www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:54:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27619752 alkalommal)
Rulezka
« Hozzászólás #129581 Dátum: 2014 Július 03, 20:24:41 »

szerintem te a cseh2-t nézed.
a lengőkar lehet eredeti, a gömbfejet meg a szilenteket valószínűleg már cserélték.
inkább a cseh2 mint a bhátú fórum Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129580 Dátum: 2014 Július 03, 20:14:12 »

alapvetően a kezdeményezés jó.
csak ahogy a srácokat ismerem, ezt is el fogják baszni.
kurvadrága lesz és sok macerával fog járni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129579 Dátum: 2014 Július 03, 19:28:56 »

Felvettem a menetrögzítô kamerával a sárvári felvonulást, ahol elôttem ment a piros xarrá ültetett Bogár...
Bakker, AC /DC szólt a kocsiban, de az összes úthibát meghallottam, amin átment..  Azn
arról nem is beszélve hogy a porig ültetett fosgolf az egész menetet feltartotta még ki nem kerültük és otthagytuk a gecibe.... Wink

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #129578 Dátum: 2014 Július 03, 19:08:13 »

valahogy más országokban valahogy máshogy aszfaltoznak Undecided .... és valahogy minden más 

Felvettem a menetrögzítô kamerával a sárvári felvonulást, ahol elôttem ment a piros xarrá ültetett Bogár...
Bakker, AC /DC szólt a kocsiban, de az összes úthibát meghallottam, amin átment..  Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #129577 Dátum: 2014 Július 03, 18:26:02 »

Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...

Igen,ez a megoldás,jól mondod Sanyi! Wink
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #129576 Dátum: 2014 Július 03, 18:25:26 »

Ez így van. De! Két nappal ezelőtt vett Sankó barátom egy OT-s spar bogarat. Hiába OT-s és volna még rá 4,5 év műszaki, mint új tulaj újra kell minősíttetni, ezáltal vizsgáztatni is és még csak ekkor jön az ilyenkor szokásos átírási macera, illetve költségek. Teheti ahová akarja a minősítő plakettet, meg a rendszámot is. Ebben a formában nem tudom mennyit is ér eladásnál az OT rendszám, ha a kocsi valóban megfelel a szigorú követelményeknek. Ilyenformán gyakorlatilag semmit se ér, kezdheti az összes ügyintézést elölről az új tulaj. 


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #129575 Dátum: 2014 Július 03, 16:54:39 »

http://www.origo.hu/auto/20140604-osszel-donthetnek-a-robogok-rendszamozasarol.html
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129574 Dátum: 2014 Július 03, 15:45:01 »

én értem miről beszélsz,de azért egy futómű ami 30+ éves a kocsi alatt az nehogy már nagyobb érték legyen, mint egy jó új/újszerű futómű?
azért ha egy 30 éves kocsit nézel és azt mondod még sose nyúltak hozzá pl: szilentek cseréje.... stb szinten sem.. hát.. ha elvinnéd futóműveshez bizti találnának azon is hibát... ami miatt majd szépen lógni fog ez+az illetve ferdén kopik majd a gumi stb....
a mozgó és kopó alkatrészek cseréje csak nem rondítanak bele abba, hogy a kocsid eredeti-e vagy sem...
én inkább újabb futómű alkatrészekbe ruháznék be, mint abba hogy a fényezés makulátlan legyen.. mert hiába esik rajta seggre a légy, ha műszaki téren nem 100% a több évtizedes futómű alkatrész a kocsidon
szerintem te a cseh2-t nézed.
a lengőkar lehet eredeti, a gömbfejet meg a szilenteket valószínűleg már cserélték.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #129573 Dátum: 2014 Július 03, 14:39:23 »

Sokaktól hallottam, akik felújítással foglalkoznak,hogy OT-ra gyári, ...
én értem miről beszélsz,de azért egy futómű ami 30+ éves a kocsi alatt az nehogy már nagyobb érték legyen, mint egy jó új/újszerű futómű?
azért ha egy 30 éves kocsit nézel és azt mondod még sose nyúltak hozzá pl: szilentek cseréje.... stb szinten sem.. hát.. ha elvinnéd futóműveshez bizti találnának azon is hibát... ami miatt majd szépen lógni fog ez+az illetve ferdén kopik majd a gumi stb....
a mozgó és kopó alkatrészek cseréje csak nem rondítanak bele abba, hogy a kocsid eredeti-e vagy sem...
én inkább újabb futómű alkatrészekbe ruháznék be, mint abba hogy a fényezés makulátlan legyen.. mert hiába esik rajta seggre a légy, ha műszaki téren nem 100% a több évtizedes futómű alkatrész a kocsidon
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129572 Dátum: 2014 Július 03, 14:03:46 »

