www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 17:35:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 [633] 634 635 636 637 638 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6171890 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12131 Dátum: 2008 Július 18, 22:58:06 »

Sík úton???

Nekem volt vagy 4 db 1.6D-m, de egyik sem ment így, hiába volt 5 gang meg 4+E meg füstkémény...
1.6 TD az tudta.

1,6 tádé rulez
megy is, meg nem fogyaszt is
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12130 Dátum: 2008 Július 18, 22:47:41 »

igen!
söt gps el 174vége!
Sík úton???

Nekem volt vagy 4 db 1.6D-m, de egyik sem ment így, hiába volt 5 gang meg 4+E meg füstkémény...
1.6 TD az tudta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12129 Dátum: 2008 Július 18, 22:45:58 »

nem tudom, hogy a jettában milyen cucc van, de 120-nál pereg 3000 körül.

3-asban forog annyit, mint a golf 4-esben.
és még van utána ugye 2 fokozat.
...de az ötödik lassít nem gyorsít.... Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12128 Dátum: 2008 Július 18, 22:33:28 »

öööööö Roll Eyes

Nekem a TD az FF-essel épphogy vitte (GPS-el) a 164-et. Neked meg szívóval 160 utazó ??  Shocked
igen!
söt gps el 174vége!
de furi mert 1,8kabriobol van az ffs váltómondjuk, 150és maximum intervalum között eltelt 5perc Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #12127 Dátum: 2008 Július 18, 22:30:16 »

Maresz g1 1,6 d ffes váltóval 160utazó és 5,5liter Grin

öööööö Roll Eyes

Nekem a TD az FF-essel épphogy vitte (GPS-el) a 164-et. Neked meg szívóval 160 utazó ??  Shocked
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12126 Dátum: 2008 Július 18, 22:27:29 »

példa
vw 1,3   130nál forog mint állat és meghalt(12liter) ez pityubácsi Grin
Maresz g1 1,6 d ffes váltóval 160utazó és 5,5liter Grin

nem tudom, hogy a jettában milyen cucc van, de 120-nál pereg 3000 körül.

3-asban forog annyit, mint a golf 4-esben.
és még van utána ugye 2 fokozat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12125 Dátum: 2008 Július 18, 22:23:20 »

példa
vw 1,3   130nál forog mint állat és meghalt(12liter) ez pityubácsi Grin
Maresz g1 1,6 d ffes váltóval 160utazó és 5,5liter Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12124 Dátum: 2008 Július 18, 22:16:45 »

Valóban szűk a fordszám tartomány, de az alacsony fordulaton kevés nyomatékkal én nem találkoztam. A szűk fordulatszámra pedig valóban a megfelelő váltó a megoldás.

A PD TDI-met csak szökőévente szoktam 2500 fölé pörgetni... Akkor is csak 6.-ban, ha sietek. 3000 1/min = 160 km/h

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #12123 Dátum: 2008 Július 18, 22:13:30 »

kóóóbászfüstölő!

szűk a használható fordulatszám-tartomány, kerreg, büdös, alacsony fordulaton lófasz nyomaték.
más bajom nincs vele.

Valóban szűk a fordszám tartomány, de az alacsony fordulaton kevés nyomatékkal én nem találkoztam. A szűk fordulatszámra pedig valóban a megfelelő váltó a megoldás.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12122 Dátum: 2008 Július 18, 22:10:28 »

kóóóbászfüstölő!

szűk a használható fordulatszám-tartomány, kerreg, büdös, alacsony fordulaton lófasz nyomaték.
más bajom nincs vele.

Hát igen... De a seggéből kirántja a VR6-ost. És amikor visszaülsz belőle egy  benzinesbe akkor úgy érzed két henger legalább nem megy, olyan erőtlen.
Jól illesztett hosszú váltóval a szűk fordulatszám tartomány nem annyira baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12121 Dátum: 2008 Július 18, 21:52:52 »

Okosított tdi.
Ha akarod 5 liter/100 km, ha akarod 180 ló és 400 Nm, csak egy nyomás a gázpedálon.

kóóóbászfüstölő!

szűk a használható fordulatszám-tartomány, kerreg, büdös, alacsony fordulaton lófasz nyomaték.
más bajom nincs vele.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12120 Dátum: 2008 Július 18, 20:32:15 »

igy van egy jó mechanikus adagolos cucc! Grin
A legjobb az 1.5D G1. Nekem volt majdnem 2 hétig. (azóta és azelőtt sem volt egyéb vizesem.)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12119 Dátum: 2008 Július 18, 20:22:04 »

Okosított tdi.

