www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 00:41:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3518 3519 3520 3521 3522 [3523] 3524 3525 3526 3527 3528 ... 3535
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 22580501 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #509 Dátum: 2006 Február 03, 18:52:11 »

Írtam prvitába kért képekről, meg amik megvannak...
Majd nézd meg lécci!
Este még majd benézek, mert TBK összeröfink lesz, itt az irodában...
ÜdVW!
Köszi +kaptam!!
1303LS
« Hozzászólás #508 Dátum: 2006 Február 03, 15:36:24 »

Nehéz elképzelni a fokozat nélkül állíthatót, mert elmozog üzem közben. Én még ilyet nem láttam.

Igazad van.
3*3 pöcök van hozzá amit belekell illeszteni.
CSP-n van ilyen
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #507 Dátum: 2006 Február 03, 15:31:20 »

a régi fórumon csak a bácsi neve van mindenhol
pedig belőle egy is elég Evil

buzi-e vagy?  Tongue



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #506 Dátum: 2006 Február 03, 15:29:49 »

Amit én láttam valamelyik nagy alkatrészes cég honlapján (most nem tudom melyikén)az fokozat nélkül állítható volt azt hiszem és csak a csavarok rögzítették.
Viszont láttam lefelé hangolt tengelyt is d eaz drága volt.
Mondjuk ez a kerék is irreális áron volt úgy emlékszem.

Nehéz elképzelni a fokozat nélkül állíthatót, mert elmozog üzem közben. Én még ilyet nem láttam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #505 Dátum: 2006 Február 03, 15:25:56 »


Egy haverom azt mondta, hogy az olajpumpa nyíláson megoldotta az alátétcserét, de ezt csak akkor hiszem el, ha látom. Én neki se kezdenék onnan.

Amit én láttam valamelyik nagy alkatrészes cég honlapján (most nem tudom melyikén)az fokozat nélkül állítható volt azt hiszem és csak a csavarok rögzítették.
Viszont láttam lefelé hangolt tengelyt is d eaz drága volt.
Mondjuk ez a kerék is irreális áron volt úgy emlékszem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #504 Dátum: 2006 Február 03, 15:17:23 »

http://www.funkenblitz.com/images/164.jpg

Gyönyörűek ezek a forgácsolt himbák, meg ez az egész motor meg van rendesen csinálva.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #503 Dátum: 2006 Február 03, 15:09:50 »

Very sok tenkjú! Majd málnaszörpöt vagy egyéb serkentő hatású étellel itallal amit a szervezeted kíván, megviszonzom. Grin

Írtam prvitába kért képekről, meg amik megvannak...
Majd nézd meg lécci!
Este még majd benézek, mert TBK összeröfink lesz, itt az irodában...
ÜdVW!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #502 Dátum: 2006 Február 03, 14:59:31 »

Tényleg nem gondolokodom ilyenben, csak érdekelt. (És vajon akkor gyárilag miért nem volt ilyennel is 1200 -es? 1200S mint sport. Smiley  )

Mi az oka, hogy az 1200 -es motorok sokkal takarékosabbak, mint a hasonló (F -es) 1300 -asok? Gondolom nem a plusz 90 ccm?

Lehet, hogy az újabb 1200-esek már ilyen himbákkal voltak szerelve, nem tudom.

Ami pedig a fogyasztást illeti, szerintem csak a 90 ccm miatt van, egyébként sem jelentős a különbség ha két egyforma jóállapotú motorról beszélünk. Szerintem nincs egy liter.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #501 Dátum: 2006 Február 03, 14:46:56 »

Fillérekért kapsz!  Jobban pörög a motor, de inkább csak nagyobb fordulaton van előnye. Hátránya meg nincs, hacsak az nem, hogy 10%-kal nagyobb erőt igényel a szelep nyitása. De ez belefér.

Tényleg nem gondolokodom ilyenben, csak érdekelt. (És vajon akkor gyárilag miért nem volt ilyennel is 1200 -es? 1200S mint sport. Smiley  )

Mi az oka, hogy az 1200 -es motorok sokkal takarékosabbak, mint a hasonló (F -es) 1300 -asok? Gondolom nem a plusz 90 ccm?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #500 Dátum: 2006 Február 03, 14:44:19 »

Ettől mit lehet várni? Nem mintha ilyenben gondolkodnék...

