www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:07:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370777 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15644 Dátum: 2011 Október 11, 21:16:58 »

Azt én is gondoltam,  de egy jó motorért adnék normális összeget.
ez nem egy kényelmes tura motor erre én is azt mondom Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15643 Dátum: 2011 Október 11, 21:16:20 »

Ennek még a 90'-es évek diszkókorszakában kezdődhetett az építése, nagyon gáz a levágott esőcsatorna...  Lips Sealed
konkrétan 98 v99

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #15642 Dátum: 2011 Október 11, 21:15:59 »

semmit nemtok nem hiszem h 200e.....
Azt én is gondoltam,  de egy jó motorért adnék normális összeget.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15641 Dátum: 2011 Október 11, 21:14:55 »

bontodik
1914 es motor,hosszó váltó,körbe porsche fék,hátul koni,elöl koni katona gewinde,s2 héj ülés,flokkolt müszeral,hidros kézi.árat nem tudok ha kell elérhetöség adok
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ennek még a 90'-es évek diszkókorszakában kezdődhetett az építése, nagyon gáz a levágott esőcsatorna...  Lips Sealed
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15640 Dátum: 2011 Október 11, 21:11:42 »

Mennyibe kerül ?
semmit nemtok nem hiszem h 200e.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #15639 Dátum: 2011 Október 11, 21:09:58 »

bontodik
1914 es motor

Mennyibe kerül ?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15638 Dátum: 2011 Október 11, 21:08:31 »

 

Nem fér el a diszkós kerék!  Wink
Ja Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15637 Dátum: 2011 Október 11, 21:07:14 »

Pedig nagyon gewinde ellenes voltál.
 

Nem fér el a diszkós kerék!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15636 Dátum: 2011 Október 11, 21:05:19 »

Engem érdekelne az első gewinde.
Pedig nagyon gewinde ellenes voltál.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15635 Dátum: 2011 Október 11, 21:04:01 »

motor egyben ugy tudom adok számot ha kell...én kimaradnék belöle
ha egyben, akkor mindegy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15634 Dátum: 2011 Október 11, 21:03:30 »

fejre tudsz árat kérdezni? egyéb módosítás is van rajta?
motor egyben ugy tudom adok számot ha kell...én kimaradnék belöle

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15633 Dátum: 2011 Október 11, 21:02:35 »

313,42 -39
fejre tudsz árat kérdezni? egyéb módosítás is van rajta?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15632 Dátum: 2011 Október 11, 20:57:48 »

milyen kipuff? milyen tengely? milyen hengerfej? ezek érdeklnek
313,42 -39

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15631 Dátum: 2011 Október 11, 20:55:32 »

bontodik
1914 es motor,hosszó váltó,körbe porsche fék,hátul koni,elöl koni katona gewinde,s2 héj ülés,flokkolt müszeral,hidros kézi.árat nem tudok ha kell elérhetöség adok
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Engem érdekelne az első gewinde.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15630 Dátum: 2011 Október 11, 20:55:20 »

bontodik
1914 es motor,hosszó váltó,körbe porsche fék,hátul koni,elöl koni katona gewinde,s2 héj ülés,flokkolt müszeral,hidros kézi.árat nem tudok ha kell elérhetöség adok
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
milyen kipuff? milyen tengely? milyen hengerfej? ezek érdeklnek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15629 Dátum: 2011 Október 11, 20:45:04 »

bontodik
1914 es motor,hosszó váltó,körbe porsche fék,hátul koni,elöl koni katona gewinde,s2 héj ülés,flokkolt müszeral,hidros kézi.árat nem tudok ha kell elérhetöség adok


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15628 Dátum: 2011 Október 11, 20:37:49 »

kérdezd meg farkas zsoltit
pont jól üzemel és már van csinálam 1776 ot igaz csak w110 el buszba hibátlan.

amugy motorom ami 67es be volt napi városi kocsiba van hibátlan

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15627 Dátum: 2011 Október 11, 20:35:31 »

De már akkor vezettem, amikor általános iskolás voltál, amúgy meg tojást sem tudok tojni, de tudom milyen a jó rántotta.

Azt hiszem a 120-as tengellyel szinte egyedülálló lennél a normál használós busz motor építésben.
kérdezd meg farkas zsoltit
pont jól üzemel és már van csinálam 1776 ot igaz csak w110 el buszba hibátlan.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15626 Dátum: 2011 Október 11, 20:33:55 »

sok buszod nem volt:)


én 1835 vagy 1776   w120 at nagy szeleps fejet raknék be.....215ös lendkerék,abarth dob 2 weber

De már akkor vezettem, amikor általános iskolás voltál, amúgy meg tojást sem tudok tojni, de tudom milyen a jó rántotta.

