www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 00:28:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2987 2988 2989 2990 2991 [2992] 2993 2994 2995 2996 2997 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27983474 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22141 Dátum: 2007 Január 24, 21:19:26 »

A bandászolás egyrészt a hőt nem engedi annyira feljutni a motortérbe miáltal picit hűvösebb levegőt tud szívni a motor (typ3 motortér másabb mint a bogi) másrészt tényleg javítja a töltéscserét ugy mint sok más tényező a kipufogóban, szűkület tágulat kanyar mieygmás.
Cukkoljátok csak STuntot aztán már így sem tesz be képet.Csomó apró dolog van amire más nem is gondol pedig van létjogosultsága Ő meg beírja ide néha és azt mondom tényleg.

én meg tényleg nem tudtam, azért kérdeztem... 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #22140 Dátum: 2007 Január 24, 21:16:01 »

A bandászolás egyrészt a hőt nem engedi annyira feljutni a motortérbe miáltal picit hűvösebb levegőt tud szívni a motor (typ3 motortér másabb mint a bogi) másrészt tényleg javítja a töltéscserét ugy mint sok más tényező a kipufogóban, szűkület tágulat kanyar mieygmás.
Cukkoljátok csak STuntot aztán már így sem tesz be képet.Csomó apró dolog van amire más nem is gondol pedig van létjogosultsága Ő meg beírja ide néha és azt mondom tényleg.
Na a vége jó nyalósra sikerült.  Tongue
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22139 Dátum: 2007 Január 24, 21:14:17 »

Na én akkor fogok olmot öntetni a fülembe!!

 Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #22138 Dátum: 2007 Január 24, 21:11:40 »

A bandászolás egyrészt a hőt nem engedi annyira feljutni a motortérbe miáltal picit hűvösebb levegőt tud szívni a motor (typ3 motortér másabb mint a bogi) másrészt tényleg javítja a töltéscserét ugy mint sok más tényező a kipufogóban, szűkület tágulat kanyar mieygmás.
Cukkoljátok csak STuntot aztán már így sem tesz be képet.Csomó apró dolog van amire más nem is gondol pedig van létjogosultsága Ő meg beírja ide néha és azt mondom tényleg.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22137 Dátum: 2007 Január 24, 21:06:18 »

Ez a beszerelés előtti kép. Még az asztalon van, jó nagy a felfordulás, több prodzsekt ment párhuzamosan.
   szivesen megyek segítek rendetrakni Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22136 Dátum: 2007 Január 24, 21:05:01 »

mi pontosan a "bandázsolás" ?  nekem nagyon összecseng a "kókányolás", "mókolás", "berhelés" szavakkal... vagy ez valami nagyon komoly szakszerű dolog ?
  ostobák Tongue  én iszom Stunt atya szavait (teljes erőböl nyalok) Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22135 Dátum: 2007 Január 24, 21:02:43 »

Miért kell bandázsolni a kipufogót?
Nem ég le róla?
Val valami szerepe is?
  ezt már korábban írta DrStunt hogy ha nem hül ki a kipufogógáz akkor jobb a töltéscsere. a gázlengés meg hókuszpókusz én vízvezeték szerelő vagyok Wink

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22134 Dátum: 2007 Január 24, 21:02:01 »

Miért kell bandázsolni a kipufogót?

mi pontosan a "bandázsolás" ?  nekem nagyon összecseng a "kókányolás", "mókolás", "berhelés" szavakkal... vagy ez valami nagyon komoly szakszerű dolog ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #22133 Dátum: 2007 Január 24, 20:56:14 »

Ez a beszerelés előtti kép. Még az asztalon van, jó nagy a felfordulás, több prodzsekt ment párhuzamosan.

Miért kell bandázsolni a kipufogót?
Nem ég le róla?
Val valami szerepe is?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #22132 Dátum: 2007 Január 24, 20:36:59 »

