www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Július 21, 15:26:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920423 Hozzaszólás 218 Témában írta 1608 Felhasználó
Legújabb tag: Gyeti71
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10920760 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79105 Dátum: 2019 április 21, 14:08:32 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79104 Dátum: 2019 április 21, 14:07:40 »

Egyenes borda mentes cső való kipufogóra, de menet közben úgy se fogod hallani.
Ha még is zavar akkor kell rá egy hangfogó.
http://hu.parkingpreheater.com/parking-heater-parts/exhaust-silencer-for-air-heater-to-cut-down.html
Most csak olyan csövem volt amivel összeraktam, de akkor lehet jól gondolom, hogy a bordás/hullámos csőbelső lehet a kellemetlen hang okozója. Alighanem leveszem és kerítek rá valami sima belső felületű csövet kipufogónak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14868

« Hozzászólás #79103 Dátum: 2019 április 21, 13:47:38 »

Mostanra egy gondom maradt a kályhával, eléggé hangosan...
Egyenes borda mentes cső való kipufogóra, de menet közben úgy se fogod hallani.
Ha még is zavar akkor kell rá egy hangfogó.
http://hu.parkingpreheater.com/parking-heater-parts/exhaust-silencer-for-air-heater-to-cut-down.html
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79102 Dátum: 2019 április 21, 08:19:25 »

Mostanra egy gondom maradt a kályhával, eléggé hangosan, buhogva égeti az üzemanyagot. Véletlenszerűen időnként elhalkul 2-3 másodpercig, aztán megint dübörögve dolgozik tovább. Amúgy rendesen végzi dolgát, bekapcsoláskor azonnal indul (és végig szépen, csendesen forog, határozottan tolja a levegőt a ventilátor), kis kattogásokkal indul a benzin befecskendező, megkapja az energiát és izzani kezd a gyertya, aztán kb. fél perc múlva indul maga a fűtés. A bekapcsolástól nagyjából két perc múlva kapcsolja le a gyertyáról az áramot és innentől szépen melegít. Talán 4 perc alatt lesz már olyan a kilépő meleg levegő, hogy a próbaképpen felszerelt 60 centis cső torkolatánál már nem tartom ott szívesen a tenyeremet. Lekapcsoláskor a benzinellátás azonnal megszűnik és amint megszűnik az égés úgy bő 1 mp múlva, abban a pillanatban megszűnik az a zavaró, hangos, dübörgő, buhogó hang is. Még működteti az elektronika 3 - 3,5 percig a ventilátort, így visszahűtve a kályhát, aztán szépen leáll. Szóval csak az a nemkívánatos hang amit ki kéne iktatni, de ötletem sincs mi az oka. Soha nem volt dolgom efféle kályhákkal, fogalmam sincs milyennek kéne lenni a belsejének, úgyhogy egyedül szétszedni se fogom mert minek. Az 100% hogy a rendellenes hangoskodás az égéssel szoros kapcsolatban van. Erre kéne valami ötlet, valaki hátha találkozott ilyen hibával és tudja a megoldást.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79101 Dátum: 2019 április 21, 07:58:01 »

Fűt a kicsike tisztességesen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79100 Dátum: 2019 április 21, 07:55:27 »

Le, de valamiért kimaradt. Az alábbi két csoportképen szerepel, de nem árulom el melyik az. Evil Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79099 Dátum: 2019 április 21, 07:55:02 »

A konzolt külön is lefotózzhatad volna...
Le, de valamiért kimaradt. Az alábbi két csoportképen szerepel, de nem árulom el melyik az. Evil Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14868

« Hozzászólás #79098 Dátum: 2019 április 19, 16:12:36 »

Valami beköltözött a csomagtartóba. Cheesy
A konzolt külön is lefotózzhatad volna...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3523


« Hozzászólás #79097 Dátum: 2019 április 19, 14:59:50 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27044


« Hozzászólás #79096 Dátum: 2019 április 19, 14:36:30 »

Valami beköltözött a csomagtartóba. Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79095 Dátum: 2019 április 19, 13:08:40 »

Valami beköltözött a csomagtartóba. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79094 Dátum: 2019 április 18, 07:01:43 »

a bugparts.hu is megoldás de azon a honlapon kiigazodni elég nagy munka  Grin
Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #79093 Dátum: 2019 április 17, 22:12:14 »

Nekem egy rossz tapasztalatom van csak a kétajkas szimeringgel. Beszerelés után folyt a motorolaj. Kivettük a motort, le a lendkereket.
A szimering külső ajka egyszerűen leszakadt. Na ezután csak az egyajkú németet használom. Persze én nem szereltem annyit mint ti.

