www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:21:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 [413] 414 415 416 417 418 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3382641 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5804 Dátum: 2009 Június 06, 10:57:13 »

volt egy hoffer féle zebracsíkos hátuljú bogár. abba is valami WBX volt nem?
tigris csik,farkas jani  kocsija nem hoffer igen wby karnbival febt van vaterán....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5803 Dátum: 2009 Június 06, 10:53:34 »

olyan őrültek vannak itthon akik 2.1 WBX-et raktak buszba?
volt egy hoffer féle zebracsíkos hátuljú bogár. abba is valami WBX volt nem?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #5802 Dátum: 2009 Június 06, 10:46:21 »

olyan őrültek vannak itthon akik 2.1 WBX-et raktak buszba?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5801 Dátum: 2009 Június 06, 10:07:01 »

úgy tudom h 90 és 120Le motort volt 33asokban... (az már szép teljesítmény) jaaa és ezt könnyebb-olcsóbb tuningolni!!
hasonló teljesítményű boxer motor építése szvsz többe kerül..

azért szépen megcsinálta-kívülről nem látni durva átalakításokat..
orr irja elsö részbe
And this is its a 1.4 injected engine


és az 1,4  az 90ló   ennyit egy 1776bol kihoz vigan fele ennyi kinlodással!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5800 Dátum: 2009 Június 06, 10:04:19 »

Hát évek óta vannak alfa motorosak nálunk is bár ennyire gányt még nem láttam.
Én is hoztam közbetétet németből valakinek alfához.
De tizenévvel ezelött volt itthon egy fekete bogi abban egy subaru motor volt.


 Evil
Endrének még az alfába!na abba gyári gelyen volt motor,gyári bakkal kastninem lett csak apotkerék szeb alja kivágva ahutö miat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5799 Dátum: 2009 Június 06, 09:00:03 »

ügyes de egy 1,4es ,motorért igy szétbaszni egy kasznit.......
úgy tudom h 90 és 120Le motort volt 33asokban... (az már szép teljesítmény) jaaa és ezt könnyebb-olcsóbb tuningolni!!
hasonló teljesítményű boxer motor építése szvsz többe kerül..

azért szépen megcsinálta-kívülről nem látni durva átalakításokat..
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #5798 Dátum: 2009 Június 06, 04:13:58 »

http://www.youtube.com/watch?v=dVTXVhAcUk0&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=ABPXib9S6yI&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=6alhde8MU_w&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=vMmcymLSAXk&feature=channel_page

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #5797 Dátum: 2009 Június 06, 01:59:42 »

Ennyi matekkal meg faragással már egy korabeli mocit is hergelhetett volna... Igaz ez így egyedi. És gondolom ez volt a célja. Bár a kerekek aggasztó helyre dobálják a port meg a kavicsokat azt meg kell hagyni...  Undecided De ha nem vagdossa meg a műanyagot, akkor nem tudja a seggét összerakni...
A hangja viszont jó:
http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/Alfa_1_4_running.wmv
A led-es leírása is jó!

Hát évek óta vannak alfa motorosak nálunk is bár ennyire gányt még nem láttam.
Én is hoztam közbetétet németből valakinek alfához.
De tizenévvel ezelött volt itthon egy fekete bogi abban egy subaru motor volt.


 Evil

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5796 Dátum: 2009 Június 06, 01:00:43 »

szado-mazo hajlamú emberek csinálnak ilyeneket. ha ingyen kapnék egy ilyen alfa motort, akkor sem jutna eszembe ilyesmi...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5795 Dátum: 2009 Június 06, 00:02:02 »

Nemrég találtam -olvastam végig egy blog-ot...

Alfa Romeo 33 1.4 vagy 1.7 injektoros motorját építette be 1303as bogárba...
eszméletlenül részletesen-pontosan dokumentált minden lépést képekkel-szöveggel,
érdemes végigolvasni.. ezek után akár otthon is neki lehet vágni Wink természetesen van amit le kell gyártatni..


ennyi munka árán valami normális motort is csinálhatott volna
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #5794 Dátum: 2009 Június 05, 23:42:47 »

Nemrég találtam -olvastam végig egy blog-ot...

Ennyi matekkal meg faragással már egy korabeli mocit is hergelhetett volna... Igaz ez így egyedi. És gondolom ez volt a célja. Bár a kerekek aggasztó helyre dobálják a port meg a kavicsokat azt meg kell hagyni...  Undecided De ha nem vagdossa meg a műanyagot, akkor nem tudja a seggét összerakni...