Fillérekért kapsz!  Jobban pörög a motor, de inkább csak nagyobb fordulaton van előnye. Hátránya meg nincs, hacsak az nem, hogy 10%-kal nagyobb erőt igényel a szelep nyitása. De ez belefér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #499 Dátum: 2006 Február 03, 14:38:46 »

JESSSSZ!
Tudtam én, hogy jó gyerek vagy!
 Grin
Az utóbbi időben én is egyre töbet gondolkozom bogárn, de hova, meg minek. És csúnya lesz pot az én számból, de egy 1303-ast bevállalnék. Gelb Schwarzer Renner formában.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #498 Dátum: 2006 Február 03, 14:37:37 »

Most tudtam csak meg, hogy az 1200-es motoroknak a himba áttétele csak 1:1-hez, ellentétben az 1.3-1.6-os motorrokkal ahol 1:1.1-hez. Olcsó tuning, 10%-kal nagyobb nyitás!  Wink

Ettől mit lehet várni? Nem mintha ilyenben gondolkodnék...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #497 Dátum: 2006 Február 03, 14:33:31 »

Most tudtam csak meg, hogy az 1200-es motoroknak a himba áttétele csak 1:1-hez, ellentétben az 1.3-1.6-os motorrokkal ahol 1:1.1-hez. Olcsó tuning, 10%-kal nagyobb nyitás!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #496 Dátum: 2006 Február 03, 14:31:37 »

Bakáts tér meddig van nyitva, még odaérek?



17-ig

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #495 Dátum: 2006 Február 03, 14:29:42 »

Bakáts tér meddig van nyitva, még odaérek?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #494 Dátum: 2006 Február 03, 14:26:08 »


Viszont láttam valahol állítható vezérmű kereket erről mit lehet tudni?Lehet ezt lefele is mozdítani esetleg?


Az állítható vezérműkerék általában 3 állással rendelkezik, amelyeket excentrikus alátétekkel lehet változtatni. A középállás a normál és két irányban lehet kb 3 fokot eltérni. Az egyik irányban kicsit jobban forog, a másik irányban pedig alul erősebb lesz a motor. Azonban sajnos azért nem túl nagy sütés, mert a szívó és kipufogó oldalt nem tudod egymáshoz képest elhangolni, ott marad a 105 (széria) vagy 107 ill 108 fokos bütyökközép távolság (szög). A DOHC motoroknál jobbat lehet alkotni, ha a kipufogó oldalt a szívóhoz képest sietteted vagy késlelteted így a bütyökközép távolság (cam lobe separation angle) tud változni. Itt (mivel egy tengely van) ezt nem lehet. A másik hátrány, hogy a motor konstrukciója miatt nem elég a hangoláshoz levenni a szelepfedelet, mint általában, hanem szét kell borítani a motort.
Egy haverom azt mondta, hogy az olajpumpa nyíláson megoldotta az alátétcserét, de ezt csak akkor hiszem el, ha látom. Én neki se kezdenék onnan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #493 Dátum: 2006 Február 03, 14:15:44 »

A szimpla szívósról lehet hogy még le lehet beszélni  mire hozzá fogok mivel van is vayg 4 darabom itthon.Igazság szerint bizonytalan vagyok.
Viszont láttam valahol állítható vezérmű kereket erről mit lehet tudni?Lehet ezt lefele is mozdítani esetleg?
1303LS
« Hozzászólás #492 Dátum: 2006 Február 03, 14:12:17 »

egy "kis" kompressziónövelés lehet hogy előnyére válna a fogyasztásnak

Hát max egy 5% lehet hogy lesz de semmi tengely vagy himba.
Egy jó kipufogó javaslatot szeretnék majd kérni, szintén erre a low motorra.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #491 Dátum: 2006 Február 03, 14:06:50 »

mi a fő különbség a dupla és a szimplaszívós között??

A duplaszívós áramlástanilag jobb, állítólag a szimplaszívóst nem lehet úgy megreszelni, hogy egy sima AB-s hengerfejjel legalább megegyező legyen.

Ráadásul 35/32 szelepes egyszívós (typ3 1500) hengerfej ritka, mint a fehér holló. A többi mind kisszelepes, esetleg olyan ritkaságokban volt még, mint Z-s motor...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #490 Dátum: 2006 Február 03, 14:04:19 »

Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.

De ha van ellenérv persze megfontolom.

Az egyszívós hengerfejnek egyetlen előnye van a kétszívóssal, hogy repedésre kevésbé hajlamos. Ennek tönbb oka van, az egyik, hogy nem lehet úgy forgatni, nem lehet úgy terhelni, a másik pedig, hogy a hosszabb, elágazó szívócső a hengerfejen belül több hőt von el így összeségében kisebb a hőfoka a fejnek. (ezt egy amerikai irományban olvastam).

Egyébként a duplaszívós minden tekintetben jobb, és az sem biztos, hogy egy 28-assal jobban fogyasztana, mint egy 31 PICT3-assal. A kisebb torok miatt valóban nagyobb lenne a légsebesség, de összeségében egy 31-es karbi jobb és korszerűbb.

Egy pici kompressziónövelés valóban jót tenne és egy elektronikus, nagyobb szikraintenzitású gyújtás. szvsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #489 Dátum: 2006 Február 03, 13:58:59 »

mi a fő különbség a dupla és a szimplaszívós között??
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #488 Dátum: 2006 Február 03, 13:58:24 »

Jó, persze....
Megmondom, őszintén, hogy nekem egy kicsit az új Renault Megane 3 ajtós változatára hasonlít az a hátós része, oldalról... (ablakív!)

