www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 00:23:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3471 3472 3473 3474 3475 [3476] 3477 3478 3479 3480 3481 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30576822 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2838 Dátum: 2006 Március 11, 15:46:26 »

Egy '66-os egy milláért?! Szép szép, de hol a rádijó? http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=276212&command=ugras&screenwidth=1024

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #2837 Dátum: 2006 Március 11, 15:05:03 »

Rendbe lett rakva rendesen. Cheesy
Gratulálok.
Ülést sikerült szerezned?
A régi ülés lett felújítva.
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #2836 Dátum: 2006 Március 11, 15:04:17 »

NA JÓVAN!
CSINI A GÉP!
ÉS NOSZOGTATNI NOSZOGTATNI AZT A BZ-t!
Belsejéről is KÉPET!
Majd lentebb megy az az első futómű, de akkor is magas lesz... (mint nekem)
Kicsit öregíti ez a felni festés, de jó az öszhang  Grin
A belseje még teljesen szét van, azért nem csináltam róla képet.
A felni a téli gumié. Azért festettük le, mert már eleve festve volt sárgára.
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #2835 Dátum: 2006 Március 11, 15:02:18 »

Új rugók, új telók, megy az majd lejjebb is... 15 év múlva. De a bogi szép. Mér nem ment át a műszakin?
Azért nem ment át a műszakin, mert el sem indult.
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2834 Dátum: 2006 Március 11, 14:49:22 »

1952-es évjáratú ( osztottablakos ) bogár eladó. Az osztást a modern idők szelei kifújták , de erdetileg ott volt. Felújításra szoruló állapotú, szürke forgalmival. Hiányosságai: eredeti motor, km óra, óra, lökhárítók, díszlécek, rendszám vil. és karosindex


ezt a hirdetési dumát.....

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2833 Dátum: 2006 Március 11, 14:31:46 »

Ki lett cserélve gyergya ,kábelek megszakitóstb..7.5 fokon indul a la jobban,de csattog hidegen a kipufogó,5fokon is jól indul.de itt id döcögős a járása,és 0 fokon is megy bár kicsit nehezebben indul állitólag a félautomatánál 0 fok kell??

a félautomata a váltó, aminek sok köze nincs a motorhoz a 2 olajvezetéken meg a kihajtáson kívül Smiley
próbálj kézre állítani valami szép gyujtást, és cserélj egy kondenzátort. 600 forint, és sose tartják karban, szóval gyakran előfordul, hogy üszkös...
és AZS módszere szerint próbálj fülre szagra stb állítani egy jó gyujtást, ugyanis a kihajtó fogaskerekek ilyen korú autókban eléggé kikopottak már, szóval a jelölés csak tájékoztató jellegű, illetve segítség a motor beindításához, pontos beállításra azonban ritkán alkalmas...

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #2832 Dátum: 2006 Március 11, 11:58:57 »

Sziasztok!
Pénteken ugyan nem vizsgázott le a bogarunk, viszont már autó formája van. A legújabb verzió szerint hétfőn vizsgázik. Itt a pénteki állapotról egy fotó:


TEREPBUG  Cheesy
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2831 Dátum: 2006 Március 11, 11:54:24 »

Martin!
ez te vagy ? http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=494523&command=ugras&screenwidth=1152
jó a szöveg Smiley



Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #2830 Dátum: 2006 Március 11, 11:44:22 »

a VW-nek is volt versenyótószállitó változata,nem csak a Merdzsónak

Na ez aztán igazán hosszúplatós :-))))
1303LS
« Hozzászólás #2829 Dátum: 2006 Március 11, 11:38:22 »

Sziasztok!
Pénteken ugyan nem vizsgázott le a bogarunk, viszont már autó formája van. A legújabb verzió szerint hétfőn vizsgázik. Itt a pénteki állapotról egy fotó:


Rendbe lett rakva rendesen. Cheesy
Gratulálok.
Ülést sikerült szerezned?
1303LS
« Hozzászólás #2828 Dátum: 2006 Március 11, 11:36:50 »

Éppen felszállni készül? :-)

