www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:06:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3155913 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13185 Dátum: 2011 Január 31, 17:24:22 »

cigó a kisdagadt?
akkor már méh telepen lenne a kocsi   Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #13184 Dátum: 2011 Január 31, 17:15:52 »

tegnapi zombi
cigó a kisdagadt?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #13183 Dátum: 2011 Január 31, 14:01:25 »

.
Milyen csábítóan jól néz ki!

Bácsi Győző
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13182 Dátum: 2011 Január 30, 20:34:39 »

.
tegnapi zombi

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13181 Dátum: 2011 Január 30, 20:32:29 »

tegnapi zombi

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13180 Dátum: 2011 Január 30, 19:35:45 »

csodaszép de miért itt  Huh Huh
egész jó állapotban maradt meg  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #13179 Dátum: 2011 Január 30, 18:58:04 »

csodaszép de miért itt  Huh Huh

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #13178 Dátum: 2011 Január 21, 22:45:09 »

Sziasztok!

Kérném a segítségeteket! Ha valaki hallott BAS-230 rendszámú 1300-as Bogárról, (régen piros) és esetleg tudja tartózkodási helyét, az kérem írjon privit!

Előre is köszi!

Tomi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13177 Dátum: 2011 Január 06, 21:08:26 »

Előfordult már, hogy leültem elé, és elgondolkodtam, hogy hogy a bránerbe sikerüllt ezt megrajzolni?
a kockafejű német evett valami amszterdami sütit.
csak így lehetett



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #13176 Dátum: 2011 Január 06, 20:39:33 »

Igen. Ezt tettem be kb fél éve. De sajnos azóta is ott áll. Valahol megvan a tulaj elérhetősége.
Nem tudom láttad-e mostanság, de mára már az első lökő a rozsdáé. Gondolom sajnos ilyen mértékben romlik mindenhol.

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #13175 Dátum: 2011 Január 06, 20:34:13 »

Csak ne lenne olyan qrva ronda!
Előfordult már, hogy leültem elé, és elgondolkodtam, hogy hogy a bránerbe sikerüllt ezt megrajzolni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13174 Dátum: 2011 Január 01, 17:23:50 »

Ez nagyon jó vétel, magyar papírokkal, simán behozható. 1500 cm3?
Szerintem 1,7 i.Elirták valszeg.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #13173 Dátum: 2011 Január 01, 17:15:07 »

Ez nagyon jó vétel, magyar papírokkal, simán behozható. 1500 cm3?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13172 Dátum: 2011 Január 01, 16:07:41 »

Ez viszont eladó!
Ár:800.000Ft
 
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=135093778&pageNumber=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1993-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=100000&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&tabNumber=2

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Süni
« Hozzászólás #13171 Dátum: 2011 Január 01, 04:52:51 »

ez van Budafokon?
Igen. Ezt tettem be kb fél éve. De sajnos azóta is ott áll. Valahol megvan a tulaj elérhetősége.
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #13170 Dátum: 2011 Január 01, 02:29:38 »

Ez viszont eladó!
Ár:800.000Ft
 
asssssssssziszem:))))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13169 Dátum: 2010 December 31, 20:45:11 »

Ez viszont eladó!
Ár:800.000Ft
 
egy hasonló fosadékot 2-300 forint körül bevállalnék.
állófűtéssel, ofkóz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #13168 Dátum: 2010 December 31, 18:37:42 »

Csak ne lenne olyan qrva ronda!

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #13167 Dátum: 2010 December 31, 18:04:52 »

Ez viszont eladó!
Ár:800.000Ft
 
Csak ne lenne olyan qrva ronda!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13166 Dátum: 2010 December 31, 16:48:29 »

Ez viszont eladó!
Ár:800.000Ft
 
ez van Budafokon?
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #13165 Dátum: 2010 December 31, 15:20:31 »

Ez viszont eladó!
Ár:800.000Ft
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13164 Dátum: 2010 December 30, 22:43:52 »

a busz nem eladó?  Roll Eyes

nemeladó.
megleszcsinálva.

:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #13163 Dátum: 2010 December 30, 20:52:34 »

:headbang:BUÉK
a busz nem eladó?  Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13162 Dátum: 2010 December 30, 20:16:40 »

jah, a szigetvári zöld bogi már nem állt ott pár hete, az udvarban a t2 még igen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #13161 Dátum: 2010 December 30, 20:06:43 »

 :headbang:BUÉK

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Mpower
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #13160 Dátum: 2010 December 20, 23:42:40 »

ÁVO  Grin Undecided Grin

Tudtam hogy valaki elsüti  Cheesy Cheesy
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #13159 Dátum: 2010 December 20, 20:22:00 »

pl ez 16volt amig el nem adta merthogy:mindig elromlik valami...(a visszajelzők voltak rosszak...) Undecided
ÁVO  Grin Undecided Grin

Nem elérhető Mpower
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #13158 Dátum: 2010 December 20, 15:04:19 »

18i-ig valóbban szimpla volt viszont,a 18ihez már lehetett kérni ikerfényszórót

pl ez 16volt amig el nem adta merthogy:mindig elromlik valami...(a visszajelzők voltak rosszak...) Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Mpower
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #13157 Dátum: 2010 December 20, 15:02:12 »

Hajrá!Mennyire gatya?

Köki meglesz!
Emlékszem!  Cheesy
Nem elérhető Mpower
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #13156 Dátum: 2010 December 20, 15:01:37 »

Szerintem az szimpla lámpás. 6 hengeres lesz ez.

18i-ig valóbban szimpla volt viszont,a 18ihez már lehetett kérni ikerfényszórót
Nem elérhető Mpower
Hozzászólások: 88


« Hozzászólás #13155 Dátum: 2010 December 20, 15:00:40 »

318-as?

Valaha 15nek indult most 20volt legutóbb,18is lesz
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 20, 15:04:40 írta Mpower »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13154 Dátum: 2010 December 17, 12:00:06 »

Én úgy tudtam, USA piac, de a lényeg ugyanaz. Nem ez volt kevesebb helyen főtengely csapágyazva?

De, ez volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #13153 Dátum: 2010 December 16, 08:54:28 »

Nem, ez egy csökkentett belső surlódású, nagyobb hatásfokú motor volt (eta), hogy aki szarrágó az is vegyen BMW-t.  Grin Nem az USA piac volt a cél, hanem egy kis környezetvédelem, fejlesztgetés, okoskodás. Gyengébb szeleprugók, könnyebb dugók, más vezérműtengely, kisebb maximális fordulat. 325e (E30) és 525e (e28) voltak.
Én úgy tudtam, USA piac, de a lényeg ugyanaz. Nem ez volt kevesebb helyen főtengely csapágyazva?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13152 Dátum: 2010 December 16, 06:00:03 »

Nem, ez egy csökkentett belső surlódású, nagyobb hatásfokú motor volt (eta), hogy aki szarrágó az is vegyen BMW-t.  Grin Nem az USA piac volt a cél, hanem egy kis környezetvédelem, fejlesztgetés, okoskodás. Gyengébb szeleprugók, könnyebb dugók, más vezérműtengely, kisebb maximális fordulat. 325e (E30) és 525e (e28) voltak.
és a felét fogyasztotta !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13151 Dátum: 2010 December 15, 23:27:18 »

A 325e egy külön állatfaj, az USA-nak tervezték, 2.7-es sor hatos, egy 2.0 teljesítményével, hogy bírja a sokszázezer mérföldes amerikai utakat. (e=eta)

