www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 00:32:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29369883 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #137507 Dátum: 2017 Szeptember 15, 20:10:30 »

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html
Milyen autóval vagytok?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #137506 Dátum: 2017 Szeptember 15, 07:18:20 »

Szép.
<beszúrt kép törölve>
kicsi.

http://img.index.hu/imgfrm/8/5/7/8/IMG_0014628578.jpg
1303LS
« Hozzászólás #137505 Dátum: 2017 Szeptember 15, 05:51:01 »

Szép.
RNIE
« Hozzászólás #137504 Dátum: 2017 Szeptember 14, 12:09:10 »

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html
Nem lepődnék meg ha előjönne a * papucsban és köntösben.
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #137503 Dátum: 2017 Szeptember 14, 11:35:41 »

Ha repülőn vihető, küldd. Na, megyek aludni. :-)


A cetli mindenképpen! Wink
Meg aztán a készlethez is van akkora repülő, ugye.
Arra figyelj, hogy lehetőleg minden metrikus legyen, hogy ne kelljen később átalakítót is keresned! Cheesy

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #137502 Dátum: 2017 Szeptember 14, 05:31:11 »

Ha repülőn vihető, küldd. Na, megyek aludni. :-)

A bevásárló cetlit küldjem? Wink
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #137501 Dátum: 2017 Szeptember 14, 05:29:24 »

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html

A bevásárló cetlit küldjem? Wink

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #137500 Dátum: 2017 Szeptember 13, 21:22:15 »

asszem ebből a vastelepből eléldegélnék életem végéig.. Smiley

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #137499 Dátum: 2017 Szeptember 13, 21:19:34 »

 Grin

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #137498 Dátum: 2017 Szeptember 13, 15:21:16 »

Ezt is megpróbáljuk útba ejteni, talán a legnagyobb Bogártemető a világon.
https://www.classiccult.com/blog/interstate-vw-junkyard.html
1303LS
« Hozzászólás #137497 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:48:48 »

Az a kis orrmotoros közúton is közlekedhet?
Miért ne, ha átment a vizsgán.
1303LS
« Hozzászólás #137496 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:47:06 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban,
Már megint irigyellek.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #137495 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:35:09 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
klassz Smiley
ismerősök szintén épp a 66os úton motoroznak. valahol a felénél járnak
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #137494 Dátum: 2017 Szeptember 13, 07:28:04 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
Az a kis orrmotoros közúton is közlekedhet?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #137493 Dátum: 2017 Szeptember 13, 05:46:28 »

Ma életem egyik legjobb Bogaras élménye történt velem.
Gyanútlanul gurulunk a 66-os úton Halbrook-ban, amikor bal oldalon különféle Bogarakra lettünk figyelmesek. Gyorsan bekanyarodtunk a régi benzinkúthoz és körbejártuk a szanaszét vágott Bogarakat. Mikor már mindenhova belestünk, megérkezett a tulaj: egy 76 éves bácsi, aki egész életében itt szerelt VW-t, de már csak a maga örömére dolgozik. Belestünk a műhelyébe, ahol épp jövő tavaszra készültek a vasak. Az első egy 7.000ccm-es (orrmotoros) Bogár, ami a vontató autó; a tréleren pedig egy topcsop T1 lesz, amiben egy 2.700ccm-es motor dolgozik. Nem kispályás az öreg, mindent maga csinál, külsőre elég igényesen.
Képeket tolok, amikor hazaértünk.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #137492 Dátum: 2017 Szeptember 12, 09:28:16 »

Ezeket a csömöri vagy rákospalotai úti kereskedőnek csináljátok?
Milyen ezeknek a kasztnija? Lemez mennyit fog bírni? normális a felületkezelés?
Saját akkuval hozza franciából vagy üres kocsikat vesz és itt vagy még kint kerül bele akku?
www.colosseumauto.hu   késmárk utca 15ker kerskedés de még van nekik 2 telep
Minden kaszni elem lökös patentos
van mitshu,peugeot,citroen be tök egyforma mind
Nincs egyiken se nagy törés.....lökös fényzés,,,ajtó huzás stb....
lemez része normális nem szarabb mint 3gy c3 c4,clio
Aksi benne 8as tréleren jönnek....sima és gyorstöltövel
azt klima fütés nagyon jó benne nagyon jo vezetni én nagyon szeretem(amugy ajtok stb japán alapon vannak nem francián tehát jó szerelni)
ök is rohangálnak vele itt a környéken 80-120km tud attölk füg fütesz világit e stb.....


