www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 23:07:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 [660] 661 662 663 664 665 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30701623 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #115481 Dátum: 2012 Október 17, 08:10:28 »

"Elkövetés helye: M1 AUTÓPÁLYA BAL PÁLYA, 131 KM+600 MÉTERSZELVÉNY "
Nem tudtam hogy van ott egy walley automata doboz s lekapta a seggemet .  Cool

Baszki, ez óra szerint biztos volt 170 egy ilyen szekérben.  Undecided
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #115480 Dátum: 2012 Október 17, 00:24:11 »

Ezt én is köszönöm! Fantasztikus ez a raszta hülyegyerek, a szívemből beszél.

Lopom én is Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #115479 Dátum: 2012 Október 16, 23:48:26 »

Maresz!!

mobil internet kalkulátor és összehasonlító:

http://www.netrisk.hu/biztositas_dijszamitas/mobilnet/mobilnet.php
zsir

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115478 Dátum: 2012 Október 16, 23:35:34 »

Jezusom ...
ez van így jártam ,
ha nem lett volna itthon a családi szekér akkor nem történhetett volna meg ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #115477 Dátum: 2012 Október 16, 23:18:16 »

"Elkövetés helye: M1 AUTÓPÁLYA BAL PÁLYA, 131 KM+600 MÉTERSZELVÉNY "
Nem tudtam hogy van ott egy walley automata doboz s lekapta a seggemet .  Cool

Jezusom ...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115476 Dátum: 2012 Október 16, 22:37:23 »

járőrözésről beszélek, nem trafizásról.
az a járőr manapság hogy kimegy háromlábúzni aztán vissza .
A és B pont között eltelt idő km a járör.
utoljára akkor szedett ki forgalomból járőr amikor tele volt rakva a szolgálati kocsi kisdiákkal .
volt is múónikáztatás ...  Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #115475 Dátum: 2012 Október 16, 22:33:26 »

hát én a héten kaptam egy 30as büntit mert lefotózott a kameramen 159-el Győr közelében .
leközmunkáznám de richtig a szabim utolsó napjain jött a csekk .

járőrözésről beszélek, nem trafizásról.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115474 Dátum: 2012 Október 16, 22:31:29 »

hát én a héten kaptam egy 30as büntit mert lefotózott a kameramen 159-el Győr közelében .
leközmunkáznám de richtig a szabim utolsó napjain jött a csekk .
"Elkövetés helye: M1 AUTÓPÁLYA BAL PÁLYA, 131 KM+600 MÉTERSZELVÉNY "
Nem tudtam hogy van ott egy walley automata doboz s lekapta a seggemet .  Cool


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115473 Dátum: 2012 Október 16, 22:27:14 »

simán itthon is megbüntethetik az ilyet, csak az a baj, hogy nem látsz járőröző közlekedési rendőröket.
vagy ha látsz, akkor szarnak a világra.
hát én a héten kaptam egy 30as büntit mert lefotózott a kameramen 159-el Győr közelében .
leközmunkáznám de richtig a szabim utolsó napjain jött a csekk .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #115472 Dátum: 2012 Október 16, 22:21:13 »

Maresz!!

mobil internet kalkulátor és összehasonlító:

http://www.netrisk.hu/biztositas_dijszamitas/mobilnet/mobilnet.php
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #115471 Dátum: 2012 Október 16, 21:53:17 »

Mikor én meséltem az osztrákoknak,hogy nálunk csak úgy simán beépítenek egy tuningmotort,vagy bármikor feltesznek két webert,ki voltak akadva,hogy náluk hatalmas bírság lenne (párezer Euro),ugrik a rendszám,és még meghurcolnák őket adócsalásért is.
simán itthon is megbüntethetik az ilyet, csak az a baj, hogy nem látsz járőröző közlekedési rendőröket.
vagy ha látsz, akkor szarnak a világra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #115470 Dátum: 2012 Október 16, 21:02:22 »

tudja valaki hogy hol tudok belépni a MNHJR  be?(biztosítás végett)
www.bogarasok.hu
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #115469 Dátum: 2012 Október 16, 20:45:06 »

tudja valaki hogy hol tudok belépni a MNHJR  be?(biztosítás végett)

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #115468 Dátum: 2012 Október 16, 20:41:50 »

Hány dupla weberes német Bogarat látsz?

