www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 19, 07:17:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920097 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10534638 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79125 Dátum: 2019 április 23, 05:45:57 »

Még nincs, de ha így haladok akkor lecserélem a B1L-t erre.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79124 Dátum: 2019 április 22, 21:27:37 »

Undecided Végül is a koccintás sörrel elmaradt. Két milis cső volt itthon azzal beszűkítettem a pumpától a kályháig a benzin útját. Ezzel csak annyit értem el, hogy a buhogás maradt, de legalább be se indult rendesen. Pontosabban hosszabb kísérletezés után leállította a kályha saját magát.  Lips Sealed Visszaszereltem az eddigi benzincsövet és várom a csodát, hogy valaki megfejtse mi a bánat nem stimmel! Huh
Vegyél mán egy normális cuccot:  https://www.ebay.com/itm/12V-5KW-Air-Diesel-Heater-10L-Tank-LCD-Switch-Remote-For-Trucks-Boat-Car-new/233187434882?hash=item364b0de182:g:PdEAAOSwtglcbWPv    Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79123 Dátum: 2019 április 22, 19:33:41 »

Grin
Kertben talált egy V1-es roncsot.  Shocked
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79122 Dátum: 2019 április 22, 19:27:45 »

Undecided Végül is a koccintás sörrel elmaradt. Két milis cső volt itthon azzal beszűkítettem a pumpától a kályháig a benzin útját. Ezzel csak annyit értem el, hogy a buhogás maradt, de legalább be se indult rendesen. Pontosabban hosszabb kísérletezés után leállította a kályha saját magát.  Lips Sealed Visszaszereltem az eddigi benzincsövet és várom a csodát, hogy valaki megfejtse mi a bánat nem stimmel! Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79121 Dátum: 2019 április 22, 18:21:17 »

Cheesy
Undecided Végül is a koccintás sörrel elmaradt. Két milis cső volt itthon azzal beszűkítettem a pumpától a kályháig a benzin útját. Ezzel csak annyit értem el, hogy a buhogás maradt, de legalább be se indult rendesen. Pontosabban hosszabb kísérletezés után leállította a kályha saját magát.  Lips Sealed Visszaszereltem az eddigi benzincsövet és várom a csodát, hogy valaki megfejtse mi a bánat nem stimmel! Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79120 Dátum: 2019 április 22, 08:34:52 »

a tetőre ragasztott szigetelés nem fog elengedni a nyári nagy forróságban?

én tennék néhány plusz keresztpántot akár hasonlót mint az eredeti acél, akár lapos rugalmas műanyagcsíkokat
Egyszer majdcsak visszakerülnek az eredeti tetőkárpit pálcái az új kárpitanyaggal. Azt nem tudom, hogy elengedi-e, de bizakodó vagyok, hogy nem, mert pont ilyen célra kifejlesztett autós szigetelő, zajcsillapító anyagról van szó.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79119 Dátum: 2019 április 22, 08:30:15 »

Amíg várakozó állásponton vagyunk tetőkárpitozás ügyben, legalább elkészültek az új cipellők.
a tetőre ragasztott szigetelés nem fog elengedni a nyári nagy forróságban?

én tennék néhány plusz keresztpántot akár hasonlót mint az eredeti acél, akár lapos rugalmas műanyagcsíkokat
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #79118 Dátum: 2019 április 22, 07:53:49 »

Cheesy

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79117 Dátum: 2019 április 21, 22:28:39 »

 Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79116 Dátum: 2019 április 21, 22:27:55 »

Amíg várakozó állásponton vagyunk tetőkárpitozás ügyben, legalább elkészültek az új cipellők.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79115 Dátum: 2019 április 21, 22:16:12 »

Azt hittem ez alap.  Kiss
Az. Ennyi még megy.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79114 Dátum: 2019 április 21, 21:52:47 »

Üdv!
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy nem folyik az olaj az olajpumpára?
Illetve miért nem tud oda folyni?
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 21, 21:56:18 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79113 Dátum: 2019 április 21, 21:39:27 »

Nem kevés nyomozással kiderítettem
Azt hittem ez alap.  Kiss
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79112 Dátum: 2019 április 21, 21:36:35 »