Nem, ez egy csökkentett belső surlódású, nagyobb hatásfokú motor volt (eta), hogy aki szarrágó az is vegyen BMW-t.  Grin Nem az USA piac volt a cél, hanem egy kis környezetvédelem, fejlesztgetés, okoskodás. Gyengébb szeleprugók, könnyebb dugók, más vezérműtengely, kisebb maximális fordulat. 325e (E30) és 525e (e28) voltak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #13150 Dátum: 2010 December 15, 22:26:20 »

A 323i, 318i és a 40-eseknél azért, mert fogyasztásra vannak optimalizálva, és a teljesítményük a sorszámozásnak megfelelő, nem a hengerűrtartalomnak. 745i nél szintén, csak ott ugye a 3.2-es moci a 4.5-ösnek megfelelő teljesítménnyel bírt a turbo miatt. Illetve a 323i E36-nál volt egy olyan szöveg is, hogy visszahozzák a "legendás" nevet, bár a 23i 2.5-öse 170 ló, a 25i-é meg 190 ló. Ugyanez volt a Compaktoknál is, amikor az 1.9 16v a 318ti jelzést kapta.

A 325e egy külön állatfaj, az USA-nak tervezték, 2.7-es sor hatos, egy 2.0 teljesítményével, hogy bírja a sokszázezer mérföldes amerikai utakat. (e=eta)
Nem is értem, miért nem a kormány küllőinek száma alapján jelölik a bajor "Műszaki Csodákat".
gyuri79
« Hozzászólás #13149 Dátum: 2010 December 15, 11:22:47 »

A 323i, 318i és a 40-eseknél azért, mert fogyasztásra vannak optimalizálva, és a teljesítményük a sorszámozásnak megfelelő, nem a hengerűrtartalomnak. 745i nél szintén, csak ott ugye a 3.2-es moci a 4.5-ösnek megfelelő teljesítménnyel bírt a turbo miatt. Illetve a 323i E36-nál volt egy olyan szöveg is, hogy visszahozzák a "legendás" nevet, bár a 23i 2.5-öse 170 ló, a 25i-é meg 190 ló. Ugyanez volt a Compaktoknál is, amikor az 1.9 16v a 318ti jelzést kapta.

A 325e egy külön állatfaj, az USA-nak tervezték, 2.7-es sor hatos, egy 2.0 teljesítményével, hogy bírja a sokszázezer mérföldes amerikai utakat. (e=eta)
Na így már egész világos.Köszi!
Süni
« Hozzászólás #13148 Dátum: 2010 December 15, 08:21:55 »

Arról nem tudsz valamit hogy ez miért lehetett így?Csak kíváncsi vagyok.
A 323i, 318i és a 40-eseknél azért, mert fogyasztásra vannak optimalizálva, és a teljesítményük a sorszámozásnak megfelelő, nem a hengerűrtartalomnak. 745i nél szintén, csak ott ugye a 3.2-es moci a 4.5-ösnek megfelelő teljesítménnyel bírt a turbo miatt. Illetve a 323i E36-nál volt egy olyan szöveg is, hogy visszahozzák a "legendás" nevet, bár a 23i 2.5-öse 170 ló, a 25i-é meg 190 ló. Ugyanez volt a Compaktoknál is, amikor az 1.9 16v a 318ti jelzést kapta.

A 325e egy külön állatfaj, az USA-nak tervezték, 2.7-es sor hatos, egy 2.0 teljesítményével, hogy bírja a sokszázezer mérföldes amerikai utakat. (e=eta)
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 15, 08:23:35 írta Süni »
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #13147 Dátum: 2010 December 14, 23:01:47 »

sor6 2.3i 150LE Elméletileg a 323 jelentése 3-as bódé, 2.3-as motor.
Na ilyenje van havernak kettő is egy magyar papíros donor és külföldi egyben lévő kockalámpás fronttal és eladók, ha valakinek ilyen mozgatná a fantáziáját....

gyuri79
« Hozzászólás #13146 Dátum: 2010 December 14, 22:59:08 »

Nem pihenek  Wink
Hajrá!Mennyire gatya?
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.