Ha akarod 5 liter/100 km, ha akarod 180 ló és 400 Nm, csak egy nyomás a gázpedálon.
igy van egy jó mechanikus adagolos cucc! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12118 Dátum: 2008 Július 18, 20:15:56 »

Hali
Én meg VR6-tal  Tongue

Okosított tdi.

Ha akarod 5 liter/100 km, ha akarod 180 ló és 400 Nm, csak egy nyomás a gázpedálon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gyuri79
« Hozzászólás #12117 Dátum: 2008 Július 18, 17:44:41 »

hali 1,8as g3asod van? fúú az mehet jól...  Wink 1,8assal én is eltudnám képzelni a g3asomat!
Hali
Én meg VR6-tal  Tongue
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12116 Dátum: 2008 Július 17, 23:30:24 »

hali 1,8as g3asod van? fúú az mehet jól...  Wink 1,8assal én is eltudnám képzelni a g3asomat!

ja még 1 kérdés, már beszéltünk róla, hogy g3ba 1,4 benzines motornál elképzelhető, hogy volt klimás modell? mármint 1,4es motor+klima, vagy nagyon erőtlen lesz tőle? mivel grafitszürke a g3asom és nyáron elég gáz!
a bugi autómatája olyanos
és jól megy az biztos  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Rulezka
« Hozzászólás #12115 Dátum: 2008 Július 16, 23:02:36 »

g1 cabrio
ijesztő!
ezt tavasszal még 320e árulta az ember,megnéztük, a motortérbe az első lámpánál a kasztniból a hozzáéréstől kihullott a kasztniből egy 10 cm darabka!
most már lejjebb ment az ár, de az életben közelsem ilyne az autó mint a képen, csoda ha műxik,akkor alapjárat sem volt, ja és hiányzott belőle a kormány + akku!

http://www.hasznaltauto.hu/2192527_volkswagen_golf_1981
Rulezka
« Hozzászólás #12114 Dátum: 2008 Július 16, 22:53:00 »

Remélem a hengerfej javítás vagy vétel lényegesen kevesebből kijón. Nekem nem kell már. Én Rulezkának ajánlottam
jah köszi! nekem az 1,4 g3 az városi szaladgálós meg néha kirándulós autó,de 1,8 biztos jó lenne bele,de nem szeretném túrkálni ha nem muszályj mert mindig van valami baj a kocsikkal, a direkt problémákat nem szeretem még generálni is  Evil
a g1 cabrio is 1,8as, ha tépni akarok,az megy, bár én most 7végén 7 körüli kajálással jártam vele BP-Aggtelek-BP távon,ami szerintem nagyon jó érték, bár a km órám nem mér,de a tankolás + GPS elárulta mennyit mentem  Wink
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12113 Dátum: 2008 Július 16, 22:47:30 »

annyiért jó vétel, nem?
vedd meg, rakd be, ha mágis szar lenne (egy idő után) remélhetőleg az egyik hengerfej (meg egy csomó alkatrész) még mindig jó neked
Remélem a hengerfej javítás vagy vétel lényegesen kevesebből kijón. Nekem nem kell már. Én Rulezkának ajánlottam

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12112 Dátum: 2008 Július 16, 22:44:09 »

Komárom megyében találtam negyvenért egy komplett 1.8 as motort elektronikával befecskendezővel kábelköteggel komputerrel állitolag üzemképes csak be kell rakni
annyiért jó vétel, nem?
vedd meg, rakd be, ha mágis szar lenne (egy idő után) remélhetőleg az egyik hengerfej (meg egy csomó alkatrész) még mindig jó neked
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12111 Dátum: 2008 Július 16, 22:40:23 »