én is így jártam .A külsőajak felszorult a lendkerék tövén a vastagodó nyakra ,leszakadt keresztbe állt és beszorult a belső ajak alá,az első indításnál elfosta magát.... Undecided

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2166


« Hozzászólás #79092 Dátum: 2019 április 17, 19:05:41 »

syia
én  werk34.de
és kaeferland-shop.de
a bugparts.hu is megoldás de azon a honlapon kiigazodni elég nagy munka  Grin

Szia,jó,hogy felhoztad a témát,én is tervezem megszűntetni a benzinszagot az utastérben.Hol szerezted be ezeket a gumicsöveket és betöltőcsövet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79091 Dátum: 2019 április 16, 22:21:25 »

Nekem egy rossz tapasztalatom van csak a kétajkas szimeringgel. Beszerelés után folyt a motorolaj. Kivettük a motort, le a lendkereket.
A szimering külső ajka egyszerűen leszakadt. Na ezután csak az egyajkú németet használom. Persze én nem szereltem annyit mint ti.

Ezt jó tudni,de már késő.Ma visszakerült a motor a helyére.A dugattyútörés után kapott egy kisgenerált.Új olajszivattyúval,tömítések hajtókar persely,gyűrűk....
A próbaút sikeres,bár még a gyújtást csak fülre állítottam be,majd holnap finomítok.Gondosan bejáratom,ahogy kell.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13954


30-347-1939

« Hozzászólás #79090 Dátum: 2019 április 16, 22:03:41 »

Én nem szeretem a dupla ajkas szimeringet. Jellemzően (jó esetben) a külső ajak nem kap olajat és elég. Viszont a lendkeréken koptatja a futófelületet. Emellett bizonytalan minőségűek. Én mindig Erling, Reinz jó minőségű szimeringet veszek. Leellenőrzöm a lendkeréken a felületet és ha látom, hogy egy helyen már megette a szimering, akkor azzal játszok, hogy a szimeringet egy picit mélyebbre vagy kevésbé mélyre ütöm, hogy a szimering ajka új helyre essen. Még sose folyt új szimeringgel összerakott motorom.

Nekem egy rossz tapasztalatom van csak a kétajkas szimeringgel. Beszerelés után folyt a motorolaj. Kivettük a motort, le a lendkereket.
A szimering külső ajka egyszerűen leszakadt. Na ezután csak az egyajkú németet használom. Persze én nem szereltem annyit mint ti.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13954


30-347-1939

« Hozzászólás #79089 Dátum: 2019 április 16, 21:58:53 »

Pont ma cseréltem én is szimeringet.Én kétajkas főtengelyszimeringet tettem bele,remélem beválik,ha már megkűzdöttem a 36 os anyával.
Sajna nemntudok neked segíteni a szabályozási méretben.

Most a kétajkas van benne. Én az egy ajkas németet választottam. Zoli az Erlinget és a Reinz félét javasolja, de azokat nem tudom hol lehet beszerezni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79088 Dátum: 2019 április 16, 07:17:07 »

Én nem szeretem a dupla ajkas szimeringet. Jellemzően (jó esetben) a külső ajak nem kap olajat és elég. Viszont a lendkeréken koptatja a futófelületet. Emellett bizonytalan minőségűek. Én mindig Erling, Reinz jó minőségű szimeringet veszek. Leellenőrzöm a lendkeréken a felületet és ha látom, hogy egy helyen már megette a szimering, akkor azzal játszok, hogy a szimeringet egy picit mélyebbre vagy kevésbé mélyre ütöm, hogy a szimering ajka új helyre essen. Még sose folyt új szimeringgel összerakott motorom.

Pont ma cseréltem én is szimeringet.Én kétajkas főtengelyszimeringet tettem bele,remélem beválik,ha már megkűzdöttem a 36 os anyával.
Sajna nemntudok neked segíteni a szabályozási méretben.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79087 Dátum: 2019 április 16, 07:11:48 »

Nem kényes a leszabályozásra. A lényeg, hogy ha nem csak érintőt vesz le belőle az esztergályos, akkor amennyivel mélyebbre veszi a tárcsa felfekvő felületét, ugyanannyival mélyebbre kell venni azt a felületet is amelyikre a kuplungszerkezet rögzül. Így megmarad a tárcsára ható, megfelelő nyomóerő.

