www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 április 18, 14:24:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Rendeljetek pólót!
Bogaras topikban találtok mintát, stb.
Határidő: 2021.04.15
915933 Hozzaszólás 215 Témában írta 1593 Felhasználó
Legújabb tag: Csiri
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 487219 alkalommal)
Nem elérhető Tamási Artúr
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #689 Dátum: 2016 Január 16, 22:38:44 »

Sziasztok!

Ő az én kis Katicám, most lett új tag a családban, mindenki nagyon szereti.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #688 Dátum: 2015 December 28, 19:46:53 »

Narancs kollégának egy kis "friss hús" az arrchivumba! Cheesy Cheesy


Tóth Zoltán
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #687 Dátum: 2015 Október 13, 22:30:55 »

Mármint az alváz vagy a kaszni tulajdonosa után ne nyomozzak??? Wink
Ne kímélj...érdekelnek a részletek.

Nagyjából egyébként átnézettem az autót.
Nincs ordító hiba...az első futómű már kopogás mentes az új lengéscsillapító gumi ütközőinek köszönhetően, fékek , futómű alk. rendben vannak, fűtés van...szóval látszik, hogy volt gazdája. Rengeteg apróság van még...de ráérek vele foglalkozni.  Grin
A motor 1 hét állás után is pöccre indul és véleményem szerint egész jól is megy.
A karosszéria a szokásos helyeken rohad...de nem para...megnyerem a lottót és már kész is lesz.  Cheesy

éN Ma találkoztam pont a kék gazdival. Szóval az alvázad gazdijával.  Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #686 Dátum: 2015 Október 13, 22:14:21 »

Gratulálok, sok örömteli utat.
Arra vigyázz, hogy ne kutass a kocsi múltjában, jobb ha nem tudod kié volt Tibor előtt.  Cheesy
Mármint az alváz vagy a kaszni tulajdonosa után ne nyomozzak??? Wink
Ne kímélj...érdekelnek a részletek.

Nagyjából egyébként átnézettem az autót.
Nincs ordító hiba...az első futómű már kopogás mentes az új lengéscsillapító gumi ütközőinek köszönhetően, fékek , futómű alk. rendben vannak, fűtés van...szóval látszik, hogy volt gazdája. Rengeteg apróság van még...de ráérek vele foglalkozni.  Grin
A motor 1 hét állás után is pöccre indul és véleményem szerint egész jól is megy.
A karosszéria a szokásos helyeken rohad...de nem para...megnyerem a lottót és már kész is lesz.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #685 Dátum: 2015 Október 13, 18:03:39 »

Igen...vagyis a kék...narancssárga kasznival  Grin


Gratulálok, sok örömteli utat.
Arra vigyázz, hogy ne kutass a kocsi múltjában, jobb ha nem tudod kié volt Tibor előtt.  Cheesy
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #684 Dátum: 2015 Október 13, 17:53:11 »

Gratula!
ez most akkor, a narancssárga?

Igen...vagyis a kék...narancssárga kasznival  Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18104


1969

« Hozzászólás #683 Dátum: 2015 Október 13, 09:07:57 »

csak ülök benne és mosolygok... Grin
Gratula!
ez most akkor, a narancssárga?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28819


Road Force One

« Hozzászólás #682 Dátum: 2015 Október 13, 07:15:28 »

Sziasztok!

Párszor már írtam ide a fórumba, de többnyire csak olvasgattam a hozzászólásokat egy-egy adott témában.
De most nem ezért írok, hanem....sok-sok év álmodozás, nézegetés, matekozás után szeptember 6.-án végre megvettem életem első bogarát. Grin
Az autó ismerős lehet a számotokra, hiszen a Bende Tibi bogara volt. Nem nagyon kell róla írnom, mivel szinte mindenki ismeri a múltját...
És nagyon igyekezni fogok, hogy jövője is legyen a kis DUB-nak. Kérdések majd lesznek ezerrel...majd az adott topicban fel is teszem őket.
Egyenlőre csak ülök benne és mosolygok... Grin

Üdv

Gratulálok! Sok örömteli kilométertt vele!! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13683


30-347-1939

« Hozzászólás #681 Dátum: 2015 Október 13, 00:08:20 »

Sziasztok!