Komárom megyében találtam negyvenért egy komplett 1.8 as motort elektronikával befecskendezővel kábelköteggel komputerrel állitolag üzemképes csak be kell rakni

Aki nem lép egyszerre......
Rulezka
« Hozzászólás #12110 Dátum: 2008 Július 16, 22:39:59 »

Sajnos nincs én a bontokat járom ha kell valami .neked mi kell. Holnap megyek hengerfej miatt megkérdezhetem ha kell valami.
jah köszi
még tlxbe nem kérdeztem meg a bolti árát, így addig nem kérem az alkatrészt,mert  abolti árát se tudom, ma derült ki hogy autovillamossági szerelő elxart nekem egy panelt... holnap megkérdem tlxbe, ha nagyon húzos az ár akkor majd gondolkodom mi legyen!
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12109 Dátum: 2008 Július 16, 22:31:08 »

jah értem, sok sikert hozzá!
g3 bontásból alkatrészeid nincsenek? jelenleg elektromossághoz keresek
Sajnos nincs én a bontokat járom ha kell valami .neked mi kell. Holnap megyek hengerfej miatt megkérdezhetem ha kell valami.

Aki nem lép egyszerre......
Rulezka
« Hozzászólás #12108 Dátum: 2008 Július 16, 22:20:03 »

Nagyon menne ha nem égtt volna el a két henger között az alamánium Azért keresek hengerfejet vagy ezt kell heggeszteni.
jah értem, sok sikert hozzá!
g3 bontásból alkatrészeid nincsenek? jelenleg elektromossághoz keresek
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12107 Dátum: 2008 Július 16, 22:17:45 »

hali 1,8as g3asod van? fúú az mehet jól...  Wink 1,8assal én is eltudnám képzelni a g3asomat!

ja még 1 kérdés, már beszéltünk róla, hogy g3ba 1,4 benzines motornál elképzelhető, hogy volt klimás modell? mármint 1,4es motor+klima, vagy nagyon erőtlen lesz tőle? mivel grafitszürke a g3asom és nyáron elég gáz!
Nagyon menne ha nem égtt volna el a két henger között az alamánium Azért keresek hengerfejet vagy ezt kell heggeszteni.

Aki nem lép egyszerre......
Rulezka
« Hozzászólás #12106 Dátum: 2008 Július 16, 21:47:48 »

Szervusztok!
Keresek 1.8 i VW  G3 hengerfejet .Sürgós ,tud valaki segíteni.
hali 1,8as g3asod van? fúú az mehet jól...  Wink 1,8assal én is eltudnám képzelni a g3asomat!

ja még 1 kérdés, már beszéltünk róla, hogy g3ba 1,4 benzines motornál elképzelhető, hogy volt klimás modell? mármint 1,4es motor+klima, vagy nagyon erőtlen lesz tőle? mivel grafitszürke a g3asom és nyáron elég gáz!
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12105 Dátum: 2008 Július 16, 19:50:26 »

Hát azt sajna nem. Esetleg mondj egy motorkódot, aztán valami okos megmondja, hogy jó-e Neked.

AAM1

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12104 Dátum: 2008 Július 16, 19:30:03 »

Hát azt sajna nem. Esetleg mondj egy motorkódot, aztán valami okos megmondja, hogy jó-e Neked.

Köszönöm nem tudom de nekem innyektoros hidrotökés kell. nem tudnál képet feldobni rola?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12103 Dátum: 2008 Július 16, 19:06:50 »

Van 1 hengerfejem, de 92-es 1-es kabrió golfról. Nem tudom, kompatibilis-e.

Köszönöm nem tudom de nekem innyektoros hidrotökés kell. nem tudnál képet feldobni rola?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12102 Dátum: 2008 Július 16, 18:57:40 »

Van 1 hengerfejem, de 92-es 1-es kabrió golfról. Nem tudom, kompatibilis-e.

