www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 03:44:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6153738 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33731 Dátum: 2013 Február 03, 21:38:57 »

Vennék egy garnitúra Golf II rugót.
<beszúrt kép törölve>
Gyári meg van a golfról.

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33730 Dátum: 2013 Február 03, 20:52:14 »

Tolótetős Jetta II levágott tetőt, vagy komplett tolótetős kasznit vennék! Papír nem kell. A tető ne legyen belül rozsdás a többi mindegy.
Ha valaki lát hirdetést, bontóban autót,bármit, kérem szóljon!

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #33729 Dátum: 2013 Február 03, 20:05:54 »

Vennék egy garnitúra Golf II rugót.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33728 Dátum: 2013 Február 02, 11:40:20 »

Azon a motoron sose!  Cool

ez mondjuk igaz.
csörög, zörög, de nem fosik be.
a tojota elmehet a picsába :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #33727 Dátum: 2013 Február 02, 10:11:31 »

Az jó lenne, köszi.
1,4 benzin AEX kód 98. Állítólag lényeg, hogy classic legyen. Ibiza, cordoba is ugyanez.
Kicist rozsdás van nekem is, meg lenne egy teljesen rozsdamentes tökéletes, csak nagyon messziről.
Szombat Zárva

Aki nem lép egyszerre......
Süni
« Hozzászólás #33726 Dátum: 2013 Február 02, 07:33:07 »

az öregek láttak már olyat is, hogy egy lánc elszakadt.
ne örülj, gecó! :-))
Azon a motoron sose!  Cool
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33725 Dátum: 2013 Február 01, 19:49:09 »

Miért?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_1.3_gl-6492915

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #33724 Dátum: 2013 Február 01, 18:02:10 »

Ha elhozod a kicsit rozsdásat rendbeteszem neked.Már ha csak festeni kell.De megkérdezem.
Lakatos megcsinálja nekem, de ha találnék egy közel tökéletest, akkor azt tenném bele. Tudod, hogy nem szeretem a félmegoldásokat.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #33723 Dátum: 2013 Február 01, 18:00:10 »

Az jó lenne, köszi.
1,4 benzin AEX kód 98. Állítólag lényeg, hogy classic legyen. Ibiza, cordoba is ugyanez.
Kicist rozsdás van nekem is, meg lenne egy teljesen rozsdamentes tökéletes, csak nagyon messziről.
Ha elhozod a kicsit rozsdásat rendbeteszem neked.Már ha csak festeni kell.De megkérdezem.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #33722 Dátum: 2013 Február 01, 17:55:05 »

Ha mondasz több infót és holnap nyitva van a VW bontó itt a Vasút u.ban megkérdezem.
Az jó lenne, köszi.
1,4 benzin AEX kód 98. Állítólag lényeg, hogy classic legyen. Ibiza, cordoba is ugyanez.
Kicist rozsdás van nekem is, meg lenne egy teljesen rozsdamentes tökéletes, csak nagyon messziről.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #33721 Dátum: 2013 Február 01, 17:27:11 »

Esetleg keresnék polo classic bölcsőt.
Vagy csak kérdés, hogy mikkel egyezik?
És még egy fontos, hogy elérhető-e ÚJban. Bárdi, láng nem ismeri, illetve nem is tudom keresni cikkszám hiányában.
Ha mondasz több infót és holnap nyitva van a VW bontó itt a Vasút u.ban megkérdezem.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #33720 Dátum: 2013 Február 01, 17:20:10 »

Esetleg keresnék polo classic bölcsőt.
Vagy csak kérdés, hogy mikkel egyezik?
És még egy fontos, hogy elérhető-e ÚJban. Bárdi, láng nem ismeri, illetve nem is tudom keresni cikkszám hiányában.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33719 Dátum: 2013 Február 01, 17:14:35 »

benéztem bocs... A Ford miatt sem tojok be, mert láncos... Smiley
az öregek láttak már olyat is, hogy egy lánc elszakadt.
ne örülj, gecó! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33718 Dátum: 2013 Február 01, 14:54:14 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_1.8_gti-6569617

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33717 Dátum: 2013 Február 01, 14:29:12 »

Mint előttem lévők is mondták, ne keverd a vezérmű szíjat az ékszíjjal.  Wink
benéztem bocs... A Ford miatt sem tojok be, mert láncos... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #33716 Dátum: 2013 Január 31, 21:03:29 »