Ja és sajnos nem sok dupla wéberes német Bogarat látok, mert még nem jártam Dajcslandban, hozzánk sem nagyon járnak onnan... Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #115467 Dátum: 2012 Október 16, 20:40:11 »

Az, hogy kontroll nélkül nem alakíthatsz át, mert nem tudják, hogy a munka minősége milyen. lehet, hogy én kiszámolom a munkahenger és féknyereg dugattyúinak az arányát, tudom mit jelent a fékerő eloszlás a tengelyek között és tudom, hogy mit jenlent a blokkolási sorrend. De ők nem tudják, hogy tudom és ezért nem lehet átalakítgatni otthon az autót, mert hova vezetne, ha mindenki átalakítgatná. És ez így is van jól. Vannak erre emberek, akik mengnézik, kiszámolják és minősítik és adnak róla papírt, na, azzal már mehetek az NKH vizsgára és engedélyeztethetem, ha olyan. Ez így van Németországban is és ott sem könnyebb.

Hány dupla weberes német Bogarat látsz?

Én ezt értem... Nem is azt mondtam ezzel, hogy innentől szabad lenne bármit művelni. De itt most nem is a sufniban kiesztergált, meg a szomszéd Józsi által megkendácsolt cuccokról lett volna szó... Feltételezem, hiogy amit egy szaküzletben megveszel, az talán feltételezheti az alkalmasságát arra, amire beszereled... De én még emlékszem arra, mikor valaki "nagyon okos ember" odafönn kitalálta, hogy őt bizony zavarja a pótféklámpa villogása... be is tiltották... aztán egyszercsak nemhogy megengedett, hanem majdnem kötelező lett... Nagyon hülye ötlet az, ha erre létrehoznának egy, ha úgy tetszik, szigorított vizsgaállomsát, ahol ezeket bevizsgálják? Ha kell akkor tudnának mindent mérni rajta, akár a hegesztés minőségét, vagy a legfontosabb műszaki paramétereket.... Persze megfelelő ára lenne, de legalább legalizálni lehetne a tényleg megfelelő és nem veszélyes "átalakításokat"...
Lehet, hogy nagyon hülye a párhuzam, de az jutott eszembe, hogy mennyi baleset, veszélyes szitu volt az illegális gyorsulási versenyekből... aztán elkezdték valakik szervezni a zárt pályás, legális gyorsulásokat és ha jól emlékszem, csökkent az illegális bulik száma, ezzel a probléma is. Persze most is vannak (sajnos a környékünkön jelenleg is), akiknek a "tiltott gyümölcs íze" még mindig vonzóbb. De ezek ellen csak a hatásosabb hatósági fellépés érhet valamit....
Nagyon eretnek gondolatok ezek? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115466 Dátum: 2012 Október 16, 20:37:58 »

még meghurcolnák őket adócsalásért is.
és akkor még nem hoztuk szóba a renszám nélkül cirkáló burgmanokat és egyéb 50es biztosítással rohangáló "mopedeket" ... nem akarokm én senki ellensége lenni de jót mosolygok amikor megy a hőzöngés itthon miért tartunk itt Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #115465 Dátum: 2012 Október 16, 20:31:23 »



Hány dupla weberes német Bogarat látsz?
Az azért is van,mert ők mindig is teljesítmény alapján fizették a kötelezőt és az adót is.És ha feltesz egy duplakarbi szettet,nem csak a műszakilag kell engedélyeztetniük,hanem a biztosítónál és az adóhatóságnál is át kell jegyeztetni a dolgokat.
Mikor én meséltem az osztrákoknak,hogy nálunk csak úgy simán beépítenek egy tuningmotort,vagy bármikor feltesznek két webert,ki voltak akadva,hogy náluk hatalmas bírság lenne (párezer Euro),ugrik a rendszám,és még meghurcolnák őket adócsalásért is.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115464 Dátum: 2012 Október 16, 20:30:08 »


Hány dupla weberes német Bogarat látsz?
ott a pont , viszont pont a németeknél van a piros rendszám mellé egy olyan besorolás ahol elég meredek átalakításokat is végeznek . nem tudom miről beszélek német emberek mosolyognak meg mindig amikor szóba hozzák ,hogy milyen bagatel tételből őtratetettek lepapírozva . földön kúszú hot csoppereket .
Nem tudom,hogy reagál a dologra,mennyire örül a nyilvánosságnak,de rákérdezek.

