www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 23:07:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2200 2201 2202 2203 2204 [2205] 2206 2207 2208 2209 2210 ... 2240
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 18712247 alkalommal)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #1405 Dátum: 2006 Március 12, 18:09:58 »

Unod a kicsi kerekeidet?
Cikiznek a virsli gumijaid miatt?
Pattog a gép a kátyúkon, mint a száraz kecskeszar?
Itt a megoldás:

Hankook Dynamic MT 235/85R16 -os gumi
és csak 120 ropi a 4 darab
vadi új, még felnin sem volt
van hozzá 4 darab 16x7 -es buszra való lemezfelni is (+ 30 ropi a négy)

a gumi cserélhető is 4db új 235/75R15 Bridegstone Dueller MT-re (akkor olcsóbban megúszod, mert az 25 ezer körül mozog most akciósan)



A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
PéZsé
« Hozzászólás #1404 Dátum: 2006 Március 12, 17:55:02 »

4X100as 6J széles Golf és társaira jó,4 darab 16E HUF!

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1403 Dátum: 2006 Március 12, 17:54:24 »

Helló Mindenki.

Kéne nekem 2db használható 155/70 R15ös gumi, és egy olyan hátsó lökhárító, amin van az a fekete csík középen.

Köszi előre is.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1402 Dátum: 2006 Március 12, 17:54:07 »

keresek egycsavaros krómkeret párt H4es lámpához
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1401 Dátum: 2006 Március 12, 17:32:23 »

Télleg a 03-as sárvédő miben más mint az1300-as?? He? Roll Eyes

minthogy a 03-asnak az egész eleje teljesen más, sokmindenben.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1400 Dátum: 2006 Március 12, 17:31:15 »

Télleg a 03-as sárvédő miben más mint az1300-as?? He? Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #1399 Dátum: 2006 Március 12, 17:30:39 »

fekete vagy fehér a kapcsoló? 66-67ben fekete volt....sajna enyémnek most valami baja van még nem szedtem szét
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #1398 Dátum: 2006 Március 12, 17:29:01 »

bocs félreolvastam Sad
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1397 Dátum: 2006 Március 12, 14:29:05 »

az egy 65-ös tető ...így nem illik a Qzma autojára mert más domborodása rendszám vill körül...de Bug67 autojára se olyan való mert a 67es tető megint más

nekem nem kell a tető...  Huh Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #1396 Dátum: 2006 Március 12, 14:27:42 »

az egy 65-ös tető ...így nem illik a Qzma autojára mert más domborodása rendszám vill körül...de Bug67 autojára se olyan való mert a 67es tető megint más
Sompi
« Hozzászólás #1395 Dátum: 2006 Március 12, 11:47:09 »

a szóljatok ide topikban  Pityubá istenití a 03-asokat...

Őt már elvesztettük... sikerült betörniük...  Grin Grin Grin
Csak megtévesztő hadművelet!!  Grin
1303LS
« Hozzászólás #1394 Dátum: 2006 Március 12, 11:36:15 »

a szóljatok ide topikban  Pityubá istenití a 03-asokat...

Őt már elvesztettük... sikerült betörniük...  Grin Grin Grin

Most jössz TE.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1393 Dátum: 2006 Március 12, 10:53:52 »

A Qzma 8:50-kor írt magánba, hogy érdekelné. Ha mégsem, a Tiéd. Asszem 7e-ért vettem.


jol van majd szólj már azért hogy akkor Qzának kell-e vagy sem! Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1392 Dátum: 2006 Március 12, 10:30:18 »

A Qzma 8:50-kor írt magánba, hogy érdekelné. Ha mégsem, a Tiéd. Asszem 7e-ért vettem.

bazz nem tudok írni...  Grin Grin

szal még1szer....ENGEM ÉRDEKEL AZAZ INDEXKAPCSOLÓ!
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1391 Dátum: 2006 Március 12, 09:17:44 »