Holnap megpróbálom az enyémet lefotózni. Ha jól emlékszem van egy kis méretű luk rajta. Lehet az számít?
Van egy zajcsökkentőm, de azt csak próbára tudom odaadni.
Nem kevés nyomozással kiderítettem (vagyis találtam jó leírást), ami a szerelési méretezést jelzi, pontosabban a csövek max hosszát, belső átmérőt. Találtam is eltérést, én az üzemanyagpumpa toló oldali csonkját egyetlen benzincsővel hosszabbítottam meg a kályháig. Ez természetesen passzol a csonk külső átmérőjéhez ami 3,5 mm. (Lehet az én csövem 4, de a bilincsek tökéletesen rászorítják a végeit a csonkokra) A leírásban, illetve robbantott ábrákon viszont az összes beszerelési módon a pumpa és a kályha közé be van iktatva egy 1,5 mm belső átmérőjű cső. Gondolom akkor ez valami kötelező szűkítés lehet amivel befolyásolják a kályhába jutó benzin mennyiségét. Ez a szűkítő nekem hiányzik, eddig azt se tudtam hogy ilyennek lenni kéne. Ennek tudatában akkor azt gondolom, hogy túl lett etetve eddig a kályhám és azért buhogott, vélhetően nem tudta megfelelően elégetni a sok üzemanyagot. Na ez holnap húsvét alkalmából kiderül.  Cheesy Ha ez így van, akkor én nagyon okos, ügyes vagyok, no meg szép és szerény is.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79111 Dátum: 2019 április 21, 21:13:20 »

Semmi gond, sejtettem. Smiley Amúgy nem jól emlékeztem, a szívóoldalon van az a hurka-gyurka cső, a kipufogóé egészen sima belsejű. Hallottam már olyan véleményt, hogy a csövek hossza is számít(hat). A keresztmetszet elméletileg jó, mert a kályhán lévő csonkokra éppen felmenő csöveket használtam, tehát se szűkítésről, se indokolatlan átmérő növekedésről nem beszélhetünk. Valaki elárulhatná mi a titok nyitja.
Holnap megpróbálom az enyémet lefotózni. Ha jól emlékszem van egy kis méretű luk rajta. Lehet az számít?
Van egy zajcsökkentőm, de azt csak próbára tudom odaadni.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79110 Dátum: 2019 április 21, 20:54:21 »

Nem tudtam felvenni.
Holnap délután jó lehet. Addig tömény családi programok.
Semmi gond, sejtettem. Smiley Amúgy nem jól emlékeztem, a szívóoldalon van az a hurka-gyurka cső, a kipufogóé egészen sima belsejű. Hallottam már olyan véleményt, hogy a csövek hossza is számít(hat). A keresztmetszet elméletileg jó, mert a kályhán lévő csonkokra éppen felmenő csöveket használtam, tehát se szűkítésről, se indokolatlan átmérő növekedésről nem beszélhetünk. Valaki elárulhatná mi a titok nyitja.
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 21, 20:58:27 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79109 Dátum: 2019 április 21, 20:29:31 »

Most csak olyan csövem volt amivel összeraktam, de akkor lehet jól gondolom, hogy a bordás/hullámos csőbelső lehet a kellemetlen hang okozója. Alighanem leveszem és kerítek rá valami sima belső felületű csövet kipufogónak.
Nem tudtam felvenni.
Holnap délután jó lehet. Addig tömény családi programok.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79108 Dátum: 2019 április 21, 14:49:53 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79107 Dátum: 2019 április 21, 14:37:20 »

Most - még - ilyen a kipufogócsonkon lévő cső.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79106 Dátum: 2019 április 21, 14:31:00 »

Egyenes borda mentes cső való kipufogóra, de menet közben úgy se fogod hallani.
Ha még is zavar akkor kell rá egy hangfogó.
http://hu.parkingpreheater.com/parking-heater-parts/exhaust-silencer-for-air-heater-to-cut-down.html
Most - még - ilyen a kipufogócsonkon lévő cső.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79105 Dátum: 2019 április 21, 14:08:32 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79104 Dátum: 2019 április 21, 14:07:40 »

Egyenes borda mentes cső való kipufogóra, de menet közben úgy se fogod hallani.
Ha még is zavar akkor kell rá egy hangfogó.
http://hu.parkingpreheater.com/parking-heater-parts/exhaust-silencer-for-air-heater-to-cut-down.html
Most csak olyan csövem volt amivel összeraktam, de akkor lehet jól gondolom, hogy a bordás/hullámos csőbelső lehet a kellemetlen hang okozója. Alighanem leveszem és kerítek rá valami sima belső felületű csövet kipufogónak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79103 Dátum: 2019 április 21, 13:47:38 »

