www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 15:41:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1914 1915 1916 1917 1918 [1919] 1920 1921 1922 1923 1924 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28087984 alkalommal)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #65062 Dátum: 2009 Június 18, 15:48:15 »

most nézem az avatarképedet.
hogyan csináltad, hogy be is lehet látni az utastérbe meg nem is?

Nagyon bonyolult... Smiley

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65061 Dátum: 2009 Június 18, 15:47:09 »

az enyémen is eredeti fényezés van, melyre annyira vigyázok, hogy biztonsági okokból fujattam rá 3-4 biztonsági réteget festéket.  Evil
most nézem az avatarképedet.
hogyan csináltad, hogy be is lehet látni az utastérbe meg nem is?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65060 Dátum: 2009 Június 18, 15:13:06 »

az enyémen is eredeti fényezés van, melyre annyira vigyázok, hogy biztonsági okokból fujattam rá 3-4 biztonsági réteget festéket.  Evil
Az enyem is volt eredeti fenyezesu, csak mar elmult. ;-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dzsanni
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #65059 Dátum: 2009 Június 18, 14:48:56 »

A Gegobé is eredeti fényezésű, a jobb hátsó sárvédő volt törve és javítva.
A Dzsannié is eredeti volt, amíg össze nem tört az orra.
Ratro barnája is teljesen eredeti volt és a patkány is az.
Van itt Debrecenben egy bácsi, neki is teljesen eredeti a fényezése, az az autó még sose volt se szétszedve, se törve (lesz a Depoban).
Pisti barátom cabrioja is eredeti fényezésű volt, most kapott egy új fényt, mert már megérett rá.

Vannak azért még...

A Dzsannié már nem eredeti volt... Sad
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65058 Dátum: 2009 Június 18, 14:31:54 »

Az enyem is volt eredeti fenyezesu, csak mar elmult. ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #65057 Dátum: 2009 Június 18, 14:15:27 »

A 66-os lehet,hogy teljesen gyári,a Visyéké már javítgatva van.

Tudok még egy zöldet is,ami talán még 100%-os lehet.

A Gegobé is eredeti fényezésű, a jobb hátsó sárvédő volt törve és javítva.
A Dzsannié is eredeti volt, amíg össze nem tört az orra.
Ratro barnája is teljesen eredeti volt és a patkány is az.
Van itt Debrecenben egy bácsi, neki is teljesen eredeti a fényezése, az az autó még sose volt se szétszedve, se törve (lesz a Depoban).
Pisti barátom cabrioja is eredeti fényezésű volt, most kapott egy új fényt, mert már megérett rá.

Vannak azért még...

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #65056 Dátum: 2009 Június 18, 12:09:22 »

Ez az eredeti fényezés érdekes téma. Trabantot lehet találni 20km-el... Bogarat nem. Hogy 1960-70 körül lehet nem garázsba vettek autót? Lehet ezért...
Egyébként töknyóc eredeti vagy nem. Akkor van értéke ha szép is. Ha eredeti de már a rozsda tolja le, akkor töknyolc.......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65055 Dátum: 2009 Június 18, 11:58:31 »

Megvan egy alap is hozzá, amit valaki elkezdett. Ebben <div class - okkal vannak definiálva keretek, ami tartalmazza a szöveget.
a <div></div> maga a keret, a 'class' tulajdonsag meg megadja a kulonfele formazasokat es stilusleirast, egy css fileban (legtobbszor).

Idézet
Dreamviewert használok, és sok esetben igen önállóan kezd működni.
En csak regebben hasznaltam dreamweavert, abbol az idobol mikor meg nem voltak divek, aztan utana kiprobaltam az ujabbat, hatha mar fasza, de rengeteget hibazott ... :-)
Nem tudom, hogy a mai verziok mit tudnak, gondolom egyre profibbak, talan mukodhetnek is. De komplex css harcra biztosan nem valok.