A hangja viszont jó:
http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/Alfa_1_4_running.wmv
A led-es leírása is jó!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 06, 00:13:23 írta tazoli »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5793 Dátum: 2009 Június 05, 23:13:19 »

Nemrég találtam -olvastam végig egy blog-ot...

Alfa Romeo 33 1.4 vagy 1.7 injektoros motorját építette be 1303as bogárba...
eszméletlenül részletesen-pontosan dokumentált minden lépést képekkel-szöveggel,
érdemes végigolvasni.. ezek után akár otthon is neki lehet vágni Wink természetesen van amit le kell gyártatni..
http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/index.html

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
ügyes de egy 1,4es ,motorért igy szétbaszni egy kasznit.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5792 Dátum: 2009 Június 05, 23:01:17 »

Nemrég találtam -olvastam végig egy blog-ot...

Alfa Romeo 33 1.4 vagy 1.7 injektoros motorját építette be 1303as bogárba...
eszméletlenül részletesen-pontosan dokumentált minden lépést képekkel-szöveggel,
érdemes végigolvasni.. ezek után akár otthon is neki lehet vágni Wink természetesen van amit le kell gyártatni..
http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/index.html











Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5791 Dátum: 2009 Június 05, 13:14:04 »

Jó lesz. Barkács szívócsövem van mintának, ha érdekel.

Nah!

Ha érdekel valakit nagyjából elkészültem a dupla karbi keresztfordítós rudazatával minmdenestől...
A szívócsonkal még mindig nem tartok sehol mert nincs időm csinálni, mert munka után lakatolgatok egy bogarat amit mondhatnám úgy is, hogy zsanértól lefelé levágtam az alját.. Smiley (lakatokták lakatos után dolgozom..nem kicsit volt összebarmolva).
Tessék:

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #5790 Dátum: 2009 Június 04, 19:30:07 »

Nah!

Ha érdekel valakit nagyjából elkészültem a dupla karbi keresztfordítós rudazatával minmdenestől...
A szívócsonkal még mindig nem tartok sehol mert nincs időm csinálni, mert munka után lakatolgatok egy bogarat amit mondhatnám úgy is, hogy zsanértól lefelé levágtam az alját.. Smiley (lakatokták lakatos után dolgozom..nem kicsit volt összebarmolva).
Tessék:

Tudjuk, hogy ügyi vagy!!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5789 Dátum: 2009 Június 04, 19:28:47 »

egy bogár 90-100 LE-vel nagyon jól megy.
De még 60-al is, bőven.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #5788 Dátum: 2009 Június 04, 19:22:32 »

Nah!

Ha érdekel valakit nagyjából elkészültem a dupla karbi keresztfordítós rudazatával minmdenestől...
A szívócsonkal még mindig nem tartok sehol mert nincs időm csinálni, mert munka után lakatolgatok egy bogarat amit mondhatnám úgy is, hogy zsanértól lefelé levágtam az alját.. Smiley (lakatokták lakatos után dolgozom..nem kicsit volt összebarmolva).
Tessék:


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 04, 19:24:54 írta WildDaemon »
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5787 Dátum: 2009 Június 04, 16:07:28 »

Ezzel én is egyetértek. Én is valahogy így saccolom a lóerőket és Laci gépe igencsak tisztességesen megy. A 300 Nm teljesen nevetséges, azt senki sem gondolhatja komolyan, véleményem szerint valahol 200-230 Nm között van, hiszen a motor 2400-as és nem turbo.

Amikor én megmérettem az 1915-öst (Havassy Motorsport, Budaörs) akkor 4000 felett elkezdett kevésbé merdeken emelkedni a görbe, erre a mérőember azt mondta (elég jól vágta a webereket, sokat Ladázott...), hogy módosítsunk a fúvókázáson, módosítottam és az autó erősebb és gyorsabb is lett, de már nem tudtuk megmérni, nem akartam a jóindulatukkal visszaélni, másik időpontot meg már nem kértem. Az első mérés 107 ló volt, véleményem szerint aztán lett kb.110-115, így jártam vele, így volt Eggenburgban is és ezzel a beállítással adtam el a karbikat.




