www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:07:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1631 1632 1633 1634 1635 [1636] 1637 1638 1639 1640 1641 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28014410 alkalommal)
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #76382 Dátum: 2010 Február 25, 16:48:14 »

Szvsz nem .Cseében 1.4hez nem tudom hogy lenne automata.Hamár motort is kell cserélni szerintem nem éri meg az egész procedura.
Ahhoz hogy egy közúti ellenőrzésnél ne büntessék meg, a forgalmiba a váltó típusánál az automatához tartozó kódnak kell szerepelnie. Ezt csak műbizonylattal lehet megváltoztatni (szerintem szinte lehetetlen).
Tán még egy kis regisztrációs adót is beszednének utána, mint jelleg megváltoztatása címszó alatt szereplő lehúzási lehetőség. A rendőrt nem az érdekli hogy hány pedál van, meg autómata-e, nem is ért hozzá, kódot keres a papírokban.
Én NKH-nál kezdeném az érdekeskedést...
Süni
« Hozzászólás #76381 Dátum: 2010 Február 25, 16:48:10 »

g? Mert most hirtelen megnéztem de nem találtam csak H-t.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76380 Dátum: 2010 Február 25, 16:45:08 »

Létezik. Egyik vezetésileg antitálentum gimis osztálytársamnak volt olyan. Sehogy se megy , cserébe sokat eszik.
g? Mert most hirtelen megnéztem de nem találtam csak H-t.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Süni
« Hozzászólás #76379 Dátum: 2010 Február 25, 16:42:47 »

Szvsz nem .
Elméletben nem, viszont a forgalmiban benne van, tehát egy forgalmi csere árával mindenképp számolni kell.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #76378 Dátum: 2010 Február 25, 16:36:40 »

Szvsz nem .Cseében 1.4hez nem tudom hogy lenne automata.Hamár motort is kell cserélni szerintem nem éri meg az egész procedura.

Létezik. Egyik vezetésileg antitálentum gimis osztálytársamnak volt olyan. Sehogy se megy , cserébe sokat eszik.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76377 Dátum: 2010 Február 25, 16:03:31 »

Váltócserét papírozni kell? Shocked
Szvsz nem .Cseében 1.4hez nem tudom hogy lenne automata.Hamár motort is kell cserélni szerintem nem éri meg az egész procedura.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #76376 Dátum: 2010 Február 25, 16:00:54 »

Váltócserét papírozni kell? Shocked

kulcsszó: automata...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76375 Dátum: 2010 Február 25, 15:56:11 »

Fiúk!! (Esetleg lányok... Cool )



Kérdés:
- hol lehet bontott automata váltót venni G Astrához (1.4 benzin...)?
- kábé mennyi pénz lehet a váltó?
- mi a menete az átalakítás lepapírozásának?
- mennyibe kerül a lepapírozás?

Esetleg csinált már ilyet valaki???
Váltócserét papírozni kell? Shocked

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76374 Dátum: 2010 Február 25, 15:48:31 »

Fiúk!! (Esetleg lányok... Cool )

Kollégám problémája a következő:
Édesapja agydaganatban szenved, tavasszal műtik (műthető, időszakosan helyrejön, ez nem az első beavatkozás...).
A családban a kollégám állandóan használja az egyik kocsit, ami a munkába járáshoz kell (25 km-re laknak a sulitól...), szóval egy másik autót a szülők használnak, anélkül nagyon el vannak zárva a külvilágtól (Bodrogköz, Tisza túloldala, legközelebbi város is mi vagyunk 25 km-re...). Jogsija az édesapának van.
DE.
Egy éve be akarták vonni a jogosítványát a daganatos betegsége miatt (rokkantosítás során...) .
Annyit sikerült elérniük, hogy a jogosítvány marad, de automata váltós kocsit vezethet csak az apuka.
Adott egy 5 éves G Astra. Cserében nem gondolkodnak, mert ennek az autónak az ára már nem lenne elég egy megbízható használt automata váltós vásárlására meglátásuk szerint.

Kérdés:
- hol lehet bontott automata váltót venni G Astrához (1.4 benzin...)?
- kábé mennyi pénz lehet a váltó?
- mi a menete az átalakítás lepapírozásának?
- mennyibe kerül a lepapírozás?

