www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 14, 14:35:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3460 3461 3462 3463 3464 [3465] 3466 3467 3468 3469 3470 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31690388 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3287 Dátum: 2006 Március 14, 21:41:52 »

mindenki tudja, hogy 64 elött volt az arany korszak  Evil Grin Grin Grin Grin Evil

Szerintem általános használatra az ideális bogár az 1966-os.
- döntöttlámpás kaszni
- csodás rozsdamentes acélból préselt kilincsek
- gömbfejes karbantartást nem igénylő futómű
- nagyobb ablakok, igy kicsit tágasabb érzés
- még széles diszlécek
- jobb fékek
- 1300-as motor
- 12V-ra nagyon egyszerűen átalakithato
- jobb kormánymű

De tény, hogy a kisablakos formailag szebb. De a 66-os praktikusabb
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3286 Dátum: 2006 Március 14, 21:40:51 »

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
már szedtem ki diót,ugy hogy a nútot kiköszörültem és kiütöttem a helyéröl,melegítéskor a dió nem fog deformálódni stabil anyag,

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3285 Dátum: 2006 Március 14, 21:37:35 »

a vége mindenféle kép 50ezer

kell egy futómű ,2 ültető mag (2*12.000) 10 a heggesztés 10 a beszerelés... kapásból 50 a vége...  Cry
az eredeti maggal is lehet ültetni Wink

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3284 Dátum: 2006 Március 14, 21:37:03 »

érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3283 Dátum: 2006 Március 14, 21:36:07 »

bizony ám
ez egy nagyon ritka holland ,Pon féle prospektus borítója...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3282 Dátum: 2006 Március 14, 21:35:22 »

És az évjárat? 1966 :-))))))))))

mindenki tudja, hogy 64 elött volt az arany korszak  Evil Grin Grin Grin Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3281 Dátum: 2006 Március 14, 21:32:48 »

ez valami gyönyörűséges...

És az évjárat? 1966 :-))))))))))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3280 Dátum: 2006 Március 14, 21:32:17 »

gondoljunk azokra akik szeretnék megültetni az elejét ,de nincs 50000Ft-juk egy puma futóműre.Akkor ne melegítsük hanem flexeljük ki a bepréselt részt,majd toldjunk bele megfelelö profilt amit beleheggesztünk,és most se kell vágni a futóművet,megnem kell venni sem

a vége mindenféle kép 50ezer

kell egy futómű ,2 ültető mag (2*12.000) 10 a heggesztés 10 a beszerelés... kapásból 50 a vége...  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3279 Dátum: 2006 Március 14, 21:20:50 »

nekem az az Empi lökhárítóvédő minilökhárító tetszik Smiley
ha van krómozós ismerősöd ,már meg is tudod csinálni magadnak

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #3278 Dátum: 2006 Március 14, 21:18:56 »

nekem az az Empi lökhárítóvédő minilökhárító tetszik Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3277 Dátum: 2006 Március 14, 21:12:39 »

én is úgy tudom
no akkor már ketten vagyunk Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3276 Dátum: 2006 Március 14, 21:11:45 »

én ugy tudom hogy a melegítés lágyitja az anyagot Huh

én is úgy tudom
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3275 Dátum: 2006 Március 14, 21:11:09 »

Ilyenre nem akarod a hátsó kereket?
<beszúrt kép törölve>

én igen, de nincs aki megcsinálja...  Embarrassed



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3274 Dátum: 2006 Március 14, 21:03:00 »

ne csak nézegessétek a témát helló ,szóljatok bele bátran Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3273 Dátum: 2006 Március 14, 21:01:20 »

Amig meleg igen.
gondoljunk azokra akik szeretnék megültetni az elejét ,de nincs 50000Ft-juk egy puma futóműre.Akkor ne melegítsük hanem flexeljük ki a bepréselt részt,majd toldjunk bele megfelelö profilt amit beleheggesztünk,és most se kell vágni a futóművet,megnem kell venni sem