Ha benne lesz a dologban,tavasszal leszervezhetünk egy ilyen kirándulást,szerintem most a ködös ősszel már nem igen érdemes.
szerintem kár várni tavaszig egy ilyen embertől már most is sokat tanulnék hogy kell felkészülni a "téli szezonra "vagy ha igen ne felejtődjön el , nekem is jelezzétek Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #115463 Dátum: 2012 Október 16, 20:20:33 »

Hmmm... én mondjuk csak azt nem értem, hogy ha a műszaki vizsgán átmegy, gond nélkül: fékpad, rázópad, nyúzópad, etc... akkor mégis mi a legnagyobb gond vele (tudom: a szabál, az szabál!  Jezusom ... )? Főként, ha ne adj'isten még műszaki paraméterekben sokkal jobban is teljesít, biztonságosabb ezzel? És persze ez nem keverendő a sufni-tuningos agymenésekkel...! Roll Eyes

Az, hogy kontroll nélkül nem alakíthatsz át, mert nem tudják, hogy a munka minősége milyen. lehet, hogy én kiszámolom a munkahenger és féknyereg dugattyúinak az arányát, tudom mit jelent a fékerő eloszlás a tengelyek között és tudom, hogy mit jenlent a blokkolási sorrend. De ők nem tudják, hogy tudom és ezért nem lehet átalakítgatni otthon az autót, mert hova vezetne, ha mindenki átalakítgatná. És ez így is van jól. Vannak erre emberek, akik mengnézik, kiszámolják és minősítik és adnak róla papírt, na, azzal már mehetek az NKH vizsgára és engedélyeztethetem, ha olyan. Ez így van Németországban is és ott sem könnyebb.

Hány dupla weberes német Bogarat látsz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #115462 Dátum: 2012 Október 16, 20:16:52 »

Ha van elég érdeklődő, szervezhetnél hozzá egy bogaras kirándulást Smiley

Nem tudom,hogy reagál a dologra,mennyire örül a nyilvánosságnak,de rákérdezek.

Ha benne lesz a dologban,tavasszal leszervezhetünk egy ilyen kirándulást,szerintem most a ködös ősszel már nem igen érdemes.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #115461 Dátum: 2012 Október 16, 20:12:40 »

Szerinted van Magyarországon olyan hivatalos szakértő, aki el tudja bírálni akárcsak a négy tárcsafék szükségességét, színvonalát, teljesítményét?
A motorról már nem is tennék említést. Ezek mellett a perifériák színvonala, az általános állapot csak ujjgyakorlat lenne, de ezeknek a megítélése nálunk precedens nélkül való, ergo nem lehetséges. Lehet, tévedek. De emlékszem, milyen gond volt anno egy segédalváz tervezése-kivitelezése a Kamazomra, holott minden alkatrész gyári volt... Hab a tortán, hogy a tervező durva hibákat vétett, amiket a kivitelezés során szaki bácsik orvosoltak tapasztalatból, és az elbíráló még csak észre sem vette a bakikat.
Azt hiszem, nem véletlen, hogy Magyarországon nem építhetsz autót kittből, hogy valami saját gyártásúról már ne is beszéljünk.

Sajnos a hozzá-nem értéssel párosuló, hatalomgyakorlás, ezeknél a hivatalos szerveknél már-már beteges. Minden, ami nem gyári, az csak gagyi, szar, és életveszélyes lehet... Ha csak arra gondolok, hogy amikor némi "probléma" volt a vadiúj lengéscsillapítóval, a Bogárban, akkor a vizsgabiztos és a szerelő is megnyugtatott, hogy akár a 0 km-es, új autóval is elfordulhat... akkor végül is bármi megtörténhet... és persze fordítva is... Roll Eyes
Meg persze a papírozás a lényeg nekik! Ha van róla papírod, akkor minden oké... Pár éve, hogy maradjak a szakmámnál, egy családi házzá átalakított nyaralónál az ellenőrző hatóságnak (???) az volt a legnagyobb gondja, hogy a fűtési csőnek miért nincs minőségügyi bizonylata???  Jezusom ... Amúgy már kész volt a ház és megvolt az energetikai felülvizsgálata is, "A" minősítéssel!! Na ilyenkor jön elő, a "szabál, az szabál!"... Jezusom ...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #115460 Dátum: 2012 Október 16, 20:06:07 »

Ezért van, hogy nem szabad otthon átalakítgatni az autót, más féket tenni rá, stb.