Idézet
Erről van valahol valami használható anyag?
Dreamweaverrol? Multkor vki adott, nem? Angolul nem jo? Tele van vele a net...

Elso korben erre a kettore lehet szukseged:
http://www.w3schools.com/html/default.asp
http://www.w3schools.com/css/default.asp

Idézet
Van valaki, aki ebben otthon van? Maga az oldal nagyon egyszerű, statikus oldalakból áll.
En otthon vagyok, csak idom nincs sok. Kuldd at, megnezem, megbeszeljuk, de megcsinalni neked kell! :-)



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65054 Dátum: 2009 Június 18, 07:02:55 »

WEB kérdés

 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #65053 Dátum: 2009 Június 17, 23:52:43 »

.
,

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #65052 Dátum: 2009 Június 17, 23:50:14 »

ARE rendszám és fehér-piros belsővel
.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #65051 Dátum: 2009 Június 17, 23:46:50 »

Szerintem nem az.. Ez egy '70-es fehér, piros belsővel...
Ha jól emlékszem,akkor a Depo 2007. tavaszi egyik számában szerepelt...

ARE rendszám és fehér-piros belsővel
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65050 Dátum: 2009 Június 17, 23:04:46 »

Doki féle '71es az a Grumming Ferenc bogara? Ha igen akkor 2,5 éve láttam kocsit az akkori tulajnál aki a péri polgármester, akkor már erősen igényelte a hozzányúlást a kocsi és éppen felújítani készültek....

Szerintem nem az.. Ez egy '70-es fehér, piros belsővel...
Ha jól emlékszem,akkor a Depo 2007. tavaszi egyik számában szerepelt...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #65049 Dátum: 2009 Június 17, 22:50:01 »

Kettő a Depoban is bemutattak:
Pásty féle '71-es fehér és a Doki féle '70-es, szintén fehér...
Doki féle '71es az a Grumming Ferenc bogara? Ha igen akkor 2,5 éve láttam kocsit az akkori tulajnál aki a péri polgármester, akkor már erősen igényelte a hozzányúlást a kocsi és éppen felújítani készültek....
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65048 Dátum: 2009 Június 17, 22:16:55 »

Na innentől kezdve fingfürészelés, hogy melyiknek hány %-os a fényezése :-) Főleg, hogy semmit nem lehet bizonyítani, mivel 40 évesek az autók.


Teljesen igazad van..
Ezek az autóknál a koruknál fogva törvényszerű, hogy voltak már fényezve, javítgatva itt-ott...
Szerintem egy bogi nem attól jobb a másiknál, hogy minél nagyobb %-ban gyári fényű..

Festék vastagságmérővel azért lehet bizonyítani...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65047 Dátum: 2009 Június 17, 22:04:26 »

Kettő a Depoban is bemutattak:
Pásty féle '71-es fehér és a Doki féle '70-es, szintén fehér...
A Pásty autóján is volt valami javítás már a fényezésen.Még a Gulyás Ernő mesélte anno.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65046 Dátum: 2009 Június 17, 22:04:09 »

Na innentől kezdve fingfürészelés, hogy melyiknek hány %-os a fényezése :-) Főleg, hogy semmit nem lehet bizonyítani, mivel 40 évesek az autók. Egyébként kint voltak gyári fényezésű sárvédők is,amit kompletten lehetett kapni a gyári szinben,és gyorsan cserélték is. Van egy reklám is erről.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65045 Dátum: 2009 Június 17, 22:03:38 »

ismerk egy 64-est amit 11 éve minden évben megkérdezek  
na az  orig

nemeladómegleszcsináva

Régebben tettél be képeket róla...
Esetleg tudnál megint beszúrni néhányat róla???

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65044 Dátum: 2009 Június 17, 22:01:16 »

A 66-os lehet,hogy teljesen gyári,a Visyéké már javítgatva van.

Tudok még egy zöldet is,ami talán még 100%-os lehet.