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3272 Dátum: 2006 Március 14, 20:53:35 »

én ugy tudom hogy a melegítés lágyitja az anyagot Huh

Amig meleg igen.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3271 Dátum: 2006 Március 14, 20:52:13 »

Nem jó dolog a melegítés. Ahhoz, hogy tudd alakítani a vasat könnyen, olyan hőmérsékletet kell elérned, ahol már kiég a szén az anyag szerkezetéből. Ilyenkor elveszíti a rugalmasságát, rideggé válik, egy erősebb behatásnál eltörik. Ez gondolom, nem hiányozna. Tudtommal két járható út létezik: Ültetőmag vagy ültetett tengelycsonk.
én ugy tudom hogy a melegítés lágyitja az anyagot Huh

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #3270 Dátum: 2006 Március 14, 20:49:36 »

azon gondolkodám hogyé lehetne megoldani az első futómű ültetését,úgy hogy ne kelljen azt vagdosni.Valami olyasmire hogy a hidtest vastagsága 2mm, a dió fixálása érdekében az a gyár két oldalrol rápréselte a hidtest csövét.Mi lenne ha a nútoknál megmelegítjük dissouval,majd a diót megpróbálnánk átütni,hogy a préselt része a hidnak visszaálljon eredeti formájára azaz kör alakura.Ezután már csak a torziórögzítő csavar helyét kellene meghosszabbitani,majd a rögzítö kütyüt a helyére tenni.
Nem jó dolog a melegítés. Ahhoz, hogy tudd alakítani a vasat könnyen, olyan hőmérsékletet kell elérned, ahol már kiég a szén az anyag szerkezetéből. Ilyenkor elveszíti a rugalmasságát, rideggé válik, egy erősebb behatásnál eltörik. Ez gondolom, nem hiányozna. Tudtommal két járható út létezik: Ültetőmag vagy ültetett tengelycsonk.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3269 Dátum: 2006 Március 14, 20:49:11 »

azért nem ilyen súlyos a helyzet ! 30-40 éves autóknál már eleve lehet egy oylan anyagfáradság/hiba amit nem verszel észre...

tehát a bogarazás maga a gyakorló életveszély ???

szerintem nem kell túldramatizálni a helyzetet  Grin


Én mindenesetre gumival, fékkel, és fútóművel nem játszok.
És annyira nem drága az állítható futómű.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3268 Dátum: 2006 Március 14, 20:45:37 »

szerintem egy futóműnél nagyon fontos a szimmetria!! a mag a rugó köteget csavarja meg egy picit, ha nincs középen akkor nem lesz szimmetrikus! csálé lesz! nermde?
ígyvan fontos,de a mag tartja a rugóköteget belül,és ha az nincs rögzítve akkor a lengökarokat lehet le fel könnyedén mozgatni,attól függetlenül szimetrikus marad mivel a lengökarokon is van rögzitöcsavar,ezáltal nem nagyon van ide oda játéka, sztem

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3267 Dátum: 2006 Március 14, 20:42:55 »


És hogy van e olyan hegesztőd akire rábizod az életed vagy a családét!

azért nem ilyen súlyos a helyzet ! 30-40 éves autóknál már eleve lehet egy oylan anyagfáradság/hiba amit nem verszel észre...

tehát a bogarazás maga a gyakorló életveszély ???

szerintem nem kell túldramatizálni a helyzetet  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3266 Dátum: 2006 Március 14, 20:39:31 »

érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés


És hogy van e olyan hegesztőd akire rábizod az életed vagy a családét!

