www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 14, 22:18:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3445 3446 3447 3448 3449 [3450] 3451 3452 3453 3454 3455 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31695979 alkalommal)
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3887 Dátum: 2006 Március 21, 14:45:53 »

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.

komolyan?  Shocked

mert milyen a rávaló?(vmi képet lécci)  Smiley
Leon 1303
« Hozzászólás #3886 Dátum: 2006 Március 21, 14:31:16 »

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.

jah. sztem ekkor még nem volt rajta gomb sem, meg mintha hosszabb is volt régebbieken.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3885 Dátum: 2006 Március 21, 14:30:02 »

Csak azoknak akik nagy terveket szövögetnek, leírom, hogy a kompressziónövelés milyen "nehézségeket" okozott.
Ugye arról van szó, hogy a hengerfejből homlokmaróval leszedettem 2 mm-t, hogy az égéstér térfogata csökkenjen. Ettől a két hengerfej 4 mm-re közelebb került egymáshoz.
Egy szimplaszívós bogármotornál a szívócsövet fel sem lehetne rakni.
.
.
.
Pici módosítás, sok egyéb vonzattal.  Mi lenne egy 78-as lökethossznál???

Ezért kell nagyobb hengereket felrakni és így megvan a kompressziónövelés is... Evil

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #3884 Dátum: 2006 Március 21, 11:55:33 »

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.
tényleg. mert nyomógombos mint az enyém
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3883 Dátum: 2006 Március 21, 11:53:33 »

felraktam az "uj" (eredeti) lámpát elöre kiprobálás szintjén..
nekem jobban teccik mint ami rajta van... Grin

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3882 Dátum: 2006 Március 21, 11:19:27 »

felraktam az "uj" (eredeti) lámpát elöre kiprobálás szintjén..
nekem jobban teccik mint ami rajta van... Grin

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #3881 Dátum: 2006 Március 21, 11:18:28 »

ja

 Wink
Felénk nem, láttam még KDF-es rtendszámot... ezek szerint oda ment a szállítmány???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3880 Dátum: 2006 Március 21, 10:21:18 »

Csak azoknak akik nagy terveket szövögetnek, leírom, hogy a kompressziónövelés milyen "nehézségeket" okozott.
Ugye arról van szó, hogy a hengerfejből homlokmaróval leszedettem 2 mm-t, hogy az égéstér térfogata csökkenjen. Ettől a két hengerfej 4 mm-re közelebb került egymáshoz.
1, A hengerfej mérési pontjaiból (felöntések) le kellett munkálni, mert a hűtőbordák felültek.
2, A szelepmechanizmus geometriája elment, mert félig benyomott szelepnél a szelephézag állító csavar nem esett egyvonalba a szelepszárral. Himbatengelyt hézagolni kellett. Tovább ezt nem lehetett volna, mert az állító csavarok elérik a fedelet, rövidíteni kellett volna a nyomórudakat.
3, A gyári kipufogó nem ment fel. Vagy a flajsnit kellett volna faragni, vagy áthegeszteni, mert két mm-t lehet, hogy nem lehet a csavarlyukat kitágítani. Feszülve nem szabad felrakni.
4, A lemezek pont nem passzoltak, furatokat ki kellett kicsit nagyobbítani, a kipufogónál a lemez peremezését meg kellett dolgozni, hogy pontosan passzoljanak. (mi lehet az álló hűtésnél???)
5, A duplakarbi rudazatát is meg keltett rövídíteni, mert csak minimális mértékben állítható és itt egy mm is soknak számít.
6, A légszűrőt is át kellett állítani, szétszerelni és újra össze kicsit rövidebbre, mert nem passzol a közelebb került karbikra.

Szóval így elmondva nem sok, de amikor ügyeskedsz a lemezekkel, nem tudod bekapatni a csavarokat...az már elég bosszantó.
Egy szimplaszívós bogármotornál a szívócsövet fel sem lehetne rakni.

Pici módosítás, sok egyéb vonzattal.  Mi lenne egy 78-as lökethossznál???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #3879 Dátum: 2006 Március 21, 09:18:13 »

Még persze kicsit "össze kell állni" a gépnek, mert tegnap a karbiszinkront sem tudtam tökéletesre megcsinálni, de valahogy nem igazán éreztem az erőt benne. Kicsit többre számítottam a tengely, kipufogó és kompresszióviszony miatt. Jól megy, hamar belemegy a 120-ba (jobban nem tapostam), de előtte is ilyen volt. Majd a végsebesség próba és a teljesítménymérés megmondja a frankót, később.

