gazdasag/magyar/utdij070309/

fizetős főutak
Oldalak: 1 ... 2911 2912 2913 2914 2915 [2916] 2917 2918 2919 2920 2921 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.