én ha  vennék magamnak belül kényelmes hátul is ,csomija nem tul nagy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #137491 Dátum: 2017 Szeptember 12, 07:22:06 »

http://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/hoppa_elkeszultek_a_byd_elso_elektromos_buszai_magyarorszagon.3.261883.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #137490 Dátum: 2017 Szeptember 11, 16:23:20 »

Regadót kérdeztél :-))
Csak beírtam, ha már tudom az aktuális árakat.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #137489 Dátum: 2017 Szeptember 11, 13:48:20 »

http://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/a_mercedes_nagyot_robbantana_az_elektromos_autozas_teruleten_50_uj_modellrol_beszeltek.3.261853.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
RNIE
« Hozzászólás #137488 Dátum: 2017 Szeptember 11, 10:09:28 »

Honosítás.
Eredetiségvizsgálat.
Rendszámok.
Forgalmi+törzskönyv.
Vagyonszerzési adó.

90-ből meg is áll.  Grin
Regadót kérdeztél :-))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #137487 Dátum: 2017 Szeptember 11, 10:02:30 »

Nem.
Honosítás.
Eredetiségvizsgálat.
Rendszámok.
Forgalmi+törzskönyv.
Vagyonszerzési adó.

90-ből meg is áll.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #137486 Dátum: 2017 Szeptember 11, 07:55:50 »

sok ion czerot javitunk kérdezz ha van valami
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ezeket a csömöri vagy rákospalotai úti kereskedőnek csináljátok?
Milyen ezeknek a kasztnija? Lemez mennyit fog bírni? normális a felületkezelés?
Saját akkuval hozza franciából vagy üres kocsikat vesz és itt vagy még kint kerül bele akku?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #137485 Dátum: 2017 Szeptember 10, 20:03:59 »

Amíg 400ezerkm-t elmegy egy 1. generációs LEAF (aminek az akkuját már vagy 3-4szer fejlesztették is azóta) én nem aggódok miatta. Aggódjanak a pesszimisták.
Ha annyira szar lenne, nem alapítanának 2-3-4éves LEAFre budapesti taxiscéget.  Cheesy Pesszimistáknak csak ajánlani tudom a beszélgetést velük.
Sajnos eladni eladják akkor mikor az állami kedvezmény eladási korlátozása lejár (nyugaton is 3 év körül van) csak annyira kevés van még belőlük, hogy azonnal helyben felszívják őket.
Model 3 sem véletlen 2 éves előjegyzéssel vehető, de már ez is optimista, mert megjelenéskori keresletbővüléssel állítólag simán fel fog menni 3 év fölé. Tiszta KGST/MERKUR.  Grin
sok ion czerot javitunk kérdezz ha van valami


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #137484 Dátum: 2017 Szeptember 10, 18:15:06 »


Újból be kell fizetni a regisztrációs adót?


Nem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #137483 Dátum: 2017 Szeptember 10, 17:59:53 »

Magyarországi első forgalomba helyezésű autó 2013-ban Ausztriába vándorolt és osztrák rendszámot kapott. Most ismét magyar rendszámot kapna.
Újból be kell fizetni a regisztrációs adót?

Tud valaki erről valami okosat és hivatalosat?
Mit és mennyit és hova kell fizetni?

Köszönöm.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #137482 Dátum: 2017 Szeptember 10, 17:21:15 »

Szervusztok...!

... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? ...

bogároldó   Grin Grin  (jómagam egy tatabányai tombolán nyertem egy palackkal  Wink  )
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #137481 Dátum: 2017 Szeptember 10, 16:43:39 »

Pedig a sárga bogár jó  Cheesy
De valóban megvan ez a hátránya, sokan szoktak rajta aludni is, ha este sötétben lámpa alatt állok
egyetértek..... :-)

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #137480 Dátum: 2017 Szeptember 10, 16:19:23 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Pedig a sárga bogár jó  Cheesy
De valóban megvan ez a hátránya, sokan szoktak rajta aludni is, ha este sötétben lámpa alatt állok
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #137479 Dátum: 2017 Szeptember 10, 15:18:03 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Bármely bioaktív mosogatószerrel.

Bácsi Győző
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #137478 Dátum: 2017 Szeptember 10, 14:40:54 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #137477 Dátum: 2017 Szeptember 09, 17:54:07 »

 Wink

1303LS
« Hozzászólás #137476 Dátum: 2017 Szeptember 09, 08:51:21 »

Végre egy jó cikk a TCtől:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/09/09/ha_ez_elromlik_hivhatod_a_trelert/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
RNIE
« Hozzászólás #137475 Dátum: 2017 Szeptember 09, 08:26:26 »

https://hu.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_hat%C3%A1s
1303LS
« Hozzászólás #137474 Dátum: 2017 Szeptember 08, 09:16:12 »