Esetleg csinált már ilyet valaki???
épp van a használtautón egy bontásra
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_gl_1.6-3533486
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #76373 Dátum: 2010 Február 25, 15:23:03 »

Fiúk!! (Esetleg lányok... Cool )

Kollégám problémája a következő:
Édesapja agydaganatban szenved, tavasszal műtik (műthető, időszakosan helyrejön, ez nem az első beavatkozás...).
A családban a kollégám állandóan használja az egyik kocsit, ami a munkába járáshoz kell (25 km-re laknak a sulitól...), szóval egy másik autót a szülők használnak, anélkül nagyon el vannak zárva a külvilágtól (Bodrogköz, Tisza túloldala, legközelebbi város is mi vagyunk 25 km-re...). Jogsija az édesapának van.
DE.
Egy éve be akarták vonni a jogosítványát a daganatos betegsége miatt (rokkantosítás során...) .
Annyit sikerült elérniük, hogy a jogosítvány marad, de automata váltós kocsit vezethet csak az apuka.
Adott egy 5 éves G Astra. Cserében nem gondolkodnak, mert ennek az autónak az ára már nem lenne elég egy megbízható használt automata váltós vásárlására meglátásuk szerint.

Kérdés:
- hol lehet bontott automata váltót venni G Astrához (1.4 benzin...)?
- kábé mennyi pénz lehet a váltó?
- mi a menete az átalakítás lepapírozásának?
- mennyibe kerül a lepapírozás?

Esetleg csinált már ilyet valaki???
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 25, 15:25:57 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76372 Dátum: 2010 Február 25, 15:16:09 »

A tükröt köszi, automata, ahhoz vannak a kiegészítők.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #76371 Dátum: 2010 Február 25, 15:15:00 »

Képek. A kerék itt már megadta magát, holnap kap normálisat.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Szervós , vagy mi?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76370 Dátum: 2010 Február 25, 15:14:40 »

Képek. A kerék itt már megadta magát, holnap kap normálisat.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
lehet hogy tudok rá tükröt adni, ha nincs gyári lyuk és jó valami másról (talán még megvan)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76369 Dátum: 2010 Február 25, 15:11:52 »

Képek. A kerék itt már megadta magát, holnap kap normálisat.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #76368 Dátum: 2010 Február 25, 15:09:31 »

Kaptam ma  egy cetlit a szélvédőre az újpesti közterület-felügyelettől,  mely szerint megsértettem a kresz 40. paragrafusának 5. bekezdésének d pontját, 5 méteren belül parkoltam a kereszteződés sarkától számítva.  Hátoldalán bekarikázva a helyszíni bírság.

Na most ezen a cetlin kívül semmi nem volt a kocsin, csekk, vagy összegre való utalás, vagy bármi...mennyire kell ezt komolyan venni ?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #76367 Dátum: 2010 Február 25, 14:57:58 »

pfff...... Undecided

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #76366 Dátum: 2010 Február 25, 14:24:06 »

 Grin Evil Tegnap Székesfehérváron elvittek kipróbálni egy narancs KTM m.kerékpárt.. 1,5Mill.. azóta keresik-nem vitte vissza  Evil Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #76365 Dátum: 2010 Február 25, 11:20:25 »


én a végén ezzel ragasztottam fel a tükröt a szélvédőre: fém-üveg reláció

http://www.pattex.hu/repair-extreme.html
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #76364 Dátum: 2010 Február 25, 11:12:31 »

nincs itt valami ragasztási szakember?

szeretnék petpalackot a kupakjánál fogva üvegfelületre felragasztani, hogy a félliteres üres palackot is bírja el.
a kupakhoz nemigen ragadnak az eddig próbált főleg szilikonos ragasztók, azt kilyukasztva vagy megcsiszolva sem. a pillanatragasztó talán jó, csak az meg nem ragad az üvegre jól. szóval a kérdés hogy milyen ragasztó lehetne jó?


kétkomponensű
http://www.pattex.hu/repair-universal.html

400 Ft a Tescoban
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 25, 11:15:22 írta tazoli »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76363 Dátum: 2010 Február 25, 11:10:27 »

nincs itt valami ragasztási szakember?

szeretnék petpalackot a kupakjánál fogva üvegfelületre felragasztani, hogy a félliteres üres palackot is bírja el.
a kupakhoz nemigen ragadnak az eddig próbált főleg szilikonos ragasztók, azt kilyukasztva vagy megcsiszolva sem. a pillanatragasztó talán jó, csak az meg nem ragad az üvegre jól. szóval a kérdés hogy milyen ragasztó lehetne jó?
xXxpittaxXx
« Hozzászólás #76362 Dátum: 2010 Február 25, 10:31:33 »

Vagy osszedobsz magadnok otthon egyet, hegesztő, flex meg csőhajlító kérdése minden.

