www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:47:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2040 2041 2042 2043 2044 [2045] 2046 2047 2048 2049 2050 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27954555 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #60021 Dátum: 2009 Február 13, 10:13:57 »

Van pár eladó euróm középárfolyam  ALATT
megjegyzés:nem 20euro Cool
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 13, 10:26:44 írta RNIE »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #60020 Dátum: 2009 Február 13, 10:12:41 »

Józsinak biztos törölte a szexképeit. Grin


 Evil

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #60019 Dátum: 2009 Február 13, 10:06:35 »

Kb. 10 másodpercig látsz egy képet, amely után megjelenik a: "Your hard drive is over" felirat, de ekkora a merevlemezed tartalmát már letörölte.

ezt azert erosen megkerdojelezem...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60018 Dátum: 2009 Február 13, 10:03:39 »

Megjelent egy új vírus: Valentin napi üdvözletnek álcázza magát. Megjelenik egy nagy pulzáló piros szív, amely elterel egy szt.Valentin linkre.
Amennyiben rácsatlakozol a link-re, egy 32-est típusú trójai fertőz meg, amely elküldi önmagát minden postafiókodban előforduló címre!
Ne nyissatok ki semmit amit ismeretlentől kaptok!
FONTOS!!  Amennyiben kapsz egy levelet a következő tárggyal: "Welcome  to the matrix.pps", ne nyisd ki!!
Kb. 10 másodpercig látsz egy képet, amely után megjelenik a: "Your hard drive is over" felirat, de ekkora a merevlemezed tartalmát már letörölte.
Ezt a vírust egy francia krapek írta, aki önmagát "Nwin 2."-nek nevezi.
 
Tájékoztasd ismerőseidet.
 
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #60017 Dátum: 2009 Február 13, 08:59:18 »

ez idáig rendben van.
a kérdés inkább arra irányult, hogy ismerjük-e.
értetlen buzi! :-PP
egyzser beszéltem vele mert én még jártam iylen kultúr körökbe (sote) nem jár találkozni rajzani de rajzáson szivesen résztvenne...csak elfoglalt..vagy mi


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60016 Dátum: 2009 Február 13, 08:56:57 »

<beszúrt kép törölve>
dr. Sótonyi Péter akadémikus, az Igazságügyi Orvostani Intézet jelenlegi vezetője, a SOTE egykori rektora.
ez idáig rendben van.
a kérdés inkább arra irányult, hogy ismerjük-e.
értetlen buzi! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60015 Dátum: 2009 Február 13, 08:45:04 »

bogárteszt a totalcaron, e!
http://totalcar.hu/tesztek/vwbogar/

tudja valaki kié a cucc?
"Olyan magasan kezdődik a szélvédő, hogy csak igen magas emberek látnak ki jól"

Ja, én pl. periszkópot építettem be Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #60014 Dátum: 2009 Február 13, 08:30:57 »

bogárteszt a totalcaron, e!
http://totalcar.hu/tesztek/vwbogar/

tudja valaki kié a cucc?

dr. Sótonyi Péter akadémikus, az Igazságügyi Orvostani Intézet jelenlegi vezetője, a SOTE egykori rektora.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60013 Dátum: 2009 Február 13, 08:09:45 »

na, már megint ez a barényi-faszkodás...

ez kábé olyan UL, mint "a bogárnak szar a fűtése".



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #60012 Dátum: 2009 Február 13, 08:07:16 »

bogárteszt a totalcaron, e!
http://totalcar.hu/tesztek/vwbogar/

tudja valaki kié a cucc?

na, már megint ez a barényi-faszkodás...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60011 Dátum: 2009 Február 13, 07:49:43 »

bogárteszt a totalcaron, e!
http://totalcar.hu/tesztek/vwbogar/

tudja valaki kié a cucc?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60010 Dátum: 2009 Február 13, 06:17:13 »

ezúton felhívnám a nagyérdemű szíves figyelmét ,hogy van olyan autós kisebbségi összeverődés ahol tesznek is valamit a szmogos kitiltás ellen
ajánlanám azoknak akiket érdekel,hogy olvassák végig a 3 oldal hszeit és aki úgy érzi csatlakozzon

http://www.freeforum.hu/vwt3/topik/31731

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #60009 Dátum: 2009 Február 12, 23:19:41 »

