www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:35:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6197610 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18691 Dátum: 2009 November 15, 13:13:53 »

nem minta én írnék vesszőket  Roll Eyes Cool
NEPPER!!  Grin Grin Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18690 Dátum: 2009 November 15, 11:25:44 »

pont ezt akartam írni  Grin
ahány vesszővel kevesebb annyival több felkiáltójel  Grin Grin
nem minta én írnék vesszőket  Roll Eyes Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18689 Dátum: 2009 November 15, 11:25:17 »

geccc :-))
kihagytad a csupa nagybetűt és a szavanként 5 felkiáltójelet :-))
pont ezt akartam írni  Grin
ahány vesszővel kevesebb annyival több felkiáltójel  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18688 Dátum: 2009 November 15, 09:24:12 »

Gumiabroncsok, 2db Quartet Debica, 2db Fulda kb: 20%-osak, bal sárvédő és küszöb korrodált, sérült, bal tükör nem gyári, hátsó ajtó üvegnél korrodált, sérült. B oszlop javított, A oszlop korrodált. Első díszrács törött, bal első fényszóró kavicsütött, az autó egész karosszériája korrodált, ülések szakadtak. A gépjármű nem indul. A forgalmi engedély a Gyulai Okmányirodánál van.

 korrekt nepper:

Egy szezont futott márkás gumikkal, sárvédőn felületi rozsda, küszöb kicsit koszos, extra kivitelű bal tükör, hátsó ajtón felületi barnás elszíneződés, egy polírral lejön. Idős öreg bácsi tulajdonostól, makulátlan belsőtérrel, nem dohányzó, jelenleg az akksi kicsit gyenge, de kérésre kicserélem (nincs az árban!) Az autó magyar papíros, papírjai biztos helyen.

átlagos nepper:

Makulátlan karoszéria, makulátlan belsőtér, gyűjtőknek ajánlóm, hibátlan utastér, idős, nemdohányzó, makulátlan tulajtól, csak hétvégén használták, de akkor se mentek vele sehovase, úgyhogy kicsit nehezen indul, de makulátlanul bejáródik. Csak komoly érdeklődők híjjanak, aki nevetgél a telefonba aszt pofánbaszom. Tesztvezetők kíméjjenek! Ezzel jó jársz, ved észre öreg!

geccc :-))
kihagytad a csupa nagybetűt és a szavanként 5 felkiáltójelet :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18687 Dátum: 2009 November 15, 08:58:02 »

Amikor valós képet festenek az eladni kívánt kocsiról: https://arveres.apeh.hu/index.html?.actionId=auction.AuctionSummaryAction&auctionId=6885

A nepper miután megvette szerintetek milyen szöveggel és mennyiért fogja árulni?

Gumiabroncsok, 2db Quartet Debica, 2db Fulda kb: 20%-osak, bal sárvédő és küszöb korrodált, sérült, bal tükör nem gyári, hátsó ajtó üvegnél korrodált, sérült. B oszlop javított, A oszlop korrodált. Első díszrács törött, bal első fényszóró kavicsütött, az autó egész karosszériája korrodált, ülések szakadtak. A gépjármű nem indul. A forgalmi engedély a Gyulai Okmányirodánál van.

 korrekt nepper:

Egy szezont futott márkás gumikkal, sárvédőn felületi rozsda, küszöb kicsit koszos, extra kivitelű bal tükör, hátsó ajtón felületi barnás elszíneződés, egy polírral lejön. Idős öreg bácsi tulajdonostól, makulátlan belsőtérrel, nem dohányzó, jelenleg az akksi kicsit gyenge, de kérésre kicserélem (nincs az árban!) Az autó magyar papíros, papírjai biztos helyen.