Szervusztok!
Keresek 1.8 i VW  G3 hengerfejet .Sürgós ,tud valaki segíteni.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12101 Dátum: 2008 Július 16, 17:39:56 »

Szervusztok!
Keresek 1.8 i VW  G3 hengerfejet .Sürgós ,tud valaki segíteni.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12100 Dátum: 2008 Július 16, 11:02:12 »

Leázott a zsír róla.  Evil

ősszel cseréltük ki egy zsír újra,
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12099 Dátum: 2008 Július 16, 07:26:13 »

halanni kell élöbe meg látni
Van ingerenciád? Telefon? 06 70 518 1113 ha van én felhívlak
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 16, 07:40:07 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12098 Dátum: 2008 Július 16, 07:21:52 »

Szervusztok.Van egy 1800 as G 3 asom Nem akar menni puffog durrog melegszik gázadásra csörögnek a szelepek meg mintha csapágyas lenne de ha lassn adom a gázt viszonylag normálisan felpörögés nincs szörnyü hangja Tudtok segíteni?
halanni kell élöbe meg látni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12097 Dátum: 2008 Július 16, 07:02:06 »

van oda javitó szar cserélni de nem tétel szinte
Szervusztok.Van egy 1800 as G 3 asom Nem akar menni puffog durrog melegszik gázadásra csörögnek a szelepek meg mintha csapágyas lenne de ha lassn adom a gázt viszonylag normálisan felpörögés nincs szörnyü hangja Tudtok segíteni?

Aki nem lép egyszerre......
Rulezka
« Hozzászólás #12096 Dátum: 2008 Július 15, 23:15:35 »

van oda javitó szar cserélni de nem tétel szinte
köszi
akkor rajta leszek az ügyön alkatrészbeszerzés következik ezután!
ja még egy kérdés, majd szólj ha g3ast vihetem a múltkori cserék befejezésére!
köszi Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12095 Dátum: 2008 Július 15, 23:07:00 »

sziasztok
egy rövid kérdés a g3asom első fékbebétjait ősszel cseréltük ki egy zsír újra, tegnap hatalmas vízbe kellett gázolnom,azóta olyan hangot ad ki mintha csutkára leharcolt fékbetéttel járnék... szóval sír a fék vag yhogy mondjam.. ez lehet attól hogy nagyon beázott?
amúgy a fékbetét elkopása esélytelen,mert jó ha 3000 km mentem vele, szóval durva lenne ha ezalatt elkopott volna... ötlet? javaslat?


ja még valami a g1 cabrió váltója eléggé széthullott a váltókar terén,szóval nagyon lazán jár, oda tudom lehetséges műanyag pöcköket venni amket érdemes cserélni, na ennek a neve érdekelne és hogy mennyire macerás ezt cserélni házilag? mert a váltáskor elég könnyen tudom még mellé is váltani pl: 1-3 csere meg hasonlók
van oda javitó szar cserélni de nem tétel szinte

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Rulezka
« Hozzászólás #12094 Dátum: 2008 Július 15, 22:59:12 »

sziasztok
egy rövid kérdés a g3asom első fékbebétjait ősszel cseréltük ki egy zsír újra, tegnap hatalmas vízbe kellett gázolnom,azóta olyan hangot ad ki mintha csutkára leharcolt fékbetéttel járnék... szóval sír a fék vag yhogy mondjam.. ez lehet attól hogy nagyon beázott?
amúgy a fékbetét elkopása esélytelen,mert jó ha 3000 km mentem vele, szóval durva lenne ha ezalatt elkopott volna... ötlet? javaslat?


ja még valami a g1 cabrió váltója eléggé széthullott a váltókar terén,szóval nagyon lazán jár, oda tudom lehetséges műanyag pöcköket venni amket érdemes cserélni, na ennek a neve érdekelne és hogy mennyire macerás ezt cserélni házilag? mert a váltáskor elég könnyen tudom még mellé is váltani pl: 1-3 csere meg hasonlók
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #12093 Dátum: 2008 Július 13, 19:11:55 »

 :protest:Keresek G1-et 150.000. ft körül Müszakival,elfogadható állapotban,gyereket iskolába szállítani.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12092 Dátum: 2008 Július 12, 07:32:40 »

Kéne nekem 1,5 liter ZÖLD festék, valami normális árnyalat. A Samurait akarom lefújni. Ha van valami maradék zöld valakinek, szóljon!

kerítésfestésből maradt trinát.
kő?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 [633] 634 635 636 637 638 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.