Meg lehet oldani ezt is, csak akarni kell:
igen, valahogy így :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129571 Dátum: 2014 Július 03, 12:53:09 »

Vazze, vagy kivágták, vagy tényleg nincsenek úthibák, meg se moccantak azok a "szarok"! Shocked
valahogy más országokban valahogy máshogy aszfaltoznak Undecided .... és valahogy minden más 

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #129570 Dátum: 2014 Július 03, 10:53:29 »

Vazze, vagy kivágták, vagy tényleg nincsenek úthibák, meg se moccantak azok a "szarok"! Shocked
Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #129569 Dátum: 2014 Július 03, 10:17:34 »

Vagy jó lehet a csomag-összekötő szalag duplán. Bedugod a B oszlopnál a gomb magasságában (ez a legnehezebb) Aztán csak a bal felét tolod, hogy kanyarodjon rá a gombra. 
ez működik(műanyag pántoló szallagal)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #129568 Dátum: 2014 Július 03, 10:05:52 »

Valóban elég hülye helyzet. Nehéz eldönteni, hogy a tyúk vagy a tojás volt előbb.
Ez is olyan már, mint sokminden. Sok fillérb.... fosta a sok OT-st kis jattal megtoldva aztán szépen sorban jól megszigorították.
Ma már ott tart, hogy ha nincs szerencséd a 99%-os autó is elbukhat. Hol vagyunk már a 75%-os minősítéstől, mint megfelelttől, meg az elején megfogalmazott "irányelvtől"?
És megint csak a normálisabbja szív. a sok alvázszámhegesztő miatt kell a mai napig eredetvizsgát fizetnem nekem is, meg stb, stb... teljesen értelmetlen dolog.


Sokaktól hallottam, akik felújítással foglalkoznak,hogy OT-ra gyári, nem felújított autót nem is érdemes elvinni,mert úgyis mindenbe belekötnek, gyakorlatilag a csak 100%-ban felújítottakat nézik jó szemmel. Alkoss szobrot az autódból...

Az én esetemben: adott egy '83.szeptemberi gyártású Golf 2, 87 600 km-t futott, szinte teljesen gyári a fényezése (nem volt sérült, csak a tetőt, a csomagtérajtót és a motorháztetőt egy vékony rétegben átfújták,hogy miért azt nem tudom....), minimális felületi korrózió van az autón (osztrák volt, kavicspöttyök, parkolási karcolások a sárvédőíveken).
Ehhez az autóhoz még senki sem nyúlt, új szaga van a beltérnek (bár az ülés kicsit kopott,stb...), minden olyan,ahogy 30 éve kijött a gyárból.

Ha azt akarnám,hogy megfeleljen az OT elvárásoknak, pont elvesztené az eredeti mivoltát a szétszedéssel,fényezéssel,stb...
(Példa: a futómű elemek is felületi rozsdásak, de még látszik a lengőkaron a ráfestett cikkszám, jelölélek, ez számomra értékesebb mint egy full feketére újra szinterezett elem Smiley )

Miért jobb nekik egy olyan autó amit már valaki szétszedett, és ki tudja milyen alkatrészekkel, vagy mennyire az eredeti, gyártáskori állapotára állított vissza?

Igazából jobban megérné normál rendszámot váltani rá reg.adóval, mert az OT szintre felújítás sokszorosa lenne annak, illetve mint írtam is, semmi sem maradna az eredetiségből.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #129567 Dátum: 2014 Július 03, 09:51:25 »

nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.

ilyen gondom a karmannal nem lesz.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129566 Dátum: 2014 Július 03, 09:44:45 »

csak úgy: http://www.youtube.com/watch?v=IOLnll9cBFk

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129565 Dátum: 2014 Július 03, 09:44:23 »

nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.

kb illetve egy meghajlított dróttal lehet rásegíteni Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #129564 Dátum: 2014 Július 03, 09:29:46 »

Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
A barbárabb megoldás, ha a pillangóablak fordítós zárát próbálod meg felfeszíteni... de ez csak a végső megoldás legyen!
nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #129563 Dátum: 2014 Július 03, 07:50:48 »

