www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:37:38
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Oldalak:
1
...
330
331
332
333
334
[
335
]
336
337
338
339
340
...
936
Szerző
Téma: Öreg, vizes VW-k (Megtekintve 6221914 alkalommal)
VWAUDI
Hozzászólások: 1002
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24051 Dátum:
2010 November 16, 08:00:31 »
It's Magic!?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_gl_gls-4298954
“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
d1987
Hozzászólások: 4060
56/61/71/78
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24050 Dátum:
2010 November 15, 13:27:50 »
Valakinek egy 1964-es Polo?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/polo/volkswagen_polo-4177535
1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24049 Dátum:
2010 November 15, 10:52:56 »
13 colos Barum Polaris Téli gumi 165/70 4db együtt
Profilmélység: 2 db-on 2,5 mm, 2 db-on 5 mm.
együtt a 4 gumi 9e ft
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24048 Dátum:
2010 November 14, 20:26:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 14, 20:16:39
A műszerfal panel szart be, ahogy a Golf II-esken is szokott.
Van benne 1 cserélhető tranzisztor vagy mi már a másikon cseréltem de nem ujra az sem javult meg szeretném ha egy hozzáértő megjavítaná mert unok már rajta agyalni.A vizhőfok rendben ,vizszint rendben,napokig nincs türelmem szarakodni.
Aki nem lép egyszerre......
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24047 Dátum:
2010 November 14, 20:16:39 »
Idézetet írta: batorit - 2010 November 14, 17:45:25
Keresek elektromos szakembert,aki megjavítja a t3 lako viz visszajelző rendszert, a hőfoklámpám folyamatosan villog.
A műszerfal panel szart be, ahogy a Golf II-esken is szokott.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24046 Dátum:
2010 November 14, 17:45:25 »
Keresek elektromos szakembert,aki megjavítja a t3 lako viz visszajelző rendszert, a hőfoklámpám folyamatosan villog.
Aki nem lép egyszerre......
LovasB
Hozzászólások: 2177
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24045 Dátum:
2010 November 14, 15:39:03 »
Schiebedach szétszedése nagy szívás G2/Jetta2-nél?
becsípődött a tömítés az egyik saroknál (szétszakadt a szövet, alatta a gumit is kicsípte a tető éle
)
a tetőkárpit is nagyon lóg, vissza lehet ragasztani az eredeti kárpitot valamiféle ragasztóval (teljesen le kellene szednem)?
http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24044 Dátum:
2010 November 14, 14:54:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 14, 14:50:15
Nem oylan egyszerű, hogy így hirtelen leírjam. A lényeg, hogy speciális olaj kell bele, pl. a Castrol TransMax Z (drága!) és az olajszintet pontosan 35 fokos olajnál kell megnézni, ellenőrizni, amikor a választókar N-ben van és jár a motor. Semmiképpen ne tedd vissza régi olajat, fekete lesz és büdös.
Ha a kartert leveszed, akkor kijön az olaj, előtte le kell engedni az olajat, a leengedő csavar közepében van a nívócsavar, ezt nyitva kell hagyni szintellenőrzéskor, a felesleges kifolyik. A betöltő kupakját egyszer lehet levenni, eltörik, ide is kell egy új kupak, összepattintós, O gyűrű tömít.
Nem ördöngősség megcsinálni, de akna kell hozzá, vagy csápos emelő. És az alkatrészek:
- olaj, karter tömítés, szűrő és zárókupak.
ok köszi
megkérdezem sünibát az alkatrészekről és talán majd tavasszal és talán még el is jössz segíteni,ha szépenkérlek
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24043 Dátum:
2010 November 14, 14:50:15 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 14, 14:40:17
köszönöm a választ
én úgy érzem a szűrőcserét nem tudom egyedül megcsinálni, de majd kitalálok valamit hogyan legyen megoldva a dolog, gondolom nem árt emelőn csinálni
ezzel kapcsolatban a kérdésem az,hogy ha leveszem azt a deklit, akkor kihullik az olaj belőle ?
nyilván ki, akkor ugyanazt az olajat tűcsem bele vissza vagy érdemes lecserélni ?
ha csak utántölteni kell akkor azt hol ? nívót hol ? stb...
