www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 00:07:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30600413 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136238 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:58:17 »

Ez szimpatikus megoldás. 
MIELŐTT cserélnéd a motort akkor kell a forgalmit kicseréltetni és motorszám nélkülisre csináltatni. Megfelelő ember, vagy NKH-s nemjuteszembevizsgálat (1770Ft körüli áron) után bármelyik okmányiroda. Új forgalmi 6ezer.
Utána ugyanolyan motor mehet bele akármikor, AR-s meg nem, vagy bitangsok utánajárással.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #136237 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:24:32 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 
MIELŐTT cserélnéd a motort akkor kell a forgalmit kicseréltetni és motorszám nélkülisre csináltatni. Megfelelő ember, vagy NKH-s nemjuteszembevizsgálat (1770Ft körüli áron) után bármelyik okmányiroda. Új forgalmi 6ezer.
Utána ugyanolyan motor mehet bele akármikor, AR-s meg nem, vagy bitangsok utánajárással.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136236 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:19:27 »

Megnéztem, sajnos csak a 4-es jó. Az a kérdés, hogy mi a hétköznapi neve ennek, mondjuk motoros körökben. A hangtechnikát felejtsük el.  Grin

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #136235 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:15:12 »

Ilyen anyára lenne szükségem 4 és 5-ösben. Mi ennek a neve? Ezt rack csavar-ként kerestem, de az hatos.

<beszúrt kép törölve>

bepattintós rack anya. kétféle füllel van. A nagyobb alu racksínhez a kissebb vashoz. Microsound, stb forgalmazza.
Nálatok Sándor Laci Disco center?
4-esről én sem tudok, hogy lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 13, 19:16:58 írta Sompi »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136234 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:12:26 »

4-esben nincs, de 5 ösben van. Még akár fekete színben is. Mennyi kellene?
4 db. Megnézem jó ez az ötös. A Vespába kellene, hogy ne kelljen leszedni a kesztyűtartót indexizzó cseréhez. Egy megvan a gyáriból.



Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #136233 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:01:16 »

Ilyen anyára lenne szükségem 4 és 5-ösben. Mi ennek a neve? Ezt rack csavar-ként kerestem, de az hatos.

<beszúrt kép törölve>
4-esben nincs, de 5 ösben van. Még akár fekete színben is. Mennyi kellene?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136232 Dátum: 2016 Szeptember 13, 18:53:36 »

Ilyen anyára lenne szükségem 4 és 5-ösben. Mi ennek a neve? Ezt rack csavar-ként kerestem, de az hatos.

« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 13, 18:58:36 írta Zoli »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #136231 Dátum: 2016 Szeptember 13, 18:12:46 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 
Kell. Ha AB-s kerül az AB-s helyére akkor motorszám változás. Ha AR-es akkor azt már nehezebb bepapírozni. Bizonyítanod kell, hogy az AB és AR-es motor között semmilyen eltérés nincs, csak a kiegészítő dolgok.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #136230 Dátum: 2016 Szeptember 13, 15:52:56 »

Benne van a motorszám a forgalmiban? Akkor?
nálam szerintem benne
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136229 Dátum: 2016 Szeptember 13, 15:37:52 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 
Benne van a motorszám a forgalmiban? Akkor?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136228 Dátum: 2016 Szeptember 13, 15:20:41 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136227 Dátum: 2016 Szeptember 11, 21:00:07 »

Igen, az én bogaramon is hosszabb a jobbos zsanér tükör. Sőt, a zsanértükörnél a legszembetűnőbb a két tükör szára közti különbség. De meg van az oka: Egyik ismerősöm szerzett zsanér tükörből jobb kormányos bogárra valót, hogy szimmetrikus legyen, de használhatatlan volt jobb oldalon a rövid szárú a régi kis tükörből.

Úgy tudom, az ovál zsanérükör is ilyen.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #136226 Dátum: 2016 Szeptember 11, 20:27:27 »

Úgy tudom, az ovál zsanérükör is ilyen.