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3265 Dátum: 2006 Március 14, 20:38:58 »

érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés

szerintem egy futóműnél nagyon fontos a szimmetria!! a mag a rugó köteget csavarja meg egy picit, ha nincs középen akkor nem lesz szimmetrikus! csálé lesz! nermde?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3264 Dátum: 2006 Március 14, 20:37:04 »

azon gondolkodám hogyé lehetne megoldani az első futómű ültetését,úgy hogy ne kelljen azt vagdosni.Valami olyasmire hogy a hidtest vastagsága 2mm, a dió fixálása érdekében az a gyár két oldalrol rápréselte a hidtest csövét.Mi lenne ha a nútoknál megmelegítjük dissouval,majd a diót megpróbálnánk átütni,hogy a préselt része a hidnak visszaálljon eredeti formájára azaz kör alakura.Ezután már csak a torziórögzítő csavar helyét kellene meghosszabbitani,majd a rögzítö kütyüt a helyére tenni.


Legegyszerübben úgy hogy veszel egy állítható fútóművet.
S mivel ez egy labanc autó TÜV miatt véletlenül se vágnak rajta semmit.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3263 Dátum: 2006 Március 14, 20:36:17 »

melegítés és a hajlítgatás szerinted egyszerübb?... ha így meglehetne oldani akkor azt csinálnák..., de a bogarak ültetésével nem 2 éve kezdtek el foglalkozni...  bogár tuning terén nem lehet nagyon nagyot újjítani, hisz már szinte mindent kitaláltak...
érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3262 Dátum: 2006 Március 14, 20:35:57 »

ez valami gyönyörűséges...

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 14, 20:39:49 írta mikrobi »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3261 Dátum: 2006 Március 14, 20:31:40 »

azon gondolkodám hogyé lehetne megoldani az első futómű ültetését,úgy hogy ne kelljen azt vagdosni.Valami olyasmire hogy a hidtest vastagsága 2mm, a dió fixálása érdekében az a gyár két oldalrol rápréselte a hidtest csövét.Mi lenne ha a nútoknál megmelegítjük dissouval,majd a diót megpróbálnánk átütni,hogy a préselt része a hidnak visszaálljon eredeti formájára azaz kör alakura.Ezután már csak a torziórögzítő csavar helyét kellene meghosszabbitani,majd a rögzítö kütyüt a helyére tenni.

melegítés és a hajlítgatás szerinted egyszerübb?... ha így meglehetne oldani akkor azt csinálnák..., de a bogarak ültetésével nem 2 éve kezdtek el foglalkozni...  bogár tuning terén nem lehet nagyon nagyot újjítani, hisz már szinte mindent kitaláltak...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3260 Dátum: 2006 Március 14, 20:22:44 »

Miért? Szép eredeti oval
nem mintha hosszabnak kellene lennie a csomagtér orrának?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3259 Dátum: 2006 Március 14, 20:21:52 »

azon gondolkodám hogyé lehetne megoldani az első futómű ültetését,úgy hogy ne kelljen azt vagdosni.Valami olyasmire hogy a hidtest vastagsága 2mm, a dió fixálása érdekében az a gyár két oldalrol rápréselte a hidtest csövét.Mi lenne ha a nútoknál megmelegítjük dissouval,majd a diót megpróbálnánk átütni,hogy a préselt része a hidnak visszaálljon eredeti formájára azaz kör alakura.Ezután már csak a torziórögzítő csavar helyét kellene meghosszabbitani,majd a rögzítö kütyüt a helyére tenni.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3258 Dátum: 2006 Március 14, 20:17:06 »

ez a csomagtértetö nekem nagyon gyanus

Miért? Szép eredeti oval
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3257 Dátum: 2006 Március 14, 20:08:29 »

Az tény, hogy ez nagyon ott van.
<beszúrt kép törölve>
ez a csomagtértetö nekem nagyon gyanus

Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #3256 Dátum: 2006 Március 14, 19:44:59 »

Holnap megmérem.
Köszi.
Várom.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3255 Dátum: 2006 Március 14, 19:42:00 »

Szia NGA!
Látom, hogy most más miatt fő a fejed, de azért megkérdezem: Megkaptad az e-mailt magánba?

