www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 21:46:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
494
495
496
497
498
[
499
]
500
501
502
503
504
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3361921 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2364 Dátum:
2008 Október 05, 11:14:29 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 05, 10:33:25
és a tüte ki fog kandikálnia gépháztetőn ?
nem de szivócsö a lényeg
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2363 Dátum:
2008 Október 05, 10:33:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 05, 09:05:45
tudom azt már találtam olcson!de ez teccik nekem ez kel!!
és a tüte ki fog kandikálnia gépháztetőn ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2362 Dátum:
2008 Október 05, 09:05:45 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Október 04, 23:46:58
Hát fekvőhöz előbb fogsz találni szvsz.
tudom azt már találtam olcson!de ez teccik nekem ez kel!!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2361 Dátum:
2008 Október 04, 23:46:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 04, 16:46:35
<beszúrt kép törölve>
nem bogár!
de ilyen szivó csövet kersek
1,5 v 1,6 benzin 1-2s golf
Hát fekvőhöz előbb fogsz találni szvsz.
GNX-967
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2360 Dátum:
2008 Október 04, 16:46:35 »
nem bogár!
de ilyen szivó csövet kersek
1,5 v 1,6 benzin 1-2s golf
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2359 Dátum:
2008 Október 02, 19:29:21 »
http://www.majortom.de/xxarzt.htm
azok a régi szép idők
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2358 Dátum:
2008 Október 02, 19:16:06 »
Idézetet írta: callook - 2008 Október 02, 16:22:02
Pontosan, ezek csak úgy néznek ki, mint a 30 LE turbinaház, valójában félrerakott olajhűtősek. Van olyan duplakarbis szívócső ami mellett nem fér el a gyári turbinaház. Mi is szereltünk már motort olyan IDF-hez való szívócsövekkel, hogy le kellett cserélnünk a turbinaházat ilyenre...
legtöbbször azért cserélik ki 30LE turbinaházra, mert
szívató rendszert
is építenek karbikhoz és az beleér a turbinaház oldalába... könnyebb szerelni-állítani is! És ha abba ferdén belevágnak szarul fog kinézni a turbinaház válla... a kerek 30LE-s nél viszont nincs ilyen gond. Nálam is ez volt!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2357 Dátum:
2008 Október 02, 16:22:02 »
Pontosan, ezek csak úgy néznek ki, mint a 30 LE turbinaház, valójában félrerakott olajhűtősek. Van olyan duplakarbis szívócső ami mellett nem fér el a gyári turbinaház. Mi is szereltünk már motort olyan IDF-hez való szívócsövekkel, hogy le kellett cserélnünk a turbinaházat ilyenre...
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 02, 12:15:25
Ezekből a 30Le look turbinaházakból van külső olajhűtős kivitel is. De az is lehet, hogy csak olyan van.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2356 Dátum:
2008 Október 02, 15:04:22 »
Idézetet írta: Wega - 2008 Október 01, 21:41:19
Akárhogyanis olvasgatok vissza nem találok választ a kérdésemre ami anniy lenne h mit tegyek az 1,3as motorommal hogy egy picit az erő látszatát érezzem rajta, mit lehet tenni amitől egy kicsit összekapja magát hogy városi közlekedésre alkalmas legyen és legalább nyolcvanig gyorsuljon is ha tovább nemis, tudnekem valaki segiteni akár privibenis.Üdvw
Ha van benne kompresszió, és a csapágyazása sem lóg, akkor gyújtáskábeleket nézd át, karbit nézd át, ami kuka, azt cseréld német gyárira, és állíttasd be jól a vezérlést/gyújtást/karbit.
Akkor megfelelően fog gyorsulni 80-ig, és igenis alkalmas városi közlekedésre.
Legalábbis az enyém ezen ment keresztül jó másfél éve, és megy, gyorsul, ketyeg.
Ha csak ennyi a bajod, én nem nyúlnék bele a gyári motorba.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2355 Dátum:
2008 Október 02, 12:15:25 »
Ezekből a 30Le look turbinaházakból van külső olajhűtős kivitel is. De az is lehet, hogy csak olyan van.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 02, 12:06:20
Én azt nem értem (sok más mellett), hogy miért szeretik a 30 lovast turbinaházat az emberek. Gondolom csak azért, mert jól néz ki, ugyanis több teszt bebizonyította (Bill Fisher: How to Hot rod...) hogy a hatásfoka (hűtése) sokkal rosszabb, mint a későbbi házaknak a félre rakott olajhűtővel.