átlagos nepper:

Makulátlan karoszéria, makulátlan belsőtér, gyűjtőknek ajánlóm, hibátlan utastér, idős, nemdohányzó, makulátlan tulajtól, csak hétvégén használták, de akkor se mentek vele sehovase, úgyhogy kicsit nehezen indul, de makulátlanul bejáródik. Csak komoly érdeklődők híjjanak, aki nevetgél a telefonba aszt pofánbaszom. Tesztvezetők kíméjjenek! Ezzel jó jársz, ved észre öreg!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18686 Dátum: 2009 November 15, 00:46:22 »

Az is érdekes hogy Debrecen Nyíregyháza környékén van az összes régebbi nem?

igen, elég nagy százalékuk van ott.
hiába... nagy a tankja :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18685 Dátum: 2009 November 14, 23:12:10 »

nézegetem a passat hirdetéseket.
elég sokszor felmerül a tetőkárpit púposodás, lógás.
ez tényleg típushiba, vagy valami egyéb balfaszság miatt van?
Az is érdekes hogy Debrecen Nyíregyháza környékén van az összes régebbi nem?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18684 Dátum: 2009 November 14, 22:39:08 »

nézegetem a passat hirdetéseket.
elég sokszor felmerül a tetőkárpit púposodás, lógás.
ez tényleg típushiba, vagy valami egyéb balfaszság miatt van?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18683 Dátum: 2009 November 14, 22:12:18 »

Amikor valós képet festenek az eladni kívánt kocsiról: https://arveres.apeh.hu/index.html?.actionId=auction.AuctionSummaryAction&auctionId=6885

A nepper miután megvette szerintetek milyen szöveggel és mennyiért fogja árulni?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18682 Dátum: 2009 November 14, 21:10:57 »

Erre nem én fogok tudni választ adni.... Roll Eyes (Szerintem G2-ben már nincs K-Jet).
A képen ez K jet, nem KE.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #18681 Dátum: 2009 November 14, 15:08:50 »

http://racing-bazar.hu/utcai/szemelyauto/muszakis_vw_polo_70000ft-ert
RNIE
« Hozzászólás #18680 Dátum: 2009 November 14, 00:35:19 »

20 éve késő  Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18679 Dátum: 2009 November 14, 00:29:21 »

20 éve késő  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #18678 Dátum: 2009 November 14, 00:27:47 »

bemelegedés szabályzó?
Süni
« Hozzászólás #18677 Dátum: 2009 November 14, 00:26:29 »

gx kód abban van?
Erre nem én fogok tudni választ adni.... Roll Eyes (Szerintem G2-ben már nincs K-Jet).
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18676 Dátum: 2009 November 14, 00:19:02 »

KE-Jetronicban olyan nincs, csak a K-ban.
gx kód abban van?
Süni
« Hozzászólás #18675 Dátum: 2009 November 14, 00:17:53 »

bemelegedés szabályzó?
KE-Jetronicban olyan nincs, csak a K-ban.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18674 Dátum: 2009 November 14, 00:08:32 »

bemelegedés szabályzó?
az melyik? elvileg a Laci hoz holnapra nekem
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18673 Dátum: 2009 November 13, 23:23:14 »

nálam látszik rendesen a kép! egy GX kodú motort próbáltam linkelni...pont ilyen az enyém is bár képet netről vettem
bemelegedés szabályzó?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18672 Dátum: 2009 November 13, 22:20:49 »

<beszúrt kép törölve>
ilyen motorja van GX


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18671 Dátum: 2009 November 13, 22:12:57 »

remek "das golf forum" háttérképet látunk.
nálam látszik rendesen a kép! egy GX kodú motort próbáltam linkelni...pont ilyen az enyém is bár képet netről vettem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18670 Dátum: 2009 November 13, 22:10:51 »

<beszúrt kép törölve>
ilyen motorja van GX

remek "das golf forum" háttérképet látunk.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18669 Dátum: 2009 November 13, 22:00:42 »

Kinyiffant valami hőmérséklet jeladó vagy kontaktos lett és emiatt kapcsolgatja a szivató üzemmódot. Már ha van ilyen ebben a járgányban.

ilyen motorja van GX
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #18668 Dátum: 2009 November 13, 21:58:39 »

Valami meghalt a Golfon Sad ... Mi lehet a baja?

