www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 23:08:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2169 2170 2171 2172 2173 [2174] 2175 2176 2177 2178 2179 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27842380 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54861 Dátum: 2008 Október 27, 12:57:32 »

S.O.S!

Kellene nekem vízállásjelentés hanganyag!
Lehet még valamelyik rádióban hallani?
Mert letölteni, vagy archívumban nem találtam!

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54860 Dátum: 2008 Október 27, 08:31:12 »

A játszós autómban is ilyen tengely van hátul.
1.6 motor, rövid váltó + a lassító.
Emelkedőn is úgy gyorsul mint sík terepen. Nagyon csibész.
Utazó sebeseg 60 max sebeség 90.  Cool
A gyenge motor erősebb,és a hegyre is fel tud menni. 900 köbcentis motorok voltak. Aztán jött az 1200,1300 és így tovább.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54859 Dátum: 2008 Október 27, 08:28:54 »

Sárga Izzó fanatikusok!!



Halogén fényszóró izzó H4 12V 60/55W 70440/1U P43t Gold

bruttó 1.390 Ft

http://bolthely.hu/tungsram/oldal/egyeni&id=482f0b6b44229_Kapcsolat
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54858 Dátum: 2008 Október 26, 21:44:34 »

az előbb tényleg az volt ott, ahol most az 1339 van, hogy leet

hiba a mátrixban Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #54857 Dátum: 2008 Október 26, 21:44:13 »

Érdi emelkedő VW bogár 1200 motor esetén a domb tetején szigorú 2-es.
álló helyzetből?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54856 Dátum: 2008 Október 26, 21:43:22 »

tessék ?
mostmár visszaállt
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #54855 Dátum: 2008 Október 26, 21:40:18 »

tessék ?

az előbb tényleg az volt ott, ahol most az 1339 van, hogy leet
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54854 Dátum: 2008 Október 26, 21:38:20 »

mi az az avatarodban a hozzászólások helyén, hogy leet?

tessék ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54853 Dátum: 2008 Október 26, 21:28:10 »

és a végáttétel ?  Wink

általánosságban beszéltem a lassító áttételekről.
mi az az avatarodban a hozzászólások helyén, hogy leet?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54852 Dátum: 2008 Október 26, 21:26:43 »

A gyenge motor erősebb,és a hegyre is fel tud menni. 900 köbcentis motorok voltak. Aztán jött az 1200,1300 és így tovább.
kisebb fordulatszám, nagyobb nyomaték.
így már világos
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54851 Dátum: 2008 Október 26, 21:19:31 »

és a végáttétel ?  Wink

általánosságban beszéltem a lassító áttételekről.
Érdi emelkedő VW bogár 1200 motor esetén a domb tetején szigorú 2-es. Az 1300 talán 3-ba felmegy ez a domb tetőn értendő ez a hármas fokozat,mert elveszti a lendületet a kocsi. A lassitó áttételes T1 busz teli utasokkal  szintén 2-es, de a busz és bogár között van súlykülömbség. Na ezért találták ki az áttételt.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54850 Dátum: 2008 Október 26, 21:05:17 »

Nagyobb nyomaték! Csak erős lesz. A 4. fokozat fogaskerekei adják meg a végsebességet.

és a végáttétel ?  Wink

általánosságban beszéltem a lassító áttételekről.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54849 Dátum: 2008 Október 26, 21:03:58 »

kisebb fordulatszám, nagyobb nyomaték.
Nagyobb nyomaték! Csak erős lesz. A 4. fokozat fogaskerekei adják meg a végsebességet.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54848 Dátum: 2008 Október 26, 20:35:43 »

most akkor ez a lassítóáttétel mire is jó?
nemértem

kisebb fordulatszám, nagyobb nyomaték.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54847 Dátum: 2008 Október 26, 20:35:29 »

mondta egyik srác, hogy kiszedi a t1-ből a lassítóáttételt és így már talán megy 90-et  Cool

szárazféltengelyes váltót kell bele rakni

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54846 Dátum: 2008 Október 26, 20:35:12 »

