www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 21:03:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6146780 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34691 Dátum: 2013 Augusztus 23, 19:33:37 »

1 sör 1 óra, pont beleférsz.  Cheesy Kifogásokat keresel, biztos Anya van a háttérben.  Grin
Lehet kicsit fáradt is vagyok, bezabáltam, reggel meló. "Anya!" tényleg háttérben, vagy előtérben van, mert kinn locsol.  Grin

1303LS
« Hozzászólás #34690 Dátum: 2013 Augusztus 23, 19:16:38 »

Mérgemben megittam egy sört.  Cry
1 sör 1 óra, pont beleférsz.  Cheesy Kifogásokat keresel, biztos Anya van a háttérben.  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34689 Dátum: 2013 Augusztus 23, 19:13:09 »

Ezen a rövid úton szerintem be sem kapcsolna a venti, még a motor sem melegszik fel.
Naaaa?
Mérgemben megittam egy sört.  Cry

1303LS
« Hozzászólás #34688 Dátum: 2013 Augusztus 23, 18:57:11 »

Holnap kapom meg a ventit,  Cry  úgyhogy maradok a fenekemen.
Ezen a rövid úton szerintem be sem kapcsolna a venti, még a motor sem melegszik fel.
Naaaa?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34687 Dátum: 2013 Augusztus 23, 18:48:58 »

Bélám, a plakáton 9 óra van írva, úgyhogy igyekezz, persze feltételezem, hogy már kész vagy, mert itt lógsz a fórumon.  Grin
Mi már 9 előtt kint leszünk bőven.  Grin
Holnap kapom meg a ventit,  Cry  úgyhogy maradok a fenekemen.

1303LS
« Hozzászólás #34686 Dátum: 2013 Augusztus 23, 18:45:44 »

Holnap megpróbálom átvenni, mert neked nagyon messze va a IX. kerület. Nekem közelebb van.
A venti meg érdekel tarcsiba is. Majd megbeszéljük.
A koncert meg állítólag este 10-kor kezdődik, Vecsés végében. Addigra be is szerelem, és avval megyek majd. Előre is Köszönöm!
Bélám, a plakáton 9 óra van írva, úgyhogy igyekezz, persze feltételezem, hogy már kész vagy, mert itt lógsz a fórumon.  Grin
Mi már 9 előtt kint leszünk bőven.  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34685 Dátum: 2013 Augusztus 23, 18:40:20 »

Bélám. Fiad összeteheti a két kezét, hogy ilyen apja van.
Ő is sokat segít nekem!

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34684 Dátum: 2013 Augusztus 23, 13:38:13 »

bogarasok.hu:
Golf-találkozó - Hungaroring 2013.09.21. - Klubunk idén is kiállítóként részt vesz a találkozón. www.golftalalkozo.hu


Köszönöm.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34683 Dátum: 2013 Augusztus 23, 11:51:58 »

bogarasok.hu:
Golf-találkozó - Hungaroring 2013.09.21. - Klubunk idén is kiállítóként részt vesz a találkozón. www.golftalalkozo.hu

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34682 Dátum: 2013 Augusztus 23, 11:46:36 »

Mikor van a golf találkozó?  Elfelejtettem az időpontot.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #34681 Dátum: 2013 Augusztus 23, 09:56:04 »

Nem tudom ezen, hogy néz ki, milyen, vagy van-e egyáltalán kartergáz szűrő, de a körül egy kis gondoskodás biztos kitolhatja ezt az időt.
Ezzel a 30ezres olajcsereperiódussal annyira elvadítják az embereket, hogy azt hiszik (mivel a fejekben az olajcsere a legsűrűbb beavatkozási pont egy autónál a tankolás után) mindent ki lehet tolni a végtelenségig, vagy rá sem kell nézni.  Undecided

