www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 14:03:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 24688064 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #88371 Dátum: 2017 Június 19, 12:03:33 »

Nem lóg bele az olajcsatornába. (Ha belelógna, még korlátozná is az olaj áramlását.) A fő olajjárat kb. 10 mm-rel beljebb van a blokk falától ahol az olajnyomás-gomba furata van. A (gyári VDO) elosztó még 10 mm-rel távolabb viszi a jeladót, ráadásul csak egy 2-3 mm-es furat van benne. Ráadásul az a réz adapter jó kis hűtőfelületként működik. Ennek ellenére az én tapasztalatom az, hogy használható az elosztós olajhőfok-mérés. Én használtam az autómban és teszteltem pálcás jeladóval. A tapasztalatom az, hogy hasonló hőfokot mutatott az óra, viszont az adapteres mérés késett. Végül évekig jártam elosztót használva és lehet, hogy lassabban reagált a mérés, lehet, hogy 5 fokot tévedett, de mindig láttam az órán ha valami gond volt (Webereknél fúvóka dugulásra megugrott a hőfok). Szóval bár a logika azt mondatja velem, hogy nem jó az elosztós mérés, a tapasztalatom az, ha nem hiteles, tizedre pontos mérés kell, csak egy információ a melegedésről, akkor megfelelő az adapteres mérés. (Persze ehhez jó ha a VDO gyári adapterét használjuk, mert az tényleg rövid. Egy nagyobb T-elosztó már lehet, hogy használhatatlan.)

keresek ilyen vdo adaptert -újat vagy használtat-
hol és menyiért lehet beszerezni?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #88370 Dátum: 2017 Június 19, 08:09:32 »

Nem lóg bele az olajcsatornába. (Ha belelógna, még korlátozná is az olaj áramlását.) A fő olajjárat kb. 10 mm-rel beljebb van a blokk falától ahol az olajnyomás-gomba furata van. A (gyári VDO) elosztó még 10 mm-rel távolabb viszi a jeladót, ráadásul csak egy 2-3 mm-es furat van benne. Ráadásul az a réz adapter jó kis hűtőfelületként működik. Ennek ellenére az én tapasztalatom az, hogy használható az elosztós olajhőfok-mérés. Én használtam az autómban és teszteltem pálcás jeladóval. A tapasztalatom az, hogy hasonló hőfokot mutatott az óra, viszont az adapteres mérés késett. Végül évekig jártam elosztót használva és lehet, hogy lassabban reagált a mérés, lehet, hogy 5 fokot tévedett, de mindig láttam az órán ha valami gond volt (Webereknél fúvóka dugulásra megugrott a hőfok). Szóval bár a logika azt mondatja velem, hogy nem jó az elosztós mérés, a tapasztalatom az, ha nem hiteles, tizedre pontos mérés kell, csak egy információ a melegedésről, akkor megfelelő az adapteres mérés. (Persze ehhez jó ha a VDO gyári adapterét használjuk, mert az tényleg rövid. Egy nagyobb T-elosztó már lehet, hogy használhatatlan.)

A gomba az olajpumpától kb. 15 cm-re van, a fő olajcsatornába lóg bele. Az adapteren minimális a hőveszteség, szóval ugyanolyan pontos lehet, mint egy nívópálca helyére dugott jeladó, vagy a fedélbe fúrt gomba.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #88369 Dátum: 2017 Június 16, 21:33:28 »

A gombához írtam. Fedélnél tökéletes.
A gomba az olajpumpától kb. 15 cm-re van, a fő olajcsatornába lóg bele. Az adapteren minimális a hőveszteség, szóval ugyanolyan pontos lehet, mint egy nívópálca helyére dugott jeladó, vagy a fedélbe fúrt gomba.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #88368 Dátum: 2017 Június 16, 19:18:54 »

Rögtönöztem egy kis tűzijátékot Grin reggel kávé cigi közben. Faszán működik.
Béci!
Az a lemez, amiben a műszer van, az gyári kivágású?
Szerintem nem, de hátha. Smiley
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #88367 Dátum: 2017 Június 16, 09:54:25 »

Mondjuk, hogy ne legyen görbe/horpadt, és csak felületi rozsda legyen egy kevés. Smiley  Előbb utóbb megyek arrafelé Merki Pistához....

Belül kicsit rozsdás és van egy kis pukli benne. Alul nem rozsdás, ha jól emlékszem, csak matt. Döntsd el, hogy belefér-e a kategóriába.  Tongue




Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #88366 Dátum: 2017 Június 16, 08:35:14 »

Mondjuk, hogy ne legyen görbe/horpadt, és csak felületi rozsda legyen egy kevés. Smiley  Előbb utóbb megyek arrafelé Merki Pistához....