Grin sztem bitorolni fogja a toplisták legtetejét Shocked Shocked Shocked Grin Grin
Na én akkor fogok olmot öntetni a fülembe!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22131 Dátum: 2007 Január 24, 20:27:10 »

ezt biztosan nem gondolták komolyan!  Grin


...hát én a Tüncikéből kinézem ezt igy ahogy van Grin sztem bitorolni fogja a toplisták legtetejét Shocked Shocked Shocked Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #22130 Dátum: 2007 Január 24, 20:20:01 »

körző, vonalzó... szépen le kell rajzolni mind a kilenc lyukat, méretarányosan. aztán meg kell nézni, hogy mennyi anyag marad két lyuk között (ha marad egyáltalán)

nyilván ha csak pár mm, akkor hülye lesz elvállalni, ő sem akar pár ezresért börtönbe menni
Pontosan.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22129 Dátum: 2007 Január 24, 20:17:47 »

ezt biztosan nem gondolták komolyan!  Grin

http://www.coolspace.hu/index.php?vcmd=show&nid_object=450

en meg olyan mailt kaptam amiben ez volt  Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry nagyon lol
bocs off-er

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #22128 Dátum: 2007 Január 24, 20:17:25 »


Persze lehet hogy olyan méretet adtál meg nekik ami gáz.


körző, vonalzó... szépen le kell rajzolni mind a kilenc lyukat, méretarányosan. aztán meg kell nézni, hogy mennyi anyag marad két lyuk között (ha marad egyáltalán)

nyilván ha csak pár mm, akkor hülye lesz elvállalni, ő sem akar pár ezresért börtönbe menni
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22127 Dátum: 2007 Január 24, 19:58:09 »

http://www.coolspace.hu/index.php?vcmd=show&nid_object=450

en meg olyan mailt kaptam amiben ez volt  Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry nagyon lol
bocs off-er
1303LS
« Hozzászólás #22126 Dátum: 2007 Január 24, 19:51:48 »

Ezt a levelet most kaptam egy olyan cégtől, aki nyomtávszélesítőkkel foglalkozik...

"Kedves József !

4 furatról 5-re módosítani nem lehet. Annak idején amikor elkezdtünk nyomtávszélesítéssel foglalkozni, próbáltuk kiszerkeszteni, de fizikailag kivitelezhetetlen.
Sokan kérdezik ezt telefonon és E.mail-ben, de Én nem tartom valószínűnek, hogy valaki is meg tudja oldani.

Bármi másban szívesen segítünk.

Üdv: Kovács Péter"


I...
 Cry
Szerintem le akarnak rázni.
Biztos vannak bevált sorozatban gyártott cuccakik amik talán még minősítettek isaz egyedi az meg csak nyűg nekik.
Persze lehet hogy olyan méretet adtál meg nekik ami gáz.
Nagyon titkolódzol. 
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #22125 Dátum: 2007 Január 24, 19:49:49 »

Ezt a levelet most kaptam egy olyan cégtől, aki nyomtávszélesítőkkel foglalkozik...

"Kedves József !



Ha ötfuratos felnire vágyik VEGYEN BUSZT ! Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22124 Dátum: 2007 Január 24, 19:48:54 »

ez kb így van, de 4*130-ról 5*130-ra lehet.



meg 4x100ról is...meg majdnem mindent lehet,csak akarni kell Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22123 Dátum: 2007 Január 24, 19:48:22 »

csak nyugodtan, engem nem zavar!  Wink

ebben tökéletesen igazad van.
viszont akkor én meg bunkónak nevezem a bunkókat, és kész.
mert nekem meg az jön be.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22122 Dátum: 2007 Január 24, 19:47:43 »

ez kb így van, de 4*130-ról 5*130-ra lehet.


Ezt a levelet most kaptam egy olyan cégtől, aki nyomtávszélesítőkkel foglalkozik...

"Kedves József !

4 furatról 5-re módosítani nem lehet. Annak idején amikor elkezdtünk nyomtávszélesítéssel foglalkozni, próbáltuk kiszerkeszteni, de fizikailag kivitelezhetetlen.
Sokan kérdezik ezt telefonon és E.mail-ben, de Én nem tartom valószínűnek, hogy valaki is meg tudja oldani.

Bármi másban szívesen segítünk.

Üdv: Kovács Péter"


I...
 Cry

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #22121 Dátum: 2007 Január 24, 19:43:26 »

Ezt a levelet most kaptam egy olyan cégtől, aki nyomtávszélesítőkkel foglalkozik...

"Kedves József !

4 furatról 5-re módosítani nem lehet. Annak idején amikor elkezdtünk nyomtávszélesítéssel foglalkozni, próbáltuk kiszerkeszteni, de fizikailag kivitelezhetetlen.
Sokan kérdezik ezt telefonon és E.mail-ben, de Én nem tartom valószínűnek, hogy valaki is meg tudja oldani.

Bármi másban szívesen segítünk.