Kettő a Depoban is bemutattak:
Pásty féle '71-es fehér és a Doki féle '70-es, szintén fehér...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65043 Dátum: 2009 Június 17, 22:00:54 »

lécci keresse már ki nekem valaki a kárpit bolt címét telefonját(pesti) mert a hasznos címek között nincs ,amit itt többször is dícsértetek hogy mindenféle cucc van  sürgős!

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65042 Dátum: 2009 Június 17, 21:59:55 »

Visy-é nem volt javítva, csak a bal első sárvédője volt fényezve...
Javítás alatt azt értettem,hogy nem 100%-ban gyári a fényezése.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65041 Dátum: 2009 Június 17, 21:58:18 »

a Visyéké már javítgatva van.


Visy-é nem volt javítva, csak a bal első sárvédője volt fényezve...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65040 Dátum: 2009 Június 17, 21:56:15 »

Hát igen, ezek a 66-os autók nagyon szépek :-)
Mellette meg a Szepes volt 66-osa állt?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65039 Dátum: 2009 Június 17, 21:50:02 »

Ja,és a bácsika csak úgy volt hajlandó megválni az autójától,ha a garázsát is megveszik hozzá.
Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65038 Dátum: 2009 Június 17, 21:49:38 »

meg a fehér 66os azt hiszem Tóth Endre bogara amiben valami 30 000km van
Ja,és a bácsika csak úgy volt hajlandó megválni az autójától,ha a garázsát is megveszik hozzá.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65037 Dátum: 2009 Június 17, 21:44:19 »

Ez igaz.
100%-ban gyári fényezésű bogár szvsz nincs az országban.Mindegyiknél megkövetelte vagy az esztétika,vagy az állagmegóvás,hogy belejavítgassanak.
Mégis sok autót mondanak gyári fényezésűnek.

Akkor az a kérdés, hogy mit tekintünk gyári fényezésűnek.

Én azt tekinteném, amin jelentős részben 1 réteg festék van, azaz nem volt még kompletten átfujva.

Ilyen volt a barátom 68-asa is, kb 70%-ban gyári fényezésű volt. Közelről már karcos volt, de nem volt átfényezve.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #65036 Dátum: 2009 Június 17, 21:43:10 »

Tudok még egy zöldet is,ami talán még 100%-os lehet.

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #65035 Dátum: 2009 Június 17, 21:42:38 »

100%-ban gyári fényezésű bogár szvsz nincs az országban.Mindegyiknél megkövetelte vagy az esztétika,vagy az állagmegóvás,hogy belejavítgassanak.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65034 Dátum: 2009 Június 17, 21:42:05 »

én a 10év alatt mióta bogarazok kettő ilyet ismerek ami teljesen gyári...Visyék 71es bogara bordó, meg a fehér 66os azt hiszem Tóth Endre bogara amiben valami 30 000km van
A 66-os lehet,hogy teljesen gyári,a Visyéké már javítgatva van.

Tudok még egy zöldet is,ami talán még 100%-os lehet.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #65033 Dátum: 2009 Június 17, 21:41:08 »

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.
ismerk egy 64-est amit 11 éve minden évben megkérdezek  
na az  orig

nemeladómegleszcsináva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65032 Dátum: 2009 Június 17, 21:41:03 »

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.
Ez igaz.
100%-ban gyári fényezésű bogár szvsz nincs az országban.Mindegyiknél megkövetelte vagy az esztétika,vagy az állagmegóvás,hogy belejavítgassanak.
Mégis sok autót mondanak gyári fényezésűnek.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #65031 Dátum: 2009 Június 17, 21:40:26 »

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.

