www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:37:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6221914 alkalommal)
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #24051 Dátum: 2010 November 16, 08:00:31 »

It's Magic!? Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_gl_gls-4298954


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #24050 Dátum: 2010 November 15, 13:27:50 »

Valakinek egy 1964-es Polo? Grin

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/polo/volkswagen_polo-4177535

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Rulezka
« Hozzászólás #24049 Dátum: 2010 November 15, 10:52:56 »

13 colos Barum Polaris Téli gumi 165/70 4db együtt
Profilmélység: 2 db-on 2,5 mm, 2 db-on 5 mm.
együtt a 4 gumi 9e ft


Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #24048 Dátum: 2010 November 14, 20:26:43 »


A műszerfal panel szart be, ahogy a Golf II-esken is szokott.
Van benne 1 cserélhető tranzisztor vagy mi már a másikon cseréltem de nem ujra az sem javult meg szeretném ha egy hozzáértő megjavítaná mert unok már rajta agyalni.A vizhőfok rendben ,vizszint rendben,napokig nincs türelmem szarakodni.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24047 Dátum: 2010 November 14, 20:16:39 »

Keresek elektromos szakembert,aki megjavítja a t3 lako viz visszajelző rendszert, a hőfoklámpám folyamatosan villog.


A műszerfal panel szart be, ahogy a Golf II-esken is szokott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #24046 Dátum: 2010 November 14, 17:45:25 »

Keresek elektromos szakembert,aki megjavítja a t3 lako viz visszajelző rendszert, a hőfoklámpám folyamatosan villog.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #24045 Dátum: 2010 November 14, 15:39:03 »

Schiebedach szétszedése nagy szívás G2/Jetta2-nél? Roll Eyes

becsípődött a tömítés az egyik saroknál (szétszakadt a szövet, alatta a gumit is kicsípte a tető éle Undecided )

a tetőkárpit is nagyon lóg, vissza lehet ragasztani az eredeti kárpitot valamiféle ragasztóval (teljesen le kellene szednem)?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24044 Dátum: 2010 November 14, 14:54:09 »

Nem oylan egyszerű, hogy így hirtelen leírjam. A lényeg, hogy speciális olaj kell bele, pl. a Castrol TransMax Z (drága!) és az olajszintet pontosan 35 fokos olajnál kell megnézni, ellenőrizni, amikor a választókar N-ben van és jár a motor. Semmiképpen ne tedd vissza  régi olajat, fekete lesz és büdös.

Ha a kartert leveszed, akkor kijön az olaj, előtte le kell engedni az olajat, a leengedő csavar közepében van a nívócsavar, ezt nyitva kell hagyni szintellenőrzéskor, a felesleges kifolyik. A betöltő kupakját egyszer lehet levenni, eltörik, ide is kell egy új kupak, összepattintós, O gyűrű tömít.


Nem ördöngősség megcsinálni, de akna kell hozzá, vagy csápos emelő. És az alkatrészek:

- olaj, karter tömítés, szűrő és zárókupak.
ok köszi
megkérdezem sünibát az alkatrészekről és talán majd tavasszal és talán még el is jössz segíteni,ha szépenkérlek  Wink Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24043 Dátum: 2010 November 14, 14:50:15 »

köszönöm a választ
én úgy érzem a szűrőcserét nem tudom egyedül megcsinálni, de majd kitalálok valamit hogyan legyen megoldva a dolog, gondolom nem árt emelőn csinálni
ezzel kapcsolatban a kérdésem az,hogy ha leveszem azt a deklit, akkor kihullik az olaj belőle ?
nyilván ki, akkor ugyanazt az olajat tűcsem bele vissza vagy érdemes lecserélni ?
ha csak utántölteni kell akkor azt hol ? nívót hol ? stb...

Nem oylan egyszerű, hogy így hirtelen leírjam. A lényeg, hogy speciális olaj kell bele, pl. a Castrol TransMax Z (drága!) és az olajszintet pontosan 35 fokos olajnál kell megnézni, ellenőrizni, amikor a választókar N-ben van és jár a motor. Semmiképpen ne tedd vissza  régi olajat, fekete lesz és büdös.

Ha a kartert leveszed, akkor kijön az olaj, előtte le kell engedni az olajat, a leengedő csavar közepében van a nívócsavar, ezt nyitva kell hagyni szintellenőrzéskor, a felesleges kifolyik. A betöltő kupakját egyszer lehet levenni, eltörik, ide is kell egy új kupak, összepattintós, O gyűrű tömít.