Nálunk falun vezérműékszíjnak mondják...
Sok helyen, ki is nyílik a bicska tőle a zsebemben...
Multkor akartam venni egy ékszíjat (azt, aminek a keresztmetszete ék alakú és a generátort hajtja). Az 1,3-as Escortban egy darab szíj van összevissza, mégis pár percig magyaráznom kellett, hogy mit is akarok. Mondom: nem laposszíj, meg bordás laposszíj hanem ilyen ékformájú ékszíjat szeretnék.
Valszeg az zavarhatta meg a képzetlen kereskedőt, hogy a nevezett típus volt hosszbordással és ékszíjjal is.
Az is érdekes volt, mikor '98 tájékán venni akartam egy ékszíjat a helyi autósboltban a "Holnap" Lajostól, akkor kb 10 percig bűvölte a számítógépet a srác: évjárat, köbcenti, motorkód, kombi kivitel, LP7Y színkód (de tényleg!), a vége az lett, hogy a kezembe nyomott egy mérőszalagot, hogy mérjem le.
Evvel csak az a gond, hogy azt a méretet, amit a katalógus hoz, nem tudod lemérni. Jobb helyeken (nálunk is) van olyan mérő eszköz, ami alkalmas rá, de ahhoz le kell szerelni a szíjat.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #33715 Dátum: 2013 Január 31, 20:17:12 »

Mint előttem lévők is mondták, ne keverd a vezérmű szíjat az ékszíjjal.  Wink
Nálunk falun vezérműékszíjnak mondják...

Multkor akartam venni egy ékszíjat (azt, aminek a keresztmetszete ék alakú és a generátort hajtja). Az 1,3-as Escortban egy darab szíj van összevissza, mégis pár percig magyaráznom kellett, hogy mit is akarok. Mondom: nem laposszíj, meg bordás laposszíj hanem ilyen ékformájú ékszíjat szeretnék.

Az is érdekes volt, mikor '98 tájékán venni akartam egy ékszíjat a helyi autósboltban a "Holnap" Lajostól, akkor kb 10 percig bűvölte a számítógépet a srác: évjárat, köbcenti, motorkód, kombi kivitel, LP7Y színkód (de tényleg!), a vége az lett, hogy a kezembe nyomott egy mérőszalagot, hogy mérjem le.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33714 Dátum: 2013 Január 31, 18:24:56 »

azért a bogár szíj eléggé más mint egy bütykös vezérműszíj szerintem..


Bütykös szíj = fogazott szíj, amúgy igazad van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #33713 Dátum: 2013 Január 31, 17:40:23 »

1998-ban Continental szíjjal vettem a bogarat, már akkor sem új volt, kb. 5 éve cseréltem le, mert nem lehetett tovább feszíteni. Asszem el is raktam emlékbe. Csak nálam kb. 100ezret ment le az autó ezzel a szíjjal. De jó hallani, hogy mizu a Gates-szel, pont olyan a tartalék szíjam a Fordban... Tongue
Mint előttem lévők is mondták, ne keverd a vezérmű szíjat az ékszíjjal.  Wink
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #33712 Dátum: 2013 Január 31, 16:48:42 »

azért a bogár szíj eléggé más mint egy bütykös vezérműszíj szerintem..

Hát persze, kis ember nagyot akart mondani! Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33711 Dátum: 2013 Január 31, 16:46:27 »

1998-ban Continental szíjjal vettem a bogarat, már akkor sem új volt, kb. 5 éve cseréltem le, mert nem lehetett tovább feszíteni. Asszem el is raktam emlékbe. Csak nálam kb. 100ezret ment le az autó ezzel a szíjjal. De jó hallani, hogy mizu a Gates-szel, pont olyan a tartalék szíjam a Fordban... Tongue
azért a bogár szíj eléggé más mint egy bütykös vezérműszíj szerintem..
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33710 Dátum: 2013 Január 31, 16:34:57 »

süni meg pont a gatest ajánlotta a conti helyett.
ez kábé olyan, hogy ki milyen gyertyára esküszik... kicsit vallás
1998-ban Continental szíjjal vettem a bogarat, már akkor sem új volt, kb. 5 éve cseréltem le, mert nem lehetett tovább feszíteni. Asszem el is raktam emlékbe. Csak nálam kb. 100ezret ment le az autó ezzel a szíjjal. De jó hallani, hogy mizu a Gates-szel, pont olyan a tartalék szíjam a Fordban... Tongue

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #33709 Dátum: 2013 Január 31, 14:03:53 »


Ez nagyon változó, talán Süni jobban tudja. Én már láttam DAYCO és Contitech szíjat is VW csomagolásban.
Van polcon 1.8 20V-hez gyári szettem. Kivettem a szíjat, de csak gyári embléma és szám van rajta, illetve az, hogy Made in Germany nicht knicken. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #33708 Dátum: 2013 Január 31, 13:41:51 »


Ez egy eurotax szerint akkor 4.3 milliós autó, nem annyira gtk.
Eurotax szerű 2000 előtti becslős oldal van valahol?
Az sem baj, ha ingyenes.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33707 Dátum: 2013 Január 31, 11:59:37 »

230+780=gazdasági tk
 Lips Sealed


Ez egy eurotax szerint akkor 4.3 milliós autó, nem annyira gtk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #33706 Dátum: 2013 Január 31, 11:41:01 »


Ez nagyon változó, talán Süni jobban tudja. Én már láttam DAYCO és Contitech szíjat is VW csomagolásban.