Tud valaki ajánlani hírlevélküldő szoftvert?? Létezik ilyen?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #60008 Dátum: 2009 Február 12, 23:10:49 »

Hat bizony gyakran. :-) A blokk sikolasa vagy gyalulasa akkor kell, mikor a ket blokkfel nem illeszkedik tokeletesen a kulonfele mechanikai hatasok miatt.
A hengertető sikolásáról van szó. Olyankor szükséges ha a hengerfejtömítés körvonalai a blokkba is bele vannak nyomódva és egy hengerfej síkolás tömítés cserével nem oldaná meg a dolgokat. Vagy előfordul még hogy elrohad a hengertető (főleg F astrákon amikor sokat használják  csapvízzel a henger és a víztér között rohad át a felület), esetleg sokat járnak az autóval úgy hogy nem a hengerfej alatt megy el a tömítés hanem a hengertetőnél és elvetemedik a blokk.
Egyéb esetben a káros tér csökkentésére. (tuning-nál)
Pl a ladákban ha nem a zsebes hanem a lapostetejű dugattyúkat használjuk a blokk enged max 1,5 mm-ert és még kap egy 1200-as hengerfejet (aminek kisebb az égéstere) -1,7 mm-el. Szép eredményeket lehet elérni a dologgal.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 12, 23:12:52 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60007 Dátum: 2009 Február 12, 22:06:18 »

milyen gyakran gyalulnak egy blokkot????
Hat bizony gyakran. :-) A blokk sikolasa vagy gyalulasa akkor kell, mikor a ket blokkfel nem illeszkedik tokeletesen a kulonfele mechanikai hatasok miatt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60006 Dátum: 2009 Február 12, 21:49:38 »

...na még csak ő hiányozna... fested az ördögöt a falra!!???  Grin

....mindjárt itt lesz oszt jól beszól ....... Roll Eyes

síkolásnak vagy síkköszörülésnek hívják, buzikám :-PP

http://www.szakalmetal.hu/content/view/15/30/lang,hu/
"[...]
vállalunk:
[...]
hengerfejek és motorblokkok síkköszörülését
"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #60005 Dátum: 2009 Február 12, 21:44:22 »

Kompressziónővelésről van szó, tehát nem fúrásról, hanem gyalulásról (marásról, síkbaköszörülésről) megy a duma. egyébként megtudtam amit akartam, köszi !  Wink
itt a lényeg!!  Grin
Süni
« Hozzászólás #60004 Dátum: 2009 Február 12, 21:26:10 »

milyen gyakran gyalulnak egy blokkot????
akkor inkább marják ahogy mákos írta. lehet hogy nem fúrják a szövegben se, de én olyat már hallottam. ...mármint hogy fúrják...  Grin

ez olyan mint Fülig Jimmynek a fellegvár- Főleg vár, vagy a Citad Ella (a borzalmas nőszemély)  Grin
Nem vagyok perfekt angol....sőt!!  Grin
Kompressziónővelésről van szó, tehát nem fúrásról, hanem gyalulásról (marásról, síkbaköszörülésről) megy a duma. egyébként megtudtam amit akartam, köszi !  Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #60003 Dátum: 2009 Február 12, 21:19:16 »

egyszerűen a blokkból szed le, és nem a hengerfejből...

igen, íyg szokták. általában marógéppel, de ez már a gépműhely gondja legyen Cheesy (egyőbként tényleg marni szokták,  homlokmaróval)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Sompi
« Hozzászólás #60002 Dátum: 2009 Február 12, 21:18:47 »

Pityubá kellene ide, mert olyan meggyőzően írja, hogy fákkjú... Cool
Síkba mar? Na, egy döntetlenben kiegyezünk??? Grin
...na még csak ő hiányozna... fested az ördögöt a falra!!???  Grin

....mindjárt itt lesz oszt jól beszól ....... Roll Eyes
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60001 Dátum: 2009 Február 12, 21:17:29 »

milyen gyakran gyalulnak egy blokkot????
akkor inkább marják ahogy mákos írta. lehet hogy nem fúrják a szövegben se, de én olyat már hallottam.  Grin
Nem vagyok perfekt angol....sőt!!  Grin
Pityubá kellene ide, mert olyan meggyőzően írja, hogy fákkjú... Cool
Síkba mar? Na, egy döntetlenben kiegyezünk??? Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #60000 Dátum: 2009 Február 12, 21:15:45 »