igen sokmindennek az oka a 30eKm-es szerviz (en tartottam a regi iskola alapszabalyat es 15eKm/1ev-enkent eresztettem az uj olajat, a 30-as szervizt meg csinalta a markaszerviz, persze utannuk ujra kellett csinalni azokat adolgokat amikat nem csinaltak, csak pipaltak a szervizkonyvben)
4 evig TSI-iztem, szerencsere elkerult minden balszerencse, de sokminden amit irnak ezekrol a motorokrol nem igaz! (Nem fogyaszt TDI szinten!!)
Rendszresen hasznaltam a TSI mellett egy A6 Q 3.0TDI-t, es volt ugy hogy a nagy doggel ua uzemanyaggal kijottem mint a TSI-vel. Most hogy sajat "kis"TDI-m van latom, hogy a diesel ebben a kategoriaban minusz 2-3 literrel kozlekedik. Igaz a vegsebesseg kisebb, de a nagyobb nyomatek sokkal tobbet ad.
A szerviz egy orok dilemma, hogy mi lesz a modern TSI-k TDI-k sorsa 200eKm felett. A "szak"szervizes megmondta, hogy 100-ig 0 izgalom, 100-150 kozott keszulodes a meglepetesekre, 150-200 -ig johet barmi, 200 felett termeszetes, hogy jonnek a sok szazezres kiadasok. Amikor megven a 200eKm az auto erteke mar a beka segge alatt. Garancia is 4ev/200eKm.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34680 Dátum: 2013 Augusztus 23, 09:46:46 »

Nem tudom ezen, hogy néz ki, milyen, vagy van-e egyáltalán kartergáz szűrő, de a körül egy kis gondoskodás biztos kitolhatja ezt az időt.
Ezzel a 30ezres olajcsereperiódussal annyira elvadítják az embereket, hogy azt hiszik (mivel a fejekben az olajcsere a legsűrűbb beavatkozási pont egy autónál a tankolás után) mindent ki lehet tolni a végtelenségig, vagy rá sem kell nézni.  Undecided
Focus gen. 1, 1,8tdci
Focus gen. 2, 1,8tdci
Focus gen 2, 1,8tdci
mondeo 2011-es évjárat 2,2tdci
Mind 0-180ezer km-ig használtuk, végig a leaseplan-nél voltak szervizelve, a kötelező csere periódusokon kivül nem volt egyiknél sem meghibásodás.
Nem, inkább ott van a lényeg, hogy olyan autót kell venni ami jó is?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #34679 Dátum: 2013 Augusztus 23, 09:40:39 »

Igen is meg nem is, mert bármit csinálsz 100e km-nél vagy még előbb a hengerfej szét művelet mindenképpen játszik. Bármilyen gondos gazda vagy.
Nem tudom ezen, hogy néz ki, milyen, vagy van-e egyáltalán kartergáz szűrő, de a körül egy kis gondoskodás biztos kitolhatja ezt az időt.
Ezzel a 30ezres olajcsereperiódussal annyira elvadítják az embereket, hogy azt hiszik (mivel a fejekben az olajcsere a legsűrűbb beavatkozási pont egy autónál a tankolás után) mindent ki lehet tolni a végtelenségig, vagy rá sem kell nézni.  Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34678 Dátum: 2013 Augusztus 23, 09:29:58 »

Ez a mai Boschtechnikus cikkének utolsó mondatai.
Mindennél többet ér. 

"Az autó jó állapota egy hitel, amit új korában vesz fel az első tulajdonos. Ahogy használjuk, úgy kell ezt visszafizetni karbantartás vagy javítás formájában. Ha sokáig nem fizetünk, jönnek a büntetőkamatok."
Igen is meg nem is, mert bármit csinálsz 100e km-nél vagy még előbb a hengerfej szét művelet mindenképpen játszik. Bármilyen gondos gazda vagy.
1303LS
« Hozzászólás #34677 Dátum: 2013 Augusztus 23, 09:25:35 »

Ezek se az örökkévalóságnak készültek.  Shocked


Ez a mai Boschtechnikus cikkének utolsó mondatai.
Mindennél többet ér. 