Tegnap megérkezett a 3-as VDO 52 mm-es órakonzol, valamikor beszerelem az órákat, még elrendezek néhány dolgot és aztán megyek vele egy 2-300 km-t, majd szelephézag ellenőrzés és ismét karburátorszinkron. Csak jó idő lenne.

110-zel olyan gyönyörűen megy, szinte hangja sincs és onnan még szépen gyorsul. Lehet ám, hogy erősebb, mint volt csak a Golfhoz vagyok szokva....

holnapra meg csütörtökre esőt mondanak, onnantól jóidő, szabad az út Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3878 Dátum: 2006 Március 21, 09:11:22 »

Még persze kicsit "össze kell állni" a gépnek, mert tegnap a karbiszinkront sem tudtam tökéletesre megcsinálni, de valahogy nem igazán éreztem az erőt benne. Kicsit többre számítottam a tengely, kipufogó és kompresszióviszony miatt. Jól megy, hamar belemegy a 120-ba (jobban nem tapostam), de előtte is ilyen volt. Majd a végsebesség próba és a teljesítménymérés megmondja a frankót, később.

Tegnap megérkezett a 3-as VDO 52 mm-es órakonzol, valamikor beszerelem az órákat, még elrendezek néhány dolgot és aztán megyek vele egy 2-300 km-t, majd szelephézag ellenőrzés és ismét karburátorszinkron. Csak jó idő lenne.

110-zel olyan gyönyörűen megy, szinte hangja sincs és onnan még szépen gyorsul. Lehet ám, hogy erősebb, mint volt csak a Golfhoz vagyok szokva....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #3877 Dátum: 2006 Március 21, 09:01:53 »

Minek a rövidítése is a KDF? Milyen Fahrzeuge?

Kraft Druch Freude

Öröm az erő által?!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3876 Dátum: 2006 Március 21, 08:59:10 »

ja

Minek a rövidítése is a KDF? Milyen Fahrzeuge?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3875 Dátum: 2006 Március 21, 08:55:07 »

Stunt!

A kocsi nagyon szép, igazán.
Sokat dolgoztál a keréken?!


Teljesen letisztítottam, kicsit megcsiszoltam a felületi egyenletesség miatt (de nem igazán kellett) majd egy speciális alu alapozóval lefújtam, aztán ment rá a fekete festék. Polír részek le voltak maszkolva, de körben a peremnél nem tökéletes. Mondjuk csak egészen közelről látszik. Összeségében jól néz ki. Volt vele munka.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #3874 Dátum: 2006 Március 21, 08:10:06 »

EZ a Tiéd?  Shocked
ja
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #3873 Dátum: 2006 Március 21, 07:55:03 »

Ha nem lenne uniós....


EZ a Tiéd?  Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #3872 Dátum: 2006 Március 21, 07:30:57 »

Hali Mindenki!
Nem tud valaki helyet, ahol olcsón vonnak ki autót forgalomból? Ilyen új típusú bontó kellene. Vas nincs, csak papír.Sad

Én most intézem 3 autómat is.
Nálunk úgy megy, hogy az önkormányzaton az adóügyis nőnek írok egy "jogi felelősségem tudatában kijelentem" című irományt amit Ő lemásol és átad az okmányirodás nőknek.
Én évek óta kidobáltam a csekkes leveleket, most bementem és elmondtam hogy már évek óta ezt művelem és, hogy szerinte, hogy lehetne megoldani.Ha csak nála törölné a súlyadós rendszeréből az azért nem jó mert következő évben megint megkapja az adatokat a BM felől és kezdődik előről a dolog.
Ő javasolta, hogy menjek át az okmányirodába és ott is intézzem el a dolgot, na én erre mondtam, hogy hagyjuk az egészet mert oda én nem megyek(hetekre előre időpont illeték stb) inkább kidobálom a leveleket továbbra is.Na erre lett ilyen készséges és átsétált megkérdezte mi kell és kész.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3871 Dátum: 2006 Március 21, 06:47:15 »

