www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:39:43
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
500
501
502
503
504
[
505
]
506
507
508
509
510
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3361694 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2124 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:47:04 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 12, 21:44:02
Ha a typ4-hez megvan minden, akkor abból is lehet jó motort építeni.
Lehet azt választanám (bár typ1 pártivagyok), és ha nem tetszik akkor eladod azt és építesz egy typ1-et.
Persze, ha már megvan minden akkor nem szabad eladni, úgysincs olyan hülye aki pénzt ad érte...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2123 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:44:02 »
Ha a typ4-hez megvan minden, akkor abból is lehet jó motort építeni.
Lehet azt választanám (bár typ1 pártivagyok), és ha nem tetszik akkor eladod azt és építesz egy typ1-et.
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 12, 21:24:02
Na, dilemma. Annyit beszéltetek a typ1 mociról, hogy már majdnem megtetszett, de azt mondtam, hogy nincs jó alap (AS41 blokk).
Erre ma képbe került egy olyan blokk, amit Stunt is szívesen faragna
. Most azon morfondírozom, hogy hogyan lehetne megszabadulni a typ4 cuccoktól (bár ezt meg csak szinte össze kellene rakni).
Jajj.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2122 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:43:19 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Szeptember 12, 21:37:31
Halihó!
Elhoztam az új motort
Stunt Special 1915
Ismeritek, nem kell bemutatni
Továbbépítése apránként, de Rajzásra már a bogiban fog dübörögni
<beszúrt kép törölve>
Gratulálok, végre nem a sz@rt paskolgatod jobbról-balról.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2121 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:42:41 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 12, 21:37:08
na ilyen építő jellegű hozzászólásokra számítottam!
Nézd meg Leon motorját!
Az motor! A buflák orrúban kifújja majd az orrát a typ4-eseknek!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2120 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:39:18 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 12, 21:38:40
a szóljatok idében nem volt elég???
>
rosz helyre raktam elsőre.
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2119 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:39:15 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 12, 21:38:40
a szóljatok idében nem volt elég???
>
buszke hagyjad
jovo nyaron is az lesz vajon?
új számom van:20 592 5434
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2118 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:38:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Szeptember 12, 21:37:31
Halihó!
Elhoztam az új motort
a szóljatok idében nem volt elég???
>
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2117 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:37:31 »
Halihó!
Elhoztam az új motort
Stunt Special 1915
Ismeritek, nem kell bemutatni
Továbbépítése apránként, de Rajzásra már a bogiban fog dübörögni
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2116 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:37:08 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 12, 21:29:36
Herdáld el a typ4-et ( vasárban átveszem), és csinálj egy fasza typ1-et.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 12, 21:35:27
typ4 hurkazsír.
Lavina megy 180-at, szakadékban hátszéllel.
typ1 királyság!
na ilyen építő jellegű hozzászólásokra számítottam!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2115 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:36:45 »
tudom, de a polcon elfér, ki tudja mit hoz a jövő
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 12, 21:35:27
typ4 hurkazsír.
Lavina megy 180-at, szakadékban hátszéllel.
typ1 királyság!
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2114 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:35:27 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 12, 21:29:36
Herdáld el a typ4-et ( vasárban átveszem), és csinálj egy fasza typ1-et.
typ4 hurkazsír.
Lavina megy 180-at, szakadékban hátszéllel.
typ1 királyság!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2113 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:29:36 »
Herdáld el a typ4-et ( vasárban átveszem), és csinálj egy fasza typ1-et.
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 12, 21:24:02
Na, dilemma. Annyit beszéltetek a typ1 mociról, hogy már majdnem megtetszett, de azt mondtam, hogy nincs jó alap (AS41 blokk).
Erre ma képbe került egy olyan blokk, amit Stunt is szívesen faragna
. Most azon morfondírozom, hogy hogyan lehetne megszabadulni a typ4 cuccoktól (bár ezt meg csak szinte össze kellene rakni).
Jajj.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2112 Dátum:
2008 Szeptember 12, 21:24:02 »
Na, dilemma. Annyit beszéltetek a typ1 mociról, hogy már majdnem megtetszett, de azt mondtam, hogy nincs jó alap (AS41 blokk).
Erre ma képbe került egy olyan blokk, amit Stunt is szívesen faragna
. Most azon morfondírozom, hogy hogyan lehetne megszabadulni a typ4 cuccoktól (bár ezt meg csak szinte össze kellene rakni).
Jajj.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2111 Dátum:
2008 Szeptember 12, 20:40:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 12, 20:32:03
Ha van hozzá ellendarab is, akkor akár ki is cserélhetném mindet 5-ösre...