ENGEM AZAZ INDEXKAPCSOLÓ!
(amugy aza kis kapcsoló a hátulján az országutinak a kapcsoloja...!)

mennyibe adnád,engem komolyan érdekel mert az enyém elég kóki...

bazz nem tudok írni...  Grin Grin

szal még1szer....ENGEM ÉRDEKEL AZAZ INDEXKAPCSOLÓ!
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1390 Dátum: 2006 Március 12, 09:17:07 »

Vaga, elárolud, hogyan véded az esőerdőket? Pl magad termeszted/tenyészted a kaját, és nem veszel olyasmit, amit az élelmiszeripar rengeteg adalékanyag és vegyszer hozzáadásával, és a környezet nagymértékű szennyezésével előállít? Esetleg nem festesz, nem használsz kromofágot, lenolajkencét, cementet,  egyéb nem természetes anyagokat? Ezek az iparágak - ahogy a gépjárműgyártás is - szörnyű mértékben szennyezik a környezetet.
Amúgy persze most én is leírom, hogy környezettudatos magatartás szerint élek és jövőorientált a gondolkodásmódom, de nem álltatom magam azzal, hogy ezzel akár egyetlen fa is megmenekül az egyenlítő közelében. Max nekem egy lelki megnyugvás.

Hogy ne legyek off, van egy eladó pre67 indexkapcsolóm, aminek hátul van valami kapcsolója, az NGA-tól vettem. majd ő megmondja, mennyiért. Szép állapotban van.

ENGEM AZAZ INDEXKAPCSOLÓ!
(amugy aza kis kapcsoló a hátulján az országutinak a kapcsoloja...!)

mennyibe adnád,engem komolyan érdekel mert az enyém elég kóki...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1389 Dátum: 2006 Március 12, 05:57:03 »

Vaga, elárolud, hogyan véded az esőerdőket? Pl magad termeszted/tenyészted a kaját, és nem veszel olyasmit, amit az élelmiszeripar rengeteg adalékanyag és vegyszer hozzáadásával, és a környezet nagymértékű szennyezésével előállít? Esetleg nem festesz, nem használsz kromofágot, lenolajkencét, cementet,  egyéb nem természetes anyagokat? Ezek az iparágak - ahogy a gépjárműgyártás is - szörnyű mértékben szennyezik a környezetet.
Amúgy persze most én is leírom, hogy környezettudatos magatartás szerint élek és jövőorientált a gondolkodásmódom, de nem álltatom magam azzal, hogy ezzel akár egyetlen fa is megmenekül az egyenlítő közelében. Max nekem egy lelki megnyugvás.

Hogy ne legyek off, van egy eladó pre67 indexkapcsolóm, aminek hátul van valami kapcsolója, az NGA-tól vettem. majd ő megmondja, mennyiért. Szép állapotban van.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1388 Dátum: 2006 Március 11, 23:57:22 »

Írtam privát üzit Nelly  Wink
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1387 Dátum: 2006 Március 11, 23:51:27 »

"De mikor szivecskés hátsólámpát akarsz az 1300-asodra, kicsit elszálltnak éreztelek."


nem tudom hogy miért volt ez elszállt,egyszerüen csak kiváncsi voltam hogy mennyibe kerülhet egy ilyen hátsó lámpa mert nagyon teccik....
azt sem értem miért lenne baj ha egy '67es bogárra ilyen hátsó lámpát rakNÉK(ha tehetném)....

persze ezt lehet a tudatlanságomra,fiatal koromra fogni de ha egyszer valakinek(jelen esetben nekem) így teccik akkor miért ne....

nem tudom mitöl lesz igy az auto idézem "gányabb,kókányabb...."!

és sorry Leon hogy ebben a fórumban vittatuk meg ezeket a kérdéseket....
én részemröl itt lezártam a bogarammal kapcsolatos témát....  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1386 Dátum: 2006 Március 11, 23:29:12 »

Nem akarom nagyon leszólni ezt a bogit, de ami a képen látszik már az is sok.