jo a sacolásod Wink
kiszámoltam 220Nm jöt ki a ténylesesre
a 308Nm valamelyik hátso keréken mérték
két oldal összeattam elosztottan a 2.6 a második átételével igy jöt ki a 220
jol számoltam?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5786 Dátum: 2009 Június 04, 12:46:11 »

Nagyon valószínű.  Smiley

Egy 250 lovas turbós motornak van 300 Nm nyomatéka, biztos erősített diffiházas, egyedi váltó volt benne...


ma a tuning motorom zöldkártyán hivatalos mérésen hozta az 1200es motor értékeit Smiley és nem babrálták karbit el
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5785 Dátum: 2009 Június 04, 11:38:39 »

Saját bevallása szerint 250+.  Grin

Nagyon valószínű.  Smiley

Egy 250 lovas turbós motornak van 300 Nm nyomatéka, biztos erősített diffiházas, egyedi váltó volt benne...


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #5784 Dátum: 2009 Június 04, 11:33:10 »

Saját bevallása szerint 250+.  Grin

Jujj.  Grin Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5783 Dátum: 2009 Június 04, 11:27:37 »

Saját bevallása szerint 250+.  Grin
És az a piros turbós genyó hány ló lehet ami rajzáson ment?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #5782 Dátum: 2009 Június 04, 11:22:26 »

És az a piros turbós genyó hány ló lehet ami rajzáson ment?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5781 Dátum: 2009 Június 04, 09:39:46 »

izlések és pofonok! Smiley



Ez valóban így van. Ha tartós és jól használható autót akarsz akkor azonban lent kell tartani a fordulatot, továbbá ha nagy lóerőt akarsz nagy fordulattal (hiszen kicsi a motor), akkor az nagyon sok pénz....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #5780 Dátum: 2009 Június 04, 09:13:06 »


Nem szeretem ha forgatni kell, hogy menjen. Nyomatékos alulról jól húzó autó kell, még annak árán is, hogy felül veszt egy kicsit.
óóóóóó, de szivemből beszélsz !  Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5779 Dátum: 2009 Június 04, 08:48:28 »


Nem szeretem ha forgatni kell, hogy menjen. Nyomatékos alulról jól húzó autó kell, még annak árán is, hogy felül veszt egy kicsit.
izlések és pofonok! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5778 Dátum: 2009 Június 04, 08:35:55 »

Ezzel én is egyetértek. Én is valahogy így saccolom a lóerőket és Laci gépe igencsak tisztességesen megy. A 300 Nm teljesen nevetséges, azt senki sem gondolhatja komolyan, véleményem szerint valahol 200-230 Nm között van, hiszen a motor 2400-as és nem turbo.

Amikor én megmérettem az 1915-öst (Havassy Motorsport, Budaörs) akkor 4000 felett elkezdett kevésbé merdeken emelkedni a görbe, erre a mérőember azt mondta (elég jól vágta a webereket, sokat Ladázott...), hogy módosítsunk a fúvókázáson, módosítottam és az autó erősebb és gyorsabb is lett, de már nem tudtuk megmérni, nem akartam a jóindulatukkal visszaélni, másik időpontot meg már nem kértem. Az első mérés 107 ló volt, véleményem szerint aztán lett kb.110-115, így jártam vele, így volt Eggenburgban is és ezzel a beállítással adtam el a karbikat.




tudhatja, de most biztos nincs annyi. nézz meg egy videot az ethalon germánról a maga 182 lovával..még képernyőn keresztül is látszik a különbség. az a kocsi 5,5-6 körül futja a 100-as sprintet és ennyit nem hozhat csak egy váltó. számoljatok kicsit, 850 kg és 180 ló már irgalmatlan. amúgy jelenleg laci is 150-160 körül saccolja az övét(legalábbis nekem ennyit mondott) ami sztem reális. a 307 NM meg megint nem az. ennyi nyomatékot egy mai autó is csak 3 liter feletti V motorral vagy 2L-es turboval tud (mondjuk a subaru pont 300 nm). egyrészt miszlikre szaggatná a gyári váltót, másrészt kb. úgy megy a zöldség mint egy vti civic, ami messze nem a 300 nm-es autók kategóriája. Persze egy bogártól mindez igen szép eredmény, és joggal lehet rá büszkének lenni, csak már forog a gyomrom az általános lóerőnagyotmondásoktól. (nem lacit bántom) Egyetlen hiteles motor Leon mostanija, ami 107 ló. El kellene végre fogadni amit Stunt is megmondott már, egy bogár 90-100 LE-vel nagyon jól megy. Ezt igazolja csillag és Doxa kocsija is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5777 Dátum: 2009 Június 04, 08:22:50 »

indok? Grin


Nem szeretem ha forgatni kell, hogy menjen. Nyomatékos alulról jól húzó autó kell, még annak árán is, hogy felül veszt egy kicsit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #5776 Dátum: 2009 Június 04, 07:55:13 »

