www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 22:29:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3148406 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1345 Dátum: 2006 április 18, 22:49:21 »

mai lost and found :

A Megyó ajánlott nekem egy jó lakatost a közelben. 10 perc alatt meg is csinálta és nem kért érte semmit ! vannak még jó mesterek!!

ott leltem ezeket a gépcsodákat:

61-es opel - várja a full lakatolást
pre 67 bogi D-s 1200-es dupla karbival!  Grin -szintén full lakatolás (picit reménytelennek tűnik)

képek: http://diwad.hu/qzma/Lakatosnal/


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1344 Dátum: 2006 április 18, 21:59:53 »

Ennek nem a szépség a lényege.
Bár szerintem sokan túlzásokba esnek. és többet vágnak ki mint ami valójában kellene.



Ezeknek csak az a lényege, hogy az értelmesnél mélyebbre lehessen ültetni az autót. Azt másnak tekintem, amikor azért raknak ilyet, mert tulzottan széles a kerék, és csak igy fér el. Mert ott a stabilitás megmarad.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1343 Dátum: 2006 április 18, 21:57:37 »

Én meg tudom értékelni az ilyen igazi hülyéket!
Meg irigylem őket, hogy ilyesmivel tudnak foglalkozni.

Minden csak pénz kérdése. Ha valakinek van havonta 100e Ft-ja a hobbijára, akkor könnyedén csinál bármit. Igaz egy jó ötlet is kell, de ez nem mindig jár együtt az értékteremtéssel.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1342 Dátum: 2006 április 18, 21:57:23 »

nem csak neked. nekem pl. hidegrázásom van a keskenyített futóműtől (olyan nyomorék-jellege van)
Vagyunk igy még ezzel 1 páran.
Az én "kedvencem" a porba ültetés.Azokkal a vasakkal itt nálunk kellene járkálni,2 nap után nemhogy visszaemelnék,de még golyalábat is raknának alá az ügyes tyuningosok. Grin
meg én ugy hiszem,hogy az eredeti állapot egy hosszas tervezés,tesztelés eredménye,mert 60 éve is csináltak ilyet.Vaskalapos,konzervativ buzi vagyok. Sad

Tóth Zoltán
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1341 Dátum: 2006 április 18, 21:56:14 »

Ennek nem a szépség a lényege.
Bár szerintem sokan túlzásokba esnek. és többet vágnak ki mint ami valójában kellene.


Az már akkor sem tetszett, amikor megjelent, mivel instabilabb az autó tőle, és bevallom semmi szépséget nem tudok benne felfedezni, olyan talicka stilus lesz tőle.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1340 Dátum: 2006 április 18, 21:52:10 »

Én meg tudom értékelni az ilyen igazi hülyéket!
Meg irigylem őket, hogy ilyesmivel tudnak foglalkozni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1339 Dátum: 2006 április 18, 21:51:33 »

nem csak neked. nekem pl. hidegrázásom van a keskenyített futóműtől (olyan nyomorék-jellege van)
pedig szép..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1338 Dátum: 2006 április 18, 21:49:55 »

nem csak neked. nekem pl. hidegrázásom van a keskenyített futóműtől (olyan nyomorék-jellege van)

Az már akkor sem tetszett, amikor megjelent, mivel instabilabb az autó tőle, és bevallom semmi szépséget nem tudok benne felfedezni, olyan talicka stilus lesz tőle.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1337 Dátum: 2006 április 18, 21:47:40 »

Ugylátom nekem van csak fura izlésem, amikor nem tetszenek ezek. :-)

nem csak neked. nekem pl. hidegrázásom van a keskenyített futóműtől (olyan nyomorék-jellege van)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1336 Dátum: 2006 április 18, 21:42:25 »

Ugylátom nekem van csak fura izlésem, amikor nem tetszenek ezek. :-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1335 Dátum: 2006 április 18, 21:41:23 »

Nekem is bejon  Grin
Ugyanez a csóka most egy ütős resto cal-look stílusú bogit fog építeni ebből:

Itt a fórumtopik. Érdemes lesz követni az eseményeket!
http://restowagenuk.com/bb/viewtopic.php?t=4394&postdays=0&postorder=asc&start=0

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1334 Dátum: 2006 április 18, 21:33:53 »

gyönyörű!
Nekem is bejon  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1333 Dátum: 2006 április 18, 21:23:26 »

M3 mellett a ring felé jobbra látható szegény... Voltál rajzani, vagy csak én nem találtalak?
Sajna nem, találtak nekem melót 8.-ra... Cry Az a vicc, h. azóta egy napot sem kellett mennem...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1332 Dátum: 2006 április 18, 21:18:52 »

Ilyesmit vizualizáltam magamban a türkíz 62-esből:
<beszúrt kép törölve>

gyönyörű!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1331 Dátum: 2006 április 18, 21:11:35 »

Tudunk erről valamit?
M3 mellett a ring felé jobbra látható szegény... Voltál rajzani, vagy csak én nem találtalak?