Elég hülye helyzet, amolyan tipikusan pénz behajtos, magyar.  Tongue Pedig pont nem így kéne ennek lenni, de nincs választási lehetőség, fizess magyar mindenért jó sokat.  Undecided
Valóban elég hülye helyzet. Nehéz eldönteni, hogy a tyúk vagy a tojás volt előbb.
Ez is olyan már, mint sokminden. Sok fillérb.... fosta a sok OT-st kis jattal megtoldva aztán szépen sorban jól megszigorították.
Ma már ott tart, hogy ha nincs szerencséd a 99%-os autó is elbukhat. Hol vagyunk már a 75%-os minősítéstől, mint megfelelttől, meg az elején megfogalmazott "irányelvtől"?
És megint csak a normálisabbja szív. a sok alvázszámhegesztő miatt kell a mai napig eredetvizsgát fizetnem nekem is, meg stb, stb... teljesen értelmetlen dolog.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129562 Dátum: 2014 Július 03, 07:49:55 »

Jó film, küldtem is tovább, köszönöm.  Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #129561 Dátum: 2014 Július 03, 07:47:09 »

???:
https://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129560 Dátum: 2014 Július 03, 07:39:30 »

A pillangó nekem összetört, nem jött le a zár. A rosszabbik hátsó-oldalsó ablak kédert vágtam körbe szikével. Vagy jó lehet a csomag-összekötő szalag duplán. Bedugod a B oszlopnál a gomb magasságában (ez a legnehezebb) Aztán csak a bal felét tolod, hogy kanyarodjon rá a gombra. 
Tóni barátunk ettől se lesz boldogabb, de azért elmondom eme módszereket is, köszi.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129559 Dátum: 2014 Július 03, 07:34:13 »

Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
A barbárabb megoldás, ha a pillangóablak fordítós zárát próbálod meg felfeszíteni... de ez csak a végső megoldás legyen!
El is keseredik az ember, ha ezt megmondom neki. Talán befut még valami infó, addig meg csak gyakoroljon, hátha valakinek a kulcsa jó lesz.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #129558 Dátum: 2014 Július 03, 07:33:53 »

Bogárba bezárt kocsikulcs nem barbár módon történő kicsalogatásával kapcsolatban hol található értelmes leírás? (Amikor már nem segít a bogaras társak kulcsa, meg a lapos végű csavarhúzó sem)  Huh
A pillangó nekem összetört, nem jött le a zár. A rosszabbik hátsó-oldalsó ablak kédert vágtam körbe szikével. Vagy jó lehet a csomag-összekötő szalag duplán. Bedugod a B oszlopnál a gomb magasságában (ez a legnehezebb) Aztán csak a bal felét tolod, hogy kanyarodjon rá a gombra. 

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #129557 Dátum: 2014 Július 03, 07:21:53 »

Bogárba bezárt kocsikulcs nem barbár módon történő kicsalogatásával kapcsolatban hol található értelmes leírás? (Amikor már nem segít a bogaras társak kulcsa, meg a lapos végű csavarhúzó sem)  Huh

Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
A barbárabb megoldás, ha a pillangóablak fordítós zárát próbálod meg felfeszíteni... de ez csak a végső megoldás legyen!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129556 Dátum: 2014 Július 03, 07:09:04 »

Bogárba bezárt kocsikulcs nem barbár módon történő kicsalogatásával kapcsolatban hol található értelmes leírás? (Amikor már nem segít a bogaras társak kulcsa, meg a lapos végű csavarhúzó sem)  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #129555 Dátum: 2014 Július 02, 23:03:04 »

En sem mondtam mast. :-)
Te én kész vagyok. Jó, hogy olvasnak csak az értelmezéssel és a megértéssel van a gond.

Én kiszálltam.  Undecided
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129554 Dátum: 2014 Július 02, 22:57:20 »

jól mondod
tehát az OT, gyakorlatilag semmit nem érne eladáskor  Wink
Elég hülye helyzet, amolyan tipikusan pénz behajtos, magyar.  Tongue Pedig pont nem így kéne ennek lenni, de nincs választási lehetőség, fizess magyar mindenért jó sokat.  Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Rulezka
« Hozzászólás #129553 Dátum: 2014 Július 02, 22:52:05 »

Ez így van. De! Két nappal ezelőtt vett Sankó barátom egy OT-s spar bogarat. Hiába OT-s és volna még rá 4,5 év műszaki, mint új tulaj újra kell minősíttetni, ezáltal vizsgáztatni is és még csak ekkor jön az ilyenkor szokásos átírási macera, illetve költségek. Teheti ahová akarja a minősítő plakettet, meg a rendszámot is. Ebben a formában nem tudom mennyit is ér eladásnál az OT rendszám, ha a kocsi valóban megfelel a szigorú követelményeknek. Ilyenformán gyakorlatilag semmit se ér, kezdheti az összes ügyintézést elölről az új tulaj. 
jól mondod
tehát az OT, gyakorlatilag semmit nem érne eladáskor  Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129552 Dátum: 2014 Július 02, 21:54:33 »