Mit jelent a jó állapot? Meg messze is vagy

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #88365 Dátum: 2017 Június 15, 22:28:36 »

Senkinek?  Huh

Mit jelent a jó állapot? Meg messze is vagy

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #88364 Dátum: 2017 Június 15, 18:39:44 »

Rögtönöztem egy kis tűzijátékot Grin reggel kávé cigi közben. Faszán működik.
jo hideg az ongyujtod Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #88363 Dátum: 2017 Június 15, 17:56:27 »

Így kell motiválni. :-)

Ha nem kéri senki az előzőek közül, én lecsapnék rá.
Köszi!

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #88362 Dátum: 2017 Június 15, 17:01:37 »

Rögtönöztem egy kis tűzijátékot Grin reggel kávé cigi közben. Faszán működik.
köszönöm
 kérem
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #88361 Dátum: 2017 Június 15, 16:44:25 »

Ha nem kéri senki az előzőek közül, én lecsapnék rá.
Köszi!

Rögtönöztem egy kis tűzijátékot Grin reggel kávé cigi közben. Faszán működik.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88360 Dátum: 2017 Június 15, 16:30:09 »

ok
 rendben
 köszönöm
többit priv
Rögtönöztem egy kis tűzijátékot Grin reggel kávé cigi közben. Faszán működik.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #88359 Dátum: 2017 Június 15, 09:44:13 »

Kösz, megkérdem. Senki nem bont már - elfogytak a bogarak?

Nem tudom. Patkányt tudok adni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #88358 Dátum: 2017 Június 15, 07:48:34 »

A "T" adapter annyira kiáll a blokkból és annyira nincs benne áramlás, hogy az abban pangó olaj hőmérsékletét mérni gyurcsóki kuruzslásra elég maximum.
Teljesen átveszi a blokk hőmérsékletét. A változást lassabban követi le, de egyébként minimális eltérés lesz a végértékben.
(Nekem nívópálcás van).

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #88357 Dátum: 2017 Június 15, 06:54:35 »

A fedél a karter alja, ugyebár, és az olajpumpa onnan szívja az olajat a a fő olajjáratba. Szerinted hány tizedmásodperc kell, hogy odaérjen az olaj, és azalatt hány fokot hűlhet vissza a hengertalpaktól forró blokk furatban?
A "T" adapter annyira kiáll a blokkból és annyira nincs benne áramlás, hogy az abban pangó olaj hőmérsékletét mérni gyurcsóki kuruzslásra elég maximum.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #88356 Dátum: 2017 Június 15, 00:51:44 »

A fedél a karter alja, ugyebár, és az olajpumpa onnan szívja az olajat a a fő olajjáratba. Szerinted hány tizedmásodperc kell, hogy odaérjen az olaj, és azalatt hány fokot hűlhet vissza a hengertalpaktól forró blokk furatban?
A gombához írtam. Fedélnél tökéletes.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #88355 Dátum: 2017 Június 15, 00:50:30 »

Senkinek?  Huh

Nem tudom. Patkányt tudok adni.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #88354 Dátum: 2017 Június 14, 23:27:28 »

Oda minek? Csak pontos értéket nem fog mutatni.Sok sikert én azt egyenlőre feladtam. Haza érek fotózom.
A fedél a karter alja, ugyebár, és az olajpumpa onnan szívja az olajat a a fő olajjáratba. Szerinted hány tizedmásodperc kell, hogy odaérjen az olaj, és azalatt hány fokot hűlhet vissza a hengertalpaktól forró blokk furatban?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #88353 Dátum: 2017 Június 14, 22:12:52 »

1998-ban még müködött az mkII Sciroccomban Grin de kipróbálom neked.
ok
 rendben
 köszönöm
többit priv
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #88352 Dátum: 2017 Június 14, 21:58:39 »

Senkinek?  Huh

Hátsó lökhárítót keresnék jó állapotban 70 körüli patkólámpás 1300-asra. Ha a középső gumi csík is meg van, külön bónusz Smiley
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88351 Dátum: 2017 Június 14, 21:49:32 »

szóval ezt szeretném
azért jó lenne tudni hogy működőképes? próbáltad?
1998-ban még müködött az mkII Sciroccomban Grin de kipróbálom neked.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #88350 Dátum: 2017 Június 14, 20:07:49 »