Üdv: Kovács Péter"


I...
 Cry


Szar már nekik, vagy nem értenek hozzá.  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #22120 Dátum: 2007 Január 24, 19:40:01 »

Ezt a levelet most kaptam egy olyan cégtől, aki nyomtávszélesítőkkel foglalkozik...

"Kedves József !

4 furatról 5-re módosítani nem lehet. Annak idején amikor elkezdtünk nyomtávszélesítéssel foglalkozni, próbáltuk kiszerkeszteni, de fizikailag kivitelezhetetlen.
Sokan kérdezik ezt telefonon és E.mail-ben, de Én nem tartom valószínűnek, hogy valaki is meg tudja oldani.

Bármi másban szívesen segítünk.

Üdv: Kovács Péter"


I...
 Cry
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22119 Dátum: 2007 Január 24, 19:34:31 »

kéne nekem egy vonohorog bekötési rajz sürgös!!(villamossági)



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #22118 Dátum: 2007 Január 24, 19:27:53 »

Ez a beszerelés előtti kép. Még az asztalon van, jó nagy a felfordulás, több prodzsekt ment párhuzamosan.

Szép!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #22117 Dátum: 2007 Január 24, 19:20:41 »


Ha nekik ez jön be, akkor játszanak ezzel és kész.


ebben tökéletesen igazad van.
viszont akkor én meg bunkónak nevezem a bunkókat, és kész.
mert nekem meg az jön be.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 24, 19:23:19 írta AZS »
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #22116 Dátum: 2007 Január 24, 19:04:07 »

ez nem így van. sok fórumozó (jómagam is) érdeklődéssel olvassa-nézi munkádat, még akkor is, ha nem irogatja be 5 percenként, hogy "még-még!!"
létezik egy "csendes többség" is, bár a zajos hőbörgők valóban feltűnőbbek.  Wink Cheesy Cheesy Cheesy
Az utolso szoig igaz,teljesen egyetértek,és csatlskozom az elöttem szolohoz(irohoz)!

Tóth Zoltán
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22115 Dátum: 2007 Január 24, 18:54:40 »

Nem hisztizek.
vazze toljad befelé a képeket az SZMB-be mert dühös leszek,engem érdekel, igy igaz ha nem is szólnak hozzá akkor is megnézik , meg irigykednek Grin mostanában alig raksz be vmit az SZMB-be ide tolod a képet meg a dumát ,én is ha  csinálok valami valamit akkor tolom a képeket, még ha nem is érdekel sokmindenkit, de nekem tetszik és örömmel tölt el ha másoknak is megmutathatom, uff
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 24, 18:56:57 írta ESZ »

Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22114 Dátum: 2007 Január 24, 18:36:54 »

Nem hisztizek.

es mennyit fog enni a gép?? kb? ill hany loero?? szinten kb?Cheesy Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22113 Dátum: 2007 Január 24, 18:23:10 »

Ne hisztizz már.
Engem pl nagyon érdekel és futkos a hideg a hátamon mikor a kis preciziós dolgaidat ecseteled.
Ja és irigyellek is kicsit mert én pl kb sose fogok ennyit rálocsolni egy motorra, egy a józanész miatt a másik meg a saját korlátaim.

Nem hisztizek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #22112 Dátum: 2007 Január 24, 18:06:43 »

Vannak képeim, de most nem tudom feltenni.


A másik bajom meg az, hogy van 3-4 ember akit érdekel, aztán kész. Minek törjem itt magam a képekkel, a hozzáfűzött szöveggel ha az egész a porba hullik.

Ez fórum nem erről szól. Egyik topik sem.
Ne hisztizz már.
Engem pl nagyon érdekel és futkos a hideg a hátamon mikor a kis preciziós dolgaidat ecseteled.
Ja és irigyellek is kicsit mert én pl kb sose fogok ennyit rálocsolni egy motorra, egy a józanész miatt a másik meg a saját korlátaim.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22111 Dátum: 2007 Január 24, 18:04:36 »

Miért nem nyomod fel a pl. a tar.hu–ra?
Akkor akit érdekel az meg tudná nézni, ha meg kérdése van akkor kérdez.


Vannak képeim, de most nem tudom feltenni.


A másik bajom meg az, hogy van 3-4 ember akit érdekel, aztán kész. Minek törjem itt magam a képekkel, a hozzáfűzött szöveggel ha az egész a porba hullik.