Még nincs benne a 4rekesz sör. Wink
Tudod, ebbe annyi fér. Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #2827 Dátum: 2006 Március 11, 11:10:30 »



NA JÓVAN!
CSINI A GÉP!
ÉS NOSZOGTATNI NOSZOGTATNI AZT A BZ-t!
Belsejéről is KÉPET!
Majd lentebb megy az az első futómű, de akkor is magas lesz... (mint nekem)
Kicsit öregíti ez a felni festés, de jó az öszhang  Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2826 Dátum: 2006 Március 11, 11:07:30 »

Nem régóta van leeresztve a földre, így a rugói (főleg az első, ami torziós) még nem vette fel az alakját. Remélem nyomódik még összébb.
Új rugók, új telók, megy az majd lejjebb is... 15 év múlva. De a bogi szép. Mér nem ment át a műszakin?

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2825 Dátum: 2006 Március 11, 09:41:24 »

a VW-nek is volt versenyótószállitó változata,nem csak a Merdzsónak

biztos 356-os porke motort raktak bele...  Shocked Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #2824 Dátum: 2006 Március 11, 09:00:10 »

az 1303 első futóműve csavar rudós nem torziós!
Jó, akkor csavarrugó. Ezekhez én hülye vagyok. Csak azt tudom, hogy másmilyen, mint hátul.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2823 Dátum: 2006 Március 11, 08:34:40 »

az 1303 első futóműve csavar rudós nem torziós!

Nem régóta van leeresztve a földre, így a rugói (főleg az első, ami torziós) még nem vette fel az alakját. Remélem nyomódik még összébb.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #2822 Dátum: 2006 Március 11, 08:31:46 »

Éppen felszállni készül? :-)
Nem régóta van leeresztve a földre, így a rugói (főleg az első, ami torziós) még nem vette fel az alakját. Remélem nyomódik még összébb.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2821 Dátum: 2006 Március 11, 08:18:32 »

 a VW-nek is volt versenyótószállitó változata,nem csak a Merdzsónak

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #2820 Dátum: 2006 Március 11, 07:52:10 »

Manófalvi: gyönyörű, de mér' gömbölű a szélvédője???  Shocked


Más: igazi kuriózum (jó, nem a VW, hanem a lemez)
Néhai Tommy Bolin egyik utolsó pengetése hallható rajta.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2819 Dátum: 2006 Március 11, 07:49:59 »

Sziasztok!
Pénteken ugyan nem vizsgázott le a bogarunk, viszont már autó formája van. A legújabb verzió szerint hétfőn vizsgázik. Itt a pénteki állapotról egy fotó:
<beszúrt kép törölve>

Éppen felszállni készül? :-)
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #2818 Dátum: 2006 Március 11, 07:30:15 »

Sziasztok!
Pénteken ugyan nem vizsgázott le a bogarunk, viszont már autó formája van. A legújabb verzió szerint hétfőn vizsgázik. Itt a pénteki állapotról egy fotó:
1303LS
« Hozzászólás #2817 Dátum: 2006 Március 11, 07:07:44 »

Mikóóó lesz már jó idő???




[melléklet törölve a rendszer által]
kawa
« Hozzászólás #2816 Dátum: 2006 Március 10, 23:47:46 »

vasárnap is lesz valami? jól hallottam?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2815 Dátum: 2006 Március 10, 23:44:20 »

keddig látom, keddre napocskát mutat
kawa
« Hozzászólás #2814 Dátum: 2006 Március 10, 23:39:43 »

milyen időt mondanak szerdára? elő lehet venni a nyáribogit?
kawa
« Hozzászólás #2813 Dátum: 2006 Március 10, 23:38:14 »

önbizalomban nincs hiány :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2812 Dátum: 2006 Március 10, 23:37:34 »

a szerdai kiránduláshoz lehet csatlakozni?

nem, nem lehet.

kötelező ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2811 Dátum: 2006 Március 10, 23:37:11 »

nekem pl ha valami bajom van azonnal rohanhatok biára a tóthgabihoz....

