www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:10:33
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3382295 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21324 Dátum:
2015 Március 08, 21:51:21 »
Idézetet írta: Mr.va - 2015 Március 08, 20:45:32
Nekem 52,7 és 7 colos a felnim.És pont sikban van.Gyári széles futómüvel.Tehát az et 30 különbség + 0,5 col illetve 3 centi kifelé az 7,6at centit lóg ki.Et 23 ról nem hallotam de attól még lehet.
Porsche feked van? Mert az is szelesit.
A matekot nem ertem. A Te szamaidhoz viszonyítva: et30 = 3 cm + 0,5 coll/2 (mert kifele es befele is szelesebb es 1 coll az 2,57 cm) = 0,65 cm tehat kb 3,65 cm-vel lenne kijjebb a felni külső szele plusz a porshe fek, amire fejből nem emlékszem mennyit szelesit. Peres mondjuk 195/40-45 gumival a 4 centi oke lehet. Ha külső a szelesizes akkor meg eselyesebb
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21323 Dátum:
2015 Március 08, 20:45:32 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 Március 08, 19:58:58
Necces..de a szelesitesek inkabb két centis lepcsokben szoktak lenni.. a 2 centissel tuti nem, de a 4-gyel mar elfer szerintem.
Volt et23-as cup1?
Nekem 52,7 és 7 colos a felnim.És pont sikban van.Gyári széles futómüvel.Tehát az et 30 különbség + 0,5 col illetve 3 centi kifelé az 7,6at centit lóg ki.Et 23 ról nem hallotam de attól még lehet.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21322 Dátum:
2015 Március 08, 19:58:58 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2015 Március 08, 09:43:34
Elől tuti nem.
Necces..de a szelesitesek inkabb két centis lepcsokben szoktak lenni.. a 2 centissel tuti nem, de a 4-gyel mar elfer szerintem.
Volt et23-as cup1?
«
Utoljára szerkesztve: 2015 Március 08, 20:02:19 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21321 Dátum:
2015 Március 08, 09:43:34 »
Idézetet írta: tusam - 2015 Március 08, 08:42:45
Hello Urak!
A 7.5 x17 porsche cup1 felni 23as ETvel elfer a porsche futomuves 1303 sarvedoje alatt? (kb 3 centit szelesitett sarvedo de pontosan nem tudom)
Elől tuti nem.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21320 Dátum:
2015 Március 08, 08:42:45 »
Hello Urak!
A 7.5 x17 porsche cup1 felni 23as ETvel elfer a porsche futomuves 1303 sarvedoje alatt? (kb 3 centit szelesitett sarvedo de pontosan nem tudom)
vezo76
Hozzászólások: 275
06306358539
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21319 Dátum:
2015 Március 07, 20:34:11 »
Idézetet írta: abes - 2015 Március 07, 20:27:57
Ha gyárit tettél bele akkor azért pattog, mert nincs a húzófokozatának csillapítása. WagonR-é rövidebb, picit puhább és mindkét irányba csillapít.
ok thx
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21318 Dátum:
2015 Március 07, 20:27:57 »
Idézetet írta: vezo76 - 2015 Március 07, 19:50:33
Helló. Találtam egy megoldást ültető magos futómű pattogásra. Lad gátló lerázta a vesekövem u.e. hallottam trabirol. Kipróbáltam ignis hátsó gátlóval pattogni pattog de nem brutálisan. Ha esetleg érdekel vkit csináltam fotókat.