Ez fórum nem erről szól. Egyik topik sem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22110 Dátum: 2007 Január 24, 17:57:47 »

Ez a beszerelés előtti kép. Még az asztalon van, jó nagy a felfordulás, több prodzsekt ment párhuzamosan.
na én is ott tartok fent vannak a hengerfejek szelepek beállitva olaj hütö rajta stb!!
hétvégén szertném beinditani!ha lesz idöm

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #22109 Dátum: 2007 Január 24, 17:57:19 »

Ez a beszerelés előtti kép. Még az asztalon van, jó nagy a felfordulás, több prodzsekt ment párhuzamosan.

Széééép  Cheesy
Szerintem mindenki örülne, ha lenne sok-sok kép  Grin
Vagy töltsd fel egy képalbumba, ha lesz időd, és csak annak a linkjét tedd be!
Nagy sikere lenne   Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22108 Dátum: 2007 Január 24, 17:56:50 »

Ez az én meglátásom volt. Az, hogy neked nem tetszik az a te dolgod.
Érdekes, hogy az érintettek nem így látják.
Na mindegy, ne kezdjük el huszadszor is.
Ha nekik ez jön be, akkor játszanak ezzel és kész.


röviden írjam, vagy hosszan? na jó, hosszan: a fenti állításod finoman szólva is messze esik a valóságtól...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #22107 Dátum: 2007 Január 24, 17:50:29 »

A másik bajom meg az, hogy van 3-4 ember akit érdekel, aztán kész. Minek törjem itt magam a képekkel, a hozzáfűzött szöveggel ha az egész a porba hullik.

Ez fórum nem erről szól. Egyik topik sem.

ez nem így van. sok fórumozó (jómagam is) érdeklődéssel olvassa-nézi munkádat, még akkor is, ha nem irogatja be 5 percenként, hogy "még-még!!"
létezik egy "csendes többség" is, bár a zajos hőbörgők valóban feltűnőbbek.  Wink Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22106 Dátum: 2007 Január 24, 17:45:04 »

Ez a beszerelés előtti kép. Még az asztalon van, jó nagy a felfordulás, több prodzsekt ment párhuzamosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22105 Dátum: 2007 Január 24, 17:39:27 »

es mennyibol tettel össze egy ilyen mocit ha nem indiszkret a kerdes:D mer engem is erdekelne egy ilyesmi majd eccer vmikor:D
valaszt köszönöm udv

Kb. 600e Ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22104 Dátum: 2007 Január 24, 17:38:08 »

aha, pl. az összeszerelési fázisról, az összeszerelt motorról, meg a bondázsolt kipufogóról, ilyesmi.
régebben toltad a képeket az szmb topikba...

Vannak képeim, de most nem tudom feltenni.


A másik bajom meg az, hogy van 3-4 ember akit érdekel, aztán kész. Minek törjem itt magam a képekkel, a hozzáfűzött szöveggel ha az egész a porba hullik.

Ez fórum nem erről szól. Egyik topik sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22103 Dátum: 2007 Január 24, 17:32:02 »

Mentem egy kört az 1915-össel.  Cool

Nincs karbiszinkron, nincs pontos előgyújtás, szar az alapjárat...de van benne akarat. Más dimenzió ez, mint az 1.6-os motor. Nem forgattam, hiszen még új, alul meg a karbi szinkron miatt nem húz rendesen, de a középtartomány meggyőző.
Még sajnos nyersen kopogós, nincs jó hangja, de majd szépen beáll. Kell neki egy 1000 km, hogy összeálljon. Hétvégén szelephézag és pontos karbi beállítások lesznek.

80-120 között negyedikben egy szempillantás alatt fent van. Szerintem itt komolyabbat megy, mint a tdi Golfom.  Shocked Shocked Shocked

Ütős gép lesz.

es mennyibol tettel össze egy ilyen mocit ha nem indiszkret a kerdes:D mer engem is erdekelne egy ilyesmi majd eccer vmikor:D
valaszt köszönöm udv
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22102 Dátum: 2007 Január 24, 17:30:52 »

Mire gondolsz, ahogy beteszem a motort? nem látványos és mindegyiket úgy kell betenni az 1500-öst is és a 2300-as strokert is.
A motor építéséről van sok képem.
aha, pl. az összeszerelési fázisról, az összeszerelt motorról, meg a bondázsolt kipufogóról, ilyesmi.
régebben toltad a képeket az szmb topikba...

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 2987 2988 2989 2990 2991 [2992] 2993 2994 2995 2996 2997 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.