www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:15:25
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3377150 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14484 Dátum:
2011 Július 11, 22:48:43 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2011 Július 11, 22:30:25
Mennyire sürgős?
megoldottam:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14483 Dátum:
2011 Július 11, 22:33:46 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/07/fuvokazas.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14482 Dátum:
2011 Július 11, 22:30:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 10, 19:53:47
weber 34 ict karbihoz kéne nekem leirás rajz valami.....
Mennyire sürgős?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14481 Dátum:
2011 Július 11, 20:10:51 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 Július 11, 19:18:43
Akkor ezt miert a korkiszurohoz irtad? ;-)
A lepcsos furo elnevezest en is ismerem/hasznaltam, de az a Stunt altal körmarónak nevezett okossag altalam ismert neve.
http://hapsi96.blogspot.hu/
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14480 Dátum:
2011 Július 11, 19:18:43 »
Idézetet írta: Zoli - 2011 Július 11, 19:10:51
Én lépcsős fúrónak is hallottam már.
Akkor ezt miert a korkiszurohoz irtad? ;-)
A lepcsos furo elnevezest en is ismerem/hasznaltam, de az a Stunt altal körmarónak nevezett okossag altalam ismert neve.
Buzi, aki fékez! :-)))
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14479 Dátum:
2011 Július 11, 19:10:51 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Július 11, 10:06:49
akkor ez mi?
<beszúrt kép törölve>
http://hapsi96.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14478 Dátum:
2011 Július 11, 16:23:50 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Július 11, 00:09:09
hátfal nélkül meg könnyű kivenni a motort....
na ez meg a másik
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14477 Dátum:
2011 Július 11, 14:15:01 »
Idézetet írta: kipe - 2011 Július 11, 13:49:57
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14476 Dátum:
2011 Július 11, 14:14:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 11, 14:03:29
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14475 Dátum:
2011 Július 11, 14:03:29 »
Idézetet írta: kipe - 2011 Július 11, 13:49:57
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
kipe
Hozzászólások: 4100
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14474 Dátum:
2011 Július 11, 13:49:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 11, 13:22:56
Gyári tengellyel nincs, mert az nem annyira hegyes, nem ébrednek akkora erők és a kerék is pontosabb, még akkor is, ha nem belevaló a tengely, hanem másik motorból jött...
http://car-tarsak.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14473 Dátum:
2011 Július 11, 13:22:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 11, 13:19:29
ez igy van....föleg ha nagyon meleg van........de csak alpjáraton fordulaton semmi.....
én sokáig szelpházag bajnak hittem,cseréltem himbát,tökét,olajnyomás kurva jó rámértem......
Gyári tengellyel nincs, mert az nem annyira hegyes, nem ébrednek akkora erők és a kerék is pontosabb, még akkor is, ha nem belevaló a tengely, hanem másik motorból jött...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14472 Dátum:
2011 Július 11, 13:19:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 11, 13:17:36
http://www.youtube.com/watch?v=HWSffc2PN60
http://www.youtube.com/watch?v=cK6Uy4faVOw&feature=related
Maresz és a Callook motorjánál is volt egy tipikus kopogás, amikor meghajtották, ami nem szelephézag volt, csak hasonló hang.
Az én egyenesfogazású vezérműkerekes motoromnál még hangosabb és ijesztőbb volt ez a kopogás, de nekem csak félmeleg állapotban volt, nekik pedig akkor, amikor meleg volt, mondjuk egy teljesítmény mérés vagy utcai meghajtás után.
Ellenőriztem mindent, de nem találtam hibát, ekkor pár üzenetemre válaszolktak a tengeren túlról és a következőket állapítottam meg.