Bácsi Győző
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1330 Dátum: 2006 április 18, 21:09:26 »

lehet hogy már láttátok...
Tudunk erről valamit?
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1329 Dátum: 2006 április 18, 00:02:11 »

én nem keskenyítenék futóművet, meg nemis ültetnék.

viszont nagyon becsülendő, hogy minden gyári elemet mentett meg és nem cserélte utángyártott szarra. és fémmel dolgozott

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1328 Dátum: 2006 április 17, 23:59:44 »

jól odaheggesztették lengéscsillapítót a kasztnihoz  Sad
az nem a legelegánsabb megoldás, de a keskenyítés miatt oldotta meg így.
egyébként pl. a küszöbök felújítása figyelemreméltó.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1327 Dátum: 2006 április 17, 23:54:36 »

Azért nézd majd végig azt az angol fórumot, ahol végig van fotózva ennek a patina-lookernek a "restaurálása".
Az autót úgy újították fel, hogy ahol lehetett megóvták az eredeti fényezést. Ez nem olyan, mint az Ikrek néhai patkányverdája.
Nem akarlak győzködni, hogy ez a stílus igenis szép, mert valóban nem mindenkinek tetszik, viszont ez a fotósorozat tényleg nagyon érdekes és tanulságos.
http://restowagenuk.com/bb/viewtopic.php?t=2319&postdays=0&postorder=asc&start=0

jól odaheggesztették lengéscsillapítót a kasztnihoz  Sad
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1326 Dátum: 2006 április 17, 23:52:51 »

Sid féle link egy komplett felújítás, csak nem lett lefényezve és látszik, hogy nem csóróságból, hanem mert ilyenre akarták. nagyon ottvan, teljes dokumentálás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1325 Dátum: 2006 április 17, 23:43:05 »

Én pl azt is szeretem, amikor ma beáltam fotózni a kocsimat, oldalról már jöttek oda lefotózni, alig volt 1 percem, amikor nem áltak mellette, és nem nézegették. Szeretem, amikor az emberek azt mondják, hogy lásd, milyen jó emberek ezeke a bogarasok, micsoda szépen rendben tartják a bogarukat. És hidd el, ez is sokat számit!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1324 Dátum: 2006 április 17, 23:40:55 »

Szebbnek valóban szebb, de az élvezeti faktor...

Nekem volt mindenféle bogaram, gyári fényezésű kopott fehér, mattra lekopott ezüst, piros 69-es, fehér tuning, meg BCH 551 is, de a legnagyobb élvezeti értéke a mostani bogaramnak van. Minden egyött töltött percet élvezek vele!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1323 Dátum: 2006 április 17, 23:38:29 »

Azért nem szebb igy?
Szebbnek valóban szebb, de az élvezeti faktor...Persze ez is egyénenként változó, hogy ki miben érzi jól magát.
Én pl. öltözködésben is a kicsit "szakadtabb" cuccokban érzem jól magam.
A restaurálatlan 66-os autónkat semmivel sem kevésbé élvezetes vezetni, mint a puccos 63-ast.
És nem érzek szégyent, mert kicsit szakadtabb, amikor kiszállok belőle és kívülről szemlélem, ahogy a 63-asnál sem érzek akkora dícsőséget.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 17, 23:44:46 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1322 Dátum: 2006 április 17, 23:36:06 »

Azért nézd majd végig azt az angol fórumot, ahol végig van fotózva ennek a patina-lookernek a "restaurálása".
Az autót úgy újították fel, hogy ahol lehetett megóvták az eredeti fényezést. Ez nem olyan, mint az Ikrek néhai patkányverdája.
Nem akarlak győzködni, hogy ez a stílus igenis szép, mert valóban nem mindenkinek tetszik, viszont ez a fotósorozat tényleg nagyon érdekes és tanulságos.
http://restowagenuk.com/bb/viewtopic.php?t=2319&postdays=0&postorder=asc&start=0
ez korrekt szerintem, bár még ak özepén járok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1321 Dátum: 2006 április 17, 23:35:47 »