- első sárvédők (kuka)
- bal oldali ajtónál az eresz végigrohadva
- bal ajtó alsó 5cm gyk. hiányzik (kuka)
- bal oldali A oszlop alja gyk. hiányzik (kuka)
- bal oldali küszöb cserés (kuka)
- jobb hátsó kéder alol kinőt a moha (de ennek ellenére "biztos jó állapotban van ott a lemez")
- tető középtájt átrohadva ( ez tipikussan az az eleme az autónak ami nemszokot rohadni!)

Amiből szimetrikusan van a jobb oldalon is, az is hasonló állapotban lehet.

Ami meg nem látszik arra meg nem is gondolok, csunya dolgok kerülnek elő szétszedéskor.

Ilyen tulajdonságokkal nem a legjobb alap egy felújításra.
Ez már nem az az állapot, hogy csinál rá az ember féket, olajat cserél meg benzint bele és irány Orfű.


Látod itt érzem én a bajt.
Te is láttá egy fényképet és már "agyhalálrol"beszélsz.
Nekem se az elsö öreg vas volt ez a gép amit láttam,de én láttamMEGFOGTAM,KÖRBEJÁRTAM,ALÁNÉZTEM,és nekem a tényleges kontaktus alapján nem az agyhalál,hanem egy ujabb lehetöség ugrott be...

Idézet
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 12, 17:57:44 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1385 Dátum: 2006 Március 11, 22:57:14 »

most megnem mondom melyik a drágább az első vagy a hátsó,
Mindig az első sárvédő a drágább

1963 VW1200 DeLuxe
Leon 1303
« Hozzászólás #1384 Dátum: 2006 Március 11, 22:37:54 »

 Grin Grin Grin 1303  Grin Grin Grin

És nem is drágák az alkatrészek.

egyedül a sárvédők a kiemelkedően drágák.
most megnem mondom melyik a drágább az első vagy a hátsó,
de ez eggyiknek 9900 Ft volt darabja, a másiknak meg 26000 ft = 72˙000 ft
03-as fűtéscsatorna 2x 19500 ft = 39˙000 ft
03-as első fékdob 2x 10800 ft = 21˙600 ft
szerintem a többi dolog naggyából egy árban van az 1300-al.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1383 Dátum: 2006 Március 11, 21:53:23 »

Lehet, hogy előbb utóbb én is veszek 03-ast, csak még főleg Dórikába folyik a tőke... Tongue

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1382 Dátum: 2006 Március 11, 21:35:09 »

hüjék!

flex is the god.
rnie for prezident 

te meg vagy a slave...  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1381 Dátum: 2006 Március 11, 21:33:58 »

hüjék!

flex is the god.
rnie for prezident 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1380 Dátum: 2006 Március 11, 21:31:14 »

a szóljatok ide topikban  Pityubá istenití a 03-asokat...

Őt már elvesztettük... sikerült betörniük...  Grin Grin Grin
Pityúbá visszafoglalása:   te ember tudod milyen sokba kerülnek az alkatrészek eme hön áhitott álmaid vágyai soknullaperhármas jármüvekhez? Evil Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1379 Dátum: 2006 Március 11, 21:25:47 »

akko én is ellenállok Grin

a szóljatok ide topikban  Pityubá istenití a 03-asokat...

