www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 21:46:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 [499] 500 501 502 503 504 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3361921 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2364 Dátum: 2008 Október 05, 11:14:29 »

és a tüte ki fog kandikálnia gépháztetőn ? Cheesy
nem de szivócsö a lényeg Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2363 Dátum: 2008 Október 05, 10:33:25 »

tudom azt már találtam olcson!de ez teccik nekem ez kel!!

és a tüte ki fog kandikálnia gépháztetőn ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2362 Dátum: 2008 Október 05, 09:05:45 »

Hát fekvőhöz előbb fogsz találni szvsz.
tudom azt már találtam olcson!de ez teccik nekem ez kel!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2361 Dátum: 2008 Október 04, 23:46:58 »

<beszúrt kép törölve>


nem bogár!
de ilyen szivó csövet kersek
1,5 v 1,6 benzin 1-2s golf
Hát fekvőhöz előbb fogsz találni szvsz.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2360 Dátum: 2008 Október 04, 16:46:35 »




nem bogár!
de ilyen szivó csövet kersek
1,5 v 1,6 benzin 1-2s golf

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #2359 Dátum: 2008 Október 02, 19:29:21 »

http://www.majortom.de/xxarzt.htm azok a régi szép idők Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2358 Dátum: 2008 Október 02, 19:16:06 »

Pontosan, ezek csak úgy néznek ki, mint a 30 LE turbinaház, valójában félrerakott olajhűtősek. Van olyan duplakarbis szívócső ami mellett nem fér el a gyári turbinaház. Mi is szereltünk már motort olyan IDF-hez való szívócsövekkel, hogy le kellett cserélnünk a turbinaházat ilyenre...


legtöbbször azért cserélik ki 30LE turbinaházra, mert szívató rendszert is építenek karbikhoz és az beleér a turbinaház oldalába... könnyebb szerelni-állítani is! És ha abba ferdén belevágnak szarul fog kinézni a turbinaház válla... a kerek 30LE-s nél viszont nincs ilyen gond. Nálam is ez volt!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2357 Dátum: 2008 Október 02, 16:22:02 »

Pontosan, ezek csak úgy néznek ki, mint a 30 LE turbinaház, valójában félrerakott olajhűtősek. Van olyan duplakarbis szívócső ami mellett nem fér el a gyári turbinaház. Mi is szereltünk már motort olyan IDF-hez való szívócsövekkel, hogy le kellett cserélnünk a turbinaházat ilyenre...

Ezekből a 30Le look turbinaházakból van külső olajhűtős kivitel is. De az is lehet, hogy csak olyan van.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2356 Dátum: 2008 Október 02, 15:04:22 »

Akárhogyanis olvasgatok vissza nem találok választ a kérdésemre ami anniy lenne h mit tegyek az 1,3as motorommal hogy egy picit az erő látszatát érezzem rajta, mit lehet tenni amitől egy kicsit összekapja magát hogy városi közlekedésre alkalmas legyen és legalább nyolcvanig gyorsuljon is ha tovább nemis, tudnekem valaki segiteni akár privibenis.Üdvw
Ha van benne kompresszió, és a csapágyazása sem lóg, akkor gyújtáskábeleket nézd át, karbit nézd át, ami kuka, azt cseréld német gyárira, és állíttasd be jól a vezérlést/gyújtást/karbit.
Akkor megfelelően fog gyorsulni 80-ig, és igenis alkalmas városi közlekedésre.
Legalábbis az enyém ezen ment keresztül jó másfél éve, és megy, gyorsul, ketyeg.

Ha csak ennyi a bajod, én nem nyúlnék bele a gyári motorba.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2355 Dátum: 2008 Október 02, 12:15:25 »

Ezekből a 30Le look turbinaházakból van külső olajhűtős kivitel is. De az is lehet, hogy csak olyan van.
Én azt nem értem (sok más mellett), hogy miért szeretik a 30 lovast turbinaházat az emberek. Gondolom csak azért, mert jól néz ki, ugyanis több teszt bebizonyította (Bill Fisher: How to Hot rod...) hogy a hatásfoka (hűtése) sokkal rosszabb, mint a későbbi házaknak a félre rakott olajhűtővel.