Mostanra egy gondom maradt a kályhával, eléggé hangosan...
Egyenes borda mentes cső való kipufogóra, de menet közben úgy se fogod hallani.
Ha még is zavar akkor kell rá egy hangfogó.
http://hu.parkingpreheater.com/parking-heater-parts/exhaust-silencer-for-air-heater-to-cut-down.html
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79102 Dátum: 2019 április 21, 08:19:25 »

Mostanra egy gondom maradt a kályhával, eléggé hangosan, buhogva égeti az üzemanyagot. Véletlenszerűen időnként elhalkul 2-3 másodpercig, aztán megint dübörögve dolgozik tovább. Amúgy rendesen végzi dolgát, bekapcsoláskor azonnal indul (és végig szépen, csendesen forog, határozottan tolja a levegőt a ventilátor), kis kattogásokkal indul a benzin befecskendező, megkapja az energiát és izzani kezd a gyertya, aztán kb. fél perc múlva indul maga a fűtés. A bekapcsolástól nagyjából két perc múlva kapcsolja le a gyertyáról az áramot és innentől szépen melegít. Talán 4 perc alatt lesz már olyan a kilépő meleg levegő, hogy a próbaképpen felszerelt 60 centis cső torkolatánál már nem tartom ott szívesen a tenyeremet. Lekapcsoláskor a benzinellátás azonnal megszűnik és amint megszűnik az égés úgy bő 1 mp múlva, abban a pillanatban megszűnik az a zavaró, hangos, dübörgő, buhogó hang is. Még működteti az elektronika 3 - 3,5 percig a ventilátort, így visszahűtve a kályhát, aztán szépen leáll. Szóval csak az a nemkívánatos hang amit ki kéne iktatni, de ötletem sincs mi az oka. Soha nem volt dolgom efféle kályhákkal, fogalmam sincs milyennek kéne lenni a belsejének, úgyhogy egyedül szétszedni se fogom mert minek. Az 100% hogy a rendellenes hangoskodás az égéssel szoros kapcsolatban van. Erre kéne valami ötlet, valaki hátha találkozott ilyen hibával és tudja a megoldást.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79101 Dátum: 2019 április 21, 07:58:01 »

Fűt a kicsike tisztességesen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79100 Dátum: 2019 április 21, 07:55:27 »

Le, de valamiért kimaradt. Az alábbi két csoportképen szerepel, de nem árulom el melyik az. Evil Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79099 Dátum: 2019 április 21, 07:55:02 »

A konzolt külön is lefotózzhatad volna...
Le, de valamiért kimaradt. Az alábbi két csoportképen szerepel, de nem árulom el melyik az. Evil Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79098 Dátum: 2019 április 19, 16:12:36 »

Valami beköltözött a csomagtartóba. Cheesy
A konzolt külön is lefotózzhatad volna...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79097 Dátum: 2019 április 19, 14:59:50 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79096 Dátum: 2019 április 19, 14:36:30 »

Valami beköltözött a csomagtartóba. Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79095 Dátum: 2019 április 19, 13:08:40 »

Valami beköltözött a csomagtartóba. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79094 Dátum: 2019 április 18, 07:01:43 »

a bugparts.hu is megoldás de azon a honlapon kiigazodni elég nagy munka  Grin
Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #79093 Dátum: 2019 április 17, 22:12:14 »

Nekem egy rossz tapasztalatom van csak a kétajkas szimeringgel. Beszerelés után folyt a motorolaj. Kivettük a motort, le a lendkereket.
A szimering külső ajka egyszerűen leszakadt. Na ezután csak az egyajkú németet használom. Persze én nem szereltem annyit mint ti.

én is így jártam .A külsőajak felszorult a lendkerék tövén a vastagodó nyakra ,leszakadt keresztbe állt és beszorult a belső ajak alá,az első indításnál elfosta magát.... Undecided

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #79092 Dátum: 2019 április 17, 19:05:41 »

syia
én  werk34.de
és kaeferland-shop.de
a bugparts.hu is megoldás de azon a honlapon kiigazodni elég nagy munka  Grin

Szia,jó,hogy felhoztad a témát,én is tervezem megszűntetni a benzinszagot az utastérben.Hol szerezted be ezeket a gumicsöveket és betöltőcsövet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79091 Dátum: 2019 április 16, 22:21:25 »

Nekem egy rossz tapasztalatom van csak a kétajkas szimeringgel. Beszerelés után folyt a motorolaj. Kivettük a motort, le a lendkereket.
A szimering külső ajka egyszerűen leszakadt. Na ezután csak az egyajkú németet használom. Persze én nem szereltem annyit mint ti.