Őt már elvesztettük... sikerült betörniük...  Grin Grin Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1378 Dátum: 2006 Március 11, 21:20:51 »

Pityubá a hárompernullahármas ügynök... Leon és a többi   03-as ügynök behálózta az ellenálók utolsó kis csapatát is  Grin
akko én is ellenállok Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1377 Dátum: 2006 Március 11, 21:19:12 »



Pityubá a hárompernullahármas ügynök... Leon és a többi   03-as ügynök behálózta az ellenálók utolsó kis csapatát is  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1376 Dátum: 2006 Március 11, 21:17:30 »

eljött az a pillanat, hogy egy csapatba állok egy 303-as tulajjal.
nekem jobban teccik az after67.
szeretem vezetni, kifinomultabbak a technikai megoldásai és szebben néz ki.
nem az a nagy buta lámpa van elöl, és nem az a láthatatlan kicsi pilács hátul.

eljön az a perc (nem is oly soká) hogy mindenkinek pre67 gépe lesz és sóvárogva néznek majd egy jó állapotú 73-as 1300-asra Smiley

akkor te még nem ülltél jó pre67eseben...  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1375 Dátum: 2006 Március 11, 21:13:47 »

Nem űté még Tóbiásban,
majd rajzáson...
 Cool

eljött az a pillanat, hogy egy csapatba állok egy 303-as tulajjal.
nekem jobban teccik az after67.
szeretem vezetni, kifinomultabbak a technikai megoldásai és szebben néz ki.
nem az a nagy buta lámpa van elöl, és nem az a láthatatlan kicsi pilács hátul.

eljön az a perc (nem is oly soká) hogy mindenkinek pre67 gépe lesz és sóvárogva néznek majd egy jó állapotú 73-as 1300-asra Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1374 Dátum: 2006 Március 11, 21:13:27 »

vaga, vedd meg! Szerintem a Nelly 1000 éves részletre is odaadja Neked. bele kell vágni, nem mástól várni a csodát és osztani az észt.
persze minden igaz, amit írtok, de a valós értéke nem sok...
Bakker akkor tényleg nem értitek miröl beszélek.
Nagyképü,gyökér duma,de itt elvekröl van szó.Azokrol ami miatt elkezdtew az emberiség ovni az ozonréteget,védeni az esöerdöket,mert rájött ha nem igy tesz kiB..szik magával.A hosszu távon valo gondolkodás nem nekünk fontos,hanem a gyerekeinknek akik remélem szintén bogarazni fognak,ha lesz mivel.
Én nem mástol várom a csodát és osztom az észt,hanem veletek közösen okoskodok,töprengek olyan dolgokon amiket egyedül egyikünk sem tud megoldani,de szerintem sokan abban reménykedünk hogy a kollektiv tudás hozhat eredményt.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1373 Dátum: 2006 Március 11, 20:49:08 »

Nem űté még Tóbiásban,
majd rajzáson...
 Cool

de vezettem már 303-ast...  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10930

« Hozzászólás #1372 Dátum: 2006 Március 11, 20:46:43 »

Nem űté még Tóbiásban,
majd rajzáson...
 Cool

Egy 1303-asba nem is be kell ülni, hanem rá kell ülni :-) Olyan magasan ülsz benne, mint a kakasülön :-) Pre67 rulez! :-)
Leon 1303
« Hozzászólás #1371 Dátum: 2006 Március 11, 20:40:12 »

... aztán évek multán rá jön, hogy mégis csak fasza a 67 elötti bogarak...
mi a tanulság? előszőr egy pre67-est kell venni ! és nincs dillema...  Grin

Nem űté még Tóbiásban,
majd rajzáson...
 Cool
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1370 Dátum: 2006 Március 11, 20:38:36 »

vaga, vedd meg! Szerintem a Nelly 1000 éves részletre is odaadja Neked. bele kell vágni, nem mástól várni a csodát és osztani az észt.
persze minden igaz, amit írtok, de a valós értéke nem sok...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1369 Dátum: 2006 Március 11, 20:33:32 »



Látod itt érzem én a bajt.
Te is láttá egy fényképet és már "agyhalálrol"beszélsz.
Nekem se az elsö öreg vas volt ez a gép amit láttam,de én láttamMEGFOGTAM,KÖRBEJÁRTAM,ALÁNÉZTEM,és nekem a tényleges kontaktus alapján nem az agyhalál,hanem egy ujabb lehetöség ugrott be,és reménykedni kezdtem,hátha másnak is igy jár az agya.Tisztában vagyok én is azzal az emberfeletti küzdelemmel amit egy öreg vas igényes restaurálása jelent,de ha például hosszu évekig dolgozik rajta valaki türelmesen hozzáértöen,akkor az anyagi terhek is eloszlanak,és a munka is meghozza a gyümölcsét.
De ez sajnos csak az én véleményem.