Ráteszik ezt, aztán építeni kell valami kiegészítő olajhűtőt is, mert melegszik....egy rendes házzal meg nem melegedne...csak akkor meg nem lenne cool motortérkinézet...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2354 Dátum:
2008 Október 02, 12:11:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 02, 12:06:20
Én azt nem értem (sok más mellett), hogy miért szeretik a 30 lovast turbinaházat az emberek. Gondolom csak azért, mert jól néz ki, ugyanis több teszt bebizonyította (Bill Fisher: How to Hot rod...) hogy a hatásfoka (hűtése) sokkal rosszabb, mint a későbbi házaknak a félre rakott olajhűtővel.
Ráteszik ezt, aztán építeni kell valami kiegészítő olajhűtőt is, mert melegszik....egy rendes házzal meg nem melegedne...csak akkor meg nem lenne cool motortérkinézet...
én sme értem, miből gondotlálk,hoyg visszafelé fejlesztettek az idő előrehaladtával
de van ott egy rendes turbinahzás kocsi is, de azon is van olajhűtő. midnenre tesznek
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2353 Dátum:
2008 Október 02, 12:06:20 »
Én azt nem értem (sok más mellett), hogy miért szeretik a 30 lovast turbinaházat az emberek. Gondolom csak azért, mert jól néz ki, ugyanis több teszt bebizonyította (Bill Fisher: How to Hot rod...) hogy a hatásfoka (hűtése) sokkal rosszabb, mint a későbbi házaknak a félre rakott olajhűtővel.
Ráteszik ezt, aztán építeni kell valami kiegészítő olajhűtőt is, mert melegszik....egy rendes házzal meg nem melegedne...csak akkor meg nem lenne cool motortérkinézet...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2352 Dátum:
2008 Október 02, 12:06:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 01, 22:35:56
Felszereltethettek volna kitámasztó kereket...meg aztán az eset után egy métert sem tudott menni önerőből.... Vagy az is tilos volt, hogy "lábon" menjen ki a pályáról?
Én kölyök koromban láttam Kunmadarason Erdőst mikor még a dragsterrel gyorsult, és az egyik futam alkalmával nem szerelték fel neki a támasztókerekeket, hogy miért nemtom... de a rajtnál úgy cövekbe vágta azt a hosszú motort, majdnem hanyatt esett, relative szerencséje volt, mert sikerült visszatennie két kerékre. Csak pár bordája tört el...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2351 Dátum:
2008 Október 02, 12:02:24 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 02, 11:43:26
és most erre minek külső olajhűtő ? 1641, 296 ostengellyel, széria szelepméretekkel, kcisit növelt kompresszival (8,2). tettek volna rá rendesen hűtő turbinaházat
vagy egy kiegészítő olajteknőt. minek bonyolítják a dolokat ?
http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=10
vagy cask külső van, a turbinaházban nicns ?
és ez ?
http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=11
1776, 296 tengely, 48 weber
széria szelepekhez
. minek ?
itt már nem babara megya játék :
http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=3
12,8 as kompresszió, 12 alatti 400 mtéer
Ne gondold, hogy akinek .de van az email cínme végén, annak zsebében lapul a mindent-tudás köve. A széria szelepeshez jó lenne tudni, hogy mennyit emel a Riechert tengely, nem biztos, hogy optimum, azonban lehet játszani a nagy beáramlási sebességre is, ez sokat dob a középfordulati nyomatékon.
stb.
Nem kell lenézni a 35/32-es hengerfejet, ezek a szelepek nem kicsik, később a széria 1.6-os motorokon a VW is visszavette 32/30-ra...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2350 Dátum:
2008 Október 02, 11:43:26 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 02, 09:21:29
http://www.dfl-vwclub.de/
és most erre minek külső olajhűtő ? 1641, 296 ostengellyel, széria szelepméretekkel, kcisit növelt kompresszival (8,2). tettek volna rá rendesen hűtő turbinaházat
vagy egy kiegészítő olajteknőt. minek bonyolítják a dolokat ?
http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=10
vagy cask külső van, a turbinaházban nicns ?