mondta egyik srác, hogy kiszedi a t1-ből a lassítóáttételt és így már talán megy 90-et  Cool
A gyenge motor erősebb,és a hegyre is fel tud menni. 900 köbcentis motorok voltak. Aztán jött az 1200,1300 és így tovább.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54845 Dátum: 2008 Október 26, 20:27:59 »

legalábbis én így tudom, majd a mesterek kijavítanak, ha nem Smiley
mondta egyik srác, hogy kiszedi a t1-ből a lassítóáttételt és így már talán megy 90-et  Cool
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54844 Dátum: 2008 Október 26, 20:24:36 »

áhá, kösz  Smiley

legalábbis én így tudom, majd a mesterek kijavítanak, ha nem Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54843 Dátum: 2008 Október 26, 20:23:44 »

nem is a gyorsulás hanem inkább a végsebesség lesz nagyobb, mert ezzel az áttétellel 80-90 a max.
áhá, kösz  Smiley
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54842 Dátum: 2008 Október 26, 20:21:13 »

és hogyha ezt kiszedik, akkor elvileg jobban gyorsul?

nem is a gyorsulás hanem inkább a végsebesség lesz nagyobb, mert ezzel az áttétellel 80-90 a max.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54841 Dátum: 2008 Október 26, 20:18:11 »

Kübelnél gondolom azért volt,hogyha sárba, vagy terepre megy, könnyen tudjon elindulni (megemeli a hátulját ahol a súly van), meg ha gyalogosokat kell követni, akkor tudjon lassan,folyamatosan haladni
és hogyha ezt kiszedik, akkor elvileg jobban gyorsul?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54840 Dátum: 2008 Október 26, 20:15:43 »

most akkor ez a lassítóáttétel mire is jó?
nemértem

Kübelnél gondolom azért volt,hogyha sárba, vagy terepre megy, könnyen tudjon elindulni (megemeli a hátulját ahol a súly van), meg ha gyalogosokat kell követni, akkor tudjon lassan,folyamatosan haladni

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54839 Dátum: 2008 Október 26, 20:13:13 »

most akkor ez a lassítóáttétel mire is jó?
nemértem
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54838 Dátum: 2008 Október 26, 20:09:58 »

69-73 -ig a Typ 181-ben is ua. a váltó volt mint a T1-ben
(hasonló)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54837 Dátum: 2008 Október 26, 20:07:11 »

A kübelekbe és a schwimmekbe raktak ilyet először,de háború után nem dobták el a szerszámot,lásd T1 busz.

69-73 -ig a Typ 181-ben is ua. a váltó volt mint a T1-ben

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54836 Dátum: 2008 Október 26, 20:05:49 »

a harmatgyenge motor miatt,hogy ne csak a gördeszkásokkal versenyezhessél, és ne 2 esben érd el a max sebességedet Cheesy
A kübelekbe és a schwimmekbe raktak ilyet először,de háború után nem dobták el a szerszámot,lásd T1 busz.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54835 Dátum: 2008 Október 26, 20:02:51 »

amúgy a t1-be minek raktak ilyen lassító áttételt?

a harmatgyenge motor miatt,hogy ne csak a gördeszkásokkal versenyezhessél, és ne 2 esben érd el a max sebességedet Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #54834 Dátum: 2008 Október 26, 20:02:28 »

amúgy a t1-be minek raktak ilyen lassító áttételt?

hát hogy az a szédítő 30 lóerő valahogy azért meg is bírja mozdítani
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54833 Dátum: 2008 Október 26, 20:00:35 »

Szerintem ennek a bogárnak a busz lassító áttételét kellett volna beépíteni,mert a nagy kerekek miatt 1-esbe is nagyon gyors a jármű.
amúgy a t1-be minek raktak ilyen lassító áttételt?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54832 Dátum: 2008 Október 26, 19:55:52 »

ismerem,én is "amerikaiztam" anno
Szerintem ennek a bogárnak a busz lassító áttételét kellett volna beépíteni,mert a nagy kerekek miatt 1-esbe is nagyon gyors a jármű.
RNIE
« Hozzászólás #54831 Dátum: 2008 Október 26, 19:50:00 »