Azt hiszem a 120-as tengellyel szinte egyedülálló lennél a normál használós busz motor építésben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15625 Dátum: 2011 Október 11, 20:26:15 »

Lehet, hogy csak a kulissza része van fejjel lefelé és megmókolva? Nem tudom.
Az biztos, hogy többszázezret elment már így.
nálunk vagy egy typ 3   5ös váltóval majd képelek:D mokás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #15624 Dátum: 2011 Október 11, 20:25:28 »

Fejjel lefelé nem lehet váltót berakni, kenés szempontjából nagyon nem mindegy.
Lehet, hogy csak a kulissza része van fejjel lefelé és megmókolva? Nem tudom.
Az biztos, hogy többszázezret elment már így.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15623 Dátum: 2011 Október 11, 20:24:00 »

Motor motor, össze lehet hasonlítani. Oké, te nagy tengely párti vagy, de buszba? Még az amerikaiak is maradnak max a W110-esnél a nagy motorknál is, de általában W100-asat használnak busz motorokhoz.

Pláne hosszú váltóval, meggurítod egyesben, beteszed a kettest és várod, hogy történjen valami. Vagy mindig elforgatod egyesben 2500-ig és csak akkor kapcsolsz.
sok buszod nem volt:)


én 1835 vagy 1776   w120 at nagy szeleps fejet raknék be.....215ös lendkerék,abarth dob 2 weber

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15622 Dátum: 2011 Október 11, 20:21:45 »

2hengerrel többen és 2torokkal több kár össze hasonlitani,te kis tengely párti vagy én nem

Motor motor, össze lehet hasonlítani. Oké, te nagy tengely párti vagy, de buszba? Még az amerikaiak is maradnak max a W110-esnél a nagy motorknál is, de általában W100-asat használnak busz motorokhoz.

Pláne hosszú váltóval, meggurítod egyesben, beteszed a kettest és várod, hogy történjen valami. Vagy mindig elforgatod egyesben 2500-ig és csak akkor kapcsolsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15621 Dátum: 2011 Október 11, 20:17:19 »

Maresz, szerinted miért van egy 1974-es Porsche 911 S-ben a 2.7-es motorosban gyárilag 276 fokos tengely (46 és 40-es szelepekkel)? Miért nem tettek bele nagyobbat? Nem jutott eszükbe, vagy nem volt rá pénzük? Vag nem akartak nagyobb teljesítmény az S modellben?

2hengerrel többen és 2torokkal több kár össze hasonlitani,te kis tengely párti vagy én nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15620 Dátum: 2011 Október 11, 20:14:53 »

Ez is egy vélemény.
Én typ4 et soha nem raknék be semmibe(pedig párat már csináltam)
sem 276 os tengelyt
amugy busz gyári motorral 2 ict weberrel tartosan tudja a 110et rövid váltoval

Maresz, szerinted miért van egy 1974-es Porsche 911 S-ben a 2.7-es motorosban gyárilag 276 fokos tengely (46 és 40-es szelepekkel)? Miért nem tettek bele nagyobbat? Nem jutott eszükbe, vagy nem volt rá pénzük? Vag nem akartak nagyobb teljesítmény az S modellben?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15619 Dátum: 2011 Október 11, 17:39:49 »


Hosszú váltó annak kell, aki sose jár városban viszont ezer kilométereket autópályázik rendszeresen.
én így használom a bogarat meg buszt....városba ott Golf amiért kb. nem kár ha meghúzzák tesconál (persze ez sem igaz de nem féltem annyira)
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #15618 Dátum: 2011 Október 11, 12:11:40 »

Az 5 sebességes váltóra visszatérve. Jake Raby fejlesztett egyet - amit csak egy turnkey drivetrain (komplett motor + váltó + kipufogó) kombinációban lehet rendelni, ami tartalmaz egy elég súlyos csomagot egyébként: DTM hűtés, evil twist csőkígyő és kipufogó, kenőanyagok, stb - olvastam róla elég sokat - meg skypeoltam is Jake-el (nem ezzel kapcsolatban de szóba került) - nyilván mindenki arra kiváncsi mennyiben áll meg egy ilyen - az van hogy megrendelőtől függ de 20 000 USD körül mozog mindenestül. És csak hogy lássátok egy olyan sorba kell beállni ha egy ilyet akarsz az ár ellenére szinte hihetetlen módon 2013-ra van meg ha most megrendeled.




Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #15617 Dátum: 2011 Október 11, 11:40:00 »

aham értem.
még nem döntöttem a typ4 CU motorom sorsa felől de el lesz rakva projektnek. megvan hozzá minden, működik szépen - de ez a moci most valahogy jobban izgat, kiváncsi vagyok hogy szuperál majd a buszban - és milyen lesz az érzet az AT hosszúváltóval.