De a plane az gyalul, simít, símára gyalul. Ennek köze nincs szerintem a fúráshoz...
milyen gyakran gyalulnak egy blokkot????
akkor inkább marják ahogy mákos írta. lehet hogy nem fúrják a szövegben se, de én olyat már hallottam. ...mármint hogy fúrják...  Grin

ez olyan mint Fülig Jimmynek a fellegvár- Főleg vár, vagy a Citad Ella (a borzalmas nőszemély)  Grin
Nem vagyok perfekt angol....sőt!!  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 12, 21:17:52 írta Sompi »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59999 Dátum: 2009 Február 12, 21:14:12 »

nálam is ilyesmi jött ki.... Smiley

A blokkot fúrhatják a kompresszió növelés érdekében, (1.5mm teljes biztonsággal). Ha 11.8:1 vagy a 12:1 dugattyúkat illesztenek bele egy szabványos Sierra sortba?????, tény, hogy a dugattyúkoronák a furatban vannak, ez azt jelenti hogy hasznos kompresszió csökkentés az eredmény  …(vagy ….kompresszió csökkentés eredménye az a valami amiről a szöveg szól.)
A blokk fúrásnál 1.0 mm lehet megfelelőbb próbálkozás……

De a plane az gyalul, simít, símára gyalul. Ennek köze nincs szerintem a fúráshoz... szerintem egyszerűen a blokkból szed le, és nem a hengerfejből...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #59998 Dátum: 2009 Február 12, 21:12:16 »

A blokkot lehet marni ( ? ), a kompresszió növelése végett ( 1,5 milit teljesen biztonságosan). Ha 11.8, vayg 12:1 es dugókat teszing a standard szierra rövid egységbe ( blokk, főtengely, hajtókar, nem tudom, mire gondol), a tény, hogy a dugyattyútető bent van a furatban ( dugattyúkiállásra gondol ), néha hasznos kompressziócsökkentést eredményez. A blokk 1 milis lemarása szerencsésebb értéknek tűnik.

kb Smiley
nálam is ilyesmi jött ki.... Smiley

A blokkot fúrhatják a kompresszió növelés érdekében, (1.5mm teljes biztonsággal). Ha 11.8:1 vagy a 12:1 dugattyúkat illesztenek bele egy szabványos Sierra rövid bigyóba  Grin , tény, hogy a dugattyúkoronák a furatban vannak, ez azt jelenti hogy hasznos kompresszió csökkentés az eredmény  …(vagy ….kompresszió csökkentés eredménye az a valami amiről a szöveg szól.)
A blokk fúrásnál 1.0 mm lehet megfelelőbb próbálkozás……
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59997 Dátum: 2009 Február 12, 21:09:13 »

nem Smiley
Igaz!
Cylinder=henger
piston=dugattyú
piston crown=dugattyúkorona=dugattyútető...
ÁÁáhhh... rozsdásodok, vénülök.... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #59996 Dátum: 2009 Február 12, 21:05:06 »

hengerfejek(?)

nem Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59995 Dátum: 2009 Február 12, 21:04:48 »

Senki nem fordít ?  Cry
Cseszdmeg, ez műszaki szakzsargon, a nejem meg középiskolai inglistícsör. Én meg nem tudom, csak inkább érzem az angolt. A kétkilós Eszterházy-féle angol-magyart is le kellett emelni a polcról...
 Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #59994 Dátum: 2009 Február 12, 21:04:34 »

The block can be planed to increase the compression (1.5mm with complete safety). If 11.8:1 or 12:1 pistons are fitted into a standard Sierra short assembly,the fact that the piston crowns are down the bore means that a somtimes useful reduction in compression is the result. The planing of the block by 1.0mm might well prove to be a more appropriate amount.