Párszor már írtam ide a fórumba, de többnyire csak olvasgattam a hozzászólásokat egy-egy adott témában.
De most nem ezért írok, hanem....sok-sok év álmodozás, nézegetés, matekozás után szeptember 6.-án végre megvettem életem első bogarát. Grin
Az autó ismerős lehet a számotokra, hiszen a Bende Tibi bogara volt. Nem nagyon kell róla írnom, mivel szinte mindenki ismeri a múltját...
És nagyon igyekezni fogok, hogy jövője is legyen a kis DUB-nak. Kérdések majd lesznek ezerrel...majd az adott topicban fel is teszem őket.
Egyenlőre csak ülök benne és mosolygok... Grin

Üdv
Szuper! Gratulálok a jó választáshoz.
Mikor a 3. és nagy kedvenc bogaramat vettem meg., velem voltak a barátaim. Azt mondták, hogy látták rajtam, hogy felszállt a lila köd.
Mondhattak ott bármit, látták, hogy nekem ő kell! Ezt a mosolygást,ismerem. Smiley

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #680 Dátum: 2015 Október 12, 23:20:51 »

Sziasztok!

Párszor már írtam ide a fórumba, de többnyire csak olvasgattam a hozzászólásokat egy-egy adott témában.
De most nem ezért írok, hanem....sok-sok év álmodozás, nézegetés, matekozás után szeptember 6.-án végre megvettem életem első bogarát. Grin
Az autó ismerős lehet a számotokra, hiszen a Bende Tibi bogara volt. Nem nagyon kell róla írnom, mivel szinte mindenki ismeri a múltját...
És nagyon igyekezni fogok, hogy jövője is legyen a kis DUB-nak. Kérdések majd lesznek ezerrel...majd az adott topicban fel is teszem őket.
Egyenlőre csak ülök benne és mosolygok... Grin

Üdv
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18104


1969

« Hozzászólás #679 Dátum: 2014 December 31, 13:06:08 »

Üdvwözlet!
Kérdezősködni már volt eszem meg eladásra kínálni is de bemutatkozni még nem. Pótolnám!
Tkács Krisztián vagyok (nem írtam el tényleg csak Tkács.  Grin ). Erősen fertőzött vw mániás. Eddig viszont csak vizeseim voltak. Polo typ86 (79), K70 (73), Jetta GLI (83), Jetta CLD (80). Úgy alakult, hogy a legutóbbi pátyolgatottam (1.5 év felújítás) el kellett adnom mert külföldre akartam költözni. Ebből persze nem lett semmi Én meg maradtam itthon kocsi nélkül. Na ekkor jött a nagy megvilágosodás, hogy veszek egy bogarat mert olyanom még úgysem volt. Másnap már robogtam is hazafelé a frissen vásárolt 1300-assal. Természetesen van vele baj szatyorral de majdcsak úrrá leszek a káosz felett  Grin . Megyek is kezdeni valamit a szívócső előmelegítőjével Smiley
A lég legyen veletek   Cool
üdv,
Hajrá Smiley
a szívócső előmelegítője előszeretettel telik meg és kövesedik össze benne a korom. fúróba fogjál be egy régi bovdent vagy valamit és azzal próbálj például bányászni
szerelős kérdések meg jöhetnek az SzMB topikba
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #678 Dátum: 2014 December 31, 12:51:21 »

Üdvwözlet!
Kérdezősködni már volt eszem meg eladásra kínálni is de bemutatkozni még nem. Pótolnám!
Tkács Krisztián vagyok (nem írtam el tényleg csak Tkács.  Grin ). Erősen fertőzött vw mániás. Eddig viszont csak vizeseim voltak. Polo typ86 (79), K70 (73), Jetta GLI (83), Jetta CLD (80). Úgy alakult, hogy a legutóbbi pátyolgatottam (1.5 év felújítás) el kellett adnom mert külföldre akartam költözni. Ebből persze nem lett semmi Én meg maradtam itthon kocsi nélkül. Na ekkor jött a nagy megvilágosodás, hogy veszek egy bogarat mert olyanom még úgysem volt. Másnap már robogtam is hazafelé a frissen vásárolt 1300-assal. Természetesen van vele baj szatyorral de majdcsak úrrá leszek a káosz felett  Grin . Megyek is kezdeni valamit a szívócső előmelegítőjével Smiley
A lég legyen veletek   Cool

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #677 Dátum: 2014 Október 12, 13:37:23 »

