www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 18:59:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3141 3142 3143 3144 3145 [3146] 3147 3148 3149 3150 3151 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30672430 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16039 Dátum: 2006 November 02, 20:34:44 »

semelyik,a digit fényképező Grin Grin Wink

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16038 Dátum: 2006 November 02, 20:33:50 »

n.m.
majd monnyad, hogy melyik jött be.

semelyik,a digit fényképező Grin Grin Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16037 Dátum: 2006 November 02, 20:31:35 »

kösz Wink

n.m.
majd monnyad, hogy melyik jött be.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16036 Dátum: 2006 November 02, 20:27:38 »

power dvd nevű progiban van olyan, hogy fényképezés.
próbáld meg azzal.

ja, meg a sima printscrn nem fog menni.
shift+prtsc (teljes képernyő) vagy alt+prtsc-vel (aktuális ablak) próbálkozz még.

kösz Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16035 Dátum: 2006 November 02, 20:17:05 »

Hogy lehet videoból itt a számítógépen kiszedni egy kockát??
Print screen-nel próbálkoztam,de nem ment..

power dvd nevű progiban van olyan, hogy fényképezés.
próbáld meg azzal.

ja, meg a sima printscrn nem fog menni.
shift+prtsc (teljes képernyő) vagy alt+prtsc-vel (aktuális ablak) próbálkozz még.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #16034 Dátum: 2006 November 02, 20:02:45 »

Megnéztem a Szepes.hu-n a 2007 évi biztositási táblázatot.
Az én esetemben(25 évnél idösebb,1,6-os jungtimer busz)ÁRCSÖKKENÉS mutatkozik.
2006.évre 11220ft
2007.évre 11040ft
Kicsi öröm,na ha jol böngésztem. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16033 Dátum: 2006 November 02, 19:59:57 »

Hogy lehet videoból itt a számítógépen kiszedni egy kockát??
Print screen-nel próbálkoztam,de nem ment..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #16032 Dátum: 2006 November 02, 19:25:41 »

de igen,rötöel k.forgatott .
benne vótam a TV-ben? Grin
mi jót mondottak?
mit forgattak?
én ebédkor a Bartókon láttam egy tréleren egy ezüst Merci terepjárót kameramannal a motorházán Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16031 Dátum: 2006 November 02, 19:23:20 »

ERKULT

rendelek meg ma szarokat a CSP-töl, irj azonnal, ha kell valami !

Dolgoztam egész nap,ezt nem láttam..
írtam privátot,ha még aktuális..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16030 Dátum: 2006 November 02, 19:22:16 »

Gumibogi!

Nem a ti műhelyetekben forgattak ma?
de igen,rötöel k.forgatott .
benne vótam a TV-ben? Grin
mi jót mondottak?

1303LS
« Hozzászólás #16029 Dátum: 2006 November 02, 19:05:38 »

Miért?
Sose lehessen tunnyi.
Na jó, csak vicc volt, nagyon távol áll tőlem hogy olajkályhát birtokoljak.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16028 Dátum: 2006 November 02, 18:58:33 »

Dehogy lenne. 

NGA! Mit kérsz érte?

Miért?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #16027 Dátum: 2006 November 02, 18:54:48 »

Huvazza!!
Kishazánkban leesett ma az elsö hó!
Itt meg olyan szélvihar volt,hogy órákig kerestem az árnyékom,mert azt is elfujta! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #16026 Dátum: 2006 November 02, 18:48:55 »



Butaság lenne eladni, szsvsz.

Dehogy lenne. 

NGA! Mit kérsz érte?
1303LS
« Hozzászólás #16025 Dátum: 2006 November 02, 18:46:52 »

Gumibogi!

Nem a ti műhelyetekben forgattak ma?
Én is azt láttam pont.
Volt egy bogi meg egy busz.  Grin
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #16024 Dátum: 2006 November 02, 18:41:39 »

Gumibogi!

Nem a ti műhelyetekben forgattak ma?

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16023 Dátum: 2006 November 02, 17:37:36 »

És tekeri gyorsan? Az a lényeg, mert ha lassan forgatja, akkor egy vadi új motoron sem mérsz 19 barnál nagyobb kompresszió végnyomást.

Hát elég gyorsan tekeri
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16022 Dátum: 2006 November 02, 17:26:16 »

De beindul, főleg az új Varta akksival. Azonban most még plusszok vannak, de gondolom minuszokban nem fog indulni.
Most 2x izzitok reggel, és szinte pöccre indul.

amikor dízeleztem kislány koromban, akkor kb 3 telet végighúztam dupla izzítózással.
mi a tosznak szétbombázni azt a motort, ha indul???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16021 Dátum: 2006 November 02, 17:21:38 »

Az akksi vadiuj, hidrotőkés, és nem csattog.