Ráteszik ezt, aztán építeni kell valami kiegészítő olajhűtőt is, mert melegszik....egy rendes házzal meg nem melegedne...csak akkor meg nem lenne cool motortérkinézet...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2354 Dátum: 2008 Október 02, 12:11:12 »

Én azt nem értem (sok más mellett), hogy miért szeretik a 30 lovast turbinaházat az emberek. Gondolom csak azért, mert jól néz ki, ugyanis több teszt bebizonyította (Bill Fisher: How to Hot rod...) hogy a hatásfoka (hűtése) sokkal rosszabb, mint a későbbi házaknak a félre rakott olajhűtővel.

Ráteszik ezt, aztán építeni kell valami kiegészítő olajhűtőt is, mert melegszik....egy rendes házzal meg nem melegedne...csak akkor meg nem lenne cool motortérkinézet...


én sme értem, miből gondotlálk,hoyg visszafelé fejlesztettek az idő előrehaladtával Cheesy

de van ott egy rendes turbinahzás kocsi is, de azon is van olajhűtő. midnenre tesznek Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2353 Dátum: 2008 Október 02, 12:06:20 »

Én azt nem értem (sok más mellett), hogy miért szeretik a 30 lovast turbinaházat az emberek. Gondolom csak azért, mert jól néz ki, ugyanis több teszt bebizonyította (Bill Fisher: How to Hot rod...) hogy a hatásfoka (hűtése) sokkal rosszabb, mint a későbbi házaknak a félre rakott olajhűtővel.

Ráteszik ezt, aztán építeni kell valami kiegészítő olajhűtőt is, mert melegszik....egy rendes házzal meg nem melegedne...csak akkor meg nem lenne cool motortérkinézet...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #2352 Dátum: 2008 Október 02, 12:06:09 »

Felszereltethettek volna kitámasztó kereket...meg aztán az eset után egy métert sem tudott menni önerőből.... Vagy az is tilos volt, hogy "lábon" menjen ki a pályáról?
Én kölyök koromban láttam Kunmadarason Erdőst mikor még a dragsterrel gyorsult, és az egyik futam alkalmával nem szerelték fel neki a támasztókerekeket, hogy miért nemtom... de a rajtnál úgy cövekbe vágta azt a hosszú motort, majdnem hanyatt esett, relative szerencséje volt, mert sikerült visszatennie két kerékre. Csak pár bordája tört el...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2351 Dátum: 2008 Október 02, 12:02:24 »

és most erre minek külső olajhűtő ? 1641, 296 ostengellyel, széria szelepméretekkel, kcisit növelt kompresszival (8,2). tettek volna rá rendesen hűtő turbinaházat  Evil Grin vagy egy kiegészítő olajteknőt.  minek bonyolítják a dolokat ? Smiley

http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=10

vagy cask külső van, a turbinaházban nicns ?

és ez ?

http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=11

1776, 296 tengely, 48 weber széria szelepekhez. minek ?Smiley


itt már nem babara megya játék :

http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=3

12,8 as kompresszió, 12 alatti 400 mtéer  Shocked

Ne gondold, hogy akinek .de van az email cínme végén, annak zsebében lapul a mindent-tudás köve.  A széria szelepeshez jó lenne tudni, hogy mennyit emel a Riechert tengely, nem biztos, hogy optimum, azonban lehet játszani a nagy beáramlási sebességre is, ez sokat dob a középfordulati nyomatékon.
stb.

Nem kell lenézni a 35/32-es hengerfejet, ezek a szelepek nem kicsik, később a széria 1.6-os motorokon a VW is visszavette 32/30-ra...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2350 Dátum: 2008 Október 02, 11:43:26 »


és most erre minek külső olajhűtő ? 1641, 296 ostengellyel, széria szelepméretekkel, kcisit növelt kompresszival (8,2). tettek volna rá rendesen hűtő turbinaházat  Evil Grin vagy egy kiegészítő olajteknőt.  minek bonyolítják a dolokat ? Smiley

http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=10

vagy cask külső van, a turbinaházban nicns ?