En nekik edtam el a porsche valtomat:
http://www.classiccar.hu/

Nagyon korrekt tarsasag,leghuteses boxereseknek kedvezmeny a bemeresnel,komoly pad Csepelen...

Majd ha elkeszul a Ghia,elviszem az tuti oda bemeretni...

Haveromék is náluk méretnek, eddig csak jó tapasztalatokkal 

http://driftgarage.blog.hu/2008/12/02/hogy_mennyi_is_az_annyi_dynorun
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5775 Dátum: 2009 Június 04, 06:47:35 »

En nekik adtam el a porsche valtomat:
http://www.classiccar.hu/

Nagyon korrekt tarsasag,leghuteses boxereseknek kedvezmeny a bemeresnel,komoly pad Csepelen...

Majd ha elkeszul a Ghia,elviszem az tuti oda bemeretni...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 04, 07:59:20 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5774 Dátum: 2009 Június 03, 23:23:13 »

Budapesten, a Keresztúri úton ATC Kft. Fékpadi teljesítménymérés: 19200Ft. Nem olcsó.
Boxternél 6000Ft


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5773 Dátum: 2009 Június 03, 23:20:14 »

Budapesten, a Keresztúri úton ATC Kft. Fékpadi teljesítménymérés: 19200Ft. Nem olcsó.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5772 Dátum: 2009 Június 03, 22:55:08 »

Ha jöttök orfűre akkor kell beszélni a pécsi mérősökkel.
http://www.boxter.hu/


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5771 Dátum: 2009 Június 03, 22:42:53 »

ne sarkíts! 150-160-ról beszélünk és azt mondtam hogy szeretném ha 130 kijönne de vélhetően 120 körül lesz majd. (de valódi lóból) és igen azt a ~40Le-t már reális különbségnek tartom, mivel kb. az én paraméterem az a szint amég drasztikusan lehet növelni a teljesítményt, utána minden újabb lónak kemény ára van..és az összes komolyabb typ4 oldalon 120-150LE-ig mennek a 2.1-es és 160-180 a 2.4-es motorok adatai.

laci, az a motor tud 180 lovat, ebben biztos vagyok nem is ezt vitatom. te mondtad hogy nincs jól beállítva

amég nem lesz pár autó normálisan bemérve amihez lehet viszonyítani úgyis mindenki csak a saját véleményét szajkózza, szart sem ér az egész. de mindegy is. jóéjt



Keríteni kell majd egy olyan helyet, ahol komolyan mérnek. Stunt tuti tud mondani párat.
És ha mindenkinek összeállt a gépe, akkor akár szervezhetnénk egy 1napos kiruccanást oda, és akkor egységesen, mindenkinek egy gépen lenne bemérve a motorja. Sokat mondanának azok az adatok.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5770 Dátum: 2009 Június 03, 22:31:34 »

akkor mar csak azt nem ertem,hogy ha a Laciet 140 korulire tippeled,akkor a tied hogy lenne sajat becslesed szerint 130 koruli???szerinted a 2 motor parameterei kozt 10 loero van?

ne sarkíts! 150-160-ról beszélünk és azt mondtam hogy szeretném ha 130 kijönne de vélhetően 120 körül lesz majd. (de valódi lóból) és igen azt a ~40Le-t már reális különbségnek tartom, mivel kb. az én paraméterem az a szint amég drasztikusan lehet növelni a teljesítményt, utána minden újabb lónak kemény ára van..és az összes komolyabb typ4 oldalon 120-150LE-ig mennek a 2.1-es és 160-180 a 2.4-es motorok adatai.

laci, az a motor tud 180 lovat, ebben biztos vagyok nem is ezt vitatom. te mondtad hogy nincs jól beállítva

amég nem lesz pár autó normálisan bemérve amihez lehet viszonyítani úgyis mindenki csak a saját véleményét szajkózza, szart sem ér az egész. de mindegy is. jóéjt

« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 03, 22:38:22 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5769 Dátum: 2009 Június 03, 22:28:00 »

akkor mért szeded szét? írjál normálisan és nem értjük félre Cool

LE tekintetében pedig maximálisan egyetértek vw1966 kollegával. a 90-100 és a 140-150 a reális mind2 kocsira. A tököli mérpőad (és ezzel nem a szervezőket szeretném bántani!) show elemnek úgy hallom jó volt, de másra nem igazán..

tudhatja, de most biztos nincs annyi. nézz meg egy videot az ethalon germánról a maga 182 lovával..még képernyőn keresztül is látszik a különbség. az a kocsi 5,5-6 körül futja a 100-as sprintet és ennyit nem hozhat csak egy váltó. számoljatok kicsit, 850 kg és 180 ló már irgalmatlan. amúgy jelenleg laci is 150-160 körül saccolja az övét(legalábbis nekem ennyit mondott) ami sztem reális. a 307 NM meg megint nem az. ennyi nyomatékot egy mai autó is csak 3 liter feletti V motorral vagy 2L-es turboval tud (mondjuk a subaru pont 300 nm). egyrészt miszlikre szaggatná a gyári váltót, másrészt kb. úgy megy a zöldség mint egy vti civic, ami messze nem a 300 nm-es autók kategóriája. Persze egy bogártól mindez igen szép eredmény, és joggal lehet rá büszkének lenni, csak már forog a gyomrom az általános lóerőnagyotmondásoktól. (nem lacit bántom) Egyetlen hiteles motor Leon mostanija, ami 107 ló. El kellene végre fogadni amit Stunt is megmondott már, egy bogár 90-100 LE-vel nagyon jól megy. Ezt igazolja csillag és Doxa kocsija is.

akkor mar csak azt nem ertem,hogy ha a Laciet 140 korulire tippeled,akkor a tied hogy lenne sajat becslesed szerint 130 koruli???szerinted a 2 motor parameterei kozt 10 loero van?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5768 Dátum: 2009 Június 03, 22:20:11 »

nekem mutatott loeröt azt ami kellett a 0-100gyorsulásra 7.3 -ra és ez 145LE
tovább nem mérték Undecided
a német 172-re mérte be kint 009gyujtással és volt rajta egy kati is
kintiek szerint más beállitásokkal max 190körül todot volna
ezt nem én hanem ö monta

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5767 Dátum: 2009 Június 03, 22:15:58 »

180 kornyeket tudnia kell ilyen parameterekkel...
tudhatja, de most biztos nincs annyi. nézz meg egy videot az ethalon germánról a maga 182 lovával..még képernyőn keresztül is látszik a különbség. az a kocsi 5,5-6 körül futja a 100-as sprintet és ennyit nem hozhat csak egy váltó. számoljatok kicsit, 850 kg és 180 ló már irgalmatlan. amúgy jelenleg laci is 150-160 körül saccolja az övét(legalábbis nekem ennyit mondott) ami sztem reális. a 307 NM meg megint nem az. ennyi nyomatékot egy mai autó is csak 3 liter feletti V motorral vagy 2L-es turboval tud (mondjuk a subaru pont 300 nm). egyrészt miszlikre szaggatná a gyári váltót, másrészt kb. úgy megy a zöldség mint egy vti civic, ami messze nem a 300 nm-es autók kategóriája. Persze egy bogártól mindez igen szép eredmény, és joggal lehet rá büszkének lenni, csak már forog a gyomrom az általános lóerőnagyotmondásoktól. (nem lacit bántom) Egyetlen hiteles motor Leon mostanija, ami 107 ló. El kellene végre fogadni amit Stunt is megmondott már, egy bogár 90-100 LE-vel nagyon jól megy. Ezt igazolja csillag és Doxa kocsija is.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5766 Dátum: 2009 Június 03, 21:33:32 »

Nemakarom megbántani, de a 200 LE-t elrugaszkodottnak tartom. 180 inkább.

180 kornyeket tudnia kell ilyen parameterekkel...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5765 Dátum: 2009 Június 03, 21:23:29 »

a mérőpad kijelzőjén még véletlenül sem volt LE kiírva töki  Wink
bevolt már kávézva Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 [413] 414 415 416 417 418 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.