Ilyenkor van az, hogy ha márkaszervizben cseréled, elteszed szépen a számlát, munkalapot és ha baj van, visszaviszed az egészet, munkagaranciában reklamálsz.

Ezt a húgomnak is elmondtam, de a gyári (márkaszerviz) szervizajánlat több volt, mint 480e Ft, így meg megvolt 230-ból, a szakadás után meg 780-ból...  Evil
230+780=gazdasági tk
 Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33705 Dátum: 2013 Január 31, 10:57:50 »

És melyik gyártó termékét,szíját építi be a Volkswagen gyárilag?

Lehet az lenne a jó megoldás Minxnek,gyári VW,vagy a gyárnak beszállító cég termékét vásárolni.


Ez nagyon változó, talán Süni jobban tudja. Én már láttam DAYCO és Contitech szíjat is VW csomagolásban.

Ilyenkor van az, hogy ha márkaszervizben cseréled, elteszed szépen a számlát, munkalapot és ha baj van, visszaviszed az egészet, munkagaranciában reklamálsz.

Ezt a húgomnak is elmondtam, de a gyári (márkaszerviz) szervizajánlat több volt, mint 480e Ft, így meg megvolt 230-ból, a szakadás után meg 780-ból...  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33704 Dátum: 2013 Január 31, 09:44:34 »

Az Audin a szíjat enm én cseréltem, mert nem volt időm, meg a V6 tdi elég bonyolult, kérni kellett volna pár szerszámot hozzá ezért rábíztam egy ismerősömre, akiben maximálisan megbízok mind szakmailag, mind emberileg. nem az elsőt csinálja, tapasztalata is van, azonban egy Németországból rendelt egységcsomagot épített be, amiben minden benne volt, a szíj is.
Amikor nagyjából 10e km elszakadt a szíj, akkor néztem, hogy Gates volt és úgy be volt repedezve, mintha 10 éves lenne, az elszakadás pedig hosszában kezdődött és tulajdonképpen szálakra bomlott a szíj, ledobálta a fogakat és ledobta a szíjat oldalra úgy, hogy az elemi szálak 70%-a nem is volt elszakadva.

Aztán a haverom rakott be egy 1.6 16V motorba Gates szíjat, az 5000 km után szakadt el/fogazódott le majdnem tökéletesen azonos módon, ő visszavitte ahol vette és ott azt mondták neki, hogy a fedél alatt hagyott valamit. (mit lehet ott hagyni?) vagy bekapott egy követ (aki látott más ilyen burkolatot, az tudja, hogy ez nem lehetséges) és az miatt szakadt szét, morzsolódott le a szíj.

Ezek a közvetlen tapasztalataim a számos elmondott mellett, itt kezemben volt a szíj és két olyan szerelőről beszélünk, aki nem lelkes amatőr, mint én, hanem napi rendszerességgel szerel.
És melyik gyártó termékét,szíját építi be a Volkswagen gyárilag?

Lehet az lenne a jó megoldás Minxnek,gyári VW,vagy a gyárnak beszállító cég termékét vásárolni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33703 Dátum: 2013 Január 31, 09:16:19 »

Pont. Sztem 10 éve (mikor sorozatban szakadtak a transitokon) nem adtam el Gates-t.

Az Audin a szíjat enm én cseréltem, mert nem volt időm, meg a V6 tdi elég bonyolult, kérni kellett volna pár szerszámot hozzá ezért rábíztam egy ismerősömre, akiben maximálisan megbízok mind szakmailag, mind emberileg. nem az elsőt csinálja, tapasztalata is van, azonban egy Németországból rendelt egységcsomagot épített be, amiben minden benne volt, a szíj is.
Amikor nagyjából 10e km elszakadt a szíj, akkor néztem, hogy Gates volt és úgy be volt repedezve, mintha 10 éves lenne, az elszakadás pedig hosszában kezdődött és tulajdonképpen szálakra bomlott a szíj, ledobálta a fogakat és ledobta a szíjat oldalra úgy, hogy az elemi szálak 70%-a nem is volt elszakadva.