Igy van.
De gyárilag nem egyforma.
A kabrio tükörnél a balosnak egyenes a szára, a jobbosnál ívelt.
Először mérges voltam amikor kibontottam, de kis kutakodás után  kiderült hogy
tényleg ilyen
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #136225 Dátum: 2016 Szeptember 11, 12:22:30 »

hát ez érdekes. vajon miért?
A Karmannoknál is így van. Könnyebb kilátni , ha a jobbosnak hosszabb a szára.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #136224 Dátum: 2016 Szeptember 11, 09:17:42 »

Igy van.
De gyárilag nem egyforma.
A kabrio tükörnél a balosnak egyenes a szára, a jobbosnál ívelt.
Először mérges voltam amikor kibontottam, de kis kutakodás után  kiderült hogy
tényleg ilyen
hát ez érdekes. vajon miért?
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #136223 Dátum: 2016 Szeptember 10, 09:57:16 »

Igy van.
De gyárilag nem egyforma.
A kabrio tükörnél a balosnak egyenes a szára, a jobbosnál ívelt.
Először mérges voltam amikor kibontottam, de kis kutakodás után  kiderült hogy
tényleg ilyen
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136222 Dátum: 2016 Szeptember 10, 09:48:32 »

egy kis rejtvény..
keressünk eltérést a képen  :-)
Most vetted és nem egyforma?

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #136221 Dátum: 2016 Szeptember 09, 23:28:11 »

egy kis rejtvény..
keressünk eltérést a képen  :-)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #136220 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:47:27 »

köszönöm :-)


NEVER SUPPLIED AS A SEPARATE PART THRU VW..
Önállóan nem forgalmazott vw cucc

THESE POLISHED ALUMINUM END PLATES ARE WHAT ATTACH TO THE ENDS OF YOUR CONVERTIBLE TOP FRAME WHERE IT FOLDS AND FORCE THE TOP FRAME TO OPEN FULLY WHEN LATCHING TO THE WINDSHIELD..
Ez egy kicsit zavaros:

Ezek a polírozott aluminium véglapok csatlakoznak a cabrió tető végeihez, ahol összecsukódik és kényszeríti a tető keretet, hogy teljesen kinyíljon, amikor a szélvédőhöz van reteszelve.   Huh

MOST TOPS ARE MISSING SOME OR ALL OF THESE(IF YOU LOOK CLOSELY AT YOUR TOP YOU WILL PROBABLY SEE THE BROKEN RIVETS) SOLD AS A SET OF 4 WITH CHROME PLATED SCREWS FOR EASY MOUNTING...these where original on all 1972 thru 79 super beetle convertibles

A legtöbb tetőből néhány, vagy mind hiányzik. Ha jobban megnézed a sajátodat, láthatod a törött szegecseket.
4db-os készlet krómozott csavarokkal a könnyű felszerelés érdekében. 72-79 közötti super kabriók gyári tartozéka volt.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136219 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:40:00 »

le tudja valaki fordítani? ne guglival...


NEVER SUPPLIED AS A SEPARATE PART THRU VW..
Önállóan nem forgalmazott vw cucc

THESE POLISHED ALUMINUM END PLATES ARE WHAT ATTACH TO THE ENDS OF YOUR CONVERTIBLE TOP FRAME WHERE IT FOLDS AND FORCE THE TOP FRAME TO OPEN FULLY WHEN LATCHING TO THE WINDSHIELD..
Ez egy kicsit zavaros:

Ezek a polírozott aluminium véglapok csatlakoznak a cabrió tető végeihez, ahol összecsukódik és kényszeríti a tető keretet, hogy teljesen kinyíljon, amikor a szélvédőhöz van reteszelve.   Huh

MOST TOPS ARE MISSING SOME OR ALL OF THESE(IF YOU LOOK CLOSELY AT YOUR TOP YOU WILL PROBABLY SEE THE BROKEN RIVETS) SOLD AS A SET OF 4 WITH CHROME PLATED SCREWS FOR EASY MOUNTING...these where original on all 1972 thru 79 super beetle convertibles

A legtöbb tetőből néhány, vagy mind hiányzik. Ha jobban megnézed a sajátodat, láthatod a törött szegecseket.
4db-os készlet krómozott csavarokkal a könnyű felszerelés érdekében. 72-79 közötti super kabriók gyári tartozéka volt.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 08, 20:41:40 írta Zoli »

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #136218 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:33:21 »

tud valaki egy oldalt ahol 68-72ig kabrio tető méretezés, robbantott ábra van?
méreteket kéne ellenőriznem...amit találtam az elég olvashatatlan..

vagy 64 előttiek
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #136217 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:13:42 »

le tudja valaki fordítani? ne guglival...