Levettem a lendkereket, mert főtengely szimeringet kell cserélnem, mert tiszta motorolaj volt alatta. A kuplung levétele után azt láttam, hogy kicsit hullámos a felület ott ahol a tárcsával találkozik. Kap új kuplungtárcsát. De mi az a méret ameddig lehet szabályozni?

Mit mérjek? Van másik 180-as lendkerekem, de inkább a sajátját tenném vissza.

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79086 Dátum: 2019 április 15, 21:54:57 »

Levettem a lendkereket, mert főtengely szimeringet kell cserélnem, mert tiszta motorolaj volt alatta. A kuplung levétele után azt láttam, hogy kicsit hullámos a felület ott ahol a tárcsával találkozik. Kap új kuplungtárcsát. De mi az a méret ameddig lehet szabályozni?

Mit mérjek? Van másik 180-as lendkerekem, de inkább a sajátját tenném vissza.
Pont ma cseréltem én is szimeringet.Én kétajkas főtengelyszimeringet tettem bele,remélem beválik,ha már megkűzdöttem a 36 os anyával.
Sajna nemntudok neked segíteni a szabályozási méretben.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79085 Dátum: 2019 április 15, 21:49:17 »

régóta zavart az állandó benzinszag az utastérben..  Ahogy utánakeresgéltem, elég jellegzetes bogárprobléma...
[nyissz]
Szia,jó,hogy felhoztad a témát,én is tervezem megszűntetni a benzinszagot az utastérben.Hol szerezted be ezeket a gumicsöveket és betöltőcsövet?
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 16, 18:23:29 írta Protheus »

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13954


30-347-1939

« Hozzászólás #79084 Dátum: 2019 április 15, 21:36:25 »

Levettem a lendkereket, mert főtengely szimeringet kell cserélnem, mert tiszta motorolaj volt alatta. A kuplung levétele után azt láttam, hogy kicsit hullámos a felület ott ahol a tárcsával találkozik. Kap új kuplungtárcsát. De mi az a méret ameddig lehet szabályozni?

Mit mérjek? Van másik 180-as lendkerekem, de inkább a sajátját tenném vissza.

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2166


« Hozzászólás #79083 Dátum: 2019 április 14, 18:13:51 »

mai SZMB..

régóta zavart az állandó benzinszag az utastérben..  Ahogy utánakeresgéltem, elég jellegzetes bogárprobléma...
Mint kiderült jórészt a "szerelök" gondatlansága miatt volt, mert minden csö és tömités ki lett cserélve  a felujitás során
DE
a benzin jeladót a tankba úgy tették be hogy a becsavaráskor meggyürte a  tömitést....    uj tömités, kis zsir, odafigyelés.. megoldva..
a benzin beöntőn lévó gumicső alá nem húzták fel a kis gumigyürüket.. szerintem ezt szinte mindenki elhagyja...  lásd kép
egy kis kinlódás, melegités ,huzavona , de rajta van,, majd ráhúzva az új gumicső.
a szuszogó maradék csövei is kicserélve, bilincsek újak
egyenlőre úgy tünik, a szag teljesen megszünt......       
a benzinjeladó csal kb 10 litert, ugy néz ki eleve ótvar minőség volt, a csuszka belül megadta magát...

a téli állás alatt egy kisebb olajfolt került  a kocsi alá...   utána kellett húzni a motorblokk csavarokat, valszeg a felujitás ota megtett km alatt még engedett az anyag...   remélhetöleg most jó lesz

szóval akinek benzinszagu, egy kis pénz és pár óra alatt orvosolható
 

1303LS
« Hozzászólás #79082 Dátum: 2019 április 12, 14:19:47 »

Nagyon nagy segítséget fogok most adni mivel úgy látom nem ismertétek fel.
A vázolt esetben tisztán kitűnik a rettentően ígéretes piaci rés, tessék rárepülni.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79081 Dátum: 2019 április 12, 14:08:12 »

Ezzel a dologgal csak egyetlen egy de nagy baj van. Az hogy így van. Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3523


« Hozzászólás #79080 Dátum: 2019 április 12, 12:17:29 »

Négyzetméter ára a postaköltséggel együtt........