Nem ördöngősség megcsinálni, de akna kell hozzá, vagy csápos emelő. És az alkatrészek:

- olaj, karter tömítés, szűrő és zárókupak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24042 Dátum: 2010 November 14, 14:40:17 »


Nem japán, hanem ZF gyártmány (vagy Getrag?), de kimondottam a VW részére készül, tehát tudomásom szerint más autóba nem rakják, csak a VW család autóiba.
Azt hiszem, hogy az a kapcsoló csak a váltási pontokat módosítja, valójában a váltó szinte azonos, egy-két dologban tér el.

Ezekben a váltókban hivatalosan nem kell olajat cserélni, azonban az alján van egy szűrő, amely kb. A5 lap nagyságú és ha kezd eltömődni, akkor a nyomás csökken és a váltó hajlamos lesz megcsúszni, melegedni, nagyobb szippel üzemelni. Én azt mondom, hogy 100e km-enként a kartert le kell szedni, kartertömítést és szűrőt cserélni, valamint a karter aljában levő mágneslapot megtisztítani, kartert kimosni. Ha est megcsinálod és nem vagy állat, akkor a váltó (nem tuning motorban) 300e km-t biztosan kibír.

Nekem a dízelben a gyári 210 Nm-es nyomaték 315-re maj 295-re változott, ez nagyon igénybe veszi a váltót, mégis 290e km-t elment. utána is üzemképes volt, csak nem váltott szépen, és szlipje volt.
Felújítás óta ismét hibátlna, az autó azt hiszem Nagykanizsán van.
köszönöm a választ
én úgy érzem a szűrőcserét nem tudom egyedül megcsinálni, de majd kitalálok valamit hogyan legyen megoldva a dolog, gondolom nem árt emelőn csinálni
ezzel kapcsolatban a kérdésem az,hogy ha leveszem azt a deklit, akkor kihullik az olaj belőle ?
nyilván ki, akkor ugyanazt az olajat tűcsem bele vissza vagy érdemes lecserélni ?
ha csak utántölteni kell akkor azt hol ? nívót hol ? stb...

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #24041 Dátum: 2010 November 14, 13:24:23 »

G1 bőr
http://racing-bazar.hu/alkatresz/belter/i_golf_cabrio_bor_ulesek
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24040 Dátum: 2010 November 14, 12:16:02 »

az itt leírt és az én E/S kapcsolós váltóm között mi a különbség, ha van ?
nincs vele gondom vagy ilyesmi csak nem tervezem nagyon az autó eladását és gondoltam karbantartási célzattal ha kell akkor valamikor ránézetnék a váltóra is (299 van benne óra szerint )
szükséges ez vagy hagyjam a fenébe és csak az olajra figyeljek oda ?
igaz,hogy ezek a váltók japán holmik ? csak mert hallottam ilyet is már


Nem japán, hanem ZF gyártmány (vagy Getrag?), de kimondottam a VW részére készül, tehát tudomásom szerint más autóba nem rakják, csak a VW család autóiba.
Azt hiszem, hogy az a kapcsoló csak a váltási pontokat módosítja, valójában a váltó szinte azonos, egy-két dologban tér el.

Ezekben a váltókban hivatalosan nem kell olajat cserélni, azonban az alján van egy szűrő, amely kb. A5 lap nagyságú és ha kezd eltömődni, akkor a nyomás csökken és a váltó hajlamos lesz megcsúszni, melegedni, nagyobb szippel üzemelni. Én azt mondom, hogy 100e km-enként a kartert le kell szedni, kartertömítést és szűrőt cserélni, valamint a karter aljában levő mágneslapot megtisztítani, kartert kimosni. Ha est megcsinálod és nem vagy állat, akkor a váltó (nem tuning motorban) 300e km-t biztosan kibír.

Nekem a dízelben a gyári 210 Nm-es nyomaték 315-re maj 295-re változott, ez nagyon igénybe veszi a váltót, mégis 290e km-t elment. utána is üzemképes volt, csak nem váltott szépen, és szlipje volt.
Felújítás óta ismét hibátlna, az autó azt hiszem Nagykanizsán van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #24039 Dátum: 2010 November 14, 11:26:13 »

Desznyó orrú Passat B3 alkatrészek eladóak.... (motr.nincs)  ...váltó, elektromos ablak,tükör,közp.zár,stb...
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #24038 Dátum: 2010 November 14, 11:24:16 »

..én is Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24037 Dátum: 2010 November 14, 09:25:28 »

Másikban írtam rá.... Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24036 Dátum: 2010 November 14, 09:18:08 »

4db téligumi asszem barum polaris (a barum nem biztos de nincs kedvem lemenni megnézni) 185/60 14  8000.- iá
mind a négyet lefényképeztem , állapot látszik

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Másikban írtam rá.... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24035 Dátum: 2010 November 14, 08:21:22 »

4db téligumi asszem barum polaris (a barum nem biztos de nincs kedvem lemenni megnézni) 185/60 14  8000.- iá
mind a négyet lefényképeztem , állapot látszik





sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24034 Dátum: 2010 November 14, 06:42:21 »


A futóművet nem tudom, de az automaták jók. Alapvetően két modell volt, a 096-os és a 01N/L/ stb. változatok (attól függően, hogy hossz, vagy keresztmotoros, passat vagy Audi), ez utóbbi elektronikusan vezérelt, de szerkezetileg azonos a 096-ossal. Visuzonylag olcsó a teljes felújítása és lehet is kapni hozzá felújító készletet és a közepesnél kicsit jobb váltósok éretenek is hozzá.