Nézd meg légyszi, hogy mi a kínálat, oké?
Ok. Tudod mit? Elküldöd nekem a magnót én meg küldök neked 4 faudit.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2110 Dátum:
2008 Szeptember 12, 20:39:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 12, 20:33:48
Mindez a CSP-nél 80 euro. Ott a talapzatot egy kis csavarral lehet függőlegesbe hozni, az okos megoldás.
Nekem is van rajt
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2109 Dátum:
2008 Szeptember 12, 20:33:48 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Szeptember 12, 20:16:26
Ingyen volt a saválló anyag, 1 méter 5ös saválló pálca egy 20*20as 2mmes saválló lemez, 11 cm saválló cső, 1 kapupánt csavar, 2 csapágy 600 Ft, meg egy kis esztergályos munka hogy a csapágyat bele tudjam illeszteni 1000ft. Ja meg 4db 5ös faudi fej 4*700Ft.
Mindez a CSP-nél 80 euro. Ott a talapzatot egy kis csavarral lehet függőlegesbe hozni, az okos megoldás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2108 Dátum:
2008 Szeptember 12, 20:32:03 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Szeptember 12, 20:19:13
Nálunk van egy bolt javában keleti autókhoz árulnak cuccokat, náluk van több fajta, ill van egy teherautós bolt ott is lehet kapni.
4-esre nem esküszöm meg hogy van, de 5,6,8 biztosan.
Valakinek kell szívesen postázok.
Ha van hozzá ellendarab is, akkor akár ki is cserélhetném mindet 5-ösre...
Nézd meg légyszi, hogy mi a kínálat, oké?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2107 Dátum:
2008 Szeptember 12, 20:19:13 »
Nálunk van egy bolt javában keleti autókhoz árulnak cuccokat, náluk van több fajta, ill van egy teherautós bolt ott is lehet kapni.
4-esre nem esküszöm meg hogy van, de 5,6,8 biztosan.
Valakinek kell szívesen postázok.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 12, 20:21:14 írta Süsü
»
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2106 Dátum:
2008 Szeptember 12, 20:17:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 12, 15:35:06
Nem spiáter a weber sem, de valami más anyag, mint a dell.
Én nem esküdnék meg, hogy melyiknek jobb a hőleadása.
valami rally-s könyvben olvastam
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2105 Dátum:
2008 Szeptember 12, 20:16:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 12, 15:12:26
ügyes nagyon jol néz ki!mennyiböl jött ki?
Ingyen volt a saválló anyag, 1 méter 5ös saválló pálca egy 20*20as 2mmes saválló lemez, 11 cm saválló cső, 1 kapupánt csavar, 2 csapágy 600 Ft, meg egy kis esztergályos munka hogy a csapágyat bele tudjam illeszteni 1000ft. Ja meg 4db 5ös faudi fej 4*700Ft.
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2104 Dátum:
2008 Szeptember 12, 18:19:00 »
Valami olyasmi lesz.
Idézetet írta: Mákos - 2008 Szeptember 12, 18:16:04
fabory-nál , vagy a szögkerben próbálkoznék.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2103 Dátum:
2008 Szeptember 12, 18:16:04 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Szeptember 12, 17:51:54
OK, hétfőn megyek és utána nézek.
fabory-nál , vagy a szögkerben próbálkoznék.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2102 Dátum:
2008 Szeptember 12, 17:51:54 »
OK, hétfőn megyek és utána nézek.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2101 Dátum:
2008 Szeptember 12, 16:49:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 12, 16:24:56
neked is van, vagy neked is kell? Nagyon nem mindegy.
Kéne, de nagyon.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2100 Dátum:
2008 Szeptember 12, 16:24:56 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Szeptember 12, 16:23:41
Nekem is, nekem is !
neked is van, vagy neked is kell? Nagyon nem mindegy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2099 Dátum:
2008 Szeptember 12, 16:23:41 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Szeptember 12, 16:14:42
Ilyen fejeket ha minden igaz láttam Újpesten. Mekkora a rudazat átmérője? 4-es vagy 5-ös?
Nekem is, nekem is !
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2098 Dátum:
2008 Szeptember 12, 16:19:23 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Szeptember 12, 16:14:42
Ilyen fejeket ha minden igaz láttam Újpesten. Mekkora a rudazat átmérője? 4-es vagy 5-ös?
4-es.