Nyilvánvaló, hogy az én autóm is egyenként megbukna minden átalakítása miatt, kezdve a műbizonylat nélküli kormánytól a nem bejegyzett (noha EU megfelelőségi nyilatkozata van) kipufogóig.
nyilván, de szerintem a többiek sem a technikát kérdőjelezték meg, hanem a műszertömeget  Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #115459 Dátum: 2012 Október 16, 19:58:05 »

Hmmm... én mondjuk csak azt nem értem, hogy ha a műszaki vizsgán átmegy, gond nélkül: fékpad, rázópad, nyúzópad, etc... akkor mégis mi a legnagyobb gond vele (tudom: a szabál, az szabál!  Jezusom ... )? Főként, ha ne adj'isten még műszaki paraméterekben sokkal jobban is teljesít, biztonságosabb ezzel? És persze ez nem keverendő a sufni-tuningos agymenésekkel...! Roll Eyes
Szerinted van Magyarországon olyan hivatalos szakértő, aki el tudja bírálni akárcsak a négy tárcsafék szükségességét, színvonalát, teljesítményét?
A motorról már nem is tennék említést. Ezek mellett a perifériák színvonala, az általános állapot csak ujjgyakorlat lenne, de ezeknek a megítélése nálunk precedens nélkül való, ergo nem lehetséges. Lehet, tévedek. De emlékszem, milyen gond volt anno egy segédalváz tervezése-kivitelezése a Kamazomra, holott minden alkatrész gyári volt... Hab a tortán, hogy a tervező durva hibákat vétett, amiket a kivitelezés során szaki bácsik orvosoltak tapasztalatból, és az elbíráló még csak észre sem vette a bakikat.
Azt hiszem, nem véletlen, hogy Magyarországon nem építhetsz autót kittből, hogy valami saját gyártásúról már ne is beszéljünk.

Bácsi Győző
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115458 Dátum: 2012 Október 16, 19:48:25 »

Hmmm... én mondjuk csak azt nem értem, hogy ha a műszaki vizsgán átmegy, gond nélkül: fékpad, rázópad, nyúzópad, etc... akkor mégis mi a legnagyobb gond vele (tudom: a szabál, az szabál!  Jezusom ... )? Főként, ha ne adj'isten még műszaki paraméterekben sokkal jobban is teljesít, biztonságosabb ezzel? És persze ez nem keverendő a sufni-tuningos agymenésekkel...! Roll Eyes
igen én is erre akartam kitérni . azaz hogy a német elgurul a űszaki vizsgaállomásra és megmondják neki hogy melyik homasita alkatrésze gut aber nicht gut és megkapja a forgalmiba a tüv engedélyeket .
én valahogy így képzelem el a nyugati hatalom bugyrában .

de ha valaki mesélne nekem erről megköszönném .
hamarosan elhagyom az országot remélhetőleg és egy értelmesebb bürokratikusabb rend nyugalmát becsületét választom .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #115457 Dátum: 2012 Október 16, 19:42:58 »

Ahogyan ott hozzáállnak, legvalószínűbb, hogy kivonnák a forgalomból, inkább.
A múltkor volt itt téma, hogy még alufelnit sem tehetsz a kocsidra átalakítási engedély nélkül.
Ugyanez a németeknél valahogy sokkal egyszerűbb, még az is lehet, hogy egy-egy átalakítást valóban gyakorlati szakember bírál el, és nem horror pénzekért.
Mondjuk az a gyanúm, hogy az említett gép sokkal veri akármelyik hazai bogár műszaki paramétereit, tán még biztonság ügyében is. Ezzel arra akarnék utalni, hogy bizonyos körökben elfogadott a rossz fékkel való vezetés pl, mert úgyis vigyázok...