Grin Grin Grin

...indulás Lacházára! V&R4. 2010

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

2009 Tököl V&R3

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Itt meg Kisvaga nyüvi a spéci hátsó gumival! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #676 Dátum: 2014 Október 12, 13:29:07 »

Cheesy

 Grin Grin Grin

...indulás Lacházára! V&R4. 2010









2009 Tököl V&R3



« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 12, 13:32:15 írta Sompi »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #675 Dátum: 2014 Október 12, 09:20:03 »

én mintha láttam volna már Wink Cheesy Grin
<beszúrt kép törölve>
valahonnan ismerős volt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #674 Dátum: 2014 Október 12, 09:14:10 »

én mintha láttam volna már Wink Cheesy Grin
<beszúrt kép törölve>
Milyen móka volt. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13233


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #673 Dátum: 2014 Október 12, 08:28:12 »

most találtam a telefonomon a fotókat, még augusztusban láttam Rákospalotán
ismerős valakinek?
én mintha láttam volna már Wink Cheesy Grin

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #672 Dátum: 2014 Október 11, 21:06:10 »

Cheesy


1956-Oval
1961-L10B
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18104


1969

« Hozzászólás #671 Dátum: 2014 Október 11, 18:32:40 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18104


1969

« Hozzászólás #670 Dátum: 2014 Október 11, 18:32:13 »

most találtam a telefonomon a fotókat, még augusztusban láttam Rákospalotán
ismerős valakinek?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14280

« Hozzászólás #669 Dátum: 2014 Szeptember 10, 23:06:53 »

Ma nem voltunk vele az Auchannál, de tegnap solymár felé jöttünk haza, akkor lehetséges;)

Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #668 Dátum: 2014 Szeptember 10, 20:49:31 »

MA délután előttem tekeregtél az Auchan körforgalomban. A felemás dísztárcsákra még rá is csodálkoztam.  Grin
Ma nem voltunk vele az Auchannál, de tegnap solymár felé jöttünk haza, akkor lehetséges;)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14280

« Hozzászólás #667 Dátum: 2014 Szeptember 10, 20:35:33 »

<beszúrt kép törölve>

Hááát Ő lenne a bogarunk:) Elég sok tennivaló van vele, de egyszer jó lesz:) A kiegészítő személyzet a képen a húgom, neki tetszik a legjobban a bogár:)
ÜdVW: Bandi
MA délután előttem tekeregtél az Auchan körforgalomban. A felemás dísztárcsákra még rá is csodálkoztam.  Grin
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #666 Dátum: 2014 Szeptember 10, 20:22:21 »

Képek kérünk! Wink


Hááát Ő lenne a bogarunk:) Elég sok tennivaló van vele, de egyszer jó lesz:) A kiegészítő személyzet a képen a húgom, neki tetszik a legjobban a bogár:)
ÜdVW: Bandi
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #665 Dátum: 2014 Szeptember 05, 12:39:56 »

Képek kérünk! Wink
Rendben, ha visszajön csinálok róla rendeset:)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #664 Dátum: 2014 Szeptember 03, 11:44:01 »

Nem onnan vettük, de elképzelhető...
Képek kérünk! Wink

Tóth Zoltán
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #663 Dátum: 2014 Szeptember 03, 11:30:53 »


Nem onnan vettük, de elképzelhető...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16923


« Hozzászólás #662 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:34:35 »


1303-mas, piros, tolótetős
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #661 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:15:48 »

ÜdVW Mindenkinek!
Hencz Bandi vagyok, már jó pár éve regisztráltam a fórumra, de mivel eddig nem volt bogarunk, ide még nem írtam;) Magamról annyit, hogy 21 éves vagyok, és ha minden jól megy pár éven belül villamosmérnök leszek. Már találkoztam pár emberrel, Ők javasolták a fórumot még régebben Smiley A kocsinkról annyit, hogy egy 1303-mas, piros, tolótetős kis bogárkát vettünk. Van egy pár hibája, de főbb vonalakban működik azért (mondjuk épp nem:( ) Remélem eljutunk pár találkozóra is:) Sajnos eleinte lesz pár szerelős kérdésem, de remélem hamar belerázódok ebbe is:)
ÜdVW
Bandi
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #660 Dátum: 2014 Június 10, 21:10:36 »

Érvényes még a rendszáma?