Nekem is egy elektromos 01-es volt a tdi Golfomban, 35e km-es korában 90 lóerősről 136 lóerősre változott, majd 85e km-es korában 118 lóerős lett és 235e km-es korában adtam el, 290e km-es korában csúszott meg az overdrive fokozata ( a negyedik és a harmadik áthidalókuplungos) és 130ezer Forintért újították fel kompletten a váltót. Ez 3 éve történt.
az itt leírt és az én E/S kapcsolós váltóm között mi a különbség, ha van ?
nincs vele gondom vagy ilyesmi csak nem tervezem nagyon az autó eladását és gondoltam karbantartási célzattal ha kell akkor valamikor ránézetnék a váltóra is (299 van benne óra szerint )
szükséges ez vagy hagyjam a fenébe és csak az olajra figyeljek oda ?
igaz,hogy ezek a váltók japán holmik ? csak mert hallottam ilyet is már

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #24033 Dátum: 2010 November 13, 23:23:57 »

Köszi.Akkor a váltót kb 200 ezer után fel kell újítani.

A futóművet nem tudom, de az automaták jók. Alapvetően két modell volt, a 096-os és a 01N/L/ stb. változatok (attól függően, hogy hossz, vagy keresztmotoros, passat vagy Audi), ez utóbbi elektronikusan vezérelt, de szerkezetileg azonos a 096-ossal. Visuzonylag olcsó a teljes felújítása és lehet is kapni hozzá felújító készletet és a közepesnél kicsit jobb váltósok éretenek is hozzá.

Nekem is egy elektromos 01-es volt a tdi Golfomban, 35e km-es korában 90 lóerősről 136 lóerősre változott, majd 85e km-es korában 118 lóerős lett és 235e km-es korában adtam el, 290e km-es korában csúszott meg az overdrive fokozata ( a negyedik és a harmadik áthidalókuplungos) és 130ezer Forintért újították fel kompletten a váltót. Ez 3 éve történt.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24032 Dátum: 2010 November 13, 23:21:15 »

Amúgy mindjárt jön az inkvizíció és rituálisan ki leszünk utálva ,hogy ültetésről meg kis gumikról beszélgetünk Grin


Én sajnos nem élem az új trendeket, nyilván ez az én hibám, de kisebbségben vagyok itt, tehát kussolok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24031 Dátum: 2010 November 13, 23:17:24 »

Mesterek!
Igaz vagy városi legenda ,hogy ami a németeknél gyárilag taxinak készült annak erősebb a futóműve?
Erősebb időt állóbb anyagokból készült.
95 környéki vw ótómataváltók milyenek?
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT.


A futóművet nem tudom, de az automaták jók. Alapvetően két modell volt, a 096-os és a 01N/L/ stb. változatok (attól függően, hogy hossz, vagy keresztmotoros, passat vagy Audi), ez utóbbi elektronikusan vezérelt, de szerkezetileg azonos a 096-ossal. Visuzonylag olcsó a teljes felújítása és lehet is kapni hozzá felújító készletet és a közepesnél kicsit jobb váltósok éretenek is hozzá.

Nekem is egy elektromos 01-es volt a tdi Golfomban, 35e km-es korában 90 lóerősről 136 lóerősre változott, majd 85e km-es korában 118 lóerős lett és 235e km-es korában adtam el, 290e km-es korában csúszott meg az overdrive fokozata ( a negyedik és a harmadik áthidalókuplungos) és 130ezer Forintért újították fel kompletten a váltót. Ez 3 éve történt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #24030 Dátum: 2010 November 13, 21:18:59 »

Turkáltam a régi videóim között és ráakadtam erre: http://www.kizs.hu/sajat/Tete_20050806(kicsi).avi
Most nosztalgiám van...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #24029 Dátum: 2010 November 13, 21:14:15 »

Ha véletlenül valakinél hempereg egy jó állapotban levő 2.1-es WBX (injektoros, de egyébként az injektor nekem nem kell) és esetleg valami közepesen nevetséges pénzért megválna tőle, akkor az írjon már nekem egy PÜ-t. Lehet vevő lennék rá.
Papír, motorszám és injektor sem kell.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Szatyi
« Hozzászólás #24028 Dátum: 2010 November 13, 20:50:38 »