Ha gyárit tettél bele akkor azért pattog, mert nincs a húzófokozatának csillapítása. WagonR-é rövidebb, picit puhább és mindkét irányba csillapít.
vezo76
Hozzászólások: 275
06306358539
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21317 Dátum:
2015 Március 07, 19:50:33 »
Helló. Találtam egy megoldást ültető magos futómű pattogásra. Lad gátló lerázta a vesekövem u.e. hallottam trabirol. Kipróbáltam ignis hátsó gátlóval pattogni pattog de nem brutálisan. Ha esetleg érdekel vkit csináltam fotókat.
mágus
Hozzászólások: 256
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21316 Dátum:
2015 Március 02, 19:39:48 »
Idézetet írta: taki-vw - 2015 Március 02, 17:59:26
Villám láma kérdés! Ugye jól tudom, hogy bogárba építhetőség szempontjából lényegtelen, hogy a motort T2 tranyóból bontották?
Istenigazádiból lényegtelen hacsak nem typ4-es motorról van szó. A sima transzporter motor jó bogárba, csak a két alsó motortartó tőcsavart kell rövidebbre cserélni, de ki lehet hézgolni is akár, de az kókány.
taki-vw
Hozzászólások: 22
A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21315 Dátum:
2015 Március 02, 17:59:26 »
Villám láma kérdés! Ugye jól tudom, hogy bogárba építhetőség szempontjából lényegtelen, hogy a motort T2 tranyóból bontották?
Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21314 Dátum:
2015 Március 02, 15:46:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Március 01, 18:52:17
Ezt most csak én nem értem?
Minek két pedál?
Nem két pedál van, csak összehasonlítja a gyárival. Mint tudjuk annak a karnak, amibe a bowden van akasztva szar a megvezetése, szar a görgője, a pedálnak meg pláne szar a görgő sínje, kiváltképpen, ha nem gyári a karbid és rudazatod.
Maga a pedál is egy gagyi, ehhez képest, pláne az alsó csapja meg a "visszahúzó" rugója.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21313 Dátum:
2015 Március 02, 12:09:15 »
Ez már nem benzin amit mostanában lehet kapni. Leginkább "LÖTTY" ami még a firkákat is is feloldja.
Idézetet írta: abes - 2015 Március 02, 11:27:16
Vagy csak megette a benzin.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21312 Dátum:
2015 Március 02, 11:27:16 »
Idézetet írta: tati - 2015 Március 02, 09:33:54
szerintem nem, inkább az állásban kiszárad és ha szárazon van sokat mozgatva akkor eltörik....
Vagy csak megette a benzin.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21311 Dátum:
2015 Március 02, 09:50:51 »
Idézetet írta: tati - 2015 Március 02, 09:33:54
szerintem nem, inkább az állásban kiszárad és ha szárazon van sokat mozgatva akkor eltörik....
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21310 Dátum:
2015 Március 02, 09:33:54 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2015 Március 02, 09:26:46
Megkérdezem itt is, hátha van valakinek tapasztalata.
Gyorsító membrán túlvezérelhető? Elszakadhat rossz beállítástól? Valami Weber...:-)
szerintem nem, inkább az állásban kiszárad és ha szárazon van sokat mozgatva akkor eltörik....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21309 Dátum:
2015 Március 02, 09:26:46 »
Megkérdezem itt is, hátha van valakinek tapasztalata.
Gyorsító membrán túlvezérelhető? Elszakadhat rossz beállítástól? Valami Weber...:-)
Bácsi Győző
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21308 Dátum:
2015 Március 02, 08:45:32 »
Idézetet írta: Mákos - 2015 Február 10, 19:35:42
Napasztmek.
Ha már így az első futómű szóba került......
http://sleepair.blogspot.hu/2011/08/vw-1300-elso-futomu-tuning-vol-2.html
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21307 Dátum:
2015 Március 01, 23:13:16 »
Idézetet írta: tati - 2015 Március 01, 22:29:00
asszem amennyi idő alatt megeszek egy tábla egészmogyorós milkacsokit takeszolok is egy ilyet .... lehet még úgy is hogy az egyik kezem bedugom a seggembe
Az másodikat add postára légyszi, milka nem akadály
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21306 Dátum:
2015 Március 01, 22:29:00 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Március 01, 16:04:06
Ez nagyon megéri, mert a gyári, pláne 100 évesen eléggé oda van már.