én a 10év alatt mióta bogarazok kettő ilyet ismerek ami teljesen gyári...Visyék 71es bogara bordó, meg a fehér 66os azt hiszem Tóth Endre bogara amiben valami 30 000km van
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #65030 Dátum: 2009 Június 17, 21:38:31 »

Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65029 Dátum: 2009 Június 17, 21:35:57 »

Lehet,hogy részben vagy nagy részben gyári fényezésű autó.Valami elemet javítottak,vagy beleködöltek,de viszont nem fújták telibe,és ezért beszéli a tulaj,hogy még gyári fényezésű.

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65028 Dátum: 2009 Június 17, 21:31:51 »

Lehet,hogy részben vagy nagy részben gyári fényezésű autó.Valami elemet javítottak,vagy beleködöltek,de viszont nem fújták telibe,és ezért beszéli a tulaj,hogy még gyári fényezésű.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65027 Dátum: 2009 Június 17, 21:28:04 »

Szerintem is. A jobb hátsó sárvédő meg cserés volt, mert a lámpa lejjebb van, mint a balosén...
Pontosabban úgy látszik. Sokat csal a csálé hátsó lökháritó is. Ha ennyire fontos nektek, hogy bebizonyitsátok, hogy átfényezett az autó, meg fogom keresni, és átnézem.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65026 Dátum: 2009 Június 17, 21:21:22 »

Felújítás alatt a 63-as autóm.

Felújítás?? Inkább szépítés alatt... nincs azon mit felújítani... Wink Cheesy Grin

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65025 Dátum: 2009 Június 17, 21:13:29 »

Felújítás alatt a 63-as autóm.Az első utángyártott sárvédők,gyárira cserélődnek.Egyrészt az eredetiség,másrészt a lemezvastagság,és főként a gyári sárvédő szép markáns formálya miatt.A lámpák melletti,mélyedés,süllyesztés amik úgy kiemelik a töklámpát csak a gyári sárvédőn láthatók.

Callook fórumtárstól sikerült beszereznem egy elfekvő,gyári,új,jobbos sárvédőt.Mikrobitól egy 66-osról származó,bontott balosat.Tegnap telefonált Porsche,hogy azt a balosat inkább mellőzük.
Gyors keresgélés után,Ausztriában,Bécs környékén sikerült ma egy annyira makulátlan(még gyári fényezésű)jobb elsőt megcsípnem,hogy ilyen állapotú pre sárvédőt még a labancoknál is nehéz találni,mondta az eladó is.

Nagy VW hobbista volt az eladó.A megadott házszám előtt,egy T5-ös Transporter állt.Belépve az udvarra,egy T4-es.Műhelyben vagy sufniban,egy katonazöld,eredeti fényezésű,1959-es,T1-es DOKA,és darabokban egy 56-os faltdachos ovál és még vagy öt-hat darab Vespa robogó,azokat is gyűjti.
A műhelyben rengeteg léghűtéses VW alkatrész,pl.a plafonra felfüggesztve egy teljes Samba tető az oszlopokkal.

A srác azt mondta,hogy Kasten és Fensterbus azért akad,de a dokák alig maradtak fenn.Privátban mind elhasználták őket,a túlélők legtöbbje vagy katonai vagy tűzoltó buszként szolgált.Mint már írtam,ez is egy Bundeswehr T1-es volt.Vagy tíz éve vette,akkor sem kevés pénzért,de a mai árakhoz viszonyítva olcsó volt.(Az árát nem kérdeztem).
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65024 Dátum: 2009 Június 17, 20:53:45 »

Ez az autó volt már fényezve szvsz.

Szerintem is. A jobb hátsó sárvédő meg cserés volt, mert a lámpa lejjebb van, mint a balosén...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #65023 Dátum: 2009 Június 17, 20:50:19 »

kérdezném tisztelettel
ismer é valaki gyuricska antal nevű lakatost aki 1989-90 környékén debrecen közelében komoródon
lakatos volt és karosszéria lakatolással fogllakozott

fontos lenne

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1914 1915 1916 1917 1918 [1919] 1920 1921 1922 1923 1924 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.311 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.