Nem oylan egyszerű, hogy így hirtelen leírjam. A lényeg, hogy speciális olaj kell bele, pl. a Castrol TransMax Z (drága!) és az olajszintet pontosan 35 fokos olajnál kell megnézni, ellenőrizni, amikor a választókar N-ben van és jár a motor. Semmiképpen ne tedd vissza régi olajat, fekete lesz és büdös.
Ha a kartert leveszed, akkor kijön az olaj, előtte le kell engedni az olajat, a leengedő csavar közepében van a nívócsavar, ezt nyitva kell hagyni szintellenőrzéskor, a felesleges kifolyik. A betöltő kupakját egyszer lehet levenni, eltörik, ide is kell egy új kupak, összepattintós, O gyűrű tömít.
Nem ördöngősség megcsinálni, de akna kell hozzá, vagy csápos emelő. És az alkatrészek:
- olaj, karter tömítés, szűrő és zárókupak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24042 Dátum:
2010 November 14, 14:40:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 14, 12:16:02
Nem japán, hanem ZF gyártmány (vagy Getrag?), de kimondottam a VW részére készül, tehát tudomásom szerint más autóba nem rakják, csak a VW család autóiba.
Azt hiszem, hogy az a kapcsoló csak a váltási pontokat módosítja, valójában a váltó szinte azonos, egy-két dologban tér el.
Ezekben a váltókban hivatalosan nem kell olajat cserélni, azonban az alján van egy szűrő, amely kb. A5 lap nagyságú és ha kezd eltömődni, akkor a nyomás csökken és a váltó hajlamos lesz megcsúszni, melegedni, nagyobb szippel üzemelni. Én azt mondom, hogy 100e km-enként a kartert le kell szedni, kartertömítést és szűrőt cserélni, valamint a karter aljában levő mágneslapot megtisztítani, kartert kimosni. Ha est megcsinálod és nem vagy állat, akkor a váltó (nem tuning motorban) 300e km-t biztosan kibír.
Nekem a dízelben a gyári 210 Nm-es nyomaték 315-re maj 295-re változott, ez nagyon igénybe veszi a váltót, mégis 290e km-t elment. utána is üzemképes volt, csak nem váltott szépen, és szlipje volt.
Felújítás óta ismét hibátlna, az autó azt hiszem Nagykanizsán van.
köszönöm a választ
én úgy érzem a szűrőcserét nem tudom egyedül megcsinálni, de majd kitalálok valamit hogyan legyen megoldva a dolog, gondolom nem árt emelőn csinálni
ezzel kapcsolatban a kérdésem az,hogy ha leveszem azt a deklit, akkor kihullik az olaj belőle ?
nyilván ki, akkor ugyanazt az olajat tűcsem bele vissza vagy érdemes lecserélni ?
ha csak utántölteni kell akkor azt hol ? nívót hol ? stb...
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24041 Dátum:
2010 November 14, 13:24:23 »
G1 bőr
http://racing-bazar.hu/alkatresz/belter/i_golf_cabrio_bor_ulesek
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24040 Dátum:
2010 November 14, 12:16:02 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 14, 06:42:21
az itt leírt és az én E/S kapcsolós váltóm között mi a különbség, ha van ?
nincs vele gondom vagy ilyesmi csak nem tervezem nagyon az autó eladását és gondoltam karbantartási célzattal ha kell akkor valamikor ránézetnék a váltóra is (299 van benne óra szerint )
szükséges ez vagy hagyjam a fenébe és csak az olajra figyeljek oda ?
igaz,hogy ezek a váltók japán holmik ? csak mert hallottam ilyet is már
Nem japán, hanem ZF gyártmány (vagy Getrag?), de kimondottam a VW részére készül, tehát tudomásom szerint más autóba nem rakják, csak a VW család autóiba.