és ez ?
http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=11
1776, 296 tengely, 48 weber
széria szelepekhez
. minek ?
itt már nem babara megya játék :
http://www.dfl-vwclub.de/cars.php?id=3
12,8 as kompresszió, 12 alatti 400 mtéer
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Október 02, 11:54:27 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2349 Dátum:
2008 Október 02, 09:43:01 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 02, 09:41:00
Én úgy emlékszek a sárga opel ezt az egy esetett kivéve nem nagyon emelgette az elejét, csak megindult mint egy rakéta. Ezért nem értem ezt a hazaküldés dolgot.
eleg egy eset is,hogy berezeljenek.kellett volna kitamasztot hasznalnia..ennyi
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2348 Dátum:
2008 Október 02, 09:41:00 »
Én úgy emlékszek a sárga opel ezt az egy esetett kivéve nem nagyon emelgette az elejét, csak megindult mint egy rakéta. Ezért nem értem ezt a hazaküldés dolgot.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2347 Dátum:
2008 Október 02, 09:36:36 »
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2346 Dátum:
2008 Október 02, 09:33:45 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 02, 09:32:43
a dfl brigád, de egy részük off autóval volt.
azt tudom,ez az o "hazi" versenyuk
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2345 Dátum:
2008 Október 02, 09:32:43 »
a dfl brigád, de egy részük off autóval volt.
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 02, 09:29:11
az angol outlaw csapat?Mert egy autojukat sem lattam...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2344 Dátum:
2008 Október 02, 09:31:58 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 02, 09:30:43
jaja,valamin osszebalheztak,allitolag a DFL-esek nagyon fenthordjak az orrukat....
de ezt csak ott hallottuk valakitol,lehet pletyka,bar teny,hogy tavaly rengeteg autoval ott voltak(mint pl az angol turbos kabrio),iden meg nem jottek...
meg tavaly elpicsaztak a DFL-es autokat Bitburgban,gondolom ez sem tetszett a DFL-nek...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2343 Dátum:
2008 Október 02, 09:30:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 02, 09:28:23
És ezeket a dfl-eseket nem szeretik? Vagy miért nem jöttek? Ott vannak az autóik adatai alatt a legjobb negyedmérföld, érdekes adat, ha nem hazudtak.
jaja,valamin osszebalheztak,allitolag a DFL-esek nagyon fenthordjak az orrukat....
de ezt csak ott hallottuk valakitol,lehet pletyka,bar teny,hogy tavaly rengeteg autoval ott voltak(mint pl az angol turbos kabrio),iden meg nem jottek...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2342 Dátum:
2008 Október 02, 09:29:11 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 02, 09:28:02
Ott voltak. Ott laktak ahol mi. Voltak vagy 10en.
az angol outlaw csapat?Mert egy autojukat sem lattam...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2341 Dátum:
2008 Október 02, 09:28:23 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 02, 09:21:29
http://www.dfl-vwclub.de/
És ezeket a dfl-eseket nem szeretik? Vagy miért nem jöttek? Ott vannak az autóik adatai alatt a legjobb negyedmérföld, érdekes adat, ha nem hazudtak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2340 Dátum:
2008 Október 02, 09:28:02 »
Ott voltak. Ott laktak ahol mi. Voltak vagy 10en.
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 01, 22:45:12
az angol outlaw flatfour is emiatt a kitamasztok es a dfl miatt nem jott iden allitolag
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2339 Dátum:
2008 Október 02, 09:21:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 02, 09:20:24
Mi az a DFL?
http://www.dfl-vwclub.de/
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2338 Dátum:
2008 Október 02, 09:20:24 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 01, 22:45:12
az angol outlaw flatfour is emiatt a kitamasztok es a dfl miatt nem jott iden allitolag
Mi az a DFL?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2337 Dátum:
2008 Október 01, 22:45:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 01, 22:35:56
Felszereltethettek volna kitámasztó kereket...meg aztán az eset után egy métert sem tudott menni önerőből.... Vagy az is tilos volt, hogy "lábon" menjen ki a pályáról?
az angol outlaw flatfour is emiatt a kitamasztok es a dfl miatt nem jott iden allitolag
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2336 Dátum:
2008 Október 01, 22:43:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 01, 22:32:21
Én azt gondolom, hogy nem hazaküldték, hanem úgy odaverte, hogy lett valami baja az autónak. Az "eset" után már csak tolták az autót.
