www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:15:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377150 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14484 Dátum: 2011 Július 11, 22:48:43 »

Mennyire sürgős?

megoldottam:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14483 Dátum: 2011 Július 11, 22:33:46 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2011/07/fuvokazas.html

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14482 Dátum: 2011 Július 11, 22:30:25 »

weber 34 ict karbihoz kéne nekem leirás rajz valami.....

Mennyire sürgős?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #14481 Dátum: 2011 Július 11, 20:10:51 »

Akkor ezt miert a korkiszurohoz irtad? ;-)
A lepcsos furo elnevezest en is ismerem/hasznaltam, de az a Stunt altal körmarónak nevezett okossag altalam ismert neve.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #14480 Dátum: 2011 Július 11, 19:18:43 »

Én lépcsős fúrónak is hallottam már.
Akkor ezt miert a korkiszurohoz irtad? ;-)
A lepcsos furo elnevezest en is ismerem/hasznaltam, de az a Stunt altal körmarónak nevezett okossag altalam ismert neve.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #14479 Dátum: 2011 Július 11, 19:10:51 »

akkor ez mi?
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14478 Dátum: 2011 Július 11, 16:23:50 »

hátfal nélkül meg könnyű kivenni a motort.... Grin
na ez meg a másik  Grin
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #14477 Dátum: 2011 Július 11, 14:15:01 »


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14476 Dátum: 2011 Július 11, 14:14:39 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14475 Dátum: 2011 Július 11, 14:03:29 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #14474 Dátum: 2011 Július 11, 13:49:57 »

Gyári tengellyel nincs, mert az nem annyira hegyes, nem ébrednek akkora erők és a kerék is pontosabb, még akkor is, ha nem belevaló a tengely, hanem másik motorból jött...



Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14473 Dátum: 2011 Július 11, 13:22:56 »

ez igy van....föleg ha nagyon meleg van........de csak alpjáraton fordulaton semmi.....
én sokáig szelpházag bajnak hittem,cseréltem himbát,tökét,olajnyomás kurva jó rámértem......



Gyári tengellyel nincs, mert az nem annyira hegyes, nem ébrednek akkora erők és a kerék is pontosabb, még akkor is, ha nem belevaló a tengely, hanem másik motorból jött...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14472 Dátum: 2011 Július 11, 13:19:29 »

http://www.youtube.com/watch?v=HWSffc2PN60

http://www.youtube.com/watch?v=cK6Uy4faVOw&feature=related

Maresz és a Callook motorjánál is volt egy tipikus kopogás, amikor meghajtották, ami nem szelephézag volt, csak hasonló hang.

Az én egyenesfogazású vezérműkerekes motoromnál még hangosabb és ijesztőbb volt ez a kopogás, de nekem csak félmeleg állapotban volt, nekik pedig akkor, amikor meleg volt, mondjuk egy teljesítmény mérés vagy utcai meghajtás után.

Ellenőriztem mindent, de nem találtam hibát, ekkor pár üzenetemre válaszolktak a tengeren túlról és a következőket állapítottam meg.

A gyári vezérműkerék illesztve van a főtengely hajtókerekéhez -4 től +7 ig vannak számozva a kerekek, ez bele van ütve. Amikor vezérműtengelyt cserél az ember, általában sport tengelyt tesz bele alu kerékkel. Ez a kerék nem illesztett és a foghézaga (lásd videók) olyan, amilyen. Aki szerencsés annak kisebb vagy jó, aki szerencsétlenebb, annak nagyobb. Ez abban mutatkozik meg, hogy menet közben is kopog, hiszen van egy olyan pont a hegyesebb tengelyeknél (w120, C45 és felfelé), hogy a rugók "kirúgják" a tengelyt és a foghézagot "megkoppantja". Ez erős rugóknál hatványozottan jelentkezik, továbbá az egyenes fogazású tengelyeknél pedig még inkább. Ha a foghézag nagy, akkor az egyenes fogazású tengely csendesebb, de kopogásra hajlamosabb, ha kicsi akkor nem kopog, csak sír, süvít.
Jellemzője ennek a kopogásnak, hogy kb 1500 fordulat felett megszűnik, mert a tengelyt már forog olyan gyorsan, hogy a visszarúgó rugók ne érjék utol. Kicsit nehéz megfogalmazni, de azt hiszem érthető miről írok.
A zaj bosszantó, de valójában nem okoz bajt, nem is lehet ellene igazán mit tenni.
Jellemző még az, hogy a foghézag a hőmérséklet növelésével, változásával változik, így a zaj is változik, néha megszűnik, néha meg előjön.
Ez a blokk tágulásának köszönhető.
ez igy van....föleg ha nagyon meleg van........de csak alpjáraton fordulaton semmi.....
én sokáig szelpházag bajnak hittem,cseréltem himbát,tökét,olajnyomás kurva jó rámértem......