"Az autó jó állapota egy hitel, amit új korában vesz fel az első tulajdonos. Ahogy használjuk, úgy kell ezt visszafizetni karbantartás vagy javítás formájában. Ha sokáig nem fizetünk, jönnek a büntetőkamatok."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34676 Dátum: 2013 Augusztus 23, 09:24:09 »

Ezek se az örökkévalóságnak készültek.  Shocked

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #34675 Dátum: 2013 Augusztus 23, 09:10:09 »

OFF olvasnivalo (TSI motor):
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/23/egyperces_hiba_egy_golf_v_1.4_tsi-nel/
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34674 Dátum: 2013 Augusztus 23, 08:24:16 »

Szerdán jöttek haza a fiamék a Golf 2-vel Siófokról. Polgárdinál hívnak, hogy gáz van a motor hűtésével.
Csatit levette Andris a ventillátorról, ami már füstölgött.  2-szer félreálltak, hazajöttek. A venti tengelye beállt, mint a cövek. A lapát leszakadva róla.
Fasza. Gyors telefon a mentoromnak, Bitusnak. Gábor 15 percen belül szerzett is egyet a facsén. Pénteken este megkapom, pesten. Így nem tudok menni Vecsésre Deák Bill-re.
A 4 csavart hamar kicsavartam. Várja az új ventit. Szombaton délután szerelés lesz, munka után.
Addig sem fogyasztom az olcsóbb benzint.  Cry
Bélám. Fiad összeteheti a két kezét, hogy ilyen apja van.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34673 Dátum: 2013 Augusztus 22, 22:35:23 »

ha az segít átveszem neked Pesten pénteken, ha csak az időpont üti a koncertedet.
Amúgy van fölös ventink is asszem g2höz bontott,de működő.. na mindegy
Holnap megpróbálom átvenni, mert neked nagyon messze va a IX. kerület. Nekem közelebb van.
A venti meg érdekel tarcsiba is. Majd megbeszéljük.
A koncert meg állítólag este 10-kor kezdődik, Vecsés végében. Addigra be is szerelem, és avval megyek majd. Előre is Köszönöm!

Rulezka
« Hozzászólás #34672 Dátum: 2013 Augusztus 22, 21:06:10 »

Szerdán jöttek haza a fiamék a Golf 2-vel Siófokról. Polgárdinál hívnak, hogy gáz van a motor hűtésével.
Csatit levette Andris a ventillátorról, ami már füstölgött.  2-szer félreálltak, hazajöttek. A venti tengelye beállt, mint a cövek. A lapát leszakadva róla.
Fasza. Gyors telefon a mentoromnak, Bitusnak. Gábor 15 percen belül szerzett is egyet a facsén. Pénteken este megkapom, pesten. Így nem tudok menni Vecsésre Deák Bill-re.
A 4 csavart hamar kicsavartam. Várja az új ventit. Szombaton délután szerelés lesz, munka után.
Addig sem fogyasztom az olcsóbb benzint.  Cry
ha az segít átveszem neked Pesten pénteken, ha csak az időpont üti a koncertedet.
Amúgy van fölös ventink is asszem g2höz bontott,de működő.. na mindegy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34671 Dátum: 2013 Augusztus 22, 19:39:43 »

Szerdán jöttek haza a fiamék a Golf 2-vel Siófokról. Polgárdinál hívnak, hogy gáz van a motor hűtésével.
Csatit levette Andris a ventillátorról, ami már füstölgött.  2-szer félreálltak, hazajöttek. A venti tengelye beállt, mint a cövek. A lapát leszakadva róla.
Fasza. Gyors telefon a mentoromnak, Bitusnak. Gábor 15 percen belül szerzett is egyet a facsén. Pénteken este megkapom, pesten. Így nem tudok menni Vecsésre Deák Bill-re.
A 4 csavart hamar kicsavartam. Várja az új ventit. Szombaton délután szerelés lesz, munka után.
Addig sem fogyasztom az olcsóbb benzint.  Cry