Lakásban?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Végülis, a biciklibalesetem után a konyhában csiszoltam, alapoztam festettem.... Roll Eyes Grin
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #76361 Dátum: 2010 Február 25, 10:26:35 »

kb 1.  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76360 Dátum: 2010 Február 25, 09:27:06 »

Hány perc volt? Cheesy
kb 1.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #76359 Dátum: 2010 Február 25, 09:12:46 »

Aha. És azzal is nyitottam ki, meg dróttal.
Hány perc volt? Cheesy

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #76358 Dátum: 2010 Február 25, 08:25:16 »


 A tulaj szerint L-ben kell használni, mert az a Long fokozat.


L = Leistung (teljesítmény), vagyis a kapaszkodófokozat.

a "nem lehet váltani" dolog miatt meg a szervokuplungot nézném meg, hogy kiemel-e
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76357 Dátum: 2010 Február 25, 08:10:26 »

A kék megvan.
Akkor a sztori, biztos sokat kihagyok belőle.
Elindultunk hárman Rácalmásra, hogy csodát tegyünk. Annyi információnk volt akkor, hogy az autó 1,5-2 éve áll (a műszakija 93-ban járt le, ami eleve gyanús) és az egyik hátsó kerék hamar leereszt (már tudom, hogy a másik is :-)). Helyben már 8 évet mondott az ürge.
Vittünk szerszámot, akksit, kereket, sok elszántságot. Törökbálinton még szép idő volt, mire leértünk, már szakadt az eső. Kicsit vártunk a tulajra, kiszálltunk, majd nekiveselkedtünk. Első körben beraktuk az akksit, a rádió felordított. Leteszteltük a lámpákat, működtek (a féklámpa néha kicsit izgalmasan viselkedik). Aztán indítottunk volna, de se kép, se hang. Kicsit izmoztunk a gyújtáskapcsolóval, de épp kiürült a műhely, felfújtuk a kerekeket és begurítottuk. Alá a csápos, emelés. Beleöntöttem kb 4 liter benzint, ami azonmód kifolyt alul. A tankot és a hátra menő fém csövet összekötő cső porladt el az évek alatt, kicseréltük. Aztán közvetlen 12V-ot adtunk a bendixnek (az automata üres érzékelője magszakít, de nem jöttünk rá, hol a hiba, mert üresben sem indult), lassan forgatott, de az akksi nem volt a csúcsponton. Feltettük az akksit tölteni, közben nézegettük, van-e szikra. A megszakító jónak tűnt, az elosztófedelet megpucoltuk. Közben az egyik hátsó kereket (ami azonnal engedett le) kicseréltük. Ismét töltöttünk bele benzint, meg behúztunk egy kanócot közvetlenül a gyújtáskapcsolótól az indítómotorhoz. Némi benzin a karbiba (házi készítésű elektromos AC-val), indítás. 15-20 fordulat után már pöfékelt, és hamar (15-20mp) múlva már volt alapjárat. Nem nyúltunk semmihez (csak később vettük vissza az alapjáratot, hátha majd veszi a sebességeket, de sajnos nem segített). Utána a féket néztük meg, az egyik hátsó fém fékcső eldurrant (lezártuk), a másik első féknyereg meg nem akart megmozdulni, így bal elöl és jobb hátul volt fék. Azt nem említem, hogy a csápos emelő legfelső állásánál vidáman ültem a kocsiban, kb 4 liter benzin párolgott bőszen a zárt térben, a szikrák pattogtak, amikor az önindítóval játszottunk. Egyszer élünk. :-)
Kitoltuk, majd a sebességváltót vizsgáltuk meg. Olaj csak jelzés értékkel volt benne (talán emiatt nem veszi a sebességeket). Most úgy működik, hogy álló motornál berakod a kívánt sebességbe, indítasz (szerencsére pöccre indul) és go. A tulaj szerint L-ben kell használni, mert az a Long fokozat. Elindultunk. A motor pörgött, de 40-nél többet nem ment a szerkezet. Félreállok, próbáljunk másik fokozatot. 1-esben már karcoltuk az 50-60-at. No, akkor legyen a kettes. Szépen elindult, majd 80-as utazóval eljöttünk törökbálintra minden probléma nélkül. Kicsit a nulláson az emelkedőnél aggódtam, mert beragatam a 40-nel menő teherautók mögé, a motor (szám szerint, lehet, hogy ütött) D-s, vissza kapcsolni nem tudok. Minden erőlködés nélkül, gyönyörűen felment.
Ma reggel beleültem, pöccre indult. Megszerettem. :-)
Képeket csináltam, délután felteszem őket.