Pedig a vendéglátásban vannak [nyissz]
En sem mondtam mast. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #129551 Dátum: 2014 Július 02, 21:25:57 »

Pedig a vendéglátásban vannak olyan asztali palackhűtők,pezsgős vagy borosvödrök,amiknek anyaga vagy valamilyen kő,vagy pedig cserép,és úgy szolgálják fel őket,hogy előtte vagy hideg vízzel megnedvesítik,vagy eleve a felszolgálásig,hűtőben tárolják őket.De a hűtőben tároltat is be szokták vízezni.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129550 Dátum: 2014 Július 02, 20:52:48 »

Egyetértek. Én csak abból indulok ki, hogy ha szeretnék értékesíteni egy autót (motort, bármit) és annak jogosan "megkérem" az árát, akkor az adott cikk minden elemében közelítsen a (magasan kalkulált) vételárhoz.
Jelen esetben én biztosan OT rendszámot csináltatnék rá (függetlenül attól, hogy milyen költség), mert szerintem könnyebben értékesíthető lenne. Ha például van egy üdítőd, amin nincs feltüntetve, hogy kóser (de amúgy az), akkor ne várd, hogy a kóser célközönség is megvegye, hiszen nem egyértelmű. Nem minden esetben a bizonylat minősíti a terméket, de sokat nyom a latba.
Ez így van. De! Két nappal ezelőtt vett Sankó barátom egy OT-s spar bogarat. Hiába OT-s és volna még rá 4,5 év műszaki, mint új tulaj újra kell minősíttetni, ezáltal vizsgáztatni is és még csak ekkor jön az ilyenkor szokásos átírási macera, illetve költségek. Teheti ahová akarja a minősítő plakettet, meg a rendszámot is. Ebben a formában nem tudom mennyit is ér eladásnál az OT rendszám, ha a kocsi valóban megfelel a szigorú követelményeknek. Ilyenformán gyakorlatilag semmit se ér, kezdheti az összes ügyintézést elölről az új tulaj. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #129549 Dátum: 2014 Július 02, 20:40:45 »

Nekem csak egyszerű járműveim vannak, de szerintem nem a rendszám teszi az autót. Láttam már OT-st mely erősen megkérdőjelezhető volt és láttam sok nem OT-s járművet, amelyek hibátlanok voltak.

Egyetértek. Én csak abból indulok ki, hogy ha szeretnék értékesíteni egy autót (motort, bármit) és annak jogosan "megkérem" az árát, akkor az adott cikk minden elemében közelítsen a (magasan kalkulált) vételárhoz.
Jelen esetben én biztosan OT rendszámot csináltatnék rá (függetlenül attól, hogy milyen költség), mert szerintem könnyebben értékesíthető lenne. Ha például van egy üdítőd, amin nincs feltüntetve, hogy kóser (de amúgy az), akkor ne várd, hogy a kóser célközönség is megvegye, hiszen nem egyértelmű. Nem minden esetben a bizonylat minősíti a terméket, de sokat nyom a latba.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129548 Dátum: 2014 Július 02, 20:01:22 »

A Forever után. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #129547 Dátum: 2014 Július 02, 19:56:47 »

Zoli telefonszáma esetleg valakinek megvan?
A Forever után. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #129546 Dátum: 2014 Július 02, 19:52:16 »

Zoli telefonszáma esetleg valakinek megvan?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129545 Dátum: 2014 Július 02, 19:47:45 »

Muskátlit és házitejfölt kérek.
Mindkettö van,érte kell jönni,de a tejföl forró a cserépben. Grin

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #129544 Dátum: 2014 Július 02, 19:23:00 »

A cserepes találmányok összeforrtak a neveddel. :-)

Muskátlit és házitejfölt kérek.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #129543 Dátum: 2014 Július 02, 18:58:26 »

simán tudja minösitést..de nekm igy tetszik...nem akrtam alakitani ide oda Ot után hogy buzizzanak....

elég az h most ki lesz rakva márka kerekedésbe mert felkértek  kiállitani

értem

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129542 Dátum: 2014 Július 02, 18:47:26 »

Vaga, inkább nevess egy jót. A cserepes találmányok összeforrtak a neveddel. :-)

Nevetek én,de a lényegen nem változtat.

Nincs szándékomban ujra varrni a kabátot

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.