Kinyiffant valami hőmérséklet jeladó vagy kontaktos lett és emiatt kapcsolgatja a szivató üzemmódot. Már ha van ilyen ebben a járgányban.

Petyó
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18667 Dátum: 2009 November 13, 21:54:51 »

esetleg gyertya?!
gyertyától konstans szar a járás, nem ugrál a fordulatszám alapjáraton.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #18666 Dátum: 2009 November 13, 21:22:07 »

Valami meghalt a Golfon Sad Az a jelenség hogy megyek 30 km/h-val és ingadozik a fordulatszám...lassul aztán ránt egyet és megy majd leesik a fordulat. Ha lámpánál állok, eddig 1000 mutatott most 600 és 1000 közt ugrál. Ha bemelegszik se nagyon változik, ha meghúzatnám megindul, de nem lehet vele lassan egyenletesen menni. 1.8 GX motor, hengerenkénti injektor (ha jól tudom KE-jetronic). Mi lehet a baja?
esetleg gyertya?!

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18665 Dátum: 2009 November 13, 21:09:57 »

Valami meghalt a Golfon Sad Az a jelenség hogy megyek 30 km/h-val és ingadozik a fordulatszám...lassul aztán ránt egyet és megy majd leesik a fordulat. Ha lámpánál állok, eddig 1000 mutatott most 600 és 1000 közt ugrál. Ha bemelegszik se nagyon változik, ha meghúzatnám megindul, de nem lehet vele lassan egyenletesen menni. 1.8 GX motor, hengerenkénti injektor (ha jól tudom KE-jetronic). Mi lehet a baja?
Nézd meg nem repedt meg valahol a légszürő és az injektor között a harmonika cső.Esetleg még légtömegmérő.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #18664 Dátum: 2009 November 13, 20:42:57 »

Valami meghalt a Golfon Sad Az a jelenség hogy megyek 30 km/h-val és ingadozik a fordulatszám...lassul aztán ránt egyet és megy majd leesik a fordulat. Ha lámpánál állok, eddig 1000 mutatott most 600 és 1000 közt ugrál. Ha bemelegszik se nagyon változik, ha meghúzatnám megindul, de nem lehet vele lassan egyenletesen menni. 1.8 GX motor, hengerenkénti injektor (ha jól tudom KE-jetronic). Mi lehet a baja?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #18663 Dátum: 2009 November 13, 16:49:56 »

én mostanában aránylag keveset autózok, van, hogy napokig a közelébe se megyek. úgyhogy szerintem idén csak kicsivel leszek 20 ekm felett.

de a 11 éves melóstransporteren 106 ekm-rel jót röhögtem ;-)))
a mi  vw caddynk ami 11 éves,első tulaj,céges vas ,garantált 108ekm van benne...
szóval lehet de nem minden napos,szerintem...... Wink Smiley

nehéz is lesz eladni mert mindenki azt gondolja hogy................ Tongue

Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #18662 Dátum: 2009 November 13, 16:49:36 »

Azonos alapok minden Volkswagennek:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/12/azonos_alapok_minden_volkswagennek/

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18661 Dátum: 2009 November 13, 10:49:10 »

ez jónak tűnik ennyiért, kintről se lehetne olcsóbban hozni..., viszont mint ahogy BigBug is írta, az 1.9 td, többet eszik mint a 2.5 tdi ( ebből van 88,102, meg 151 le-s változat is), 2.4D-ből pedig nehéz kifogni olyat itthon,ami nem legyilkolt.

esetleg ezt nézdd meg: http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_transporter_t4_mixto_ht_2.5-3156739

mi ugyaninnen vettük az egyik caravellünket, a rendszáma ghr-643 volt Smiley, a hírközlési minisztériumé volt, szerintem ez is az, a km is lehet valós benne, a miénkben is 143e volt tényleg.