Hali Mindenki!
Nem tud valaki helyet, ahol olcsón vonnak ki autót forgalomból? Ilyen új típusú bontó kellene. Vas nincs, csak papír.Sad

Süni
« Hozzászólás #3870 Dátum: 2006 Március 21, 05:33:01 »

Keresgéltem a NETen de sehol nem találtam érdemi infót. Sad
Lehet, hogy önkormányzatok dönthetnek efelől? Huh
Nálunk pl. nagyon humánus az önkormányzat. Cheesy
Így van sajnos, önkormányzata válogatja. Mikor nekem kiküldték a büntit, megkérdeztem miér ???? Azt mondja, mert nem jelentettem be az adóosztályon , hogy vettem autót, csak átirattam. Erre csak két kérdésem volt :
-Mikor átirattam, a drága okmányirodás kisasszony miért nem figyelmeztetett, hogy jelentsem be ott is ?
-Az adóosztály két emelettel feljebb van mint az okmányiroda. Nem lehetne esetlegösszekötni a rendszert, és automatikusan küldeni a súlyadó csekket ??
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3869 Dátum: 2006 Március 20, 21:03:42 »

Rossz a kép, mert sötét volt, de majd lesz szép kép is.

Mentem az öreggel, beállítottam, alakul nagyon szépen.  ELKON táskát ismeritek?
Hetvegen pont ilyennel allitottuk a gyujtasom keresztfaterral. AZ allithatos stroboszkopos Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #3868 Dátum: 2006 Március 20, 20:38:07 »

Rossz a kép, mert sötét volt, de majd lesz szép kép is.

Mentem az öreggel, beállítottam, alakul nagyon szépen.  ELKON táskát ismeritek?

Szép a gép, gratulálok.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #3867 Dátum: 2006 Március 20, 20:36:50 »

Stunt!

A kocsi nagyon szép, igazán.
Sokat dolgoztál a keréken?!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3866 Dátum: 2006 Március 20, 20:30:17 »

Jól néz ki ez a nagy kerék. Meg a bra is.

Köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3865 Dátum: 2006 Március 20, 20:29:18 »

Nem ez az S 320-as 3 műszeres változat, fordulat, töltés, zárásszög, hengerteljesítmény különbség stb.

Az ELKON táska a Híradástechnikai Gépgyár (HITEKA) által készített diagnosztikai készülék volt, azt hiszem valamikor 81-83-ban jelent meg. Akkor nagyon ütősnek számított, drága is volt. Hangolható stroboszkóp volt rajta.
a cég egy kissé átalakult és méregdrága szuper müszereket gyárt,sehol nem kapni ilyet pedig ez nagy kincs számomra,az eggyik ismerösömnek Hoffman táskamüszere van használt német,még CO-t is mér ,már régóta fűzöm hogy adja el de nem áll kötélnek,pedig már nem is használja Cry

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3864 Dátum: 2006 Március 20, 20:28:35 »

Hát igazság szerint így ahogy a képen van,se előre,se hátra Undecided Cheesy
Szóval sajnos emelni kellett a futóművön,most így van,de gurul a kerék és a tengelycsonk miatt nagyon szuper rugózása van...
<beszúrt kép törölve>

Jól néz ki ez a nagy kerék. Meg a bra is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3863 Dátum: 2006 Március 20, 20:27:14 »

Jó az a magasság!  Cheesy

Nekem is tetszik! Lejjeb nekem nem lesz, ez is határeset, még hátul is könnyű odaverni a kiegészítő kartert vagy a Thunderbird dobot. Figyelni kell rá!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3862 Dátum: 2006 Március 20, 20:27:08 »

na tessék már megint csináltál egy ótót amivel csak egyenesen lehet menni Grin

Ezzel egyenesen se lehetett,fixen rajta volt a sárvédő a gumin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3861 Dátum: 2006 Március 20, 20:26:07 »

még rugózik?

Hát igazság szerint így ahogy a képen van,se előre,se hátra Undecided Cheesy
Szóval sajnos emelni kellett a futóművön,most így van,de gurul a kerék és a tengelycsonk miatt nagyon szuper rugózása van...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3860 Dátum: 2006 Március 20, 20:25:15 »

milyen s 220-as

Nem ez az S 320-as 3 műszeres változat, fordulat, töltés, zárásszög, hengerteljesítmény különbség stb.