NEVER SUPPLIED AS A SEPARATE PART THRU VW..THESE POLISHED ALUMINUM END PLATES ARE WHAT ATTACH TO THE ENDS OF YOUR CONVERTIBLE TOP FRAME WHERE IT FOLDS AND FORCE THE TOP FRAME TO OPEN FULLY WHEN LATCHING TO THE WINDSHIELD..MOST TOPS ARE MISSING SOME OR ALL OF THESE(IF YOU LOOK CLOSELY AT YOUR TOP YOU WILL PROBABLY SEE THE BROKEN RIVETS) SOLD AS A SET OF 4 WITH CHROME PLATED SCREWS FOR EASY MOUNTING...these where original on all 1972 thru 79 super beetle convertibles

kabrio tetó biszbaszól van szó...
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #136216 Dátum: 2016 Szeptember 08, 19:44:43 »

Ez ment ma elottunk ikea parkoloban Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #136215 Dátum: 2016 Szeptember 08, 19:35:40 »

könnyű fizikai......  Undecided
Kinek mi?  Wink
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #136214 Dátum: 2016 Szeptember 08, 19:31:07 »

Gumibogi keresett...
könnyű fizikai......  Undecided
egy kerék emelése már nem könnyű fizikai munka

beszéltem vele,köszönöm  Cool

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #136213 Dátum: 2016 Szeptember 08, 18:24:18 »

Sziasztok!!
Október elejétől munkát keresek Budapesten elsősorban a XXII. vagy a XI. kerületben.
Bejelentett könnyű fizikai munka normál 8 órás érdekel.
Aki tud valamit kérem jelezze privátba.
Köszi üdv Toma Smiley
Gumibogi keresett...
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #136212 Dátum: 2016 Szeptember 08, 16:56:29 »

Sziasztok!!
Október elejétől munkát keresek Budapesten elsősorban a XXII. vagy a XI. kerületben.
Bejelentett könnyű fizikai munka normál 8 órás érdekel.
Aki tud valamit kérem jelezze privátba.
Köszi üdv Toma Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #136211 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:58:16 »

Köszönöm nem.Smiley
Gyári vaj színűt szeretnék és nem kombit.
oké.
erről a kombiról azt sem tudom kétütemű-e egyáltalán. mindig oldalról látom
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #136210 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:56:43 »

majd minden héten elmegyek egy eladó kombi trabi mellett. csak telefonszám van rajta. azt hiszem két fajta színe van az elemeknek. zöld, meg talán fehér. érdekel fotó?
Köszönöm nem.Smiley
Gyári vaj színűt szeretnék és nem kombit.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #136209 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:53:54 »

Sziasztok!
Találtam magamnak egy Trabit, amit megszeretnék venni, viszont a forgalomból végleg ki lett vonva 2004-ben a tulajdonos kérésére(a forgalmiba is ez van bejegyezve, és ki van lyukasztva).
Az lenne a kérdésem, hogy ez visszahelyezhető-e minden probléma nélkül, vagy inkább ne is foglalkozzak vele?
Köszi!

majd minden héten elmegyek egy eladó kombi trabi mellett. csak telefonszám van rajta. azt hiszem két fajta színe van az elemeknek. zöld, meg talán fehér. érdekel fotó?
RNIE
« Hozzászólás #136208 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:34:35 »

Én Gustavwsonékat ajánlanám. Nem olcsó, de minőséget kapsz.
Nagyon drága,de szerintem az országban a legjobb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #136207 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:04:48 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy jó lakatos/fényező műhelyt? Budapesten vagy Pest megyében.