Jó hír, mert könnyen beállítható, jó karbi, de rossz hír, mert nem hoz sok lóerőt.

Ez a motor egy forgósabb, ezért kicsit erősebb motor, mint pl a CU/CJ kódú társai, de kisebb lökettérfogatú, így alul nyomaték szegényebb.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem fogja a buszt jól vinni, de ez nem nehéz autóhoz kitalált motor. Picit jobban kell majd forgatni.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15616 Dátum: 2011 Október 11, 09:44:00 »

Én buszba nem raknék mást csak typ4-et. Az való bele, minden typ1 megoldás kompromisszumos vagy oltári kínlódás.
2 lityis typ4 motor, picit okosabb vezérműtengellyel és sík tetejű dugókkal. Ezzel a kombinációval minden mai közúti helyzet kényelmesen megoldható és nem kell vagyonokat költeni a motorra sem. Nyilván nem lesz egy drag bajnok, de egy t2 simán tartja a tempót a mai 1.6-os személykocsikkal még autópályán is a szabályos kereteken belül. Tudom, mert én ilyet használtam.
Hosszú váltó meg felesleges a buszba szerintem. Legalábbis t1-t2 -be biztosan. Erős motorral és rövid váltóval is tud 120-130-as utazót értelmes fogyasztás mellett. Ezzel szemben a gyári futóműve a busznak nem tud ennyit (akármilyen jó állapotban is van). Nagyjából olyan stabil az úton mint egy megemelt Wartburg egy zongorával a tetején.
Hosszú váltó annak kell, aki sose jár városban viszont ezer kilométereket autópályázik rendszeresen.
Ez igy szempont
evvel nem értek egyet:nem kell vagyonokat költeni a motorra sem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #15615 Dátum: 2011 Október 11, 09:39:44 »

Ez is egy vélemény.
Én typ4 et soha nem raknék be semmibe(pedig párat már csináltam)
sem 276 os tengelyt
amugy busz gyári motorral 2 ict weberrel tartosan tudja a 110et rövid váltoval

Én buszba nem raknék mást csak typ4-et. Az való bele, minden typ1 megoldás kompromisszumos vagy oltári kínlódás.
2 lityis typ4 motor, picit okosabb vezérműtengellyel és sík tetejű dugókkal. Ezzel a kombinációval minden mai közúti helyzet kényelmesen megoldható és nem kell vagyonokat költeni a motorra sem. Nyilván nem lesz egy drag bajnok, de egy t2 simán tartja a tempót a mai 1.6-os személykocsikkal még autópályán is a szabályos kereteken belül. Tudom, mert én ilyet használtam.
Hosszú váltó meg felesleges a buszba szerintem. Legalábbis t1-t2 -be biztosan. Erős motorral és rövid váltóval is tud 120-130-as utazót értelmes fogyasztás mellett. Ezzel szemben a gyári futóműve a busznak nem tud ennyit (akármilyen jó állapotban is van). Nagyjából olyan stabil az úton mint egy megemelt Wartburg egy zongorával a tetején.
Hosszú váltó annak kell, aki sose jár városban viszont ezer kilométereket autópályázik rendszeresen.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15614 Dátum: 2011 Október 11, 06:31:48 »

nagy typ1 a tervem (nem holnap de mondjuk 3 éven belül....

rövid távon meg fel lehetne tenni dupla webert az 5 éve hibátlan motoromra, amiben megtaláltam P0 beütést......de nem tudom mi van belül és félek, hogy nem viselni jól
ha szêt akar esni essen szét inkabb itthon mint belgiumba.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15613 Dátum: 2011 Október 10, 22:55:15 »

Milyen busz? Utazós, túrázós, vagy pozőrködős, találkozón gyorsulgatós, ritkán közlekedős?

Túrázós, közlekedősnek typ4 2 literes, ha tisztességesen meg van csinálva és figyelnek rá akkor örök élet. Aztán lehet kicsit okosítani jobb hengerfejjel és weber karbikkal. El tud menni a 100 lóerőig simán. Azt oda találták ki.

Ha pedig typ1 motorban gondolkodunk, akkor 1776 széria vagy max 276 fok körüli tengellyel, kicsit túrt hengerfejjel és valami dupla karbival, első fokozatban szimpla karbi, tuninghoz meg két dupla weber vagy dellorto.