Azt hiszem, hogy az a kapcsoló csak a váltási pontokat módosítja, valójában a váltó szinte azonos, egy-két dologban tér el.
Ezekben a váltókban hivatalosan nem kell olajat cserélni, azonban az alján van egy szűrő, amely kb. A5 lap nagyságú és ha kezd eltömődni, akkor a nyomás csökken és a váltó hajlamos lesz megcsúszni, melegedni, nagyobb szippel üzemelni. Én azt mondom, hogy 100e km-enként a kartert le kell szedni, kartertömítést és szűrőt cserélni, valamint a karter aljában levő mágneslapot megtisztítani, kartert kimosni. Ha est megcsinálod és nem vagy állat, akkor a váltó (nem tuning motorban) 300e km-t biztosan kibír.
Nekem a dízelben a gyári 210 Nm-es nyomaték 315-re maj 295-re változott, ez nagyon igénybe veszi a váltót, mégis 290e km-t elment. utána is üzemképes volt, csak nem váltott szépen, és szlipje volt.
Felújítás óta ismét hibátlna, az autó azt hiszem Nagykanizsán van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Hanyi
Hozzászólások: 2303
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24039 Dátum:
2010 November 14, 11:26:13 »
Desznyó orrú Passat B3 alkatrészek eladóak.... (motr.nincs) ...váltó, elektromos ablak,tükör,közp.zár,stb...
Hanyi
Hozzászólások: 2303
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24038 Dátum:
2010 November 14, 11:24:16 »
..én is
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24037 Dátum:
2010 November 14, 09:25:28 »
Idézetet írta: TBK001 - 2010 November 14, 09:18:08
Másikban írtam rá....
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24036 Dátum:
2010 November 14, 09:18:08 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 14, 08:21:22
4db téligumi asszem barum polaris (a barum nem biztos de nincs kedvem lemenni megnézni) 185/60 14 8000.- iá
mind a négyet lefényképeztem , állapot látszik
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Másikban írtam rá....
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24035 Dátum:
2010 November 14, 08:21:22 »
4db téligumi asszem barum polaris (a barum nem biztos de nincs kedvem lemenni megnézni) 185/60 14 8000.- iá
mind a négyet lefényképeztem , állapot látszik
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24034 Dátum:
2010 November 14, 06:42:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 13, 23:17:24
A futóművet nem tudom, de az automaták jók. Alapvetően két modell volt, a 096-os és a 01N/L/ stb. változatok (attól függően, hogy hossz, vagy keresztmotoros, passat vagy Audi), ez utóbbi elektronikusan vezérelt, de szerkezetileg azonos a 096-ossal. Visuzonylag olcsó a teljes felújítása és lehet is kapni hozzá felújító készletet és a közepesnél kicsit jobb váltósok éretenek is hozzá.
Nekem is egy elektromos 01-es volt a tdi Golfomban, 35e km-es korában 90 lóerősről 136 lóerősre változott, majd 85e km-es korában 118 lóerős lett és 235e km-es korában adtam el, 290e km-es korában csúszott meg az overdrive fokozata ( a negyedik és a harmadik áthidalókuplungos) és 130ezer Forintért újították fel kompletten a váltót. Ez 3 éve történt.
az itt leírt és az én E/S kapcsolós váltóm között mi a különbség, ha van ?
nincs vele gondom vagy ilyesmi csak nem tervezem nagyon az autó eladását és gondoltam karbantartási célzattal ha kell akkor valamikor ránézetnék a váltóra is (299 van benne óra szerint )
szükséges ez vagy hagyjam a fenébe és csak az olajra figyeljek oda ?
igaz,hogy ezek a váltók japán holmik ? csak mert hallottam ilyet is már
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24033 Dátum:
2010 November 13, 23:23:57 »
Köszi.Akkor a váltót kb 200 ezer után fel kell újítani.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 13, 23:17:24
A futóművet nem tudom, de az automaták jók. Alapvetően két modell volt, a 096-os és a 01N/L/ stb. változatok (attól függően, hogy hossz, vagy keresztmotoros, passat vagy Audi), ez utóbbi elektronikusan vezérelt, de szerkezetileg azonos a 096-ossal. Visuzonylag olcsó a teljes felújítása és lehet is kapni hozzá felújító készletet és a közepesnél kicsit jobb váltósok éretenek is hozzá.