A blokkot lehet marni ( ? ), a kompresszió növelése végett ( 1,5 milit teljesen biztonságosan). Ha 11.8, vayg 12:1 es dugókat teszing a standard szierra rövid egységbe ( blokk, főtengely, hajtókar, nem tudom, mire gondol), a tény, hogy a dugyattyútető bent van a furatban ( dugattyúkiállásra gondol ), néha hasznos kompressziócsökkentést eredményez. A blokk 1 milis lemarása szerencsésebb értéknek tűnik.

kb Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59993 Dátum: 2009 Február 12, 21:02:49 »

The block can be planed to increase the compression (1.5mm with complete safety). If 11.8:1 or 12:1 pistons are fitted into a standard Sierra short assembly,the fact that the piston crowns are down the bore means that a somtimes useful reduction in compression is the result. The planing of the block by 1.0mm might well prove to be a more appropriate amount.
A motorblokk legyalulható/levehető/lecsökkenthető kompressziónövelés céljára (másfél mm teljes biztonsággal). Ha 11,8:1, vagy 12:1 sűrítésű hengerek illeszkednek a standard Sierra rövid összeállításban, a tény, hogy a hengerfejek(?) lejjebb vannak a furatban (gondolom a lökethossz lehet...) azt jelenti, hogy néha hasznos kompressziócsökkenés az eredmény. A blokk levétele/legyalulása 1 mm-rel lehet, hogy megfelelőbb mértékűnek bizonyul.

Hát valami ilyesmi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #59992 Dátum: 2009 Február 12, 20:55:24 »

The block can be planed to increase the compression (1.5mm with complete safety). If 11.8:1 or 12:1 pistons are fitted into a standard Sierra short assembly,the fact that the piston crowns are down the bore means that a somtimes useful reduction in compression is the result. The planing of the block by 1.0mm might well prove to be a more appropriate amount.
Senki nem fordít ?  Cry
Süni
« Hozzászólás #59991 Dátum: 2009 Február 12, 20:54:57 »

Nemrég a lányom gépén szívtam egy ilyen tüzfalgyilkos vírussal.
Ő is nagy emesenes, nem lesz könnyű kiirtani.
Nálam is megy újra !
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59990 Dátum: 2009 Február 12, 20:54:29 »

van sok liter fáradt olajam valakineknem kel ingye??????kanábba van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #59989 Dátum: 2009 Február 12, 20:48:59 »

Az semmit nem jelent. Szolgáltató? Hátha ott van bibi.
tegnap este még ment, ma este meg kiírt valami hibát. Ráküldtem a javítást, de valami proxy vagy tűzfal hibát jelez.
Nemrég a lányom gépén szívtam egy ilyen tüzfalgyilkos vírussal.
Ő is nagy emesenes, nem lesz könnyű kiirtani.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59988 Dátum: 2009 Február 12, 20:47:23 »

tegnap este még ment, ma este meg kiírt valami hibát. Ráküldtem a javítást, de valami proxy vagy tűzfal hibát jelez.
ja nekem is de már megy ujra

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #59987 Dátum: 2009 Február 12, 20:39:58 »

valami proxy vagy tűzfal hibát jelez.
Az semmit nem jelent. Szolgáltató? Hátha ott van bibi.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Süni
« Hozzászólás #59986 Dátum: 2009 Február 12, 20:37:05 »

Nálam igen, mert ritkán szopok be rajta gyanúsnak tűnő üziken terjedő vírusokat, kukacokat... És nem kizárólag a vírusírtóm miatt...
tegnap este még ment, ma este meg kiírt valami hibát. Ráküldtem a javítást, de valami proxy vagy tűzfal hibát jelez.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #59985 Dátum: 2009 Február 12, 20:35:44 »

mint a bogárnál: hátsó ülés alatt középen az alagúton

Köszi!!
G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #59984 Dátum: 2009 Február 12, 20:35:31 »

Nálam nem !
Nálam igen, mert ritkán szopok be rajta gyanúsnak tűnő üziken terjedő vírusokat, kukacokat... És nem kizárólag a vírusírtóm miatt...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Süni
« Hozzászólás #59983 Dátum: 2009 Február 12, 20:29:21 »

tedd közkinccsé hátha sikerül...
The block can be planed to increase the compression (1.5mm with complete safety). If 11.8:1 or 12:1 pistons are fitted into a standard Sierra short assembly,the fact that the piston crowns are down the bore means that a somtimes useful reduction in compression is the result. The planing of the block by 1.0mm might well prove to be a more appropriate amount.
Süni
« Hozzászólás #59982 Dátum: 2009 Február 12, 20:25:30 »

msn en mindenkinél megy?
Nálam nem !
Oldalak: 1 ... 2040 2041 2042 2043 2044 [2045] 2046 2047 2048 2049 2050 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.294 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.