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14471 Dátum: 2011 Július 11, 13:17:36 »

http://www.youtube.com/watch?v=HWSffc2PN60

http://www.youtube.com/watch?v=cK6Uy4faVOw&feature=related

Maresz és a Callook motorjánál is volt egy tipikus kopogás, amikor meghajtották, ami nem szelephézag volt, csak hasonló hang.

Az én egyenesfogazású vezérműkerekes motoromnál még hangosabb és ijesztőbb volt ez a kopogás, de nekem csak félmeleg állapotban volt, nekik pedig akkor, amikor meleg volt, mondjuk egy teljesítmény mérés vagy utcai meghajtás után.

Ellenőriztem mindent, de nem találtam hibát, ekkor pár üzenetemre válaszolktak a tengeren túlról és a következőket állapítottam meg.

A gyári vezérműkerék illesztve van a főtengely hajtókerekéhez -4 től +7 ig vannak számozva a kerekek, ez bele van ütve. Amikor vezérműtengelyt cserél az ember, általában sport tengelyt tesz bele alu kerékkel. Ez a kerék nem illesztett és a foghézaga (lásd videók) olyan, amilyen. Aki szerencsés annak kisebb vagy jó, aki szerencsétlenebb, annak nagyobb. Ez abban mutatkozik meg, hogy menet közben is kopog, hiszen van egy olyan pont a hegyesebb tengelyeknél (w120, C45 és felfelé), hogy a rugók "kirúgják" a tengelyt és a foghézagot "megkoppantja". Ez erős rugóknál hatványozottan jelentkezik, továbbá az egyenes fogazású tengelyeknél pedig még inkább. Ha a foghézag nagy, akkor az egyenes fogazású tengely csendesebb, de kopogásra hajlamosabb, ha kicsi akkor nem kopog, csak sír, süvít.
Jellemzője ennek a kopogásnak, hogy kb 1500 fordulat felett megszűnik, mert a tengelyt már forog olyan gyorsan, hogy a visszarúgó rugók ne érjék utol. Kicsit nehéz megfogalmazni, de azt hiszem érthető miről írok.
A zaj bosszantó, de valójában nem okoz bajt, nem is lehet ellene igazán mit tenni.
Jellemző még az, hogy a foghézag a hőmérséklet növelésével, változásával változik, így a zaj is változik, néha megszűnik, néha meg előjön.
Ez a blokk tágulásának köszönhető.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14470 Dátum: 2011 Július 11, 10:31:58 »

szerintem körkivágó fűrész de a kérdésem arra írányult hogy a fúrók álltalában lyuk képzésre valók tehát mondhatni minden fúró lyukfúró hacsak neked nincs olyan ami mondjuk lyuk foltozó vagy lyukszűkítő vagy lyukeltüntető fúró Kiss
persze, értettem Cool
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14469 Dátum: 2011 Július 11, 10:21:41 »

akkor ez mi?
<beszúrt kép törölve>
szerintem körkivágó fűrész de a kérdésem arra írányult hogy a fúrók álltalában lyuk képzésre valók tehát mondhatni minden fúró lyukfúró hacsak neked nincs olyan ami mondjuk lyuk foltozó vagy lyukszűkítő vagy lyukeltüntető fúró Kiss

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14468 Dátum: 2011 Július 11, 10:06:49 »

és ezekkel karácsonyfát lehet fúrni vagy lukat , mert ha utóbbit akkor az a gyanum hogy minden fúró lyuk fúró Undecided
akkor ez mi?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14467 Dátum: 2011 Július 11, 09:32:58 »

Vidéken ez a karácsonyfa fúró, városban körmaró.
és ezekkel karácsonyfát lehet fúrni vagy lukat , mert ha utóbbit akkor az a gyanum hogy minden fúró lyuk fúró Undecided

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14466 Dátum: 2011 Július 11, 00:09:09 »

Majd rájössz, hogy ilyen nagy ablakkal milyen könnyen és gyorsan lehet a kerék felől meghúzni a szívócső talpcsavarjait, illetve gyertyát cserélni szitkozódás és véres kéz nélkül. Én nagyon örülök, hogy annak idején nekiestem flexel a gépnek.
hátfal nélkül meg könnyű kivenni a motort.... Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14465 Dátum: 2011 Július 10, 22:33:31 »


Én úgy csinálnám, hogy amikor bent van a motor, akkor odaméred a karbit, bejelölöd és IKEA-s csaptelep kivágóval csinálsz 2x2 db 35 mm-es lyukat.Én is így csináltam, semmit nem kell lebontani, csak a karbit levenni.