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79079 Dátum: 2019 április 12, 09:04:56 »

Ezt a fajta anyagot használtam. Négyzetméter ára a postaköltséggel együtt 5.330 Ft-ra jött ki, kis hazánkban meg hasonlót 10.500 Ft-os áron találtam, amiért vagy el kell menni, vagy hozzá jön még a postaköltség.

https://www.ebay.com/itm/Autodammung-Profi-Dammung-4m-Alubutyl-Dammmatte/352555530768?hash=item5215f27a10%3Ag%3AMKAAAOSwmZdalrnn&fbclid=IwAR2LlDWqoar8CU-gJBBzHVUYtrkFRG_V1VqW6Cw-3ysbDeMMSY3076jLs7g
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 12, 09:07:19 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79078 Dátum: 2019 április 12, 06:53:03 »

Nagyon "kényelmes" volt. És eddig jutottam. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79077 Dátum: 2019 április 12, 06:49:50 »

Meghozza a gyümölcsét,anno én is kiszigeteltem, 80-90-nél is viszonylag csendes, lehet beszélgetni, ill egyáltalán kellemesebb az utazás, és én a fűtést is hatásosabbnak éreztem.
Igaz én nem kátrányos lemezt használtam, hanem egy filc szerű anyagot.
Ha túl csendes lesz, majd nyomatjuk a motorhangot magnóról.  Grin Igen, a fűtésnél is biztosan jelentősen beszámít, a 90-es évek elején én is Polifoammal szigeteltem telibe a nagy Polskimat, hát ott is elég volt a fűtést felére kapcsolni és elvoltunk egy pólóban. Fejenként.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79076 Dátum: 2019 április 12, 06:34:02 »

nem én fogom szétszedni az biztos
Ezt a részét a dolognak már én se akarom tudni, de 30-40 év múlva ez már kevésbé fog izgatni.  Evil

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79075 Dátum: 2019 április 12, 06:31:18 »

Ezek a hőre lágyuló bitumenesek könnyen ráalakíthatók hullámos felületre,  legutóbb a kiszabott darabokat a meleg konvektorra tettem 1-2 percre- egységesen lett képlékeny- jól kezelhető.
Hőlégfúvó is besegíthet, csak ne túl közel, mert a vékony anyag elfolyik. Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79074 Dátum: 2019 április 12, 06:29:45 »

igen a padlóra mindenképpen hézagmentesen leragasztott bitument teszek majd légbuborék mentesen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79073 Dátum: 2019 április 12, 06:28:28 »

nálam a padlón polifoam volt és azon szőnyeg mikor megvettem. ez nem volt leragasztva. vagy talán csak helyenként, nem úgy mint Lajosnál a teljes felületű öntapadós cucc. észrevétlenül megállt a polifoamban vagy alatta mindig egy kis víz, így mikor egyszer felemeltem, láttam hogy a taposó már tiszta felületi rozsda. szóval ha valaki hasonlón gondolkodik, az tényleg valami kátrányos öntapadós cuccot tegyen be
Itt jön be az a játék, hogy a ragasztandó felület legyen tényleg tiszta és zsírmentes, ezt a kátrányos anyagot meg jó alaposan rá kell nyomni, lehetőleg minél jobban kipréselni alóla a levegőt. Magát a padlót én majd néhány hét múlva, a befejezés előtti pillanatokban fogom szigetelni, de amit eddig csináltam már ott is mindenhol használtam - ahol csak odafért - egy tapétázóhengert (vagy mi a bánat a neve). Többször, keresztbe-hosszába jó erősen hengereltem. Szerintem még az is fontos, hogy kellően meleg legyen, mert akkor lehet jól dolgozni ezzel a kátrányos cuccal. Az is eszembe jutott, hogy ha újra 22-24 fok körüli napjaink lesznek szikrázó napsütéssel, akkor kiállok Duduval az udvarra, hogy pár óra alatt a Nap jól átmelegítse és újra végighengerezem mindenhol.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79072 Dátum: 2019 április 12, 06:16:50 »