Én nem vagyok typ4 motor fan, de buszba a 2 literes nagyon megfelelőnek tartom, én arra játszanék.
nagy typ1 a tervem (nem holnap de mondjuk 3 éven belül....

rövid távon meg fel lehetne tenni dupla webert az 5 éve hibátlan motoromra, amiben megtaláltam P0 beütést......de nem tudom mi van belül és félek, hogy nem viselni jól
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15612 Dátum: 2011 Október 10, 22:50:18 »

Milyen busz? Utazós, túrázós, vagy pozőrködős, találkozón gyorsulgatós, ritkán közlekedős?

Túrázós, közlekedősnek typ4 2 literes, ha tisztességesen meg van csinálva és figyelnek rá akkor örök élet. Aztán lehet kicsit okosítani jobb hengerfejjel és weber karbikkal. El tud menni a 100 lóerőig simán. Azt oda találták ki.

Ha pedig typ1 motorban gondolkodunk, akkor 1776 széria vagy max 276 fok körüli tengellyel, kicsit túrt hengerfejjel és valami dupla karbival, első fokozatban szimpla karbi, tuninghoz meg két dupla weber vagy dellorto.

Én nem vagyok typ4 motor fan, de buszba a 2 literes nagyon megfelelőnek tartom, én arra játszanék.
Ez is egy vélemény.
Én typ4 et soha nem raknék be semmibe(pedig párat már csináltam)
sem 276 os tengelyt
amugy busz gyári motorral 2 ict weberrel tartosan tudja a 110et rövid váltoval

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15611 Dátum: 2011 Október 10, 22:25:20 »

buszba milyen motort építenél?

Milyen busz? Utazós, túrázós, vagy pozőrködős, találkozón gyorsulgatós, ritkán közlekedős?

Túrázós, közlekedősnek typ4 2 literes, ha tisztességesen meg van csinálva és figyelnek rá akkor örök élet. Aztán lehet kicsit okosítani jobb hengerfejjel és weber karbikkal. El tud menni a 100 lóerőig simán. Azt oda találták ki.

Ha pedig typ1 motorban gondolkodunk, akkor 1776 széria vagy max 276 fok körüli tengellyel, kicsit túrt hengerfejjel és valami dupla karbival, első fokozatban szimpla karbi, tuninghoz meg két dupla weber vagy dellorto.

Én nem vagyok typ4 motor fan, de buszba a 2 literes nagyon megfelelőnek tartom, én arra játszanék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15610 Dátum: 2011 Október 10, 22:19:54 »

buszba milyen motort építenél? T2 váltót át lehet építeni hosszúra?

Egyszerűen nem lehet, mert annak a negyedik fokozata hosszú, rövid a difi. Difit (kúpkerék és tányérkerék) cserélni meg macerás és bizonytalan.

Viszont miért akarod hosszabbra? Most ez a váltóhosszítás terjed mint a futótűz. Pedig számos hátránya van, először is a 4 fokozat MIND hosszabb lesz és ehhez erős motor kell, mert különben szarul megy a gép. Aztán a hosszú váltóval csökkenő motorfordulat miatt a hűtés is csökken, nem biztos, hogy jó ez, pedig a haladáshoz ugyanakkora teljesítmény kell, tehát a termelt hő is (majdnem) azonos.

Nem kell attól félni a hogy a motor sokat pörög, pláne a gyári vagy ahhoz közeli csendes motorok. Ezek simán bírják a padlógázt. Szokjátok meg a hangját, nem kell hosszú váltó, csak erős motorhoz.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15609 Dátum: 2011 Október 10, 22:16:38 »


Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15608 Dátum: 2011 Október 10, 22:12:20 »

Jó hír, mert könnyen beállítható, jó karbi, de rossz hír, mert nem hoz sok lóerőt.

Ez a motor egy forgósabb, ezért kicsit erősebb motor, mint pl a CU/CJ kódú társai, de kisebb lökettérfogatú, így alul nyomaték szegényebb.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem fogja a buszt jól vinni, de ez nem nehéz autóhoz kitalált motor. Picit jobban kell majd forgatni.
buszba milyen motort építenél? T2 váltót át lehet építeni hosszúra?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15607 Dátum: 2011 Október 10, 22:08:49 »

ez jó vagy rossz hír? Smiley


Jó hír, mert könnyen beállítható, jó karbi, de rossz hír, mert nem hoz sok lóerőt.

Ez a motor egy forgósabb, ezért kicsit erősebb motor, mint pl a CU/CJ kódú társai, de kisebb lökettérfogatú, így alul nyomaték szegényebb.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem fogja a buszt jól vinni, de ez nem nehéz autóhoz kitalált motor. Picit jobban kell majd forgatni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #15606 Dátum: 2011 Október 10, 21:25:53 »

ez jó vagy rossz hír? Smiley

Ez dellorto FRD, baby dell-nek is nevezik. 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15605 Dátum: 2011 Október 10, 21:12:30 »


Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.