senki nem úgy születik, hogy mindent tud. másoktól tanulni nem szégyen, meg egy kis önbizalom, aztán ihaj ;-)))
kawa
« Hozzászólás #2810 Dátum: 2006 Március 10, 23:35:13 »

a szerdai kiránduláshoz lehet csatlakozni?
kawa
« Hozzászólás #2809 Dátum: 2006 Március 10, 23:29:33 »

miheeeeez?

a kiccsabi ért a karbihoz, émmeg a gyűjtáshoz, már az is valami? ;-)))
és mindketten fülre állítunk ;-)
nekem pl ha valami bajom van azonnal rohanhatok biára a tóthgabihoz....
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2808 Dátum: 2006 Március 10, 23:27:32 »

dejónektek hogy így értetek hozzááááá

miheeeeez?

a kiccsabi ért a karbihoz, émmeg a gyűjtáshoz, már az is valami? ;-)))
és mindketten fülre állítunk ;-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2807 Dátum: 2006 Március 10, 23:26:14 »

nekem 1300-as motorral vígan vitte a 140-et (óra szerint)

hazudok ;-))) óra szerint majdnem 90 volt ;-)))
kawa
« Hozzászólás #2806 Dátum: 2006 Március 10, 23:25:45 »

dejónektek hogy így értetek hozzááááá
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2805 Dátum: 2006 Március 10, 23:22:56 »

a félautomatával egy kicsit többet kell játszani, de azt is ki lehet tapasztalni.
nekem 1300-as motorral vígan vitte a 140-et (óra szerint), és gyorsulási versenyen egy elég jó kéziváltós 150 méteren csak úgy másfél méterrel volt előrébb.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2804 Dátum: 2006 Március 10, 23:18:46 »

állitólag a félautomatánál 0 fok kell??

igen, én is úgy olvastam.

de mondom, nekem a tudományos elv sosem jött be, én fülre állítom a gyújtást...
félautomatánál meg a karbit is másképp kell állítani (pl. üresben magasabb fordulatszám kell, hogy amikor sebességbe teszed, akkor legyen 8-900 körül)
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2803 Dátum: 2006 Március 10, 23:15:58 »

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))
alapjárat és gyujtásbeállitás gondom van.szivatóval mennyire lehet magasabb az alapjárat,mert az enyém nagyon pörög..
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2802 Dátum: 2006 Március 10, 23:13:09 »

gyári érték 7,5 fok, de mondjuk figyelj az irányra, meg mondjuk ha nagyon ótvar a gyujtáés, cserélj megszakítót, kondenzátort, aztán lesd meg a gyertyákat, és ha végképp szar, akko elosztófedél, rotor, és kábelek is mehetnek cserére, a trafót meg érdemes megmérni, mert az meg remekül tud menetzárlatos lenni...

ennyi az elromolható alkatrészek listája, nézz át alaposan mindent...
Ki lett cserélve gyergya ,kábelek megszakitóstb..7.5 fokon indul a la jobban,de csattog hidegen a kipufogó,5fokon is jól indul.de itt id döcögős a járása,és 0 fokon is megy bár kicsit nehezebben indul állitólag a félautomatánál 0 fok kell??
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2801 Dátum: 2006 Március 10, 23:02:29 »

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))

van ilyen!

node buszt akarok venni Cheesy

fogok is, mert busz nélkül félig halott vagyok... ááááhhhh

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2800 Dátum: 2006 Március 10, 22:53:06 »


hehehe almádiból hazafele több bogi is megbetegedett, elment az étvágya, mert mentek mint a meszes és ettek 6,5 litereket Tongue Tongue

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2799 Dátum: 2006 Március 10, 22:50:25 »

namármost nekem gyári értékre állítva még sosem volt jó a gép. sőt, stroboszkóppal vagy műszerrel beállított gyújtással se...

fül kell hozzá, meg a jobb kéz a motorra, meg érzék... aki pár éve ott volt almádiban, az tanúsíthatja


hehehe almádiból hazafele több bogi is megbetegedett, elment az étvágya, mert mentek mint a meszes és ettek 6,5 litereket Tongue Tongue

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Oldalak: 1 ... 3471 3472 3473 3474 3475 [3476] 3477 3478 3479 3480 3481 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.