majd mesélj hogy vált be,
 és a neve. beszerzési forrása is érdekelne ---ha nem titkos☺
Annyira titkos, hogy csak a következő részleteket árulhatom el. Grin  Németországi beszerzés, kb. 1 hét alatt érkezett meg. Itthon ilyen anyagot 10.000 Ft-os m2 áron találtam, ez meg nagyjából az itteni 55%-ába került. Egy tekercs (egy doboznyi) 2 m2, ami 4 x 0,5 méter méretben van, súlya 6 kg. Tegnap estig majdnem elhasználtam 3 dobozzal, nagyjából 60x50 cm-nyi maradt, de a padló még szigeteletlen, szóval kelleni fog még kb. 1,5 m2. Ezt a részt amúgy se most akartam megcsinálni, mert lesz még mocorgás a fülkében bőven és nem akarom széttiporni a szigetelést. Majd a célegyenesben befejezem ezt a részt, amikor már csak a szőnyeget, az üléseket kell a helyükre tenni. Úgyhogy egy bogár nagyjából elfogyaszt egy ilyen akcióra szűk 8 m2 szigetelőanyagot.
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 12, 06:19:06 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5782


redgear.hu

« Hozzászólás #79071 Dátum: 2019 április 11, 09:47:05 »

nálam a padlón polifoam volt és azon szőnyeg mikor megvettem. ez nem volt leragasztva. vagy talán csak helyenként, nem úgy mint Lajosnál a teljes felületű öntapadós cucc. észrevétlenül megállt a polifoamban vagy alatta mindig egy kis víz, így mikor egyszer felemeltem, láttam hogy a taposó már tiszta felületi rozsda. szóval ha valaki hasonlón gondolkodik, az tényleg valami kátrányos öntapadós cuccot tegyen be
igen a padlóra mindenképpen hézagmentesen leragasztott bitument teszek majd légbuborék mentesen.
 Ezek a hőre lágyuló bitumenesek könnyen ráalakíthatók hullámos felületre,  legutóbb a kiszabott darabokat a meleg konvektorra tettem 1-2 percre- egységesen lett képlékeny- jól kezelhető.
a kényes részekre meg karosszériatömítő  ☺  nem én fogom szétszedni az biztos
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18416


1969

« Hozzászólás #79070 Dátum: 2019 április 11, 09:19:01 »

nálam a padlón polifoam volt és azon szőnyeg mikor megvettem. ez nem volt leragasztva. vagy talán csak helyenként, nem úgy mint Lajosnál a teljes felületű öntapadós cucc. észrevétlenül megállt a polifoamban vagy alatta mindig egy kis víz, így mikor egyszer felemeltem, láttam hogy a taposó már tiszta felületi rozsda. szóval ha valaki hasonlón gondolkodik, az tényleg valami kátrányos öntapadós cuccot tegyen be
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17242


« Hozzászólás #79069 Dátum: 2019 április 11, 09:06:14 »

Mi UAZ-ba tettük, bevált (ott aztán volt zaj :-))
zajcsillapitas.net
Tettünk vastag filcből is, illetve öntapadós szivacsot.

majd mesélj hogy vált be,
 és a neve. beszerzési forrása is érdekelne ---ha nem titkos☺
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #79068 Dátum: 2019 április 11, 08:31:19 »

Két mm vastag, kátrányos, öntapadós, alufóliás szigetelőanyag. Mire a padló is le lesz szigetelve  addigra növekszik a kocsi súlya kb 24 kilóval. És nem bánom, nekem tetszik. Cool
Meghozza a gyümölcsét,anno én is kiszigeteltem, 80-90-nél is viszonylag csendes, lehet beszélgetni, ill egyáltalán kellemesebb az utazás, és én a fűtést is hatásosabbnak éreztem.
Igaz én nem kátrányos lemezt használtam, hanem egy filc szerű anyagot.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5782


redgear.hu

« Hozzászólás #79067 Dátum: 2019 április 11, 08:20:27 »

Két mm vastag, kátrányos, öntapadós, alufóliás szigetelőanyag. Mire a padló is le lesz szigetelve  addigra növekszik a kocsi súlya kb 24 kilóval. És nem bánom, nekem tetszik. Cool
majd mesélj hogy vált be,
 és a neve. beszerzési forrása is érdekelne ---ha nem titkos☺
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79066 Dátum: 2019 április 11, 07:57:55 »

Viszonyag hamar ment, egy nap meló. Inkább a kis sajtdarabkák beszabása, beillesztése volt időigényes a doblemezeken és közelükben a sok hajlat, ív miatt. Szuper erősen ragad, szóval nagyon figyelni kellett, hogy a védőpapírtól már megszabadított rész mihez ér hozzá.
Két mm vastag, kátrányos, öntapadós, alufóliás szigetelőanyag. Mire a padló is le lesz szigetelve  addigra növekszik a kocsi súlya kb 24 kilóval. És nem bánom, nekem tetszik. Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.