És tekeri gyorsan? Az a lényeg, mert ha lassan forgatja, akkor egy vadi új motoron sem mérsz 19 barnál nagyobb kompresszió végnyomást.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16020 Dátum: 2006 November 02, 17:19:30 »

nga: nem is indul be az autó?
lehet, hogy így ahogy van, el kéne adnod a f@szba

De beindul, főleg az új Varta akksival. Azonban most még plusszok vannak, de gondolom minuszokban nem fog indulni.
Most 2x izzitok reggel, és szinte pöccre indul.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16019 Dátum: 2006 November 02, 17:15:21 »



Butaság lenne eladni, szsvsz. Gyűrűzés...de az egyszerű pisztolyos kompressziómérés csak egy tájékoztató adat. A mért érték függ az indítómotor teljesítményétől, az akkumulátor állapotától, a szelephézagtól, valamint attól is, hogy esetleg vezérműszíj feszítésénél nem stiftelték le az adagolót és elhúzták a vezérlést. Egy bordát nem veszel észre, csak azt, hogy rosszul indul...

Körbe kell járni a témát, mielőtt nekiesünk a motorfelújításnak.

Sokszor láttam a szerelők arcán a kifejezést: " mi a fasz, alig van gyűrűhézag, akkor meg mitől nem indult???"


A dízelnél az azonnali motorfelújítás olyan betegség, mint az elektronikus motorvezérlőknél a vezérlő csere. Lehet, hogy csak egy vezeték nem érintkezik, de 10 szerelőből 8 ECU-t cserél...

Az akksi vadiuj, hidrotőkés, és nem csattog.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #16018 Dátum: 2006 November 02, 17:08:44 »

tudom már többszőr fel lett téve a kérdés, csak eddig kicsit kuszán jöttek ki a számok, így please aki tudja küldje el privtban hogy mit kóstál egy forgalomból kivont busz forgalombahelyeztetése, műszakiztatása zöldkártyával....+ átírás

előre is many thx

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16017 Dátum: 2006 November 02, 15:08:21 »

nga: nem is indul be az autó?
lehet, hogy így ahogy van, el kéne adnod a f@szba



Butaság lenne eladni, szsvsz. Gyűrűzés...de az egyszerű pisztolyos kompressziómérés csak egy tájékoztató adat. A mért érték függ az indítómotor teljesítményétől, az akkumulátor állapotától, a szelephézagtól, valamint attól is, hogy esetleg vezérműszíj feszítésénél nem stiftelték le az adagolót és elhúzták a vezérlést. Egy bordát nem veszel észre, csak azt, hogy rosszul indul...

Körbe kell járni a témát, mielőtt nekiesünk a motorfelújításnak.

Sokszor láttam a szerelők arcán a kifejezést: " mi a fasz, alig van gyűrűhézag, akkor meg mitől nem indult???"


A dízelnél az azonnali motorfelújítás olyan betegség, mint az elektronikus motorvezérlőknél a vezérlő csere. Lehet, hogy csak egy vezeték nem érintkezik, de 10 szerelőből 8 ECU-t cserél...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16016 Dátum: 2006 November 02, 15:08:16 »

nga: nem is indul be az autó?
lehet, hogy így ahogy van, el kéne adnod a f@szba

haszonnal!... még...
És venni egy megbízhatót. Pl. egy Bogarat. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Holló
« Hozzászólás #16015 Dátum: 2006 November 02, 14:57:51 »

nga: nem is indul be az autó?
lehet, hogy így ahogy van, el kéne adnod a f@szba
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #16014 Dátum: 2006 November 02, 14:24:23 »

teherautot akartal mondani igaz ? Grin

ja, van olyan is, csak annak nincs teteje az utasok feje fölött  Grin Grin
xoyox
« Hozzászólás #16013 Dátum: 2006 November 02, 14:16:01 »

és remélem készül a harmadik, ami a buszokról szól... Wink Cheesy
teherautot akartal mondani igaz ? Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #16012 Dátum: 2006 November 02, 14:14:11 »

Második és első kiadás. A második bővitett.

és remélem készül a harmadik, ami a buszokról szól... Wink Cheesy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16011 Dátum: 2006 November 02, 14:04:19 »

Mi a különbség a kettő között ??

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Második és első kiadás. A második bővitett.
Süni
« Hozzászólás #16010 Dátum: 2006 November 02, 13:58:54 »

Mi a különbség a kettő között ??


Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #16009 Dátum: 2006 November 02, 12:28:30 »

van egy jócimborám, akinek kipakolták a pinyóját és tele volt kölcsönkért szerszámokkal
kéne ócsón vagy könnyített áru termék, de valami jobb mínőség Evil
ütvefúrós fúró
dekopír
kisflex
villás és csillagkulcsok
csavarbehajtó

késöbb krova meg mindenféle kéziszerszámok

ki kell ugrani hétvégén a gyáli piacra, minden van

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #16008 Dátum: 2006 November 02, 12:24:47 »

van egy jócimborám, akinek kipakolták a pinyóját és tele volt kölcsönkért szerszámokkal
kéne ócsón vagy könnyített áru termék, de valami jobb mínőség Evil
ütvefúrós fúró
dekopír
kisflex
villás és csillagkulcsok
csavarbehajtó

késöbb krova meg mindenféle kéziszerszámok
1303LS
« Hozzászólás #16007 Dátum: 2006 November 02, 12:15:16 »


MINDKÉT OLDALON.



Most olyat mondtál, amire eddíg nem is gondoltam, de okos.  Cheesy
Süni
« Hozzászólás #16006 Dátum: 2006 November 02, 12:12:00 »

Piroska elindult Mareszhez.....


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16005 Dátum: 2006 November 02, 11:57:22 »

Mert ha már levezsem az egyik hengerfejet akkor már megnézzük a másikat is


Én nem szoktam egy hengerfejet levenni a bogár motorról. Ezt sok nagy név a szakmában (Rimco, Gene Berg, Chico) is így tartja (én is csak olvastam), hogy hiába van összehúzva a két blokkfél a gyári 50 Nm helyett 75 Nm-rel (javasolt!), akkor is ha csak az egyik oldal hengerfej csavarokatlazítod meg, akkor mérhetőt deformálódik a két blokkfél. Ezért a hengerfejeket egyszerre kell levenni és feltenni is. Meghúzásnál az első lépcső 5-10 Nm, megvárni míg összenyomja a szelep nyomórú hüvelyeket, aztán 5 Nm-enként elérni a kívánt értéket MINDKÉT OLDALON.

Persze ez megint az a kategória, hogy "le van sz*rva, megy az így is", de ha már kicsit élesebb motort építünk ugyebár... Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #16004 Dátum: 2006 November 02, 11:46:26 »

Persz ahogy vettem kifelé akkor elpattan a heftelés (népiesen: heftölés) és ott volt egy beszakadt tőcsavarom.  Shocked Szokásos szopások, szakadtcsavar kihajtó beletör, belefúr, egyre nagyobbakkal metsz, kitisztít, tőcsavar belehajt. Ez így leírva egyszerű, a való világban pedig + 2.5 óra.



Nekem szintén ez volt a történetem, csak nem hegesztett csavarral hanem simán beszakadttal.
Nincs annál szarabb mikor nem akarod szétszedni nagyon a motort, mert nem kell és aztán ilyen fazsság miatt ott lebeg a fejed felett végig a szétszedés árnya.
Mert ha már levezsem az egyik hengerfejet akkor már megnézzük a másikat is ha meg már lent a HF akkor kukk a gyűrűkre, hajtókarok megmozgat, hézag naygnak tűnik, blokk szét.  Grin
Aztán csak kis tömítéscserének indult.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #16003 Dátum: 2006 November 02, 11:40:27 »

Na, ez a jó megoldás.

elhelyezkedtek speciális szervizekben, ahol nem a pénz és az idő a lényeg. Tuning műhelyek, egyedi szervizek, restauráló műhelyek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16002 Dátum: 2006 November 02, 11:37:58 »

Vagy egy összegben vállalsz, és éhenhalsz. Vagy esetleg hefteled a csavarokat?  Cheesy


Én nem heftelem a csavarokat, tiltja a vallásom. 
Az ismerettségi körömben is látom, hogy sokan kezdtek szerelgetni, hivatalosan, pénzért, de két út várt rájuk: egy: beálltak a sorba, a tömegjavításba vagy drágán (én is kicserélhettem volna a hengerfejet) vagy igénytelenül (heftelés), kettő: elhelyezkedtek speciális szervizekben, ahol nem a pénz és az idő a lényeg. Tuning műhelyek, egyedi szervizek, restauráló műhelyek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #16001 Dátum: 2006 November 02, 11:30:11 »

Vagy egy összegben vállalsz, és éhenhalsz. Vagy esetleg hefteled a csavarokat?  Cheesy

Én lennék a g*ci szerelő, aki drágán dolgozik és direkt húzza az időt!  Tudom!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16000 Dátum: 2006 November 02, 11:19:55 »

Csak azért, mert olyan alapos vagy!  Wink  Örülj, hogy nem ebből kell megélned!  Evil


Én lennék a g*ci szerelő, aki drágán dolgozik és direkt húzza az időt!  Tudom!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3141 3142 3143 3144 3145 [3146] 3147 3148 3149 3150 3151 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.