https://www.youtube.com/watch?v=JLXhukA2oqw
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1333757
Szerintem rendelek kettőt.
asszem amennyi idő alatt megeszek egy tábla egészmogyorós milkacsokit takeszolok is egy ilyet .... lehet még úgy is hogy az egyik kezem bedugom a seggembe
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21305 Dátum:
2015 Március 01, 22:26:40 »
Idézetet írta: somci - 2015 Március 01, 22:14:23
Ezzel távolabb kerül egymástól a gáz és a fék pedál?
Kipróbáltam Stone bogarát, de nagyon necces a nagy méreteim miatt. Gázról leemelve a lábam beakad a fékpedál peremébe a cipőm. És ez még csak nem is a téli bakancsom volt.
Másik bajom, hogy nem tudtam eléggé hátra tolni az ülést, hogy kényelmesen tartsam a lábam. A kormány alatt is nehezen préseltem át a lábam beszállásnál. Miket tudtom javasolni 193cm-re, 47-48-as lábra? Mondjuk ez inkább SZMB lehet, sorry.
a pedálra semmit de egy alacsonyabb ülés ami eleve hátrébb van hegesztve a lábakon meg egy sportkormány segít hogy be tudj mászni, a 193centi az nem nagy szám ,a negyvennyolcas láb az már elég durva
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21304 Dátum:
2015 Március 01, 22:20:26 »
Buzi, aki fékez! :-)))
somci
Hozzászólások: 402
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21303 Dátum:
2015 Március 01, 22:14:23 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Március 01, 16:04:06
Ez nagyon megéri, mert a gyári, pláne 100 évesen eléggé oda van már.
https://www.youtube.com/watch?v=JLXhukA2oqw
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1333757
Szerintem rendelek kettőt.
Ezzel távolabb kerül egymástól a gáz és a fék pedál?
Kipróbáltam Stone bogarát, de nagyon necces a nagy méreteim miatt. Gázról leemelve a lábam beakad a fékpedál peremébe a cipőm. És ez még csak nem is a téli bakancsom volt.
Másik bajom, hogy nem tudtam eléggé hátra tolni az ülést, hogy kényelmesen tartsam a lábam. A kormány alatt is nehezen préseltem át a lábam beszállásnál. Miket tudtom javasolni 193cm-re, 47-48-as lábra? Mondjuk ez inkább SZMB lehet, sorry.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21302 Dátum:
2015 Március 01, 21:51:24 »
Az egyikkel a gázt adod, a másikkal a levegőt
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Március 01, 18:52:17
Ezt most csak én nem értem?
Minek két pedál?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21301 Dátum:
2015 Március 01, 19:44:35 »
Idézetet írta: StumRobi - 2015 Március 01, 19:08:52
igen
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21300 Dátum:
2015 Március 01, 19:08:52 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Március 01, 18:52:17
Ezt most csak én nem értem?
Minek két pedál?
igen
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21299 Dátum:
2015 Március 01, 18:52:17 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Március 01, 16:04:06
Ez nagyon megéri, mert a gyári, pláne 100 évesen eléggé oda van már.
https://www.youtube.com/watch?v=JLXhukA2oqw
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1333757
Szerintem rendelek kettőt.
Ezt most csak én nem értem?
Minek két pedál?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21298 Dátum:
2015 Március 01, 16:04:06 »
Ez nagyon megéri, mert a gyári, pláne 100 évesen eléggé oda van már.
https://www.youtube.com/watch?v=JLXhukA2oqw
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1333757
Szerintem rendelek kettőt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21297 Dátum:
2015 Február 15, 22:46:41 »
Idézetet írta: Narancs - 2015 Február 15, 20:39:13
Igen komoly motor!
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?200581
Nyami
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21296 Dátum:
2015 Február 15, 20:39:13 »
Igen komoly motor!