Ja, télleg.

Akkó azé nem teccett ez sem, mert az sem teccik.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #487 Dátum: 2006 Február 03, 13:57:39 »

Az pont jó.

De azon a képen azé kicsit vaskosabb.

Jó, persze....
Megmondom, őszintén, hogy nekem egy kicsit az új Renault Megane 3 ajtós változatára hasonlít az a hátós része, oldalról... (ablakív!)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #486 Dátum: 2006 Február 03, 13:54:09 »

Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.

De ha van ellenérv persze megfontolom.

egy "kis" kompressziónövelés lehet hogy előnyére válna a fogyasztásnak

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #485 Dátum: 2006 Február 03, 13:50:06 »

Miért ragaszkodsz a szimplaszívóshoz?

Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.

De ha van ellenérv persze megfontolom.
Holló
« Hozzászólás #484 Dátum: 2006 Február 03, 13:49:40 »

a régi fórumon csak a bácsi neve van mindenhol
pedig belőle egy is elég Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #483 Dátum: 2006 Február 03, 13:44:32 »

A mexikoi ugye dupla szívós?

Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.


Miért ragaszkodsz a szimplaszívóshoz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #482 Dátum: 2006 Február 03, 13:41:10 »

A mexikoi ugye dupla szívós?

Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.


A mexicoi 1.2-es nem.

'81 Hecho en México
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #481 Dátum: 2006 Február 03, 13:40:37 »

Nem tudom, ki, hogy van vele, engem nem zavar a szolgálati Golfomon, hogy vastag... meg lehet szokni.

Az pont jó.

De azon a képen azé kicsit vaskosabb.
1303LS
« Hozzászólás #480 Dátum: 2006 Február 03, 13:33:43 »

Nekem az 1.2-es (Mexico) nyáron, hosszútávon (2*250 km) 7 - 7.5 l /100km evett. Utazósebesség 90 km/h (rövidváltó). A Bakonyban azért kellett visszakapcsolni néha...Aztán az 1.6-os szimplaszívos (kicsit növelt kompresszió,csúcsosabb vezérműtengely,34-es Solex központi karbi,125-ös főfuvóka) ((ezeket csak azért írom hogy lásd mennyi mindentől is függhet a fogyi,és persze rengeteg dolog van még...)) ugyanezen a távon (utazó szintén 90 km/h,visszakapcsolni már nem kellett Smiley ) NEM fogyasztott többet! (sőt). Igaz ez egy "frissen" összerakott motor volt.

A mexikoi ugye dupla szívós?

Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 03, 13:36:33 írta 1303LS »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #479 Dátum: 2006 Február 03, 13:27:28 »

És igazuk van.

Nekem is pont az nem teccik.

Nem tudom, ki, hogy van vele, engem nem zavar a szolgálati Golfomon, hogy vastag... meg lehet szokni.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #478 Dátum: 2006 Február 03, 13:20:10 »

Az utóbbi időben én is egyre töbet gondolkozom bogárn, de hova, meg minek. És csúnya lesz pot az én számból, de egy 1303-ast bevállalnék. Gelb Schwarzer Renner formában.

Az én éles tuningmotorom pedig álló kutyaházas lesz, kinyitott hátsó fedéllel. Ezt éjjel álmodtam!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #477 Dátum: 2006 Február 03, 12:54:56 »

http://automotor.hu/kepgaleria.php?galeria_id=2527&kep=2
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #476 Dátum: 2006 Február 03, 12:54:32 »

http://automotor.hu/kepgaleria.php?galeria_id=2527&kep=3
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #475 Dátum: 2006 Február 03, 12:53:48 »

http://automotor.hu/img/spacer.gif
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #474 Dátum: 2006 Február 03, 12:53:37 »

Új S80?!
Nekem kicsit BMW benyomást kelt.

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #473 Dátum: 2006 Február 03, 12:53:02 »

Új S80?!
Nekem kicsit BMW benyomást kelt.

Holló
« Hozzászólás #472 Dátum: 2006 Február 03, 12:18:01 »

Meg a Hollónak is!
ennél szebbet nem is moon dhatál volna
bár minden reggelem ilyen lenne
anya ébreszget, hogy gyütt valami debrecenből
több is mint vártam
még 1x köszi
Sompi
« Hozzászólás #471 Dátum: 2006 Február 03, 12:16:31 »

Meg a Hollónak is!
Igen, a másikban már észbe jutott. (megnéztem! Grin
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #470 Dátum: 2006 Február 03, 12:15:43 »

Ja és utólag boldog szülinapot Leon szaktársnak!!

Meg a Hollónak is!
Oldalak: 1 ... 3518 3519 3520 3521 3522 [3523] 3524 3525 3526 3527 3528 ... 3535
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.225 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.