Nekem is egy elektromos 01-es volt a tdi Golfomban, 35e km-es korában 90 lóerősről 136 lóerősre változott, majd 85e km-es korában 118 lóerős lett és 235e km-es korában adtam el, 290e km-es korában csúszott meg az overdrive fokozata ( a negyedik és a harmadik áthidalókuplungos) és 130ezer Forintért újították fel kompletten a váltót. Ez 3 éve történt.
VW 1200.1963.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24032 Dátum:
2010 November 13, 23:21:15 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:50:38
Amúgy mindjárt jön az inkvizíció és rituálisan ki leszünk utálva ,hogy ültetésről meg kis gumikról beszélgetünk
Én sajnos nem élem az új trendeket, nyilván ez az én hibám, de kisebbségben vagyok itt, tehát kussolok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24031 Dátum:
2010 November 13, 23:17:24 »
Idézetet írta: bitus76 - 2010 November 13, 19:58:26
Mesterek!
Igaz vagy városi legenda ,hogy ami a németeknél gyárilag taxinak készült annak erősebb a futóműve?
Erősebb időt állóbb anyagokból készült.
95 környéki vw ótómataváltók milyenek?
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT.
A futóművet nem tudom, de az automaták jók. Alapvetően két modell volt, a 096-os és a 01N/L/ stb. változatok (attól függően, hogy hossz, vagy keresztmotoros, passat vagy Audi), ez utóbbi elektronikusan vezérelt, de szerkezetileg azonos a 096-ossal. Visuzonylag olcsó a teljes felújítása és lehet is kapni hozzá felújító készletet és a közepesnél kicsit jobb váltósok éretenek is hozzá.
Nekem is egy elektromos 01-es volt a tdi Golfomban, 35e km-es korában 90 lóerősről 136 lóerősre változott, majd 85e km-es korában 118 lóerős lett és 235e km-es korában adtam el, 290e km-es korában csúszott meg az overdrive fokozata ( a negyedik és a harmadik áthidalókuplungos) és 130ezer Forintért újították fel kompletten a váltót. Ez 3 éve történt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24030 Dátum:
2010 November 13, 21:18:59 »
Turkáltam a régi videóim között és ráakadtam erre:
http://www.kizs.hu/sajat/Tete_20050806(kicsi).avi
Most nosztalgiám van...
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24029 Dátum:
2010 November 13, 21:14:15 »
Ha véletlenül valakinél hempereg egy jó állapotban levő 2.1-es WBX (injektoros, de egyébként az injektor nekem nem kell) és esetleg valami közepesen nevetséges pénzért megválna tőle, akkor az írjon már nekem egy PÜ-t. Lehet vevő lennék rá.
Papír, motorszám és injektor sem kell.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24028 Dátum:
2010 November 13, 20:50:38 »
Amúgy mindjárt jön az inkvizíció és rituálisan ki leszünk utálva ,hogy ültetésről meg kis gumikról beszélgetünk
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24027 Dátum:
2010 November 13, 20:49:20 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2010 November 13, 20:47:25
"...kinézzen valahogy..." Nem a Te Golfod mása készül!
Nem is arra gondoltam hiszen arról tudjuk ,hogy hülyegyerek autó bohóc kerékkel
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24026 Dátum:
2010 November 13, 20:47:25 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:39:47
Határeset
Szerintem inkább az lesz a baj ,hogy arra nagyon rá kell ültetni ahhoz ,hogy kinézzen valahogy és akkor a váznyúlványt a földön fogod húzogatni folyamatosan
"...kinézzen valahogy..." Nem a Te Golfod mása készül!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24025 Dátum:
2010 November 13, 20:46:14 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:39:47
Határeset
Szerintem inkább az lesz a baj ,hogy arra nagyon rá kell ültetni ahhoz ,hogy kinézzen valahogy és akkor a váznyúlványt a földön fogod húzogatni folyamatosan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24024 Dátum:
2010 November 13, 20:44:57 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 November 13, 20:42:16
Volna majd kérdésem. Jövőhéten hívlak.
ok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24023 Dátum:
2010 November 13, 20:42:16 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 November 13, 20:33:05
pörög a kötelező..