Idézet
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 11, 20:37:33 írta vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10930

« Hozzászólás #1368 Dátum: 2006 Március 11, 20:30:43 »

Elkezdődött a dolog olyan 450-nél, aztán már sokal olcsóbban is ment volna, de elvesztettem a fonalat. Persze, alig ér valamit, nehéz is hibátlan állapotba hozni, de nem is jön szembe még egy az utcán! Az említett autót egyébként elég régóta ismertem, ha nem is tudtam, kié, először 1979-ben találkoztam vele, ha jól emlékszem.

Ennek az autónak a maximális értéke kb 80e Ft. Itt pécsen árultak 1-et 20e Ft-ért, már kb 1 éve. A kutyának nem kellett. Olyan szinten nem kapsz hozzá semmit, hogy ihaj. A motor félig nsu félig audi, a futomu osszevissza, szóval értelmetlen. 450-et esetleg egy NSU ro80-ért adnak, de az más. A pécsi vásárban volt egy nagyon szép állapotu, ha jol emlékszem 120-ért, de nem tudták eladni azt sem.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1367 Dátum: 2006 Március 11, 20:22:37 »

Tudomásul kell venni hogy nem lehet minden autót megmenteni.
Ez a bogár már a agyhalál álapotában van.
Aki komoly felújítást akar csinálni az jobb alapot választ.
Az a bogár arra jó hogy valaki csinál belöle egy rat look-ot vagy a most divatos hood ride-ot
és 1 max 2 szezonban bohóckodik vele és utána elbontja.
Aki még nem csinált nagyobb felújítást az nem tudja, hogy milyen sok munka,szopás,pénz ráfordításával lesz egy bogár tényleg szép.
Ez az én véleményem.


teljes mértékben igazat adok neked

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1366 Dátum: 2006 Március 11, 20:20:56 »

Tudomásul kell venni hogy nem lehet minden autót megmenteni.
Ez a bogár már a agyhalál álapotában van.
Aki komoly felújítást akar csinálni az jobb alapot választ.
Az a bogár arra jó hogy valaki csinál belöle egy rat look-ot vagy a most divatos hood ride-ot
és 1 max 2 szezonban bohóckodik vele és utána elbontja.
Aki még nem csinált nagyobb felújítást az nem tudja, hogy milyen sok munka,szopás,pénz ráfordításával lesz egy bogár tényleg szép.
Ez az én véleményem.


Ez avas legalább 4 honapja kering itt a forumon a köztudatban.
Ezt már elméletben legalább3-szor meg vette ,szétbontotta,felujitotta valaki.
Csak arrol nem beszél senki,ha mi szétboritunk,szétflexelünk,kiárulunk,lepusztitunk mindent ,mihez fognak nyulni a fiaink.
Ha valaki megvette ,szive joga bármit csinálni vele,de megint ott tartunk hogy miniatür kép alapján halálra itélünk egy 64-es vasat,amit ha egyszer elbont valaki ,akkor már nincs visszaut.
Pláne ha arra gondolok,hogy nem minden kertben álldogál már ilyen és egyre kevesebb jön be a képbe. Én láttam a vasat,és a torkom elszorul,ha arra gondolok,hogy meg vannak számlálva a napjai.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 2200 2201 2202 2203 2204 [2205] 2206 2207 2208 2209 2210 ... 2240
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.