Nem tudom, a forgalomban ezzel vett részt.

Ati
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2883


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #659 Dátum: 2014 Június 09, 13:11:46 »

Meg ezeket a képeket is még.
Érvényes még a rendszáma?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #658 Dátum: 2014 Június 08, 14:20:48 »

Meg ezeket a képeket is még.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Ati
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #657 Dátum: 2014 Június 08, 14:19:42 »

Ezt pénteken lőttem Baján, állítólag egy zenészé, aki idegenbe szakadt.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Ati
1303LS
« Hozzászólás #656 Dátum: 2014 Június 06, 17:21:32 »

Gratula hozzá! Smiley Gyári tükröket rakd vissza meg az antenna kicsit furcsa nekem a tetőn de szép autó lesz belőle Smiley
Grin Grin Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #655 Dátum: 2014 Június 06, 17:07:23 »

az én imádott gépsárkányom [nyissz]

Gratula hozzá! Smiley Gyári tükröket rakd vissza meg az antenna kicsit furcsa nekem a tetőn de szép autó lesz belőle Smiley

[Protheus megnyirbalta a hozzaszolasomat, mert bena vagyok es eredetileg beideztem 3 oldalt egy mondatert.]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 08, 19:30:51 írta Protheus »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #654 Dátum: 2014 Május 22, 21:02:33 »

Sziasztok!

TBK001 topiktárs javaslatára bedugnám ide az arcomat, pár képpel és némi kisregénynek beillő szöveggel. Smiley