Köszi : )
Én Gustavwsonékat ajánlanám. Nem olcsó, de minőséget kapsz.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #136206 Dátum: 2016 Szeptember 07, 19:50:55 »

Sziasztok!
Találtam magamnak egy Trabit, amit megszeretnék venni, viszont a forgalomból végleg ki lett vonva 2004-ben a tulajdonos kérésére(a forgalmiba is ez van bejegyezve, és ki van lyukasztva).
Az lenne a kérdésem, hogy ez visszahelyezhető-e minden probléma nélkül, vagy inkább ne is foglalkozzak vele?
Köszi!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #136205 Dátum: 2016 Szeptember 06, 21:19:29 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy jó lakatos/fényező műhelyt? Budapesten vagy Pest megyében.

Köszi : )

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136204 Dátum: 2016 Szeptember 05, 22:49:05 »

Igen, én ezt nagyon jól megtanultam (csak már elfelejtettem  Grin )


Az ő dolgát akartam megkönnyíteni, hogy megértse a működését.  Cool Megpróbálom ezzel jóvá tenni.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136203 Dátum: 2016 Szeptember 05, 14:01:53 »

Amit írtál az valóban igaz. Viszont a potenciométerek általános bekötési módja, hogy a középső lábat (csúszkát) összekötöd az ellenálláspálya egyik végével. Ezt azért csinálják az elektromos berendezéseknél (szinte bármit szétszerelsz így van), mert ebben az esetben ugyanúgy megmarad egyik állásban a 0 ohmos érték, a másik állásban pedig a névleges érték (pl. 50k ohm), viszont így ha kontakt hibája van a potméternek (a csuszka egy porszemtől eltávolodik az ellenálláspályától), akkor a rajta mért ellenállás nem tud a végtelenbe megugrani, csak maximum a potméter névleges értékéig.


A poti szomszédos lábait felesleges összekötni, mert ha odatekered, akkor úgyis "összezár" Ha kkét potit akartsz sorba kötni, akkor az egyik középsőn be... áhh inkább berajzolom.   Grin
 

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #136202 Dátum: 2016 Szeptember 05, 11:21:27 »

A generátorról is le lehet venni jelet, és ezt is mókolással rá lehet kötni a műszerre. Pl.:
http://www.w123club.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=120:fordulatszammer-diesel-autoba&catid=37:kiegeszitk&Itemid=56

tdi motor főtengelyjeladóra kötnék g2 benzines fordulatszámmérőt,
nem találok d fordulatszámmérőt, vagy csak 60000-t komplett t3 műszerfalat
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136201 Dátum: 2016 Szeptember 05, 09:49:02 »

Vgay nem tudom milyen tdi motor ez, de kereshetsz veztengely jeladót is, ha van ezen olyan. Azzal kell működnie.
'96-os polo, veztengelyjeadót nem találtam

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #136200 Dátum: 2016 Szeptember 05, 09:37:02 »

Főtengely jeladó 1 fordulat 1 jel.
Gyújtásjel 1 főtengelyfordulat FÉL jel.
Ezért kevés az állíthatósági tartomány.
Műszert szedd szét és azt mókold, ha nincs más megoldás.
Vagy vegyél rendes kocsit, azokban benzinmotor van.
Vgay nem tudom milyen tdi motor ez, de kereshetsz veztengely jeladót is, ha van ezen olyan. Azzal kell működnie.
1303LS
« Hozzászólás #136199 Dátum: 2016 Szeptember 05, 09:35:39 »

tdi motor főtengelyjeladóra kötnék g2 benzines fordulatszámmérőt,
nem találok d fordulatszámmérőt, vagy csak 60000-t komplett t3 műszerfalat
Főtengely jeladó 1 fordulat 1 jel.
Gyújtásjel 1 főtengelyfordulat FÉL jel.
Ezért kevés az állíthatósági tartomány.
Műszert szedd szét és azt mókold, ha nincs más megoldás.
Vagy vegyél rendes kocsit, azokban benzinmotor van.
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.