Ezt jó tudni,de már késő.Ma visszakerült a motor a helyére.A dugattyútörés után kapott egy kisgenerált.Új olajszivattyúval,tömítések hajtókar persely,gyűrűk....
A próbaút sikeres,bár még a gyújtást csak fülre állítottam be,majd holnap finomítok.Gondosan bejáratom,ahogy kell.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79090 Dátum: 2019 április 16, 22:03:41 »

Én nem szeretem a dupla ajkas szimeringet. Jellemzően (jó esetben) a külső ajak nem kap olajat és elég. Viszont a lendkeréken koptatja a futófelületet. Emellett bizonytalan minőségűek. Én mindig Erling, Reinz jó minőségű szimeringet veszek. Leellenőrzöm a lendkeréken a felületet és ha látom, hogy egy helyen már megette a szimering, akkor azzal játszok, hogy a szimeringet egy picit mélyebbre vagy kevésbé mélyre ütöm, hogy a szimering ajka új helyre essen. Még sose folyt új szimeringgel összerakott motorom.

Nekem egy rossz tapasztalatom van csak a kétajkas szimeringgel. Beszerelés után folyt a motorolaj. Kivettük a motort, le a lendkereket.
A szimering külső ajka egyszerűen leszakadt. Na ezután csak az egyajkú németet használom. Persze én nem szereltem annyit mint ti.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79089 Dátum: 2019 április 16, 21:58:53 »

Pont ma cseréltem én is szimeringet.Én kétajkas főtengelyszimeringet tettem bele,remélem beválik,ha már megkűzdöttem a 36 os anyával.
Sajna nemntudok neked segíteni a szabályozási méretben.

Most a kétajkas van benne. Én az egy ajkas németet választottam. Zoli az Erlinget és a Reinz félét javasolja, de azokat nem tudom hol lehet beszerezni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79088 Dátum: 2019 április 16, 07:17:07 »

Én nem szeretem a dupla ajkas szimeringet. Jellemzően (jó esetben) a külső ajak nem kap olajat és elég. Viszont a lendkeréken koptatja a futófelületet. Emellett bizonytalan minőségűek. Én mindig Erling, Reinz jó minőségű szimeringet veszek. Leellenőrzöm a lendkeréken a felületet és ha látom, hogy egy helyen már megette a szimering, akkor azzal játszok, hogy a szimeringet egy picit mélyebbre vagy kevésbé mélyre ütöm, hogy a szimering ajka új helyre essen. Még sose folyt új szimeringgel összerakott motorom.

Pont ma cseréltem én is szimeringet.Én kétajkas főtengelyszimeringet tettem bele,remélem beválik,ha már megkűzdöttem a 36 os anyával.
Sajna nemntudok neked segíteni a szabályozási méretben.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79087 Dátum: 2019 április 16, 07:11:48 »

Nem kényes a leszabályozásra. A lényeg, hogy ha nem csak érintőt vesz le belőle az esztergályos, akkor amennyivel mélyebbre veszi a tárcsa felfekvő felületét, ugyanannyival mélyebbre kell venni azt a felületet is amelyikre a kuplungszerkezet rögzül. Így megmarad a tárcsára ható, megfelelő nyomóerő.

Levettem a lendkereket, mert főtengely szimeringet kell cserélnem, mert tiszta motorolaj volt alatta. A kuplung levétele után azt láttam, hogy kicsit hullámos a felület ott ahol a tárcsával találkozik. Kap új kuplungtárcsát. De mi az a méret ameddig lehet szabályozni?

Mit mérjek? Van másik 180-as lendkerekem, de inkább a sajátját tenném vissza.

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79086 Dátum: 2019 április 15, 21:54:57 »

Levettem a lendkereket, mert főtengely szimeringet kell cserélnem, mert tiszta motorolaj volt alatta. A kuplung levétele után azt láttam, hogy kicsit hullámos a felület ott ahol a tárcsával találkozik. Kap új kuplungtárcsát. De mi az a méret ameddig lehet szabályozni?

Mit mérjek? Van másik 180-as lendkerekem, de inkább a sajátját tenném vissza.
Pont ma cseréltem én is szimeringet.Én kétajkas főtengelyszimeringet tettem bele,remélem beválik,ha már megkűzdöttem a 36 os anyával.
Sajna nemntudok neked segíteni a szabályozási méretben.

DO IT YOURSELF
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.