Az ELKON táska a Híradástechnikai Gépgyár (HITEKA) által készített diagnosztikai készülék volt, azt hiszem valamikor 84-85-ben jelent meg, ez 89-es. Akkor nagyon ütősnek számított, drága is volt. Hangolható stroboszkóp volt rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 20, 20:30:37 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3859 Dátum: 2006 Március 20, 20:24:59 »

Jól áll a Pedrini az autódnak nagyon,csakhát ugye a magassága... Cheesy Smiley Wink

Tergnap beraktuk a tengelycsonkot Undecided Evil Cool
<beszúrt kép törölve>
na tessék már megint csináltál egy ótót amivel csak egyenesen lehet menni Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3858 Dátum: 2006 Március 20, 20:22:48 »

Köszi Maresz!

Az első gumi 175/65-ös, a hátsó 195/65-ös, noha nem látszik itt, de elég jó a gép állása. Elöl 2 ricnivel, hátul egy ricnivel van lejjebb.
A legkisebb krokodil elöl nem fér a híd alá. :-(
tényleg tetszik!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #3857 Dátum: 2006 Március 20, 20:22:30 »

Jól áll a Pedrini az autódnak nagyon,csakhát ugye a magassága... Cheesy Smiley Wink

Tergnap beraktuk a tengelycsonkot Undecided Evil Cool
<beszúrt kép törölve>

még rugózik?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3856 Dátum: 2006 Március 20, 20:21:44 »

Jól áll a Pedrini az autódnak nagyon,csakhát ugye a magassága... Cheesy Smiley Wink

Jó az a magasság!  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #3855 Dátum: 2006 Március 20, 20:20:47 »

ELKON táskát ismeritek?

Szerintem szabad a gazda.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3854 Dátum: 2006 Március 20, 20:20:14 »

Rossz a kép, mert sötét volt, de majd lesz szép kép is.

Mentem az öreggel, beállítottam, alakul nagyon szépen.  ELKON táskát ismeritek?

Jól áll a Pedrini az autódnak nagyon,csakhát ugye a magassága... Cheesy Smiley Wink

Tergnap beraktuk a tengelycsonkot Undecided Evil Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3853 Dátum: 2006 Március 20, 20:20:04 »

Rossz a kép, mert sötét volt, de majd lesz szép kép is.

Mentem az öreggel, beállítottam, alakul nagyon szépen.  ELKON táskát ismeritek?
Majd körbenézzük rajzáson!

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3852 Dátum: 2006 Március 20, 20:19:18 »

húú bakker honnan szedted,utoljára a suliban dolgoztam ilyennel
milyen s 220-as

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3851 Dátum: 2006 Március 20, 20:18:18 »

Rossz a kép, mert sötét volt, de majd lesz szép kép is.

Mentem az öreggel, beállítottam, alakul nagyon szépen.  ELKON táskát ismeritek?
húú bakker honnan szedted,utoljára a suliban dolgoztam ilyennel

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3850 Dátum: 2006 Március 20, 20:17:56 »

szép nagyon!!

Köszi Maresz!

Az első gumi 175/65-ös, a hátsó 195/65-ös, noha nem látszik itt, de elég jó a gép állása. Elöl 2 ricnivel, hátul egy ricnivel van lejjebb.
A legkisebb krokodil elöl nem fér a híd alá. :-(

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3849 Dátum: 2006 Március 20, 20:17:45 »

Bakker.
A Vágonál ember most felelt csont nélkül a 40 milkás kérdésre,és TUDTA,MEGNYERTE:!
Basszus, tudott is! Az Egri csillagokban van azt hiszem egy sor, ami utalt a válaszra, de nem mertem volna bevállalni! Én már húsz millából is szép bogarat csinálnék.. Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3848 Dátum: 2006 Március 20, 20:15:54 »

Rossz a kép, mert sötét volt, de majd lesz szép kép is.

Mentem az öreggel, beállítottam, alakul nagyon szépen.  ELKON táskát ismeritek?
szép nagyon!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 3445 3446 3447 3448 3449 [3450] 3451 3452 3453 3454 3455 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.