és a kék? vagy az már elment?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 25, 08:22:34 írta stonemen »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76356 Dátum: 2010 Február 25, 08:03:24 »


A dobot egyelőre gyorsban befoltoztatnám (ha lehet....), hogy azért valami legyen a kocsin.
Vagy osszedobsz magadnok otthon egyet, hegesztő, flex meg csőhajlító kérdése minden.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76355 Dátum: 2010 Február 25, 08:02:09 »

van perem az ajtó záró gombon?
Aha. És azzal is nyitottam ki, meg dróttal.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #76354 Dátum: 2010 Február 24, 22:09:23 »

hát biztos nem eget merengető pénzbe kerül, de most nem az a bogáron a legfontosabb Cheesy
mondjuk most a kipudobot akarom leszerelni, megcsiszolni lukakat behegesztetni...akkor jóval sokkal halkabb lenne...Smiley

Egyelőre a kipuffdobbal sem tökölnék sokat, amíg napi használatban nincs. Az újat vedd esetleg meg (ha jó áron találsz...), de ne rakd fel. Meg gyűjtögesd a zsetont, mert kell az majd... Wink
Én inkább elvinném egy állapot-felmérésre, milyen kasztnielemeket, fék, futóműcuccokat, beltéri cuccokat kell hozzá beszerezni, és akkor kezdd el a gyűjtögetést, mert egyszerre képtelen leszel megvenni.
Másik jó tanács: állapotfelmérés után sasold itt az alkatrész kínálatot (pl. most ment el két első sárvédő, ami lehet, hogy sokkal jobb állapotú, mint a tied...), sok dolgot nagyon korrektül le lehet zsírozni itt az öreg kollégákkal... Grin Azt a kevés oltogatást meg bírd ki... Smiley

A dobot egyelőre gyorsban befoltoztatnám (ha lehet....), hogy azért valami legyen a kocsin.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 24, 22:13:51 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #76353 Dátum: 2010 Február 24, 21:56:31 »

nekem most összejött, bár hozzáteszem, voltak zavaró körülmények...  Roll Eyes
van perem az ajtó záró gombon?
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #76352 Dátum: 2010 Február 24, 21:20:47 »

hat aki csak alig használja annak nem sok esélye van erre a roppant kellemetlen szitura.  Evil

bocs  Wink


Igazad van az a félévenkénti tizezer.
Bár az utobbi néhány évben már 5 sincs.


 Evil

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76351 Dátum: 2010 Február 24, 21:19:46 »

pl.agy?
Asszony 2.5beta.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #76350 Dátum: 2010 Február 24, 21:18:28 »

nekem most összejött, bár hozzáteszem, voltak zavaró körülmények...  Roll Eyes

Nem láttál a füsttöl.

 Evil

RNIE
« Hozzászólás #76349 Dátum: 2010 Február 24, 21:16:41 »

nekem most összejött, bár hozzáteszem, voltak zavaró körülmények...  Roll Eyes
pl.agy?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76348 Dátum: 2010 Február 24, 21:15:57 »

hat aki csak alig használja annak nem sok esélye van erre a roppant kellemetlen szitura.  Evil

bocs  Wink

19 éve van meg a Zöld Rettenet de még sosem zártam be a kulcsot.

 Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76347 Dátum: 2010 Február 24, 21:14:21 »

19 éve van meg a Zöld Rettenet de még sosem zártam be a kulcsot.

 Evil
nekem most összejött, bár hozzáteszem, voltak zavaró körülmények...  Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #76346 Dátum: 2010 Február 24, 21:13:22 »

Az utóbbi 6 évben (!) nem történt velem ilyen, most először. Pedig mindig gomblenyomoós módszerrel csukom be.

19 éve van meg a Zöld Rettenet de még sosem zártam be a kulcsot.

 Evil

Sompi
« Hozzászólás #76345 Dátum: 2010 Február 24, 21:11:35 »

Adott egy AF-es motor abszolut 1.3-as jellemzőkkel.
A blokk oldalán alul az AS41 mit jelöl?? Mire lehet következtetni belőle??
Blokk anyaga, vagy egyéb jellemzők is???
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #76344 Dátum: 2010 Február 24, 20:59:56 »

Na kb egy fél órája törtem fel a bogaram.  Grin
Fszán bezártam a kulcsot.
Nah ez előfordul... Roll Eyes Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76343 Dátum: 2010 Február 24, 20:54:53 »

az jó, csak előtte a kulcsot ki kell venni Cheesy
nemmondod....  Tongue Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1631 1632 1633 1634 1635 [1636] 1637 1638 1639 1640 1641 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.307 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.