Miért küldték volna haza? Túl gyors? Nincs wheelie bar-ja?
Vagy van róla egyéb infó?
azt meselte ott nekunk valaki,hogy hazakuldtek,mert elo van irva,hogy az ilyen 2 kerekezo autok hasznaljanak hatso kitamasztot,mert ha barmi baj tortenik a palyan,akkor a nemet hatosagoknal allitolag nem cicoznak,ugy betiltjak a DDD-t, mint a pinty...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2335 Dátum:
2008 Október 01, 22:35:56 »
Idézetet írta: Spike - 2008 Október 01, 22:33:43
gondolom ezzel a kis mutatvánnyal már veszélyeztette a rendezvényt...ámerikában is így gondolkodnak a szervezők? én csak a fotókból gondolom...mert hott is eltudják kapatni magukat.
Felszereltethettek volna kitámasztó kereket...meg aztán az eset után egy métert sem tudott menni önerőből.... Vagy az is tilos volt, hogy "lábon" menjen ki a pályáról?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2334 Dátum:
2008 Október 01, 22:33:43 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 01, 22:25:05
kompletten
gondolom ezzel a kis mutatvánnyal már veszélyeztette a rendezvényt...ámerikában is így gondolkodnak a szervezők? én csak a fotókból gondolom...mert hott is eltudják kapatni magukat.
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2333 Dátum:
2008 Október 01, 22:32:21 »
Idézetet írta: Spike - 2008 Október 01, 22:22:45
miazhogyhazaküldték?
akocsit vagy a söfőrt kocsistúl?
Én azt gondolom, hogy nem hazaküldték, hanem úgy odaverte, hogy lett valami baja az autónak. Az "eset" után már csak tolták az autót.
Miért küldték volna haza? Túl gyors? Nincs wheelie bar-ja?
Vagy van róla egyéb infó?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2332 Dátum:
2008 Október 01, 22:27:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Október 01, 22:21:40
Na mit produkált a ződ? Időket!
14,5-15 kozti idoket
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2331 Dátum:
2008 Október 01, 22:25:05 »
Idézetet írta: Spike - 2008 Október 01, 22:22:45
miazhogyhazaküldték?
akocsit vagy a söfőrt kocsistúl?
kompletten
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2330 Dátum:
2008 Október 01, 22:22:45 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 01, 21:06:52
tenyleg az volt
haza is kuldtek utana rogton
<beszúrt kép törölve>
miazhogyhazaküldték?
akocsit vagy a söfőrt kocsistúl?
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2329 Dátum:
2008 Október 01, 22:21:40 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 01, 10:30:52
Na mit produkált a ződ? Időket!
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2328 Dátum:
2008 Október 01, 21:48:28 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 01, 21:46:13
2007 vegere ezt hoztak ki belole
Endergebnis 609PS bei 7300U/min und 600Nm bei 6000U/min (nmax = 8500U/min!!
nem semmi
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2327 Dátum:
2008 Október 01, 21:46:13 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 01, 21:44:50
Opel Speedster Turbo 2.0l 16V
200PS bei 5400 U/min
250Nm
aztan persze belenyulkaltak a fiuk...
2007 vegere ezt hoztak ki belole
Endergebnis 609PS bei 7300U/min und 600Nm bei 6000U/min (nmax = 8500U/min!!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2326 Dátum:
2008 Október 01, 21:44:50 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Október 01, 21:35:34
milyen motor van benne?
Opel Speedster Turbo 2.0l 16V
200PS bei 5400 U/min
250Nm
aztan persze belenyulkaltak a fiuk...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2325 Dátum:
2008 Október 01, 21:44:32 »
Idézetet írta: Wega - 2008 Október 01, 21:41:19
Akárhogyanis olvasgatok vissza nem találok választ a kérdésemre ami anniy lenne h mit tegyek az 1,3as motorommal hogy egy picit az erő látszatát érezzem rajta, mit lehet tenni amitől egy kicsit összekapja magát hogy városi közlekedésre alkalmas legyen és legalább nyolcvanig gyorsuljon is ha tovább nemis, tudnekem valaki segiteni akár privibenis.Üdvw
1,6tósitod!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
494
495
496
497
498
[
499
]
500
501
502
503
504
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...