Akit nem érdekel az életút, az ugorjon a kövi bekezdéshez. Smiley

Szóval ott kezdődött, hogy még talán óvódás lehettem, amikor még azért több Bogarat lehetett látni nálunk Győrben az utcákon, mint ma, szóval még egészen pici voltam, és mindig megdobbant a szívem, ha Bogarat (Bogajat) láttam. Ami érthetetlen, ugyanis bőségesen el volt eresztve a rokoni kör a keleti autócsodákkal (nekünk egy Dacia 1310 TLX jutott), de volt Lada is, illetve kispók. Mindben ültem, és egyik se fogott meg igazán. Talán a Daciát imádtam a legjobban, mert az a MIÉNK volt. Emlékszem, lenézve az erkélyről (tizedik emelet, panel a mai napig) az akkor játékosan "cápaorrúnak" hívott dákó persze egyből szemet szúrt mindig, meg hát fehér is volt. (szerették a madarak. Igen, leszarni. Cheesy) Persze, ha tudtam volna, hogy cápaorrosból létezik BMW is, lehet ma nem itt koptatnám a billentyűzetet. Szóval a Bogár. Az én drága áldott jó szüleim szokása volt, hogy a vasárnapi ebéd után sétálni megyünk, ilyenkor beszélte meg a család az ügyes-bajos dolgokat, kirakatokat néztünk, tehát nem egy ingerszegény, szocreál panelkörnyezetben nőttem fel, már csak azért sem, mert a nyaraimat mindig nagymamáméknál töltöttem Győrzámolyon. (Néha ott lakott a Dacia is, mert ott van garázs) De megint elkalandoztam. Szóval a séták. Imádtam sétálni, mert az utcában állt egy Bogár. A színére nem emlékszem, csak a jól felismerhető formára. És bizony, ha azt nem néztük meg minden séta alkalmával, akkor bizony Tomika (ez lennék én) kiverte a hisztit, mint rövidzár a biztit. (ez még rímelt is Cheesy) Innen származtatható a Bogár-imádatom. Aztán a Bogár egyik vasárnapról a másikra eltűnt. Szomorú voltam, de azt hittem, visszajön. Hiú ábránd volt, jó ideig nem is láttam. Aztán elmaradoztak a vasárnapi ebéd utáni séták is, én pedig egyre feljebb lépdeltem az iskola által megkövetelt létrán. El is felejtődött ez a Bogár téma, de nem sokáig. Hatodikos koromban gyalog jártam haza hittanról azzal a lánnyal, akit szerettem, és a Nagy Imre úton mindig elmentünk ezeken az ominózus péntek délutánokon egy piros ezerháromszázas mellett. A lány kifejtette, hogy nekik volt, és imádta, és hogy azóta is mindegyik Bogárnak integet. Kifejtettem neki, hogy majd nekem is lesz egy, és majd ha összeköltözünk (micsoda nagyszabású tervek egy gyerek fejéből, amit ráadásul mindössze a szerelem mondatott vele), akkor veszek egyet, és az lesz a családi autó. Aztán ismét elteltek az évek, a lány szakközépiskolába ment, ahogyan én is, pedig egy általános iskolába jártunk. Különváltak útjaink, és én a vasút felé fordultam. Elbűvölt a mozdonyok világa, és elhatároztam, hogy mozdonyvezető leszek. A szakközépiskolában egy barátom volt, de ő is vasútmániás, vele mentünk ki Győr vasútállomására mindig vonatokat fotózni az ő kis régi, 2 megapixeles fotógépével. Az érettségi, és a technikusi vizsga közötti időre tehető, hogy előtörtek a régi gyerekkori emlékek. A hiszti, ha nem láthattam a Bogarat, illetve a Lucának tett ígéret, mindent elsöprően letarolva tört felszínre, mint egy gejzír. Mégpedig akkor, amikor meghallottam egy érdekes hangot az utcán. Aztán a hangot követte az aranyos, mindig mosolygós piros Bogár, amit a Nagy Imre úton szoktam látni. A fényszóró barátságosan kacsintott egyet, és én lenyűgözve hallgattam a "technika" hangját. Másodpercekig, de lehet percekig is csak bámultam utána, még akkor is, amikor már rég elment. Ekkor már, a technikusi vizsgával a nyakamon elhatároztam, hogy nekem kell egy Bogár, és pont. Semmit nem tudtam róluk. Azt se tudtam, mi az a boxermotor. Akkor már persze a családi dákót is leváltotta évekig a bicikli, pár éve pedig egy Suzuki Wagon R pozitív. Jogsim sem volt még. Az iskolapadból kikerülve a munka világába csöppentem, nem mentem egyetemre. Nem lenne most Bogaram, az tuti. Elhelyezkedtem a komáromi Nokia gyárban (első munkahely, utáltam mint a szart), eladtam a lelkem az ördögnek (munkaerő-kölcsönző cég), a testi fizikumomat meg feláldoztam a munka oltárán, elmentem biorobotnak. Azóta a hátam hajlamos fájni, pedig nem dolgoztam ott sokat, mindössze két és fél hónapot, amikor az egész csoportunkat kirúgták. Nagy terveket szövögettem, akkor még a fotózás volt a téma, szerettem volna egy profi gépet. 3 hónap Postán dolgozás után beiratkoztam 2010 nyár végén egy logisztikus tanfolyásra. Azon az ősszel volt a felhívás a Kisalföldben, hogy a rendőrség közalkalmazottakat keres. Nosza, megpróbáltam. Sikerült, felvettek vadakat terelő juhásznak, vagy akár úgy is mondhatnánk, állatidomárnak. (börtönőr-szerű meló, csak nem magyar vendégekkel, hanem külföldi menekültekkel) Itt dolgozom a mai napig is. Úgy két éve fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy kéne jogsit csinálni. Mivel szüleim sosem voltak olyan anyagi helyzetben, nem tudtak támogatni benne. Viszont pont kapóra jött, hogy a cég két éven keresztül nem fizetett valami pótlékot, és azt egy összegben odaadták, szép kis summa ütötte akkor a markomat. Az év elején el is kezdtem februárban a tanfolyamot, mindössze egyszer buktam, forgalmi vizsgán, parkolás elhibázása miatt. Másodikra azonban sikerült, május harmincadikán, 5 nappal a születésnapom előtt megkaptam magamtól eddigi életem legtökéletesebb szülinapi ajándékát: az öröm zálogát, a rózsaszínű kis plasztikkártyát. Vad gyűjtögetésbe kezdtem, ősszel pedig kilátogattam az első Bogaras találkozómra, ahová Stum Róbert Úr vitt el (azóta se győzöm neki köszönni, nem is tudom, hogy háláljam meg). Ott sokakkal megismerkedtem, és ott kattantam be végleg. Folytattam a gyűjtögetést, és elhatároztam, a kövi TATABÁNYAI talira már Bogárral megyek, sajáttal.