Rulezka
« Hozzászólás #34670 Dátum: 2013 Augusztus 22, 16:36:20 »

g3-at árulom
megint elkezdte az időnként nem indulását...
hívtam szerelőt elmentem hozzá, persze a hiba azóta nem jelentekzik így  aszerelő is csak néz, mondja jó a gyújtásnál a trafó és  agyújtás vezérlő.. jó lenne látni ha épp fent álll a hiba

tegnap tolatok be itthon erre egyszercsak elnehezedik a kormánya.... szervókormány csöve eldurrant.. na fasza...
ma szereztem bele bontottat

ez az autó is ragaszkodik hozzánk, pedig jelenleg 2 vevő azon filózik, hogy megvegye..de mikor? Smiley
Rulezka
« Hozzászólás #34669 Dátum: 2013 Augusztus 20, 21:35:42 »

a héten itt (csak itt) fix 200e ft vihető a g3-asunk
jön-megy,
új fékek hátul
új kipufogó rendszerrel
másfél év műszakival
a képen látható téli helyett nyári gumi garnitúrával
ennél már olcsóbb nem lesz, akkor neppernek adom.... szeptember elején

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.6_cl_europa-7128397
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34668 Dátum: 2013 Augusztus 20, 13:30:49 »

600eFt-ért vihető a Golf1 kabriónk. Beszámítok minimum 4 ajtós, jó állapotú konszern autót, ami mindennapi használatra alkalmas. Mindenféle pénzügyi konstrukció is mehet egyéni megállapodás szerint.
1,8i, 5 sebesség, indul-megáll, elektromos tető és ablakok, szervokormány, riasztó, centrálzár, nagyzene. Igény szerint adok mellé egy komplett L-jetronic rendszert, nekem már nincs kedvem beépíteni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf/volkswagen_golf_1.8_gli_cabrio-7160511
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 20, 17:14:51 írta stonemen »
Rulezka
« Hozzászólás #34667 Dátum: 2013 Augusztus 13, 09:26:03 »

nekünk a lóerő kevésbé volt fontos érv, mivel Anya (városon belüli) gyerekszállítója lesz a Polo. Smiley
Ha pedig 3an megyünk valahova akkor ott az ignác Smiley

Az, hogy van rajta 2-3 javítandó dolog, az egy délután alatt meggyógyul rajta még a héten Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34666 Dátum: 2013 Augusztus 13, 09:12:37 »


egyszer kipróbálnék egymás után egy 75 és egy 100 lovas befőttesgumi motort.
tuti, hogy van eltérés, de több év váltással nem tudom összehasonlítani.

2000-ban a céges autóm egy Seat Ibiza 75 lovas 16V volt, kollégámnak meg ugyanez, csak 100 lóerővel, ez a két motorvariáns volt 1.4-esben, mert ekkor már a 8V nem játszott.

A két motor csak 4000-es fordulat felett különbözött egymástól, ott a 100 lovas érezhetően élénkebb volt és autópályán sokkal gyorsabb is. Valamint kb. bő fél literrel többet fogyasztott.

Ha nem forgattad 4000 fölé, akkor szinte semmi különbség nem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34665 Dátum: 2013 Augusztus 13, 08:34:45 »

Az a majdnem 100 az asszem 88, vagy 90 és olyan jól sikerült, hogy sírva menekülnek az emberek tőle.  Grin
Az 1,4 16V VW motor pedig egy bitang jó kis motor.
Azonban én is ugyanazt hallottam összehasonlításként, mint amit Gsa is mond.
1,4 8V és 16V közül hétköznapi forgalomban a 8V erősebbnek tűnik. Mondjuk autópályázáskor nem kérdés, hogy a 16V még vígan szalad mikor a 8V már levegőért kapkod.  Cheesy

ezért írtam, hogy egymás után kipróbálnék egyet-egyet



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #34664 Dátum: 2013 Augusztus 13, 07:47:26 »


Azonban én is ugyanazt hallottam összehasonlításként, mint amit Gsa is mond.
1,4 8V és 16V közül hétköznapi forgalomban a 8V erősebbnek tűnik. Mondjuk autópályázáskor nem kérdés, hogy a 16V még vígan szalad mikor a 8V már levegőért kapkod.  Cheesy