Azért nem szebb igy?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1320 Dátum: 2006 április 17, 23:34:50 »



a túlzott óvás sem jó...

nekem a bogarazásban nem az a jó, hogy örülök a BKV-n magamban, hogy jaj de jó a kis bogárnak a nyugis garázsban.

a bogár használati tárgy, a hobbim, a család része  Grin élvezem a vezetését... kalandos. Grin jó 60al venni egy kanyart , ahol más autó 100al megy, de én a bogárban 120nak érzem... sportos érzés kis sebességnél Grin

remélem, hogy majd pár évtized múlva ugyan ezt az örömöt fogja nyújtani valaki másnak, és nem a szénakazalban fog elrohadni, vagy a garázsban porosodni.

az előző tulaj akitől vettem, azért adta el, mert nem volt ideje használni... nem a pénz miatt. (kb 20ezer az évi üzemben tartása)
azt szerette volna ha megy a bogár. és megy  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1319 Dátum: 2006 április 17, 23:28:08 »

OK, holnap elmegyek, lerakok 200e Ft-ot, azért azonnal odaadnák, és cserélünk :-)))))))))))))
Azért nézd majd végig azt az angol fórumot, ahol végig van fotózva ennek a patina-lookernek a "restaurálása".
Az autót úgy újították fel, hogy ahol lehetett megóvták az eredeti fényezést. Ez nem olyan, mint az Ikrek néhai patkányverdája.
Nem akarlak győzködni, hogy ez a stílus igenis szép, mert valóban nem mindenkinek tetszik, viszont ez a fotósorozat tényleg nagyon érdekes és tanulságos.
http://restowagenuk.com/bb/viewtopic.php?t=2319&postdays=0&postorder=asc&start=0

1963 VW1200 DeLuxe
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1318 Dátum: 2006 április 17, 23:26:42 »

szerintem meg egy belül rendberakott gyári fényű autó patinánsabb, mint egy faszán restaurált 50 éves gép.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1317 Dátum: 2006 április 17, 23:24:09 »



ne parázz! *asszad bele az 50kilós faszenet meg a kemping cókmókot...  Grin

majd húsz év múlva újra megcsinálód pöpecre Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1316 Dátum: 2006 április 17, 23:23:39 »

gondolok itt a használhatóságra:
nem kell parázni, hogy ráesik az eső (nem hittem volna, de sajnos restaurált autónál ez valós félelem), hogy rányitják az ajtót a Teszkóparkolóban, hogy összekarcolják a fényezést. nyugodtan bepakolhatod a kempingszékeket és a grillsütőt a csomagtartóba, mert nem számít, ha kicsit koszos lesz vagy nekiütődik a cucc szállítás közben...

Az enyém ha megázik, akkor letörlöm, a Tescoban vagy bárhol eleve esélyt sem adok annk, hogy rányissák az ajtót, olyan helyre állok be.

Bocsi, lehet, hogy beteges vagyok, de szinte küldetésnek érzem, hogy minél több gyönyörű, restaurált, eredeti, avgy igényes és izléses tuning bogár legyen. Ezért utálom ezt a hoodride dolgot. Nem jobb hozzáérni egy szép fényezésű, szép belsőrészű bogárhoz? Nem jobb egy szép csomagterű autónak kinyitni a csomagterét tankoláskor?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1315 Dátum: 2006 április 17, 23:19:29 »

gondolok itt a használhatóságra:
nem kell parázni, hogy ráesik az eső (nem hittem volna, de sajnos restaurált autónál ez valós félelem), hogy rányitják az ajtót a Teszkóparkolóban, hogy összekarcolják a fényezést. nyugodtan bepakolhatod a kempingszékeket és a grillsütőt a csomagtartóba, mert nem számít, ha kicsit koszos lesz vagy nekiütődik a cucc szállítás közben...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1314 Dátum: 2006 április 17, 23:16:22 »

Tudom, hogy neked ez nem jön be. Én viszont lehet, hogy jobban élveznék egy ilyen autót, mint a full restaurált 63-asomat.
OK, holnap elmegyek, lerakok 200e Ft-ot, azért azonnal odaadnák, és cserélünk :-)))))))))))))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1313 Dátum: 2006 április 17, 23:15:05 »