Holnap megmérem.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #3254 Dátum: 2006 Március 14, 19:02:15 »

Tedd be a vinyot egy olyan gepbe amin Linux van. A linux-al vegig tudod olvastatni bit-rol bit-re az egesz vinyot
ezen gondolkoztam éppen,h kinek van lunuxa a gépen.most telcsizgetek.ez a vinyót meg már 8 ezerért el is adtam.jövőhéten megszabadulok tőle.nahh holnap leszek.köszi a segitséget.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #3253 Dátum: 2006 Március 14, 19:00:51 »

egyszer már én is jártam így... nagyon szar érzés volt ! most is rezeg a léc... vennem kell egy új vinyót...  Embarrassed
egyre fosabb vinyókat csinálnak.van 1 samsung 250 gb-os,van 1 ibm 80-as,meg ez a fos 80-as seagate barracuda.jahh nincs 1 éves.h istenitették ezt a vinyót annó.na lépek.holnap jövök.addig hátha lesz vmi.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3252 Dátum: 2006 Március 14, 19:00:44 »

az a poén,h semmi látható nyom nincs.az összes könyvtár jó.3 partició van ezen a vinyómon.az összes adatom megvan.és a képek könyvtár is megvan,ami elszállt valamiért,csak hát üres.virusom nincs,és tegnap még jó volt.ma meg már nem.az elöbb néztem 1 progit.több mint 11 ezer képet visszahozott.de amik kellenének azoknak a 90 % nincs meg.bár csak átfutottam.de nem sok mindent hozott vissza.most szedem le a getdatát.hátha az visszahozza.a képeimet.majd holnap eljátszok vele.most megyek leiszom magam.addig várok ötleteket,h mit lehetne még csinálni.
Tedd be a vinyot egy olyan gepbe amin Linux van. A linux-al vegig tudod olvastatni bit-rol bit-re az egesz vinyot

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #3251 Dátum: 2006 Március 14, 18:57:56 »

format C:, bocsi! Nekem is elszállt vírus miatt csomó képem, aztán egyenként szedegettem elő a fájlokat, de így is elveszett egy csomó.
az a poén,h semmi látható nyom nincs.az összes könyvtár jó.3 partició van ezen a vinyómon.az összes adatom megvan.és a képek könyvtár is megvan,ami elszállt valamiért,csak hát üres.virusom nincs,és tegnap még jó volt.ma meg már nem.az elöbb néztem 1 progit.több mint 11 ezer képet visszahozott.de amik kellenének azoknak a 90 % nincs meg.bár csak átfutottam.de nem sok mindent hozott vissza.most szedem le a getdatát.hátha az visszahozza.a képeimet.majd holnap eljátszok vele.most megyek leiszom magam.addig várok ötleteket,h mit lehetne még csinálni.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3250 Dátum: 2006 Március 14, 18:51:44 »

b

egyszer már én is jártam így... nagyon szar érzés volt ! most is rezeg a léc... vennem kell egy új vinyót...  Embarrassed

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3249 Dátum: 2006 Március 14, 18:50:17 »

Kedves Bogaras kollégák!

Az új oldalon, a fejlécben lehetőség van folyamatosan, véletlenszerűen változó képek feltöltésére. Arra kérném a vállalkozó kedvűeket, hogy az autójukról, vagy az autójuk valamely szép részletéről küldjenek nekem képet, lehetőleg 502x90 pixel méretben (ha ez nem megy, majd átszabom).
Köszönöm!

Sto meloban vagyok Duduról és Horpácsról találsz képeket http://kep.tar.hu/vw1966 ha gondolod ott van többi forumos autórol is
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3248 Dátum: 2006 Március 14, 18:46:52 »

NGA azt tudod hogy 5év után elévül a súlyadó nem fizetés??...ugyhogy nem fizettetheti meg veled ami 5évnél régebbi erre lehet hivatkozni...ha esetleg ilyen van
Oldalak: 1 ... 3460 3461 3462 3463 3464 [3465] 3466 3467 3468 3469 3470 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.