A gyári vezérműkerék illesztve van a főtengely hajtókerekéhez -4 től +7 ig vannak számozva a kerekek, ez bele van ütve. Amikor vezérműtengelyt cserél az ember, általában sport tengelyt tesz bele alu kerékkel. Ez a kerék nem illesztett és a foghézaga (lásd videók) olyan, amilyen. Aki szerencsés annak kisebb vagy jó, aki szerencsétlenebb, annak nagyobb. Ez abban mutatkozik meg, hogy menet közben is kopog, hiszen van egy olyan pont a hegyesebb tengelyeknél (w120, C45 és felfelé), hogy a rugók "kirúgják" a tengelyt és a foghézagot "megkoppantja". Ez erős rugóknál hatványozottan jelentkezik, továbbá az egyenes fogazású tengelyeknél pedig még inkább. Ha a foghézag nagy, akkor az egyenes fogazású tengely csendesebb, de kopogásra hajlamosabb, ha kicsi akkor nem kopog, csak sír, süvít.
Jellemzője ennek a kopogásnak, hogy kb 1500 fordulat felett megszűnik, mert a tengelyt már forog olyan gyorsan, hogy a visszarúgó rugók ne érjék utol. Kicsit nehéz megfogalmazni, de azt hiszem érthető miről írok.
A zaj bosszantó, de valójában nem okoz bajt, nem is lehet ellene igazán mit tenni.
Jellemző még az, hogy a foghézag a hőmérséklet növelésével, változásával változik, így a zaj is változik, néha megszűnik, néha meg előjön.
Ez a blokk tágulásának köszönhető.
ez igy van....föleg ha nagyon meleg van........de csak alpjáraton fordulaton semmi.....
én sokáig szelpházag bajnak hittem,cseréltem himbát,tökét,olajnyomás kurva jó rámértem......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14471 Dátum:
2011 Július 11, 13:17:36 »
http://www.youtube.com/watch?v=HWSffc2PN60
http://www.youtube.com/watch?v=cK6Uy4faVOw&feature=related
Maresz és a Callook motorjánál is volt egy tipikus kopogás, amikor meghajtották, ami nem szelephézag volt, csak hasonló hang.
Az én egyenesfogazású vezérműkerekes motoromnál még hangosabb és ijesztőbb volt ez a kopogás, de nekem csak félmeleg állapotban volt, nekik pedig akkor, amikor meleg volt, mondjuk egy teljesítmény mérés vagy utcai meghajtás után.
Ellenőriztem mindent, de nem találtam hibát, ekkor pár üzenetemre válaszolktak a tengeren túlról és a következőket állapítottam meg.
A gyári vezérműkerék illesztve van a főtengely hajtókerekéhez -4 től +7 ig vannak számozva a kerekek, ez bele van ütve. Amikor vezérműtengelyt cserél az ember, általában sport tengelyt tesz bele alu kerékkel. Ez a kerék nem illesztett és a foghézaga (lásd videók) olyan, amilyen. Aki szerencsés annak kisebb vagy jó, aki szerencsétlenebb, annak nagyobb. Ez abban mutatkozik meg, hogy menet közben is kopog, hiszen van egy olyan pont a hegyesebb tengelyeknél (w120, C45 és felfelé), hogy a rugók "kirúgják" a tengelyt és a foghézagot "megkoppantja". Ez erős rugóknál hatványozottan jelentkezik, továbbá az egyenes fogazású tengelyeknél pedig még inkább. Ha a foghézag nagy, akkor az egyenes fogazású tengely csendesebb, de kopogásra hajlamosabb, ha kicsi akkor nem kopog, csak sír, süvít.
Jellemzője ennek a kopogásnak, hogy kb 1500 fordulat felett megszűnik, mert a tengelyt már forog olyan gyorsan, hogy a visszarúgó rugók ne érjék utol. Kicsit nehéz megfogalmazni, de azt hiszem érthető miről írok.
A zaj bosszantó, de valójában nem okoz bajt, nem is lehet ellene igazán mit tenni.
Jellemző még az, hogy a foghézag a hőmérséklet növelésével, változásával változik, így a zaj is változik, néha megszűnik, néha meg előjön.