Nehéz pontosan kiméregetni, mert valahogy minden bogár más egy kicsit. Vagy bazinagy lyukat vágsz és biztos jó, vagy pontosan kell kimérni.
Majd rájössz, hogy ilyen nagy ablakkal milyen könnyen és gyorsan lehet a kerék felől meghúzni a szívócső talpcsavarjait, illetve gyertyát cserélni szitkozódás és véres kéz nélkül. Én nagyon örülök, hogy annak idején nekiestem flexel a gépnek.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14464 Dátum: 2011 Július 10, 22:26:52 »

http://www.aircooledtech.com/weber_ict/

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14463 Dátum: 2011 Július 10, 22:15:48 »

nem annyira nevezném olcsónak  Undecided
Nem is azt írta, hogy olcsó, hanem azt, hogy olcso. Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14462 Dátum: 2011 Július 10, 21:25:16 »

nem annyira nevezném olcsónak  Undecided
"olcsó"

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14461 Dátum: 2011 Július 10, 21:21:27 »

3db szett jófajta 40e körül van
amivel nem 1 x fursz...
nem annyira nevezném olcsónak  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14460 Dátum: 2011 Július 10, 20:21:23 »

jó olcsón nekem is kéne !
3db szett jófajta 40e körül van
amivel nem 1 x fursz...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14459 Dátum: 2011 Július 10, 19:57:52 »

jó olcso cucc imádom....van 1 szettem  Grin
jó olcsón nekem is kéne !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14458 Dátum: 2011 Július 10, 19:57:06 »

Vidéken ez a karácsonyfa fúró, városban körmaró.
jó olcso cucc imádom....van 1 szettem  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14457 Dátum: 2011 Július 10, 19:56:03 »

csak h tanulj
<beszúrt kép törölve>

Vidéken ez a karácsonyfa fúró, városban körmaró.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14456 Dátum: 2011 Július 10, 19:53:47 »

weber 34 ict karbihoz kéne nekem leirás rajz valami.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14455 Dátum: 2011 Július 10, 19:53:12 »

még milyen fúró van taníccs!! Grin
csak h tanulj

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14454 Dátum: 2011 Július 10, 18:56:44 »

még milyen fúró van taníccs!! Grin

Van rendes vagy furat fúró és van a lyuk fúró, ami nagyobb.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14453 Dátum: 2011 Július 10, 16:53:46 »

én lyuk furóval szoktam jó pepecselös
még milyen fúró van taníccs!! Grin

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14452 Dátum: 2011 Július 10, 16:44:43 »

na tegnap megvolt a mexikoim elsö nagyobb utja
cirka 120km-140km ebbe volt városi dugó is és 40fok meleg
minden tökéletes  nem melegszik szépen megy minden tartományba
és 9körül evett
és délután 3körül mennyit evett? Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14451 Dátum: 2011 Július 10, 16:43:49 »


Én úgy csinálnám, hogy amikor bent van a motor, akkor odaméred a karbit, bejelölöd és IKEA-s csaptelep kivágóval csinálsz 2x2 db 35 mm-es lyukat.Én is így csináltam, semmit nem kell lebontani, csak a karbit levenni.

Nehéz pontosan kiméregetni, mert valahogy minden bogár más egy kicsit. Vagy bazinagy lyukat vágsz és biztos jó, vagy pontosan kell kimérni.
én lyuk furóval szoktam jó pepecselös

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14450 Dátum: 2011 Július 10, 16:41:42 »

na tegnap megvolt a mexikoim elsö nagyobb utja
cirka 120km-140km ebbe volt városi dugó is és 40fok meleg
minden tökéletes  nem melegszik szépen megy minden tartományba
és 9körül evett

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #14449 Dátum: 2011 Július 10, 16:41:25 »

Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14448 Dátum: 2011 Július 10, 16:11:06 »

Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?


Én úgy csinálnám, hogy amikor bent van a motor, akkor odaméred a karbit, bejelölöd és IKEA-s csaptelep kivágóval csinálsz 2x2 db 35 mm-es lyukat.Én is így csináltam, semmit nem kell lebontani, csak a karbit levenni.

Nehéz pontosan kiméregetni, mert valahogy minden bogár más egy kicsit. Vagy bazinagy lyukat vágsz és biztos jó, vagy pontosan kell kimérni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14447 Dátum: 2011 Július 10, 08:25:05 »

Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
a lila részt kompletten levágod, akkor tuti hozzáférsz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #14446 Dátum: 2011 Július 09, 17:36:48 »

Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
Maresz biztosan tudja.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14445 Dátum: 2011 Július 09, 17:31:40 »

Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.