Így érkeztünk el 2014 május 16-hoz, egy olyan naphoz, amikor hét ágra kellett volna sütnie a napnak. Ehelyett szakadó eső, undorítóan vizes időjárás. Megnéztük a Bogarat. Hát, be is ázik valahol, az első futómű sem okés, viszont motorikusan tökéletes, ezt lekopogom. Végül is elhoztam. Itthon persze már derültek ki turpisságok. Sorolom:

- A gumi kuka pozitív. (mind az öt)
- Az első futómű függőcsapszegei, gömbfejei, és lehet hogy a toronycsapágyai is cserések, de a kormánymű is betegeskedik. (a hiba leírása alapján legalábbis erre tippelt a Böröczki Ricsi)
- A karosszérián egyszerű, olcsó fényezés (nem lett jól aládologozva, és most eléggé ratyi állapotban van)
- A padlólemez lyukas egy helyen, két kis borsónyi lyuk, amitől szépen beázott, a polifoam meg szépen megtartotta a vizet, azóta ki van szárítva, és ki is van belőle szedve a habszivacs réteg)
- Az autó eleje törve volt, és eléggé gány módra javították
- Az autóban mindenhol volt fűrészpor (gyakorlatilag vettem egy szép piros, motorikusan tökéletesnek tűnő fáskamrát) és rengeteg dzsuva
- A fényezés lehet hogy sose volt felpolírozva, most végigmentünk rajta a Tatabányán nyert folyadékkal (köszi TBK001 & sokmindenki), hát, ég és föld... Smiley
- Mint kiderült, négyből három hengerrel jöttem haza vele Tatáról, meg centírozatlan kerekekkel. (néztem is nagyokat, mikor a gumis mutatta)
- Gyertyákat, és az összes gyertyakábelt cseréltük, most már így jár mind a négy henger, bár picit mintha nehezebben indulna. Még a megszakító, és a gyújtáselosztó fedél lesz cserélve, meg állítunk szelephézagot.
- A kipufogóról elhagytam az egyik csövet, furulyástul, ma szereztem új dobot Ricsitől, ezúton is köszönet neki Smiley
- A kormányról nem szólt a kürt. Valami barom kitördelte belőle a kapcsolórészt, így szintén hoztam Ricsitől egy Wolfsburgos burkolatot, belsejében középen a szükséges szerkezettel. Smiley
- A kilométeróra mutatója igencsak rángatózik, egyesben néha fel-felkúszik 60-70-es tempóra is, ezzel nem tudom, mit lehetne kezdeni. (talán spirálcsere??)
- A motortér-ajtót zárhatóra kell megcsinálni, meg is érkezett hozzá a kilincs TBK001 topictásrtól. Smiley
- És még sokminden, ami így hirtelen nem is jut eszembe.

Sokat költöttem rá eddig, a legtöbbet az új gumik vitték el. Amúgy erre számoltam, hogy a vételáron felül még jó 200-250 ezret biztosan ráköltök. (most tartok ennek az összegnek kb. a felénél)

És most jöjjenek a fotók az én imádott gépsárkányomról. Smiley Jön-megy, nem hibátlan, de sok szeretettel, munkaórával, és egy raklap pénz beleölésével igyekszem még biztonságosabbá és jobbá tenni. Smiley Fényezés egyelőre nem lesz, az még kibír pár évet, de tény, hogy ennek max. három éven belül meg kell történnie. Smiley







Köszönöm a figyelmet, én beszéltem (írtam) UFF.

Széth Smiley


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #653 Dátum: 2014 Március 31, 13:46:31 »

Azért lassan ki lehet gyógyulni belőle.
Hogy kigyógyulás vagy csak hosszabb tünetmentes időszak, azt az idő dönti el.

1989 Mercedes 190 D 2.5 aut. "Kiscsillag"
1995 Opel Astra Caravan 1.4 SE
2004 Fiat Punto
1983 Simson S51N
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #652 Dátum: 2014 Március 31, 11:31:07 »

Napsugarast!

Legyen igazad Smiley

Igaza van, nálam is így történt.

Üdv!

Trau
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11483

« Hozzászólás #651 Dátum: 2014 Március 30, 17:18:45 »

Legyen igazad Smiley

Aztán hirtelen fényt kapni.Örök körforgás. Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #650 Dátum: 2014 Március 30, 17:17:50 »

Lassú leszokás, kisebb kiábrándulások, egy két pofont bekapni, megy az.

Aztán hirtelen fényt kapni.Örök körforgás. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.