Ez tényleg így van,volt/van mindkettő motorral szerelt Polo a tulajdonunkban.
1303LS
« Hozzászólás #34663 Dátum: 2013 Augusztus 13, 06:43:43 »

nem azért, de a Zopel már 1998-ben kihozott az 1.4-esből majdnem 100 pacit.
holott én vagyok az a töki, akinek volt két opelje és mind a kettőt naponta megköpködte.
Az a majdnem 100 az asszem 88, vagy 90 és olyan jól sikerült, hogy sírva menekülnek az emberek tőle.  Grin
Az 1,4 16V VW motor pedig egy bitang jó kis motor.
Azonban én is ugyanazt hallottam összehasonlításként, mint amit Gsa is mond.
1,4 8V és 16V közül hétköznapi forgalomban a 8V erősebbnek tűnik. Mondjuk autópályázáskor nem kérdés, hogy a 16V még vígan szalad mikor a 8V már levegőért kapkod.  Cheesy

Rulezka
« Hozzászólás #34662 Dátum: 2013 Augusztus 12, 23:22:25 »

kispapperesbe írtam Bácsi,de ne rinyájjá smst már rég megkaptad te is!!  Grin
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #34661 Dátum: 2013 Augusztus 12, 22:13:20 »

nem azért, de a Zopel már 1998-ben kihozott az 1.4-esből majdnem 100 pacit.
holott én vagyok az a töki, akinek volt két opelje és mind a kettőt naponta megköpködte.

6N polobol volt 1.4 16V 100LE-vel
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34660 Dátum: 2013 Augusztus 12, 21:40:55 »

Az asszony 1,8-as Passatja 75 lóerős. A vejem átült a 105? lóerős 1,6 Volvo V40-ből: jé, ez jobban megy....

az 1.3-as jetta is szépen zizegett 3000 fölött.

egyszer kipróbálnék egymás után egy 75 és egy 100 lovas befőttesgumi motort.
tuti, hogy van eltérés, de több év váltással nem tudom összehasonlítani.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #34659 Dátum: 2013 Augusztus 12, 21:11:37 »

Hehhh Cheesy

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-W9L0ps7ebU

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34658 Dátum: 2013 Augusztus 12, 21:11:12 »

Igen 6000 fordulat fölött. Alatta meg egy fos.
az 1.3-as jetta is szépen zizegett 3000 fölött.

egyszer kipróbálnék egymás után egy 75 és egy 100 lovas befőttesgumi motort.
tuti, hogy van eltérés, de több év váltással nem tudom összehasonlítani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34657 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:49:03 »

Igen 6000 fordulat fölött. Alatta meg egy fos.

nem azért, de a Zopel már 1998-ben kihozott az 1.4-esből majdnem 100 pacit.
holott én vagyok az a töki, akinek volt két opelje és mind a kettőt naponta megköpködte.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34656 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:27:11 »

2 garbitúra gumit is adtak felnin és ráadául ez a 2000 évjárat a ráncfelvarrás utáni, sőt 1,4 75 lovas, nem a60 lovas ez már Smiley
és a belseje se semmi...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34655 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:26:34 »

2 garbitúra gumit is adtak felnin és ráadául ez a 2000 évjárat a ráncfelvarrás utáni, sőt 1,4 75 lovas, nem a60 lovas ez már Smiley
és a belseje se semmi...
nem azért, de a Zopel már 1998-ben kihozott az 1.4-esből majdnem 100 pacit.
holott én vagyok az a töki, akinek volt két opelje és mind a kettőt naponta megköpködte.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #34654 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:04:22 »

Ennyiért tegnap előttig én is odaadtam volna, de, most, hogy 5 alatt tud enni, így már nem vágyom annyira a 3 hengeres dízelt.  Cheesy
Igaz ez 2 évvel idősebb, de puttonyos és csinálni sem kell már.
2 garbitúra gumit is adtak felnin és ráadául ez a 2000 évjárat a ráncfelvarrás utáni, sőt 1,4 75 lovas, nem a60 lovas ez már Smiley
és a belseje se semmi...
Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #34653 Dátum: 2013 Augusztus 12, 15:27:50 »

köszi Cool

1303LS
« Hozzászólás #34652 Dátum: 2013 Augusztus 12, 15:23:35 »

egy poloclubbos linket tudnál küldeni,köszi Cool
Nem túl pörgős, de ez itten.
http://www.poloclubhungary.hu/forum/index.php?sid=4f72dc94705d12b94904e4a02c6dc8c5
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.