Ez a blokk tágulásának köszönhető.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14470 Dátum:
2011 Július 11, 10:31:58 »
Idézetet írta: tati - 2011 Július 11, 10:21:41
szerintem körkivágó fűrész de a kérdésem arra írányult hogy a fúrók álltalában lyuk képzésre valók tehát mondhatni minden fúró lyukfúró hacsak neked nincs olyan ami mondjuk lyuk foltozó vagy lyukszűkítő vagy lyukeltüntető fúró
persze, értettem
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14469 Dátum:
2011 Július 11, 10:21:41 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Július 11, 10:06:49
akkor ez mi?
<beszúrt kép törölve>
szerintem körkivágó fűrész de a kérdésem arra írányult hogy a fúrók álltalában lyuk képzésre valók tehát mondhatni minden fúró lyukfúró hacsak neked nincs olyan ami mondjuk lyuk foltozó vagy lyukszűkítő vagy lyukeltüntető fúró
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14468 Dátum:
2011 Július 11, 10:06:49 »
Idézetet írta: tati - 2011 Július 11, 09:32:58
és ezekkel karácsonyfát lehet fúrni vagy lukat , mert ha utóbbit akkor az a gyanum hogy minden fúró lyuk fúró
akkor ez mi?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14467 Dátum:
2011 Július 11, 09:32:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 10, 19:56:03
Vidéken ez a karácsonyfa fúró, városban körmaró.
és ezekkel karácsonyfát lehet fúrni vagy lukat , mert ha utóbbit akkor az a gyanum hogy minden fúró lyuk fúró
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14466 Dátum:
2011 Július 11, 00:09:09 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Július 10, 22:33:31
Majd rájössz, hogy ilyen nagy ablakkal milyen könnyen és gyorsan lehet a kerék felől meghúzni a szívócső talpcsavarjait, illetve gyertyát cserélni szitkozódás és véres kéz nélkül. Én nagyon örülök, hogy annak idején nekiestem flexel a gépnek.
hátfal nélkül meg könnyű kivenni a motort....
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14465 Dátum:
2011 Július 10, 22:33:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 10, 16:11:06
Én úgy csinálnám, hogy amikor bent van a motor, akkor odaméred a karbit, bejelölöd és IKEA-s csaptelep kivágóval csinálsz 2x2 db 35 mm-es lyukat.Én is így csináltam, semmit nem kell lebontani, csak a karbit levenni.
Nehéz pontosan kiméregetni, mert valahogy minden bogár más egy kicsit. Vagy bazinagy lyukat vágsz és biztos jó, vagy pontosan kell kimérni.
Majd rájössz, hogy ilyen nagy ablakkal milyen könnyen és gyorsan lehet a kerék felől meghúzni a szívócső talpcsavarjait, illetve gyertyát cserélni szitkozódás és véres kéz nélkül. Én nagyon örülök, hogy annak idején nekiestem flexel a gépnek.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14464 Dátum:
2011 Július 10, 22:26:52 »
http://www.aircooledtech.com/weber_ict/
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14463 Dátum:
2011 Július 10, 22:15:48 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Július 10, 21:21:27
nem annyira nevezném olcsónak
Nem is azt írta, hogy olcsó, hanem azt, hogy olcso.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14462 Dátum:
2011 Július 10, 21:25:16 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Július 10, 21:21:27
nem annyira nevezném olcsónak
"olcsó"
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14461 Dátum:
2011 Július 10, 21:21:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 10, 20:21:23
3db szett jófajta 40e körül van
amivel nem 1 x fursz...
nem annyira nevezném olcsónak
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14460 Dátum:
2011 Július 10, 20:21:23 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Július 10, 19:57:52
jó olcsón nekem is kéne !