Amúgy mindjárt jön az inkvizíció és rituálisan ki leszünk utálva ,hogy ültetésről meg kis gumikról beszélgetünk Grin
Szatyi
« Hozzászólás #24027 Dátum: 2010 November 13, 20:49:20 »

"...kinézzen valahogy..." Nem a Te Golfod mása készül! Grin

Nem is arra gondoltam hiszen arról tudjuk ,hogy hülyegyerek autó bohóc kerékkel Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #24026 Dátum: 2010 November 13, 20:47:25 »

Határeset Grin Szerintem inkább az lesz a baj ,hogy arra nagyon rá kell ültetni ahhoz ,hogy kinézzen valahogy és akkor a váznyúlványt a földön fogod húzogatni folyamatosan Grin
"...kinézzen valahogy..." Nem a Te Golfod mása készül! Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24025 Dátum: 2010 November 13, 20:46:14 »

Határeset Grin Szerintem inkább az lesz a baj ,hogy arra nagyon rá kell ültetni ahhoz ,hogy kinézzen valahogy és akkor a váznyúlványt a földön fogod húzogatni folyamatosan Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24024 Dátum: 2010 November 13, 20:44:57 »

Volna majd kérdésem. Jövőhéten hívlak.
ok Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #24023 Dátum: 2010 November 13, 20:42:16 »

pörög a kötelező..

Volna majd kérdésem. Jövőhéten hívlak.
Szatyi
« Hozzászólás #24022 Dátum: 2010 November 13, 20:39:47 »

Gyári gumival (asszem 155/70r13) 140et kényelmesen lehetett vele utazni. Igazából ha a 145/60r13mal 120at tudok menni kényelmesen, az már jó lesz.
Határeset Grin Szerintem inkább az lesz a baj ,hogy arra nagyon rá kell ültetni ahhoz ,hogy kinézzen valahogy és akkor a váznyúlványt a földön fogod húzogatni folyamatosan Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24021 Dátum: 2010 November 13, 20:35:30 »

Csak néha otthon is kellene lenned  Grin
ja bent vagyok ahcb be sokat..muszályj

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Szatyi
« Hozzászólás #24020 Dátum: 2010 November 13, 20:34:34 »

pörög a kötelező..meg m,eló kicsit sok kocsi van Grin
Csak néha otthon is kellene lenned  Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #24019 Dátum: 2010 November 13, 20:33:50 »

Az jó rá csak az áttételeit nem ismerem. Mondjuk váltó kód alapján rá lehetne keresni
Gyári gumival (asszem 155/70r13) 140et kényelmesen lehetett vele utazni. Igazából ha a 145/60r13mal 120at tudok menni kényelmesen, az már jó lesz.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24018 Dátum: 2010 November 13, 20:33:05 »

Mi a helyzet Maresz?
pörög a kötelező..meg m,eló kicsit sok kocsi van Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #24017 Dátum: 2010 November 13, 20:30:47 »


 
Szatyi
« Hozzászólás #24016 Dátum: 2010 November 13, 20:26:49 »

Smiley
Mi a helyzet Maresz?
Szatyi
« Hozzászólás #24015 Dátum: 2010 November 13, 20:26:17 »

Baszki...
Igazi amatőr fasz vagyok.
De akkor a Polo GT-é jó kell,hogy legyen?
Az jó rá csak az áttételeit nem ismerem. Mondjuk váltó kód alapján rá lehetne keresni
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #24014 Dátum: 2010 November 13, 20:23:28 »

Azért nem mert az 1,3 az elölre dölős kismotor és alsó rudas , normál kuplungos a váltója (084-085 típusú) A nagyobb benzinesek és a dízel viszont hátrafele dől és "felső" rudazatos  fordított kuplungos váltója van (020 )
Baszki...
Igazi amatőr fasz vagyok.
De akkor a Polo GT-é jó kell,hogy legyen?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24013 Dátum: 2010 November 13, 20:22:40 »

Azért nem mert az 1,3 az elölre dölős kismotor és alsó rudas , normál kuplungos a váltója (084-085 típusú) A nagyobb benzinesek és a dízel viszont hátrafele dől és "felső" rudazatos  fordított kuplungos váltója van (020 )
Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Szatyi
« Hozzászólás #24012 Dátum: 2010 November 13, 20:20:28 »

Polo GT 5 gangosa felmegy rá? (bár az sem túl hosszú...)
Mi miatt nem megy fel?
Azért nem mert az 1,3 az elölre dölős kismotor és alsó rudas , normál kuplungos a váltója (084-085 típusú) A nagyobb benzinesek és a dízel viszont hátrafele dől és "felső" rudazatos  fordított kuplungos váltója van (020 )
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.