és ez ?

http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=11

1776, 296 tengely, 48 weber széria szelepekhez. minek ?Smiley


itt már nem babara megya játék :

http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=3

12,8 as kompresszió, 12 alatti 400 mtéer  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 02, 11:54:27 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2349 Dátum: 2008 Október 02, 09:43:01 »

Én úgy emlékszek a sárga opel ezt az egy esetett kivéve nem nagyon emelgette az elejét, csak megindult mint egy rakéta. Ezért nem értem ezt a hazaküldés dolgot.

eleg egy eset is,hogy berezeljenek.kellett volna kitamasztot hasznalnia..ennyi

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2348 Dátum: 2008 Október 02, 09:41:00 »

Én úgy emlékszek a sárga opel ezt az egy esetett kivéve nem nagyon emelgette az elejét, csak megindult mint egy rakéta. Ezért nem értem ezt a hazaküldés dolgot.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2347 Dátum: 2008 Október 02, 09:36:36 »


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2346 Dátum: 2008 Október 02, 09:33:45 »

a dfl brigád, de egy részük off autóval volt.

azt tudom,ez az o "hazi" versenyuk Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2345 Dátum: 2008 Október 02, 09:32:43 »

a dfl brigád, de egy részük off autóval volt.
az angol outlaw csapat?Mert egy autojukat sem lattam...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2344 Dátum: 2008 Október 02, 09:31:58 »

jaja,valamin osszebalheztak,allitolag a DFL-esek nagyon fenthordjak az orrukat....
de ezt csak ott hallottuk valakitol,lehet pletyka,bar teny,hogy tavaly rengeteg autoval ott voltak(mint pl az angol turbos kabrio),iden meg nem jottek...

meg tavaly elpicsaztak a DFL-es autokat Bitburgban,gondolom ez sem tetszett a DFL-nek...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2343 Dátum: 2008 Október 02, 09:30:43 »

És ezeket a dfl-eseket nem szeretik? Vagy miért nem jöttek? Ott vannak az autóik adatai alatt a legjobb negyedmérföld, érdekes adat, ha nem hazudtak.  Roll Eyes

jaja,valamin osszebalheztak,allitolag a DFL-esek nagyon fenthordjak az orrukat....
de ezt csak ott hallottuk valakitol,lehet pletyka,bar teny,hogy tavaly rengeteg autoval ott voltak(mint pl az angol turbos kabrio),iden meg nem jottek...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2342 Dátum: 2008 Október 02, 09:29:11 »

Ott voltak. Ott laktak ahol mi. Voltak vagy 10en.
az angol outlaw csapat?Mert egy autojukat sem lattam...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2341 Dátum: 2008 Október 02, 09:28:23 »


És ezeket a dfl-eseket nem szeretik? Vagy miért nem jöttek? Ott vannak az autóik adatai alatt a legjobb negyedmérföld, érdekes adat, ha nem hazudtak.  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2340 Dátum: 2008 Október 02, 09:28:02 »

Ott voltak. Ott laktak ahol mi. Voltak vagy 10en.
az angol outlaw flatfour is emiatt a kitamasztok es a dfl miatt nem jott iden allitolag

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2339 Dátum: 2008 Október 02, 09:21:29 »

Mi az a DFL?

http://www.dfl-vwclub.de/

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2338 Dátum: 2008 Október 02, 09:20:24 »

az angol outlaw flatfour is emiatt a kitamasztok es a dfl miatt nem jott iden allitolag

Mi az a DFL?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2337 Dátum: 2008 Október 01, 22:45:12 »

Felszereltethettek volna kitámasztó kereket...meg aztán az eset után egy métert sem tudott menni önerőből.... Vagy az is tilos volt, hogy "lábon" menjen ki a pályáról?

az angol outlaw flatfour is emiatt a kitamasztok es a dfl miatt nem jott iden allitolag

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2336 Dátum: 2008 Október 01, 22:43:26 »

Én azt gondolom, hogy nem hazaküldték, hanem úgy odaverte, hogy lett valami baja az autónak. Az "eset" után már csak tolták az autót.