3db szett jófajta 40e körül van
amivel nem 1 x fursz...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14459 Dátum:
2011 Július 10, 19:57:52 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 10, 19:57:06
jó olcso cucc imádom....van 1 szettem
jó olcsón nekem is kéne !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14458 Dátum:
2011 Július 10, 19:57:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 10, 19:56:03
Vidéken ez a karácsonyfa fúró, városban körmaró.
jó olcso cucc imádom....van 1 szettem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14457 Dátum:
2011 Július 10, 19:56:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 10, 19:53:12
csak h tanulj
<beszúrt kép törölve>
Vidéken ez a karácsonyfa fúró, városban körmaró.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14456 Dátum:
2011 Július 10, 19:53:47 »
weber 34 ict karbihoz kéne nekem leirás rajz valami.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14455 Dátum:
2011 Július 10, 19:53:12 »
Idézetet írta: tati - 2011 Július 10, 16:53:46
még milyen fúró van taníccs!!
csak h tanulj
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14454 Dátum:
2011 Július 10, 18:56:44 »
Idézetet írta: tati - 2011 Július 10, 16:53:46
még milyen fúró van taníccs!!
Van rendes vagy furat fúró és van a lyuk fúró, ami nagyobb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14453 Dátum:
2011 Július 10, 16:53:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 10, 16:43:49
én lyuk furóval szoktam jó pepecselös
még milyen fúró van taníccs!!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14452 Dátum:
2011 Július 10, 16:44:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 10, 16:41:42
na tegnap megvolt a mexikoim elsö nagyobb utja
cirka 120km-140km ebbe volt városi dugó is és 40fok meleg
minden tökéletes nem melegszik szépen megy minden tartományba
és 9körül evett
és délután 3körül mennyit evett?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14451 Dátum:
2011 Július 10, 16:43:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 10, 16:11:06
Én úgy csinálnám, hogy amikor bent van a motor, akkor odaméred a karbit, bejelölöd és IKEA-s csaptelep kivágóval csinálsz 2x2 db 35 mm-es lyukat.Én is így csináltam, semmit nem kell lebontani, csak a karbit levenni.
Nehéz pontosan kiméregetni, mert valahogy minden bogár más egy kicsit. Vagy bazinagy lyukat vágsz és biztos jó, vagy pontosan kell kimérni.
én lyuk furóval szoktam jó pepecselös
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14450 Dátum:
2011 Július 10, 16:41:42 »
na tegnap megvolt a mexikoim elsö nagyobb utja
cirka 120km-140km ebbe volt városi dugó is és 40fok meleg
minden tökéletes nem melegszik szépen megy minden tartományba
és 9körül evett
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14449 Dátum:
2011 Július 10, 16:41:25 »
Idézetet írta: ratro - 2011 Július 09, 17:31:40
Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
...
[a csatolmányt egy admin törölte]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14448 Dátum:
2011 Július 10, 16:11:06 »
Idézetet írta: ratro - 2011 Július 09, 17:31:40
Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
Én úgy csinálnám, hogy amikor bent van a motor, akkor odaméred a karbit, bejelölöd és IKEA-s csaptelep kivágóval csinálsz 2x2 db 35 mm-es lyukat.Én is így csináltam, semmit nem kell lebontani, csak a karbit levenni.
Nehéz pontosan kiméregetni, mert valahogy minden bogár más egy kicsit. Vagy bazinagy lyukat vágsz és biztos jó, vagy pontosan kell kimérni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14447 Dátum:
2011 Július 10, 08:25:05 »
Idézetet írta: ratro - 2011 Július 09, 17:31:40
Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
a lila részt kompletten levágod, akkor tuti hozzáférsz :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14446 Dátum:
2011 Július 09, 17:36:48 »
Idézetet írta: ratro - 2011 Július 09, 17:31:40
Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
Maresz biztosan tudja.
1963 VW1200 DeLuxe
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14445 Dátum:
2011 Július 09, 17:31:40 »
Bejelölné valaki, hogy a weberekhez hova kell vágni a szerelőnyílást?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...