Hmmm... én mondjuk csak azt nem értem, hogy ha a műszaki vizsgán átmegy, gond nélkül: fékpad, rázópad, nyúzópad, etc... akkor mégis mi a legnagyobb gond vele (tudom: a szabál, az szabál!  Jezusom ... )? Főként, ha ne adj'isten még műszaki paraméterekben sokkal jobban is teljesít, biztonságosabb ezzel? És persze ez nem keverendő a sufni-tuningos agymenésekkel...! Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #115456 Dátum: 2012 Október 16, 19:36:29 »

ha elvinnéd egy KPM szemlére akkor nagyon zsebbe kéne nyőlni hogy minden hivatalos legyen a tiédnél ?
Teszem azt mint ahogy a németek csinálják , felnméret , sportkormány gumiméret minden átalakítás bejegyezve letisztázva a forgalmiban .
Ahogyan ott hozzáállnak, legvalószínűbb, hogy kivonnák a forgalomból, inkább.
A múltkor volt itt téma, hogy még alufelnit sem tehetsz a kocsidra átalakítási engedély nélkül.
Ugyanez a németeknél valahogy sokkal egyszerűbb, még az is lehet, hogy egy-egy átalakítást valóban gyakorlati szakember bírál el, és nem horror pénzekért.
Mondjuk az a gyanúm, hogy az említett gép sokkal veri akármelyik hazai bogár műszaki paramétereit, tán még biztonság ügyében is. Ezzel arra akarnék utalni, hogy bizonyos körökben elfogadott a rossz fékkel való vezetés pl, mert úgyis vigyázok...

Bácsi Győző
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #115455 Dátum: 2012 Október 16, 19:02:27 »

Ezt én is köszönöm! Fantasztikus ez a raszta hülyegyerek, a szívemből beszél.
Kollega :
A ficko valami brit származású zenész művészecske, és ez a porsche 911 a mániája, lent los angelesben, ez a hobbija semmi más.
 külön erről beszél, meg nyilvánvalóan van pénze rá, hogy egy ilyen gyüjteményt megengedhet magának . Ahogy én látom több pénze mint esze, hogy egy ilyen megrekedt dologra költse, ez ugyanaz : 
egy 91
 2 911
 3 911
 mi az érdekes még ezután ebben??
 ugyanaz mint azok az elmebeteg body builderesek, ekkora izom, meg akkora, és már teljesen idomtalanul meg aránytalanul néznek ki, gyakorlati használhatósága sincs, és még mindig nagyobbra akarják növeszteni, mert az agyuk beteg és nem veszik észre, hogy már rég túljutottak az ésszerűség a megjelenés kellemessége ,és a gyakorlatiasság határán
elöször nekem is tetszett de a sorozatokkal hadilabon allok Smiley)
egy eleg lett volna es basta , na ja ez jutott eszembe  . . .sorry   

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #115454 Dátum: 2012 Október 16, 18:41:08 »

Ezért van, hogy nem szabad otthon átalakítgatni az autót, más féket tenni rá, stb.

Nyilvánvaló, hogy az én autóm is egyenként megbukna minden átalakítása miatt, kezdve a műbizonylat nélküli kormánytól a nem bejegyzett (noha EU megfelelőségi nyilatkozata van) kipufogóig.
ha elvinnéd egy KPM szemlére akkor nagyon zsebbe kéne nyőlni hogy minden hivatalos legyen a tiédnél ?
Teszem azt mint ahogy a németek csinálják , felnméret , sportkormány gumiméret minden átalakítás bejegyezve letisztázva a forgalmiban .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #115453 Dátum: 2012 Október 16, 17:53:36 »

azért benne van az is, hogy az itthon látott "hasonló" átalakítások lada műszerekkel és egyéb hasonlóan igényes megoldásokkal jönnek létre, ha valaki nem ért az ilyen ritka/értékes/profi cuccokhoz, simán ugyanannak látja.

Ezért van, hogy nem szabad otthon átalakítgatni az autót, más féket tenni rá, stb.

Nyilvánvaló, hogy az én autóm is egyenként megbukna minden átalakítása miatt, kezdve a műbizonylat nélküli kormánytól a nem bejegyzett (noha EU megfelelőségi nyilatkozata van) kipufogóig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #115452 Dátum: 2012 Október 16, 17:45:30 »

azért az sem volt filléres tétel  Cool
De szép is  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #115451 Dátum: 2012 Október 16, 17:44:32 »