Nekem kellene egy marék ilyen fej, mind kopott a typ3-asomon és a 65-ösön is ilyen lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 12, 16:21:18 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2097 Dátum:
2008 Szeptember 12, 16:14:42 »
Ilyen fejeket ha minden igaz láttam Újpesten. Mekkora a rudazat átmérője? 4-es vagy 5-ös?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 12, 15:36:09
Hol lehet ilyen fém faudi fejeket venni? Vagy a rúd készen volt?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2096 Dátum:
2008 Szeptember 12, 15:36:09 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Szeptember 12, 15:05:17
Az alfáé nem jó, a weberé kompatibilis. Én csináltam magamnak savállóból, megvannak a tervrajzok is. Tökéletesen működik.
Hol lehet ilyen fém faudi fejeket venni? Vagy a rúd készen volt?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2095 Dátum:
2008 Szeptember 12, 15:35:06 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Szeptember 11, 23:03:35
Meg a dellorto aluminium, a weber spiáter. Ezért a dellortonak jobb a hőleadása.
Nem spiáter a weber sem, de valami más anyag, mint a dell.
Én nem esküdnék meg, hogy melyiknek jobb a hőleadása.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2094 Dátum:
2008 Szeptember 12, 15:12:26 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Szeptember 12, 15:05:17
Az alfáé nem jó, a weberé kompatibilis. Én csináltam magamnak savállóból, megvannak a tervrajzok is. Tökéletesen működik.
ügyes nagyon jol néz ki!mennyiböl jött ki?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2093 Dátum:
2008 Szeptember 12, 15:06:43 »
Szar idő lesz hétvégén.
Mondjuk a jövő hétvégén sem kizárt az eső.
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 12, 13:45:19
Kedves versenyzők!
A szeptember 14-i Fly Balaton gyorsulás technikai okok miatt sajnos elmarad! Mindenkitől elnézést kérünk! A verseny későbbi megtartásáról értesítünk benneteket!
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2092 Dátum:
2008 Szeptember 12, 15:05:17 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Szeptember 12, 12:20:31
Az említett Dellortóhoz, vagy Weber IDF-hez rudazat csináltatásával próbálkozott már valaki.
Kb. Mennyiből jöhet ki?
A két karbi rudazata kompatibilis (mert dellortóhoz nem nagyon találok, Weberhez viszont akad)?
A dellortókhoz Alfához való rudazat van.
Az alfáé nem jó, a weberé kompatibilis. Én csináltam magamnak savállóból, megvannak a tervrajzok is. Tökéletesen működik.
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2091 Dátum:
2008 Szeptember 12, 13:45:19 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Szeptember 07, 22:49:24
Én meg Nagykanizsáról, akkor ott találkozunk. Eredetileg nem terveztem, hogy megyek de ha ti jöttök, meg a zöldséget is hozzátok akkor mindenképpen ott leszek. Na meg nagyon várom hogy a műanyagautósoknak leessen az álla amikor meglátják a gépedet.
Kedves versenyzők!
A szeptember 14-i Fly Balaton gyorsulás technikai okok miatt sajnos elmarad! Mindenkitől elnézést kérünk! A verseny későbbi megtartásáról értesítünk benneteket!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2090 Dátum:
2008 Szeptember 12, 12:20:31 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Szeptember 11, 15:28:55
2db Dellorto DLRA36-osra gondolok. Csak azért kérdem, mert sokan 40-es IDF-eket tesznek fel az 1,6-os motorra is, a 40-es inkább csak a fogyasztáson dobna?
Az említett Dellortóhoz, vagy Weber IDF-hez rudazat csináltatásával próbálkozott már valaki.
Kb. Mennyiből jöhet ki?
A két karbi rudazata kompatibilis (mert dellortóhoz nem nagyon találok, Weberhez viszont akad)?
A dellortókhoz Alfához való rudazat van.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2089 Dátum:
2008 Szeptember 11, 23:27:15 »
Ja ok, sok volt a sör meg a meló...
GNX-967
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2088 Dátum:
2008 Szeptember 11, 23:05:40 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Szeptember 11, 23:04:30
Fekvőn szint úgy. Ezért is szeretik jobban a ladások.
Fekvőn ismertem a problémát, ezért kérdeztem rá az állóra.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2087 Dátum:
2008 Szeptember 11, 23:04:30 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Szeptember 11, 19:54:31
Ez állón is előjőn, vagy csak fekvőn ?
Fekvőn szint úgy. Ezért is szeretik jobban a ladások.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2086 Dátum:
2008 Szeptember 11, 23:03:35 »
Meg a dellorto aluminium, a weber spiáter. Ezért a dellortonak jobb a hőleadása.
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2085 Dátum:
2008 Szeptember 11, 20:01:12 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Szeptember 11, 19:54:31
Ez állón is előjőn, vagy csak fekvőn ?
Ez csak az álló DRLA-n, nem ismerem a fekvőket annyira.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
500
501
502
503
504
[
505
]
506
507
508
509
510
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...