Aztán a haverom rakott be egy 1.6 16V motorba Gates szíjat, az 5000 km után szakadt el/fogazódott le majdnem tökéletesen azonos módon, ő visszavitte ahol vette és ott azt mondták neki, hogy a fedél alatt hagyott valamit. (mit lehet ott hagyni?) vagy bekapott egy követ (aki látott más ilyen burkolatot, az tudja, hogy ez nem lehetséges) és az miatt szakadt szét, morzsolódott le a szíj.

Ezek a közvetlen tapasztalataim a számos elmondott mellett, itt kezemben volt a szíj és két olyan szerelőről beszélünk, aki nem lelkes amatőr, mint én, hanem napi rendszerességgel szerel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #33702 Dátum: 2013 Január 31, 08:42:36 »

Köszönöm szépen! Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Süni
« Hozzászólás #33701 Dátum: 2013 Január 31, 08:31:50 »

akkor mit adtál nekem a passzáthoz?
lehet, hogy dayco-t?
Pont. Sztem 10 éve (mikor sorozatban szakadtak a transitokon) nem adtam el Gates-t.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33700 Dátum: 2013 Január 31, 08:31:33 »

Sosem! Be vagy rúgva!
akkor mit adtál nekem a passzáthoz?
lehet, hogy dayco-t?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #33699 Dátum: 2013 Január 31, 08:31:05 »

A kolléganőmnek a héten elszakadt a vezérműszíja a Golfján (Golf IV 1.4 16V), az ok nagy valószínűséggel anyaghiba, a szíj nem volt jó minőségű (azt nem tudja, milyen volt benne). Hozzáértőktől kérdeném, melyek a jó minőségű vezérműszíj márkák Golfhoz?
Az szép feladat lesz. Abban a motorban csak a vezérlés áll egy vízpumpából, két szíjból és négy görgőből (~60.000.-), arról nem is beszélve, hogy hengerfej le, szelepek csere, új tömítések, stb... Nem irigylem.  Roll Eyes
Süni
« Hozzászólás #33698 Dátum: 2013 Január 31, 08:28:04 »

süni meg pont a gatest ajánlotta a conti helyett.
Sosem! Be vagy rúgva!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 31, 08:31:22 írta Süni »
Süni
« Hozzászólás #33697 Dátum: 2013 Január 31, 08:27:44 »

Pont a Gates szíjakat szidják mostanában a szerelők, húgomnak is ez szakadt el (A4 2.5 TDI 2004) látszólag ok nélkül 10e km után.

Én a Contitech-re szavaznék.
Igen, a Gates-re sok az ilyen jellegű panasz. Contitech-nél is vigyázni kell, van belőle román gyártmány is. Dayco-val (régebben Pirelli Isoran) nem volt még garanciánk.

1.4-1.6 16v motoroknál amúgy is gyakoribb jelenség a szíjszakadás, a szíj gyártmányától függetlenül.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33696 Dátum: 2013 Január 31, 08:27:26 »

Pont a Gates szíjakat szidják mostanában a szerelők, húgomnak is ez szakadt el (A4 2.5 TDI 2004) látszólag ok nélkül 10e km után.

Én a Contitech-re szavaznék.

süni meg pont a gatest ajánlotta a conti helyett.
ez kábé olyan, hogy ki milyen gyertyára esküszik... kicsit vallás



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33695 Dátum: 2013 Január 31, 08:10:00 »

Gates.

Pont a Gates szíjakat szidják mostanában a szerelők, húgomnak is ez szakadt el (A4 2.5 TDI 2004) látszólag ok nélkül 10e km után.

Én a Contitech-re szavaznék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33694 Dátum: 2013 Január 31, 08:06:58 »

A kolléganőmnek a héten elszakadt a vezérműszíja a Golfján (Golf IV 1.4 16V), az ok nagy valószínűséggel anyaghiba, a szíj nem volt jó minőségű (azt nem tudja, milyen volt benne). Hozzáértőktől kérdeném, melyek a jó minőségű vezérműszíj márkák Golfhoz?
Gates.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33693 Dátum: 2013 Január 31, 08:02:43 »

A kolléganőmnek a héten elszakadt a vezérműszíja a Golfján (Golf IV 1.4 16V), az ok nagy valószínűséggel anyaghiba, a szíj nem volt jó minőségű (azt nem tudja, milyen volt benne). Hozzáértőktől kérdeném, melyek a jó minőségű vezérműszíj márkák Golfhoz?
Contitech pl,nekem  a T4ben és vw polomban is ez van

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #33692 Dátum: 2013 Január 31, 08:00:02 »

A kolléganőmnek a héten elszakadt a vezérműszíja a Golfján (Golf IV 1.4 16V), az ok nagy valószínűséggel anyaghiba, a szíj nem volt jó minőségű (azt nem tudja, milyen volt benne). Hozzáértőktől kérdeném, melyek a jó minőségű vezérműszíj márkák Golfhoz?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.