Informatikus???? Milliós fizetéssel? Ne faragjál, hanem told be szakemberhez és restauráltasd.  Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #88349 Dátum: 2017 Június 14, 15:26:28 »

Keresek Typ4 motorhoz légterelő lemezt a hozzá tartozó rudazattal, karter fedelet illetve főtengely hézagoló alátéteket.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #88348 Dátum: 2017 Június 14, 14:49:49 »

VDO olaj hőfokmérő gombával 10000ft.
szóval ezt szeretném
azért jó lenne tudni☺ hogy működőképes? próbáltad?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88347 Dátum: 2017 Június 14, 14:41:57 »

Új 67 előtti homlokfal 8500ft.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88346 Dátum: 2017 Június 14, 14:39:05 »

Új doblemez orr javító 68-tol , jobb/bal oldali, 7500ft/db

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88345 Dátum: 2017 Június 14, 14:34:25 »

66-os géptető 20000ft, a képen látható felületi rozsdával.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88344 Dátum: 2017 Június 14, 13:58:32 »

Oda minek? Csak pontos értéket nem fog mutatni.Sok sikert én azt egyenlőre feladtam. Haza érek fotózom.
Ha meg nem akarsz faragni keresel olyan anyát ami megegyezik a gomba menetével és felhegeszted csak előtte fúrsz 1 lyukat a fedélbe. Wink

1303LS
« Hozzászólás #88343 Dátum: 2017 Június 14, 12:38:34 »

Te is. :-) (én csak egy hülye informatikus vagyok, kevés faragási idővel és lehetőséggel. :-P   ).
Informatikus???? Milliós fizetéssel? Ne faragjál, hanem told be szakemberhez és restauráltasd.  Grin
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #88342 Dátum: 2017 Június 14, 10:41:47 »

Te is. :-) (én csak egy hülye informatikus vagyok, kevés faragási idővel és lehetőséggel. :-P   ).

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #88341 Dátum: 2017 Június 14, 09:52:57 »

Én befaragtam. Azért fotózz!! Kíváncsi vagyok.
Te is. :-) (én csak egy hülye informatikus vagyok, kevés faragási idővel és lehetőséggel. :-P   ).
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #88340 Dátum: 2017 Június 14, 09:45:34 »

...  én azt egyenlőre feladtam. Haza érek fotózom.
Én befaragtam. Azért fotózz!! Kíváncsi vagyok.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #88339 Dátum: 2017 Június 14, 09:32:17 »

Olajgomba helyére egy T-adapterrel.
Oda minek? Csak pontos értéket nem fog mutatni.
Én az olaj le eresztő csavar mellé a fedélbe terveztem beépíteni.
Sok sikert én azt egyenlőre feladtam. Haza érek fotózom.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88338 Dátum: 2017 Június 14, 08:34:43 »

ezt a gombát hová kell beszerelni?

Én az olaj le eresztő csavar mellé a fedélbe terveztem beépíteni.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #88337 Dátum: 2017 Június 14, 07:51:53 »

köszi

amúgy értékelhető adatot szolgáltat?(gondolom a nyomásgombának mindegy,csak az olajhőfok
mérésének nincs egy kicsit távol az áramlástól?)
lehet holnapig foglalnám
én is így gondolnám. de nem nagyon tudok jobb helyet ilyen egyszerűen (kivéve a nívópálcás mérés). de viszonyítási alapnak valószínűleg ott is jó.   lehet hogy nálad nem 80-90 fok lesz az alapérték, hanem 70(-75)? úgyis csak azt kell rajta látni hogy a szokásosat mutatja, vagy másfélszer annyit (szerintem)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #88336 Dátum: 2017 Június 13, 22:17:14 »

Olajgomba helyére egy T-adapterrel.

köszi

amúgy értékelhető adatot szolgáltat?(gondolom a nyomásgombának mindegy,csak az olajhőfok
mérésének nincs egy kicsit távol az áramlástól?)
lehet holnapig foglalnám
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #88335 Dátum: 2017 Június 13, 22:05:19 »

ezt a gombát hová kell beszerelni?

Olajgomba helyére egy T-adapterrel.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #88334 Dátum: 2017 Június 13, 21:38:43 »

VDO olaj hőfokmérő gombával 10000ft.
ezt a gombát hová kell beszerelni?
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #88333 Dátum: 2017 Június 13, 20:14:11 »

Fellépő elkelt.
Köszi üdv Toma 
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #88332 Dátum: 2017 Június 13, 20:12:18 »

Fellépő elkelt.

Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.