A Kis Gyuri nem engedné! Volt bogara neki is. Sőt vonultunk is az 1997-es rajzáson.Ő az Amerikai autósok elnöke.
ismerem,én is "amerikaiztam" anno
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54830 Dátum: 2008 Október 26, 19:41:15 »

egészen addig amíg japán helyet vw-t nem zúznak Cool
A Kis Gyuri nem engedné! Volt bogara neki is. Sőt vonultunk is az 1997-es rajzáson.Ő az Amerikai autósok elnöke.
RNIE
« Hozzászólás #54829 Dátum: 2008 Október 26, 19:33:07 »

Na igy már jó! Látom a nagy gerendákat. Sok Amerikai találkozón voltam,és imádom az autó taposást.Mindig megcsodálom a nagy vasakat.
egészen addig amíg japán helyet vw-t nem zúznak Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54828 Dátum: 2008 Október 26, 19:26:05 »

ez a tartókonzolos futóműmegoldás nekem is furcsának tűnik.

<beszúrt kép törölve>


az a zártszelvény keret a küszöb helyén viszont elég masszív Smiley

Na igy már jó! Látom a nagy gerendákat. Sok Amerikai találkozón voltam,és imádom az autó taposást.Mindig megcsodálom a nagy vasakat.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54827 Dátum: 2008 Október 26, 19:08:51 »

kis kerókkal hajthatsz itthon is ilyet ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54826 Dátum: 2008 Október 26, 19:05:26 »

Ez gyenge,csak dísznek jó! 2X átmegy egy autón oda vissza és elcsavarodik és úgy is marad. Ezeket unimog alvázra szokták szerelni. Látványos a gyári elsőhíd,és dicséretre méltó,hogy eredeti,de a csövek az alvázhoz való csatlakozásánál szerintem nem jók. Biztos vannak betétek belül,de látni kéne.

ez a tartókonzolos futóműmegoldás nekem is furcsának tűnik.




az a zártszelvény keret a küszöb helyén viszont elég masszív Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54825 Dátum: 2008 Október 26, 19:00:24 »

mirét ne tudna ? cask ne jöjjön oldalszél Cheesy

<beszúrt kép törölve>

azért figyelitek az ültetőmagot a futóműben ? Cheesy
Ez gyenge,csak dísznek jó! 2X átmegy egy autón oda vissza és elcsavarodik és úgy is marad. Ezeket unimog alvázra szokták szerelni. Látványos a gyári elsőhíd,és dicséretre méltó,hogy eredeti,de a csövek az alvázhoz való csatlakozásánál szerintem nem jók. Biztos vannak betétek belül,de látni kéne.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54824 Dátum: 2008 Október 26, 18:51:40 »

<beszúrt kép törölve>
Aircult erre mit mondana Evil  biztosan nagyon szédülne ha egyszer bele kellene ülnie büntiből  Roll Eyes megnézném az arcát Roll Eyes
Azért érdekes kis részlet, hogy a rendszám ott figyel ezen a járgányon abban az országban, ahol a biztonsági, meg emissziós előírások mennyire szigorúak voltak egy időben (nem egy európai autót át kellett tervezzenek az amcsi piacra...).
Nálunk egy ilyen gépért a helyszínen főbelőnének a közlekedésfelügyeletnél, vagy kiafenénél...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54823 Dátum: 2008 Október 26, 18:48:32 »

miért? szerinted ez tud stabilan 40-nél többet menni?

mirét ne tudna ? cask ne jöjjön oldalszél Cheesy



azért figyelitek az ültetőmagot a futóműben ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #54822 Dátum: 2008 Október 26, 18:46:04 »

meg a széria fékrendszer sem egy életbiztosítás Smiley  legalábbis a többi autósnak Cheesy
miért? szerinted ez tud stabilan 40-nél többet menni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 2169 2170 2171 2172 2173 [2174] 2175 2176 2177 2178 2179 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.288 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.