Nem a komplikáció miatt, hanem az akkuban vegyi folyamatok zajlanak, amiknél töltőáramot és feszültséget mérsz. Jó állapotú akkunál aránylag jól becsülhető a dolog, csak be kell lőni a hiszterézisét. Amikor már romlik, akkor a feszültség szépen elszáll, áram leesik, holott még nem teljesen töltött. LiON esetében ez kisebb, de megvan.
Mindenesetre mindegy is, a hosszadalmas töltés és a kiszolgáltatottság miatt a hibridek nagyon sokáig meglesznek. Az a legnagyobb baj, hogy az álzöld hülyeség miatt (0 emisszinónak mondani ki a villanyautót) nem nagyon gondolkoznak állandó fordulatú segédmotor (aggregát) + villany megoldáson. Optimális töltöttség, minimális emisszió, hatalmas hatótáv, csend, stb...
Villanyautónál a legnagyobb eretnekség belevágni egy motort ami tölti az akkut. Egy bármilyen benzines agregátorban van annyi alkatrész, mint 2 villanyautóban összesen. AZt mind karbantartani, javítani legyártani kell. Normális modellezéssel már rég kimutatott, hogy a villanyautózás sokkal környezetkímélőbb, mint a fosszilis üzemanyag kitermelése, finomítása, SZÁLLÍTÁSA, majd elégetése. Buta pesszimisták ebből általában az utóbbit szokták szembeállítani az akkuk gyártójának még a fingját is tartalmazó képlettel. Mintha a benzin a benzinkúton teremne.  Grin
Holott egy benzines kocsinál a karbantartási környezetterhelés, legalább akkora, mint amit eléget üzemanyagot. Villanyautóban gyakorlatilag a gumik és kormányalkatrészeken kívül semmit nem kell cserélni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #137473 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:35:58 »

álzöld hülyeség miatt........
Szépen fogalmaztál  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #137472 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:32:38 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis érdekesség autós témában:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #137471 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:24:39 »

Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
Nem a komplikáció miatt, hanem az akkuban vegyi folyamatok zajlanak, amiknél töltőáramot és feszültséget mérsz. Jó állapotú akkunál aránylag jól becsülhető a dolog, csak be kell lőni a hiszterézisét. Amikor már romlik, akkor a feszültség szépen elszáll, áram leesik, holott még nem teljesen töltött. LiON esetében ez kisebb, de megvan.
Mindenesetre mindegy is, a hosszadalmas töltés és a kiszolgáltatottság miatt a hibridek nagyon sokáig meglesznek. Az a legnagyobb baj, hogy az álzöld hülyeség miatt (0 emisszinónak mondani ki a villanyautót) nem nagyon gondolkoznak állandó fordulatú segédmotor (aggregát) + villany megoldáson. Optimális töltöttség, minimális emisszió, hatalmas hatótáv, csend, stb...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #137470 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:04:24 »

Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
Azt nem értem még, nem tudom hol van. Talán a nagy prémium kocsikban? Az a rendszer amiről volt cikk az NNGvel, hogy olyan szoftvereket fejlesztenek, amik már megbecsülik a hegymenetet és a lejtmeneti visszatáplálást és ezáltal pontosabb tippelést adnak a megtehető távra a tervezett útvonal függvényében. Mosdjuk azt sem tudom melyikben van NNG navi, mert sok gyártó még mindig a fos tomtomot favorizálja.
1303LS
« Hozzászólás #137469 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:01:15 »

Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből
Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
1303LS
« Hozzászólás #137468 Dátum: 2017 Szeptember 08, 07:56:50 »

Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből. Amit a fedélzeti rendszer szépen elkendőzve adagolja a felhasználónak. Tehát a tulaj örül, hogy az elején (1 évig) nulla kapacitás vesztése van.

Egy akku életét nem években hanem ciklusban mérik. Igen és a gyors töltés 2-3 normál ciklusnak felel meg.
Azt se felejtsük el, hogy minél több lesz az elektromos autó annál kisebb lesz az igény az üzemanyagra. Tehát olcsóbb lesz.
A használt elektromos autókat pedig pont akkor fogják eladni, amikor kezd tönkremenni az akkumulátor. Az pedig belátható időn belül nem lesz olcsóbb.

10 évig biztosan marad a benzin és dízel technológia. Lásd Continental, Bosch és Lucas gőzerővel fejleszti a rendszereit.
 
Amíg 400ezerkm-t elmegy egy 1. generációs LEAF (aminek az akkuját már vagy 3-4szer fejlesztették is azóta) én nem aggódok miatta. Aggódjanak a pesszimisták.
Ha annyira szar lenne, nem alapítanának 2-3-4éves LEAFre budapesti taxiscéget.  Cheesy Pesszimistáknak csak ajánlani tudom a beszélgetést velük.
Sajnos eladni eladják akkor mikor az állami kedvezmény eladási korlátozása lejár (nyugaton is 3 év körül van) csak annyira kevés van még belőlük, hogy azonnal helyben felszívják őket.
Model 3 sem véletlen 2 éves előjegyzéssel vehető, de már ez is optimista, mert megjelenéskori keresletbővüléssel állítólag simán fel fog menni 3 év fölé. Tiszta KGST/MERKUR.  Grin
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.