Volna majd kérdésem. Jövőhéten hívlak.
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24022 Dátum:
2010 November 13, 20:39:47 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2010 November 13, 20:33:50
Gyári gumival (asszem 155/70r13) 140et kényelmesen lehetett vele utazni. Igazából ha a 145/60r13mal 120at tudok menni kényelmesen, az már jó lesz.
Határeset
Szerintem inkább az lesz a baj ,hogy arra nagyon rá kell ültetni ahhoz ,hogy kinézzen valahogy és akkor a váznyúlványt a földön fogod húzogatni folyamatosan
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24021 Dátum:
2010 November 13, 20:35:30 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:34:34
Csak néha otthon is kellene lenned
ja bent vagyok ahcb be sokat..muszá
ly
j
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24020 Dátum:
2010 November 13, 20:34:34 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 November 13, 20:33:05
pörög a kötelező..meg m,eló kicsit sok kocsi van
Csak néha otthon is kellene lenned
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24019 Dátum:
2010 November 13, 20:33:50 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:26:17
Az jó rá csak az áttételeit nem ismerem. Mondjuk váltó kód alapján rá lehetne keresni
Gyári gumival (asszem 155/70r13) 140et kényelmesen lehetett vele utazni. Igazából ha a 145/60r13mal 120at tudok menni kényelmesen, az már jó lesz.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24018 Dátum:
2010 November 13, 20:33:05 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:26:49
Mi a helyzet Maresz?
pörög a kötelező..meg m,eló kicsit sok kocsi van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
cdrw
Hozzászólások: 6251
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24017 Dátum:
2010 November 13, 20:30:47 »
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24016 Dátum:
2010 November 13, 20:26:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 November 13, 20:22:40
Mi a helyzet Maresz?
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24015 Dátum:
2010 November 13, 20:26:17 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2010 November 13, 20:23:28
Baszki...
Igazi amatőr fasz vagyok.
De akkor a Polo GT-é jó kell,hogy legyen?
Az jó rá csak az áttételeit nem ismerem. Mondjuk váltó kód alapján rá lehetne keresni
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24014 Dátum:
2010 November 13, 20:23:28 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:20:28
Azért nem mert az 1,3 az elölre dölős kismotor és alsó rudas , normál kuplungos a váltója (084-085 típusú) A nagyobb benzinesek és a dízel viszont hátrafele dől és "felső" rudazatos fordított kuplungos váltója van (020 )
Baszki...
Igazi amatőr fasz vagyok.
De akkor a Polo GT-é jó kell,hogy legyen?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24013 Dátum:
2010 November 13, 20:22:40 »
Idézetet írta: Szatyi - 2010 November 13, 20:20:28
Azért nem mert az 1,3 az elölre dölős kismotor és alsó rudas , normál kuplungos a váltója (084-085 típusú) A nagyobb benzinesek és a dízel viszont hátrafele dől és "felső" rudazatos fordított kuplungos váltója van (020 )
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Szatyi
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #24012 Dátum:
2010 November 13, 20:20:28 »
Idézetet írta: Kicsi Nelly - 2010 November 13, 20:18:05
Polo GT 5 gangosa felmegy rá? (bár az sem túl hosszú...)
Mi miatt nem megy fel?
Azért nem mert az 1,3 az elölre dölős kismotor és alsó rudas , normál kuplungos a váltója (084-085 típusú) A nagyobb benzinesek és a dízel viszont hátrafele dől és "felső" rudazatos fordított kuplungos váltója van (020 )
Oldalak:
1
...
330
331
332
333
334
[
335
]
336
337
338
339
340
...
936
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Öreg, vizes VW-k
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...