Én imádom, amikor lemosom a bogaram, letörlöm, ésott áll, hasonlóan, mint amikor a gyárból kijött. Nekem márvolt ilyen kpott, matt g-pem, de mindig is szégyeltem. A mostanit nem.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1312 Dátum: 2006 április 17, 23:14:53 »

én mindent hagynék ahogy van, csak az alváz, fékek motor átnézése, nekem nem mániám az ültetés, arra már van egy autóm, ez így lenne szép szerintem, ahogy van. és végre jó helyen lenne a csomagtartóm Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1311 Dátum: 2006 április 17, 23:14:36 »

Elnézést SiD, de erre azt kell mondjam, hogy borzalmas, igénytelen.
Tudom, hogy neked ez nem jön be. Én viszont lehet, hogy jobban élveznék egy ilyen autót, mint a full restaurált 63-asomat.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1310 Dátum: 2006 április 17, 23:12:49 »

Elnézést SiD, de erre azt kell mondjam, hogy borzalmas, igénytelen.

nézőpont kérdése... Evil

ez az igazi eredeti!  Evil

visszarakod az eredeti kerekeket és futóművet és kész... 1 napos meló!

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1309 Dátum: 2006 április 17, 23:11:46 »

Vagy megcsinálod gyári eredtire, igényesen, és nem lesz ez vele.
Ez a másik járható opció. Én mégegyszer nem vágnék bele, csak ha valami rendkívüli autó lenne az alany. (mondjuk egy 58-as faltdacher)  Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1308 Dátum: 2006 április 17, 23:10:12 »

Ilyesmit vizualizáltam magamban a türkíz 62-esből:
<beszúrt kép törölve>

Elnézést SiD, de erre azt kell mondjam, hogy borzalmas, igénytelen.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1307 Dátum: 2006 április 17, 23:08:54 »

aki nem ismerné:  Wink

Partizán: A bogarak halhatatlanságáról

Ahogy az itteni fejleményeket nézem, igazam lesz azzal a tanmesével, amit a barátnőmnek adtam elő.
Az ember vesz egy lepukkant gépet, azt mondja, hogy ez ám az igazi.
1. Rat Look
Aztán elkezdi törni a fejét, úgy gondolja, hogy a kopottas gép zseniális felújítási alap. El is kezdi. Sok-sok százezer (millió), egy halom korabeli extra
2. Resto Look
Aztán rájön, hogy mehetne jobban is a gép, jönnek az új felnik, ültetés:
3. Resto Cal Look
Aztán leszed minden extrát, mert azok árából lehet megvenni az empi és a gene berg cuccokat, eltűnnek a díszlécek.
4. Cal Look
Jön egy kis technikai malőr, a motor megfekszik, ráadásul a festés szépsége is kopottas, ezért a kocsit félreteszik egy kicsit későbbi helyrepofozási szándékkal.
Persze ebből nem lesz semmi, mert építkezni kell, jönnek a gyerekek sorban, az astra melegebb télen (ugye a tuning miatt nem kellett volna kiszedni a hőcserélőt:).
Aztán jön valaki, aki észreveszi az évek óta utcán pihenő gépet, megragadja a rozsdafoltok csúnyaságát messze túlszárnyaló bogibáj. Egyre többet őgyeleg arra, szabadidejének egyre nagyobb részét azzal tölti el, hogy a neten bogaras oldalakat nézeget. Végül rászánja magát és tesz egy fecnit az autóra. A tulaj, akinek mindig összeszorul a torka, amikor a hervadó bogira néz, ennek persze megörül (no, az se mellékes, hogy meg tudják majd venni a szekrénysort). Hamarosan nyélbe is üttetik az üzlet, előkerül egy aksi, hatalmas füstfelhők közepette nekilódul a géppel az új tulaj, hazáig legalább ötször, általában a legkényesebb helyeken (körforgalom, benzinkút) lehal a gép. A szopások hatására kialakul a kölcsönös egymásrautaltság tudata. Otthon néhány hét szívás után irány a való világ. Az ismerősök tágra nyílt szemmel néznek, a tulaj pedig büszkén magyarázza, hogy neki milyen frankó gépe van:

Rat look...

Vagy megcsinálod gyári eredtire, igényesen, és nem lesz ez vele.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1306 Dátum: 2006 április 17, 23:07:44 »

Ilyesmit vizualizáltam magamban a türkíz 62-esből:

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.