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?200581
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21295 Dátum:
2015 Február 12, 22:56:54 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2015 Február 12, 17:09:36
Pedig valószínűleg vevő is lenne, ha a keskenyített ültetős híd árához képest lentebb tudna maradni. Persze nem lenne olyan magyar hatóság, amelyik hajlandó lenne műbizonylatot kiadni rá.
570 dollar egy sima, hagyomanyosan allithato Atomwerk hid, lengokarok, minden nelkul. (a tugorgos csapagyak, amin a rugokotegek forognak, asszem benne vannak). Ezt a hidraulikus legalabb ketszeresere tippelem.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21294 Dátum:
2015 Február 12, 20:26:56 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Február 12, 17:38:10
Ezt nem tagadom, lévén ez természetes...
Bácsi Győző
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21293 Dátum:
2015 Február 12, 18:40:31 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Február 12, 17:38:10
arról nem is beszélve hogy a tengelycsonk eredeti csomagolására rá van írva hogy csak dísznekvaló közúti forgalomban nem vehet részt....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21292 Dátum:
2015 Február 12, 17:38:10 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2015 Február 12, 17:09:36
Pedig valószínűleg vevő is lenne, ha a keskenyített ültetős híd árához képest lentebb tudna maradni. Persze nem lenne olyan magyar hatóság, amelyik hajlandó lenne műbizonylatot kiadni rá.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21291 Dátum:
2015 Február 12, 17:11:56 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Február 12, 16:12:55
Persze ha magyar viszonylatban gondolkozol, külföldön meg kellene a papír.....
Egy mechanikus változat bekerülési költségéhez mérten szerintem itthon is többszörösét költik el az emberek szétvagdalt hidakra néha.
A kísérletezés sokba kerül, de apránként kell kiadni, csak az idő fogy...:-) Az enyém eddig egy garnitúra tűgörgő árában van, de nekem szerencsém volt. Igaz, három évem ment rá...
Bácsi Győző
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21290 Dátum:
2015 Február 12, 17:09:36 »
Idézetet írta: tati - 2015 Február 12, 15:41:47
érdeklődő, nézgelődő lenne, vevő nem....
Pedig valószínűleg vevő is lenne, ha a keskenyített ültetős híd árához képest lentebb tudna maradni. Persze nem lenne olyan magyar hatóság, amelyik hajlandó lenne műbizonylatot kiadni rá.
Bácsi Győző
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21289 Dátum:
2015 Február 12, 16:12:55 »
Idézetet írta: tati - 2015 Február 12, 15:41:47
érdeklődő, nézgelődő lenne, vevő nem....
Persze ha magyar viszonylatban gondolkozol, külföldön meg kellene a papír.....
Egy mechanikus változat bekerülési költségéhez mérten szerintem itthon is többszörösét költik el az emberek szétvagdalt hidakra néha.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21288 Dátum:
2015 Február 12, 15:41:47 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Február 12, 15:27:02
Mert lenne rá vevő.
Idézzem a közmondást?
érdeklődő, nézgelődő lenne, vevő nem....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21287 Dátum:
2015 Február 12, 15:27:02 »
Idézetet írta: tati - 2015 Február 12, 12:56:02
mi a szarnak ez?
Mert lenne rá vevő.
Idézzem a közmondást?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21286 Dátum:
2015 Február 12, 12:56:02 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Február 12, 11:46:09
Mellesleg ilyet biztos tudnál csinálni.
Nem is értem miért nem állt még rá senki. Persze a papíroztatása nagy kérdés.
mi a szarnak ez?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21285 Dátum:
2015 Február 12, 11:46:09 »
Idézetet írta: tati - 2015 Február 10, 21:23:54
ez mifaszom?
Mellesleg ilyet biztos tudnál csinálni.
Nem is értem miért nem állt még rá senki. Persze a papíroztatása nagy kérdés.
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...