Miért küldték volna haza? Túl gyors? Nincs wheelie bar-ja?

Vagy van róla egyéb infó?

azt meselte ott nekunk valaki,hogy hazakuldtek,mert elo van irva,hogy az ilyen 2 kerekezo autok hasznaljanak hatso kitamasztot,mert ha barmi baj tortenik a palyan,akkor a nemet hatosagoknal allitolag nem cicoznak,ugy betiltjak a DDD-t, mint a pinty...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2335 Dátum: 2008 Október 01, 22:35:56 »

gondolom ezzel a kis mutatvánnyal már veszélyeztette a rendezvényt...ámerikában is így gondolkodnak a szervezők? én csak a fotókból gondolom...mert hott is eltudják kapatni magukat. Roll Eyes Evil

Felszereltethettek volna kitámasztó kereket...meg aztán az eset után egy métert sem tudott menni önerőből.... Vagy az is tilos volt, hogy "lábon" menjen ki a pályáról?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #2334 Dátum: 2008 Október 01, 22:33:43 »

kompletten
gondolom ezzel a kis mutatvánnyal már veszélyeztette a rendezvényt...ámerikában is így gondolkodnak a szervezők? én csak a fotókból gondolom...mert hott is eltudják kapatni magukat. Roll Eyes Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2333 Dátum: 2008 Október 01, 22:32:21 »

miazhogyhazaküldték?  Roll Eyes Huh akocsit vagy a söfőrt kocsistúl?

Én azt gondolom, hogy nem hazaküldték, hanem úgy odaverte, hogy lett valami baja az autónak. Az "eset" után már csak tolták az autót.

Miért küldték volna haza? Túl gyors? Nincs wheelie bar-ja?

Vagy van róla egyéb infó?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2332 Dátum: 2008 Október 01, 22:27:32 »

Na mit produkált a ződ? Időket!
14,5-15 kozti idoket

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2331 Dátum: 2008 Október 01, 22:25:05 »

miazhogyhazaküldték?  Roll Eyes Huh akocsit vagy a söfőrt kocsistúl?

kompletten

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #2330 Dátum: 2008 Október 01, 22:22:45 »

tenyleg az volt Shocked
haza is kuldtek utana rogton
<beszúrt kép törölve>


miazhogyhazaküldték?  Roll Eyes Huh akocsit vagy a söfőrt kocsistúl?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #2329 Dátum: 2008 Október 01, 22:21:40 »

Wink


Na mit produkált a ződ? Időket!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2328 Dátum: 2008 Október 01, 21:48:28 »

2007 vegere ezt hoztak ki belole Shocked Shocked Shocked

Endergebnis 609PS bei 7300U/min und 600Nm bei 6000U/min (nmax = 8500U/min!!

  Shocked
nem semmi
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2327 Dátum: 2008 Október 01, 21:46:13 »

Opel Speedster Turbo 2.0l 16V
200PS bei 5400 U/min
250Nm

aztan persze belenyulkaltak a fiuk...

2007 vegere ezt hoztak ki belole Shocked Shocked Shocked

Endergebnis 609PS bei 7300U/min und 600Nm bei 6000U/min (nmax = 8500U/min!!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2326 Dátum: 2008 Október 01, 21:44:50 »

milyen motor van benne?

Opel Speedster Turbo 2.0l 16V
200PS bei 5400 U/min
250Nm

aztan persze belenyulkaltak a fiuk...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2325 Dátum: 2008 Október 01, 21:44:32 »

Akárhogyanis olvasgatok vissza nem találok választ a kérdésemre ami anniy lenne h mit tegyek az 1,3as motorommal hogy egy picit az erő látszatát érezzem rajta, mit lehet tenni amitől egy kicsit összekapja magát hogy városi közlekedésre alkalmas legyen és legalább nyolcvanig gyorsuljon is ha tovább nemis, tudnekem valaki segiteni akár privibenis.Üdvw
1,6tósitod!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 [499] 500 501 502 503 504 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.