Az egyik az enyém volt és nem mondtam hogy ronda,csak azt hittem a Szojuz irányítóközpont van a képen.De tévedtem,mert drága.
azért az sem volt filléres tétel  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #115450 Dátum: 2012 Október 16, 17:39:51 »

két megjegyzés volt, hogy ronda az eredmény. 
Az egyik az enyém volt és nem mondtam hogy ronda,csak azt hittem a Szojuz irányítóközpont van a képen.De tévedtem,mert drága.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #115449 Dátum: 2012 Október 16, 17:37:26 »

Ebben az estben viszont nem a ritka/értékes/profi cuccok igényes használója a fasz.  Cheesy
tudod mennyi pénzbe kerül a szája? szép?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #115448 Dátum: 2012 Október 16, 17:34:30 »

Ebben az estben viszont nem a ritka/értékes/profi cuccok igényes használója a fasz.  Cheesy
és mondta valaki? két megjegyzés volt, hogy ronda az eredmény. és ezt mindenki maga dönti el, tökmindegy mennyibe kerül, attól nem lesz szebb, ha egy 5000 dolláros árcédula lóg róla...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #115447 Dátum: 2012 Október 16, 17:31:13 »

azért benne van az is, hogy az itthon látott "hasonló" átalakítások lada műszerekkel és egyéb hasonlóan igényes megoldásokkal jönnek létre, ha valaki nem ért az ilyen ritka/értékes/profi cuccokhoz, simán ugyanannak látja.
Ebben az estben viszont nem a ritka/értékes/profi cuccok igényes használója a fasz.  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #115446 Dátum: 2012 Október 16, 17:28:27 »

KPM már körülbelül 6 éve nincs és igen, ha elütök valakit, bevonnak műszaki szakértőt stb. stb. stb. jogsi, börtön, stb.

Már vártam, hogy xoyox hozzászól, de jött helyette más.

Nektek csak azt tudom mondani, hogy ti ne csináljatok ilyen felelőtlen dolgot...és engem hagyjatok békén.

Köszönöm!
azért benne van az is, hogy az itthon látott "hasonló" átalakítások lada műszerekkel és egyéb hasonlóan igényes megoldásokkal jönnek létre, ha valaki nem ért az ilyen ritka/értékes/profi cuccokhoz, simán ugyanannak látja.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #115445 Dátum: 2012 Október 16, 17:27:43 »

Csodálkoztam volna ha nem javítod ki a hsz-em.  Grin

Nem javítottam ki, most is ott van az a hülyeség, amit írtál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #115444 Dátum: 2012 Október 16, 17:26:32 »

KPM már körülbelül 6 éve nincs és igen, ha elütök valakit, bevonnak műszaki szakértőt stb. stb. stb. jogsi, börtön, stb.

Már vártam, hogy xoyox hozzászól, de jött helyette más.

Nektek csak azt tudom mondani, hogy ti ne csináljatok ilyen felelőtlen dolgot...és engem hagyjatok békén.

Köszönöm!

« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 16, 17:28:22 írta tazoli49 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #115443 Dátum: 2012 Október 16, 17:21:39 »


KPM már körülbelül 6 éve nincs és igen, ha elütök valakit, bevonnak műszaki szakértőt stb. stb. stb. jogsi, börtön, stb.

Már vártam, hogy xoyox hozzászól, de jött helyette más.

Nektek csak azt tudom mondani, hogy ti ne csináljatok ilyen felelőtlen dolgot...és engem hagyjatok békén.

Köszönöm!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #115442 Dátum: 2012 Október 16, 17:15:02 »

Levizsgázott a kék Bogár, a vizsgabiztos valójában nem tudott semmibe belekötni, mert még a fék karakterisztika is tökéletesen illett a Bogár fékjelleghez, nagyon egyszerre fogtak a 4 dugattyús Porsche Brembo fékek oldalanként és a 944 S2 féktárcsában belül levő belső kis kéziféke is tökéletesen egyszerre fogott és blokkolta a kerekeket.
Volt egy kis fejcsóválás a kerékméreten és miért tárcsafék hátul is - az már fel sem tűnk, hogy 310-es tárcsák Porsche feliratú nyergekkel, illetve feltűnt, de azt mondta, hogy nagyon örülne, ha minden autó így rendben lenne, úgyhogy nem kekeckedik ezeken.
Lehet, hogy valami plusz lóvét várt, de nem kapott...mindenesetre vizsga megvan. Jesz, oké, dollár. ;-)

Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 [660] 661 662 663 664 665 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.209 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.