volt ma apam megnezni a szfv-it,nem szeretett bele,de most megy megnezni ezt,amit te raktal be,nekem szimpatikusnak tunik nagyon,mert pont azt mondta,hogy jo lenne,ha hosszitott,magasitott lenne... koszi Shocked Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18660 Dátum: 2009 November 13, 10:33:25 »

szerintem simán
lehet kapni zavarót. bekapcsolod és eltűnik. a kérdés hogy ilyenkor mit tesz az operátor/a rendszer, vagy ez csak regisztrál de nem riaszt?
kérdés az mennyire van integrálva a rendszer, mert ha kilométeróra állását is regisztrálja, akkor nehéz átverni
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18659 Dátum: 2009 November 13, 09:53:35 »

szerintem simán
lehet kapni zavarót. bekapcsolod és eltűnik. a kérdés hogy ilyenkor mit tesz az operátor/a rendszer, vagy ez csak regisztrál de nem riaszt?
Rulezka
« Hozzászólás #18658 Dátum: 2009 November 13, 09:42:56 »

a fócvágen órák 300-után ugranak nullára (oké, 299.999 után), ezért nem kell tekergetni.
Pityubácsi!
ezt szeretném megvétózni!
t4-em van nem digitális az óra! éppen 360e km-nél jáok vele  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #18657 Dátum: 2009 November 13, 09:38:13 »

szia
nem rossz!
de szívem szerint a 2,4 szivodízelt pártolom!
az 1,9-re több klubtárstól is azt hallottam, hog ynem egy izaompacsirta.. és ezt tanusíthatom azzal, hog ya 2,4 sem egy izomállat...de akkor milyen lehet az 1,9?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18656 Dátum: 2009 November 13, 09:37:48 »

Nálunk minden céges verdában (még a Szamarában is) van GPS. Sokan ésszel nyomják azóta a gázt, de van egy-két idióta, aki ennek ellenére is 140-nel jár a Mitsu L200-zal. Kiderült olyan is, hogy a céges A6-tal és a céges Corollával versenyeztek a kőbányában... De van olyan kolega is, aki inkább a cégessel áll be a saját garázsába, a saját meg kinn alszik. Nem vagyunk egyformák.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #18655 Dátum: 2009 November 13, 09:25:38 »

Nálunk minden céges verdában (még a Szamarában is) van GPS. Sokan ésszel nyomják azóta a gázt, de van egy-két idióta, aki ennek ellenére is 140-nel jár a Mitsu L200-zal. Kiderült olyan is, hogy a céges A6-tal és a céges Corollával versenyeztek a kőbányában... De van olyan kolega is, aki inkább a cégessel áll be a saját garázsába, a saját meg kinn alszik. Nem vagyunk egyformák.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18654 Dátum: 2009 November 13, 09:21:34 »

A miénkben (T4) most van 148eKm. Az autó 2000. évjáratú.
Ha el akarnánk adni akkor előre kéne tekerni az órát?   Roll Eyes
Jó de nektek van 40en, ; és felváltva használjátok. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18653 Dátum: 2009 November 13, 09:17:14 »

A miénkben (T4) most van 148eKm. Az autó 2000. évjáratú.
Ha el akarnánk adni akkor előre kéne tekerni az órát?   Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18652 Dátum: 2009 November 13, 01:15:17 »

Már ha autó használatról van szó, én a saját OFFommal nem megyek évi 10 ezret, de ettől függetlenül évente cserélem az olajat + olajszűrőt (mondjuk ez látszik is az olajon), ha céges kulcsos autót vezetek, akkor szeretem átnézni, hogy mi merre meddig (volt rá példa, hogy a minimum szint alatt volt az olaj és úgy kellet volna hazahozni Siófokról, addig nem is indultam el, míg utána nem töltöttem) tehát minimum az olajat ellenőrzöm és teli tankkal lemosva teszem le, de van aki teljesen máshogy áll hozzá 


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.